Τυχεράκια Ζίκο, δεν είσαι “Τεν Κάτε”…
δημοσιευμένο από τον : markakis στην κατηγορία ΓενικάΩΡΑ 01:51 -έχω λόγο που το αναφέρω (και δεν είναι συνωμοτικός, ΟΚ;)
Πραγματικά λίγες κουβέντες μόνο για το αποψινό ματς του Ολυμπιακού στη Λιέγη:
1. : Τυχερός είναι ο Παναθηναϊκός που δεν του “έκατσε”, τελικά, η μεταγραφή του… αδελφού Σέρβου Γιοβάνοβιτς. Διαθέτει σπουδαία ποδοσφαιρικά χαρακτηριστικά, αλλά όπως απέδειξε και η οδύνη του στο δεύτερο γκολ, καθώς και η απόδοσή του στις δηλώσεις μετά το παιχνίδι, το μόνο που δεν έλειπε στον πολυμετοχικό Παναθηναϊκό είναι και ένας παίκτης με τέτοιο τρόπο σκέψης -και δράσης μέσα στον αγωνιστικό χώρο και έξω απ’ αυτόν…
2. Τυχερός είναι ο Ζίκο που δεν είναι προπονητής του Παναθηναϊκού. Αν ήταν, έως που μπορεί και να φυγαδευόταν από το αεροδρόμιο κατά την επιστροφή του από το Βέλγιο -όπου “θα είχε χάσει αυγά, πασχάλια, τακτικές, αλλαγές και συστήματα” και ό,τι άλλο καταλογίζεται τους τελευταίους μήνες στον πραγματικό προπονητή των “πρασίνων”…
3. Ο Ντουντού, εδώ και καιρό, δεν μαρκάρει, μόνο κλοτσάει, όποιον βρει κι όπως τον βρει. Και παιχνίδι “φτιάχνει” μόνο από στημένα πια. Ο Μέλμπεργκ είναι ήδη, σίγουρα, καλύτερος σέντερ μπακ από τον Βύντρα, τον Σαριέγκι και τον Μπίαρσμιρ. Αλλά σίγουρα είναι και χειρότερος γκολκίπερ ή σέντερ φορ. Ή, όπως χθες, “Σίλβα” (”σκούπα” μπροστά απ’ τα μπακ). Ο Γκαλέτι, ακόμη κι όταν δεν είναι τραυματίας, τσαμπουκάς επιπέδου “σου παίρνω το ματς” συνήθως μπορεί να είναι μόνο στο Καραϊσκάκη ή, το πολύ πολύ σε “φίλια” (ή/και “κατεκτημένα”) γήπεδα. Ο Όσκαρ, είναι το πολύ για… Ασημένια Άρκτο. Ο Μαρέσκα είναι θετική παρουσία για οποιαδήποτε ομάδα -όταν παίζει στη θέση του, όμως και όχι ως δεύτερος φορ. Ο Μήτρογλου είναι αδυναμία μου μεγάλη και τον πιστεύω αφάνταστα. Και στο Βέλγιο ήταν καταπληκτικός -για την εμπειρία του. Αλλά να τον κάνει κάποιος “Ιμπραήμοβιτς-Ετο-Ντρογκμπά” είναι λάθος. Ο Αβραάμ θα είχε, ενδεχομένως, γίνει σπουδαίος στόπερ σήμερα αν έπαιζε ακόμη στον Άρη -οπότε και θα έπαιρνε κανονικά και με το νόμο τις κάρτες που του αναλογούν σε κάθε ματς και (αναγκαστικά) θα δούλευε πάνω σ’ αυτό το πρόβλημα. Όπως και στο πρόβλημα της (έλλειψης) ταχύτητάς του. Ο Ζεβλάκοφ είναι φιλότιμος και αξιόπιστος. Έως επιπέδου Ζεβλάκοφ. Ο Γκαλίτσιος είναι ο… Γκάμπριελ του Ολυμπιακού: δεξί χαφ για τα εύκολα ματς, δεξί μπακ για τα… φιλικά ή τα οικογενειακά διπλά. Κι ο Ραούλ Μπράβο είναι ο Ραούλ Μπράβο: παίζει στον Ολυμπιακό αριστερό μπακ (άντε μπακ-χαφ) αλλά στο μυαλό του είναι ακόμη στη Ρεάλ και παίρνει την φανταστική εκδίκησή του από αντίπαλους-ανεμόμυλους. Αυτούς έχει ο Ζίκο, θα μου πείτε, αυτούς παρατάσσει. Όμως, πέρα από το γεγονός ότι ακόμη και τα προηγούμενα προκαλούν δεκάδες ερωτηματικά, ένα θα σας ρωτήσω: αν δεν ήταν ο “μάγος” Ζίκο που θα τα έκανε όλα τα πιο πάνω σε μια διάταξη, πρακτικώς, 4-1-4-1, με τον Μέλμπεργκ στο πρώτο “1″ (ενώ και ο Λεντέσμα ΚΑΙ ο Στολτίδης ήταν στον πάγκο), θα μου το λέγατε το “αυτούς είχε, αυτούς παρέταξε”; Έλα ντε…
4. Τίποτε δεν έχει χαθεί για τον Ολυμπιακό. Αρκεί ο Ζίκο να… πάρει ένα τηλέφωνο τον Τεν Κάτε ενόψει του ματς στην Ολλανδία με την Αλκμάαρ. (Και, ναι: αστείο ήταν το προηγούμενο. Ή μήπως όχι;
)



Feed
5 Νοέμβριος 2009 στις 10:48
ΠΡΟΟΔΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ…………..ΣΟΒΑΡΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
=============================================
Απλός , λιτός , περιεκτικός και ΟΜΟΡΦΟΣ !!!
Ελα Μεμά ηρέμησε , για μένα το λέω και για ότι θα γράψω παρακάτω
Ο Ομπιλιακός είναι τελικά η ομάδα της κατοχής…….του Ελληνικού ποδοσφαίρου !!
Και ακούστε κι αυτό για να μαθαίνετε και να το λέτε παντού αγαπημένοι μου ΜΕΜΑΔΕΣ.
Είναι ο πρωταθλητής της φάπας , χωρίς καμμία εμπαθεια ο χαρακτηρισμός , που δεν
έχει εδώ και 12 χρόνια την παραμικρή ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟ που να αντικατροπτίζεται
και στο χιλιοβασανισμένο Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Στις κούπες προοδεύει.
Από την τοπική παράγκα , πήγε και το πήρε στο διεθνές δικαστήριο του CAS
International team !!
Το 1998 η άγνωστη τότε ΚΑΙ ΤΩΡΑ Μόλντε , έκανε την πρώτη νίκη της στο Τσού Λού επί
)
του Ομπιλιακού Πειραιώς.
10 χρόνια μετά και όντας ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΚΟΥΠΑΤΟΣ ΥΠΕΡΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ , η Ανόρθωση
τον στέλνει ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ , στο ΟΥΕΦΑ.
Και 11 χρόνια μετά το cafe de Liege κάνει την πρώτη του νίκη στο Τσού Λού επί του
ΠΡΟΒΑΤΑΘΛΗΤΗ Ελλάδος ( με αγάπη στην πρόοδο τα λέω και ζητώ συγνώμη στους οπισθοδρομικούς
Επιτρέψτε μου να μην κάνω ανάλυση του χθεσινού αγώνα που βλέπω ΕΠΙ 13 ΣΥΝΑΠΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΕΤΗ
Θα σας κουράσω.
Οπως κουράζομαι κι εγώ.
ΥΓ Για σένα Μεμάκο έγραψα την πρώτη μου πρόταση
Γιατί σ’αγαπάω γι αυτό που είσαι.
Η πιό χλιδάτη , κομψή , παιδική , αθώα και ΦΙΛΙΚΗ ΜΕ ΟΛΟΥΣ , πράσινη (από οικολογικής πλευράς) καρδούλα
YΓ Με το πιπινάκι αγκαλιά , η Βελγική σοκολάτα ρουφιέται απίστευτα αισθησιακά
Τύφλα νάχει η Jan Zwan Κάντμπουρι !!!!!!!!!!!!!!!
YΓ Ο τρίτος και τιποτένιθος Παναθηναικός κάθε 10ετία έστω στην τετράδα , την οκτάδα και τον τελικό του Τσού Λού !!
)
Και συνεχίζει. Και απορώ γιατί συγκρινουν όλοι τον τρίτο με τον ΥΠΕΡΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ κι έχουν τις ίδιες απαιτήσεις ;
Ο τρίτος ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ (ΠΟΛΥ) ΠΙΟ ΟΜΑΔΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ (όχι οι “παίκτες” του Χοχού
5 Νοέμβριος 2009 στις 11:56
Επαινε Μαρκάκη παιχταρά!!
Τι εισήγηση έκπληξη άγκα-ούγκα είναι αυτή, μόρνινγκ-μόρνινγκ ρε συ αγαπούλα;
Άχρηστοι όλοι οι σούπερ στάρ γαβραίοι;
Ακόμα και αυτή που θά ‘ρθουν;
Χε χε χε!
Τι λες να έπαθε δύο τη νύχτα ο μετριοπαθής και αντικειμενικός, εσύ που ξερεις από νυχτερινά;
Κάτι καταλάβανε και στο Σπόρ24 και δεν τον έχουνε στο φρόντ-πέϊτζ…
Εγώ πάω να φέρω ουίσκια και ξηρούς καρποί, καλού-κακού.
Περιμένουμε μουσαφιραίους…
5 Νοέμβριος 2009 στις 13:00
Πραγματικα ειναι η καλυτερη μου να μπαινω σε αυτην εδω την ιστοσελιδα και να βλεπω οτι εχεις ανεβασει καινουριο “αρθρο”. Για εμενα εισαι ο μονος δημοσιογραφος πρασινης αποχρωσης που απεχεις απο την ολη καφριλα της εποχης. Εσυ και ο βεργης (αγνωστου αποχρωσης), οταν δε το παιζει καλος και κακος μπατσος με τον ασημακοπουλο. Ενα παραπονο , ανανεωνε σε παρακαλω το blog πιο συχνα!
5 Νοέμβριος 2009 στις 13:57
@ peis
Σε ευχαριστώ φίλε
@ Χατζηαγαπούλης
Αγκα ούγκα η αλήθεια ρε μωρό ;
Εχεις συνηθήσει να διαβάζεις άλλα ντάλων !! και σου κακοφάνηκε γλυκούλη η αλήθεια ;
Τι είναι το ζητούμενο σε αυτή τη ρημάδα ;;;
Να προοδεύουμε ναι η όχι ;
Ναι.
Αρα λοιπόν γιατί είναι άγκα ούγκα η πρόοδος που γράφω ;;;
Είπα εγώ κανέναν γάβρο άχρηστο ;
Στάσιμο ΝΑΙ τον είπα.
Ο Μεμάκος είναι λάρτζ.
Είχε το πιπίνι δίπλα του.
Το γούσταρε σαν κολασμένος.
Καιγότανε ολάκερος.
Αναβε σαν καμένο φλάς.
Και για να μη δώσει δικαίωμα λιγουρλεμελείασης , το ριξε στο μοβόρικο γράψιμο.
Το άτι τσίμπησε.
Σου λέει αυτός είναι υπεράνω πέφτουλας , δύσκολος και σταπαπάρης , πρέπει να κάνω
το πρώτο βήμα.
Και τελικά το μωράκι του την έπεσε.
Εσκισε τη λαδόκολα !!!
Κι ήταν μιά συκωταριά απο το κοντινό ταβερνείο στο Χαλάνδρι , άλλο πράγμα.
Ξεροψημένη απέξω , με το λεμονάκι της και την τραγανισά της , που εσπαγε κόκκαλα.
Ψητός κουραμπιές.
Και σε κάτι τέτοια ο Μεμάς είναι ντούρασελ.
Η συκωταριά , αυτός κι η χολιστερίνη.
Κανείς δεν μπαίνει ανάμεσα τους.
Κι οποιος κτυπήσει ΚΟΚΚΙΝΟ πρώτος.
ΕΞΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΑΛΟΓΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΓΡΑΦΗ ΤΟΥ
ΥΓ Η συκωταριά είναι από μέσα κόκκινη.
Και του Μεμά του τι δίνει η υποκρισία.
Απέξω ταμάμ κι από μέσα παραμύθι.
Αν καταλάβατε κυρία Αγαπούλα.
2 η ώρα τη νύχτα ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΕΡΑΝΩ , ΤΡΕΛΑΙΝΟΝΤΕ !!!!!
5 Νοέμβριος 2009 στις 16:30
Bravo Stelio polu kalo to ar8ro sou sunexise etsi , tetoious dimisiografous xreiazete o PAO oxi tous psefto di8en kai kala, grafe oso pio suxna mporeis ….
5 Νοέμβριος 2009 στις 17:05
Tι σημασία έχει ρε παιδιά αν θα τα πει ο Μαρκάκης έτσι ή αλλιώς. Η αντικειμενικότητα και η μετριοπάθεια δεν είναι συνώνυμα. Σημασία έχει να πει κάποιος και τι βλέπουμε απέναντι … στον ανταγωνιστή. Πόσες φορές δεν έχουν ζητήσει από το Μαρκάκη να γράψει για όλες τις ομάδες; Υπάρχουν και κόκκινοι που συμμετέχουν και είναι και το ντέρμπυ που έρχεται. Αλχημείες κάνει ο Ζήκος είτε λόγω απουσιών είτε για άλλους λόγους που δεν ξέρω. Συμφωνώ κι εγώ ότι το Μήτρογλα τον αδικούν οι αναλύσεις. Κάτι προσφέρει ο άνθρωπος. Νεο παιδό είναι. Και ο Φετφετζίδης θα έχει μέλλον. Αριστεροπόδαρο χαφ Έλληνα δεν έχουμε. Αν ήταν να βάλω έναν τίτλο για χτες θα έλεγα “Ο ΟΣΦΠ έπαιξε με πάθος”. Αυτό.
Και μιας και το ανέφερα, να πώ και κάτι που έθιξε ο σεργιοσχολιαστής στο προηγούμενο θέμα. Οι 6+5 που ετοιμάζει η ΟΥΕΦΑ. Είναι πολύ δύσκολο (σχεδόν αδύνατο) να απαγορέψεις σε κοινοτικό να παίξει σε όποια χώρα θέλει. Ο Πλατινί προσπαθεί να φτιάξει ένα επιχείρημα με το ποδοσφαιρικό στυλ κάθε χώρας και να μη χαθεί κλπ. κλπ. Πολύ δύσκολο να περάσει κατά τη γνώμη μου. Όμως ακόμα και αν περάσει, τι θα κάνουμε στην Ελλάδα; Δεν θέλουμε οι Ελληνικές ομάδες να μετέχουν ανταγωνιστικά στην Ευρώπη; Πού θα βρούμε παίχτες καριέρας; Δυστυχώς εδώ οι πάιχτες, και περισσότερο οι προπονητές και οι παράγοντες, υστερούν σε ένα βασικό σημείο (βλέπε δηλώσεις Τεν Κάτε πέρυσι). Στον επαγγελματισμό. Στη χώρα μας είναι δύσκολο να επιβιώσουν επαγγελματίες και έτσι στο ποδόσφαιρο αντικατοπτρίζεται η πραγματικότητά μας. Ποιός θα ολοκληρώσει τα όποια ταλέντα; Επίσης, το πρωτάθλημα δεν θα πρέπει να γίνει ανταγωνιστικό; Ποιός θα ασχοληθεί με αυτό; Το μπάσκετ μας πήρε μπροστά όταν ασχολήθηκαν σοβαροί άνθρωποι και ρύθμισαν το πλαίσιό του. Από το ποδόσφαιρο ακόμα απέχουμε … άσε που είναι και πιο δύσκολο. Αυτά νομίζω.
5 Νοέμβριος 2009 στις 18:38
Στέλιο, για τους πικραμένους βάζελους καταλαβαίνω ότι η πολυετής στέρηση δημιουργεί ψυχικά τραύματα, κι έτσι δεν μπαίνω σε οπαδικές αψιμαχίες που βαριέμαι αφάνταστα. Αντίθετα χαίρομαι που, οι καημένοι, αφού δεν παίρνουν χαρές από το Βάζελο, τους μένουν οι ευρωπαϊκές ήττες του Γάβρου γαι να χαρούν. Εσύ όμως είσαι πολύ πάνω από το μέσο όρο του βάζελου οπαδού και γιαυτό με ξαφνιάζει το ύφος και το περιεχόμενο του κειμένου σου. Το δικαιολογώ μόνο αν είναι προσπάθεια συμπαράστασης στον Τεν Κάτε. Αισθάνομαι όμως υποχρεωμένος να απαντήσω.
1. Δεν κατάλαβα το σχόλιο για Γιοβάνοβιτς. Γιατί δεν θα έκανε στο βάζελο, αν είχε συμφωνηθεί μεταγραφή; Επειδή φόρεσε τη φανέλα του Γάβρου;
2. Είσαι από τους πρώτους που καταλογίζει πολλά στον Τεν Κάτε για επιλογές παικτών και συστημάτων. Εκείνο που μετράει είναι η κριτική να είναι τεκμηριωμένη και καλοπροαίρετη. Έτσι πρέπει να δούμε και τις επιλογές του Ζίκο.
3. Όπως όλοι ξέρουμε, το ποδόσφαιρο είναι ένα παιχνίδι που συχνά κρίνεται από στιγμιαία λάθη. Έτσι κρίθηκε και το χθεσινό από ένα λάθος του Μέλμπεργκ. Φυσικά δεν θα τον καταδικάσουμε, είναι ο καλύτερος παίκτης του φετινού Ολυμπιακού. Ούτε θα καταδικάσουμε το Ζίκο που δεν πρόβλεψε αυτό το λάθος. Δεν νομίζω ότι το ματς κρίθηκε από τη μη χρησιμοποίηση από την αρχή του Λεντέσμα ή του Στολτίδη. Το σύστημα με 3 κεντρικά μπακ δούλευε μια χαρά μέχρι το γκολ και κλονίστηκε για λίγα λεπτά μετά το γκολ. Απο κει και πέρα ο Γάβρος είχε κατοχή 70-30 στο δεύτερο ημίχρονο αλλά έκανε μόνο δύο ευκαιρίες γιατί ο μοναδικός κυνηγός που διαθέτει αυτή τη στιγμή ήταν διαρκώς μαρκαρισμένος απο τουλάχιστον δύο και δεν υπήρχαν λύσεις ούτε στην εκτέλεση αλλά ούτε και στη δημιουργία, αφού ο Γκαλέτι χτύπησε και έφυγε και Μαρέσκα χτύπησε και έμεινε, αλλά με πρόβλημα στον αχίλλειο. Ο Φετφατζίδης είναι ακόμα άτολμος, γιαυτό πήγαινε πάντα στη σίγουρη πάσα πίσω που δεν φτιάχνει γκολ. Ο Όσκαρ δεν ήταν σε καλή μέρα. Με τους παίκτες που είχε στη διάθεσή του ο Ζίκο το μόνο που μπορούσε να ελπίζει είναι να κρατήσει το μηδέν πίσω και να είναι τυχερός να βάλει ένα γκολ στις 1-2 ευκαιρίες που θα του παρουσιάζονταν. Η τύχη άλλες φορές εφέτος μας βοήθησε, πχ με Άλκμααρ, χθες όχι. Έχω πολλές φορές κατακρίνει κακά παιχνίδια του Γάβρου, αλλά το χθεσινό δεν ήταν κακό, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα.
4. Η ατομική σου κριτική των παικτών με άφησε άναυδο. Ίσως εξηγείται από την ώρα πού έγραψες. Ο Ντουντού είναι ντεφορμέ αλλά δεν είναι χασάπης. Ο Μέλμπεργκ είναι απλά ο καλύτερος αμυντικός που παίζει στην Ελλάδα. Φυσικά δεν είναι σέντερ φορ αλλά τα σέντερ μπακ πάντα προωθούνται στα κόρνερ και τα φάουλ και ενίοτε σκοράρουν. Ο Γκαλέτι ήταν πέρισυ ο καλύτερος παίκτης του γάβρου αλλά εφέτος έχει συνεχείς τραυματισμούς. Είναι φυσικό να παίζει καλύτερα στην ατμόσφαιρα του Καραϊσκάκη. “Φίλια γήπεδα” ποιά ακριβώς εννοείς; Ο Όσκαρ όπως και ο Ραούλ Μπράβο είναι, αν δεν απατώμαι, παίκτες Πριμέρα Ντιβιζιόν. Αυτό και μόνο τους βάζει σε ψηλότερο επίπεδο από το μέσο όρο της χώρας μας. Οι ασημένιες άρκτοι και οι ανεμόμυλοι εμένα τουλάχιστο με ξεπερνούν ως κριτική ποδοσφαιριστών. Ο Μαρέσκα ερχόταν από τραυματισμό και ξανατραυματίστηκε. Κανείς δεν ονόμασε το Μήτρογλου Ιμπραϊμοβιτς, Έτο ή Ντρογκμπά. Έχει προσόντα, αλλά και σοβαρά ελαττώματα. Το κυριότερο ότι είναι εγωιστής και δεν δίνει τη μπάλα σε συμπαίκτες σε θέσεις γκολ. Ο Ζεβλάκοφ χθες ήταν εξαίρετος, ο καλύτερος του γάβρου. Διεθνώς θεωρείται πολύ καλός ακραίος μπακ, όχι κεντρικός. Ο Γκαλίτσιος δεν έχει σχέση με τον Γκάμπριελ. Είναι καλύτερος αμυντικός και χειρότερος τεχνικά.
5. Με δυο λόγια: Ο Γάβρος είναι η καλύτερη ομάδα της Ελλάδας αμυντικά αλλά πάσχει επιθετικά, και λόγω τραυματισμών και λόγω επιλογών προέδρου, όχι Ζίκο. Η τύχη του στη συνέχεια θα εξαρτηθεί από το αν θα μπορέσει να πάρει καλύτερο αποτέλεσμα στην Ολλανδία. Γι αυτό θα πρέπει να έχει όλους τους βασικούς παίκτες, και Γκαλέτι και Μαρέσκα και Ντιόγκο και Τοροσίδη, υγιείς. Η Άρσεναλ είναι αγγλική ομάδα. Ακόμα και αν δεν φέρει κάποιους βασικούς δεν υπάρχει περίπτωση να “χαρίσει” το ματς.
5 Νοέμβριος 2009 στις 19:38
Διευκρινίζω απλώς ότι το σχόλιο που κατά λάθος στάλθηκε ανώνυμα είναι δικό μου.
5 Νοέμβριος 2009 στις 19:44
@ Απλό Φίλαθλο:
, εσωτερικό χαφ, εννοώ), “οκτάρι” όπως θα λέγαμε κάποτε. Δεν είναι κρυφός φορ ούτε οργανωτής. Ο Όσκαρ δεν είναι παίκτης για Όσκαρ ή για Χρυσή Άρκτο, έστω -τι δεν καταλαβαίνεις από το λογοπαίγνιο με την Αργυρή Άρκτο; Ο Ραούλ Μπράβο είναι καλός παίκτης, αλλά δεν μοιάζει να συμμετέχει σε αυτοματισμούς, παρά “χάνεται” σε μια εσωτερική ποδοσφαιρική αναζήτηση μέσα στο γήπεδο και συχνότατα (όχι προχθές, πάντως) δεν είναι καθόλου πειθαρχημένος. Γι’ αυτό και (αμφότεροι) δεν είναι πλέον παίκτες της Πριμέρα, αλλά της Σούπερ Λίγκα. Ο Ζεβλάκοφ, το λέω κι εγώ, είναι εξαιρετικά αξιόπιστος και φιλότιμος. Τοπ κλάση (Μέλμπεργκ, π.χ.) δεν είναι, όμως. Και σε κάθε περίπτωση, έρχεσαι στα λόγια μου όταν λες ότι είναι καλύτερο δεξί μπακ απ’ ότι στόπερ. Δεν είπα ότι ο Γκαλίτσιος έχει σχέση με τον Γκάμπριελ ως παίκτη, είπα ότι είναι “ο Γκάμπριελ του Ολυμπιακού”: μεταξύ μπακ και χαφ.
1. Εννοώ ότι αγωνιστικά είναι ατομιστής και ότι τέτοιου είδους σόου on camera προκειμένου να πάρεις μεταγραφή είναι ίδιον “μαλακού” χαρακτήρα, χωρίς μεγάλες αντοχές σε πειρασμούς.
2. Αντιλαμβάνεσαι το πνεύμα του σχολίου: κριτική είμαι από τους πρώτους που έκανα και θα κάνω στον Τεν Κάτε, αλλά “ανύπαρκτο” ή “μυρουδιά” δεν θα τον πω. Αντιστοίχως, φυσικά, δεν θα πω και τόσο εύκολα “μάγο” τον Ζίκο και οι ενστάσεις μου, σε κάθε περίπτωση δεν αφορούν στο πρόσωπό του, αλλά σ’ έναν ολόκληρο μηχανισμό που καλό θα ήταν να αντιληφθούν οι φίλοι του Παναθηναϊκού κυρίως πώς ακριβώς δουλεύει όταν δουλεύει καλά και πώς δουλεύει όταν δουλεύει χάλια…
3. Δεν είναι στιγμιαίο λάθος αντί να κατέβεις με τη “δεμένη” άμυνά σου (Ζεβλάκοφ, Μέλμπεργκ, Αβραάμ, Ραούλ Μπράβο) και έναν έξτρα αμυντικό χαφ (π.χ. Λεντέσμα ή Στολτίδης), να κατέβεις με μια αδοκίμαστη άμυνα με τον Μέλμπεργκ “λίμπερο”-αμυντικό χαφ μπροστά απ’ αυτήν. Η κατοχή οφείλεται ακριβώς στο γεγονός ότι ο Ολυμπιακός ήταν ακίνδυνος στην περιοχή και δεν πείραζε τη Σταντάρ να του δώσει χώρο. Και ήταν ακίνδυνος επιθετικά διότι δεν είχε έξτρα χαφ (για να βγάλει έξτρα παίκτη στην περιοχή), αλλά έξτρα αμυντικό σε ρόλο “μπαλαμούτι”. Χτύπησε και ο Γκαλέτι και εκεί τσάκισε τελείως το πράγμα.
4. Ο Ντουντού κάνει τουλάχιστον τρία φάουλ για κάρτα σε κάθε ματς -και τα κάνει επειδή είναι κουρασμένος και τον προδίδει το σώμα του, και όχι βέβαια επειδή είναι “τσεκούρι” εκ φύσεως ή πολύ περισσότερο, άμπαλος. Για τον Μέλμπεργκ τα είπαμε και πιο πάνω. Ο Γκαλέτι εδώ και πολύ καιρό “διαλέγει” ματς -είναι αυτά στο Καραϊσκάκη κατά κανόνα. “Φίλια” είναι αρκετά γήπεδα στην Ελλάδακαι (και είναι τα γήπεδα που δεν υποδέχονται τον Ολυμπιακό με άχτι ή μίσος κάποιου είδους) και “κατακτημένα” είναι όσα “κατακτώνται” -ενόψει της εκδίκασης των του Περιστερίου τι ακριβώς δεν γίνεται κατανοητό; Ο Μαρέσκα είναι “Καραγκούνης” (όχι στο να πέφτει κάθε τόσο
5 Νοέμβριος 2009 στις 22:13
@ανώνυμε φίλαθλε, θα μας τρελάνεις; Πολυετής στέρηση οι πικραμένοι βάζελοι σε τι βρε παλικάρι μου; Σε ευρωπαϊκές διακρίσεις; Γιατί είσαι τόσο εκτός θέματος; Η ανάρτηση αφορά ένα ευρωπαϊκό παιχνίδι. Πολυετής στέρηση σε ευρωπαϊκές επιτυχίες και διακρίσεις ο Παναθηναϊκός; Μήπως είσαι ο Κελεσίδης βρε, που δήλωσε ότι η Άρσεναλ με όποιον και να βάλει μέσα, θα χάσει στο Καραϊσκάκη γιατί ο Ολυμπιακός-προφανώς ομάδα πιο έμπειρη από την Άρσεναλ στας Ευρώπας γι’αυτόν-κάτι τέτοια παιχνίδια τα καθαρίζει;
5 Νοέμβριος 2009 στις 22:23
Κι’ άλλο διπλό;
Κι’ άλλο ψυχολογικό τραύμα ο ΠΑΟ;
Τι θα γίνει με την πάρτη μας;
Αϊντες, αφού δεν βλέπουμε χαρά από το βάζελο, ας ασχοληθούμε με τα νέα ευρωπαϊκά ρεκόρ του Θρύνου.
0-0-7 ο πρωταθληταράς!
“Στιγμιαία λάθη” θα μου πείς… Πολύ σωστά! Και σ’ ανώτερα.
Το σπάει το τεράστιο 0-3-25 αν συνεχίσει έτσι, αγνέ μας φίλαθλε;
6 Νοέμβριος 2009 στις 3:04
Γεια σου,ρε Μαρκακη, υπερωκεανιε…
6 Νοέμβριος 2009 στις 9:38
Παιδιά ακούστε,
δεν μπορούν αν βγούν συμπεράσματα από το χτεσινό αγώνα. Η ΣΤΟΥΡΝ ήταν πολύ χαμηλής δυναμικότητας ομάδα. Άλλα 3 τεμάχια έπρεπε να έχουμε βάλει. Στην Τουρκία θα δούμε τι γίνεται.
Στα σχόλια του απλού φιλάθλου και των υπολοίπων τα διάβασα με ενδιαφέρον. Για το Γιόβα θέλω να πω μόνο ότι δεν μου γέμισε το μάτι για μεγάλος παίχτης. Εννοώ πάιχτης που θα πάει Αγγλία ή Ισπανία πολύ δε περισσότερο Ιταλία (σε μεγάλες ομάδες). Ατομιστής - εκτός αν το έκανε για την μεταγραφή του. Έτσι όμως απωθεί τους καλούς προπονητές, δεν τους έλκει. Τόχει μάλλον καταλάβει ότι δεν θα πάρει σούπερ πρόταση και το παίζει καλά για ΟΣΦΠ. Στον οποίο πρώτα μετράει να είσαι θρύλος και μετά τα υπόλοιπα. Στον ΠΑΟ δεν τον θέλω όχι για τις δηλώσεις αλλά για το στυλ παιχνιδιού του. Στον ΠΑΟ θέλουμε να ξεφορτωθούμε τέτοιους παίχτες όχι να πάρουμε κι άλλους. Από τη Σταντάρ, ο Μανγκαλά ο αμυντικός μου άρεσε.
6 Νοέμβριος 2009 στις 9:49
Το καλό το παλληκρι ξέρει που να κοιτάξει για ταλέντα! Δείτε το παρακάτω από το football manager που έχει το Νίνη στην κατηγορία 9 με άριστα το 10
http://www.gazzetta.gr/content/view/53571/214/
Ξέρουν οι σκάουτερς…
6 Νοέμβριος 2009 στις 10:50
@Στέλιος Μαρκάκης
Στέλιο πολλές ομάδες έχουμε δει να παίζουν επιτυχώς λίγες φορές με 3 σέντερ μπακ σε ειδικά παιχνίδια που προτεραιότητα είναι η άμυνα. Το έκανε προχθές ο ΟΣΦΠ και επί 30 λεπτά δεν είχε γίνει ίχνος ευκαιρίας από τη Σταντάρ, αντίθετα με τον αγώνα του Καραϊσκάκη όπου Μποκανά, Γιοβάνοβιτς κλπ ήταν διαρκώς επικίνδυνοι. Ο Λεντέσμα και ο παλιός καλός Στολτίδης είναι καλοί στα αμυντικά αλλά όχι δημιουργικοί χαφ. Το δημιουργικό ρόλο, την τελική πάσα, θα έπρεπε να αναλάβουν ο Ντουντού, ο Όσκαρ, ο Μαρέσκα, αλλά αφενός, για διαφορετικούς λόγους, δεν βρέθηκαν σε καλή μέρα, αφετέρου είχαν μόνοι ένα κυνηγό μπροστά που φυσικά ήταν πάντα κλεισμένος. Με δεδομένους τους διαθέσιμους παίκτες ο ΟΣΦΠ μπορούσε να παίξει μόνο για το 0-0 και να ελπίσει στην τύχη για κάποιο γκολ σε 1-2 ευκαιρίες. Τέτοια τύχη είχε με Άλκμααρ, δεν είχε με Σταντάρ.
@Μάρκος
Πολυετής στέρηση πρωταθλημάτων στην Ελλάδα, προφανώς. Οι πραγματικές επιτυχίες στην Ευρώπη χρονολογούνται πολλά χρόνια πριν για να έχουν κάποια σημασία στην ψυχολογία των οπαδών. Το σχόλιό μου προφανώς δεν αφορούσε την ανάρτηση του Στέλιου αλλά κάποια σχόλια που την ακολούθησαν.
@ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ
Τι ακριβώς είναι το 0-3-25; Το ρεκόρ εκτός έδρας του Γάβρου μέχρι πριν 4 χρόνια; Γιατί τα τελευταία 4 χρόνια εγώ μετράω 4-5 εκτός έδρας νίκες. Το χθεσινό διπλό του Βάζελου εμένα καθόλου δεν με στενοχώρησε, όπως δεν θα με χαροποιούσε ευρωπαϊκή του ήττα, πχ οι 3άρες από Γαλατά και Αθλέτικο. Ελάχιστα με ενδιαφέρει τι κάνει ο Βάζελος, αν και κάποιες φορές τον βλέπω. Χθες παίξατε αρκετά καλά, νικήσατε δίκαια και εύκολα μια μετριότατη ομάδα αντίστοιχη με αυτές που είχαμε αποκλείσει εμείς στα προκριματικά ματς. Ο φθόνος των βάζελων προς το Γάβρο ακόμα και στα ευρωπαϊκά είναι αποτέλεσμα της πολυετούς στέρησης. Η ιστορία γράφει ότι πήρες 12/13 πρωταθλήματα, όχι ότι έφτασες στους 8 της Ευρωλίγκα.
@Ένας
Είναι ευχάριστο να βλέπω ότι υπάρχουν βάζελοι που βλέπουν την πραγματικότητα. Για τον Γιόβα δεν έχω σίγουρη άποψη, αλλά με το τωρινό επιθετικό χάλι του Γάβρου και τους τραυματισμούς ως και εγώ θα είχα θέση στην 11άδα.
6 Νοέμβριος 2009 στις 11:26
Είπαμε το Τεν Κάτε δεν είναι Ζίκο. Ουτε καν….Μπουρνέλης:-)
6 Νοέμβριος 2009 στις 13:10
Σωστό.

Η ιστορία ασχολείται και με τα 48/49 πρωταθλήματα της Δυναμού Τυράνων.
Άλλη δουλειά δεν είχε…
6 Νοέμβριος 2009 στις 16:12
Κύριε χατζημπαμπά,συχωρήστε με αλλά δε γνώριζα ότι η ιστοσελίδα είναι δική σας ιδιοκτησία και κατά συνέπεια δεν πρέπει να συμμετέχω αναγράφοντας ασήμαντα-κατά τη γνώμη σας- θέματα.
Κατανοώ το πρόβλημα που έχετε με τη θεία σας και την καταλυτική επίδρασή της-λόγω κληρονομικότητας- στη ψυχοσύνθεσή σας.
Τέλος δε μου σφύριξε τίποτα ο Χατζηφωτίου, έχω την ικανότητα να γράφω και μόνος μου. Με αυτή την ικανότητα ζω και την οικογένειά μου.
Προτιμώ να κρίνω το περιεχόμενο των κειμένων σε αντίθεση με εσάς που προσπαθείτε -ανεπιτυχώς στη δική μου περίπτωση-να μαντέψετε τις συλλογικές προτιμήσεις του εκάστοτε συντάκτη και τα ενδογενή κίνητρά του.
Τελειώνω με φιλικούς χαιρετισμούς και δεν επεκτείνομαι , διότι όπως σας εξήγησα και πιό πάνω δε συνηθίζω να γράφω χωρίς αμοιβή.
6 Νοέμβριος 2009 στις 23:20
Μπλέξαμε.
Πάμε πάλι για… νουτρίτσια.
Αγαπητέ μου φίλε,
Εξ’ απανέκαθεν και από την περίοδο της ιεράς εξέτασης, η ανθρωπότης επιδεικνύει δύο τρόπους για να αντιμετωπίσει τα “αντικοινωνικά συμπεριφερόμενα” μέλη της: Ο πρώτος - και συνηθέστερος - είναι ο εξοβελισμός του δυστροπούντος εις στο πύρ το εξώτερον. Ο δεύτερος είναι η αναζήτηση γεννεσιουργών αιτίων (όπου ατυχώς προσπάθησα να ωθήσω τη συζήτηση)
Απλόν;
Στην προκειμένη, ο περί ού ο λόγος εργασθείς εις κλάμπ ονόματι “Μίλαν” και ¨Ρεάλ” μετεγγράφεται εις κλάμπ ονόματι “ΠΑΟΚ” και διαπιστώνει απροκάλυπτη και συστηματική κλοπή της αμοιβής του (εφ’ όσον βάσει συμβολαίου, πιθανότατα δικαιούται πρίμ κυπέλου)
Ευλόγως λοιπόν “διαμαρτύρεται”, έστω απρεπώς.
Απλόν;
Εμφανίζεσαι λοιπόν σε ένα δημόσιο χώρο σχολιάζοντας:
“Να του κόψουμε το ελληνικό ψωμί” (!!!)
Δύο πράγματα μπορούμε να υποθέσουμε εφεξής:
α) Αισθάνεσαι θιγμένος ως εκπρόσωπος του “παθόντος” καθεστώτος (γαβρίζουσα εκδοχή)
β) Είσαι οπαδός του πυρός του εξώτερου (φασίζουσα εκδοχή)
Ατυχώς προτίμησα την πρώτη…
Πληροφορώ επίσης, ότι μπορεί το μπλόγκ να μην είναι ιδιοκτησία μου, αλλά εφ΄όσον μου δίδεται λόγος, τέτοιες απόψεις τις αζβεστώνω αυθωρεί και παραχρήμα.
Απλόν…
ΥΓ
Στον επόμενο ρεφενέ για ουϊσκια θα τσοντάρουμε κάτι παραπάνω, να σου βγάλουμε μια αμοιβή, μπας και ακούσουμε και κάνα επιχειρηματάκι ΕΠΙ του θέματος…
(αν και βαριέμαι πλέον)
7 Νοέμβριος 2009 στις 3:15
Αλώπηξ λιμώττουσα ως εθεάσατο από τινος αναδενδράδος βότρυας κρεμαμένους ηβουλήθη αυτών περιγενέσθαι και ουκ ηδύνατο. Απαλλαττομένη δε προς εαυτήν είπεν: “Όμφακές εισίν”. Ούτω και των ανθρώπων ένιοι των πραγμάτων εφικέσθαι μη δυνάμενοι δι ασθένειαν τους καιρούς αιτώνται.
Σπάνια η σοφία των αρχαίων προγόνων είναι τόσο επίκαιρη και εύστοχη όσο αυτός ο μύθος του Αισώπου που περιέγραψε, πριν 2500 χρόνια τη σημερινή κατάσταση των βάζελων οπαδών. Για όσους δεν καταλαβαίνουν θα προσπαθήσω αύριο ελεύθερη μετάφραση.
7 Νοέμβριος 2009 στις 10:51
Το είχα δει πάντως το όνειρο με το γαβροπάρτι…




Μου είχατε λείψει παιδιά…
Σερβιριστείτε. Ξηρούς καρποί θα βρείτε στα μπωλάκια πάνω στο σερβάν
Το ευχάριστο με τους οπαδούς του ό σού φού πού (ή άλλως, κού σού νού πού - Κρατικού Σωματείου Νοτίων Προαστείων)
είναι ότι τελευταία χρόνια παρουσιάζουν αξιοσημείωτη πολιτιστική πρόοδο με απότέλεσμα να έχουμε την εμφάνιση ένός νέου είδους:
Ο Κουλτουρόγαβρος!
“Βόστρυας” ?
Ασε με να μαντέψω τι εννοούσε ο επίκαιρος ποιητής:
Γκαγκάτσης;
Μπαρμπαθωμάς;
CAS;
“… ο θρύλος και το αιγάλεω… να πάνε να…”
” ο ευρωπαίος εφταρο-περίγελως” ;
ή μήπως:
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΑΞΕΙΔΕΨΕΙ ΕΓΩΩΩΩ!
(εικοσιεπτάκις)
Οντως:
3000 χρόνια μπροστά ο αφιλότιμος ο ποιητής!
7 Νοέμβριος 2009 στις 12:49
κι αλώπηξ-μίνι αποκρίθη: περσινοί ξινοί … βότρυες
Υ.Γ.
Αλώπηξ δέρνουμε;
7 Νοέμβριος 2009 στις 16:05
@ απαλός φίλαθλος
Τώρα εσύ ή μπάρμαν είσαι και κάνεις ταμείο τέτοια ώρα.
)
Η φόλα παστό γαβράκι τουτέστιν προβατάκι του Χοχού που τρέχει σε κάθε λογής φιέστα.
( πχ όπως πέρσι για την δεύτερη θέση που δανειστήκατε το πρωτάθλημα από την ΑΕΚ
Aλλιώς δεν εξηγήτε η πρεμούρα σου να γράφεις τρείς η ώρα μετά τα μεσάνυχτα , τί έκανε εδώ
και 2500 χρόνια ο Βελερεφόντης Τζούς με τους βάζελους !!
Συγκάτοικος στην κορυφή και με κόκκινη παράγκα ακόμα , έχεις δίκιο είναι ΓΙΑ ΧΟΝΤΡΕΣ ΑΥΠΝΙΕΣ
Πάντως κι εγώ στη θέση σου αν ήμουν Βαλέτα Μάλτας και είχα ξεσκιστεί στις κούπες στην Μάλτα
και στα σαλόνια ήμουν ρακένδυτη κοκκινοσκουφίτσα , τα ίδια θα έλεγα.
Tι δηλαδή θα παραδεχόμουν πως υποστηρίζω μια ομάδα , που δεν παίζει ποδόσφαιρο ΕΚΕΙ που
παίζουν ποδόσφαιρο και αρέσκεται στις εσωτερικές μούφες ;
Και ο αιώνιος εχθρός της , παρά τις χούντες , τις φούντες και τις πούντες , έχει τελικάκο και
ημιτελικάκους , που θα τους γευτείς μόνο αν γίνεις Πανάθα. Ξεκάθαρα.
Δεν σας λέω Βαλέτα Μάλτας αγαπημένε μου.
Γιατί χωρίς τα προπολεμικά σας ( προ Α’ Εθνικής ) και η Βαλέτα σας ρίχνει στα αυτιά
Τέλος για σήμερα.
Δεν γράφω άλλο χωρίς αμοιβή.
Με ξύπνησε ο Σέργιος.
ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΙΣΩ !!
ΥΓ Eνα στα όρθια για να καλύψει το χρόνο του οβερπόστινγκ βρέ αγαπούλα
8 Νοέμβριος 2009 στις 12:48
@απλός φίλαθλος: Επιτυχίες στην Ευρώπη δεν είναι να φτάνεις στους 4 ή στους 8. Είναι και να νικάς την Ίντερ και την Βερντερ εκτός έδρας. Οπότε το παραμύθι σου ότι οι πραγματικές επιτυχίες στην Ευρώπη χρονολογούνται πολλά χρόνια πριν, δεν το χρησημοποιεί ούτε ο Μπαρμπής. Οπότε αγαπητέ καταλαβαίνεις ότι στεριτικά σύνδρομα δεν υπάρχουν. Η επιτυχία είναι μια, ή την έχεις ή δεν την έχεις. Εσύ είσαι “επιτυχημένος” επειδή νικάς τον Ατρόμητο. Εγώ επειδή νικάω την Ίντερ.
8 Νοέμβριος 2009 στις 21:43
ποιος ειπε οτι ο ολυμπιακος δεν νικαει ευρωπαικες ομαδες?σε μια μεγαλη “ευρωπαικη ομαδα” που νικαει την ιντερ και εχει κανει 27 2πλα(αφου εχει παιξει με ολα τα χωρια της ευρωπης) εχει ριξει τα τελευταια χρονια 4αρες και 3αρες! και φετος,εκει που εχεις ταξιδεψει εσυ,τριαρες πεφτουν σαν βροχη!
8 Νοέμβριος 2009 στις 22:41
@Ζβαν-Αγαπούλαν:
Με $400 μπορείς να μας αναλύσεις αναλυτικά τις κινήσεις του πρώτου σκόρερ, σεντρεφόρ του πράσινου Χάμμερ 10Χ9, Τζιμπρίιιιλ Σισέιιιιι;
Μικρό το κασέ;
Μπάστα, γιατί μετά ο @ένας, πόσα θα μας ζητήσει για να μας αναλύσει αναλυτικά τις κινήσεις του Ζιλμπέρτου και εν γένει του συστήματος Τεν-Χάμμερ-10Χ9;
9 Νοέμβριος 2009 στις 1:03
Είχα προ εβδομάδων δει το Γάβρο, με σχεδόν πλήρη ομάδα να παίζει καλά και κόντευα να αλλάξω την αρχική μου θέση ότι φαβορί για κούπα εφέτος είναι ο Βάζελος. Αλλά με όσα έχουν συμβεί από τότε είναι σχεδόν βέβαιο ότι η αρχική πρόβλεψη ενισχύεται. Για την διαιτησία δεν μου αρέσει να σχολιάζω και επιμένω να θεωρώ τα διαιτητικά λάθη ανθρώπινα, αλλά ακύρωση 2 κανονικών γκολ στα δύο ματς όπου έχουν χαθεί βαθμοί είναι αλλοίωση αποτελέσματος και αλλοίωση πρωταθλήματος. Τραυματισμοί 7 βασικών παικτών, Ντέρμπυσαϊρ, Ντιόγκο, Γκαλέττι, Μαρέσκα, Λεντέσμα, Τοροσίδης, Ζαϊρί, οδηγούν αναγκαστικά στο να παίξεις με την εφηβική, Φετφατζίδης, Σοϊλέδης, Νικλιτσιώτης, Ι. Παπαδόπουλος, Μήτρογλου, και να ξεθεώνεις τους λίγους βασικούς που έχουν απομείνει. Ο Ζίκο χθες δεν είχε λύσεις και το βασικό του σφάλμα ήταν ότι δεν έβαλε στο τέλος τον Πάντο στη θέση του Φετφατζίδη ώστε να ενισχυθεί ο Γκαλίτσιος και η δεξιά πλευρά της άμυνας.
@Μάρκος, ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ, ΧΕΩΨ
3άρα στη Βέρντερ και νίκη επί της Λάτσιο στη Ρώμη είχαμε κάνει εμείς 1 χρόνο πρωτύτερα. Επιτυχία σε μεμονωμένα παιχνίδια έχει πολύ μικρή και πρόσκαιρη σημασία. Το Γουέμπλεϋ ήταν πολύ μεγάλη επιτυχία και το είχα πανηγυρίσει και εγώ, αν και γάβρος - τότε υπήρχε ποδοσφαιρικός πατριωτισμός- αλλά έχουν περάσει 38 χρόνια. Πρόκριση στους 4 είναι επίσης μεγάλη επιτυχία αλλά κι αυτό ήταν πολλά χρονάκια πριν. Δεν είναι μυστικό ότι για χρόνια η ελληνική κούπα είναι η πρώτη προτεραιότητα, το όνειρό σας, αλλά, αφού δεν μπορείτε, κάνετε ότι δεν σας ενδιαφέρει με αστεία επιχειρήματα για Μάλτα, Αλβανία, Γκαγκάτση κλπ, που μου προκαλούν άφθονο γέλιο. Αλήθεια εσείς πως συγκρίνεστε με τη Βαλέττα σε εσωτερικές επιτυχίες αγαπητέ ΧΕΩΨ? Σ’ αυτό το φαινόμενο αναφέρεται ο σοφός Αίσωπος. Περίεργος είμαι τι θα κάνετε αν εφέτος επι τέλους πάρετε τη μούφα, συγγνώμη, την κούπα. Σας βλέπω όλους στα Τίρανα ή στη Βαλέττα για τρελλά πανηγύρια.
9 Νοέμβριος 2009 στις 2:10
Πραγματικά, στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα γράφουν άτομα με υπερχειλίζον χιούμορ,χωρίς να ξεφεύγουν από το φίλαθλο πνεύμα.
Ειλικρινά σας συγχαίρω , έχετε φτιάξει μια ευχάριστη διαδικτυακή παρέα . Η άλλη άποψη εκφράζεται πάντοτε με ευφάνταστο και διασκεδαστικό τρόπο και κεντρίζει τους αναγνώστες για καυστικές απαντήσεις και σχόλια. Συνεχίστε για να αποτελέσετε τον κυματοθραύστη του φανατισμού και του οπαδισμού.
Χωρίς να εξαιρώ κάποιον από την παρέα σας, διέκρινα τους Χατζημπαμπά, ΧΕΩΨ και J Z JACOBSEN οι οποίοι κάλλιστα θα μπορούσαν-αν δεν το κάνουν ήδη- να κρατούν μια μόνιμη στήλη σε μεγάλο έντυπο. Πολλά συγχαρητήρια ασφαλώς και αξίζει ο συντάκτης “δημιουργός” της παρέας.
9 Νοέμβριος 2009 στις 3:14
Φίλε Απλέ,
έχεις απόλυτο δίκιο.
“Ουκ εα με καθεύδειν το του Προτάσοφ τρόπαιον” …που είπε και ο στρατηγός.
38 χρόνια κι ακόμα θυμάσαι σαν χθες τα πανηγύρια σου γιατί τα Γουέμπλευ μας κάνουν φιλάθλους και όχι …γαβρεπίγαβρους.
9 Νοέμβριος 2009 στις 8:19
Πάντως (όχι ο Πάντος) πρώτη φορά που αισθάνομαι άνετος. Ο Τεν είναι καλά, δεν γκελάραμε αδικαιολόγητα, βλέπω το Νίνη να τρέχει στο 80, η διάρκεια της ανάπαυλας λειτουργεί υπέρ μου όσον αφορά στις εντυπώσεις, έχω μπροστά μου ματσάρες στο τηγάνι και στην Πόλη, προτάσεις για Σιμάο, Νίνη έρχονται και πάνε (στο φιλτισένιο μαρκούτσι…), δεν είμαι λάινσμαν, κάτι τρίτες του Τσουλού που θα πάνε Γιουρόπα τις βλέπω πεσμένες, … καλά πάμε.
Όποιος είδε το Ρεάλ - Ατλέτικο είδε στο τελευταίο τέταρτο με ποιούς παίξαμε (Αγκουρέρο λέμε)! Πήρε συγχωροχάρτι η ομάδα.
Προσοχή φίλοι μου μη μου χαλάσετε το Χέοπα. Είναι καλό παιδί και τον βγάλαμε άρον άρον από την πυραμίδα του. Όσο για το σύστημα με τον Λέβα θα σας το αναλύσω σε φιλική τιμή. Λέγεται π@@@ά με Βύντρα
Νέο κόλπο για να αλώνουμε τις κλειστές άμυνες. Και το πρωτάθλημα, φίλε απλέ, βέβαια είναι αλλοιωμένο αφού πέρασε η ημερομηνία λήξης. Και άκουσα ότι θα δώσουνε από την κυβέρνηση και κίνητρα απόσυρσης για παλιούς παίχτες. Το Γενάρη 
9 Νοέμβριος 2009 στις 10:26
Απλέ φίλαθλε είσαι τόσο σίγουρος πως το γκολ με καβάλα ακυρώθηκε χωρίς λόγο?
Γιατί από όσο ξέρω ήταν ο ορισμός του οφσάιντ αυτή η φάση.
Αλλά βλέπεις πες πες το φως και ο πρωταθλητής έχουν κάνει να φαίνεται το άσπρο μαύρο….
9 Νοέμβριος 2009 στις 10:56
@ απαλέ φίλαθλε
Μην κουράζεστε να μου λέτε , ότι θέλω σαν τρελός κούπες αλλά δεν τις έχω
και γι αυτό σας τα χώνω.
Στο φινάλε φινάλε πέστε μου πόσο κάνουν , τώρα που έχω τους πολυμετοχικούς
να αγοράσω καμμιά 50αριά
Ρωτήστε τον Χοχό άμα δεν ξέρετε
Για ποδόσφαιρο έχετε να πείτε κάτι ;
Για τον τριτοδεύτερο που πέρυσι πήγε εκεί που πολεμάγατε 12 χρόνια με αγορές ;
Αλλά και μόνο από τα γραφόμενα σας , μας έχετε ΠΟΛΥ ΨΗΛΟΤΕΡΑ από σας , αφού
συγκρίνετε τις εκτός έδρας νίκες του ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ με του κακόμοιρου τριτοδεύτερου.
Δεν είναι ότι δεν θέλετε.
Αλλά δεν μπορείτε να γίνετε ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ !!
Γιατί έξω θα πρέπει……
ΠΡΩΤΟΝ…..Να παίξετε ποδόσφαιρο κι από ποδόσφαιρο είσαστε μακριά νυχτωμένοι και
ΔΕΥΤΕΡΟΝ….Θα πρεπει να νικήσετε πχ την Γιούβε όπως η Πανάθα και όχι να τρώτε ΕΦΤΑ !!
Αρα………

Εκεί που παίζεται ποδόσφαιρο είσαστε απώντες , εκεί όμως που λειτουργεί η παράγκα είσαστε οι καλύτεροι μαθητές
Οι κούπες είναι για τους καφέδες , εμείς οι φίλαθλοι ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ποδόσφαιρο , δηλαδή μαγεία , ακόμα πιό δηλαδή ΕΥΡΩΠΗ
Εκτός αν μαζεύεται χαρτάκια και γραμματόσημα με τις κούπες των πρωταθλημάτων από την Ελλάδα μέχρι την Ζιμπάμπουε
@ Αγαπούλα
Ακου να μαθαίνεις.
Ο Σισέ είναι ένας ψιλοάμπαλος στράικερ.
Που έχει όμως ένα μεγάλο καλό.
ΕΙΝΑΙ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΣ , ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ , ΠΑΡΑΜΑΖΩΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΕΦΤΟΣ.
Δεν καταλαβαίνει τίποτα και ποτέ.
Και επιπλέον ΜΑΘΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ
Μέσα στην περιοχή είναι κόμπρα.
Και έξω από αυτη ανακόντα !!!
Που σημαίνει είναι και κατά συνθήκη σέντερ φορ αφού μέσα από τη μεγάλη
περιοχή είναι σπίρτο στην εκτέλεση.
Αλλά και περιφερειακός που σουτάρει από παντού , τρέχει παντού και
παθιάζεται παντού
Για το όνομα που έχει (καταλαβαίνεις τι εννοώ πανευρωπαικά) , για το πάθος που
βγάζει σε εμάς και σταυροκοπιέμαι , για το φιλότιμο και το πείσμα που έδεσε
με την δική μας οπαδική καψούρα (πρόσεξε τι λέω) , για την ηλικία του και για
την ατέρμωνη ποδοσφαιρική του μαγγιά μπροστά από τα δίχτυα , ΑΥΤΟ ΤΟΝ
ΠΑΙΚΤΗ ΤΟΝ ΠΗΡΑΜΕ ΤΣΑΜΠΑ !!!!
Είναι ένα πολυεργαλείο μέσα και έξω απο το γήπεδο.
ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΘΑ ΕΦΕΡΕΣ ΑΓΑΠΟΥΛΑ ΕΝΑΝ Η-Γ-Ε-Τ-Η ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ.
Αυτό μας έλειπε και όχι ένας καλός σέντερ φόρ που δεν θα εμπνέει κάνεναν μέσα
κι έξω και στα δύσκολα θα πέφτει ή θα κρύβεται.
Και τέτοιοι αγαπούλα είναι σπάνιοι ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΝΟΝΤΕ !!
ΥΓ Ο Νιλμάρ στοίχησε 15 εκατομύρια στη Βιγιαρεάλ και ο Ερνέστο ψάχνει ηγέτη μπροστά

εκτός του Ρόσι
Ο Γκόμεζ 30εκ στην Μπαγερν και ο Βαν Γκάλ τον έχει στον πάγκο να βερνικώνει τις σανίδες.
Τα ίδια και ο Τόνυ. Τα ίδια και ο Κάριου και ο Μπαπτίστα , πού στοίχισαν όσο 3-4 Σισέδες.
Και ξέρεις γιατί ;
Γιατί οι ηγέτες μπροστινοί είναι μετρημένοι στα δάκτυλα και ιδιαίτερα αυτοί που γράφουν
και έξω από την μεγάλη περιοχή
Αρα δεν είναι προβλέψιμοι και μονοδιάστατοι.
Αιντες ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ και μην μας τον γρουσουζεύεις αρπακόληκε οπαδίσκε

9 Νοέμβριος 2009 στις 14:13
@oti nane
Δεν έχω ποτέ διαβάσει Πρωταθλητή και δεν έχω αγοράσει Φως τα τελευταία χρόνια. Ότι το γκολ με Καβάλα ήταν κανονικό το είπε ο Περικλής Βασιλάκης, καθηγητής διαιτησίας. Εγώ δεν ήμουν σίγουρος γιατί ο Ντιόγκο είχε πηδήξει για να αποφύγει τη μπάλα στο σουτ του Λεονάρντο επομένως μπορούσε να θεωρηθεί ότι συμμετείχε στη φάση. Σε κάθε περίπτωση αν ο Γάβρος χάσει το πρωτάθλημα εγώ δεν θα το αποδώσω στη σκόπιμη διαιτησία. Δεν είμαι Βάζελος. Ούτε θα το αποδώσω στον Κετσπάγια που έγινε ο σάκος του μποξ για όλους τους κάφρους. Θα το αποδώσω στην έλλειψη αξιόμαχου επιθετικού ρόστερ με ευθύνη Κόκκαλη, στην αξιοσημείωτη ατυχία 7 τραυματισμών βασικών που με Λεονάρντο και Όσκαρ γίνονται 9 και στην άνοδο της επιθετικής δύναμης του Βάζελου με Σισέ, Λέτο, Κατσουράνη και θετική συμβολή των παλιότερων, Σαλπιγγίδη, Νίνη, Καραγκούνη. Η διαιτησία είναι το τελευταίο.
@JAN ZWAN ΟΤΙΛΑΧΕΙ
Το ξέρω το παραμύθι, το έχω διαβάσει 10άδες φορές σ’αυτό το μπλογκ και θα το διαβάσω άλλες 100άδες. Βαριέμαι να απαντάω, παραφράζω ελάχιστα το συμπέρασμα του Αίσωπου. “Ούτω των ανθρώπων ένιοι των πρωταθλημάτων εφικέσθαι μη δυνάμενοι, δι ασθένειαν την παράγκα αιτώνται”. Είναι πάντως σημαντικό αν αυτά που γράφεις τα πιστεύεις, γιατί τότε είσαι ευχαριστημένος. Ένα μικρό σχολιάκι μόνο. Έχουμε νικήσει μία φορά έξω τη Γιούβε. Έχετε φάει κι εσείς έξη απο τη Βέρντερ. Μεμονωμένα αποτελέσματα έχουν μικρή σημασία. Αλλά το ότι σε κάθε 2 κείμενα αυτού του μπλογκ θυμάστε την 7άρα της Γιούβε σημαίνει ότι έχετε μεγάλο πρόβλημα. Εγώ δεν έχω καμμία δυσκολία να παραδεχθώ ότι ο Βάζελος έχει καλύτερη ευρωπαϊκή ιστορία απο τον Γάβρο. Ούτε ότι οι ομάδες που πήγαν στο Γουέμπλεϋ και στους 4 αργότερα ήταν πολύ καλές. Αλλά τα τελευταία χρόνια μόνο 2 φορές είχατε καλύτερη ομάδα από το Γάβρο. Την ομάδα του συγχωρεμένου του Κυράστα και την ομάδα της Ριζούπολης, που την ονομάσατε Κότες και τη διαλύσατε. Δεν είναι ντροπή ούτε προδοσία να παραδεχτείτε κι εσείς ότι κάποιες φορές ο Γάβρος είναι καλύτερος. Τελεία.
9 Νοέμβριος 2009 στις 14:22
Ρε τι σου κάνει η μαγική κορυφή του Βαρούχα-Λίγκ…
@Σέργιος, @Απλός, @Ενας @Πρασινικός
Ρεσπέκτ σε όλους
Είστε όλοι υπέροχοι σήμερα…
Πιο όμορφοι απ’ όλους δε, μου φαίνονται ο γάβροι
Ομορφόπαιδα και τσίφτηδες.
Και ο Τεν-Χάμμερ.
Αφού τον πείσαμε (κι’ ας μας έβγαλε τα σκώτια) να κατεβάζει την ομάδα με τερματοφύλακα και να γυρίσει το Νίνη στη μέση…
Δεν έχω να προσθέσω τίποτε άλλο.
@Ζβάν Αγαπούλαν:

Α! Ωστε τα ‘ξερες όλα αυτά;
Εξαιρετική ανάλυση.
[Σου πάμε και $400.]
9 Νοέμβριος 2009 στις 16:44
@ απαλός φίλαθλος
Αυτά τα δύο χρόνια που λές ( και που είναι τουλάχιστον πέντε ) το πήρα το πρωτάθλημα ;;;
Nα πάρω και τα μπικικίνια του Τσού Λού να πάψει ο γλυκύτατος αλλά σφιχτούλης Τζίγγερ
να μου φέρνει κατιμάδες , να αφήνει τον Χοχό να αλωνίζει , να μην φτάσω σε συλλαλητήρια
ψιλοδιάλυσης και να αγαπάω την ομάδα μου , χωρίς να την κράζω , φιάχνοντας παίκτες
εκτρώματα , όπως γούσταρες εσύ τον ψευτοπρωταθλητή σου ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΤΗΝ στη στάνη , πρώην τηγάνι ;;;;
Ε ;;;;
Δεν είναι λοιπόν τόσο απλά τα πράγματα απαλέ μου φίλαθλε , όπως τα παρουσιάζεις.
Και δεν θα παραδεχθώ ποτέ ότι ο γάβρος είναι καλύτερος μου.
Η μάλλον είναι.
Στην παράγκα.
Στα Ευρωπαικά ζεμπέκικα.
Στις λοβητούρες.
Και στην απνευστή ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ να με διαλύσει :rool:
ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΑΝΤΙΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ !! ( Μα γαβράκια σαν κι εσένα τ’αγαπώ
)
@ Αγαπουλάκι
Σου άρεσα ε ;
Αν σου πώ ότι με διαβάζουν ένα εκατομύριο και βάλε , άνθρωποι παγκοσμίως , θα με πιστέψεις ;;;
Κι ότι μέχρι τελευταία στιγμή είμασταν με τον Κώστα και τον Δεκατιανό ανάμεσα σε Σισέ ,
Κάριου , Κρούζ και Κρέσπο θα με ξαναπιστέψεις ;
Λέγε γρήγορα.
Γιατί έχω μια σύσκεψη με τον Ζέκο και τούς Δημήτρηδες και βιάζομαι
Αιντες
9 Νοέμβριος 2009 στις 17:03
Το ερώτημα των $64.000 είναι γιατί μόλις δύο μήνες από την έναρξη του πρωταθλήματος ο Ολυμπιακός έχει τόσους πολλούς τραυματίες.
10 Νοέμβριος 2009 στις 0:37
Επισημάνσεις
> X”dad
“Α! Ωστε τα ‘ξερες όλα αυτά;” όπερ σημαίνει “όταν δεν έγραφε ο Σισέ γιατί δεν τάλεγες;”
Συμφωνώ πάντως με JZJ για Σισέ. Γράφει δεν γράφει. Απλά, αν συνδυαστεί με πιο κλασικό-βαρύ σέντερ (μόνο ο Πετρό είναι σε μας ή με Ανελκά, Γκομίς στη Γαλλία, με Niang που ήταν στην Μαεσέιγ) κάνει παππάδες. Είναι μεγάλος παίχτης και μπράβο που τον έχουμε. Θα ήθελα να δω ένα παιχνίδι με 4-4-2 ρόμβο, 10 ο Νίνης και μπροστά Πετρό-Σισέ. Αριστερά Λέτο δεξιά “ό,τι λάχει” (Ρούκα; Γκάμπριελ;) και αμυντικό χαφ Ζιλμπέρτο.
> Απλός
Τα πράγματα με τα 12 χρόνια και τις Ευρωπαϊκές πορείες δεν ήταν και πολύ απλά. Ο ΟΣΦΠ είχε βρεθεί κατά διαστηματα με παιχταράδες (Καρεμπέ, Ζιοβάνι, Ριβάλντο, …). Πρέπει να συνυπολογιστεί “τι θέλει και ο κόσμος κάθε ομάδας”. Στον ΠΑΟ μάλλον είχε και μεγάλη ευθύνη ο περίγυρος πριν την πολυμετοχικότητα.
> alitovios
Πόσες ευκαιρίες έχουμε για τα 64? (α) η προετοιμασία και η αναγκαιότητα να παίξουν δυνατά τον Αύγουστο (β) το βάθος του ρόστερ και ο παθιασμένος τρόπος που παίζουν σε κάθε ματς. Έχω και τρίτη ευκαιρία;
10 Νοέμβριος 2009 στις 13:37
@ Ενας
To ξέρεις οτι σαν Εξεδρατηγός ( υποβιβάζω σε Εξέδραρχο το Μεμά , που μας κάνει τον ξύπνιο )
δεν λέω πολλά λόγια.
Αυτό μου έχει μείνει κι απο το χόμπυ μου σαν ΕΡΑΣΤΗΣ
Κτυπάω και φεύγω.
Αρα δεν είναι τυχαίο που σε διόρησα με την πρώτη , Εξεδραγογό και την αγαπούλα
Εξεδραρχία , δηλαδή κάτω από σένα , αξιότιμε @ ένα !!
Μπορεί η πράσινη καρδούλα μου να κτυπάει δυνατά για την αγαπούλα , αλλά
άλλο οι σοβαρές δουλειές που πρέπει να τελεσφορήσουν θετικά και τις αναλαμβάνεις
εσύ κι άλλο οι ερωτοδουλειές και η πλακίτσα που θα τις αναλάβει η Χατζηαγαπήτσα
Του δίνω κάτι δηλαδής , για να μην μου γκρινιάζει όλη νύχτα
Αν το θέλω.
)
Επαναλαμβάνω , αν το θέλώ.
Απλά , μεστά , σταράτα και με χωρίς πολλά λόγια , κάνω την πράσινη παροικία της χώρας
να κρέμεται απ’την πένα μου και τα κορίτσια απ’την χτένα μου ( παραφρασμένα…βούρτσα
Και μαζί μου ο ένας και μοναδικός @ ένας.
@#$%$#@#%…… που θα μου τη βγεί το μοδιστράκι , ρωτώντας ποιόν ;
Εμένα , για τον Σισέ.
Που σκιαγράφησα , έκαμνα input data όλα του τα παιχνίδια και παρέδωσα ακόμα και τη λάθος χρήση
που κάνει στον οπίσθιο μυριαίο του δεξιού του ποδιού , οπισθοχωρόντας , αντί στρίβοντας , στους
άμπαλους τον Κώστα και τον Δεκατιανό !!!
Υπάρχουν ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΑΓΑΠΟΥΛΑ που ξενερώνουν με την πρώτη ερώτηση.
Και μετά όσο και να τους παρακαλάει η γαζέλα δεν υποκίπτουν.
Και δάσκαλος αυτών των αντρών ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ !
ΥΓ Αγαπούλα φταίς !
Δε ρωτάνε τον μεγαλύτερο γκολτζή των κρεβατιών , για ένα συνάδελφο του των γηπέδων
αν τον ξέρει και τουμπάλιν. !!
Και να μην με ξέρει ο Σισές βρε αγορίνα αργά ή γρήγορα , θα με μάθει

10 Νοέμβριος 2009 στις 15:46
@ένας
Αντί για τρίτη ευκαιρία πάρε καμιά ντρόγκα να σε βοηθήσει να παραμυθιαστείς καλύτερα.
10 Νοέμβριος 2009 στις 21:00
@Ενας αγόρι μου, είσαι διάβολος μεταμορφωμένος. Πεταλώνεις τζίτζικα.
Είσαι όμως και μια κουφ@λίτσα ανδροχωρίστρα…
Ήταν ανάγκη να μου τα χώσεις;
Αφού τη βρίσκει να τον κολακεύεις και συνάμα να του τα χώνεις…
Και αφού δεν τόπιασε με τι μία (το λεπτόν χιούμορ) και αφού η ομάδα πάει σφαίρα, τι θες τώρα; Να το γυρίσουμε στην εσωστρέφεια πάλι;
Αφού είπαμε. Εν μέσω αγωνιστικών υποχρεώσεων εγώ σταματάω τη μουρμούρα.
Μονο Αύγουστο (και Γενάρη) τα χώνει ο Χατζηεξέδρας.
Ορίστε τώρα!
Ολη μέρα νεύρα και μπινελίκα τον έχω πάλι…
Και σοβαρές δηλώσεις.
ΥΓ
Ωστε θέλουμε (μόλις πήραμε) σεντρεφόρ πάλι ε;
Και μου θες και Ανελκά να βοηθάει ε;
Μπάς και θές και το Τζέραρντ για μπακάπ του Κάρα;
Α! Ωστε τα ‘ξερες όλα αυτά;
Εξαιρετική ανάλυση.
Αφού το
10 Νοέμβριος 2009 στις 21:04
* Τελευταίες 3 σειρές ζβού pls

ξώμειναν από paste.
10 Νοέμβριος 2009 στις 23:40
> alitovios
ήθελα το “ακούγονται πολλά” να το βάλω δεύτερο αλλά το είχα για τρίτο και έσχατο γιατί δεν ασχολούμαι με φήμες. Θέλω το παραμύθι να μην έχει δράκο.
> Χ”dad
Όταν όλα πάνε καλά πάμε κι εμείς καλά. Έτσι δεν είναι; Φρου από δω φρου απο ‘κει “φρουφρού” παραπέρα και στο βάθος κήπος… Μην ακούω χωρισμούς … μην ακούω!
Τι γράψανε πάλι; Διασκεδάζανε Σισέ, Καντέ και Νίνης 4 το πρωί σε σκυλάδικο και καθότανε πέντε τραπέζια παραπέρα ο Ρόνυ; Σεϊταρίδης εννοείται μέσα. Κούτσα κούτσα αλλά μέσα. Δηλαδή άμα σηκώνοντανε στην πίστα τι θα είχαμε; Τελικό Γιουρόπα Λίγκ;
12 Νοέμβριος 2009 στις 12:30
Καλά ε! Πώς την γλυτώσαμε και δεν φέραμε στην Πανάθα έναν τόσο “κακό” χαρακτήρα όπως ο Σερ Άλεξ. Ούτε 28η Οκτωβρίου δεν θα έβγαζε.
http://www.sport24.gr/html/ent/257/ent.327257.asp
Άραγε “παίρνει το 100%” από τους παίχτες του; Εγώ τον κόβω για κανένα 65% με το ζόρι. Σπυρόπουλε! μακριά από την Μάντσεστερ.
12 Νοέμβριος 2009 στις 20:16
prassine opade…..
prassine opade……
de to perimena auto apo sena kurie markakh!toso prasino de se perimena!!!
apo pote paei o olumpiakos se ellhnika ghpeda kai tou xarizoun nikes?apo pote den idrwnoun th fanela oloi oi antipaloi paixtes sta ektos edras??apo pote oi ellhnes kai xenoi paixtes den ftunoun aima giati skopos ths zwhs tous einai na rthoun sthn pio megalh ellhnikh omada???
gia pes mou!!!!
krima!!!
12 Νοέμβριος 2009 στις 23:09
ΧΑΙΡΕ ΓΕΡΟΜΠΙΖΟΥΔΙ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ Σ’ΕΒΡΕΙ ΑΥΤΟΥΝΗ Η ΜΗΝΥΜΑΤΟΥΜΠΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΤΟ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ.ΑΛΛΟΥ ΚΟΙΤΑΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ Ο ΑΛΛΟΣ.Ο ΚΩΣΤΟΥΗΛ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΚΕ’Ι’ΤΣ…ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑΚΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ “ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΣΤΡΑΒΩΜΑΡΑ” ΤΩΝ ΔΙΑΤΗΤΟΝΕ ΟΤΑΝ ΑΓΩΝΙΖΟΥΣΙ Ο ΕΦΤΑΡΕΩΝ.ΑΝ ΔΕΙΣ ΠΡΟΣΕΚΤΚΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΑΖΟΛΟΓΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΙΣ MILF ,BBW H’ EBONY STO INTERNETI ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΟΤΙ ”ΠΑΙΖΕΙ” ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3-4 ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ Η’ ΤΡΑΒΑΕΙ Η’ ΣΠΡΩΧΝΕΙ…ΣΕ ΜΙΑ ΝΟΡΜΑΛ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΒΕΒΑΙΩΣ(ΠΟΥ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΝΑ ΚΕΡΔΕΥΟΥΣΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΔΕΛΗΠΟΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝΕ “ΚΩΣΤΕΤΣΟΙ”) ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΑΓΩΝΑ….ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΟΝ ΚΛΟΤΣΕΥΤΗ ΤΟΥ ΛΑΟΣ!ΟΤΑΝ ΕΠΑΙΖΕ ΣΤΟΝ ΡΟΠΑΛΕΟΝ ΜΙΑ ΕΠΑΙΖΕ ΜΙΑ ΔΕΝ ΕΠΑΙΖΕ…ΟΤΑΝ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΕΦΤΑΡΕΟΝ ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΒΡΑΒΕΙΟ FAIR PLAY…..Y.Γ.Ο ΒΑΝΝΝΝΓΓΕΛΗΣΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ “ΚΟΨΕΙ” “ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΑΡΑΠΑΠΑ”
ME ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ,
ΚΑΛΑΠΟΔΙ 13
13 Νοέμβριος 2009 στις 13:31
Χρρρρρ!
Ξυπνάτε ρε - Φωτιά!
Η Εθνική Ελλάδος πάει μουντιάλ ρε πρασινο(κοκκινο) ρεμάλια !
Ου να μου χαθείτε, μόνο για άγκα-ούγκα μού ‘στε μανούλες!
13 Νοέμβριος 2009 στις 19:54
ΧΑΙΡΕ ΓΕΡΟΜΠΙΖΟΥΔΙ.ΑΝ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΦΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ ΤΟΤΕ ΣΤΟΝ ΑΓΙΕΚΜΠΕΝΙ(ΤΟΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΓΑΥΡΟΠΟΥΛΑ?)ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ?ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ”EROTIKA 2010” ΣΕ “ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΑΓΙΕΚΜΠΕΝΙ”! ! !
14 Νοέμβριος 2009 στις 13:04
@θοδωρη,
ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΕΙΠΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,
ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΒΡΕ ΠΑΛΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ.
14 Νοέμβριος 2009 στις 15:35
Δεν υπάρχει πουθενά Εθνική Ελλάδος.
Και που το σήκωσε με τους Παναθοπαίκτες το 2004 , το εκτίμησε κανείς ;
Πιό εκδικητικιά και μοβόρα έγινε η παράγκα
Τέλος.
Εχω δύο ψυχώσεις.
Το πρωτάθλημα και το Γιορούπα Λίγκα
Και δυό αρρώστειες.
Την ανίατη με τα μωρά , που με έχουνε αφήσει μισό
Και την ιάσιμη με τον Μεμά και την αγαπούλα.
Να χάσουμε με τους Ουκρανούς.
Να νικήσουμε τις Ουκρανέζες
Μία τους και ΔΕΚΑ μας

15 Νοέμβριος 2009 στις 18:52
@JAN SWAN JACOBSEN
ΠΕΣ ΤΑ ΜΕΓΑΛΕ…
Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ (ΤΟΥ ΠΑΟ)ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑΝ LOSERS ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΚΟΥΠΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΘΕΩΝΑΝ!!!!
ΠΛΑΚΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΧΕ ΠΟΥ ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΛΕΓΑΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΕURO TO
ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΗ ΤΟΝ ΜΕΤΡΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ!!!!!!!(ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΜΕΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ Ο ΡΕΝΤΗΣ…..)
15 Νοέμβριος 2009 στις 20:36
Μπα μεσιέ Μπελμοντό;
Και τί είναι η Εθνική βρέ;
Παναθηναϊκός (+ Μόρας) δεν είναι;
Τα ίδια χάλια δηλαδή
[σόρρυ, ξέχασα τον κίλλ τζιμπρίλ]
16 Νοέμβριος 2009 στις 17:21
Βρε σεις, αφήστε τα υπεραισιόδοξα τα Παναθηναϊκά. Κοιτάχτε βρε τι θα γίνουμε μετά το Γενάρη που θα παίζει ο ΟΣΦΠ με Αντριάνο, Μαντσίνι, Γιόβα (στον πάγκο), Ρίισε (μην πω Σάλπι, δεν έχει δικαίωμα στο Τσουλού), Γκέκα και που είσαστε ακόμα. Κι αυτός ο Αντωνίου κοιτάει να πουλήσει! Καλά λένε μερικοί να τους βάλει τους παίχτες στο ebay.
Απαυτός ο Γκαρσίας της Ισπανιόλ τι είναι Χατζημπαμά; Το κλωτσάει το κουκουνάρι; Ή έχει τα χάλια του Σισέ;
Το Βύντρα λέει μπορεί να τον Πάρει η Γένοβα. Το πιστεύετε;
16 Νοέμβριος 2009 στις 20:52
Το κουκουνάρι ε;

Λοιπόν φέτος, το κουκουνάρι το κλωτσάνε (ΟΠΩΣ πρέπει και ΟΤΑΝ χρειάζεται) τρεις: Κατσουρ - Νίνης - Σάλπι. (και σιγά-σιγά, και ο αόρατος με τον τέρμα)
Εγώ αυτό βλέπω.
Να τους φέρετε να τους δούμε τους Γκαρσίες και τους Γιόβες…
Διότι γιατί ζούμε οι βάζελοι;
Για την κούπα ζούμε… (Εκείνη που μας ξέφυγε με το αυτογκόλ του Καψή
Και πως γίνεται η δουλειά αυτή, σε ένα μικορομεσαίο (βάσει οικονομικών συσχετισμών) σωματείον;
Με ΥΠΕΡΒΑΣΗ γίνεται
(βλ Γιουρο)
Και ποιός μπορεί να κάμνει Γιούρα;
Ο Έλλην μόνον! (με Γιούργια!)
Βλ. Λούζερς ‘04.
Και ερωτώ κ. @Καλαπόδη (καλως ήρθαμε, παρ’ ότι τακιμιάσαμε με λάθος πρόσωπο
Ποίοι αποκαλούσαν λούζερ τον κ. Μπασινά και τους λοιπούς… (20 μέρες πριν το σηκώσει) εις το Κωλονάκιο;
Ημείς (κάποιοι) βάζελοι αποκαλούσαμε…
Σωστόν;
17 Νοέμβριος 2009 στις 10:26
@ ΚΑΛΑΠΟΔΙ 13
Με σένα φίλε θα έχουμε ΚΑΙ πολλά κοινά σε λίγο !!
Την αγάπη μας για την αγαπούλα του μπλόγκ
Την ζουλιάρα μας λατρείτσα
Οπως είδες αγαπούλα , η πρώτη επαφή πάνδα είναι υπέρ μου.
Οταν μετεπειτότατα αρχίζεις τα γλυψυρήδια ( βλέπε @ ενα )
ανανήπτεις κι εσύ Πηνελόπη Δέλτα μου
Σε ρώτησε ο αγαπημένος @ ένας , τι γνώμη έχεις για τον παικταρά της Εσπανιόλ
Απάντησε του σε παρακαλώ ενδελεχώς και λεπτομερώς.
Το γέλιο μακραίνει τη ζωή.
Ναι δεν γουστάρω την Εθνική καθόλου.
Γιατί είναι ο Τοπαλίδης και μου την σπάει !!!!!!!!!!
Aφήστε ρε μπάμιες τον Ρεχάγκελ.
Αυτός όταν έρχεται από τις διακοπές στο Μπάντεν Μπάντεν
τον στέλνει για βρούβες , όπως στο μάτς με την Ελβετία στην Βασιλεία
ο Μπλάντεν Μπλάντεν
Ο Τοπαλίδης το λοιπόν , που είναι εδώ και μάχημος νεανίας , θα έπρεπε
να έχει φιάξει εδώ κι ένα χρόνο το Νίνη , να φιάχνει αυτό το προπολεμικό
παιχνίδι της Εθνικής εν είδει Δομάζου
Θα έπρεπε να μην ξανακάλεσει εδώ και δύο χρόνια τον Αλκη Στέα από την Νύρεμπεργκ
και να ετοιμάζει , παικτρόνια του εσωτερικού που διψάνε και έχουν παιχνίδια στα πόδια
τους , για να παίξουν στην Εθνική. Ακόμα και ο Σαιτιώτης του ΠΑΣ είναι πιό μοβόρικο σκυλί
κι ας γελάτε. Κι ο Σουλτανίδης της Καβάλας πιότερο χρήσιμος είναι από κάποιον-προσέξτε-
που δεν παίζει στην ομάδα του !!!!
Mε σπασμωδικές κινήσεις τύπου Μώρα , όταν τον θυμόντε και άν , χωρίς προγραμματισμό
και επιμόνη σε παικταράδες τύπου Παπασταθόπουλου , που θα έπρεπε να του έχει βρεί
θέση , όπως ο κόουτς της Τζένοα που τον βάζει κυρίως δεξί μπάκ, δεν ωριμάζει το καρπούζι.
Κάλεσε ΤΩΡΑ στο πιό κρίσιμο σημείο ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ τον Τζαβέλα και τον Γκαλίτσιο
να κάνει τι ;
Να μας αποδείξει πως και σαν εκλέκτορας τόχει ρίξει στο εμπόριο και στις προσφορές ;;;
Που παίζει ο Κάρα στην Εθνική ;;
Οπου τον έχει ανάγκη Κύριοι !!
Ακόμα θέση δεν του έχει βρεί μιά δεκαετία τώρα
Μιά αριστερά , μιά δεξιά , μιά πίσω από τους δύο δίμετρους επιθετικούς , μιά κόφτης.
Πως θα κάνουμε ομάδα έτσι ;;
Αφού το σύστημα είναι , ότι φάμε , ότι πιούμε κι ότι αρπάξει ο Τζόρβας μας
Ποιοί παίκτες είναι ΟΙ ΣΤΑΘΕΡΕΣ του Τοπαλίδη , στους πενιχρούς αυτοματισμούς που
πρέπει να έχει μιά ομάδα με μικροβλέψεις ;
Και λέω για τον Παπαστάθα πάλι , που δεν θα τον χαράμιζα εγώ στα δεξιά.
Ελείψη καθαρόαιμου αμυντικού μέσου , αυτό το παλικάρι δεν θα έπρεπε τουλάχιστον
ένα χρόνο τώρα αν μη τι άλλο , να ζυμωθεί σε αυτή τη θέση ;;
Οταν λοιπόν απαξιώνει την Εθνική ο ίδιος ο προπονητής της ο Τοπαλίδης , γιατί
να σκάσω εγώ για την πάρτι της ;
Να πάμε Μουντιάλ ;;
ΟΚ να πάμε.
Να ακουστεί το όνομα της Ελλαδάρας.
Μα και του Μπερλουσκόνι το όνομα ακούγεται σαν Πρωθυπουργάρα της αγαπημένης μας
Ιταλίας και γελάει ο κόσμος με τις ωραίες πλάκες του
Στηρίξτε το λοιπόν την ΠΑΝΑΘΑ στην πιό κρίσιμη καμπή ΤΗΣ 15ΕΤΙΑΣ ΤΗΣ
και αφήστε
την Εθνική , για το κλειστό κύκλωμα των ευπατρίδιδων που γουστάρουν τις “ομορφιές”
Αιντες
ΥΓ Αγαπούλα ο Jan σου σε αγάπησε από την πρώτη ματιά.
Οσο κι αν προσπάθησε ο Μεμάς να μας χωρίσει
17 Νοέμβριος 2009 στις 23:07
Τι ‘πες τώρα!
Ανάλυση για προχωρημένους λύτες.
Η μυστηριώδης μετριότητα του Πρωταθλητή Ευρώπης και η άγνωστη παράμετρος Τοπαλίδη…
Κι’ εγώ θα ορκιζόμουνα ότι δεν έχει κάτσει ποτέ να τη δει αυτή την ομάδα
(που βρίσκει το χρόνο ρε @Ενας;)
Πουθενά δεν γράφονται αυτά ρε Ζβανάκο…
Σρλούπ!
18 Νοέμβριος 2009 στις 13:45
Για να μην τα πολυμπερδέψουμε τα πράγματα, να κάνω παρατηρήσεις:
(1) Χτες ο Κουτσιανικούλης κένταγε με τους μικρούς στην Πορτογαλία. Πολύ μεγάλο ταλέντο. Κι ο Δημούτσος ο δικός μας από κοντά.
(2) Αν φύγει ο Σάπινξ προτείνω Μόουτσε. Αν φύγει ο Νίνης, Άλεξ της Σπάρτακ Μόσχας. Αν φύγει ο Σιμάο, επιστροφή Μάττος.
(3) Τον Ντούριτσα δεν τον ξέρω (και δεν με ξέρει και κεινος
)
(4) O Γιόβα δεν μου κάνει. Τον στέλνω στον ΟΣΦΠ. Έχω Λέτο…
Υ.Γ. Κάτι μου λέει ότι θα κάνουμε ζημιά σήμερα στους Ουκρανούς. Πολύ φλύαρους τους είδα στον πρώτο Αγώνα. Εμπρός για περιοδία (του τσίρκου μας) στη Νότιο Αφρική …
18 Νοέμβριος 2009 στις 22:59
Μια επισήμανση για το αποψινό: τι διαφορά φυσικής κατάστασης υπάρχει μεταξύ των παιχτών του ΠΑΟ και των υπολοίπων. Όλοι οι άλλοι πάθανε κλακάζ…
Χ”dad
Αμα πάρουμε τρεις κούπες το λέμε τρέμπλ. Αν ορισμένοι παίχτες μας πάρουνε και τέταρτη (το παγκόσμιο κύπελο) πώς το λένε;
19 Νοέμβριος 2009 στις 9:44
Τί ‘πες τώρα!
Tο ερώτημα είναι, αν σηκώσει ο Βύντρα την κούπα που σήκωσαν ο Πελέ και ο Μπεκενπάουερ και ο Ντιεγκίτο, τότε πως λέγεται αυτό;
Και καλά, να σου απαντήσω για το Βύντρα.
Αν όμως τη σηκώσει και ο Τζιώλης, τότε τι θα απαντήσω;
[Καλά, για τον Κάρα ιδίως, θα σε βάλω να απαντήσεις μόνος σου]
Με συγχωρείς κολλητέ μου, αλλά η ταπεινότητα του πνευματός μου δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε τέτοια νοήματα…
Ρώτα το Ζβάν…
ΥΓ:
Τί είμαστε ‘μεις ρε;
(1) Ο Βάζελος πάει Μουντιάλ.
(2) Βουλωμένα γράμματα διαβάζουμε (@Ενας)
(3) Ο Οττο ζητάει Ελληνοποίηση των Κλέϊτον, Σαριέγκι. Για τη θέση του Σισέ δεν ζήτησε τίποτα. Εχει Σάλπι, Γκέκα
(4) Η διοίκηση θα χ@στεί στο Τάληρο:
Ιούλιος ‘10: Τζιώλης: 8εκ. Βύντρα: 12εκ. Σάλπι: 14εκ. Τζόρβας 7εκ. Σπυρό: 15εκ. Νίνης: 50εκ. Κάρα: 14εκ. Κατσούρ: 20εκ.
Γκέκα, Κυριάκο, πουλήσαμε, Σαμαράς: πουλήσαμε τον μπαμπά του…]
Τι “ορισμένοι παίχτες μας” ρε;
Μιλάμε για ολόκληρη ενδεκάδα;
* Ετσι, παίρνουμε επί τέλους και μεις, ένα σεντερ-μπάκ-χάμμερ και σηκώνουμε το πρωτάθλημα Ελλάδος!! (του χρόνου)

19 Νοέμβριος 2009 στις 10:57
ΑΙΝΤΕΣ…..ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ
======================
Mεμά……
1. Πόσοι ξένοι επιτρέπεται να παίζουν στην Εθνική ;
Στο πρώτο ημίχρονο ήταν πέντε.
Και στο δεύτερο τέσσερις
Ελλάς - πλανήτης - Παναθηναικός
2. Πόσο πάνε τα εισητήρια με διαμονή μέχρι τον τελικό ρε Μεμά



Κάνε μια έρευνα αγοράς σε παρακαλώ.
Πολλοί ή λίγοι , ορατοί ή αόρατος , όλο και κάποιος πάικτης της Πανάθας θα φτάσει μέχρις εκεί
Κι αν πάρουμε και τον Ισπανό μπάκ της Βαλένθια , μικρός και μεγάλος τελικός……ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ
( Αρκεί ο Ντιέγκο να πάρει στην Εθνική τον Μέσι των Βαλκανίων !! Ε ρε Στι-Λέτο στην καρδιά
20 Νοέμβριος 2009 στις 17:44
Καλά καλά. θα το λέω εγώ “καρέ της κούπας” μέχρι να βρεθεί ό όρος.
Σιγά να μη σηκώσει ο Κάρας την κούπα… να γλυστρήσει και να μας τη σπάσει! Θα γράψω όμως το σχετικό ύμνο αν έρθει η ώρα.
Ντάξει δεν λέω ότι θα το σηκώσουμε, αλλά έτσι λέγαμε και τότε και το παίζανε στην αρχή 200 προς 1. Δεν ξέρω με ποιούς τελικά θα κατέβουμε εκεί. Με ΠΑΟ βέβαια γιατί μόνο αυτός θα αντέχει τότε. Κλέιτον ναι στην Εθνική. Και μετά στους 100 σημαντικούς Έλληνες. Επίσης, αν το σηκώσουνε ο Μάτζιος με τον Τζιώλη μια λύση υπάρχει για μετά: 10K στην Εθνική
Η Εθνική πάσχει από χαφ και φορ. Θέλει Νίνη, Κλέιτον, Κουτσιανικούλη και … Πετρόπουλο. Επίσης, ο Κατσούρ πρέπει να παίζει αυστηρά αμυντικό χαφ ή στοπερ. Χαραμίζεται μπροστά. Για το Σάλπι δεν σου γράφω γιατί έβαλε το γκολ. Γιατι πέντε λεπτά πριν που έχασε το άλλο…
Από ΟΣΦΠ πρέπει να παίζει μόνο ο Τόρο δεξι μπακ. Να προσέξουμε το παιχνίδι με τη Βραζιλία γιατί ο Ζιλμπέρτο ξέρει το παιχνίδι μας!
Και ο ΠΑΟ πρέπει να καθαρίσει νωρίς νωρίς το πρωτάθλημα, κύπελο και ΟΥΕΦΑ γιατί έχει και Μουντιαλ μετά!
Υ.Γ. Και για το σέντερ που λέει ο Γιαν, Μαρτσένα ναι. Επιστροφή Ντέιβιντ. Λουγκάνο θα ήτανε το κόλπο γκρόσσο για το ΟΥΕΦΑ αλλά είναι Τουρκία.
22 Νοέμβριος 2009 στις 23:29
Μάλιστα. Πάει και ο Αστέρας…
πριν μιλήσουμε για διαιτησία κλπ. (δεν θα το κάνω γιατί μου αρέσει να αδικούμαστε) το παιχνίδι είχε χαθεί αλλού. Εκεί που χάνεται κάθε φορά. Δεν μέτρησα πόσες ήταν οι ευκαιρίες που αν είχε γίνει πάσα και όχι ατομικό τελείωμα θα είχαμε τουλάχιστον τρια γκολ. Μιά φορά ο Σισέ δεν πάσαρε στον ελεύθερο Λέτο, και τρεις φορές δεν του δίνουν την μπάλα ενώ είναι μόνος του στην περιοχή. Δεν μπορώ να το λέπω άλλο… έλεος. Έτσι δεν πάμε πουθενά. Ούτε με τις ατομιστίες ούτε με τα σουτ-αποκρούσεις του Κατσουράμη. Σήμερα δεν αξίαμε τη νίκη και δεν την πήραμε. Αν δεν μπει χέρι στον ατομισμό δεν πρέπει να περιμένουμε τίποτα. Βαρέθηκα διακιολογίες. Πάιζουν για πάρτη τους. Αν θέλουμε ΠΑΟ στη θέση που του αξίζει πρέπει 1-0 μέχρι το 30′. Αλλιώς λεξοτανιλ και στο σπίτι μας.
23 Νοέμβριος 2009 στις 13:24
Η γρουσουζιά του μας έφαγε ρε @ ένας.
Και σταμάτα να καλύπτεις την Τασώ Καββαδία !!
Είπε ο γκα-Ντέμης Ψοφοκαίδης ο αγαπούλας για τον Τζιμπρίλαρο
κάποιες κατηγόριες , πήρε μπροστά το γαλλόφωνο σκυλί κι άδειασαν
οι υπόλοιποι
Ανάθεμασε ατιτλία , έχεις γιομίσει γκρίνια με κατηγόρια τα βαζελάκια
και δεν μπορούμε να σταυρώσουμε έναν άσσο ξεκούραστο.
(Μπράβο στον @ ένα για όλο το σκεπτικό με τα λεξοτανίλ)
Ευτυχώς που υπάρχει κι ο Ζότσις , ο βαράω κι ο καραμπουζουκλής
και μας κάνει και νιώθουμε Ομπάμες. Πλανητάρχες ντε
Γιατί αν περιμέναμε απ’τους Ω-μπάμιες , φασκελοκουκούλοστα
Αιντες
23 Νοέμβριος 2009 στις 21:14
Μπά;
και μετά αρχίζετε πάλι:
Δυο βαθμουλάκια μπροστά και μας έπιασε το βέρτιγκο της κορυφής;
Το γυρίσαμε πάλι στο μπασκετάκι, αδέλφια μου βαζέλες πρωτοπόροι της συμφοράς;
Κιόλας μπρε;
Κάτσε ντε να σας βάλωμε πρώτα από κάτω (Κυριακή κοντή γιορτή)
Φταίει χρουζούζης ο Κωστάκης με τα δίδυμα, φταίει ο Χατζηχαβιάρης, φταίει ο σωφέρ, φταίει ο τεντάς, φταίει ο Καρα-τούμπας, φταίει ο Βύντρας…
Φταίει η Τασσώ Καββαδία, φταίει και η Σαπφώ Νοταρά!
Ουουού!
Από τέτοια είστε άπιαστοι αδέλφια μου βαζέλες πουλιά!
ΥΓ

Και μην ξεχνιόμαστε.
Τα χειρότερα έπονται:
Φέτος θα το χάσετε από τους Σοϊλέδες - Φετφατζίδηδες!
Χό Χό Χό
24 Νοέμβριος 2009 στις 11:17
24 Νοέμβριος 2009 στις 15:32
Οι άντρες δε μιλούν πολύ στο νού σου να το γράψεις ,
όσο για την αγάπη τους , τη δείχνουνε με πράξεις……..
Διπλό στη στάνη
Διπλό στο εξοχικό
φωνάζουν όλοι φτάνει
στον Ομπιλιακό
ΥΓ 1 Τουτανγαμώώώώώών ουουου , έλα αγόρι μου με τρέλα , να ζεστάνεις τη στιρέλα
ΥΓ 2 Τα υπάρχοντα μου πούλα μου , τρελιάρα αγαπούλα μου
25 Νοέμβριος 2009 στις 12:04
Ερω.κρι.: Ποιός θα βάλει το πρώτο γκολ του ΠΑΟ στο τηγάνι;
Ποιός; ποιός;
θέλω να ξέρω ποιός.
Ποιός σε πήγαινε βαρκάδα,
κάτω στην παχιά λαγκάδα;
Ποιός; ποιός;
θέλω να ξέρω ποιός.
25 Νοέμβριος 2009 στις 12:18
Τζιμπριλάκο βγάλτη έξω
over και διπλό να παίξω.
Ποιός; ποιός;
θέλω να ξέρω ποιός.
Ν’ αρχινίσει το μπαλέτο
να σκοράρει και ο Λέτο.
Ποιός; ποιός;
θέλω να ξέρω ποιός.
Ποιός θα πιάσει και το Νίνη
μες στου παιχνιδιού τη δίνη.
Ποιός; ποιός;
θέλω να ξέρω ποιός.
Να περάσει το Ζιλμπέρτο
δεν μπορεί ούτε κι ο Ντέκο.
Ποιός; ποιός;
θέλω να ξέρω ποιός.
Mε Σιμάο, Λέτο, Νίνη,
φράγκο το διπλό δεν δίνει.
Ποιός; ποιός;
θέλω να ξέρω ποιός.
Με σφυρίχτρα του Μπρακιόλη
θα χορέψουν κι οι διαβόλοι.
Ποιός; ποιός;
θέλω να ξέρω ποιός.
25 Νοέμβριος 2009 στις 15:42
Λοιπόν. Κόουτς Χατζηεξέδρας σπίκινγκ:
Ο Τεν-3Στόπερ+2Κόφτες πρέπει να παίξει έτσι όπως ξέρει και να βγάλει το ημίχρονο.
Αλλέως μπορεί να γίνει της Ριζούπολης…
Αν πετύχει αυτό, το παίζει φυσική κατάσταση στο Β’, με σύστημα σφεντόνα και αιχμή με αυτόν που ξέρει να το κάνει καλύτερα απ’ όλους.
Το ματσάκι κολλάει απόλυτα στον Τζιμπρίλο…
Μηδέν πίσω (λέμε τώρα) και διπλό χτύπημα στο ‘76 και στο 89′…
25 Νοέμβριος 2009 στις 16:52
Απλά είναι τα πράγματα. Αν δεν κερδίσετε τώρα στο τηγάνι που ο Γάβρος κατεβαίνει με τα δεύτερα ή την εφηβική, δεν θα κερδίσετε ποτέ. Μου φαίνεται απίστευτο πως με αυτή την ομάδα είμαστε ακόμα ζωντανοί και στο πρωτάθλημα και στο Τσου Λου. Υποτίθεται ότι από την αρχή, με πλήρη ομάδα, είχαμε αδυναμία στο αριστερό χαφ και στο φορ. Από τότε όχι μόνο έχουμε εκεί αδυναμία αλλά έχουμε και στο αμυντικό χαφ και στο δεξί χαφ και στο σέντερ μπακ και στο δεξί μπακ. Από 7 μέχρι 9 τραυματίες εδώ και ένα μήνα. Αν ο Σωκράτης ήταν όσο έπρεπε σοβαρός θα άφηνε ήσυχο το Ζίκο να δουλέψει με την εφηβική, να φτιάξει την ομάδα του μέλλοντος, αντί να μεταφέρει σε Ζίκο και παίκτες τις δικές του ευθύνες. Το καλό σ’ αυτές τις απίστευτες ιστορίες συνεχών τραυματισμών είναι ότι έχουν πάρει μεγάλη συμμετοχή ο Μήτρογλου, ο Όσκαρ, ο Γκαλίτσιος για να γίνουν καλύτεροι αναπληρωματικοί. Αλλά άγνωστο τι στόχος θα παίζει ακόμα όταν γυρίσουν Γκαλέτι, Ντιόγκο, Τοροσίδης, Ντέρμπισαϊρ, Λεντέσμα. Πάντως αν χάσετε την Κυριακή από ομάδα που έχει ένα μόνο επιθετικό και αυτόν ανώριμο, καλύτερα να το κλείσετε το μαγαζί.
25 Νοέμβριος 2009 στις 17:29
ΩΔΗ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟΥΡΟ
====================
Φέρε χρώματα και βάφτα
τα μ(π)αλάκια του Σισέ
σκίσ’τα δίχτυα μου και ράφτα
στείλε με για φρικασέ
ΥΓ @ ενας you are fantastic maaaaaaan !
YΓ Βιβή γύρνα πίσω , μπορεί να έφταιξα , αλλά το πλήρωσα ακριβά.
]
[ Σου αγόρασα το δακτυλιδάκι πουχες κοζάρει
26 Νοέμβριος 2009 στις 13:23
Χρόνια σου πολλά μαρκάκη μου , Χρόνια σου πολλά μαρκάκη μου
ευχές σου στέλνω απ’του μωρού την αγκαλιά…….
Χρόνια σου πολλά μαρκάκη μου , Χρόνια σου πολλά μαρκάκη μου
της έχω κόψει της μικρής και την λαλιά
Τραγουδάκι για τον γλύκα τον Στελάκη.
Ασχετα αν εκείνος δεν μας έχει πεί ποτέ Χρόνια Πολλά στη γιορτή μας
Αιντες
YΓ Την Κυριακή βρήκα τον τρόπο και θα είμαι στο ΣΕΦ !!!!!!!!!!!!
Οταν ο άντρας είναι ομορφοτσαπερνοδονοπήδουλας , του ανοίγοντε πολλές κρύπτες
26 Νοέμβριος 2009 στις 18:23
Χρόνια Πολλά Στέλιο.
Υ.Γ. Βρε Ζαν, πώς θα πώ σε μια γερμανίδα (γιατί δεν ξέρω) “θέλω να με πας στο σπίτι σου να δω αν έχεις ωραίο λαμπατέρ”; Ich wolle δεν ξέρω παρακάτω…
26 Νοέμβριος 2009 στις 20:44
Πολυ(πρασινο)χρωμος κ. Μαρκάκη!

26 Νοέμβριος 2009 στις 22:09
Αντιγράφω από άρθρο Μαρκάκη στο Goal:
Εναντι 171.000 δολαρίων πωλήθηκε σε δημοπρασία ένα αυθεντικό αντίτυπο του βιβλίου του Κάρολου Δαρβίνου ”Η Καταγωγή των Ειδών”
Μετά ο Στέλιος εκξηεί γιατί το βιβλίο αυτό έπιασε αυτή την τιμή. Καλά πλάκα κάνουμε; Τι είναι 170 χιλιάρικα γι αυτό το βιβλίο ενάμισι αιώνα μετά; Αυτό είναι το βιβλίο που άλλαξε τα πάντα… Και επηρέασε και επηρεάζει τους πάντες. Ο δε Δαρβίνος δεν το δημοσίευε για πολλά χρόνια.
Μαμώ τους βάζελους και το Ευρωπαϊκό dna μας!
27 Νοέμβριος 2009 στις 2:21
@ένας
Η φράση για τη Γερμανίδα
Ich moechte dass du mich zu Hause bringst, um zu sehen ob du eine schoene Lampe hast
@Μαρκάκης
Γαβροευχές για χρόνια πολλά και καλά
27 Νοέμβριος 2009 στις 15:45
@Ενας:
Ιχ κλάουζε κε ροτεναχτ κε ζαχτ ντιε κλαμε ελεκτριχεσεν πορτατίφεν!
ελ. μετάφραση:
Αϊντες μωρη τζιμπρίλα, όλα μέσα και τα πορτατίφια να βει το παιδί ηλεκτρολόγαρος
27 Νοέμβριος 2009 στις 17:40
Νάτα μααααααας.
Μπήκε σφήνα ο απαλός φίλαθλος να μας φάει τη Γερμανίδα !!
Δεν προλάβαμε να πάμε για ύπνο , μας ρώτησε κάτι ο κολητός μας ο ένας
και τσούπ , απάντησε ο απαλός.
Και θα μου πείτε , με το δίκιο σας βέβαια.
Καλά ρε Ζβάν πόσες ώρες κοιμάσαι ;
Kαι θα σας απαντήσω , όσες ώρες χρειάζεται αυτό το καταρουφηγμένο κορμί απάγγιο !!!!!
@ ένα , αγαπούλα μου , βρες εσύ τη Γερμανίδα και σε διαβεβαιώ , πως και τα λαμπατέρ μας
θα μετρήσουμε να δούμε στα πόσα βόλτ καίγοντε και το άσανσερ της θα κοζάρουμε ,
πόσο αντέχει στις ισχυρές πιέσης του inside χοροπηδηκτού
ΥΓ Ρε Χατζηαγαπούλα πάλι παντοφλίτσα έπεσε και χάθηκες ;
Η μήπως παίζει τίποτα περίεργο , που όταν το ανακαλύψω θα βογγίξουν τα παρθεναγωγεία της Βαυαρίας ;
Απ’το Ουντερχάγκιν και τούδε
Ιχ φίλ ντιχ κιούσεν
28 Νοέμβριος 2009 στις 10:03
Ντάνκε σεν μάινε φρέουντε.
Επί της ουσίας το λοιπόν. Ο Κάτε λέει ότι δεν δείχνει ενδεκάδα ούτς στους φάκιν παίχτες. Υποψιασμένος ο Ολλανδός. Έμαθε. Ζει για το ντέρμπυ. Ντέρμπυ δηλαδή που λέει ο λόγος. 4-3-2-1 θα παίξει τουλάχιστον στο 1ο ημίχρονο. 3-4 θα φυλάνε το Μήτρογλα. Και ο Σιμάο (ρολίστας) τον Ντουντού. Ο Ζίκο θα πάιξει το σύστημά του: “ένα κοπάδι ψάρια”. 1-2 κλασικές θα της έχει ο ΟΣΦΠ και μας έχει δείξει ότι συνήθως τις κάνει γκολ. Εκτός άμα τους ξελιγώσουνε οι δικοί μας στην πιλάλα και δεν μπορέσουνε να κινηθούν. Και σκληρά μαρκαρίσματα βλέπω. Θα πέσει ραβδί. Εγώ λέω να πηγαίνουν οι δικοί μας οι διεθνείς κοντά να τους φυσάνε γιατί σίγουρα θα κουβαλάνε καμιά γρίπη από την Ουκρανία. Ή πάλι να βάλουμε τον Κάρα που έχει σίγουρα, να μην τον πλησιάζει κανείς. Λέω τώρα…
Πάντως αν χάσουμε για τον μόνο που θα ευχαριστηθώ που θα χαρεί είναι ο απλός φίλαθλος.
Υ.Γ. Απλέ, έτσι για κάθε περίπτωση…. Και πώς λένε τη χυλόπιτα στα Γερμανικά; ή δεν τρώνε χυλοπίττες αυτοί και δεν ξέρουνε; Πάντως έχει και μια φίλη ισπανίδα. Σ’ αυτή ξέρω τι θα πώ. Γκουαρθιόλα, Κασσίγια, Ραούλ, Ραούλ Μπράβο σου, Γκούτι Γκούτι Γκούτι και στο τέλος … Σαριέγκι. Αλλά δεν θέλω και να δείξω “ενδεκάδα” κι εγώ…
30 Νοέμβριος 2009 στις 0:24
Λίγες φορές έχω πέσει από τα σύννεφα. Σήμερα ήταν μία από αυτές. Δεν το περίμενα να πάρει μια τόσο άνετη και ΚΑΘΑΡΗ νίκη ο ΟΣΦΠ. Μπράβο του. Μπράβο στον Μήτρογλα. Και εύγε στον απλό φίλαθλο που συμμετέχει στη συζήτηση. Άντε με το καλό και την Άρσεναλ.
Τώρα για τον ΠΑΟ. Κάψαμε τα πληκτρολόγια εδώ στου Μαρκάκη μήπως και πούμε τίποτα. Εις μάτην. Σήμερα ο ΠΑΟ δεν μας άφησε κανένα περιθώριο να διατηρήσουμε σαν φίλαθλοι το κεφάλι ψηλά. Κρίμα. Κρίμα για τον κόσμο μας. Δεν πιστεύω ότι η κατάσταση μπορεί να μαζευτεί πλέον. Δεν θα δώσω και πολλές δεκάρες τσακιστές βέβαια. Εγώ ήθελα μέχρι σήμερα να μην γίνει αλλαγή σε κανένα επίπεδο για να πάμε αρραγείς στο τηγάνι. Τώρα δεν με νοιάζει. Όταν παίζουμε με 3 αμυντικά χαφ παραδεχόμαστε ότι ο αντίπαλος είναι ανώτερος κι εμείς πάμε να “κλέψουμε”. Εφηύραμε το ποδόσφαιρο χωρίς τη δημιουργία. Παγκόσμια πρώτη. Μάλλον την έχει ο Όττο. Σκύψαμε λοιπόν και η νίκη λίγη σημασία έχει. Η ΑΕΚ στάθηκε χίλιες φορές καλύτερα από εμάς κι ας έχασε. Εμείς προσκυνήσαμε. Και η πλάκα είναι ότι και τα τρία αμυντικά μας χαφ μαζί με τους τέσσερεις αμυντικοί μας θα δουν τα γκολ του ΟΣΦΠ … από το βίντεο. Μπράβο ρε μάγκες! Γκόλ αυτοίl Σέντρα εμείς.
1. Ρε παιδιά, Σάλπι, Κατσούρ και Γιούρκας παίζανε; Δεν τους είδα.
2. Γκάμπριελ: το να χάσει την μπάλα στο κέντρο και να μην προλάβουμε να δούμε την κόντρα μας το έκανε μια φορά με τη Βιγιαρεάλ. Μας το ξανάκανε και σήμερα. Άμα έχουμε κρίσιμα παιχνίδια να τον προτιμούμε… Ανεβάζει την ποιότητα του θεάματος. Βέβαια, αν τον ρωτήσεις θα σου πει “εγώ ένα απλό μπακάκι είμαι”.
3. Αν δεις τον πάγκο του ΠΑΟ σε πιάνει το στομάχι σου! Καμμένοι και κατακαϋμένοι.
4. Τεν Κάτε: δεν πρέπει να του πει κάποιος να φύγει. Μόνος του πρέπει να το κάνει και να πάρει και τον Γκάμπριελ μαζί του για παρέα.
Τώρα από δικαιολογίες πολλές. Κουραστήκαμε όμως. Τα ίδια και τα ίδια. Ο ΟΣΦΠ κοιτάει ποιός θα πάρει το πρωτάθλημα κι εμείς με το ποιός είναι καλύτερη ομάδα. Αν έχουμε πρόβλημα με τη Λίγκα να βάλουμε τη Γκόλντεν Τιμ του Ρότσα να παίξει στο δεύτερο γύρο. Αν μας πυροβολάγανε ας φεύγαμε. Ή ας πούμε “καλό βόλι” και για φέτος.
30 Νοέμβριος 2009 στις 1:09
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά όταν δεν έχεις @ρχιδι@ καλύτερα να μένεις στο σπίτι σου. Αυτά έλειψαν και από τον προπονητή και από τους παίκτες. (με εξαίρεση το σαλπι). Ζητούνται @ρχιδ@τοι. Εlementary my dear Watson
30 Νοέμβριος 2009 στις 9:27
Τί έγινε αδέλφια μου βαζέλες ιπτάμενα Χάμμερ;
Φοράγαμε τίποτα ζώνες;
Μα συγνώμη κιόλας.
Κατεβαίνουνε ποτέ στο γάβρο με Γάβριελ και Γαβρήλο στη σύνθεση;
Τι να πω πιά…
Χαμόγελο όμως βρε! (αντε σαν της Ντόρας όταν έδινε συχαρίκια στον Αντώνη
Το σημαντικό είναι που έχετε καλούς φίλους σάν και μένα και τον αγνό φίλαθλο.
Δεν θα σας εγκαταλείψουμε ποτέ (σαν την κουφαλίτσα την ελπίδα
Θα πρέπει όμως σιγά-σιγά να κόψετε τη γλώσσα (όπως φυσικά και κάθε ελπίδα)
Ακόμα και κείνος ο Προφήτης Χατζηχρουσούζης χάλασε (με τα τζιμπρίλια μέσα και άλλα ρυπαρολογήματα).
Ο άνθρωπος όμως είναι σωστός βαζελο-λουζεράς:
Βγήκε και σας το είπε τη μέρα που λήγανε οι μεταγραφές:
Θέλουμε ΠΕΝΤΕ αμυντικούς! (1-2 χάφ και κανα δυό στράικερ) και μετά κουβεντιάζουμε για μεταξωτούς Σισέδες
(που α προπό, χθες έδειξε τι θα πεί πδοσφαιρική ουσία και τι θα πει να πας να σκοτώσεις το Ζέβλα, ή να παίζεις για πάρτη σου και πλασσαρεις απ’ το κόρνερ για να γίνεις Θεός )
Respect και στον άλλο γίγαντα το Ζβάν Νο-Κούπεν:
Από Δευτέρα τη σακουλεύτηκε τη δουλειά και το ‘στριψε στο μπασκετ…
Ασχετα αν του διέφυγε ο Κλέϊζα.
Χό-Χό-Χό!
30 Νοέμβριος 2009 στις 9:45
…
Κομματική πειθαρχία ρε!
Ο Τεν-Κάτε ΔΕΝ πρέπει να φύγει τώρα.
Αν δεν στράβωνε στο 45′ με την αεράμυνα, θα του ‘βγαινε το πλάνο.
Το ότι ΔΕΝ εχει άμυνα είναι ευθύνη του, αλλά αυτό ΔΕΝ πρέπει να το κουβεντιάσουμε τώρα.
Ο γάβρος δεν έχει ομάδα.
Εμείς είμαστε χέστηδες. Αλλά αυτό ΔΕΝ ειναι θέμα Τεν-Κάτε.
[Είναι πού 'φυγαν οι "Αγγελοι"]
Τώρα ΔΕΝ είναι η σωστή ώρα για μουρμούρα. Τάχω χιλιοπεί.
Το βαρούχα λίγκ πρέπει να το πάρουμε για το Τσου-Λού του χρόνου!
Και το παίρνουμε και μ’ αυτούς, αν δεν μας πιάσει η θάλασσα…
30 Νοέμβριος 2009 στις 9:56
Χθες ήταν βραδιά Γάβρου. Στο μπάσκετ βέβαια αυτό δεν σημαίνει τίποτε γιατί η διαφορά ποιότητας των ομάδων και των προπονητών είναι μεγάλη.
Στο ποδόσφαιρο, όπως γράφω πιο πανω, δεν περίμενα ότι θα νικήσουμε τόσο άνετα, με μόνο ένα επιθετικό και αυτό ανώριμο. Αλλά πλάκα-πλάκα στο τέλος θα μπορούσαμε να πάμε και στα 4 ή στα 5. Για το πρωτάθλημα το αποτέλεσμα αυτό δεν κρίνει τίποτε. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο Βάζελος είναι ελαφρώς φαβορί. Τα περισσότερα ελληνικά παιχνίδια η καλή επίθεση με μέτρια άμυνα του Βάζελου τα παίρνει ευκολότερα από την καλή άμυνα με μέτρια επίθεση του Γάβρου. Όχι όμως τα ντέρμπυ, εκεί χρειάζεται πρώτα καλή άμυνα. Χθες ο Μέλμπεργκ εξαφάνισε το Σισέ, ο Ζαϊρί βρέθηκε σε καλή μέρα, ο Μήτρογλου εκμεταλλέυτηκε τις αδυναμίες του κέντρου της άμυνας του Βάζελου. Σημειώνω ότι είχαμε και νέους τραυματισμούς Ραούλ Μπράβο, Ζεβλάκοφ και Λεονάρντο, που σημαίνει ότι ίσως κάποια στιγμή να μη μαζεύουμε ούτε 11άδα για να ξεκινήσουμε ένα ματς.
Για όσα προηγήθηκαν με το πούλμαν, και το κλίμα της καφρίλας στο Καραϊσκάκη και στο ΣΕΦ, έχω ξαναγράψει. Θα επαναληφθούν αντίστροφα στους αγώνες ρεβάνς. Επειδή οι διοικήσεις των αιώνιων δεν θα λύσουν το πρόβλημα, η μόνη ελπίδα είναι να το λύσουμε εμείς, οι φίλαθλοι κάποιου πολιτιστικού επιπέδου.
30 Νοέμβριος 2009 στις 10:47
ΓΑΒΡΙΕΛ …… ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΓΑΒΡΟΣ !!!!
=============================
Τίποτα δεν τελείωσε ρε @ ενάδες !!
Χάσαμε κατά κράτος , το παραδεχόμαστε και προχωράμε μονιασμένοι
σαν μιά γροθιά.
Αν είναι δυνατόν να συσπειρώθηκε ο γάβρος , γύρω από την ανυπαρξία και την
καφροσύνη του κι εμείς να διαλυθούμε , από τους μέχρι χθές αλλά να μου το
θυμηθήτε και αυριανούς διαλυμένους
Προχώρα ρε Τεν Κάτε.
Και με τις μ@λακίες που κάνεις και δεν θα διορθώσεις ποτέ πιά , το φετινό ντάμπλ
δεν χάνεται !!!
Πιστέψτε το ρεσείς.
Μην ξαναπουλήσετε τόσο ξεδιάντροπα και άναδρα κανένα παιχνίδι κι ας ξαναχάσετε.
Δεν ξαναχάνετε πουθενά μέχρι να μας επισκεφθούν στο δεύτερο γύρο.
ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΣΟΒΑΡΑ.
ΥΓ Ο Ντέιβιντ του 1.90 ρε γαμώτο , ήταν χειρότερος από Μπίαρσμιρ και Σαριέγκι ;;
Ο Ιβ ήταν χειρότερος από τον Γάβριελ ;;;
Μη τα βάζετε με τον Κόκκαλη ποτέ. Απλά φέρνετετον ώς παράδειγμα “νεοελληνικού αποχαιρετισμού (άντε γειά) στην τσίπα”.
Ξέρετε πόσοι δικοί μας τελειωμένοι θα τον ήθελαν για Πρόεδρο , όπως οι “Τσουκα-τραλαλάδες” στο λιμάνι ;;
30 Νοέμβριος 2009 στις 13:13
Εκτός εάν…
Εκτός εάν χώσουν σ’ ένα C-130 τον ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ και τον ρίξουν με αλεξίπτωτο στην Παιανία.
(Λοιπό τεχνικό τήμ και βοηθός προπονητή: αμετάβλητα.
Αυτά όμως τα κάνει μόνο ο κ. Χοχός…
Εμμμ!
Ορχεις θέλουν ακόμα και οι ματσακωνιές.
Τι νομίσατε κ. Πατέρα; Που τον βάλατε να λέει ότι δεν του κάνει ο Μέλμπεργκ καλοκαιριάτικα…
Η νομίσατε ότι τα ξεχνάμε…
Φτού! Μου ξέφυγε.
Μουρμούρα στόπ.
1 Δεκέμβριος 2009 στις 1:01
Ρε μη λέτε τέτοια. @@ έχουνε τα παιδιά. Ναααά κάτι μπαλόνια. Που νομίζετε ότι γράφουν εμάς και τη διοίκηση; Αν ήμουνα ο Πατέρας δεν θα πήγαινα στην Παιανία. Μπεταντίν θα τους έστελνα για τα @@ που τα ξύνανε στο τηγάνι.
Πήγε ο κοτεράς και τους είπε: “όποιος δεν μπορεί να φύγει”! Σιγά! Και που να βρούνε άλλον πρόεδρα να τους τα σκάει να καθονται να ξύνονται; Οι άλλοι που έδιωξες φύγανε; Ακόμα εκεί είναι. Η μοναδική ομάδα (παγκοσμίως) που ό,τι και να κάνεις δεν έχεις καμία επίπτωση αρκεί να έχεις ένα κολλητάρι στα ΜΜΕ να πεις μια π@π@ριά, είναι ο ΠΑΟ. Το θείο τον χέζονται γιατί έχουν επιπτώσεις… Λοιπόν άσε τις δηλώσεις πρόεδρε. Τάπες και τα ξανάπες. Μέχρι και ο 10 hestis τάμαθε και λέει και εκείνος τα ίδια. Παπαγαλία. Θα νικήσουμε στο επόμενο παιχνίδι. Ε! λέω κι εγώ, αν δεν είναι στο επόμενο θάναι στο μεθεπόμενο. Και μην κάνετε πολλές δηλώσεις κο κο κο γιατί έρχεται και το Οθωμανικό.
Για μένα χτες η ήττα ήταν εφάμιλλη της τεσσάρας του Τεσέιρο. Και για να παίξω λίγο με το κοσπίρενσυ: λες μερικοί να μην θέλανε χτες να στενοχωρήσουνε τον ευεργέτη τους;
Τεσπα. Ας όψεται η κομματική πειθαρχία του Χ”dad.
Υ.Γ. X”dad βεβαιώθηκα χτες ότι ο Σισές παίζει μόνο για τον Ντομενέκ. 2 φάσεις τετ α τετ η μία με τον κηπουρό κάτω και δεν μπόρεσε να τις κάνει γκολ. Και ποιιά φάση στο 45 λές τυχερή; Ο άλλος ο “πελατάκος” μας του θείου είδε το ψαλίδι του Ντουντού από την πρώτη θέση. Κι ο Γιούρκας! Τι μυες είναι αυτοί! τι σφρίγος… Αζβέστης ρε!
1 Δεκέμβριος 2009 στις 1:09
…. Πάλι καλά που δεν ήτανε κι ο Βούλης να καβαλήσει δυο τρείς εχτές…
2 Δεκέμβριος 2009 στις 1:01
Αναστασιάδης πρώτος προπονητής.
Φυλακούρης βοηθός.
Δομάζος γενικός αρχηγός.
Καρούλιας ψυχοθεραπευτής.
Ρότσας τεχνικός διευθυντής.
Και Παναθηναικός πρωταθλητής
Μία ομάδα θα μπορούσε να αναστήσει τον Θρύλο.
Αυτή που τον κρατάει στη ζωή παρά τις Ευρωπαικές επιτυχίες των αντιπάλων του τόσα χρόνια.
Μιά ομάδα θα μπορούσε να έχει μάγκα τον αγαπητό κο Κόκκαλη που την καθυβρίζει και μέχρι να
τον βάλει ο Μπαμπάς στη θέση του , τον χειροκροτούσαν.
Μιά ομάδα.
Η ομάδα του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη
Ο Παναθηναικός-Ωραία των Αθηνών !!
Αυτός που έχασε από αυτόν που οι Σέρρες του Βελγίου και η Σταντάρ της Ελλάδας του έκαμναν πλάκα.
Μόνο ένας θα μπορούσε να τους περάσει από την κορυφή του κορνέ , στην κορυφή της Σούπερ Λίγκ μέσα σε μιά εβδομάδα !!
Ο Παναθηναικός του Χένκ Τεν Φάπεν !!
2 Δεκέμβριος 2009 στις 1:07
Α! Ξέχασα να σας πω και πότε με κάψανε τα κρεμμύδια:
Την ώρα που ο κ. χοχός σφυριλατούσε στο αμόνι, εμείς τι κάναμε, θυμάστε;
Εβγαινε ο προπονητής (παραμονές ντέρμπυ) και έλεγε στους παίχτες “του”:
“Δεν σας λέω τη σύνθεση γιατί θα την καρφώσετε στον τύπο” (!!!!!)
Και φυσικά, δεν είδαμε ούτε ένα τάκλιν…
2 Δεκέμβριος 2009 στις 15:27
Νομίζω ότι και ο Βάζελος και ο Γάβρος έχουν πρόβλημα σε 2 επίπεδα. Ο Βάζελος άμυνα και σταθερότητα σύνθεσης. Πρώτον, πρέπει να φτιάξει αξιόπιστη άμυνα για τα μεγάλα παιχνίδια. Τζόρβας, Σπυρόπουλος, Μαρίνος, αλλά και Δάρλας και Σεϊταρίδης υπό προϋποθέσεις, είναι επαρκείς. Εκτέθηκαν από το Ζαϊρί αλλά ένας πολύ καλός ντριπλέρ σε καλή μέρα θέλει άμυνα με βοήθειες, δεν παίζεται ένας με έναν. Στο κέντρο χρειάζεται πρωτοκλασάτος αμυντικός επιπέδου Μέλμπεργκ. Δεύτερον, πρέπει να καταλήξει επιτέλους ο Τεν Κάτε σε μία βασική σύνθεση, κυρίως από τη μέση και μπροστά. Προφανώς Ζιλμπέρτο και Σισέ δεν βγαίνουν, αν και αυτό ίσως αδικεί κάποιους ταλαντούχους που θέλουν παιχνίδια για να αναδειχτούν, Ρουκάβινα, Πετρόπουλο, Χριστοδουλόπουλο, Μάντζιο. Στις υπόλοιπες 4 θέσεις εγώ βλέπω Νίνη (ή Καραγκούνη σε ματς ψυχολογικής πίεσης), Λέτο, Σαλπιγγίδη και Κατσουράνη (ή Σιμάο όταν χρειάζεται σκληρό μαρκάρισμα). Ο Τεν Κάτε διαρκώς πειραματίζεται. Ο Γάβρος έχει επίσης πρόβλημα σε 2 επίπεδα. Πρώτον πρέπει να φτιάξει τη δημιουργικότητα στο κέντρο και την αποτελεσματικότητα στην επίθεση. Θέλει αριστερό χαφ και καλό επιθετικό. Η άμυνα είναι καλή σε όλες τις θέσεις. Δεύτερον, πρέπει να πείσει το Σωκράτη να βγει στη σύνταξη και να αναλάβουν ορθολογικά σκεπτόμενοι τεχνοκράτες που θα βάλουν προτεραιότητες με χρονοδιάγραμμα και θα αφήσουν το Ζίκο να κάνει τη δουλειά του.
2 Δεκέμβριος 2009 στις 15:59
@Μαρκάκην:
Καλά του ‘κανες και ζβού. Και ΄μένα μετά, μου φαινότανε κάπως.
Εξ περιεργείας όμως:
Τι δεν ήτανε blog-ally corect?
Α. ο όγκος
Β. το περιεχόμενο
Γ. το paste
Δ. άλλο
Ε. γνωρίζω, αλλά δεν απαντώ.
- . δεν απαντώ γενικώς
2 Δεκέμβριος 2009 στις 16:07
Μπράβο στο Ελενάκι μου
Αγαπούλα , όταν εμείς θέλουμε να δώσουμε ένα παιχνίδι
βάζει ο Ολλανδός μέσα τον Γάβριελ , δεν βάζει το Νίνη που
κουτσά στραβά περνάει μιά μπαλίτσα μπροστά και όλα ΟΚ !
Κομένη η ομάδα στη μέση , να τρώς κουκιά και να ΤΕΝ φτύνεις
Οταν στον δεύτερο γύρο τα έχει βρεί ο Μπαμπάς με το Χοχό
) να μας δώσει το ματσάκι , εάν είμεθα
) τι θα πρέπει να κάνει
και γουστάρει ο μέγας Πρόεδρος του Αιώνιου έφηβου (όχι ρε του Σαμαράκη
του συγχωρεμένου , του άλλου
σε απόσταση βολής βέβαια (χλωμό το κόβω
ο Ζίκος ;
Εδώ τη μισή ομάδα είχε έξω (Τοροσίδης 25% και Γκαλέτις 25%) και πάλι
μας ξομολόγησαν
Ε ;
Αμα ξέρεις ρεσύ απάντα.
Και ο @ ένας αμα ξέρει πολύ θα το χαρώ να τον διαβάσω
2 Δεκέμβριος 2009 στις 16:34
Κάλα, τον Κατσουρ τι τον πήραμε στο Αλί (και τρισαλί) σαν μυγέν; Θα τους βολτάρουμε και στας Ευρώπας τώρα; Α! ξέχασα! Ποιός θα κάνει τις δηλώσεις στον τύπο; Και τον Γκάμπριελ είδα στη φωτό. Αν παραστεί ανάγκη να τους δώσει τη μπαλίτσα να κάνουνε τη δουλειά τους οι τούρκοι. Ή μη μου πείτε ότι θα σφιχτούνε εκεί γιατί τους βλέπει ο κόσμος και δε νοιάζεται ο θείος; Το Σάλπιγγα τον έπιασε κοιλόπονος κι έχασε την εκδρομή στην Τουρκία; Έφαγε τίποτα και τον πείραξε; Ρε χέστηδες βάλτε και το Τζιόλη στο ταμπούρι. Το ξέραμε ότι ο γαύρος μαμεί αλλά εσείς μας πείσατε ότι δέρνει κιόλας. Ινδιάνοι της συμφοράς που τα βάλατε με τους καμπόυδες. Τι περιμένετε τώρα; Να γκελάρει ο γαύρος με την ξανθιά; Ή θα μας μιλήσετε για νέα αρχή με τον Ατρόμητο που δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του; Δε συνεχίζω γιατί σέβομαι το Τζόρβα. Μποροβήλος πρόεδρος στη λίγκα ρε και αζβέστης. Καθήστε τους στον πάγκο που θέλουνε και Μουντιάλ.
2 Δεκέμβριος 2009 στις 21:50
Ξέρετε ποιός θα τα πληρώσει όλα…
Ο αγνός Φίλαθλος!
Τι σε δύο επίπεδα μας τσαμπουνάς ρε αγόρι μου και ο Δάρλας;
Με τον πόνο μας παίζεις;
Καλά κάνω και τον έχω στο στομάχι.
Λίγη καζούρα δεν μπορείς να μας κάνεις ρε συ ξενέρωμα;
Γάλα τρέχει στο αίμα σου;
Γάβρος είσαι ρε συ, ή το άλτερ έγκο του @Ενός;
Τιν τούτος ρε;
Πες και συ τίποτα ρε Ζβάν.
Και βγές επι τέλους απο τη μπανιέρα με τη βότκα!
2 Δεκέμβριος 2009 στις 23:08
Ωχ! και βάζεις δύσκολες ερωτήσεις red-ikole. Δεν ρωτάνε τέτοια το νεοβάζελο. Πρέπει να ελπίζει ο νέος. Αλλά σαν παλιότερος θα πω.
Ο Ζήκος δε χρειάζεται να κάνει τίποτα. Ούτε και θα πάρει χαμπάρι τίποτα. Ο θείος είναι παλιομοδίτικο αφεντικό. Τον πληρώνει τον υπάλληλο. Θα δώσει το δώρο πάσχα. Πότε όμως; Όταν έχει κάνει τη δουλειά του. Αν το παιχνίδι το θέλει πολύ ξεχάστε το. Αν όμως δεν κάιγεται το δίνει το δωράκι του. Και όταν το αφεντικό δίνει ο υπάλληλος πρέπει να παίρνει και να είναι ευχαριστημένος - λέγανε παλιά και αλλαξε πρόσφατα. Εργατικός και όχι φιλόδοξος. Μετά τη Ριζούπολη το σηκώσαμε, ο Ρίμπο έριξε την τεσσάρα μετά το CAS και άλλα παραδείγματα. Το δωράκι θα το πάρεις για να μην ξυπνήσεις κιόλας. Να γράψεις για τους γίγαντες, τη ρεβάνς λαι την αποκατάσταση της τιμής, να πανηγυρίσει ο Τζιμπρίλος με τη γλώσσα έξω. Αυτό θα το καταλάβεις από πριν. Δεν θα οξύνει τα πνεύματα. Δεν κάνει ο θείος φασαρίες χωρίς λόγο. Το δεκάρικο από την πρόκριση θέλει για να πάρει κανέναν παίχτη και το εικοσάρικο από το πρωτάθλημα. Όλα τα υπόλοιπα θα τα πάρουμε εμείς πανηγυρικά. Θα έχουμε παίξει την καλύτερη μπάλα και θα έχουμε το καλύτερο ρόστερ. Αλλά η ζωή και η τύχη που είναι άδικη δεν μας πάει. Αυτά δεν αναμασάμε; Θα σηκώσει λοιπόν το ένα φρύδι ο θείος και θα αρχίσουνε οι δημοσιογράφοι να καλμάρουνε το κλίμα και να γράφουνε για τον Σούπερ ΠΑΟ. Κι αν είμαστε ανίκανοι να κάνουμε το αυτονόητο (που δεν είμαστε) ε τότε θα σηκώσει και το άλλο. Ο Ζήκος τι να πάρει χαμπάρι; Ο Κάτε ένα χρόνο τώρα τι κατάλαβε;
Δυό παίχτες δεν πήρανε το “μισθό” τους από το θείο. Ο Λύμπε και το αλάνι. Βλέπετε κανέναν να έγραψε γι αυτούς κάτι; Και τώρα που μπήκαμε από κάτω ούτε τον Κάτε θα πειράξουνε εκτός αν τα σκ@τώσει τελείως. Μέχρι τα πλέυ οφ. Αν τώρα θέλετε τίποτα “μαγκιές” στη μεταγραφική του Γενάρη (που έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει φράγκο) ας ετοιμαστείτε για τα χειρότερα. Άντε μέχρι Ντούριτσα λοιπόν. Ο “χτιστός” Ντούριτσα…
2 Δεκέμβριος 2009 στις 23:41
Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, μόνο έναν τρόπο είχες να νικήσεις. Να παίξεις καλύτερη μπάλα από τον ΟΣΦΠ στο γήπεδο. Σαν αυτά πούλεγε ο Βγενό δηλαδή. Αυτά με τις ψυχολογίες είναι μπούρδες. Αν η ψυχολογία ήταν κάτι οι ψυχολόγοι θα παίρνανε πιο πολλά από τους προπονητές. Άσε που οι δικοί μας κάνανε τα αντίθετα. Ένας παίχτης ήταν που δεν ήξερε και είχες μια ελπίδα να παίξει στα ίσια, ο Τζιμπρίλ, και του δείχνανε όλη τη βδομάδα βίντεο από παλιούς αγώνες! Θα του δείξανε και τη Ριζούπολη. Μπράβο εμψύχωση! Αστα λοιπόν και μην τα συζητάμε.
3 Δεκέμβριος 2009 στις 10:35
Α πα πα πα.
Ρε τιν τούτος ρε ;;
Λες και με έχει απένατι του το άτιμο το μοβόρικο σκυλί.
Τύφλα ήμουν δυό μέρες και το ανακάλυψε ο διάολος
Επινα εγώ για να υπάρχει στο ρεζερβουάρ , πράμα για το πιπίνι
Aφού προψές έξω από το ντεστινέισον μπήκα σε λάθος αυτοκίνητο !!
Τέτοια σούρα που δεν διέκρινα ούτε ότι δεν είναι άσπρο σαν το δίκο μου
Ναι ρε , είμαι άντρας και το ομολογώ.
Δεν με οδήγησαν τα μωρά στις ντίρλες και στις λιάδες και με οδήγησε
ο τρελοσουριναμέζος.
Πίνω από αμόλυβδη μέχρι μαζούτ και κεροζίνη για να ξεχάσω τα Κυριακάτικα
ρεζιλίκια του μποδοσφαίρου.
Τι να μου κάνουν οι σουρωτές και τα περιέ ρεσείς.
Αυτή η ξεφτίλα δεν χωνεύεται με τίποτα.
Μα να έχει ο άλλος τον πιό φανατικό οπαδό του για ΠΡΟΕΔΡΟ.
Και αυτός που εφτιαξε την μουτζαχεντίν της Πανάθας ονόματι ΠΕΚ
να ζεί στον κόσμο του και να έχει την ομάδα ΠΕΜΗΤΗ καψούρα και επιλογή
Γιατί ότι και να μου λέτε εσείς αγαπούλα μου με τον @ ένα και ο γλυκός μου
ο Μεμάς , εκεί εντοπίζω ξεμέθυστος το πρόβλημα
ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΜΟΥΡΝΤΑΡH ΤΟΝ ΧΟΧΟ.
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΟΚΟ
Αιντες
ΥΓ Τί παπάδες γράφω πάλι ρε , Ο ΑΛΑΝΗΣ (καλομελέτα κι έρχεται
)
3 Δεκέμβριος 2009 στις 12:56
@ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ
Δεν κάνω καζούρα όταν τα πράγματα μιλάνε μόνα τους και είναι τόσο απλά. Είναι πιο διασκεδαστικό να παρακολουθώ τις δικές σας αντιδράσεις. Ο Γάβρος έπαιξε με τα δεύτερα και ξομολόγησε το Βάζελο, όπως λέει ο Ζβαν, μόνο με 2-0. Όσκαρ, Ντουντού και Πάντος πρέπει να φάνε πρόστιμο γιατί έχασαν κλασικές ευκαιρίες για 4 ή 5 που θα μέτραγαν και σε περίπτωση ισοβαθμίας στο τέλος. Ο Μήτρογλου συγχωρείται αφού έβαλε 2. Ήταν η δεύτερη πιο εύκολη νίκη μας εφέτος ύστερα από τον Αστέρα. ΄Αλλωστε και ο Τεν Κάτε είχε προβλέψει σωστά πόσα γκολ θα βάλει ο Γάβρος, έπεσε λίγο έξω μόνο για τα γκολ του Βάζελου. Σωστά τα είχε γράψει και ο Στέλιος στο αρχικό του κείμενο. Αντιγράφω: “Ο Μήτρογλου είναι αδυναμία μου μεγάλη και τον πιστεύω αφάνταστα….Τίποτα δεν έχει χαθεί για τον Ολυμπιακό.” Γιατί λοιπόν να κάνω καζούρα? Καζούρα είναι να βγάζεις τα απωθημένα σου όταν βρεις ευκαιρία. Εγώ τα τελευταία 14 χρόνια δεν έχω αντιπαναθηναϊκά απωθημένα. Και ειλικρινά θεωρώ καλό παίκτη το Δάρλα.
3 Δεκέμβριος 2009 στις 15:04
Εμένα ο @ απαλός φίλαθλος είναι η αδυναμία μου ρεσύ πυροβολημένε
( Σε έκανε ο Μητρογκόλ σουρωτήρι , αχαχούχα
)
Και δεν έχει και αντιπαναθηναικά συναισθήματα τα τελευταία 14 χρόνια
Εχει μόνο αντιευρωπαικά
Καλή μπάλα από τον Θρύλο βλέπει ;
Βλέπει.
Ομαδάρα που λιανίζει λειβαδειές , πηγάδια κι αστεροπαναθηναικούς έχει ;
Εχει.
Πάει με το σταυρό στο χέρι και σβερκώνει τα πρωταθλήματα πανάξια και για πλάκα ;
Πάει.
Γιατί λοιπόν να μιλήσω στο παιδί ;
Να μιλήσεις εσύ παλιομουχρίτσα που έχεις και απωθημένα με τον Ομπιλιακό
Εγώ είμαι του μπάσκετ.
Μου κάνει άλει χούπ ο Βασίλης και τους καρφώνω
Αιντες
ΥΓ. ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ.
===================================
Τζόρβας ( μέχρι να κτυπηθεί με τον Σλοβάκο της Λέγκια
)
Βύντρας
Μπίαρσμιρ (μέχρι νάρθει το αλανιάρικο χάμερ
)
Σαριέγκος
Σπυρό
Σιμάος έμπροσθεν των σέντερ μπάκ να αλωνίζει και
να συγκλείνει όταν ο Κάρα φεύγει μπροστά μαζί ή εναλάξ με τον ζιλμπέρτο
ανεβάζοντας τις πτέρυγες για υπερφόρτωση της επίθεσης.
Ζιλμπέρτο στη μιά μεριά και Κάρα στην άλλη των δύο χάφ ιφρόντ οφ Σιμάο.
Νίνης ελεύθερος ( μέχρι να πάρουμε δεκάρι έτοιμο και τρεχαλητό )
Σάλπι και Σισέ μπροστά.
====================================================
Οι άλλοι αλλαγή στο 4-1-2-3 που θα πρέπει να παίζουμε πάντα ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ !!
Δόξα τω Θεώ αν δεν αλλάξει το ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΤΕ , έχουμε και Λέτους και Καντέδες
και Ρουκάβινες και Πετρογκόλ και Γιούρκες και Κλέιτον ( για Νίνη ρεεεεεε ) και
και Μαρίνους και Χριστοδούλους και Κατσουράνηδες ΟΤΑΝ ΦΟΡΜΑΡΙΣΤΟΥΝ και και και για να………..
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΣΟΥΛΑΕΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΥΚΟΛΗ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ
ΕΠΙΘΕΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΡΑΖΟΝΤΕ Μ@ΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΠΑΛΑ.
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΥΝΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΒΟΥΝΤΕ ΠΙΣΩ ΤΟΝ Κ@ΛΟ ΤΟΥΣ.
ΑΓΑΠΟΥΛΕΣ ΜΟΥ
3 Δεκέμβριος 2009 στις 17:21
Τον είδατε;
Φίδι μες τον κόρφο μας.
Μας τον έχουνε στείλει βαλτό οι λιμανιώτες για να μας σπάσει τα νεύρα.
Ούτε για κλ@σιμο δεν μας έχει.
Πρωτελευταίους μετά τον αστέρα, που μας ξομολόγησε κι’ αυτός.
Και μας δουλεύει και ψιλό γαζί με το Δάρλα…
Καλά να πάθουμε όμως.
Ας όψονται οι Ντιντήδες κύριε Ζβάν, που τους θαυμάζεις κι’ όλας.
“Αμα ξανα-υβρίσετε θα φύγω…” είπε ένας απ’ αυτούς.
Και τόκανε.
Στον Περαία πετάνε και κανα κορνέ όταν πρέπει.
Μαγκιά τους…
3 Δεκέμβριος 2009 στις 18:28
Νάτα αυτά που φοβόμουνα. Κάποτε κάναμε στους Ολυμιακούς πλάκα με το Ευρωπαϊκό τους όνειρο και την απλοϊκότητά τους και τώρα αυτοί δεν μπαίνουν καν στον κόπο. Εμ! επήλθε και η ωριμότητα και τώρα κλάφτα κι άστα. Τ’ άκουσες πατέραμ; Τάκουσα γιόκαμ!
Ρε ποιά μεθύσια; Εδώ έφτασα εγώ να βρίσω τον πολυαγαπημένο μου 10 Κάτε. Τον είπα χέστη. Θα τον πώ άλλη μια φορά για απόψε και μετά τέρμα. Δεν τον ξαναβρίζω και τον συγχωρώ. Πού να ξέρει ο άνθρωπος, Ολλανδός είναι. Και τον πατέρα τον συγχωρώ γιατί ήταν στενοχωρημένος όταν φεύγαμε από το Καραϊσκάκη. Νά κάτι μούτρα με τον Κάτε. Έτσι μάγκες μου! Να βλέπω κατήφεια. Πόνεσε η καρπαζιά κι εσάς όπως πόνεσε κι εμάς. Ίσαμε τα βόλια του Τζόρβα. Για κοιτάχτε τώρα τι θα κάνετε με τα βλαστάρια μας. Κόφτε τους τις πουτ@νιές. Φώναζε ο Μαρκάκης … κίνηση χωρίς τη μπάλα δεν κάνει κανείς. Ούξω νάμου ντε. Κ@λ@βαρίστες. Κάνε μας τη χάρη ρε 10, Νίνης ΔΕΝ βγαίνει και το ταμπούρι απαγορεύεται. Άμα θέλαμε ταμπούρια ωρέ μάτσο τα παληκάρια περιμένανε να αναλάβουνε προπονητές. 1 αμυντικό χαφ, ο Ζιμλμπέρτο και άν χρειαστεί βοήθεια ο Σιμάο. Ο Κατσούρ (μέχρι να πουληθεί ο Σιμάο) για τάβλι στον πάγκο με τον Καραγκούν. Το μορφονιό στείλτονε στο Βέρτη και το Γκαμπρίλο στο ποδοβόλευ. Φέτος που λέμε ότι έχουμε στόχους μην ρους βάζεις. Του χρόνου βάλτους. Και πες τους για δικαιολογία ότι τους ξεκουράζεις για το Μουντιάλ και ότι κουράζεις επίτηδες το Ζιλμπέρτο. Κι αν σου λείπουνε παίχτες, πάρε από την Γκόλντεν Τίμ.
4 Δεκέμβριος 2009 στις 0:59
@JAN ZWAN
Είδα μόνο 5 λεπτά από το πρώτο ημίχρονο και όλο το δεύτερο με τη Γαλατά. Πήρε το μάτι μου το Δάρλα στο πρώτο ή κάνω λάθος? Φαίνεται ότι έχει παράγκα και στο ευρωπαϊκό γιαυτό δε σας έδωσε πέναλτυ (ήταν πέναλτυ και κρίμα γιατί άξιζε να βάλει γκολ ο Νίνης, αν και θα το χτυπούσε και ίσως έχανε ο Σισέ που ήταν πολύ λίγος και συνέχεια οφσάϊτ). Εντάξει τη Δυναμό πρέπει να την κερδίσετε και να συνεχίσετε την ένδοξη ευρωπαϊκή πορεία σας. Όσο για το Γάβρο, είδες να έγραψα πουθενά ότι έχει ομαδάρα? Το αντίθετο, αναρωτιέμαι πως διατηρεί τους στόχους σε πρωτάθλημα και ΤσουΛου με τόσες ελλείψεις. Να σκουπίζει όμως έτσι το Βάζελο της ομαδάρας και των μεγάλων ευρωπαϊκών διακρίσεων έχει λίγο παραπάνω γούστο.
5 Δεκέμβριος 2009 στις 12:48
Τι έγινε ρε που είναι ο Μεμάς ;
Στη θέση του έβαλαν τον Καίσαρη !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και για να τον βρούμε ψάχνουμε στη ζούγκλα της Νότιας Αφρικής.
Αντί να μας δώσουν μπλόγκ να γράφουμε με την αγαπούλα στους ΑΝΤΙΖΗΛΟΥΣ εδώ
στο σπόρτ24 , όποτε λείπει ο Μεμάς το ίνδαλμα μας , έφεραν τον Καίσαρη να γράφει κι
αυτός κάθε Μεγάλη Παρασκευή από τα ΚΑΠΗ του Χαλανδρίου
Οταν ο κόσμος διψάει για μάθηση και διαβάσματα καθημερινά.
Α ρε ρουφιάνα Ελλάδα , άλλοι έγραφαν κάθε μέρα , άλλοι βαράνε τον ΠΑΤΕΡΑ
Αγαπούλα δεν ξέρω για σένα , αλλά εγώ πιάστηκα Τζίγγερ !!!
Εσένα απ’ότι βλέπω δεν σε νοιάζει να ανοίξουμε τα μάτια του λαού και το χαρτζηλήκι
να πήγαινε ΑΥΤΟΥΣΙΟ στο χαμόγελο του παιδιού
Οσο για τον @ απαλό φίλαθλο….μ’αρέσει.
Κι ας μας ειρωνεύεται λιγάκι.
Εγώ στην Ευρώπη τα τελευταία 84 χρόνια είμαι Ομπιλιακός.
Αφού η ΠΑΝΑΘΑ δεν πάει κάθε χρόνο σε ευρωημιτελικούς και τελικούς να του μπούμε
στο μάτι , καλά να πάθουμε
Συγνώμη απαλέ μου φίλαθλε.
Αλλά και Ρεάλ με 9 Ευρωπαικά αν ήμουνα θα σε άφηναν τα λέπια να τις δείς ;;
Η θα μου έλεγες πάλι για ομαδάρες και μεγάλες ευρωπαικές πορείες , φέτος που οι γκαλάκτικος
πατώνουν
Εδώ στο μπάσκετ που μόνο τέτοιο βλέπατε επί Ξανθού και δεν προσκυνάτε τον μεγάλο αυτοκράτορα σας ,
που όλως τυχαίως είναι και αυτοκράτορας σε όλη την Ευρώπη
Την ποιά ;;;
Σιγά την Ηπειρο η δικιά μας Ηπειρο στα Γιάνενα καλύτερη είναι
Aιντες
6 Δεκέμβριος 2009 στις 15:42
Εγώ για να γράφω για το χαμόγελο του παιδιού θέλω μια φανέλα του Νίνη δώρο. Original μετά από αγώνα, πλυμμένη και υπογεραμμένη.
7 Δεκέμβριος 2009 στις 9:10
“Παραδίδομαι και, απλώς, περιμένω…”
Σ. Μαρκάκης.
Ναι, ο Καίσαρας σου φταίει καταπέλτη μου
Παναθηναϊκάκι…
Το έχετε ακούσει;
Σιγά - σιγά και οσωνούπω. Μη βιάζεστε.
Ετσι τον κατάντησαν τον ογκόλιθο του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου.
Ντιντήδες των Βορείων - γόνοι κουραμπιέδες!
Και είναι τόσο απλά τα πράματα ρε γ@μώ το φελέκι μου…
Φαντάσου π.χ. το Γενάρη την ομάδα με 20 εκ στην τσέπη και Μελμπεργκ - Κυργιάκο πίσω, να μην κάνουν πάρτια οι κάθε ατρόμητοι…
(και Ιβ - Πετρόπουλο στη θέση Λετο - Σισέ και βάρα όσο θες αγαπούλα)
Αντε και το βαψομαλιά του Πανιωνίου με 2 εκ.
Και Τότη-Φυλακούρη στη θέση Τεν-Φυλακούρη
Και Κλέιτον - Δημούτσο (που τα βάλανε μαζί τους οι… οικονομικοί κολοσοί) για καμμιά βοηθειούλα.
Πόσο πιο χάλια θα ήμασταν δηλαδή;
Υπάρχει όμως, μια μόνη ηλιαχτίδα:
ΠΑΥΛΟΣ!
7 Δεκέμβριος 2009 στις 17:24
Ρε σαλτιμπάγκο , αντί να σε ξεβγάλω εγώ και να τρελαθούνε
όλοι με την ανακάλυψη μου ποιός οζουρντουίς κρύβεται πίσω
από την αγαπούλα , με ξέβγαλες εσύ έτσι ;;;;
Αργησες να με προγκίξεις και σε τσίγκλησα στο ευαίσθητο σημείο σου
Ρομπέν των Δασών μου
Αλλά να ξέρεις κάλιο τόχω να πεθάνω , παρά να ομολογήσω
Τι να μου φταίξει ρεσυ το ανθρωπάκι ;
και να αγγίξω εκτός από βυζόμπαλο κι ένα
Εζμπρωξα λίγο το δικό μου να τον ξεπετάξει να γίνει μανούρα
στο μπλόγκ
τεράστιο και ευαίσθητο κοινωνικό θέμα
Και έγινε.
DOROS !!!!!!
Μέχρι κι η αγαπούλα , μας διάβασε
Εχω πέραση ρεεεεεεεεεε !
Κολώνα γίνομαι για να τυλίγοντε τα χέλια
Τον Μέλμπεργκ πως θα τον πάρουμε ρε Μπόμπ Ντίρλα-ν απ’το ξύδι ;;
Θα μεταναστεύσει ο Χοχός στην Αρτζεντίνα και δεν το λές ;;
O Σκόκος δεν σαρέσει άμα πλερώνεται ;;;
Τόσα χρόνια στο κουρμπέτι και πάλι εγώ θα σου ανοίξω τα μάτια.
Χοχός και επιστήμονες ήταν να μην μπλέξουν.
ΑΠΑΞ ΚΑΙ ΕΜΠΛΕΞΑΝ…..ΕΜΠΛΕΞΑΝ
ΥΓ 500 πρωταθλήματα να πάρουν συνεχόμενα , όχι αεροβόλα ,
αντιτορπιλικά θα φέρουν για να πάρουν το 501 !!!!
Κι οι δικοί σου το πολύ πολύ να τους καλωσορίσουν ΣΤΑ ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠIAΚΗΣ
ΥΓ2 Μεμά πρόσεχε μόνο μην συνηθήσεις να παραδίδεσαι
7 Δεκέμβριος 2009 στις 22:03
Ρε σεις, πως τα λέτε σαν την πυθία …
Ο Παύλος (η ηλιαχτίδα) έχει δηλώσει λάτρης του 10 Κάτε. Γνωστό αυτό.
Ο Μέλμπεργκ και ο Γιοβάνοβιτς είναι Ολιμπιακοί από την παιδική ηλικία.
Το αλάνι πουλάει τώρα μούρη στο άνφιλντ. Και ο Καντέ λεει πως θα τα δώσει όλα για το πρωτάθλημα! Άσε που τώρα που σταματήσανε όλοι να τρέχουν και να μαρκάρουν φαίνεται και ο … αόρατος. Πρώτος παίχτης βγαίνει. Αλλά μην φοβάστε. Έρχεται ο Ντέιβιντ (το σήκωσε στη Βραζιλία και έρχεται και στην Ελλάδα για να “ψηθεί”). Μάτος κλπ. Θα χρειαστεί τώρα γιατί στο β γύρο θα παίξουμε με τέσσερα αμυντικά χαφ που όμως θα γυρίζουν στην περιοχή στα στημμένα, θα κατεβάζουνε και την μπάλα και θα σκοράρουνε κιόλας. Ο Σκόκο δεν είναι αμυντικό χαφ, τι τον κουβεντιάζετε καν. Μάλλον τον Μάκο θα πάρουμε άμα κλείσει η ΑΕΚ.
8 Δεκέμβριος 2009 στις 7:24
αχαχούχα μπεκρήδες.
Για τον Αύγουστο που μας πέρασε μιλάμε ρεεε!
τότε που “νομίζαμε” ότι το πρόβλημα είναι “επιθετικό”…
και παραδείγματος χάριν, λέμε ρεεε!
ΥΓ
Ας έρθει ο Παύλος και ας φέρει και τον 10-Πάκερτ…
8 Δεκέμβριος 2009 στις 15:19
Η Aγαπούλα έγραψε…..
“Φαντάσου π.χ. το Γενάρη την ομάδα με 20 εκ στην τσέπη και Μελμπεργκ - Κυργιάκο πίσω, να μην κάνουν πάρτια οι κάθε ατρόμητοι…
(και Ιβ - Πετρόπουλο στη θέση Λετο - Σισέ και βάρα όσο θες αγαπούλα)”
και συνέχισε το αγαπουλάκι γράφοντας…….
“αχαχούχα μπεκρήδες.
Για τον Αύγουστο που μας πέρασε μιλάμε ρεεε!”
Αγαπούλα η κυρά κι η οικογένεια πάνω από όλα δε λέω και μάρτυς μου ο Αγιος Σώστης ο Κουτουπωτής
Αλλά μήπως θα έπρεπε βρε αγορίνα , μήπως λέω και χωρίς παρεξήγηση , να τσουλήσεις το
καροτσάκι με τα ρουλεμάν και παραέξω , γιατί ψιλοσκούριασε το καβαλέτο ;;;;;
Γιατί στο λέω να το ξέρεις.
Οταν αρχίζεις και μπερδεύεις , εποχές , μήνες , χρόνια και καιρούς , έχει πήξει το γάλα
στον “εγκέφαλο” από την αποχή στο δυνατό κι αναπάντεχο άρμεγμα
Μιλάμε για το τελευταίο στάδιο μαλάκινσης δηλαδής
ΥΓ Τρία πράγματα χρειαζόμαστε.
Πλερωμένο Σκόκο
Σέντερ μπακ τύπου Μέλμπεργκ που λατρεύω
και σφαλιάρα στον Τέν Κάτε , είτε στα ίσια , είτε με τον Τότη δίπλα του
Δεν θα το βγάλουν τώρα να μας πεί τι παπαριές ξεστόμιζε το καλοκαίρι για τον Μέλμπεργκ ;;;;;
ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ , ΟΤΙ Μ@ΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΑΥΤΟΣ ( είναι δεδομένη η τρομπετιά !! )
)
ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 8 ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ ΤΩΝ ΚΑΡΠΑΘΙΩΝ ( καρπαθιές = στα ισπανικά οι καρπαζιές
ΥΓ 2 Ποιός Καίσαρης ρε αγαπούλα ;; JAN ZWAN CESAR ρεεεεεεεεεε
8 Δεκέμβριος 2009 στις 15:57
@JAN ZWAN OTIDIPOTE
Καταρχήν που είναι τώρα το μπλογκ του Στέλιου στην ιστοσελίδα του sport24?
Όσον αφορά το μπάσκετ, δεν θα μπορούσα νομίζω να είμαι πιο σαφής. Έχετε πολύ καλύτερη ομάδα και πολύ καλύτερο προπονητή. Γιαυτό είναι ξεχωριστή απόλαυση όταν σας κερδίζουμε σε κάποια παιχνίδια.
Αύριο με τα τσικό της Άρσεναλ είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Τα παιδάκια τρέχουν, ξέρουν μπάλα, το διασκεδάζουν. Η μόνη ελπίδα είναι να φοβηθούν το τηγάνι ή να σεβαστούν τον παπού Αντώνη.
8 Δεκέμβριος 2009 στις 17:12
κρίμα μωρή αρρώστεια (θα επανέλθω)
8 Δεκέμβριος 2009 στις 17:19
” και σφαλιάρα στον Τέν Κάτε , είτε στα ίσια , είτε με τον Τότη δίπλα του ”
Τρείς και τέταρτο το έγραψα , πέντε η ώρα τον σχόλασαν.
Αν δεν με προσκυνήσεις και τώρα αγαπούλα , πάει να πεί ότι εισαι εμπαθής με τους πολύ ΩΡΑΙΟΥΣ ΑΝΤREΣ
Κατάλαβες γιατί o JAN ZWAN σου είναι το No 1 στην Ελλάδα ;;;;;;;;;;;
8 Δεκέμβριος 2009 στις 20:53
Χένκ Τεν Κάτε:
ο προπονητής της πολυμετοχικότητας. Μετά τον Μακαριάν, ήρθε ο Μουνιόθ, και μετά τον Μουνιόθ, πέρασε ο Τεν Κάτε. Αυτά λέει το αρχείο μου. Ο προπονητής που σύνδεσε το όνομά του με τον νέο ΠΑΟ. Που στήριξε (καλοκαίρι) και δεν τον στήριξαν (Νοέμβριος 2008, 2009). Που δεν έφερε ούτε έναν δικό του παίχτη. Που, συνολικά, αγάπησε τον ΠΑΟ. Ο βάζελος. Καλή συνέχεια κόουτς.
Μια κακή διαιτησία με τον Αστέρα και μια κακή εμφάνιση με τον ΟΣΦΠ υπήρξαν αρκετές για την αποπομπή του προπονητή ο οποίος είναι ο προπονητής που αμφισβητήθηκε όσο κανείς άλλος από τα ΜΜΕ. Ας είναι. Πολλά από αυτά που συνεπάγεται η κίνηση αυτή τα έχω ήδη γράψει. Η περίπτωση είναι ίδια με αυτή του Φερέρ και της ΑΕΚ. Ο Νόπλιας δεν μου λέει πολλά όπως δεν μου έλεγε και σαν παίχτης άλλωστε. Καλό παιδάκι. Για τον κριστόφ τι να πώ; Ο Ρότσα τη γλύτωσε. Καλή επιτυχία τους εύχομαι.
Όπως είπε ο Μαρκάκης προ ημερών, και αφού κι εμένα η λογική μου με εγκαταλείπει εδώ “παραδίνομαι”. Στην αντιπολίτευση πάλι, και αναμένων τας εξελίξεις…
8 Δεκέμβριος 2009 στις 23:15
Κυρ Παύλο, είπαμε σ’ εκτιμάμε σ’ αγαπάμε, Παύλος ο θεός, αλλά αυτό σήμερα ήτανε μικροπρέπεια…
Παρ’ τον τηλέφωνο άμα θες εξηγήσεις: 210.07834564
Τα πρώτα του αντρικά βήματα κάνει το παιδί.
Ασ’ τον να μπουσουλήσει… Αναστασιάδη τού ‘πα, Νιόμπλια κατάλαβε.
Έστω. Ασ’ τον ντε… Κι ο Κυράστας δεν ήτανε προπονητής όταν ήρθε.
Ούτε ο Ρότσας, ούτε και ο… Σούμποτιτς που σου ‘σπασε τα 14 πέτρινα χρόνια…
Θυμάσαι κυρ Παύλο;
Τι δουλειά έχουν τα κοράκια στα ράδια, κυρ Παύλο;
Με εξέθεσες…
ΥΓ
Εκείνος ο διάβολος ο @ενας, τίποτα δεν του ξεφεύγει;