Εσείς τι… στάση θα κρατούσατε απέναντι στην ένσταση;
δημοσιευμένο από τον : markakis στην κατηγορία Βάλνερ, Δίκαιο, Καλαμαριά, Κύπελλο, Νόμοι, Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ένσταση, τηλεοπτικά δικαιώματαΔυό λογάκια για το θέμα που προέκυψε στις Σέρρες –σε σχέση, φυσικά, με το τι είχε γίνει στην υπόθεση Βάλνερ και Καλαμαριάς (βλέπε και εδώ, αλλά και εδώ ). Όπως και τότε, έτσι και τώρα, η υπόθεση σηκώνει τρεις διαφορετικές κουβέντες:
Η πρώτη κουβέντα είναι η νομική –ή «νομικίστικη» αν θέλετε. Λέει ότι εφόσον υπάρχει παράβαση κανονισμών (λογικών ή παράλογων και δίκαιων ή άδικων δεν έχει, νομικώς, καμία σημασία), υπάρχει και αναφαίρετο δικαίωμα για ένσταση. Νίβουμε τας χείρας μας, πάμε παρακάτω και κοιμόμαστε μια χαρά, ήσυχοι σαν μικρά παιδιά.
Η δεύτερη κουβέντα είναι η περί δικαίου –το οποίο, καθώς όλοι γνωρίζουμε, δεν ταυτίζεται απαραιτήτως με τους κατά καιρούς νόμους ή κανονισμούς.
Το «δίκαιο» είναι η λύση που ενστικτωδώς δίνει ο μέσος άνθρωπος σε έναν νομικίστικο γρίφο. Ο νόμος είναι ο χρυσός συμβιβασμός μεταξύ «επιτρεπτού» και «μη επιτρεπτού» που κάνει η κάθε κοινωνία, υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες της κάθε συγκεκριμένης ιστορικής συγκυρίας και με βάση το «γενικό συμφέρον» όπως το ερμηνεύει και αποκρυσταλλώνει η συγκεκριμένη νομοθετική εξουσία της κάθε εποχής.
Π.χ. –και με υπερβολικό παράδειγμα για να γίνει κατανοητό.: για το νόμο κλέφτης είναι αυτός που καταχράται τις οικονομίες ενός ασφαλιστικού ταμείου, κλέφτης είναι κι ο φτωχοδιάβολος, που βουτάει ένα καρβέλι ψωμί απ’ το φούρνο επειδή πεινάει. Για τον μέσο άνθρωπο, όμως, οι δύο κλοπές δεν είναι ίδιες. Η μία είναι άδικη κλοπή, η άλλη είναι «δίκαια».
Όπως –με τη γνωστή του γλαφυρότητα
βεβαίως…- θίγει το θέμα ο «Χατζημπαμπάς» στο τελευταίο σχόλιο του προηγούμενου ποστ, όταν ανταγωνίζονται δύο ομάδες στον ΙΔΙΟ θεσμό, αλλά η μία έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει για όσο γουστάρει έξι ξένους (των πέντε εκατομμυρίων ο καθένας, π.χ.) και η άλλη δεν έχει δικαίωμα να κάνει το ίδιο ούτε κατά λάθος και για δύο λεπτά (και παρότι και οι έξι δικοί της δεν κάνουν ούτε όσο… μισός από τους «άλλους»), αυτό αγγίζει αναπόφευκτα την ανάλυση περί «δικαίου». Κι ας είναι νόμιμο, δεν μοιάζει πάντως ούτε σωστό ούτε ηθικό. Διότι κάνει τον αδύναμο πιο αδύναμο και τον ισχυρό πιο ισχυρό. Και σε περιπτώσεις όπως η προχθεσινή, που ο αδύναμος κάνει το «θαύμα» και κερδίζει τον ισχυρό, αυτή η ηθική διάσταση γίνεται μεγαλύτερη και πιο σοβαρή και χτυπάει μια χορδή που είναι ευαίσθητη στους περισσότερους ανθρώπους.
Σε χώρες με αθλητική παιδεία και υγιή αντιμετώπιση του παιχνιδιού, τη λύση τη δίνει η αισθητική και το θέμα τελειώνει εκεί. Βάζει σε προημιτελικό Παγκοσμίου Κυπέλλου γκολ κατά της Αγγλίας με το χέρι ο Μαραντόνα, αλλά επειδή μετά από τέσσερα λεπτά βάζει κι άλλο ένα που αποτελεί επιτομή της ποδοσφαιρικής μαεστρίας (και με το οποίο το ματς λήγει 2-1), οι «κουτόφραγκοι» βάζουν ΑΥΤΟΜΑΤΑ σε δεύτερη μοίρα την παράβαση. Σου λένε: «τι είναι η μπάλα; Τέχνη. Ποιος είναι πιο τεχνίτης; Ο Ντιέγκο. Γκολ με το χέρι μπαίνουν κάθε μέρα. Γκολ στο οποίο περνάει κάποιος μισή ομάδα… δυό φορές, μπαίνουν μια στα δέκα χρόνια. Ας ξεχάσουμε τον κανονισμό (το γκολ με το χέρι). Ζήτω το παιχνίδι.»
Εδώ, ούτε αθλητική παιδεία υπάρχει, ούτε αισθητική –σε τίποτε, πόσο μάλλον στο ποδόσφαιρο. Και συνεπώς τέτοιου είδους λύσεις δεν δίνονται, συνήθως. Εδώ, η παιδεία μας είναι τόσο ανεπαρκής και στρεβλή ώστε, ενίοτε, μια πρόκριση (ή ένας τίτλος) που κερδίζεται «στα χαρτιά» εξαιτίας μιας τεχνικής λεπτομέρειας, πανηγυρίζεται εξίσου με μια πρόκριση (ή έναν τίτλο) που κατακτήθηκε με θριαμβευτική εμφάνιση. Και συνεπώς η «περί δικαίου» κουβέντα αφορά κατά κανόνα μόνο τους «απ’ έξω» παρατηρητές. Όποιον μπορεί να κερδίσει, κατά κανόνα δεν τον αφορά. Ίσως είναι κρίμα, αλλά έτσι είναι, τέλος πάντων.
Η τρίτη κουβέντα που γίνεται, τέλος, είναι αυτή με το μέτρημα των πουλιών του καθενός. Αυτή που λέει: «εγώ (ο Παναθηναϊκός, η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ, ο Άρης κ.λπ.), αν βρισκόμουν στη θέση του Ολυμπιακού, ΔΕΝ θα έκανα ένσταση. Διότι είμαι large και μεγαλόψυχος και μάγκας, ενώ οι ‘’άλλοι’’ είναι τσίπηδες, μικρόψυχοι και κουτοπόνηροι». Με δεδομένο ότι αυτή είναι μια δήλωση που γίνεται εκ του ασφαλούς, όμως –υποθετικά και μόνο- δεν νομίζω ότι αποτελεί σοβαρή βάση για διάλογο. Μακάρι, αν βρεθούν σε τέτοια θέση ο Παναθηναϊκός, η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ, ο Άρης κ.λπ., να πράξουν πράγματι έτσι: με βάση το ηθικό και δίκαιο και όχι με βάση το απλώς νόμιμο και συμφέρον.
Έως τότε, όμως, μόνο ΑΠΟΧΡΩΣΕΣ ενδείξεις έχουμε ότι θα το έπρατταν –το γεγονός, π.χ., ότι πράγματι, σε αρκετές περιπτώσεις, όπως η κεντρική τηλεοπτική διαχείριση για να φέρουμε το πιο πρόσφατο παράδειγμα, έβαλαν το γενικό καλό πάνω απ’ το στενά δικό τους. Αν αυτό αρκεί για να θεωρηθεί δεδομένο από κάποιους και ότι θα έχαναν έναν τίτλο (και 20.000.000 γιούροζ) ή μια πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου, γειασάν των κάποιων. Εμένα δεν μου αρκεί. Απλώς ελπίζω να ισχύσει εάν και εφόσον.
Διότι, για να κλείσουμε κιόλας, αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης. Η προσωπική στάση που ο καθένας μας παίρνει απέναντί της σε επίπεδο ΑΡΧΩΝ.
Η δική μου στάση, σε επίπεδο αρχών, είναι αυτή, την παραθέτω και τελειώνω: εάν ο Παναθηναϊκός έχανε από τον Πανσερραϊκό όπως έχασε χθες ο Ολυμπιακός και στη συνέχεια κέρδιζε την πρόκρισή του στα «χαρτιά» από μια ΤΕΤΟΙΟΥ είδους ασήμαντη λεπτομέρεια (και όχι, π.χ., επειδή έπαιξε με δώδεκα παίκτες για δύο λεπτά), η θέση μου θα ήταν υπέρ του δικαίου και όχι του νομίμου, υπέρ της αισθητικής και όχι του ωφελίμου. Και το ίδιο θα έκανα εάν ήταν ο Παναθηναϊκός εκείνος που κέρδιζε το ματς με την Καλαμαριά (και τον τίτλο επίσης) στα χαρτιά λόγω Βάλνερ.
Διότι, για μένα, πάει κάπως όπως και με τα γκολ του Μαραντόνα: ποδοσφαιρική ιστορία που αξίζει να θυμάται κανείς δεν είναι στην προκειμένη περίπτωση μια πρόκριση εξαιτίας ενός κανονισμού, αλλά η μαγκιά μιας μικρότερης ομάδας που καταφέρνει και κερδίζει στα ίσα έναν γίγαντα του ελληνικού ποδοσφαίρου –ενώ πέρυσι είχε κάνει το ίδιο και με τον άλλο γίγαντα του ελληνικού ποδοσφαίρου. ΑΥΤΟ είναι κατόρθωμα άξιο να το θυμάται κανείς.
Και ακόμη σπουδαιότερη και αξιομνημόνευτη και ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ποδοσφαιρική ιστορία θα ήταν το να ΑΠΑΡΝΗΘΕΙ ένας μεγάλος μια μεγάλη ωφέλεια (όχι την πρόκριση στο Κύπελλο, αλλά ακόμη κι έναν τίτλο και τα μπικικίνια που συνεπάγεται μέσω Τσάμπιονς Λιγκ) επειδή θα έβαζε το ΔΙΚΑΙΟ και ΗΘΙΚΟ πάνω απ’ το ΝΟΜΙΜΟ και (στενά) συμφέρον. Αυτά είναι πράγματα που διαμορφώνουν μέσα στην ιστορία το προφίλ των συλλόγων και γαλουχούν γενιές δικαιολογημένα ΠΕΡΗΦΑΝΩΝ οπαδών και, για μένα, μετρούν πολύ περισσότερο από μια κούπα –ακόμη και μια κούπα γεμάτη χρυσάφι.
Εγώ, που τα βλέπω έτσι τα πράγματα, μπορεί να είμαι ρομαντικός ή μαλάκας, αλλά πάντως έτσι τα βλέπω. Και γι’ αυτό χαίρομαι ιδιαιτέρως που μόλις τώρα-”επί του πιεστηρίου”
- πληροφορήθηκα κι εγώ ότι ο Ολυμπιακός αποφάσισε να τηρήσει την πιο πάνω (σπάνια) στάση και να μην υποβάλει ένσταση. Σε τίποτε δεν ζημιώνεται ουσιαστικά, αλλά σε πολλά ωφελείται κι εκείνος και οι οπαδοί του και το ελληνικό ποδόσφαιρο. Και επιπλέον, δημιουργεί (επιτέλους) κι ένα προηγούμενο που όχι μόνο μπορεί να εξελιχθεί σε “εθιμικό” δίκαιο αλλά ταιριάζει και στο προφίλ του ως μεγάλης ομάδας. Διότι δεν πιστεύω να πιστεύετε εσείς ότι του έχει κάνει… καλό του Ολυμπιακού η υπόθεση Βάλνερ. Ναι: κονόμησε ένα σωρό λεφτά από την έξοδό του στο Τσάμπιονς Λιγκ τότε και έκανε μία ακόμη φιέστα τίτλου στο Καραϊσκάκης. Αλλά αν ΚΑΙ τότε είχε τηρήσει την ίδια στάση μ’ αυτήν που τηρεί τώρα, τα κέρδη του θα ήταν ανεκτίμητα. Απλώς δεν θα ήταν υλικά…



Feed
28 Οκτώβριος 2009 στις 15:28
Κοίτα μεγαλεία ο Χατζημπαμπάς! Μια κουβέντα λέει και αμέσως γίνεται θέμα. Φαντάσου τώρα να πάρει φόρα και να διώξει τον τεν Κάτε, να επιβάλει το Σάλπιγγα σαν φορ περιοχής και να φορέσει και ο τυπάρας δυό περιβραχιόνια: ένα για αρχηγός ομάδας και ένα για άλλο για παράσημο ανδρείας και μεγαλοψυχίας. Για το Ζιλμπέρτο δεν συζητάμε. Ούτε εισητήριο δεν θα του δώσει να πάει στη Βραζιλία
Και όλοι οι άλλοι αζβέστης…
Να πάμε όμως και στα σοβαρά. Να πούμε δηλαδή γνώμη για το δίκαιο, το περί δικαίου και το προσωπικό δίκιο μας για το χαρτοπόλεμο. Λοιπόν, ο ΟΣΦΠ ΠΡΕΠΕΙ να κάνει ένσταση. Για τους ίδιους λόγους που έκανε με τον Βάλνερ. Αν δεν κάνει σημαίνει ότι (α) υποβαθμίζει το θεσμό του κυπέλου ισχυριζόμενος ότι έχει πολλά και δεν τον νοιάζει (β) θέλει να κάνει χάρη στο Θοδωρίδη και στον Πανσεραϊκό. Προσωπικά δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση του θείου (ούτε η ομάδα μου) ο οποίος είναι υποχρεωμένος να κάνει κάτι για το οποίο θα πέσει κράξιμο. Το σοβαρό θέμα είναι αν έχει εναρμονιστεί ο Ελληνικός ΚΑΠ με την ΟΥΕΦΑ. Αν ναι πρέπει να γίνει ένσταση. Αν όχι πρέπει να αλλάξει ο ΚΑΠ. Δεν τίθεται ζήτημα αθέμιτου ανταγωνισμού επειδή ο κανονισμός αναγνωρίζει την αδυναμία ομάδων Β και Γ Εθνικής και τους δίνει από την αρχή το πλεονέκτημα έδρας. Το δίκαιο και η προσωπική μου αίσθηση τελειώνουν εδώ.
Για να καλυφτεί όμως και το περί δικαίου αίσθημα
θα ήθελα να έβγαζε μια απόφαση η ΕΠΟ και να λέει: να βγεί ο ξένος του Πανσεραϊκού και να πάιξουν οι ομάδες για 3 λεπτά. Όσο δηλαδή κράτησε η αδικία. Και για να το παίξει και σκληρός να χαρίσει ένα γκολ στον παθόντα. Σέρες με ΟΣΦΠ για τρία λεπτά με σκορ 3-2.
28 Οκτώβριος 2009 στις 15:37
Και φυσικά επειδή ο θείος δεν την πατάει με αυτά μόλις διάβασα ότι δεν θα κάνει ένσταση. Κανένας άλλος ενδιαφερόμενος;
28 Οκτώβριος 2009 στις 16:44
Μου φαντάζει παράξενο και άδικο δύο ομάδες που συμμετέχουν στον ίδιο θεσμό, να το πράττουν κάτω από διαφορετικούς όρους. Υπό την έννοια αυτή, κι ασχέτως (…) του κατά πόσο τυχόν ένσταση θα δικαίωνε τελικά τον Πανσερραϊκό ή τον Ολυμπιακό, καλό είναι που ένσταση μάλλον δε θα γίνει και το θέμα θα λήξει εκεί.
Πάντως, η ισονομία είναι το μεγάλο πρόβλημα που αναδείχτηκε από αυτή την ιστορία, πέρα από νόμους και αγώνες που κρίνονται στα χαρτιά.
28 Οκτώβριος 2009 στις 16:50
Το πιθανότερο είναι πως ο ΟΣΦΠ ζύγισε το κόστος που έχει και η προδικασθείσα με τον Αγρ. Αστέρα υπόθεση και έκανε πίσω. Κυρίως επειδή πρόκειται να ξεπεράσει τα εθνικά μας σύνορα και φτάσει σε ευρωπαϊκά επίπεδα η υπόθεσή του. Διαφορετικά δεν θα άφηνε με τίποτε την ευκαιρία να πάει χαμένη. Μπροστά στο συμφέρον κανείς δεν νοιάζεται για την αξιοπρέπεια.
Έτσι προτίμησε το περήφανο ταρατατζούμ της υποχώρησης, παρά την ξεφτίλα να πάρει διαστάσεις και να ξαναθυμηθούν κάποιοι ένα σωρό παρόμοια άλλα. Χαρίζοντας λίγη αξιπρέπεια στον οπαδό του.
28 Οκτώβριος 2009 στις 16:54
Kalos h kakos o Olubiakos dhmiourghse ena prohgoumeno me thn ypothesh valner kai me th shmerinh tou stash apla ekthetei tis arxes tou sullogou alla kai thn aisthsh peri dikaou tou kosmou. O Olybiakos aplws voleuetai sth parousa fash me tetoia apofash kai den ginetai apo thn megalopsixia tou kokalh. An h idia periptosh sunevaine sto protathlima uparxei esto kai enas pou pisteuei oti o olubiakos tha ekane enstash oxi gia 3 lepta simetoxhs alla akomh kai gia 3 deuterolepta? Mia anemakth prospatheia tou kokkalh na deiksie ena allo profil einai giati den tou stoixizei apolitos tpt. Kai h omada tha exei ligoterous agones ,afou kathe anasa einai politimh etsi opos ta eexi ferei o sxediasmos tou kalokairiou kai h uperopsia tou olymbiakou, alla kai fainetai megalopsixos kai ithikos o sylogos. To kako einai oti den peithei me ayto o olybiakos otan me kathe tropo exei apodeiksei sto parelthon oti ton kokalh kai ton kosmo tou tous endiaferoun na nikane pasi thisia eite mesa sto gipedo opos to aksizei tis pio polles fores, eitei me allous (vlepe paraga h rizoupoli). Oxi oti o panathinaikos h aek den tha ekanan to idio sth periptosh valner etsi? apla distixos etyxe ston olubiako kai 2 fores malista. Diladi peri dikaiou aisthisi den ipirxe propersi?h metrame thn paravasi me to poso epekse o sigekrimenos pexths?an o valner eixe peksei gia 3 lepta kai oxi gia 20 pou eixe peksie propersi o olubiakos tha htan megalopsixos?de nomizo… apla enas adikatrptrismos ths koinonias mas einai kai ayth h praksi, pera apo opadikes paropides.. eyxaristo
28 Οκτώβριος 2009 στις 17:02
Μπραβο στον Ολυμπιακό που τελικά δεν θα κάνει ένσταση.Οσον αφορά το άρθρο “Δωρεάν μαθήματα ταπεινοφροσύνης” του δημοσιογράφου?????
Β. Μπακόπουλου έχω να πω τούτο
κ. Μπακοπουλε τωρα που η ομάδα σας και ο προεδρος σας πήραν θέση, το ίδιο μπορείτε να κάνετε και εσείς. Ο σωστος δημοσιογράφος πρέπει πάντα να εκφέρει γνώμη και όχι εκεί που τον συμφέρει. Κατα τα άλλα αναφέρετε τα γνωστά αγωνιστικα προβλήματα του Ολυμπιακού.
28 Οκτώβριος 2009 στις 17:15
hmm, san filathlos to blepo opos esy. Kala kanei kai den kanei enstasi kai kala tha ekane na min eixe kanei kai me tin Kalamaria (kai na eixe kratisei kai ton Lemoni na to parei etsi kai allios prostheto, alla allou papa euagelio).
Alla: San epagelmatiki omada kai etaireia den exeis to dikaioma na min kaneis oti einai dynato gia na diafylakseis ta oikonomika sou symferonta pou mporoun na paiksoun sto mellon terastio rolo kai na allaksoun thn roi tis istorias. Me tin Kalamaria loipon kai ego an hmoun proedros enos somateiou tha ekana enstasi, giati paizotan polla lefta. To kypelo tha to afina giati einai asymanto oikonomika kai den xreiazete na dimiourgiso antipatheies eno den exo kanena oikonomiko kerdos. San proedros panta auto to skeptiko, oxi san filathlos.
28 Οκτώβριος 2009 στις 17:26
Κ.Μαρκακη ιδιαιτερα ευαναγνωστο το αρθρο σας και φωτιζει αρκετες πλευρες και αποψεις αν θελετε.Δεν επιθυμω να πω πολλα και θα μπω κατευθειαν στο θεμα.Μετα απο αυτο το συμβαν ασ υποχρεωθουν οι ομαδες της α εθνικης να κατεβαζουν ειτε στην ενδεκαδα ειτε στην αποστολη ελληνες παικτες με οριο τοσο ηλικιας οσο και οριο παικτων που θα αγωνιζονται κατα τη διαρκεια του παιχνιδιου.Ας μην ξεχναμε τον κυριο πλατινι και οσα θα συμβουν στο τσαμπιονς λιγκ σε λιγα χρονια.Επισης ας μην επικεντρωθουμε μονο εδω..ΑΣ δουμε ποσα παραθυρακια του νομου θα βρεθουν και ποσες μιζες εχουν πεσει θα πεσουν για να κανει γηπεδο ο παναθηναικος.ΑΣ δουμε γιατι ειναι υποχρεωμενο το κρατος να παραγραφει τα χρεη ομαδων οι οποιες ηταν παραρτηματα ανθρωπων τις νυχτας αρης αεκ.ΑΣ ειμαστε αντικειμενικοι μια φορα και ας κοιταξουμε ποσο πισω ειμαστε ποδοσφαιρικα και σαν κοινωνια.
και τελος θα ηθελα να αναφερθω στο λαθος του κ.παπαδοπουλου το οποιο ειναι προιον απειριας δεν ειναι δυνατον μια ολοκληρη τσελσι να βαζει ενα δεκαοχταχρονο να παιζει στους 4 του τσαμπιονς λιγκ να μαρκαρει το ροναλντο και ο ολυμπιακος να χρησιμοποιει νεους παικτες μονο στο κυπελλο και αυτο με το ζορι
28 Οκτώβριος 2009 στις 17:44
Ο Ολυμπιακος δεν εκανε ενσταση γιατι ειναι απλα το κυπελλο. Ακομα και να το παρει, και να κανει soldout σε ολα τα παιχνιδια και απο πριμ χορηγων κλπ, το ποσο που θα εισεπρατε ειναι κατω απο 2 εκατομμυρια. Σημαντικο, σιγουρα, αλλα δεν ειναι αρκετα για να σπιλωθει το εμπορικο brand name Ολυμπιακος. Αντιθετα, η υποθεση της Καλαμαριας οδηγουσε στα μινιμουμ 20 εκατομμυρια του Champions League, περαν της πωρωσης του Κοκκαλη με το πρωταθλημα. Ετσι, οι δυο καταστασεις ειναι τελειως διαφορετικες, για αυτο και η συμπεριφορα επισης διαφορετικη. Και αν πιστευει κανενας οτι ο Παναθηναικος η η ΑΕΚ η ο ΠΑΟΚ θα ελεγαν ετσι ευκολα “οχι, ευχαριστω” σε ενα πρωταθλημα και 20 εκατομμυρια ευρω, ζει σε εναν τελειως διαφορετικο πλανητη.
28 Οκτώβριος 2009 στις 18:00
εντάξει μαρκάκη μας έπεισες… το μόνο που σε νοιάζει είναι να έχει η ομαδούλα σου την ευκαιρία να διεκδικήσει το κυπελλάκι φέτος, γι’αυτό λυσσάξατε με την ένσταση, χαρούμενος τώρα ε? μπράβο
28 Οκτώβριος 2009 στις 18:06
Καλησπέρα.Εγώ δεν θ’ ασχοληθώ με την ένσταση που θα γίνει ή δεν θα γίνει και στην τελική ο Κάλι δεν εμπόδισε τον Μητρογλου στην ευκαιρία που είχε,αλλά με το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας “η ΩΡΑ των σπορ” στις 28/10/2009.Αν η αναφορά στο αποτέλσμα του αγώνα Πανσερραικός - Ολυμπιακός γίνεται με δημοσιογραφική προσέγγιση,τότε δεν μετανιώνω που έχω να αγοράσω 7-8 χρόνια αθλητική εφημερίδα,δεν λυπάμαι που κλείνουν εφημερίδες (διότι δεν είναι μόνο ή “Ωρα”,είναι και ο “Πρωταθλητης”,η “Πράσινη”,η “Derby”,απλώς με την “Ωρα” η αφορμή να γράψω ότι γράψω).Τέλος όταν ψάχνουμε τι φταίει για την βία,δεν φταίει μόνο ο Τσουκαλάς,ο Χατζηχρήστος,του Π.Α.Ο.,του Π.Α.Ο.Κ.και κ.λ.π.,η αστυνομία που δεν κάνει ελέγχούς,οι Π.Α.Ε. που δεν θέλουν κάμερες,αλλά και οι εφημερίδες (αθλητικές).Οταν ο Ολυμπιακός είχε τον Ιωαννίδη στο μπάσκετ (την 1ή φορά) είχε χάσει από τον Π.Α.Ο.Κ. στο Αλεξάνδρειο και είχαν ανοίξει και το κεφάλι του Ιωαννίδη.Μετά το περιστατικό αυτό το “Φως” ζούσε για τον 2ο γύρω και κάθε μέρα μπίρι,μπίρι περίμενα να έρθουν “οι οχτροί” ώστε να ανταποδώσω το άδικο.Ετσι μέχρι κι εγώ έκρυψα δυναμιτάκια στα παπούτσια μου και πήγα στο Σ.Ε.Φ. και τα πέταξα.
28 Οκτώβριος 2009 στις 18:08
“γύρο”
28 Οκτώβριος 2009 στις 18:21
Ουδέν σχόλιον… ή μάλλον καλύτερα να μήν σχολιάσουμε!!
28 Οκτώβριος 2009 στις 18:37
@ Xατζημπαμπάς
Ναι ρε , είμαι ωραίος και γουστάρω.
Εχω χρήμα…..και πλερώνω….. τα μωρά…… και τα μπουκώνω.
Ενας αγνός φίλαθλος σας έμεινε ξεμωραμένες πράσινες κ@λόγριες
εδώ μέσα ναναι Ομπιλιακάκι βαρβάτο και να σας τα χώνει.
Ενας απαλός , αγνός και απλός φίλαθλος και ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
ΕΓΩ !!!!!!!!!!
Αρχιαπατεώνες.
Επέτες.
Λαουτζίκε.
Φτωχολογιά της παρανομίας.
Πάντως να θυμάστε για μιά ζωή πράσινες λαμογιέ καρδούλες.
Μπορεί να σκοτώσατε τη νομιμότητα , την τήρηση της τάξης και τον ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ.
Αλλά αναστήσατε τους ΚΟΡΝΕΔΕΣ !!!!
Οπου νάναι
[ Αυτός είναι ο Χοχός ρεσείς. Χάρησε δικό μας μάτς στην ηθική και την μαγγιά
Να μας χάριζε και καμμιά σοβαρή ομάδα ρε γαμώτι
]
ΥΓ Μεμά , ούτε την καλημέρα σου.
Εμείς τελειώσαμε.
Δυό ξένοι στο ίδιο μπλόγκ.
Και την αγαπούλα , γραμμένη την έχω
Mε γλωσσόφαγε τότε που σε είχα βγάλει από το λαγούμι
και τώρα την πέταξες στο πόστ πρώτη μούρη.
Eυτυχώς που δεν της έβαλες φώτο , δίπλα από την δικιά σου.
ΚΟΥΑΣΙΜΟΔΟΣ ΝΤΑΜΠΛ
ο ΧΟΛΙΣΤΕΡΙΝΗΣ και ο ΤΡΙΓΛΙΚΕΡΊΔΙΟΣ θα είστε από τούδε κι εφεξής φόρ μί.
Εκτός αν……………..
Αιντες
28 Οκτώβριος 2009 στις 19:18
Bravo kyrie Markaki. Ws filathlos tou OSFP aisthanomai ntropi gia tin xtesini eikona, eksaitias tou proedrou. Toulaxiston xtes den ekane lathos epi lathous.. Kali synexeia se oles tis omades.
28 Οκτώβριος 2009 στις 19:24
Το να μην κάνουν ένσταση τώρα είνα τζάμπα μαγκιά. Το κυπελλάκι είναι άλλη μία αγωνιστική υποχρέωση που καταπονεί την περιορισμένων αγωνιστικών λύσεων ομάδα, την 3άρα ούτως η άλλως την φάγανε, αν υποστηρίξουν την ένσταση μόνο κράξιμο έχουν να δεχθούν. Αν ήταν όμως τέλος περιόδου και το ματσάκι τους έδινε πρωτάθλημα και απ’ευθείας πρόκριση σε ομίλους CH.L ? Θα συνεχίζανε να το παίζουνε μεγαλόψυχοι?
28 Οκτώβριος 2009 στις 19:42
Me to xazo mou to mialo..milame pos o olympiakos den kanei enstash kai bravo tou? ego to vlepo diaforetika pantos kai katalavaino pos an ekane enstash tha ton ekraze olo to panelinio kai tha ginotan rezili gia allh mia fora alla den paizei rolo o tenekes tou kipelo pou tha eperne h oxi alla to ti krivetai piso apo auton ton teneke.as skeftoume auto an ginotan sto protathlima kai ta lefta tou cl ginotan kapnos tha ekane tote enstash h oxi?min krivomaste piso apo to daxtilo mas loipon
28 Οκτώβριος 2009 στις 19:47
Και επειδή κάτι δεν αναφέρθηκε,εντέλει ελάχιστο καλό έκανε η ιστορία Βάλνερ στον ΟΣΦΠ πλην ενός ακόμη πρωταθλήματος,καθώς,ως Θεία Δίκη,αποκλείστηκε από την Ανόρθωση και έχασε τα λεφτά του CL…
28 Οκτώβριος 2009 στις 19:51
Στέλιο, πρώτα ένα σχόλιο για το “γκολ του Θεού” με το χέρι. Το γκολ εκείνο κατακυρώθηκε απο το διαιτητή και νομικά δεν υπήρχε κανένας τρόπος να αλλάξει αυτό από τους “κουτόφραγκους”. Σωστό ήταν ότι αποφάσιζε ο διαιτητής. Την ίδια περίπου εποχή είχα δει σε αγγλικό παιχνίδι να μπαίνει γκολ από φάουλ, η μπάλλα να χτυπάει στο σίδερο μέσα και να βγαίνει έξω, ο διαιτητής δεν το βλέπει, δεν το καταλογίζει και η ομάδα που το βάζει, νομίζω η Κρύσταλ Πάλας, τελικά χάνει το παιχνίδι. Δεν έγινε κανένα ζήτημα. Λάθη διαιτητών, ακόμα και τόσο σοβαρά, είναι μέσα στο παιχνίδι. Στα δικά μας τώρα, η υπόθεση Βάλνερ είναι ίδια με την υπόθεση Σερρών νομικά και ηθικά αλλά τελείως διαφορετική οικονομικά. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι ο Ολυμπιακός έχασε πολλά από την υπόθεση Βάλνερ. Όσοι τον αντιπαθούσαν πριν από την υπόθεση Βάλνερ τον αντιπαθούσαν και έπειτα. Θυμάμαι τότε είχαν γίνει πολλές συζητήσεις στην τηλεόραση και οι περισσότεροι αναλυτές δημοσιογράφοι πίστευαν ότι το ίδιο θα είχαν κάνει και οι άλλες διεκδικήτριες του τίτλου στη θέση του Ολυμπιακού. Στην υπόθεση των Σερρών δεν υπάρχει οικονομικό στοιχείο, κι αν υπάρχει είναι πολύ μικρότερο. Έτσι είναι ευκολότερο στον Κόκκαλη να διαλέξει το δρόμο της αρετής, που εδώ που τα λέμε μάλλον διευκολύνει τους δυο κυριότερους στόχους της ομάδας, πρόοδο στη Τσάμπιονς Λιγκ και πρωτάθλημα. Τελειώνοντας, συγχαρητήρια στον Πανσερραϊκό για τη δικαιότατη νίκη του. Βρίσκω ενδιαφέρον ότι δημοσιογράφοι που εξυμνούσαν το Ζίκο τώρα τον κατακρίνουν, επειδή έβαλε μπροστά τον Στολτίδη και δεν ξεκούρασε το Μαρέσκα. Αλλού ήταν το πρόβλημα. Οι δικοί μας παίξανε αγγαρία, οι Σερραίοι παίξανε για τη νίκη. Σωστά ξεκουράστηκαν κάποιοι παίκτες, που όμως είναι οι πιο σημαντικοί της 11άδας, Μέλμπεργκ, Ντουντού, Τοροσίδης, Νικοπολίδης. Τέτοια αποτελέσματα κάνουν καλό στο ελληνικό ποδόσφαιρο αλλά και στον ίδιο τον Ολυμπιακό, που φαίνεται είχαν αρχίσει να παίρνουν τα μυαλά του αέρα.
28 Οκτώβριος 2009 στις 20:07
Τα πραγματα ειναι απλα…
1)Νομικα εχει δικιο ο Ολυμπιακος και πρεπει να γινει ενσταση
2)Αγωνιστικα ειναι κριμα για τον Πανσερραικο να χασει το παιχνιδι τοσο αδοξα και αδικα
3)Ουδετερα θα πρεπει να γινει ενσταση καθως υπαρχει αλοιωση θεσμου μιας και μπορει να δημιουργηθει δεδικασμενο και να εχουμε παρομοιο σκηνικο στο μελλον και να εχουμε τα ιδια….και χειροτερα και να γινει και επιτηδες….απο καποιους…τοτε τι γινεται?
4)Οικονομικα….σιγουρα ο θεσμος χανει ενα απο τα ισχυροτερα χαρτια του και πεφτει το κυρος….γιατι αλλο να αποκλειστεις στα ημιτελικα η προημιτελικα και αλλο απο τους 32..καθως πεφτει το ενδιαφερον,οι σπονσορες,τα τηλεοπτικα εσοδα και γενικα…υποβαθμιζεται ενας ουτως η αλλως υποβαθμισμενος θεσμος..
5)Απο πλευρας ΕΠΟ πρεπει να αναλαβει αυτεπαγγελτα να κανει το σωστο….που ειναι επικυρωση του ματς 3-0 υπερ του Ολυμπιακου και να μην ακουστει κιχ
6)Ουσιαστικα….κακα τα ψεμματα κυριοι….το κυπελο δεν προσφερει σχεδον τιποτα..αντε ισως λιγο γοητρο και ελαχιστα εσοδα το πολυ 1-2 εκ.ευρω αν πας μεχρι τον τελικο….αντ αυτου….προσφερει κινδυνους για τραυματισμους,καρτες,τιμωριες και φυσικα βεβαρημενο προγραμμα αγωνων κουραση,ταξιδια…….ετσι το πρωταθλημα που ειναι βασικος στοχος καθως οδηγει εκ νεου στην κονομα των 30 εκ ευρω του χρονου με απευθειας εισοδο αλλα και το φετινο Τσαμπιονς Λιγκ που δινει αλλα 6-7 εκ μπονους στους 16 και αλλα εξτρα 10 εκ στα προημιτελικα δυσκολευουν….ετσι….απλα….το αφηνεις…και πας για εκει που υπαρχει το πραγματικο συμφερον….ενω ταυτοχρονα αφηνεις τον Παναθηναικο να εχει ελπιδα να παρει ενα τιτλο και να εχει απωλειες…στο πρωταθλημα…καθως ποτε δεν μπορεσε να χωρεσει 2ο καρπουζι στην μασχαλη του εδω και τοσα χρονια….
Αυτα…
28 Οκτώβριος 2009 στις 20:11
Δεν μπορώ να ξέρω τι οδήγησε τον Ολυμπιακό να μην κάνει ένσταση. Πάντως τυχόν ένσταση μίας ομάδας η οποία έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει ένδεκα ξένους ποδοσφαιριστές έναντι μίας η οποία χρησιμοποίησε για δύο λεπτά έναν παραπάνω από τους επιτροπόμενους θα απερρίπτετο κατά την ορθή ερμηνεία των κανονισμών οι οποίοι επιβάλλουν την επί ίσοις όροις διεξαγωγή ενός αγώνα. Το θέμα θα άλλαζε αν ο Πανσερραϊκός αντιμετώπιζε μία ομάδα Β΄Εθνικής
28 Οκτώβριος 2009 στις 20:12
Επειδή διαβάζω ότι όποιος κι αν ήταν στην θέση του Ολυμπιακού (περίπτωση Βάλνερ) θα ενεργούσε με τον ίδιο τρόπο, να σημειώσω ότι εκείνη την περίοδο είχαμε υποστεί ένα κήρυγμα περί νομιμότητας από τους ίδιους ανθρώπος που έβαλαν λυτούς και δεμένους έτσι ώστε να μην εφαρμοστούν οι νόμοι (αφαίρεση βαθμών από τον Ολυμπιακό λόγω επεισοδίων). Αυτό μόνο ως πρόκληση μπορούσε να εκληφθεί…Συνεπείς στην ασυνέπεια τους, λοιπόν, οι ίδιοι άνθρωποι τώρα μιλούν για “στιγμιαίο και ανθρώπινο λάθος” των Σερρών, ξεπερνώντας το γράμμα του νόμου με “ευσπλαχνία” και “ντομπροσύνη”…Σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις έδρασαν με τρεις διαφορετικούς τρόπους, σταθμίζοντας τα υπέρ και τα κατά, δηλαδή το συμφέρον του Ολυμπιακού. Επικοινωνιακά είχε πολύ περισσότερα να χάσει αν έκανε ένσταση σε σχέση με τα οικονομικά οφέλη μιας πρόκρισης επί των Σερρών.(η πλάκα θα είναι να επέμβει αυτεπάγγελτα η ΕΠΟ, να περάσει ο Ολυμπιακός κάνοντας και τη φιγούρα του ως μεγαλόψυχος). Αν αυτή τη στάση, λαμβάνοντας υπόψιν την ασυνέπειά τους σε αντίστοιχες περιπτώσεις του παρελθόντος, κάποιο τη θεωρούν “παντελονάτη” τότε είναι βαθειά νυχτωμένοι ή παραμυθιάζονται…
28 Οκτώβριος 2009 στις 20:18
Μας έγινε και ηθικό σωματείο ο οσφπ??? χαχαχα Απλούστατα, αγαπητέ Μαρκάκη, για να μην αυταπατάσαι, στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ήταν 100% σίγουρο το αν θα κέρδιζε την υπόθεση, κι έτσι έκανε πίσω.. Γιατί σκεφτείτε τι θα γινόταν αν έχανε την ένσταση… Ο Π.Α.Ο. έχει αποδείξει επανειλημμένα το κύρος του, όταν π.χ. δεν έκανε ένσταση στον τελικό κυπέλλου που έχασε από τη Λάρισα με τον ντοπαρισμένο Ανσουέ… Εμένα πάντως μου φαίνεται ύποπτο όλο αυτό που έγινε ΚΑΙ ΠΑΛΙ απέναντι στο συγκεκριμένο σωματείο…
Υ.Γ. Αυτός ο Λεβαδειακός πότε θα πέσει Β’ Εθνική για να ησυχάσουμε επιτέλους?? Ο οφη (και καλά η ομάδα μας ντε.. έπεσε)…
28 Οκτώβριος 2009 στις 20:19
Καταρχάς θα ήθελα να συγχαρώ τον φίλτατο Χατζημπαμπά, ο οποίος τσίγκλαρε το ρομαντικό ανθρωποειδές Στυλιανό και φιλοτιμήθηκε να γράψει επιτέλους στο blog ένα υπέροχο άρθρο…..
Μετα τα απαραίτητα γλυψίματα μπαίνω στο κυρίως θέμα
Κρίμα που δεν κάνει ένσταση ο Ολυμπιακός, θα ένιωθα υπέρτατη ικανοποιηση, όταν πίνοντας τις τελευταίες γουλιές του φραπόγαλού μου θα σας έγραφα για το ιδανικό deal του θείου, ο οποίος παίζοντας στην betopap Πανσερραϊκος-Ολυμπιακος=3-1 θα κέρδιζε και χρημα, το οποίο δεν του το δινει ο θεσμος του κυπελλου αλλα και την προκριση της ομαδας του. Φευ…
Ο θεσμός του κυπέλλου είναι ένας θεσμός που το μόνο που προσδίδει στις ομάδες είναι το πρεστίζ και οχι χρήμα. Και ερωτώ φίλτατοι “Αν συνέβαινε το συγκεκριμένο συμβάν σε αγώνα πρωταθλήματος θα έπρατε ο θείος το ίδιο βγάζοντας την συγκεκριμένη ανακοίνωση” ????????
Όσον αναφορά στο μέτρημα των πουλιών, εάν εγω βρισκόμουν στην θέση του ακατανόμαστου θα έπρατα ακριβώς το ίδιο που έπραξε και ο θειος, και αυτό όχι επειδή ως γνωστόν στο μέτρημα πουλιών υπερέχω, αλλά διότι ήταν η τέλεια ευκαιρία να ισοφαρίσω τις εντυπώσεις που είχα ομολογουμένος χάσει με την υπόθεση Βάλνερ και να δώσω τροφή στις κόκκινες φυλλάδες μου να εξυμνήσουν το fair-play που προαγει η ομάς μου, αφήνοντας σε 2η μοιρα το freak-play που παράγει η ομας μου και παράλληλα να προστατέψω τον προπονητή μου να μην γίνει Τεν-Ζικο….
28 Οκτώβριος 2009 στις 20:21
Telika, mporei na exase o Olympiakos, alla me tin enstasi kai ta diafora ksexastike to oti ypirkse kai mia omada pou kerdise, dikaiotata, sto gipedo: O Panserraikos.
Opote pali kerdismenos vgike me ti dimosiotita o OSFP.
28 Οκτώβριος 2009 στις 20:23
ρε Μαρκακη..τι σκατα εχω φαει? εφτιαχνα κατι προχτες πριν το ματς του οσφπ κ πανω στα πολυωρα googlosearch επεσα πανω στο δευτερο αρθρο που δινεις λινκ(ενας θεος ξερει γιατι με πεταξε σε αυτο η αναζητηση..) ..κ λεω..δε το διαβαζω μια κ επεσε μπροστα μου…κ ΜΠΑΜ την επομενη γινετε το μακελιο στα Σερρας κ να το παλι το αρθρακι…κ λεω..σκατα εφαγα κ το διαβασα? δε γινοντε αυτα τα πραματα! απεξω το θυμαμαι..ΤΟΣΟ φρεσκο το εχω! χαχαχα..καλα τα λες εν μερη αλλα δε θελω να μπω στη κουβεντα γιατι θα αναμασυθουν παλι τα ιδια κ τα ιδια..
γνωμη μου ειναι οτι η μπαλα παιζετε στο χορτο! χρηματικο προστημο κ τελος!δε παιξανε ουτε με 12 ουτε τπτ..ειναι επισης αστειο σε μια διοργανωση που οι μικροι καλουντε να ανιτμετωπισουν μεγαλους της Σουπερλιγκ να ισχυουν για αυτους κ περιορισμοι..δλδ γιατι γινεται το κυπελλο?
28 Οκτώβριος 2009 στις 21:04
Γεια χαρα απο Ηρακλειο.Ειμαι οπαδος της ΑΕΚ και πιστευω οτι κακως, πολυ κακως ο Ολυμπιακος αποφασισε να μην καταθεσει ενσταση και αυτη την φορα. Διοτι Κυριοι, ή πιστευεις οτι στο ποδοσφαιρο υπαρχουν κανονες και εισαι καθετος στην τηρηση τους, ή πιστευεις στα “στιγμιαια λαθη” και οτι το ποδοσφαιρο παιζεται στο γηπεδο. Αλλα βεβαια, αλλο πρωταθλημα,CL και χρημα και αλλο κυπελλο και αγγαρεια. Προσωπικα δεν πιστευω οτι συνεχεια συμβαινει αυτο μονο με τον ΟΣΦΠ. Αλλα πιστευω οτι το νομικο επιτελειο του ψειριζει και βρισκει αυτα που οι αλλοι δεν μπορουν ή δεν θελουν να βρουν. Σε καθε περιπτωση ομως, η διοικηση του Ολυμπιακου εμφανιζεται ανακολουθη και δινει καθε δικαιωμα να κατηγορηθει για τσαμπα μαγκια. Και φυσικα δικαιωνει ΟΛΟΥΣ εμας που το 2008 τους κραζαμε οτι εκλεψαν το τιτλο απο την ομαδα που πραγματικα τον αξιζε
28 Οκτώβριος 2009 στις 21:05
Αν (αν λέμε , σκατά στο στόμα μου) ήμουν φίλαθλος του οσφπ δεν θα ήθελα με τίποτε να γίνει ένσταση.Θα κουβαλούσα μια ζωή(υπερβολές) την ξευτίλα να κερδίζω μια πρόκριση στα χαρτιά από μια ομάδα υποδεέστερη(στα χαρτιά) αν και με κέρδισε πεντακάθαρα στον αγωνιστικό χώρο.
Ενώ τώρα(χωρίς ένσταση) θα έχω το δικαίωμα να αισθάνομαι(ή να το παίζω) υπεράνω και ηθικός και δίκαιος.
Επειδή όμως δεν είμαι φίλαθλος του οσφπ(φτου φτου) αλλά του ΠΑΟ ,θα ήθελα να κάνει ένσταση για ευνόητους λόγους :))))
Αν ήμουν απλά φίλαθλος του αθλήματος ή καθόλου φίλαθλος, θα θεωρούσα ατιμία τη συγκεκριμένη ένσταση.
ΥΓ. Επειδή δεν έχω καμιά εμπιστοσύνη στα αφεντικά και στα συμφέροντά τους , όσον αφορά την ένσταση ή μη , ας μη βιαζόμαστε και ας περιμένουμε ως την Παρασκευή διότι τα κακά τα “παλληκάρια” ξέρουν κι άλλα μονοπάτια (ξαναπερπατημένα).
28 Οκτώβριος 2009 στις 21:13
Αυτο με το μετρημα των πουλιων του καθενος μπορεις να το αναλυσεις λιγο παραπανω? :p
28 Οκτώβριος 2009 στις 21:15
ΣΤΕΛΑΡΑ ΕΙΠΕΣ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΕΝΣΤΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΣΤΟ ΠΑΛΜΑΡΕ ΤΟΥ.ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ. ΠΡΟΣΠΑΘΟΝΤΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ. ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΠΙΩΣ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙ ΑΥΤΟΣ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΟΠΙΔΕΣ. ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
28 Οκτώβριος 2009 στις 21:18
Ο Πανσερραικος επαιξε πολυ καλυτερα.Και σκοραρε 3 φορες.Γιατι κι αλλες ομαδες μπορει να εχουν παιξει καλυτερα απο τον Ολυμπιακο στο παρελθον ,αλλα δεν κερδισαν γιατι απλα δεν σκοραραν.Στο ποδοσφαιρο δεν κερδιζει ο καλυτερος,αλλα αυτος που σκοραρει.(Σου δινω πασα,αν θες και για αλλο θεμα συζητησης στο μελλον).
Αρα το ποδοσφαιρο απο τη φυση του, ειναι ενα μη δικαιο αθλημα.Αυτα για το “ποδοσφαιρικο” κομματι.Παμε τωρα στα των κανονισμων.
Μην φτασουμε στο σημείο να λεμε οτι ο αδυναμος,μπορει να κανει καταστρατηγηση των κανονισμων ,επειδη ειναι αδυναμος.
Ε τοτε,στον επομενο αγωνα να παιξει ο Πανσεραικος και ο καθε Πανσεραικος με 12 παικτες,να κρατησει 100 λεπτα το ενενηνταλεπτο,να παιξουν και οι τιμωρημενοι με καρτες παικτες του,για να μην παιζει αποδυναμωμενος με τους δυνατους.Να καθιερωνουμε δηλ.καποιο ειδος αβανταζ στον αδυναμο για να εξισσοροπουμε τις αδυναμιες του.Ειναι λογικο αυτο?Αν ο παικτης αυτος εβαζε γκολ στο τριλεπτο με συμμετοχη και αλλου ξενου,τι θα λεγαμε σημερα?
Μπορει να ικανοποιει το περι δικαιου αισθημα,η σταση του Ολυμπιακου,ομως ειναι περα απο καθε λογικη.
Αν οι κανονισμοι δεν εφαρμοζονται,η εφαρμοζονται επιλεκτικα(αναλογα με τα εκαστοτε συμφεροντα),τοτε ποιο το νοημα τους?
Αν μπουν 20 φτωχοι στο μαγαζι σου ,που ειναι ολη σου η ζωη και απο αυτο θρεφεις την οικογενεια σου και κανουνε πλιατσικο,εσυ πως θα αισθανθεις?Θα μιλας τοτε για περι δικαιου αισθημα?Για “δικαιη” κλεψια?Μηπως θα ανταμειψεις και τους “δικαιους” κλεφτες?Θα τους πεις να ξαναλθουν?
Αν αυτο γινοταν σε αγωνα μεταξυ 2 δυνατων αντιπαλων,που επαιξαν και οι 2 καλα,τοτε τι θα επρεπε να γινει κατα τη γνωμη σας?
Αν ο κανονισμος δεν ειναι απολυτα σωστος,αυτο ειναι αλλο θεμα.
Στο μπασκετ.οταν βρεθουν 6 παικτες στο παρκε,πριν ξεκινησει το παιχνιδι,χωρις να παιχτει δευτερολεπτο(που σημαινει οτι ο επιπλεον συμμετεχων παικτης δεν εχει προλαβει να παιξει ρολο καθοριστικο στο παιχνιδι),τιμωρειται η ομαδα που εκανε το λαθος αυτο,αυτοματα με τεχνικη ποινη.Θα μπορουσε λοιπον και στο ποδοσφαιρο να υπαρχει ενας τετοιου ειδους κανονισμος και οχι εξοντωση.
Επισης,οι κανονισμοι θα επρεπε να εφαρμοζονται αυτεπαγγελτα απο την ποδοσφαιρικη αρχη και οχι να το αφηνει στην διακριτικη ευχερεια των ομαδων που αδικουνται.Κακως για εμενα εριξαν το μπαλακι στον Ολυμπιακο.Στο τελος θα πρεπει να αισθανομαστε και τυψεις που αφηνουμε τους αλλους να παραβαινουν,εστω και αθελα τους τους κανονες.
Ας ειναι πιο καλα οργανωμενες αυτες οι ομαδες,για να μην την πατανε.Τοτε,για ποιο επαγγελματικο ποδοσφαιρο μιλαμε,οταν οι ομαδες δεν εχουν την στοιχειωδη οργανωση,να αποφευγουν τετοια λαθη?
28 Οκτώβριος 2009 στις 21:21
[...] «τι είναι η μπάλα; Τέχνη. Ποιος είναι πιο τεχνίτης; Ο Ντ
28 Οκτώβριος 2009 στις 21:24
Βλεπω οτι αμεσως βγηκαν να μιλησουν οι ηθικοι,που μολις κερδισε ο Ολυμπιακος την υποθεση Βαλνερ,προσεφυγαν στο CAS…
28 Οκτώβριος 2009 στις 21:28
NOMIZW AN KAI GAYROS OTI KALA KANEI KAI DEN KANEI ENSTASH…. TO SWSTO EINAI NA KANEI ENSTASH….. OXI GIA KANENA ALLO LOGO ALLA GIA THN TIMH…….THS KALAMARIAS….. GIA SKEFTEITE KAI AYTO….. DEN EINAI ANISH H METAXEIRHSH APO PLEYRAS OLYMPIAKOU APENANTI SE KALAMARIA KAI SERRES? KATA TA ALLA SYMFWNW APOLYTA ME TO FILO lgotzy02 …… EYXARISTW GIA THN FILOKSENIA
28 Οκτώβριος 2009 στις 21:34
# Ηλίας έγραψε
28 Οκτώβριος 2009 στις 20:18
Ο Π.Α.Ο. έχει αποδείξει επανειλημμένα το κύρος του, όταν π.χ. δεν έκανε ένσταση στον τελικό κυπέλλου που έχασε από τη Λάρισα με τον ντοπαρισμένο Ανσουέ… Εμένα πάντως μου φαίνεται ύποπτο όλο αυτό που έγινε ΚΑΙ ΠΑΛΙ απέναντι στο συγκεκριμένο σωματείο…
Υ.Γ. Αυτός ο Λεβαδειακός πότε θα πέσει Β’ Εθνική για να ησυχάσουμε επιτέλους?? Ο οφη (και καλά η ομάδα μας ντε.. έπεσε)…
Σε περιπτωση ντοπαρισματος ποδοσφαιριστη πλεον δεν τιμωρουνται οι ομαδες.Αλλιως θα ειχατε τιμωρηθει στην περιπτωση του δικου σας ντοπαρισμενου ξενου,που ουτε το ονομα του δεν θυμαμαι.Για το αριστερο μπακ μιλαω..Αρα για ποια ανωτερωτητα μας μιλας?Εσυ που προσεφυγες στο CAS ,παρολο που αμεσο εννομο συμφερον για το πρωταθλημα ειχε η ΑΕΚ που ηταν δευτερη?
Επισης τον ΟΦΗ ,κατα τη γνωμη μου,εσεις τον ριξατε.Ας ειναι καλα ο Βγενοπουλος,που κατα τη γνωμη μου επαιξε το ρολο του για το fair play αυτο,επειτα απο τοσα χρονια αδικιας.Το μεγαλυτερο σκανδαλο στο παγκοσμιο ποδοσφαιρο,ηταν η συνυπαρξη δυο ομαδων με ιδιο ιδιοκτητη στην εθνικη κατηγορια.
Οποτε Ηλια καταλαβαινεις για τι κυρος μιλαμε,ετσι???
28 Οκτώβριος 2009 στις 21:52
A Man For All Seasons Robert Bolt
Margaret More: Father, that man’s bad.
Sir Thomas More: There’s no law against that.
William Roper: There is: God’s law.
Sir Thomas More: Then God can arrest him.
William Roper: So, now you give the Devil the benefit of law!
Sir Thomas More: Yes! What would you do? Cut a great road through the law to get after the Devil?
William Roper: Yes, I’d cut down every law in England to do that!
Sir Thomas More: Oh? And when the last law was down, and the Devil turned ’round on you, where would you hide, Roper, the laws all being flat? This country is planted thick with laws, from coast to coast, Man’s laws, not God’s! And if you cut them down, and you’re just the man to do it, do you really think you could stand upright in the winds that would blow then? Yes, I’d give the Devil benefit of law, for my own safety’s sake!
Υπαρχει παραβαση ενος κανονισμου ο οποιος ελεγχεται για την ορθοτητα του και ενδεχομενως πρεπει να αλλαξει. Δεν ειναι καθολου σιγουρο οτι ο Ολυμπιακος θα κερδιζε την ενσταση καθως δεν υπαρχει αμφιβολια πως ουτε αλλοιωση αποτελεσματος μπορει σοβαρα να υποστηριχθει ουτε αθεμιτο πλεονεκτημα του αντιπαλου.
28 Οκτώβριος 2009 στις 22:01
KYRIE MARKAKH SAS EIXA KAI AKOMA SAS EXW GIA ENA SOVARO DHMOSIOGRAFO……….KALO TO AR8RO SAS ALLA EPEIDH EDW DEN EINAI MONO 15ARHDES NA KANW KAI EGW MIA ERWTHSH…………STHN YPO8ESH TWN LOULOUDIWN POU O OLYMPIAKOS ESWSE TON PAO APO YPOVIVASMO PWS XREW8HKE H KINHSH AYTH?TI 8YMAMAI TWRA E?ALLA OLA ISTORIA EINAI KAI DEN MPOREI NA SXOLIAZOUME MONO TA TELEYTAIA XRONIA………..OSO GIA TON FILO KANONISMO(KATAPELTH) ROMANTIKOS SIGOURA DEN EINAI……………ARA?
28 Οκτώβριος 2009 στις 22:05
κ Μαρκάκη με απογοητεύεις. Ψάχνουμε να βρούμε τι είναι ηθκό, δίκαιο και σωστό σε ανώνυμες εταιρείες; Το κέρδος είναι και πέραν τούτου ουδέν. Τάβαλε κάτω ο θείος τα κουκιά, μέτρησε την ταλαιπωρία της ένστασης (καζούρα), την ταλαιπωρία του κυπέλλου σε σχέση με το προσδοκόμενο κέρδος, τις δυνατότητες της ομάδας του να ανταπεξέλθει και στις λοιπές δύο κερδοφόρες διοργανώσεις που συμμετέχει και αποφάσισε το αυτονόητο ως καλός επιχειρηματίας. Δεν κάνουμε ένσταση. Ποιά ηθική και κόκκινα άλογα;
28 Οκτώβριος 2009 στις 22:34
Καλά ρε Μαρκάκη και σε είχα για σοβαρό άνθρωπο. Εταιρία είσαι. Αν δεν κάνεις ένσταση με τη Καλαμαριά (και τον Πανιώνιο παλιότερα) μπορεί να χάσεις το πρωτάθλημα, και το Champion League, και ένα κάρο λεφτά.
Στο κύπελλο σιγά τα λεφτά, άσε που δεν είναι να παίζει και πολλά ματς η ομάδα - μάλλον προχωράει και στους 16 φέτος, δεν έχει βάθος.
Οι υπόλοιπες αναλύσεις είναι για παιδάκια.
28 Οκτώβριος 2009 στις 22:43
ο κ. ΗΛΙΑΣ γγραφει: “”Ο Π.Α.Ο. έχει αποδείξει επανειλημμένα το κύρος του”" κλπ.
Μαλλον ο κ. ΗΛΙΑΣ ειναι νεαρης ηλικιας δεν εζησε το σκιψιμο αυτης της μεγαλης αθηναικής ομαδας στους συνταγματαρχες.
οι χουντικοί ομως τον ξεπληρωσαν τον ηθικοτατο παο.
στην δημοσια βιβλιοθηκη των αθηνων (στο κεντρο) υπαρχει αρχειο με τον τυπο της εποχης! ετσι για να μη γραφει οτι θελει ο καθενας. ηθικοι οσφυοκαμπτες του αθηνοκεντρικου κρατους.
28 Οκτώβριος 2009 στις 22:44
Επειδή διαβάζω κάποιους φίλους εδώ μέσα να λένε ότι ο Ολυμπιακός στην περίπτωση Βάλνερ είχε επιδιώξει τη νομιμότητα ενώ στα επεισόδια του Πανιωνίου είχε αντιδράσει στην εφαρμογή των νόμων, να θυμίσω ότι όταν έγιναν τα επεισόδια στη Νέα Σμύρνη ο κανονισμός που ίσχυε τότε όριζε ξεκάθαρα ότι μια ομάδα είχε ευθύνη για μη τέλεση αγώνα μόνο σε περιπτώσεις όπως π.χ. να μην προσκόμιζε δελτία, να μην είχε αρκετούς αθλητές κ.λπ. (έχω διαβάσει τον τότε ισχύοντα ΚΑΠ και έχω δει ότι αυτές οι περιπτώσεις αναφέρονται ρητά και ονομαστικά). Περίπτωση ευθύνης για μη διεξαγωγή αγώνα λόγω επεισοδίων δεν υπήρχε τότε σε κανένα άρθρο του ΚΑΠ και ως εκ τούτου η πρωτόδικη απόφαση που αφαιρούσε βαθμούς από τον Ολυμπιακό ήταν απολύτως παράνομη. Μάλιστα, την ίδια εποχή άκουγα και σχόλια “αντικειμενικών” δημοσιογράφων στα ραδιόφωνα που έλεγαν ότι “εντάξει, μπορεί να μην το λέει ο νόμος αλλά ο Ολυμπιακός πρέπει να τιμωρηθεί για να ικανοποιηθεί το κοινό περί δικαίου αίσθημα”. Ε, επειδή το αντιολυμπιακό αίσθημα δεν είναι και τόσο κοινό, καλά έκανε και εφαρμόστηκε τελικά ο νόμος!
Αντίθετα, στην περίπτωση Βάλνερ ο νόμος ήταν τόσο ξεκάθαρος ώστε μπορούσε να τον καταλάβει κι ένα μικρό παιδί. Προφανώς, στην περίπτωση εκείνη αυτά που κρίνονταν (πρωτάθλημα, χρήματα κ.λπ.) ήταν τόσα ώστε δύσκολα κανείς θα άντεχε στον πειρασμό να μην ασκήσει ένα δικαίωμα που (α) του το έδινε ο νόμος και (β) του απέφερε τεράστια ωφέλη. Αυτό που αλλάζει στη σημερινή περίπτωση είναι το (β): η πρόκριση στο Κύπελλο δεν αποφέρει τόσο τεράστια ωφέλη ώστε να ρισκάρει κανείς να δεχτεί όλες τις επικρίσεις και την ηθική μείωση που ξέρουμε πια (από το προηγούμενο της υπόθεσης Βάλνερ) ότι θα έρθει οπωσδήποτε από κάθε κατεύθυνση.
Αλλάζουν βέβαια και δύο άλλα πράγματα:
(α) Στην περίπτωση Βάλνερ, η Καλαμαριά παρέβη έναν κανονισμό που ήταν ίδιος και για τις δύο ομάδες (αντίθετα με τον Πανσερραϊκό που παρέβη έναν κανονισμό που δεν περιόριζε ταυτόχρονα και τον Ολυμπιακό). Ας σκεφτεί κανείς ότι αν αυτός ο κανονισμός (της περίπτωσης Βάλνερ) δεν υπήρχε, θα μπορούσε π.χ. ο Ολυμπιακός να πληρώνει π.χ. το Ροναλντίνιο για να παίζει κάθε εβδομάδα αντίπαλος π.χ. του Παναθηναϊκού, με όποια ομάδα θα ήταν αντίπαλη του ΠΑΟ σε κάθε αγωνιστική. Πώς σας φαίνεται αυτό; Φυσικά, τότε η περίπτωση δεν ήταν αυτή αλλά ένα τέτοιο δεδικασμένο θα μπορούσε να ανοίγει και τέτοιους δρόμους. Ή μήπως όχι;
(β) Στην περίπτωση Πανσερραϊκού το σφάλμα, όπως σωστά αναφέρεται από τον Ολυμπιακό, ήταν στιγμιαίο και έγινε από την τεχνική ηγεσία της ομάδας, δηλαδή από άνθρωπο που το μυαλό του έπρεπε να ήταν αφοσιωμένο σε τεχνικές και τακτικές ποδοσφαίρου κι όχι διοικητικά θέματα και κανονισμούς. Αντίθετα, στην περίπτωση Βάλνερ το λάθος ήταν της διοίκησης που έπρεπε να είχε ψάξει το θέμα καλύτερα, όπως είχαν κάνει άλλωστε κι άλλες ομάδες στις οποίες είχε προταθεί ο παίκτης και τον απέρριψαν όταν είδαν την περίπτωσή του, για να μην έχουν μπλεξίματα. Και δουλειά της διοίκησης είναι ακριβώς αυτό: να φροντίζει την τήρηση των κανονισμών για να μην έχει μπλεξίματα (θυμηθείτε την περίπτωση του ΠΑΟΚ με τις κίτρινες κάρτες του Λιάσου Λουκά που όλοι κατακρίνουν ακόμη την τότε διοίκηση του ΠΑΟΚ που έκανε τη γκάφα και κανείς δε θυμάται ποια ήταν η ομάδα που επωφελήθηκε). Ή μήπως όχι;
28 Οκτώβριος 2009 στις 23:26
Καλώς με δεχτήκατε αγαπητέ Στέλιο…Ναι, ναι εγω είμαι, παρέα με τα 300 μέλη του Loukas Vyntra Fan Club - που όλως τυχαία έχουν το ίδιο ονοματεπώνυμο με την αφεντιά μου…
Η ένσταση έπρεπε να γίνει γιατί οι ΑΚΑΝΕΔΕΣ ήταν χαλασμένοι…σκέτοι μπίχλα σου λέω…
Άντε - Ρουκάβινα - περαστικά θείε…
Keep in touch mate… (και το δίκανο παραμάσχαλα!)
29 Οκτώβριος 2009 στις 0:02
ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ <> ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΝ.
29 Οκτώβριος 2009 στις 0:05
3axnw edw kai wra authn thn ana8ematismenh prokurh3h kai den thn vriskw. Mhpws mporei kaneis na voh8hsei?
29 Οκτώβριος 2009 στις 0:07
Πρέπει κάθε καλοκαίρι πριν ξεκινάει κάθε νεο πρωτάθλημα και κύπελλο να στέλνουμε έναν δικαστικό αντιπρόσωπο στο Καραϊσκάκη και με φιέστα να τους κάνει απονομή πρωταθλήματος και κυπέλου με βεβαίωση τον Ν.105/86 υπογεγραμμένη από όλες τισ ομάδες που συμμετέχουν στην Superleauge και στο Κύπελο Ελλάδος. Έστι όπως το πήραν πέρυσι δεν μπορούν να το ξεπλύνουν με τίποτα! Βρε παιδιά σκεφτείτε και το εξής: Είσαι Πανσεραικός (σωματείο των γαύρων) και είναι στο 3-1 το ματς. Τι κάνεις? Ψάχνεις να βρεις πως θα τους δώσεις το ματσάκι…ουστ…
29 Οκτώβριος 2009 στις 0:12
Αυτήν που κράτησε κι ο Ολυμπιακός αλλά για διαφορετικό λόγο.
29 Οκτώβριος 2009 στις 0:12
Δεν αξίζει και συγχαρητήρια η διοίκηση του ολυμπιακού επειδή έκανε το αυτονόητο μην τρελαθούμε και τελείως δηλ. Και αν για κάποιους είναι μεγαλοψυχία αυτή η προφανής στάση του ολυμπιακού τότε αυτό μάλλον θα προέρχεται απο το γνωστό παρελθόν της ομάδας αυτής. Στο κάτω κάτω της γραφής και πολλή φασαρία έγινε για ένα ασήμαντο θεματάκι. Βέβαια εδώ γίνεται θέμα κάθε άσχετη πληροφορία (υπαρκτή ή ανύπαρκτη) των 3 λεγόμενων μεγάλων ομάδων δεν θα γινόταν αυτό?
29 Οκτώβριος 2009 στις 0:16
Η χάρτινη ομάδα του ολυμπιακού είναι αχτύπητη! Έτσι παίρνει πρωταθλήματα και κύπελα! Μπράβο! Μόνο που παίζουν μόνοι τους και πρωτάθλημα και κύπελο….ουστ…
29 Οκτώβριος 2009 στις 0:24
Κοιτάτε τώρα θαμώνες μου που ο Χ”dad θα το παίξει υπεράνω και δεν θα μου κάνει ένσταση για το πρώτο ποστ…
Το overposting πολλοί αγάπησαν! Την δόξα ουδείς.-
29 Οκτώβριος 2009 στις 0:26
Εμίσησαν ήθελα να πώ και όχι “αγάπησαν”. Σόρυ…
29 Οκτώβριος 2009 στις 0:50
Καλησπέρα.Το τι πιστεύω για την ένσταση το γράφω πιο πάνω.Απο τους άλλους όμως δεν έχω καταλάβει τι θέλουν!Μέχρι της 14:00 λέγανε για ξεφτίλα του Ολυμπιακού αν κάνει ένσταση,μετά την ανακοίνωση της Π.Α.Ε. “τσάμπας μάγκας” και “κάτω τα κουκιά”,”μέτρησε τα κουκιά”,και άλλα διάφορα.Αρα συμπεραίνω πως ότι και να κάνει,οι ίδιοι άνθρωποι,θα τον κράξετε.Μάλιστα.Αυτή η κατάσταση πιστεύω ότι έχει μεγαλύτερο εύρος.Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί οι ανθρώπινες σχέσεις είναι πολύπλοκες,αφού ότι και να γίνει στο δρόμο,στη δουλειά σας,στο σπίτι σας,στο κοινωνικό σας περίγυρω οι περισσότεροι θα απαξιώσετε τον άλλον μόνο και μόνο έτσι!Wake up είναι μπροστά μας και έρχεται!!!!!!!!
29 Οκτώβριος 2009 στις 1:58
Hello there,
I am a member of the legal team of Manchester United FC and we are really thinking to take legal action against Panserraikos but we do not know if we have the right to do so. You see, it is in our interest that Olympiakos will continue playing in the Greek Cup otherwise Diogo and its other players will have more time available to focus on the Champions League. We apologise for our interference in the Greek affairs but we have to take things always seriously whether we are to play against Real Madrid in the future or against Olympiakos.
We would like to ask for Mr. Hatzibabas’ opinion on the matter.
Yours
29 Οκτώβριος 2009 στις 2:31
Μου δώσατε και ωραία ιδέα: Λέτε ορισμένοι “τι θα γίνει αν σε ένα παιχνίδι κατέβει ο ΟΣΦΠ με 12 παίχτες;”
Μα είναι απλό!
Θα πούν στον διαιτητή να αλλάξει στολή γιατί ο αγώνας ξεκίνησε.
Υ.Γ. Ελένη, απέφευγε να κρύβεις δυναμιτάκια στο παπούτσι γιατί γίνεται επικίνδυνο με το πολύ περπάτημα. Welcome to the blog
29 Οκτώβριος 2009 στις 2:40
Ας λάνουμε υπ’ όψιν όμως πως υπάρχει πιθανότητα να γίνει αυτεπάγγελτα η ένσταση και να περάσει τελικά στην επόμενη φάση ο Ολυμπιακός. Έτσι ναι μεν δεν κάνει ένσταση ο Κόκκαλης, αλλά περνάει στην επόμενη φάση.
29 Οκτώβριος 2009 στις 3:31
Βλέπω να γίνεται αυτεπάγγελτα η ένσταση…!!
29 Οκτώβριος 2009 στις 8:14
telika den pianeste poythena!!!!sokrati kane enstasiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!etsi k alios o kathenas tha pei tin makakia toy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A K GIA NA MIN KSEXNIMASTE…..SOKRATI KANE K KAMIA METAGRAFIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
29 Οκτώβριος 2009 στις 9:34
Martin Mosley, ΘΕΟΣ!
29 Οκτώβριος 2009 στις 9:50
Το νόμιμο είναι να γίνει ένσταση και να περάσει ο Ολυμπιακός. Αλλά για θυμίστε μου… πότε στην paraga league εφαρμόστηκε το νόμιμο;
Ή μήπως το νόμιμο πρέπει να εφαρμόζεται μόνο όταν ευνοεί την ομάδα του κράτους;
Τι θέλω να πω;
Ότι έτσι όπως τα έχουν κάνει, έχουν φέρει το ποδόσφαιρο σε τέτοιο αδιέξοδο ώστε να μην μπορούν να εφαρμόσουν ούτε το “νόμιμο”.
Και αυτό διότι υπάρχουν προηγούμενα ατιμωρησίας, διαφθοράς, παράγκας, ανομίας, κλεψιάς για τα οποία δεν λήφθηκε απολύτως κανένα μέτρο.
Άρα τώρα γιατί να το κάνουμε;
29 Οκτώβριος 2009 στις 9:58
Καλώς ή κακώς το παιχνίδι παίζεται με κανόνες από πριν γνωστούς και στις δύο πλευρές. Και επειδή ως γνωστόν δεν υπάρχει “ολίγον έγκυος”, ομοίως δεν υπάρχει “ολιγόλεπτη” παράβαση… Συμφωνώ με το περί δικαίου αίσθημα αλλά στη δική μου λογική ο νόμος είναι νόμος και πάνω από οποιοδήποτε σύστημα ηθικής και αξιών ενστερνίζεται ο καθένας από εμάς.
29 Οκτώβριος 2009 στις 10:23
“…ο νόμος είναι νόμος και πάνω από οποιοδήποτε σύστημα ηθικής και αξιών ενστερνίζεται ο καθένας από εμάς.”
Το θέμα είναι ότι μέχρι τώρα δεν τους εφαρμόζαμε.
Γιατί τώρα μερικούς τους έπιασε ο πόνος;
Το βρίσκω εντελώς υποκριτικό.
29 Οκτώβριος 2009 στις 10:31
@ eleni
========
Αγαπητή Ελένη , φίλη και συναγωνίστρια.
Εχεις απόλυτο δίκιο και σε συνδιασμό με τα λεγόμενα του δικηγόρου @ Martin Olsen Mosley ,
η υπόθεση έχει πάρει δισδιάκριτη τροπή ως πρός το εφέσημο της ένστασης.
Πάρε σε παρακαλώ το mail μου από τον κο Μαρκάκη Στυλιανό , γράψε μου να το συζητήσουμε
από κοντά. Εχω ακράδαντα στοιχεία που αφορούν επακριβώς τον κανονισμό που παρέβει , από
στιγμιαίο λάθος η προσφιλής ομάδα των Σερρών.
Θα ήθελα να σου τα παραθέσω εκ του σύνεγγης να δούμε σε αποτελεσματικό βαθμό από κοινού
) γεννέσθαι.
το τι μέλι ( ενσυνείδητα έκανα το ορθογραφικό λάθος , ως μήνυμα
Φρονώ πως η διαλεύκανση της πιό πάνω υποθέσεως σε επικείμενη συνάντηση μας , θα
είναι άμεση , ορθολογική και απαστράπτουσα.
Κε Μαρκάκη αν σας ζητηθεί το mail μου απο την Ελενίτσα δώστε το παρακαλώ πάραυτα ανευ
της παραμικρής χρονοτριβής .
Σας ευχαριστώ θερμά.
ΥΓ Μην αναλώνεστε οι υπόλοιποι σε ενστάσεις και περιτές κουβέντες.
Θα την βρούμε με την Ελένη τη λύση και θα σας ειδοποιήσουμε τάχιστα.
29 Οκτώβριος 2009 στις 10:36
κόρακα μάλλον βλέπεις πολύ μονόπλευρα τα πράγματα όταν λες ότι ο παναθηναικός έσκυψε στη χούντα.μάλλον δε διάβασες και ένα παλιότερο άρθρο του μαρκάκη όπου θα ενημερωνόσουν για κάτι δωράκια του πατακού τότε στην ολυμπιακάρα..αλλά δε σε συμφέρει να τα σχολιάσεις αυτά. Κατά τα άλλα είμαι εξοργισμένος να διαβάζω ανθρώπους οι οποίοι με ψυχρή-τεχνοκρατική λογική να λένε ουσιαστικά ότι οι ομάδες είναι εταιρείες και το μόνο που μετράει είναι το κέρδος και άρα η ένσταση έπρεπε να γίνει.Ετσι σας είπαν ότι είναι απλά εταιρείες?.Περίεργο αλλά εγω δεν έχω ακούσει ποτέ ότι η coca-cola ή η vodafone έχουν οπαδούς που τις ακολουθούν στην επαρχία με χιόνια και βροχές. Ούτε ανθρώπους που από το υστέρημά τους τις ακολουθούν στο εξωτερικό για να τις ύποστηρίξουν χωρίς κανένα οικονομικό αντάλλαγμα. Τι έχετε να απαντήσετε σαυτό κύριοι μάνατζερς? Από εκεί και πέρα συγχαίρω το μαρκάκη γιαυτό το εξαιρετικό άρθρο.Εντάξει όλοι ξέρουμε ότι ο κόκκαλης θα υπέβαλλε σίγουρα ένσταση αν ο αγώνας ήταν πρωταθλήματος αλλά τι περιμένεις από ανθρώπους που συνδέουν την ηθική και την αξιοπρέπεια με το συμφέρον?Οπως προειπώθηκε, ο σωκράτης εκμεταλλευτηκε την ήττα του και διαφημίστηκε και πάλι.Ολοι ξέχασαν το 3-1 και επικεντρώνονται στην ηθική αυτή πράξη του προέδρου κόκκαλη.Αλλη μια φτηνή μανατζερίστικη τακτική αποπροσανατολισμού και διατήρησης των προβάτων του στο μαντρί. Τώρα στα γεράματα πας να το παίξεις ηθικός Σωκράτη? Εσύ που μέσα από τις εφημερίδες και το κανάλι σου έχει φανατίσει και δηλητηριάσει τις ψυχές τόσων νέων παιδιών τα τελευταία χρόνια? Με την Καλαμαριά έδειξες το πρόσωπό σου σωκράτη.Το ποτάμι δε γυρίζει πίσω. Εκτός πια αν έμαθες από τα λάθη σου και άλλαξες. Λίγο αργά το θυμήθηκες όμως στα 70 σου.Ισως αν είχες αλλάξει πιο νωρίς ναχες και μικρότερη περιουσία…Ο ένας στο πρώτο άρθρο έγραψε ότι η ένσταση πρέπει να υποβληθεί λέει γιατί αλλιώς θα είναι υποτίμηση του θεσμού του κυπέλλου. Ναι ενώ αν περάσει ο ολυμπιακός που έχασε 3-1 από ομάδα β εθνικής θα είναι διαφήμιση του θεσμού ε?
29 Οκτώβριος 2009 στις 10:43
Να ρωτήσω : Αν το ματς ήταν πρωταθλήματος και όχι κυπέλλου που είναι “αναγκαστικός” για ομάδες όπως ο Ολυμπιακός, ΠΑΟ, ΑΕΚ των οποίων ο βασικός στόχος είναι το πρωτάθλημα και η Ευρώπη (οπότε και ίσως χάνουν επίτηδες σε αγώνες κυπέλλου για να μην έχουν υπερβολικά βαρύ πρόγραμμα), ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Ή Ο ΠΑΟ, κ.λπ. Έχουμε ΗΔΗ το προηγούμενο του Βάλνερ, που ΕΚΑΝΕ ΕΝΣΤΑΣΗ γιατί ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
Δεύτερο ερώτημα : Κατά πόσο δεν έκανε ένσταση γιατί μπορεί να επέμβει “αυτοδικαίως” η ΕΠΟ. Οπότε “το παίζουμε ανώτεροι” τώρα!
Κανονικά, ασχέτως το περί δικαίου αίσθημα ένσταση ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΌ ΟΎΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΑΠΌ ΕΠΟ, πολύ απλά γιατί στην επόμενη παράβαση κανονισμών ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΜΑ? Δεν χρειάζεται να το ψάξουμε πολύ, απλά να απαντήσουμε στο εξής ερώτημα / κατάσταση : ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ Η ΕΝΣΤΑΣΗ Ή ΜΗ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ : TI ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ??!!!
29 Οκτώβριος 2009 στις 11:28
tha tous koroideva mia zwi..krima
29 Οκτώβριος 2009 στις 11:41
ΗΛΙΑ βγάλε τα πρασινα γυαλια απο το μυαλό σου. για ντοπαρισμα παίκτη (αναφέρομαι στο τελικο του παο μετη λαρισα) δεν τιμωρείται η ομάδα αλλά ο παίκτης…………….
29 Οκτώβριος 2009 στις 12:16
Φίλε kosta
συμφωνώ πάρα πολύ με τα όσα λες για ομάδες-εταιρείες. Ακόμα και στις εταιρείες υπάρχει πλέον η έννοια του stakeholder πράγμα που τοποθέτησε ορθά ο Βγενό στην ίδρυση της ΠΕΚ.
Το επιχείρημα που είπα στο πρώτο ποστ είναι ότι απαγορεύεται η υποτίμηση οποιουδήποτε θεσμού ή αλλιώς απαγορεύεται η υποβάθμιση της ποιότητας ενός προϊόντος ευρείας κατανάλωσης (οι “καμπάνες” γι αυτό είναι βαριές). Λοιπόν, αν η ΕΠΟ ήθελε να διατηρήσει μια σοβαρότητα στα πράγματα θα έπρεπε να επέμβει ώστε να έχουν κυρώσεις και οι δύο εμπλεκόμενοι στην υπόθεση Σερρών. Και να το κάνω πιο λιανά: πες ότι ο ΠΑΟ νικάει τη Στουρμ και τη Δυναμό και χάνει η Γαλατά έτσι ώστε το τελευταίο ματς στην Τουρκία να μην έχει ενδιαφέρον βαθμολογικό. Πες λοιπόν ότι ο ΠΑΟ θέλει να το παίξει έξυπνος και πάει μέσα στην Πόλη και βάζει σέντερ φορ τον Γκαλίνοβιτς, δεξί χαφ τον Τζόρβα και τερματοφύλακα το Σισέ. Τι λες εσύ; Θάχουμε επιπτώσεις από την ΟΥΕΦΑ ή όχι;
Τα ίδια έλεγα και με το γήπεδο στην Καβάλα τα ίδια λέω και για τις Σέρρες (κι ας την “ακούω”). Πρέπει να βοηθήσει ο ΠΑΟ και οι άλλες ομάδες (η Λίγκα και η ΕΠΟ) να εξασφαλιστεί η σοβαρότητα των πράγμάτων γιατί τα πολλά χρόνια μονοκρατορίας του ΟΣΦΠ τείνουν να οδηγήσουν τα πράγματα σε παρακμή. Ο Μαρκάκης και άλλοι εδώ που είναι νομικοί μπορούν αυτό (νομίζω) να το εξηγήσουν καλύτερα.
Υ.Γ. Πρόσεξε JZJ γιατί η Ελένη έχει μπομπάκι στο παπούτσι. Μην ξεθαρρεύεις πολύ σε επικίνδυνες αποστολές γιατί σε χρειαζόμαστε.
29 Οκτώβριος 2009 στις 12:32
Re paides an ekane enstasi tha legate oloi oti pali ta idia ,kai o kokkalis ,kai i kalamaria kai blablablabla…twra pou den kanei ,lete pos perimenei na tin kanei i epo,oti kai kala tha tin exane kai blablalba kai pali…ti akribos sizitame????? oi misoi apla tin lene ston kokkali (gt ayto einai to provlima tous oxi o olympiakos) kai oi alloi misoi lene bravo pou den ekane….akiro thema gia sizitisi entelws omos…elladara
29 Οκτώβριος 2009 στις 12:58
FFFFFFAAAAAAAPPPPPPPPPPPP
29 Οκτώβριος 2009 στις 14:06
Η vodafone, η coca-cola, η siemens, η… η… η… ναι δεν έχουν οπαδούς. Έχουν όμως ένα κοινό, πουλάνε προϊόντα - υπηρεσίες για τα οποία ζητούν ένα αντίτιμο. Έχουν μπει στο χρηματιστήριο, έχουν μετοχές. Εγώ δεν ξέρω πολλές ιδέες να έχουν μετοχές πάντως. Αν κάποιος θέλει να το βλέπει έτσι ρομαντικά, να θυμήσω ότι η εποχή των ιπποτών πέθανε, το ίδιο κι ο Αρθούρος, το ίδιο και ο Ρωμαίος με την Ιουλιέτα. Μακάρι να υπήρχαν ακόμα, τότε υπήρχαν πολλά χρώματα στη ζωή μας, τώρα μόνο ένα, του χρήματος.
Φίλαθλος του Παναθηναϊκού δηλώνω. Εφημερίδες έχω αγοράσει 5 φορές στη ζωή μου, γιατί βαριέμαι τις δηλώσεις: “Ο Ροναλντίνιο στον Ολυμπιακό”, “Ο Σούκερ στον Παναθηναϊκο” κλπ κλπ. Στο μάθημα “Αρχές Διοίκησης και Οργάνωσης Επιχειρήσεων” που έκανα πριν κάμποσα χρόνια στην 3η λυκείου συνειδητοποίησα γιατί “μια εταιρεία δίνει 5 μύρια ευρώ στη Unicef”. Γιατί “με αυτά τα 5 μύρια ευρώ που δωρίζει” θα κερδίσει άλλα 40 μιας και θα καρφωθεί στο μυαλό των καταναλωτών (συμπεριλαμβάνει ΓΙΑ ΜΕΝΑ και τους φιλάθλους- οπαδούς) ότι η εταιρεία έχει καλό πρόσωπο. Ενώ, στην πραγματικότητα έχει ακόμα καλύτερο μυαλό στο να βγάζει περισσότερα χρήματα. Όπου μπλέκονται λεφτά, κανείς δεν το κάνει φορ δε φουκαριάρα τη μάνα του.
Με το ρομαντικό μου το μυαλό θα έλεγα ότι ο Παναθηναϊκός δε θα έκανε ένσταση με την Καλαμαριά, αλλά με την ορθολογιστική πλευρά μου θα έλεγα πως θα το έκανε ασυζητητί. Και ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ και όλοι. Η ΑΕΚ μάλιστα με τα οικονομικά της προβλήματα, όταν σε μια απόφαση υπέρ της θα μπορούσε να ‘κονομήσει 20 μύρια αν έβγαινε πρωταθλήτρια δε θα το έκανε;;; Αν εδώ απαντάτε “όχι δε θα το έκανε” τότε τζάμπα συζητώ, θα κρατώ την άποψή μου για μένα. Και όπως ειπώθηκε, όλα είναι θέμα μάρκετινγ. Μάρκετινγκ… χεχ. Το ξέρετε πως η λέξη “φιλότιμο” δεν υπάρχει στα αγγλικά; Έτσι και η λέξη “μάρκετινγ” δεν υπάρχει στα ελληνικά. Με το οποίο μάρκετινγ, κανείς δεν έκανε καζούρα σε φίλους του “Ολυμπιακάκηδες” με το ότι έχασαν ολοσχερώς από μια ομάδα έτη φωτός πίσω. Όλοι στάθηκαν στο αν θα κάνει ένσταση, στο γιατί δεν έκανε ένσταση, στο αν θα πρέπει να πει κανείς μπράβο ή όχι, στο αν η ΕΠΟ είναι σοβαρή ή όχι.
Και η ΕΠΟ δε θα είναι σοβαρή αν δεν επιδείξει αυστηρότητα στο συγκεκριμένο θέμα; Από πού βγήκε αυτό πάλι; Δηλαδή από τα κομπιούτερ που είναι προγραμματισμένα να λειτουργούν με βάση το Ναι και το Όχι εμείς να διαφέρουμε από το ότι μας λένε Μήτσο, Γιάννη, Ελένη, Μαρία και όχι Pentium, Phenom και Core I7; Μα εδώ είναι η διαφορά της ανθρώπινης νοημοσύνης και γι’αυτό είναι δύσκολη να φτιαχτεί μια Τεχνητή Νοημοσύνη. Γιατί υπάρχουν πολλοί αστάθμητοι παράγοντες που θα σε κάνουν να αποφασίσεις κάτι ανεξάρτητα από αυτά που έχεις προβλέψει και τα’βαλες σε ένα κομπιούτερ για να γλυτώνεις χρόνο. Πρέπει να κοπούν τα φτερά όλων των μικρών ομάδων; Και στο τέλος να γίνουμε όλοι Πράσινοι, Κόκκινοι και Κίτρινοι; Γιατί αυτό θα γίνει αν κάθε φορά που μια ομάδα σαν την Καλαμαριά για παράδειγμα προσπαθεί να κερδίσει λίγο έδαφος και να δώσει χαρά στους φιλάθλους της σφαλιαρίζεται κατ’αυτόν τον τρόπο. Για σκεφτείτε λίγο, οι φίλαθλοι του Πανιωνίου για παράδειγμα, είναι εντελώς ηλίθιοι που υποστηρίζουν τον Πανιώνιο που’χει να δει πρωτάθλημα πριν καν γεννηθώ εγώ; Να μην υπάρχουν δηλαδή; Μετά να δω τι ποδόσφαιρο θα απολαμβάνετε αφού θέλετε να είστε τόσο αυστηροί. Οκ, για τον Ολυμπιακό τα 1-2 εκατομμύρια ευρώ είναι ψίχουλα, τον Αγροτικό Αστέρα τον ρώτησε κανένας τι γνώμη έχει γι’αυτό το ποσό;
Ξέρετε τι μου θυμίζετε; Τους νόμους που κατά καιρούς αναγκάζουν 7μελείς οικογένειες να βγαίνουν στον Παπαδάκη και στον Αυτιά και να λένε “Δε με παίρνουν για δουλειά γιατί δεν έχω τελειώσει το λύκειο, αλλά μου ζητάνε πίσω το επίδομα ανεργείας που έπαιρνα αναδρομικά γιατί δεν έχω δουλέψει ποτέ”. Εκεί γιατί δίνονται χάρες δηλαδή; Καταστράφηκε η ελληνική οικονομία ποτέ από κάτι τέτοιο; Έχασε τη σοβαρότητά της στην Ευρώπη; Εγώ αυτούς που θυμάμαι να χρεώνουν την Ελλάδα μέχρι το κόκκαλο ήταν άλλα υψηλά κεφάλια, σε υψηλές θέσεις. Έτσι και στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Αυτοί που έχουν κατακρεουργήσει το άθλημα είναι αυτοί που βρίσκονται στις υψηλές θέσεις και πάλι. Τους οποίους όπως και στην ελληνική πολιτική, τους υποστηρίζουν ένα μάτσο χάφτες, που χάυουν όλες τις υποσχέσεις και με έναν μαγικό τρόπο ξεχνάνε τα παραπτώματά τους.
Εγώ δεν ξέχασα τα δοσμένα πρωταθλήματα του Παναθηναϊκού για παράδειγμα…. Οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού θυμούνται άραγε τα αντίστοιχα δοσμένα τους;;; Ή ο Άρης με 0 έλληνες παίχτες μέσα σε παιχνίδια πρωταθλήματος; Μη μου τους παρουσιάζει λοιπόν κανείς σαν άγιους και ιδεολόγους. Στυγνές επιχειρήσεις είναι. Στην Αρχαία Ελλάδα οι πρωταθλητές κέρδιζαν ένα δάφνινο στεφάνι, ο χρυσός υπήρχε και τότε, δεν κέρδιζαν 8 εκατομμύρια ευρώ ετησίως μόνο και μόνο επειδή κλοτσάνε μια μπάλα, άσχετα με το αν θα πάρουν το πρωτάθλημα ή όχι. Από τη στιγμή που το έπαθλο έγινε χρηματικό, έχασε το ενδιαφέρον του. Και ο μόνος λόγος που συνεχίζω να βλέπω ποδόσφαιρο και μπάσκετ, ενώ τα άλλα αθλήματα τα παράτησα όλα είναι γιατί σ’αυτά τα δύο, απ’όσο ξέρω τουλάχιστον, οι ντόπες δεν είναι συχνά φαινόμενα και αυτό που βλέπω δεν είναι πλασματικό, αλλά και γιατί ακόμα και να βελτιώσει κάποιος την φυσική του κατάσταση για ένα παιχνίδι, δεν μπορεί με τίποτα να βελτιώσει την τεχνική του κατάρτιση με ένα χάπι
Από εκεί και πέρα αν κάποιος συνεχίζει να θέλει να αγοράσει και να κουνήσει μια σημαία, εγώ πάο πάσο και θα παρακολουθώ από απόσταση.
29 Οκτώβριος 2009 στις 14:11
Εγώ βλέπω μια πιο απλή λύση.
Ας αλλάξουν τον κανονισμό με την ευκαιρία αυτού του αγώνα με αναδρομική ισχύ στις 27/10… άδικο για τις άλλες ομάδες του θεσμού (που αγωνίστηκαν εκείνη τη μέρα νόμιμα) αλλά επιτέλους θα σταματήσουν τα δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Ας βγει κάτι καλό από αυτή την κακή κατάσταση γεμάτη λάθη και παραλείψεις
29 Οκτώβριος 2009 στις 14:11
Sigoupa ta mats prepei na kerdizontai stous agwnistikous xwrous kai oxi sta xartia,wstoso oi kanonismoi einai kanonismoi kai prepei na thrountai gia olous!Dysthxws edw sthn Ellada kai eidika sto podosfairo auto den threitai panta h toulaxiston mesw ths A8lhtikhs dikaiosynhs kai epideksiwn tropwn apofeugetai h elaxistopoieitai opws mia timwria gia paradeigma.
Ta grafw ola auta giati ka8e omada mikrh h megalh 8a mporei me to prosxhma autou tou agwna na kanei to idio h kati paromoio kai na dikaologei auto to la8os san an8rwpino.
Den 8a mpw sthn logikh tou Kou Markakh o opoios polu kakws anaferetai se gegonots tou parel8ontos asxeta me ton agwna auton kai to kuriotero grafei upo8etika(p.x. an htan oPana8hnaikos ti 8a ginotane…klp).den mporeis pota na milas me upo8eseis an 8es na se pairnane gia sobaro dhmosiografo.Oute na les oti gia xarin tou 8eamatos parablepoume mia parabash tou kanonismou.Tote o Messi kai o C.Ronaldo 8a prepei na exoun kai ena sugxoroxarti apo thn UEFA kai na tous dikaologoume mia aparabash ws nomimh se ka8e agwna.
8elw na katalhksw opws ksekinhsa oti o kanonismos einai panta kanonismos kai ofeiletai na threitai toulaxiston kai na efarmozetai!Ta upoloipa einai paraskhniaka kai diplwmatika gia ton ka8ena mas na efarmozei tous kanonismous sumfwna me ton ti ton sumferei kai sumfwna me to ti 8ewrei h8iko gia ton eauto tou.
P.S.Kakisto to paradeigma tou Kou Markakh me to pswmi kai ton klefth….an htan etsi tote oloi oi ftwxoi 8a kanane pliatsiko stous fournous kai 8a tous dikaiologousame.Afhste ton fournarh na krinei an autos prepei na xarisei to pswmi…
Euxaristw,
SZ
29 Οκτώβριος 2009 στις 14:34
Άλλο ένα διαιτητικό λάθος και άλλο ένα λάθος που σχετίζεται με δικαστικές υποθέσεισ….η σύγκριση σου είναι εντελώς ΑΚΥΡΗ !
29 Οκτώβριος 2009 στις 16:03
sz o νόμος δεν εφαρμόζεται πάντα αυτόματα. Καμιά φορά σε ρωτάει ο αστυνόμος θέλεις να υποβάλλεις μήνυση σαυτόν που σε εξίβρυσε?Αν πεις όχι η μήνυση δεν υποβάλλεται. Και ξέρεις γιατί? Γιατί ο νόμος δεν είναι ξύλινος, το πνεύμα του νόμου μετράει.Προσαρμόζεται στις συνθήκες. Υπάρχουν ελαστικοί και ανελαστικοί νόμοι.Στην περίπτωσή μας είχαμε ανελαστικό νόμο και γιαυτό λοιπόν είχε το περιθώριο ο γαύρος να αποφασίσει αν θα προωθήσει τη νομική διαδικασία η όχι. Οσον αφορά τον jim michael, σαφώς μπορείς και να μην είσαι ρομαντικός.Εμένα πάντως δε μπορείς να με πείσεις ότι όλα είναι θέμα μάρκετινγκ και κέρδους. Ο Γιαννακόπουλος στο μπάσκετ μπαίνει μέσα κάτι εκατομύρια το χρόνο για να κάνει τον παναθηναικό μεγάλο και να ικανοποιήσει το πάθος του. Λες όλοι οι άνθρωποι να σκέφτονται όλη μέρα το χρήμα? Εντάξει βάφτισε προιόν το ποδοσφαιρικό θέαμα και πες πως η σχέση οπαδού είναι σχέση πελάτη-επιχείρησης. Μπορεί. Σκέψου όμως πως μερικοί άνθρωποι βλέπουν μπάλα γιατί απλά τους αρέσει και επειδή αγαπάνε την ομάδα.Μη μου πεις ότι υπάρχουν άνθρωποι που αγαπάνε τη vodafone και τα αφεντικά της coca-cola… Τώρα στον άλλο φίλο που του προσβάλαμε τον κόκκαλη και εξοργίστηκε πιο πάνω, ε τι να κάνουμε, σπέρνεις μίσος θα λάβεις αντιπάθεια
29 Οκτώβριος 2009 στις 16:17
Προσωπικά, αν ο Ολυμπιακός έκανε ένσταση, θα του έκοβα και τρεις βαθμούς από το πρωτάθλημα για διακωμώδηση του αθλήματος γιατί, ενώ έβλεπε πως έμπαινε παραπάνω ξένος παίχτης, δε ζήτησε να διακοπεί η διαδικασία της αλλαγής από υστεροβουλία, επειδή έχανε, για να μπορεί να πάρει τον αγώνα εκ των υστέρων στα χαρτιά.
Αν είμαι φούρναρης και μου κλεψουν μια φρατζόλα ψωμι και προλάβουν και τη φάνε, δεν πρόκειται να την πάρω πίσω ότι και να κάνω και είμαι ανόητος να τη ζητάω (αν όχι κάτι άλλο).
Ο Πανσερραικος θα μπορούσε να τιμωρηθεί, για να μην ξανακάνει το ίδιο, αλλά με άλλου είδους ποινή κι όχι χάνοντας μια πρόκριση που πήρε στον αγωνιστικό χώρο. Ετσι, κανείς Θεοδωρίδης δε θα μπορούσε να χαρίσει το ματς από τον πάγκο με μια δήθεν απρόσεκτη αλλαγή.
29 Οκτώβριος 2009 στις 16:26
o kokalhs thelei na to peksei o hthikos toy kypeloy, alla einai o aparadektos toy protathlimatos (2007) kai oxi mono. kai to deixnei me aythn thn apofash na mhn kanei enstash gia ton agona me tis serres , eno prin 2 xronia phre ena kalpiko protathlima sta xartia xoris na to aksizoyn oi pextes toy kai o idios. h pio anhthikh omada (aytos kai o pao) , thelei tora na petaksei staxti sta matia les kai den gnorizoyme ti kanei kathe fora gia na parei ena protathlima
29 Οκτώβριος 2009 στις 17:15
ΕΠΕΙΔΗ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΤΟΣΗ ΩΡΑ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:
ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ Ο Λ Ο Ι ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ. (ΕΔΩ Ο ΠΑΟ ΕΚΑΝΕ ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΣΤΑΣΗ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΣΦΠ)
ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ Ο Λ Ο Ι ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ, ΠΑΝΤΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΗΘΙΚΗΣ (ΚΑΙ ΚΑΛΑ) ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΤΩΡΑ, ΑΦΟΥ Η ΕΠΟ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ’ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ SUPER LEAGUE ΩΣΤΕ ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΟΙΝΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ. ΚΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΙΣΧΥΑΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΠΛΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΡΜΑΝΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΟΥΝΤΑΙ.
ΤΕΛΟΣ, ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ Ή ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΥΠΕΡΑΝΩ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΤΑΚΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ ΠΕΡΙ ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ ΚΑΙ ΜΟΥΝΤΙΑΛ 86 ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΩ ΟΤΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟΝ ΜΙΣΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΤΣ.
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ, ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΟΠΑΔΙΚΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΟΤΙ ΚΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ. ΟΤΑΝ ΠΧ. ΤΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ ΠΟΥ ΤΡΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΩΤΑ, ΤΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΠΟΙΑ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΣΕΝΑ ΟΜΑΔΑ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΕΛΟΙΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΧΑΡΕΙΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΤΕΡΜΠΙ, ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ. ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΦΥΛΑΚΗ (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΟΠΑΔΙΚΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ)
29 Οκτώβριος 2009 στις 18:01
Τα πράγματα είναι απλά και εσείς τα κάνετε περίπλοκα. Και ένσταση να έκανε ο ΟΣΦΠ αρχικά θα το κέρδιζε το ματς σύμφωνα με τους κανονισμούς του ελληνικού κυπέλου αλλά αν προσέφευγε ο Πανσερραϊκός στο CAS τελικά η πρόκριση θα πήγαινε στον πραγματικό νικητή του αγώνα, όπως είχε συμβεί σε παρόμοια περίπτωση στον Αγώνα Εθνικού Αστέρα-Καστοριάς.
http://www.sport24.gr/html/ent/164/ent.324164.asp
Οι δικηγόροι του ΟΣΦΠ δεν είναι χαζοί και σίγουρα την γνώριαζαν την περίπτωση αυτή. Αυτός είναι και ο μαναδικός λόγος που δεν έκανε ένσταση ο ΟΣΦΠ. Γιατί ήξερε ότι στο τέλος θα έχανε και στα χαρτιά το παιχνίδι. Και παπάτζες τώρα του στυλ στιγμιαίο λάθος και άλλα τέτοια περί μεγαλοψυχίας του θείου τα ακούω βερεσέ.
29 Οκτώβριος 2009 στις 18:05
Εντάξει καλύφθηκα.

Είπαμε ρε σεις: “Αγνέ μου φίλαθλε πάρε θέση…”
Που να το φανταστώ ότι υπάρχουνε τόσοι πολλοί…
Απορία:
Ο ΠΑΟ έχει έννομο συμφέρον να κάνει ένσταση (ως ασταμάτητο Τεν-Χάμμερ) που έχασε 40.000 πελάτες στον τελικό του ΟΑΚΑ;
?
Αύριο λήγει η προθεσμία κ. Πατέρα!
Αμ έπος αμ’ έργον!
Δείξτε πόσο πιστεύετε την ομάδα σας και πόσο εκτιμάτε τον ετεροπροσδιορίζοντα (και ετεροπροσδιορίζόμενο) αντίπαλο σας!
(άσε που γλυτώνετε και τον Πάνσερρα ως πιθανό αντίπαλο)
@Πρασινικόν:
Τί είπες τώρα ρε!
“…κανείς Θεοδωρίδης δε θα μπορούσε να χαρίσει το ματς από τον πάγκο με μια ΔΗΘΕΝ ΑΠΡΟΣΕΚΤΗ αλλαγή…”
???
@Ελένη:
Με προσοχή!
Οπως θα πρόσεξες, κυκλοφοράνε διάφορα ληγούρια εδώ μέσα…
ΥΓ
@Αγνέ μου φίλαθλε,
Αρες μάρες απάντησες…
Δεν σε σώζει το μελάνι των υπολοίπων…
Πάρε θέση τώρα!
29 Οκτώβριος 2009 στις 18:48
Είδατε τον Χ”dad? Κουβέντα για εμένα. Όπως τα έλεγα δηλαδή… είναι υπεράνω! Κι ας μην χρησιμοποίησα ούτε μια ξένη λέξη… Αυτά κάνει η δόξα. Let it be Mrs EPO. Let it be! (7 ξένες λέξεις). Για να δούμε τι θα γίνει…
Λοιπόν, κ. Πατέρα πρέπει να φύγουμε κι εμείς από το κύπελο. Ο θείος είναι υπεράνω. Εμείς τι είμαστε; Υποκάτω;
29 Οκτώβριος 2009 στις 19:19
Εγώ πάλι θα περίμενα από τη μια να ισχύουν οι ίδιες υποχρεώσεις σε ότι αφορά στη σύνθεση των ομάδων ανά διοργάνωση και από την άλλη να έχει η διοργανώτρια αρχή την εποπτεία και την ευθύνη για την τήρηση των κανονισμών -που στο κάτω-κάτω εκείνη ορίζει- και να μην βγάζει την ουρά της απ’έξω, αφήνοντας τη ρετσινιά στις εκάστοτε θιγόμενες ομάδες με “έννομο συμφέρον”.
Αραγε είμαι ρομαντικός ή απλώς λακαμάς?
29 Οκτώβριος 2009 στις 23:39
Είναι απίστευτο τι μπορούν να γράψουν μερικοί άνθρωποι βγάζοντας τα αντιολυμπιακά τους απωθημένα. Σπάνια γέλασα τόσο πολύ από το μπλογκ του Στέλιου.
@ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ
Νόμιζα πως τα ελληνικά μου ήταν αρκετά απλά, αλλά φαίνεται πως έκανα λάθος. Ξαναπροσπαθώ λοιπόν. Στην περίπτωση Βάλνερ ο Γάβρος έκανε ό,τι θα είχε κάνει οποιαδήποτε άλλη ΠΑΕ στη θέση του (και σταματήστε να νομίζετε ότι η διοίκηση του ΠΑΟ είναι μωρές παρθένες). Πέτυχε να εφαρμοστεί ο αθλητικός νόμος και συγχρόνως εξασφάλισε μερικά εκατομμύρια ευρώ. Ελάχιστη ζημιά είχε από εκείνη την υπόθεση. Κανένας από όσους τον αντιπαθούν ή μισούν δεν θα τον είχε ξαφνικά αγαπήσει αν δεν είχε κάνει ένσταση. Στην περίπτωση Σερρών το οικονομικό όφελος από κερδισμένη ένσταση θα ήταν πολύ μικρό, τα εισιτήρια από κάποιους παραπάνω αγώνες, αλλά θα υπήρχε αγωνιστική καταπόνηση της ομάδας ενόψει των πιο σημαντικών στόχων. Έτσι η απόφαση να μη γίνει ένσταση ήταν μάλλον εύκολη και έκανε και κάπως καλή εντύπωση, αν και διαβάζοντας το μπλογκ βλέπω ότι για κάποιους κάθε απόφαση του Γάβρου είναι σκάρτη. Αν ήμουνα ο Σωκράτης θα είχα κάνει το ίδιο και στη μία περίπτωση και στην άλλη αφού οι αποφάσεις μου θα έπρεπε να είναι με γνώμονα το συμφέρον της ΠΑΕ. Και είμαι βέβαιος ότι το ίδιο θα είχαν κάνει και ο ΠΑΟ και η ΑΕΚ.
30 Οκτώβριος 2009 στις 2:22
Είδατε πώς την έκανε και η ΑΕΚ από το κύπελο? Μην τον είδατε τον Παναή με τον Θρασύβουλα. Αμ τι κύριε Πατέρα; Σαν κι εμάς που τρέχουμε να πάρουμε ένα θεσμό που είναι χωρίς “μαρούλι” για τις ομάδες της Β’ εθνικής να παίζουνε με τα δεύτερα ορισμένων της πρώτης (άσχετα που σ’ εμάς τα δεύτερα είναι ίδια με τα πρώτα); Αφού σου λέει και η διοργανώτρια αρχή, εντάξει τα βρήκανε τα παιδιά, το “στιγμιαίο λάθος” κλπ. κλπ.
Έχετε χάρη βρε που θέλω ο Τεν Κάτε να πάρει το τρέμπλ φέτος. Να πάει στους “γκοου αχέντ” τρεμπλούχος (το “ίνκλς” τόκοψα να μη μου κάνει κανένας ένσταση)! Αλλιώς τώρα θα τόστελνα το φαξ στον Πατέρα να αποχωρήσουμε από το κύπελο
Υ.Γ. Ακούς εκεί “στιγμιαίο λάθος”. Σαν τον Πασχάλη…
30 Οκτώβριος 2009 στις 7:25
Ορίστε.
Εχουμε αρχίσει να γνωριζόμαστε αφόρητα πιά, μου φαίνεται…
Σαν να του ‘πα:
“και κοίτα να μας πεις ότι όλοι το ίδιο θα κάνανε!”
Και τσούπ:
“Και είμαι βέβαιος ότι το ίδιο θα είχαν κάνει και ο ΠΑΟ και η ΑΕΚ.”… σου λέει…
[τουλάχιστον έβγαλε έξω τον ΠΑΟΚ και τον ΠΑΣ Γιάννενα...]
Κάτι είναι κι’ αυτό…
Τι να λέμε πάντως.
Δυό (διαφωνήσαντες) φίλοι παραπάνω έθεσαν το θέμα στη βάση του.
Ο ένας σου λέει: μην ψάχνετε “ηθική τάξη” στον κόσμο της Ζίμενς κτλ
Ο άλλος απαντάει: και όμως! Μπορούμε και εκεί να αναζητήσουμε ήθος. Και αναφέρει τη Βιανέξ…
Και ερωτώ:
Η Βιανέξ έχει ήθος;
Τότε να πάμε όλοι με τη βιανέξ.
η μήπως η Βιανέξ μας προσφέρει άλλοθι για το μικρό μας (”φίλαθλο”) “πουλί”;
Μα και τότε, τι θα γίνει με το… “πουλι” των γαβρέων;
Με τα 5 αστέρια μας θα μεγαλώνει και αυτό;
Αδύνατον!
Οπερ?
Οπερ, πρέπει να γίνει μια απλή διάκριση:
Η κουβεντιάζουμε για μεγάλα πουλιά (μέσω της γνωστής κ-οπαδοποίησησης)
Η κουβεντιάζουμε σοβαρά περί ήθους…
Προσέξτε μόνο, μην μπερδέψουμε τις …ουτσες με τις …ουτσες…
ΥΓ
@Ενας:
Μη φοβάσαι, θα σε περιλάβω και σένανε
Εθιξες σοβαρότατα θέματα (Σάλπι, Τεν, Ρούκα κ.τ.λ.)
έχε χάρη όμως που πάντοτε προσπαθώ να βρίσκομαι… εντός θέματος
30 Οκτώβριος 2009 στις 12:07
@ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ
Τουλάχιστον διάβαζε ολόκληρα τα σχόλια μου πριν απαντήσεις. Δεν έβγαλα έξω κανένα. Έγραψα ότι το ίδιο θα έκανε και οποιαδήποτε άλλη ΠΑΕ. Ετόνισα ΠΑΟ και ΑΕΚ στο τέλος γιατί είναι οι δύο άλλες κατα τεκμήριο μεγάλες ομάδες που οι φίλοι τους διαρκώς κλαψουρίζουν επειδή είναι 13 χρόνια κάτω απο το Γάβρο και έχουν την εντύπωση ότι σε περίπτωση Βάλνερ οι διοικήσεις τους θα χάριζαν το πρωτάθλημα και μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στους ανταγωνιστές τους. Σε οποιαδήποτε σοβαρή ανώνυμη εταιρεία αυτό θα σήμαινε καθαίρεση της διοίκησης από τους μετόχους. Έλεος, έχει και η αφέλεια τα όριά της.
Ας αφήσουμε όμως το ζήτημα του εταιρικού συμφέροντος και ας δούμε το ζήτημα της ηθικής. Όταν παραβιάζεται κάποιος κανονισμός, δεν πρέπει να επιβάλλονται οι προβλεπόμενες κυρώσεις; Τότε γιατί προβλέπονται; Πότε δεν είναι ανήθικη η ένσταση; Όταν η παραβίαση είναι μεγάλη; Όταν η παραβίαση είναι σκόπιμη; Μόνο όταν γίνεται από μεγάλη ομάδα; Αν ο παραπάνω ξένος είχε παίξει ένα ημίχρονο θα ήταν ηθικά δικαιολογημένη η ένσταση; Ποιός τα κρίνει όλα αυτά; Το πιο εύκολο και ευχάριστο είναι να παριστάνουμε τους ηθικούς σε υποθέσεις που είμαστε απέξω.
30 Οκτώβριος 2009 στις 14:28
@Μαρκάκης
Στέλιο επανέρχομαι για πρόσθετα σχόλια στη δική σου ανάλυση.
1) Ο νόμος δεν εξισώνει όλους τους κλέφτες. Ο πεινασμένος κλέφτης μιας φρατζόλας ψωμί, αν φτάσει στο δικαστήριο, πιθανότατα δεν θα καταδικαστεί ή θα πάρει τη μικρότερη δυνατή ποινή με αναστολή. Ενώ ο ένοπλος ληστής μιας τράπεζας θα φάει μερικά χρονάκια. Στην εποχή που ζούμε, όμως, ο μέσος άνθρωπος μπορεί να αθωώσει και τους δύο. Το επιχείρημα ότι κριτής του δικαίου είναι ο λαός, ο μέσος άνθρωπος, είναι εξαιρετικά επικίνδυνο.
2) Για το γκολ του Μαραντόνα, ξαναέγραψα. Το ματς κατακυρώθηκε στην Αργεντινή 2-1 όχι επειδή ο μέσος άνθρωπος θαύμασε το δεύτερο γκολ του Ντιέγκο, αλλά επειδή ο διαιτητής, κάνοντας λάθος, κατακύρωσε το γκολ με το χέρι και δεν υπήρχε κανένας τρόπος να ακυρωθεί και ξαναγίνει το ματς.
3) Για τα “πουλιά” των ΔΣ των ΠΑΕ ασφαλώς δεν ξέρουμε τι θα έκαναν τα ΔΣ άλλων ΠΑΕ σε περίπτωση Βάλνερ, αλλά δεδομένου ότι οι ΠΑΕ είναι επιχειρήσεις και μάλιστα κατά κανόνα χρεωμένες, θεωρώ αφελές να πιστεύομε ότι άλλες ΠΑΕ σε τέτοια περίπτωση που ο νόμος ήταν με το μέρος τους, θα χάριζαν όχι μόνο τον τίτλο του πρωταθλητή αλλά και 20 εκατομμύρια ευρώ.
4) Υπάρχει σαφής διαφορά ανάμεσα στο τι νομίζει και πιστεύει από τον καναπέ του ο καθένας απο εμάς για το ηθικό και δίκαιο και ποιά απόφαση θα παίρναμε αν διοικούσαμε μια ΠΑΕ. Αλλά στην εύκολη υπόθεση των Σερρών θα καταλήγαμε στο ίδιο αποτέλεσμα. Από τον καναπέ όλοι λέμε ότι δεν είναι σωστό για μια παράβαση 3 λεπτών που δεν επηρέασε το αποτέλεσμα και είναι αποτέλεσμα άδικου νόμου να στερηθούν οι Σέρρες μιας μεγάλης και δίκαιης επιτυχίας. Αλλά και δεν είναι στο προφανές συμφέρον της ομάδας να κάνει ένσταση. Αν το ματς ήταν την τελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος και κρινόταν ο τίτλος και 20 εκατ. ευρώ το προφανές συμφέρον θα ήταν να γίνει ένσταση άσχετα, τι λέγαμε εμείς από τον καναπέ.
5) Συμφωνώ ότι υπάρχει ανάγκη οι ομάδες, πρόεδροι και διοικήσεις, να έχουν συμπεριφορές που δημιουργούν γενιές περήφανων οπαδών. Πρέπει πρώτα να είναι αμείλικτες με τους δικούς τους χουλιγκάνους, έτσι ώστε οι πολιτισμένοι οπαδοί να επιστρέψουν στα γήπεδα. Πρέπει έπειτα να δώσουν μεγάλη σημασία στα τμήματα υποδομών, ώστε να βγάλουν παίκτες από τα σπλάχνα της ομάδας, παίκτες-οπαδούς, παίκτες-σημαίες. Έχω ξαναγράψει, και πιστεύω ότι εκφράζω πολλούς, ότι η συναισθηματική σχέση με τον Ολυμπιακό των 8 ή 9 ξένων στην ενδεκάδα δεν έχει καμμία σχέση με εκείνη της ερασιτεχνικής εποχής (Θεοδωρίδης, Ρωσίδης, Μπέμπης, Υφαντής κλπ), αλλά και μεταγενέστερες (Σιδέρης, Γιούτσος, Μποτίνος, Αναστόπουλος, Μητρόπουλος κλπ) όταν ξένοι ήταν το πολύ 2. Πρέπει ακόμα να πάρουν πρωτοβουλίες, δίνοντας πρώτοι το παράδειγμα, ώστε τα ομαδικά σπορ να ξαναγίνουν γιορτή και να συμμετέχουν σε όλους τους αγώνες οπαδοί και των δυο ομάδων. Ο Κόκκαλης και ο Πατέρας, οι Γιαννακόπουλοι και οι Αγγελόπουλοι, να κάθονται δίπλα στους αγώνες. Πρέπει τέλος να συμπεριφέρονται με γνώμονα την αγωνιστική βελτίωση των ομάδων και όχι την προσωπική τους προβολή ή άλλα προσωπικά συμφέροντα. Πολύ φοβάμαι ότι είναι πολύ μακριά η μέρα που θα τα δούμε όλα αυτά στην Ελλάδα.
30 Οκτώβριος 2009 στις 15:27
Το ομολογώ!
Έχω κλείσει σαν μπλόγγερ!
Με συμπεριέλαβε ο Χατζημπαμπάς στο υστερόγραφο. Γιούπι γιάγια γιούπι γιούπι γιά…
30 Οκτώβριος 2009 στις 17:43
TO ΕΣΒΗΣΑ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ! ΣΤΕΙΛΤΟ ΠΑΛΙ, pls.
Μεμά το δικό μου το γραμματάκι που είναι που απευθύνεται
σε όλες τις Ελενίτσες του κόσμου , με γλυκύτητα και αρσενική παρρησία ;;
Να απευθυνθούν τα κορίτσια , χωρίς φόβο και με πολύ πάθος ;
Πού ;;
Θέλω να το δημοσιεύσεις σε παρακαλώ.
Εκτός αν προτιμάς , να με φάς σαν Μεμάς
Η να μου πείς τους λόγους που δεν το δημοσίευσες σαν JAN
Αιντες
[ Το τελικόόόόν ;;;;;;;;;; ]
30 Οκτώβριος 2009 στις 18:03
Τούρμπο τον έκανα.
Λοιπόν σε πληροφορώ αγαπητέ μου ότι ο τιμημένος ΠΑΣ δεν θα έκανε ποτέ ένσταση!
Δεν μπορείς να κάνεις υποθέσεις για τον ένα και για τον άλλο και να προσβάλλεις τίμια σωματεία!
Να ανακαλέσεις αμέσως το “ΟΛΟΙ”!
Παντως, με το λίγο νιονιό που διαθέτω κατάλαβα ότι νικήσατε δικαίως 3-0 την Καλαμαριά και πήρατε Βαρούχα Λίγκ
[και μετά πήγατε ες Κύπρον για να μας προσφέρετε τη γνωστή φθινοπωρινή μας ψυχαγωγία]
Και επίσης δικαίως χάσατε 3-1 από τις Σέρρες, για να τις φορτώσατε στον Τεν-Τρίπλ…
Δεν ξέρω τι είναι δίκαιον, αλλά αυτό είναι πραγματική κακία!
@Ενας
Το Γιουρόπα (αν εννοείς αυτό) δεν μετράει στο τρίπλ κράουν για την Πανάθα του Πρωταθλητριών…
30 Οκτώβριος 2009 στις 21:54
Συγγνώμη ρε παιδιά, άσχετο, αλλά δεν ξέρω που να το πω:
Πατέρα, τώρα που θα διώξει το Λεονάρντο ντι Κάπριο η ΑΕΚ πάρτονα. Θα χρειαστεί τώρα που φεύγει ο Χάρυ Πόττερ (Νίνης). Εκτος αν διαφωνήσει ο Χ”dad
οπότε δεν μας παίρνει.
Υ.Γ.1. Ποιό είναι το email να στείλω μερικές ενδιαφερόμενες στο JZJ Fan Club of Women? aintes@colosseum.gr ?
Υ.Γ.2. Απλέ φίλαθλε, το θέμα με το Σέρρες-ΟΣΦΠ υποβάθμισε ή όχι τον θεσμό του κυπέλου; Ο ΕΠΟαρχος είπε ότι έχει αναβαθμίσει το κύπελο (δεν κατάλαβα καλά τι είπε) και ότι έκλεισε την υπόθεση και θα ξεκινήσει διάλογο με τις ΠΑΕ για το θεσμό και ξέρω γω τι άλλο. Περιμένει και τον ΠΑΟ να μετέχει σε αυτό το “γόνιμο” διάλογο; Βασικά δεν θα θέλει να το ξεφτυλίσει ο ΠΑΟ και π.χ. εκεί που μας κάνουν ένα πέναλτυ ο αντίπαλος Β’ Εθνικής να πούμε ότι έγινε στιγμιαίο λάθος και λόγω της συνολικά καλής εικόνας του αντιπάλου δεν εκτελούμε το πέναλτυ ή πετάμε την μπάλα στα πουλιά. Κι επειδή νομιμοποιούμαστε να κάνουμε μόνο εμείς ένσταση απλά δεν κάνουμε. Να κάνουμε κι εμείς κανένα δωράκι σε κανέναν φίλο. Αφού δεν επεμβαίνει αυτοδίκαια η ΕΠΟ γιατί να αλλάξει το καταστατικό και να επεμβαίνει στο μέλλον; Φοβάται το δεδικασμένο ή την ΟΥΕΦΑ; Αν έκανε ένσταση ο ΟΣΦΠ θα την κέρδιζε; Να μην αλλάξει τίποτα λέω εγώ να μείνει έξω η ΕΠΟ και να τα βρίσκουμε συναμεταξύ μας στο κύπελο. Να λέει ο ΠΑΟ: για να μαζέψω κόσμο όταν παίξω με το Θρασύβουλα (π.χ.) του δίνω δυό γκολ διαφορά κι έτσι αναβαθμίζω το θεσμό. Πολλά είπαμε όμως και δεν θα πιάσουν (που δεν θα πιάσουν) τόπο.
31 Οκτώβριος 2009 στις 2:53
Ναι, πιστό τέκνο “ένας”, γεννηθήτω το θέλημα σου, έτσι, επειδή στηρίζεις Τεν Κάτε όλο αυτόν τον καιρό θα σου κάνω το χατίρι. Και Λεονάρντο ντι Κάμπριο από ΑΕΚ θα σου πάρω και Λεονάρντο ντι Χάμερ από τον αιώνιο άμα λάχει. Κι άμα θέλεις λέω και του Κωστάκη και σου φέρνει κάτι από Αγγλία που τον στέλνω τον Δεκέμβρη για μια δημοπρασία ιστιοπλοικού από τα Sothbie’s.
Και μη σε νοιάζει. Γράφε εσύ. Εγώ σε διαβάζω πάντα από το κότερο. Στόχος μου είναι η υλοποίηση των κοινών ΜΑΣ οραμάτων.
Νίκος Πατέρας ( ο πρώτος μεταξύ ίσων )
31 Οκτώβριος 2009 στις 11:39
Τι φλάς έφαγε ρε @ενας ο δικός μου;

Τι πράμα είναι αυτό;
Δεν κοντάω να στρίψω (να συγγράψω π.χ. ένα άρθράκι με ένα συνάδελφο μου)
και αρχίζει τις ζήλειες και άλλες π@π@ριές.
Εμένα, με ενάμισυ χρόνο σχέση, το μέϊλ του δεν μου τόχει δημοσιοποιήσει
Και το δίνει σε κάθε Ελένη (που μπορεί να είναι και Ελένος)?
Εντάξει, έχει να γ$@#$σει από το ‘98…
Πρέπει να το βγάλουμε και ντουντούκα στα μέϊλ;
Αμ’ ο άλλος;

Έσβησε λέει, κατά λάθος το πόστ του Ζβάν!
Και το λέει κιόλας…
Μαύρη μαρμάργκα που μας έφαγε όλους…
—–
Φύγανε οι μουσαφίρηδες με τις ενστάσεις να πούμε και καμμιά μ@λ@κία?
Ωραίο το “Χάρυ Πόττερ”
Δεν μένει με τίποτα το παιδάκι στους “ελλειματικής σοβαρότητας” που είπε και ο Βγενό.
Εγώ τι να κάνω;
Να του στείλω το Ζβάν για φοβέρα;
Αμα είμασταν σοβαρό σωματείο, θα έβγαινε και θάλεγε:
- Δεν πάω πουθενά. Μένω στην Πανάθα να σηκώσω Τσού Λού και μετά το συζητάμε με τιμή εκκίνησης το κασέ του φλώρου του Ρονάλντο…
–
Το άλλο του Γκούμα το πήρατε γραμμή;
Ακόμα να βρούνε στην Παιανία τον κοριό που τους έβαλα;
31 Οκτώβριος 2009 στις 12:07
Και ‘δω είσαι και ‘δω είμαι:
Να δεις γυφτιλίκι που έχει να πέσει στις διαπραγματεύσεις με τη όποια Μίλαν και τη ρήτρα.
Για 200 χιλιάρικα, αυτοί είναι ικανοί να τον κάνουν ορκισμένο εχθρό (μην αρχίσω πάλι τα ονόματα, Πάρις Γεωργακόπουλος, κηπουρός και τα ρέστα
και γυρίζοντας να πάει στο γάβρο…
Τα ίδια θα γίνουν και με το Σαλπι…
Δεν τόχουμε δει το εργάκι;
Οσο για το να μείνει στην Πανάθα, τι να πούμε;

Ενάμισυ χρόνο και αφού μας έβγαλε τα σκώτια ο Τεν-Χάμμερ να τον βάλει μέσα (ή να βγάλει τον Γκολπνίγοβιτς)
θέλουμε άλλο ενάμισυ χρόνο, για να τον πείσουμε να τον φύγει απ’ τον ασβέστη
(όπως με τον Ιβ, που τον βάλανε στη θέση του και παραμιλάει η Αυστροουγγαρία και η Βαβαρία όλη)
31 Οκτώβριος 2009 στις 18:15
Εντάξει τώρα που αραιώσαμε. Ο Γιαν (μεταξύ μας) είναι και εξεδρατηγός. Αν δεν πάει αυτός στη δύσκολη αποστολή ποιός θα πάει; Το φανταράκι; Αν δεν οργανώσει αυτός το τμήμα δημοσίων σχέσεων ποιός θα το οργανώσει; Τον καταλαβαίνω με τόσες υποχρεώσεις που πέφτουν πάνω του…
Ο ΠΑΟ έχει πολλά στραβά. Τα ξέρουμε λίγο πολύ και τα λέμε απέξω απέξω. Δεν πρέπει όμως να δίνουμε και το δικαίωμα στους αλλόθρησκους. Μην μου τα χρεώνετε όμως στον Ολλανδό. Αυτός ΔΕΝ (και δεν είναι υποχρεωμένος να) ξέρει. Για το Γκούμα το είπαμε εγκαίρως ότι ήταν λάθος. Δεν τον έδιωξε όμως ο Τεν (έτσι φάνηκε) αλλά όσοι τον θεώρησαν υπεύθυνο για διαρροές. Δεν γράψαμε τότε για τον φάκιν μπάσταρντ νο 2, νο 3 κλπ; Δεν ξέρει ο Τεν ότι στην ομάδα έχουν μεγάλη επιρροή τα ΜΜΕ. Mέχρι να το μάθει, πάει έφυγε…
Τον ντι Κάπριο τον θέλω γιατί κοιτάζω και το λούκ της ομάδας. Όταν γελάει έχει δυο μπροστινά δόντια … χάρμα. Και τα Ελληνικά του μ’ αρέσουνε. Γιατί φεύγοντας ο Χάρης θέλουμε ένα μπέιμπυ φέις. Και μην το γελάμε καθόλου αυτό. Μαθητευόμενοι μάγοι είμαστε. Στο Χάρυ Πόττερ υπάρχει και ο προφέσορας που νομίζω ότι λέγεται Ντάμπλαντορ. Τι; Δεν έχουμε κι εμείς Τάβλαδορ;
Υ.Γ. Κε Πατέρα ευχαριστώ πολύ για την προσοχή που λαμβάνω. Αλλά είπαμε να μην γράφουμε με τα ονομάτά μας. Βάλτε ένα νικ, ένα κάτι … ένα ό,τι… Πώς μπήκε τις προάλλες ο θείος και έγραψε σαν Χέοπας; Να κρατάμε τα προσχήματα. Γράψτε εσείς “ο Αδάμας” και θα καταλάβουμε.
1 Νοέμβριος 2009 στις 22:42
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ… ΠΟΛΙΤΙΚΗ (ΑΥΤΟ)ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στέλιος (Μεμάς)
Δεν το έχω δυστυχώς Μεμά μου.
Εμπνευση της στιγμής ήταν , που την εμπιστεύθηκα στα χέρια σου.
Το λάθος όμως από φίλο , που το αποδέχεται , δεν είναι λάθος , είναι απαρχή νέας έμπνευσης
Και στεγανοποίηση της ΦΙΛΙΑΣ μας , από τους τυφώνες της ζήλιας…..ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΟΥΛΕΣ
Ηταν γραφτό να μην δημοσιευθεί το γραπτό με το mail μου !!
Θα ήταν οδυνηρό για τα κορίτσια που θα το κατέκλιζαν , οι απανωτές αρνήσεις μου.
Γιατί αυτό τον καιρό νιώθω σαν πεπαλαιομένο μάλτ ουίσκι κάπου στα πανέμορφα χάιλαντς στο Πίτερχεντ,
ΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ , που γίνεται αντικείμενο πόσης μέχρι αλκοολισμού από πλειάδα εκλεκτών κοριτσιών !!
ΠΟΣΟ ΝΑ ΡΟΥΦΗΧΤΩ ΠΙΑ ;
Αφού και τα ξύλα μου τρώγοντε !!!!!!!!!!!!!!!!!
Θυμάμαι πριν μερικά χρόνια , στα 13 μου , που πρώτες οι καθηγήτριες των Αγγλικών και των Φιλολογικών
με έβγαλαν στον ορίζοντα της ερωτικής πανδαισίας.
Φωνάζοντας η Αγγλικού SCRATCH ME BABE και η Φιλόλογου ΣΚΙΣΕ ΜΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ.
Και το γνωστό στα γήπεδα , ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΝΑ ΜΑΣ (ΤΟΥΣ) ΠΗΔΑΣ
Κάνοντας ευτυχισμένα από τότε εκατοντάδες πιπίνια.
Κάνοντας τις ΓΥΝΑΙΚΕΣ , για πρώτη φορά στη ζωή τους να έρθουν αντιμέτωπες ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΟΥΣ !!!
Να λατρέψουν αυτό που για βραδυές ολόκληρες ήταν μαζί μου , μισώντας ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΡΟΣΩΠΟ που ζούσαν ,
όντας θηλυκά όντα , χωρίς ανθρώπινη υπόσταση !
Θηλυκά πούμα και τίγρεις αυτοπροσδιοριζόμενες απο τα ανεγκέφαλα αρσενικά θηράματα τους
Εχει δίκιο η αγαπούλα έχω να γ@#$%$σω από το 1998 και πιό πρίν θάλεγα.
Τώρα δεν γ@#$%$ω όντως.
Ποιώ ΓΥΝΑΙΚΕΣ !!!
ΥΠΕΡΤΑΤΕΣ , ΑΝΕΞΗΧΝΙΑΣΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ !!
ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΛΑΣΜΑ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΗΜΙΤΕΛΗ Ο ΘΕΟΣ !!!
ΔΙΝΩ ΑΦΗ ΚΑΙ ΓΕΥΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΠΛΑΣΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙ ΤΗ ΖΩΗ !!!
Ξέρω τον μικρό , ασήμαντο και λιγωτικά κουραστικό ρόλο μου σε αυτή τη ζωή.
ΤΟ “ΚΑΚΟ” ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ , ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΞΕΡΩ
Πιείτε με κορίτσια.
ΕΛΕΥΘΕΡΑ.
ΕΒΙΒΑ ΣΑΣ !!
ΥΓ Μεμάκο δώσε το mail μου στην αγαπούλα.
Ζήλεψε.
Που σημαίνει ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ !!
Και ο Zwan τους καλούς φίλους , όσο ζουλιάρηδες και παντοφλολέ και νάναι ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΞΕΙ…………ΚΟΛΑΣΗ
ΥΓ @ Ενα ….. μην ακούς κανένα

Αν θέλεις να γίνεις τσαγκάρης , τουτέστιν ποιών παντόφλες , γίνε κολητός με την αγαπούλα.
Μάμ , κακά , Μεμάς και νάνι
2 Νοέμβριος 2009 στις 0:31
Μα το …”Νίκος Πατέρας” ψευδώνυμο είναι.
Αυτός που σου μιλάει είναι ο … Mr MIG!
2 Νοέμβριος 2009 στις 1:24
Πέρσι έλεγα πως ο Γκαρσία του ΠΑΟΚ κακώς τρώει ψωμί στη χώρα μας,διότι με τη συμπεριφορά του στους αγωνιστικούς χώρους δυσφημεί και υποβαθμίζει το ελληνικό πρωτάθλημα. Χθες με τις εμπρηστικές δηλώσεις κατά του πρώην “ΠΟΚ” και της διαιτησίας , δίνει την ευκαιρία στους θιγόμενους φορείες να του κόψουν μια για πάντα το ελληνικό ψωμί. Είναι δυνατή και η αυτεπάγγελτη κλήση του από την αθλητική δικαιοσύνη αλλά και η αγωγή από τα αναφερόμενα σωματεία ή από το συνδικαλιστικό όργανο της διαιτησίας . Αν δεν κινηθεί κανείς ,τότε όλοι θα είναι υπεύθυνοι για το φαινόμενο Γκαρσία που όλοι είδαμε και πέρσυ (με αποκορύφωμα τον αγώνα στο Καραϊσκάκη)την ακαταλληλότητά του για το άθλημα του ποδοσφαίρου .
2 Νοέμβριος 2009 στις 12:52
Είδατε μεγαλοπρεπή και LARGE επανεμφάνιση της αγαπούλας;
που το πήρανε μόδα…
Φυσάει κι’ ο πρώτος σκόρερ ο Σισσές κι’ ουτε μια σταγόνα φαρμάκι να ρίξει στους οχτρούς του!
Οχι σαν κάτι μασκαράδες (απλούς πρασινικούς)..
ΥΓ
Λίγο τεμπεσιράκι ακόμα στα παπούτσια του Γαβρήλου και πάμε για τρίπλ..
2 Νοέμβριος 2009 στις 15:17
Θέτω νέο ζήτημα:
Από όσα βλέπουμε στο ελλ. ποδόσφαιρο το χείρον είναι ο Γκαρσία.
Το πιστοποιούνε 29 γαβροσχολιαστές.
Να του κόψουμε το ελληνικό ψωμί! (sic)
Να τον κλειδώσουμε και στην παράγκα για 18 χρόνια ισόβια;
Εσείς τι… στάση θα κρατούσατε;
Αγνέ φίλαθλε πάρε θέση!
[εξαιρείται ο κ. Μαρκάκης, γιατί θα μας γεμίσει πάλι μουσαφιραίους]
2 Νοέμβριος 2009 στις 16:30
Αγαπούλα , Μεμά , Ενα και λοιποί αγαπησιάρηδες του Jan.
Μωράκια μου ο Zwanouκos και πέρσι δικαιώθηκε που τρέμανε τα ποδαράκια σας ,
όταν ο αυτοκράτορας Ζότς , έχανε απο τα Μαρούσια και τα Πανελλήνια.
Μου κλαψουρίζατε κι αρθρογραφούσατε παιδεύοντας τις καημένες τις λευκές τις κόλες !!
Και μετά ζντούμπατις Πανευρωπαικά τον αφελή γαβράκο ΤΡΙΣ
Και στην Ιντερ αν θυμούστε , ΔΙΠΛΑΔΟΥΡΑ με γκόλ του Κάρα είπε ο Θεόρατος
ο Jacobsen.
Και τσούπ ήρθαν όλα παραγγελιά.
Το μόνο που δεν μπορώ να προβλέψω είναι μετά συγχωρήσεως η μ@λακία
Πως μπορώ να ξέρω ο καψερός , πότε είναι τα κεσάτια του αλλουνού να
βαρέσει μανιωδώς τη σφεντόνα , να πάει την πέτρα στον ουρανό και μετά κατεβαίνοντας να τον
βρεί στο δόξα πατρί ;;;;;;;;
Γι αυτό και δεν πρόγγιξα την αγαπούλα που έλεγε τον Γάλλο Γκάμπριελ , πατάτα ( ογκραντέν μεν , εξ Γαλλίας , αλλά πατάτα ) !!
Θέλεις λέω να είμεθα σε τροχιά πτώσης εκ των ουρανών και να βρεί εμένα ως παρακείμενο της αγαπούλας ;
ΥΓ Αγαπούλα και Μεμά , είμαι σε άσχημη κατάσταση ( το μόνο άσχημο πάνω μου )
Με πιασε η βασική ( το δίμετρο το Δανεζάκι ) να βολεύω κάπου στην εντεκάδα την αναπληρωματική ( Ελληνίδα αγαλμάτινο κοντούλι πιπινάκι ).
Είμαι πάνω από βδομάδα σε συναισθηματική δίαιτα. Στην ερωτική δεν με φοβάμαι , είμαι καθημερινός πέρνουλας
Τι να κάνω πέστε μου. Δεν παλεύεται ΓΑΜΩΤΩ η έλλειψη της
ΤΑ ΕΛΑΤΑ ΛΥΓΙΣΑΝΕ !!!!!!!!!!
2 Νοέμβριος 2009 στις 21:40
Ρε @ένας;

Εμένα εννοεί: “…μετά συγχωρήσεως μ@λ@κα”;
Μην του πεις μια καλή κουβέντα.
Θα σ’ ανέβει στο κρεββάτι.
Τσίμπησες όμως αγαπούλα ε;
Εχε χάρη που έχεις τον πόνο του κατά φαντασίαν εραστή ρε!
Ναι ρε! Ανούσιος είναι.
Και όποιος βλέπει, το βλέπει.
Αντ’ από κεί! (Σεντρε φόρ με 8 στα 10 σούτ τσάφ!)
Ουσία προσφέρει ο πρώτος σκόρερ Κατσούρ.
Η μόνη μεταγραφή που εκθείασε ο Χατζηάμπαλος.
[Τα μισά θυμάσαι...]
3 Νοέμβριος 2009 στις 0:25
Κύριε Χατζημπαμπά με χαρακτηρίζεται γαβροσχολιαστή επειδή αναφέρθηκα στη συμπεριφορά του Γκαρσία στο Καραϊσκάκη;
Το έκανα λόγω της ατιμωρησίας του στο συγκεκριμένο αγώνα, το ίδιο θα έγραφα αν συνέβαινε στην έδρα μιας οποιαδήποτε ομάδος.
Υπάρχει μία ανθρώπινη και δικαιολογημένη ψυχολογικά ζήλεια κατά των τριών μεγάλων,η οποία επιβεβαιώνεται συχνά(πχ Πανιώνιος κατά ΠΑΟ,Εργοτέλης κατά ΑΕΚ,παλαιότερα Ξάνθη κατά των τριών).Ομοίως πρόβλημα έχει ο γειτονάς μου περιπτεράς με το Βασιλόπουλο, το Καρφούρ κλπ.
Η ποδοσφαιρική παγκόσμια και ελληνική νομοτέλεια είναι δεδομένη.Προσοχή στην επιλογή των ξένων παικτών αλλά και προπονητών.Από ήθος πάσχουμε….
3 Νοέμβριος 2009 στις 0:30
Όχι. Τα περι “τυμπανοκρουσίας” του Ιαν τα έπιασα ότι κατηγορεί τον ΠΑΟ ότι το κρούει το όργανο όταν δεν πρέπει, δηλαδή όταν είναι 2-0 με τον 10-man Νιόνιο.
Δεν τρέχει τίποτα με το Νιόνιο. Απλά ο χρόνος πήγαινε ανάποδα όπως με τον Μπέντζαμιν Μπάτον. Στην πραγματικότητα ξεκινήσαμε νωθρά, μας κόψανε ένα γκολ με οφσάιντ και μόλις ο Νιόνιος τόβαλε, πιέσαμε και σε 10 λεπτά κάναμε το 2-1. Τάxει αυτά η μπάλα. Καλύτερα να το ξεχάσουμε αυτό το παιχνίδι.
Ιαν πρόσεξε απλό είναι. Θα πάς στη Δανέζα και θα της πείς: Κοίτα, στον ΠΑΟ έχουμε το Σισέ αλλά … παίζει και ο Σαλπιγγίδης
Θα πάς μετά στην Ελληνίδα και θα της πείς: κοίτα στον ΠΑΟ παίζει ο Σαλπιγγίδης αλλά μπορεί να κάτσει πάγκο ο Σισσέ;
Και μετά θα πάρεις την πατριώτισσα του Σιμάου (που μας έλεγες) και θα πάτε στου Μεμά να δείτε ΣΤΟΥΡΝ - Γκράτς. Κι όλα καλά…
Υ.Γ. Ά εσείς είσαστε κύριε Κώστα με το “Νίκος Πατέρας”; Δεν σας κατάλαβα! Τι γίνεται; Θα πάτε κανένα ταξιδάκι για ψώνια; Σε ποιά γεωγραφικά πλάτη θα κινηθούμε φέτος; Μήπως να περιμένουμε το Μουντιάλ να δούμε ποιός θα βγει πρώτος παίχτης να τον αγοράσουμε;
3 Νοέμβριος 2009 στις 0:32
@ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ
Διαφωνώ, ο Γκαρσία πρέπει να μείνει στον ΠΑΟΚ. Του ταιριάζει απόλυτα. Είναι το αντίστοιχο του Καραγκούνη στο βάζελο, αυτός που φτιάχνει τους πλέον κάφρους οπαδούς. Ο Γάβρος δεν έχει αντίστοιχο σήμερα, παλιά είχε τον Καστίγιο, αλλά προς τα εκεί εξελίσσεται ο Μήτρογλου.
3 Νοέμβριος 2009 στις 10:43
Αγαπούλα , ντάξ ο Γαβρήλος απο τη Μασαλιώτιδα είναι τσάφ.
================================================
Πάμε ταξιδάκι στις Μαλδίβες ; [ Εχω το κονέ ]
Να διούμε καρχαρίες απο κοντά ;
Α ξέχασα εσύ έβλεπες στα δύο μέτρα τον Σίργκουτσον στη Λεωφόρο.
Πάμε α Παρί στην Ντίσνειλαντ.
Να δούμε τον Γκούφη τέτ α τέτ ;
Α ξέχασα εσύ έγλεπες τον οικοδόμο Ροντρίγκο φέις του φέις στο εργοτάξιο του Βωβού.
Πάμε μια βραδιά στο Λεβερκούζεν , λίγο έξω απ’το σταθμό ;
Να γδιούμε τον Φάνη να γυαλίζει τες πάγκους να μπούν οι ασπιρίνες ;
Πάμε στην Κέρκυρα , να φάμε στο ποντικονήσι παστιτσάδα ;
Να γδείς τον φίλο σου τον Τσίγκα να σε κεράσει κουμ κουάτ ;
Εκτός αν έχεις να προτείνεις εσύ κάνα μερούλι να φωλιάσουμε την αγαπούλα μας !!!
Σιγά μην έχεις όμως ε ;
Ε αφού δεν έχεις κι είσαι μπλαμπλαδάκι αγιάτρευτο , άσε το Γάλλο το μοβόρικο ανακόντα να καταπιεί
κάνα πρωταθληματάκι , μπας και στανιάρουμε και βγάλουμε τη βδέλα από τις κούπες
Ασε τον ρε χαρουλίτσα μου , μήπως και χωρίς την γκρίνια σας megeres , γίνει έστω και στα 28 του
ένας νέος ΒΑΖΕΧΑ στο πιό αλανιάρικο και μπρουτάλικο.
ΜΗ ΔΕΙΤΕ ΕΝΑ ΑΡΣΕΝΙΚΟ Α ΛΑ JAN , ΝΑ ΣΚΟΡΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΡΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΤΟ ΦΑΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΛΥΣΑΡΕΣ
Αιντες
ΥΓ Ναι το θυμάμαι στον Κατσουράνη έπεσες μέσα


Tα είχες προβλέψει όλα !!
Η απόλυτη γαβροποίηση της αγαπούλας μου
3 Νοέμβριος 2009 στις 11:41
ΟΚ. Σύμπνοια και κομματική πειθαρχία.
Πάμε Πειραιά να δούμε δενδροκηπουρό να κουρεύει καστανιές στα 18 μέτρα;
Πάμε Ανατολική Γερμανία - Μάϊνζ, να δούμε τι τους κάνουνε τους πλεϊ-μέϊκερ;
Πάμε Λίβερπουλ να δούμε τι σεντερ μπακ διαλιέγνε;
Δεν το συνεχάω, ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ!
Σύμπνοια και κομματική πειθαρχία!
Εμπενε Τζιμπρίλο!!!
@Γκαρσία:
Κρατάω μια λέξη και σημειώνω πως η διαφορά μας είναι “ιδεολογική”:
Ο μπακάλης (ΠΑΟΚ) “ζηλεύει ψυχολογικά” τον ΑΒ-Βασιλόπουλο ή “συνθλίβεται φασιστικά” κάτω από τη μπότα του;
Και εαν ο μπακάλης “δυστροπήσει” μία των ημερών;
Τότε θα πούμε: “από ήθος πάσχουμε” (!!!)
Και θα εννοούμε το ήθος του μπακάλη ή του ΑΒ;
Εγώ λέω να εννοώ το ήθος της “παράγκας” στην προκειμένη…
Και φυσικά όταν λύσουμε τα 3264 ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ του Γκαρσία προβλήματα, ασχολούμαστε και μαζί του…
3 Νοέμβριος 2009 στις 12:13
Aγαπούλα πάμε όπου θέλεις.
}
Αλλά αυτά που σου λέω παρά πέντε μην τα γράφεις ακριβώς pls
{ Ωχ θα με ξεσκίσει , είναι το ευαίσθητο σημείο του
Πάμε πολυμετοχικότητα εμείς τα ορφανά να αποκτήσουμε ΠΑΤΕΡΑ ;
H παράγκα είναι AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟ προιόν της Πανάθας
( και ίσως το ψιλοκατάλαβαν )
Ναι.
ΝΑΙ.
Ναί.
=============================================================
Οπως οι κλέφτες , προιόν της απολυταρχίας του πλουτισμού που γεννά ασήμετρες ασυλίες
=============================================================
Μιά γραμμή ΔΥΟ ΖΩΕΣ και ΤΡΕΙΣ άμα λάχει !!
Οσκε για την αγαπούλα μου όμως , που ξέρει , ΟΤΙ ΞΕΡΩ……. πως αναγινώσκει την ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ γενικώς.
Αγαπούλα είμεθα φτιαγμένες η μία για την άλλη. ( για ψυχές μιλάω
)
Που μου αναθάρησες αμέσως
Ο γενίτσαρος των στημένων απωθημένων σου……… JAN ZWAN AGAPOULAS !!!
]
[ Που ενίοτε γίνεται και Σελτζού-τζούκος
ΥΓ @ Απαλός φίλαθλος.
Εγώ προσωπικά που είμαι κάφρος στο κρεβάτι , δεν βλέπω Καραγκούνη να με σιάξει.
Αυτός είναι μιά απλή ψυχούλα τυπάρα !!!!
Γουστάρω Τσιτσιολίνα στα μεγάλα ντουζένια της , τότενες στο Τορίνο
Και Γαλλική τσόντα νουάρ , όπως ΒΑΝ ΠΕΡΣΙ
Αιντες και ξανά….ΑΙΝΤΕΣ
3 Νοέμβριος 2009 στις 20:24
Αύριο αρριβάρει και ο νέος μας προπονητής (2010-11):
Εκτωρ Αλις Κούπερ
4 Νοέμβριος 2009 στις 1:11
Και μιας και μας παρακολουθεί και η διοίκηση, πήγα και ρώτησα τον κόσμο τι θέλει. Να το πεί ο πρόεδρος στον σκάουτερ, να το πει ο σκάουτερ στον κόουτς… να το πει ο κόυτς στους παίχτες, να το πούν οι παίχτες στις εφημερίδες.
Μου είπε λοιπόν ο κόσμος ότι θέλει στο τηγάνι το 0-1 με γκολ του Λέτο. Να φορμαριστεί ο παίχτης για το ντέρμπι. Γίνεται ντέρμπι χωρίς Λέτο; Νίνης στ Λέτο και … “Λέτο, Λέτο …”
Να σοβαρευτούμε λοιπόν γιατί βλέπω γιουχαϊδια αν στραβώσει κάτι. Και κανένας δεν θα την βγάλει καθαρή. Προσοχή συμβάζελοι. Γιατί αν γίνει μπάχαλο θα ακούγεται μέχρι την Κηφησίας το κράξιμο. Ας κάνουν ό,τι θέλουν με ΣΤΟΥΡΝ και Δυναμό (να περάσουμε μόνο). Ας αποκλειστούμε και από τον Πιερικό (δεν τρέχει τίποτα). Προσοχή όμως κάτι ματσάκια στο πρωτάθλημα και διπλή προσοχή στο νέρμπι. Από τώρα έχουμε στρώσει τον καναπέ για να το δούμε.
Είδα την Μίλαν σήμερα. Λείπει ο Νίνης, φαίνεται…
4 Νοέμβριος 2009 στις 16:29
Κύριε Χατζημπαμπά σπάνια κάνω παρεμβάσεις,κυρίως γιατί μου απαντούν με την επωδό:”Αυτό θεωρείς πρόβλημα;” Συνεπώς θα πρέπει να ιεραρχώ τα προβλήματα με βάση τη λίστα των άλλων(δημοκρατικό σύστημα). Ιδεολογική διαφορά; Δε νομίζω , ψυχολογικά είναι τα αίτια. Ουδεμία αντικειμενικότητα ,είναι απαράδεκτο να σπρωχνόμαστε στο λεωφορείο αλλά όταν τελικά βρούμε θέση και στρογγυλοκαθήσουμε , ξεχνάμε το συνωστισμό. Το ίδιο θα συμβεί με σας φέτος όταν θα ξεχάσετε την παράγκα.Όσο για τον ΠΑΟΚ πράγματι αδικείται από το Αθηνοκεντρικό παρασκήνιο. Τα μεσάνυχτα έρχεται το ΠΟΚ και του κλέβει τους παίκτες(Πάνω από 15 παίκτες πρώτης γραμμής κατηφόρισαν για Αθήνα).
Ας τελειώνουμε μ΄αυτό όμως,προτιμώ να μείνουμε στην κοινή παραδοχή ότι και το θέμα του Γκαρσία αποτελεί πρόβλημα και ότι ασφαλώς υπάρχουν μεγαλύτερα προβλήματα.
Τώρα ενημερώστε με από το 2011-20012 θα ισχύσει ο κανονισμός των μέχρι 5 ξένων στην 11άδα; Οι προπονητές θα παίζουν σκάκι όπως ο δύστυχος ο Όγιος;
Το σωστότερο θα είναι να υπάρχει μέγιστος αριθμός(καθορισμένος) δελτίων ξένων παικτών και να έχουν δικαίωμα συμμετοχής όλοι στην ενδεκάδα, διότι αφού σ΄έναν αγώνα παίζουν 14 (11συν 3),καταστατηγείται το πνεύμα του κανονισμού που λέει να αγωνίζονται περισσότεροι εγχώριοι ποδοσφαιριστές. Το σίγουρο είναι πως η μείωση των ξένων παικτών στις ευρωπαϊκές ομάδες θα φέρει καλύτερους ξένους παίκτες στην Ελλάδα.
Όσο για την υπόθεση Μπόσμαν ,αυτή επιβράβευσε την ανικανότητα κάποιων παικτών(Μπόσμαν) να βρίσκονται στην 3αδα των ξένων.
4 Νοέμβριος 2009 στις 22:47
Κύριε γαβροσχολιαστή,
Έχω μιά θεία δύστροπη και γκρινιάρα.
Με παίρνει κάθε τόσο στο τηλεφωνο και μου τα κάνει πεπόνια.
Το ιεραρχώ πολύ ψηλά στη λίστα των προβλημάτων μου.
Να φέρω το θέμα στο μπλογκ για συζήτηση, ή θα ακούσω καμμία επωδό: ”Αυτό θεωρείς πρόβλημα;”
Το λοιπόν, για να τελειώνουμε:
Ο Γκαρσία είναι και μάγκας και καραμπουζουκλής.
Ηρθε να παίξει ποδόσφαιρο και αίφνης αντιλαμβάνεται ότι σ’ αυτό το κωλοχώρι ο πρωταθλητής… διορίζεται
Που φρικάρατε δηλαδή;
Που ήρθε στο τηγάνι και έβγαλε τη γλώσσα έξω στον πρέσβη του κωλοχωρίου και της γραικυλο-κακομοιριάς;
Και άσε το Γκαρσία που είναι και άξεστος…
Τράβα να δες τι είπε ο Ριβάλντο φεύγοντας για πάρτη σας, ή τι δήλωσε μόλις χθές, ένας “δικός” σας:
http://www.sport24.gr/html/ent/590/ent.325590.asp
ΥΓ
Αυτό με το λεωφορείο ο Ζάχος Χατζηφωτίου στο σφύριξε;