Έκανε και καλό και κακό ο Καλόπουλος…
δημοσιευμένο από τον : markakis στην κατηγορία ΑΕΚ, Γενικά, Ολυμπιακός, ΠαναθηναϊκόςΚι όμως: καλό έκανε στον Ολυμπιακό ο Καλόπουλος, που (κακώς) δεν μέτρησε το γκολ του Τοροσίδη για να γίνει το 2-2, από τη στιγμή που είχε (κακώς, κάκιστα), μετρήσει το γκολ του Αβραάμ με το οποίο έγινε το 1-0 στο Καραϊσκάκης. Κι αυτό για δύο λόγους.
Ο πρώτος είναι προφανής –και συνήθης στην Ελλάδα (βλ. και πιο κάτω, για τον Παναθηναϊκό…): μ’ ένα 2-2, αποτέλεσμα που αν και δεν θα ήταν καλό δεν θα ήταν και ό,τι χειρότερο, καθόλου απίθανο δεν θα ήταν και να μπουν «κάτω απ’ το χαλάκι» ένα σωρό πράγματα τα οποία, όμως, δεν είναι πονοκέφαλος για να αντιμετωπιστούν με ασπιρίνη, αλλά σοβαρότερες ασθένειες που απαιτούν ισχυρή θεραπευτική αγωγή.
Ο δεύτερος είναι «επικοινωνιακός»: έχοντας, από νωρίς εφέτος διαπιστώσει τις (υπαρκτές και φανερές) αδυναμίες του, ο «μιντιακός» Ολυμπιακός έχει φροντίσει να προετοιμάσει πειστικό άλλοθι για την πιθανή αποτυχία του και γι’ αυτό έχει ποντάρει χοντρά στη γκρίνια για την «πράσινη διαιτησία», που “τον αδικεί κατάφορα σε κάθε ευκαιρία, ενώ, αντίθετα, «σπρώχνει» όσο μπορεί τον Παναθηναϊκό”. Εάν, λοιπόν, ο Καλόπουλος μετρούσε το γκολ του Τοροσίδη (ειδικά μετά την μετριότατη προς κακή διαιτησία του Τσινιάρη στο ΟΑΚΑ), η «ερυθρόλευκη» κουβέντα για τη διαιτησία του ντέρμπι θα επικεντρωνόταν σχεδόν αποκλειστικά σε μια δεύτερη κίτρινη που κακώς δεν δόθηκε στον Καράμπελα γύρω στο 60΄ κι ενώ το σκορ ήταν ήδη 1-2. Τρίχες κατσαρές, δηλαδή.
Ενώ τώρα (και με τις εφημερίδες να βγαίνουν μεθαύριο Παρασκευή, θυμίζω, έτσι;) σας πάω ό,τι στοίχημα θέλετε ότι η κουβέντα, πρωτοσέλιδα και αλλιώς, θα γίνει βολικότατα «διαιτητική» και έτσι, το «πράσινο κατεστημένο της ΚΕΔ και της ΕΠΟ» θα εξακολουθήσει να στέκεται, έστω και με τρεμάμενα πόδια, ως βασικό επιχείρημα για τυχόν αποτυχία του Ολυμπιακού στο τέλος της σεζόν.
Α, για να μην ξεχαστώ, παρέα φυσικά και με τον Ζίκο, που είναι «μπείξος, δείξος και απ’ αλλιώς». Και δεν διαχειρίζεται σωστά το υλικό, διότι, φαίνεται, τρελάθηκε κάποια στιγμή και θέλησε ν’ αρχίσει να… χάνει η ομάδα του και να απολυθεί ο ίδιος. Και όταν έδινε παιχνίδια με πέντε και έξι και επτά ελλείψεις βασικών αλλά κέρδιζε και κρατούσε τον Ολυμπιακό ζωντανό ενάντια σε κάθε ποδοσφαιρική λογική, πετύχαινε, με την ίδια γραμμή σκέψης… κατά λάθος, από τύχη και μόνο.
Ας είναι. Αν το δεχτούμε αυτό, άλλωστε, θα πρέπει ν’ ανοίξουμε άλλη μεγάλη κουβέντα –το γιατί, δηλαδή, αποθεωνόταν τότε, από τους ΙΔΙΟΥΣ ανθρώπους που εδώ και δυό, τρεις βδομάδες στρώνουν τον… αεροδιάδρομο για την απογείωσή του, ως «μάγος» και «εμπνευσμένος»… Ας το αφήσουμε, λοιπόν και ας πάμε πιο πέρα.
Άλλωστε, όσο έχασε σήμερα ο Ολυμπιακός, άλλο τόσο (και περισσότερο) κέρδισε η ΑΕΚ. Και κέρδισε επειδή, μέσα σ’ έναν κυκεώνα προβλημάτων που κρατούν εδώ και μήνες, η σημασία και η αξία μιας νίκης σ’ αυτό το ντέρμπι κατάφερε και ξεκαθάρισε τα πράγματα στο μυαλό των ίδιων των παικτών της. Που φυσικά και ΔΕΝ είναι «για τα μπάζα», ούτε δεύτερης και τρίτης σειράς, αλλά ως τώρα οι τελευταίοι που έμοιαζαν να το πιστεύουν ήταν οι ίδιοι. Χθες, το πίστεψαν. Και παρουσιάστηκαν στο γήπεδο έχοντας κίνητρο, πάθος και σοβαρότητα. Και βέβαια, σπουδαία βοήθεια από τον πάγκο τους.
Ο Μπάγεβιτς πήρε (ορθώς για μένα) ρίσκο με τον Αραμπατζή, που, όμως, έβγαλε στην εκπνοή φάση που του έγινε σχετικώς χαμηλά και δεξιά, σημείο στο οποίο ο Σάχα τρώει γκολ ακόμη και από φύσημα του ανέμου. Και, βάζοντας την ομάδα πάνω απ’ τον εγωισμό του, ρίσκο (αλλά μικρότερο) πήρε και με τον Τζιμπούρ. Απ’ τον οποίο επίσης δικαιώθηκε, αφού όχι μόνο πήρε ό,τι καλύτερο από τα πόδια του, αλλά και σ’ έναν ρόλο σύνθετο, πότε ως «φουνταριστό», πότε με «πλάτη» προς την περιοχή, πότε στο ένα άκρο, πότε στο άλλο, πότε πίσω απ’ τον Μπλάνκο, πότε μπροστά του.
Στα «συν» της διαχείρισης του ματς από τον Ελληνοσέρβο, ήταν, βεβαίως και το «ανακάτεμα» της τράπουλας στο κέντρο (μόλις επιβεβαίωσε, μετά το 20΄ ότι οι «ερυθρόλευκοι» έπασχαν σοβαρά εκεί), η είσοδος του Μάκου προκειμένου να μη βρίσκει βοήθειες ο Ζαϊρί, το πέρασμα του Ταχτσίδη στη θέση του Σκόκο (προκειμένου να μην πάψει η πίεση στα καρέ του Ολυμπιακού στα τελευταία λεπτά), η αλλαγή του Μπλάνκο, που ήταν κουρασμένος (με τον Λαγό να παίρνει τη θέση του αμέσως μόλις είδε ότι ζεσταινόταν ο Πάντος και συνεπώς, ο Ολυμπιακός θα αποκτούσε αμυντικό χαφ, τον Τοροσίδη, αλλά θα άρχιζε να πάσχει από δεξιά) και, τέλος, ο ειδκός ρόλος που έδωσε στον Μαντούκα, ο οποίος κάλυψε πολλά χιλιόμετρα και έδωσε βοήθειες παίζοντας με αυταπάρνηση σαν ολοκληρωμένο χαφ.
Σε κάθε περίπτωση, ό,τι έγινε στο ντέρμπι έγινε και ό,τι είναι να γίνει θα γίνει.
Και εν τω μεταξύ, ο Καλόπουλος έκανε κακό… και στον Παναθηναϊκό. Που είμαι βέβαιος ότι, στο πνεύμα των δηλώσεων Πατέρα, τώρα, με το +5, θα βρει κι εκείνος βολικότατο να παραχώσει κάτω απ’ το χαλάκι τα προβλήματα που και στο αποψινό ματς (απέναντι σε μια ομάδα που, ελέω Ρομάνο, Βερπακόφσκις και Τσεσνάουσκις παίζει άψογα την κόντρα επίθεση) φάνηκε ότι εξακολουθούν να υπάρχουν στην ομάδα και τα οποία ΣΧΗΜΑΤΙΚΩΣ και μόνο συμπυκνώνονται στην ύπαρξη ή όχι αμυντικού-killer.
Διότι, αν η απουσία τέτοιου γίνεται τόσο φανερή, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι «πράσινοι», με Κατσουράνη, Καραγκούνη, Σίλβα στο κέντρο (και τον Σπυρόπουλο να μην εννοεί να πάψει να ξεχνιέται μπροστά από τη σέντρα) είναι αναπόφευκτο ότι θα βρίσκονται εκτεθειμένοι στην άμυνα, πολύ συχνότερα απ’ όσο θέλει οποιοσδήποτε προπονητής. Εκεί, ή υπάρχει killer και «καθαρίζει» ή το τεμάχιο θα το δεχθείς κάποια στιγμή. Και υπάρχουν βραδιές, όπως η αποψινή, που δεν θα σε πειράξει αυτό, διότι θα βάλεις τρία ή τέσσερα. Θα έλθουν όμως και βραδιές που δεν θα τα βάλεις. Και η κουβέντα θα ξαναρχίσει. Μάταια και πάλι, κατά πάσα βεβαιότητα…
Κατά τα λοιπά, αν σε κάτι αξίζει να μείνει κάποιος λίγο παραπάνω στο αποψινό ματς, αυτό είναι η απόδοση (για μία ακόμη φορά) του Σισέ, ο οποίος δίδαξε και πάλι το πώς παίζεται η θέση του σέντερ φορ στο σύγχρονο ποδόσφαιρο –και, σε κάποια φάση γύρω στο 70΄ (!) δίδαξε και πώς πρέπει να παρεμβαίνει στην περιοχή του ένας σύγχρονος… αριστερός μπακ κι αυτό τα λέει όλα.
Δύο σημειώσεις ακόμη: έχουμε 14 αγωνιστικές ακόμη μπροστά μας. Τίποτε δεν έχει τελειώσει. Ούτε για τον τίτλο, ούτε για τα πλέι οφ. Ειδικά, μάλιστα και εάν ο ενθουσιώδης αλλά και αποτελεσματικός τρόπος με τον οποίο έχουν μπει στον δεύτερο γύρο ΠΑΟΚ και Άρης έχει συνέχεια, οι επόμενες αγωνιστικές αναμένονται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον…
Καλή χρονιά να έχουμε, με υγεία πάνω απ’ όλα -όλα τα υπόλοιπα, άλλωστε, είναι δευτερεύοντα…



Feed
7 Ιανουάριος 2010 στις 1:10
Καλησπέρα σας.Οσοι πιστεύετε ότι τα αποτελέσματα είναι απόροια της κατάστασης των ομάδων,πέφτετε έξω.Στον 1ο γύρω ο Ολυμπιακός έπαιξε με ελλείψεις και με Π.Α.Ο.Κ.,μεσοβδόμαδα με Α.Ε.Κ. και με Παναθηναικό,όπου ερχόταν τρένο.Τα φαβορί όπως θυμόμαστέ όλοι ήταν οι αντίπαλοι του Ολυμπιακού.Τα παιχνίδια ήταν μονά στο στοίχημα.Λεφτά σίγουρα έπεσαν πολλά.Εγώ πιστεύω και με βάση το κλίμα των ημερών που προηγούνταν των παιχνιδιών τα περισσότερα έπεσαν υπέρ των αντιπάλων του Ολυμπιακού.Ομως οι τιμές των αποδόσεων δεν άλλαξαν στον Ο.Π.Α.Π. και αυτό για να μην πάει (έστω για κάλυψη) κανείς υπέρ του Ολυμπιακού.Και στα τρία κέρδισε ο Ολυμπιακός και ο Ο.Π.Α.Π. κονόμησε.Εκτός αν πιστεύετε ότι δεν έπεσαν πολλά λεφτά σε αυτά τα παιχνίδια ώστε να υπάρχουν αλλαγές στις αρχικές αποδόσεις.Τότε το παιχνίδι Α.Ε.Κ. - Π.Α.Ο.Κ. γιατί υπέστη μεταβολή στις αρχικές του αποδόσεις?Εκτός αν θεωρείτε ότι έπεσαν περισσότερα χρήματα από το Ολυμπιακός -Παναθηναικός!!!Στο παιχνίδι Ολυμπιακός - Α.Ε.Κ. η τιμή της απόδοσης άλλαξε (μειώθηκε ο άσσος) και νικήτρια η Α.Ε.Κ.Οσοι έμαθαν έγκαιρα τη μείωση και δεν έπαιξαν τη γλύτωσαν.
7 Ιανουάριος 2010 στις 1:12
Εσείς κύριε που είδατε κανονικό γκόλ του Τοροσίδη που με τον αγκώνα παίζει καράτε επι του Αραμπατζή προφανώς θα είχατε δει και δίκαιο αποτέλεσμα ακόμη και στο παιχνίδι του Α γύρου. Η δεν το θυμάστε? Μη εκδηλώνεστε υπέρ του Ολυμπιακού τόσο φανερά γιατί θα μιμηθείτε τον κ. Παπαδημητρίου στη ΝΕΤ που είναι τόσο γραφικός όταν σχολιάζει τον θρύλο. Αυτήν την ΑΕΚ που την έχετε βάλει στο στόχαστρο όλοι οι ενάντιοι δεν μπορείτε να παραδεχθείτε ότι παρ όλο το κυνηγητό ακόμη και έτσι παίζει καλύτερη μπάλα απ τον θρύλο. Και να σας πω κάτι? Πολλές φορές παίζει καλά κι ο Ολυμπιακός. Ξέρετε τους βασικούς λόγους? θα σας πω εγώ 2λόγους. 1ον Εχει τη δυνατότητα να έχε υψηλότατο προυπολογισμό. Αυτό είναι άδικο. Γιατί άν είχε π.χ. η Καβάλα τον μισό προυπολογισμό του θρύλου δεν θα παιζόταν. Ξέρετε όμως τον 2ο λόγο? Ακούστε το όχι από άσχετο με το θέμα άτομο, γιατί ήμουν κι εγώ επαγγελματίας ποδοσφ. Ο Ολυμπιακός παίζει με τον αέρα του γεγονότος ότι στην στραβή έχει πλάτες. Στα δύσκολα θα τον σπρώξουν διαιτητές, αθλητικοί δικαστές, ΕΠΟ ΕΠΑΕ . Δηλαδή οι παίχτες του Ολυμπιακού μπαίνουν με αέρα όπως συμβαίνει στην προπόνηση. Ανετοι γιατί ξέρουν ότι και στο λάθος και στην κακή μέρα εδώ είμαστε εμείς του λένε Μη φοβάστε. Και παίζουν πιό άνετα χωρίς την πίεση που έχουν οι αντίπαλοί τους. Αυτό δεν είναι άδικο κύριε? Είμαι συνδρομητής σας και βλέπω ότι δεν βγαίνετε ποτέ να πείτε κάτι τέτοιο κι εγώ ξέρω καλά γιατί κι εσείς Γιατί χαιδεύετε αυτιά Εγώ στο τέλος διαφωνώ με τα γραφόμενά σας γιατί τελικά ο Καλόπουλος έκανε κακό στον θρύλο. Τον καθησύχασε με το πλαστό γκόλ και αγανάκτησε περισσότερο του Αεκτζήδες. Ευχαριστώ αν το φτάσατε μέχρι εδώ
7 Ιανουάριος 2010 στις 3:26
“Μη εκδηλώνεστε υπέρ του Ολυμπιακού τόσο φανερά γιατί θα μιμηθείτε τον κ. Παπαδημητρίου στη ΝΕΤ που είναι τόσο γραφικός όταν σχολιάζει τον θρύλο.”
!!!???
7 Ιανουάριος 2010 στις 3:57
Καλή Χρονιά σε όλους παιδιά, και φυσικά σε σένα Στέλιο.
Επειδή είμαι φίλαθλος του ΠΑΟ θα μιλήσω μόνο για την ομάδα μου:
1) Στον Σπυρόπουλο βρίσκω ελαφρυντικά (παρόλο που ήταν πολύ κακό ματς το σημερινό του), δεδομένου καλύπτει όλη την αριστερή πλευρά μόνος του. Μόλις μπήκε ο Λέτο (του οποίου δεν είμαι fan όπως οι περισσότεροι της θύρας στην οποία έχω διαρκείας), θεωρώ πως ανέβασε την απόδοσή του (βέβαια όλοι είχαν φτερά στα πόδια αφού προηγούμασταν…)
2) Δεν γιουχάρω ποτέ στο γήπεδο, ιδιαιτέρως παίκτες, την αγανάκτηση του κόσμου για την αλλαγή του Τζιώλη όμως την καταλαβαίνω. Αλλά από την άλλη είναι καιρός να μάθει ο ΠΑΟ να “μοστράρει” τους παίκτες που είναι για να φύγουν (αν μετά το 3-1, πότε?). Τα φαινόμενα Παπαδόπουλου, Τζιώλη, Κλέιτον και Μάντζιου είναι παραδείγματα προς αποφυγή. Κατά τη γνώμη μου καλά κάνει ο Νιόπλιας και χρησιμοποιεί τους πάντες για να αποκτήσουν αξία μεταπώλησης. Θα ήθελα το σχόλιό σας (και φυσικά το δικό σου Στέλιο) πάνω σε αυτό.
3) Και βέβαια χάρηκα για την ΑΕΚ. Και βέβαια το πρωτάθλημα δεν τελείωσε…
7 Ιανουάριος 2010 στις 3:58
Ρε φίλε Γιάννη… Ο Στέλιος είναι και δηλωμένος (διορθώστε με, παρακαλώ, αν κάνω λάθος) βάζελος. Μήπως βλέπεις φαντασματάκια..? Λεω εγώ τώρα…
Στέλιο, απόλυτο δίκιο έχεις για το θέμα της άμυνας του ΠΑΟ και ανησυχώ ότι θα τη βγάλουν καθαρή τώρα που φύγαμε 5 βαθμούς. Άλλα με το πρόγραμμά μας αυτή η διαφορά εύκολα καλύπτεται νομίζω. Να’ναι καλά ο Τζιμπρίλος (που κι εγώ είχα, ατυχώς, αμφισβητήσει) που τα βάζει από παντού πλέον.
7 Ιανουάριος 2010 στις 4:25
Καλά ο άλλος λέει τον Μαρκάκη ολυμπιακό,θα μας τρελλάνουν εντελώς οι βάζελοι να πούμε!Κανονικό γκολ μας ακυρώσανε και τρίχες κατσαρες-δυο αποβολές χάρισαν στην ΑΕΚ και μιλάτε ρε παιδιά.Έλεος δηλαδή!Σπρωχτούς σας πάνε να το πάρετε φέτος παιδιά αλλά επειδή δεν είστε ο Ολυμπιακός,σύμφωνα με τους αντικειμενικούς”κερδίζει το ποδόσφαιρο”με τις ομορφιές αυτές.Τώρα γιατί οι ρεπόρτερ του Παναθηναϊκου όπως ο κυριος Μαρκάκης και κάτι γραφικοί χούλιγκαν”δημοσιογράφοι”της Πράσινης κάθονται και γράφουνε άρθρα για τον Ολυμπιακό δεν το καταλαβαίνω.Τουλάχιστον οι δικοί μας περιορίζονται στους αγώνες της ομάδας μας.Αλλά να μου πεις δυο ομάδες υπάρχουν ως γνωστόν στην Ελλάδα…
7 Ιανουάριος 2010 στις 4:53
Loipon auto pou exw na pw egw einai oti o Olympiakos simera apedikse oti toulaxiston gia fetos den exei ta fonta na parei kanenan titlo. Apo oti fainetai o Ziko tin eide Ten Kate kai apofasise na kanei alxeimeies me tin “omada” xthes…Episis den thelw na akousw grafikotites tupou i diaitisia eunoei ton panathinaiko ksana, afou o diaititis katafere na allaksei mia swsti apofasi pou pire (gia onoma tou theou) epeidi sfurize ena match mesa se mia zougkla pou onomazetai Karaiskaki. Telos pantwn, ena megalo bravo stin aek gia simera kai epetai i sunexeia tis kseftulas tou thrunou sto OAKA…
7 Ιανουάριος 2010 στις 7:03
Καλα Γιαννης παρατα το αθλημα καλυτερα. Δες τα αρθρα που εχει δημοσιευσει ο κ.Μαρκακης πρωτα κ μετα μιλα. Απο τους λιγους σοβαρους δημοσιαγραφους κ αν και με ενοχλει που γραφει περισσοτερα “πρασινα” αρθρα(ΟΧΙ επειδη ειναι Παναθηναικος-δεν το πιστευω με τιποτα απλα τον βρισκει πιο ενδιαφερον) ειναι απο τους κορυφαιους. Μονο Ολυμπιακος δεν ειναι. Εαν αυτο το αρθρο ειναι αβαντα τοτε τα αρθρα αλλων που παιρνουν επιταγες απο την ΠΑΕ τι ειναι; Ολο αερολογιες. Αυτα για τν δημοσιογραφει που σε φιλοξενει.
Το οτι σου κανουν πλακα ολοι κ επειδη ξαφνικα η καλυτερη ομαδα της Ελλαδας ΠΑΡΑΠΑΙΕΙ δεν σημαινει οτι η ΑΕΚ εχει καμια κρυφη δυναμη που καταπιεζοταν απο διαιτητες. Απλα ειναι τα πραγματα. Ο ΟΣΦΠ αγωνιστικα ηταν ενα αισχος ενω η ΑΕΚ επαιξς πολυ εξυπνα κ διαβασμενα. Κερδισατε κ κλαιτε για τους διαιτητες. Εαν ο ΟΣΦΠ επαιζε με παθος οπως με τον ΠΑΟ θα μετρουσατε ακομα goals. Αλλα δεν εγινε κερδισατε μπραβο σας καλη συνεχεια. Αυτα με τα αγωνιστικα.
Αυτα με τη διαιτησια ειναι αποψη σου που ειναι σεβαστη.
Τελος επειδη μαλλον δεν ειδες τον αγωνα ο Τορο δεν ηταν με τον Αραμπατζη στην φαση του goal που ακυρωθηκε. Και παλι καλα που ακυρωθηκε! Συμφωνω κ.Μαρκακη! Πραγματικα ο ΟΣΦΠ αν κ με ποναει αξιζε διασυρμο σημερα. Τετοια χαλια θυμιζαν ευρωπαικες ηττες με κατω τα χερια. Κριμα για τον κοσμο.
7 Ιανουάριος 2010 στις 8:46
δεν θυμαμε τι εγραφες περσι οταν φωναζε ο παο για την διατησια επλιζω να εγραφες τα ιδια με φετος αλλα δεν το νομιζω
7 Ιανουάριος 2010 στις 9:25
Εσείς πως ερμηνεύετε και με τον τίτλο σας δηλαδή ότι ο Κος Καλόπουλος έκανε και καλό αλλά και κακό στο παιχνίδι.Η δουλειά του είναι άλλωστε να σφυρίζει ποδοσφαιρικούς αγώνες και πληρώνεται αδρά γι’αυτό.Ο ποδοσφαιριστής Κος Άκης Ζήκος είχε πει κάποτε ότι όλοι μα όλοι οι διαιτητές παίζουν σαν χεσμένοι στο γήπεδο Καραισκάκη.Θα τον διορθώσω όμως και θα αναφέρω ότι εκτός από τους διαιτητές που παίζουν σαν χεσμένοι και οι δημοσιογράφοι μιλάνε σαν χεσμένοι για τον Ολυμπιακό με πρώτους και καλύτερους τους δημοσιογράφους της ”κρατικής τηλεόρασης” και έπειτα όλοι οι υπόλοιποι.Αυτό με το γκολ οφ-σαιντ του Ολυμπιακού δεν έχει ξαναγίνει να το σφυράει ο επόπτης και ο διαιτητής έπειτα από διαβουλεύσεις και με τον ”τέταρτο” να το κατοχυρώνει γκολ.Απίστευτα πράγματα ζούμε σε αυτήν την χώρα.Όσο για κάτι οφ-σαιντ που χρεώσανε στην ΑΕΚ που δεν υπήρχαν μάλιστα το ένα δεν το έδειξε καν replay ουδείς λόγος γίνεται.Αλλά όλοι μιλάτε για τις κίτρινες κάρτες του Καράμπελα που κακώς κατά την γνώμη μου δεν δόθηκαν και για το γκολ που ακύρωσε του Ολυμπιακού που εάν το δείτε στην live φάση το έχει σφυρίξει το φάουλ πριν μπεί η μπάλα στα δίχτυα.Και σύμφωνα με την γνώμη μου πάλι κακώς ακυρώθηκε αλλά και τα replay δεν ήταν καθόλου διαφωτιστικά και σε αυτό φταίει το Ολυμπιακό τηλεοπτικό κανάλι ΝΕΤ και όλοι οι ιθύνοντες του που το έχουν φτάσει σε αυτό το χάλι.
Με λίγα λόγια θέλω να σας πω ότι το ποδόσφαιρο σε αυτήν την χώρα δεν πρόκειται να πάει ποτέ μπροστά γιατί τα χρήματα που διακυβεύονται από κάποιους για κάποιους είναι μάλλον πολλά και δεν το αφήνουν το θέμα.Τα χάλια της διαιτησίας δεν είναι η πρώτη φορά που τα βλέπουμε αλλά ούτε και η τελευταία.Έτσι και αλλιώς είναι συμφωνημένα όλα από την αρχή για την βαθμολογική κατάταξη των ομάδων.Εδώ την ΑΕΚ δεν την σέβονται αυτοί που την έχουν,θα την σεβαστούν οι άλλοι που την πολεμάνε από την αρχή(βλέπε όλα τα παιχνίδια του πρώτου γύρου).Ελλαδιστάν!!!!!!!!!!!!!!!!
7 Ιανουάριος 2010 στις 10:28
Γιάννη (χρονια πολλά για την γιορτή σου), τέτοιες “αγκωνιές” στις διεκδικήσεις απο σέντρα, αφού είσαι και ποδοσφαιριστής, θα ξέρεις ότι γίνονται απο την τελευταία κατηγορία του ερασιτεχνικού, χωρίς να δίνονται φάουλ. Προφανώς ο Καλόπουλος, έχοντας καταλάβει ότι έκανε λάθος στο πρώτο γκολ, “διόρθωσε” το λάθος του με το γκολ στο τέλος. Το κάνουν συχνά αυτό οι διαιτητές. Πράγμα που ναι μεν είναι λάθος, αλλά οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές το “προκαλούν” αφού όταν γίνεται κάτι εις βάρος τους, είναι οι πρώτοι που θυμίζουν στον διαιτητή το προηγούμενο λάθος του (θυμάμαι ενδεικτικά στην κίτρινη του Πάντου, όλοι οι παιχτες του ολυμπιακού είπαν στον διαιτητή για την κίτρινη του Καράμπελα).
Στέλλιο να σε ρωτήσω την προσωπική σου γνώμη για τον Ζίκο; Δεν θέλω να διώξω τις (κύριες) ευθύνες του Κόκκαλη, άλλωστε αυτός έφερε τον Ζίκο στον Ολυμπιακό. Όμως, επειδή βλέπω ότι κάπου τον υπερασπίζεσαι -γιατί έπαιρνε αποτελέσματα στην αρχή - θα ήθελα να μου πεις αν εσύ πιστεύεις ότι ο Ζίκο είναι προπονητής. Όχι καλός ή κακός. Απλά προπονητής. Γιατί για μένα ΔΕΝ είναι.Και απο την στιγμή που δεν είναι προπονητής, όχι μόνο δεν ελπίζω σε “καλύτερες μέρες”, αλλά δεν μπορώ να βασιστώ και πάνω του για την δημιουργία ομάδας (ακόμα και αν αυτό συνοδεύεται απο απώλεια του πρωταθλήματος). Δηλαδή, ναι, να χάσω το πρωτάθλημα, αλλά να φτιάξω ομάδα. Αν χάσω και το πρωτάθλημα, δεν φτιάξω και ομάδα….είναι 1000 φορές “ήττα”
7 Ιανουάριος 2010 στις 10:31
ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
==================
Το μόνο σχόλιο άμεσης απομόνωσης των ημέρων μας , είναι το ακόλουθο.
Ολα τα άλλα ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΓΑΠΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΡΑΦΩΝ !! είναι για….σε δουλειά να βρισκόμαστε
“Κατά τα λοιπά, αν σε κάτι αξίζει να μείνει κάποιος λίγο παραπάνω στο αποψινό ματς, αυτό είναι η απόδοση (για μία ακόμη φορά) του Σισέ, ο οποίος δίδαξε και πάλι το πώς παίζεται η θέση του σέντερ φορ στο σύγχρονο ποδόσφαιρο –και, σε κάποια φάση γύρω στο 70΄ (!) δίδαξε και πώς πρέπει να παρεμβαίνει στην περιοχή του ένας σύγχρονος… αριστερός μπακ κι αυτό τα λέει όλα.”
Οπερ σημαίνει.
Οτι πληρώνεις παίρνεις.
Αυτό που σου έλειπε πέρυσι , το πήρες φέτος και χωρίς να είσαι καλύτερος , νικάς.
Πήρες κίλερ , χάμερ , βουνό , τσαμπουκά , παθιασμένο , παικταρά φουνταριστό στα 28 του !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(πάντα συγκριτικά με αυτό που είσαι) και ιδού τα αποτελέσματα.
Μόλις με 8 εκ ευρώ , από τα 50 που διέθεσες και που θα μπορούσες με άλλα 10-15 (από τα 50 , ΟΧΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ)
το πολύ , να πάρεις τον ανάλογο πίσω σέντερ μπάκ και το ανάλογο 10άρι χάφ , να παραμιλάνε στο ΓΙΟΡΟΥΠΑ ΛΙΓΚ
Τα υπόλοιπα δώστα σε Σκόκο , Λέτο , Καντέ , Κατσούρ κλπ να φιάξεις γύρω από τη ραχοκοκκαλιά σου ΟΜΑΔΑΡΑ
Κάποια XATZHαγαπούλα εδώ , κάτι έλεγε για τον Τζιμπρίλ , συνεχώς και σπασοκαρυδίστικα !!
ΟΤΑΝ Ο JAN όπως πάντα σταθερός και αντρούκλα στις θέσεις του (εξού και η αρμάδα των μωρών που συνεχίζει
να διπλαρώνει επιτυχώς !!) έλεγε βλέποντας μόνο το πάθος που είχε την αρχή αυτός ο καταξιωμένος στράικερ ,
δε μπορεί να μην πήραμε παίκτη που έχει παρελθόν , παρών , μέλλον και καρύδια που τόσο μας λείπουν χρόνια τώρα
Πήραμε Human PANATHINAIKOS
Και τώρα αν τα σκάσεις θα πάρεις τον Κάτα Ντίαζ ας πούμε.
Τι τώρα , τι το καλοκαίρι ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΤΕΘΗΜΕΝΟΣ να πληρώσεις ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΟΥΛΕΨΕΙ σοβαρό σκάουτινγκ,
τόσα χρόνια τούρκικα που δεν έχεις το αναθεματισμένο και εναέριο και ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ κίλερ
Και λέω για Κάτα Ντίαζ πχ , γιατί τον κίλερ τον θέλω και στο Γιορούπα Λίγκ
ΕΙΜΑΙ ΚΟΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ…….ΚΑΙ ΔΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ
7 Ιανουάριος 2010 στις 10:31
ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΣΑΛΙΟ ΥΠΗΡΧΕ? ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ Η ΑΕΚ? ΤΙ ΘΑ ΑΛΑΞΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΑΥΡΙΟ ΠΡΩΙ/? θα ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΜΑΤΣ 4 ΚΙΤΡΙΝΕΣ Ο ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ ΣΥΝ ΤΟ ΑΝΥΠΑΡΧΤΟ ΦΑΟΥΛ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΥ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΤΟΡΟ?ΘΑ ΞΑΝΑΔΙΑΙΤΗΤΕΥΣΗ Ο ΠΙΚΙΝΔΙΝΟΣ ΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ? ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΜΕ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚ ? ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΚΟΜΑ ΕΦΕΤΟΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟ? ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΚΙΣΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΔΕΝ ΑΝΥΣΗΧΩ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΥΣΗΧΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΕΡΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΘΕ ΧΡΩΜΑΤΟΣ
7 Ιανουάριος 2010 στις 10:42
κάτι θες να γραψεις σήμερα Στέλιο, κάτι θες να μας πεις αλλά κάπου τα μπερδεύεις.
Αλλά ως θαυμαστής της ομάδας του Ρεχάγκελ δεν περίμενα να γράψεις κατι κακό για τους
διεθνείς της ομάδας.
Ο Σπυρόπουλος κάνει ένα δωρο στον Εργοτέλη ακριβως ίδιο με αυτό που έκανε στο Κουν Αγκουέρο
με την Ατλέτικο. Ακραίος υποδέχεται με πλάτη προς την εστία κάτω από τη σέντρα την μπάλλα και
καταφέρνει να κοντρολάρει, να γυρίσει το σώμα του και να προωθηθεί πάνω από 20 μέτρα έχοντας
δίπλα του τον ακραίο μπακ. Και έχει και τα δυο του πόδια και εξακολουθεί να είναι όρθιος.
Και μόνο που το ακούς σου κάνει κάτι σαν επιστημονική φαντασία.
Φαίνεται λίγα άκουσε από τον 10Κ την πρώτη φορά που το έκανε.
ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΒΑΛΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ.
Να βάλουνε μυαλό γρήγορα γιατί ο κόσμος φέτος δεν αστειεύεται.
Είναι η πρώτη ή η τελευταία φορά που είτε μπαίνει ο Ρούκα, είτε ο Λέτο, είτε ο Νίνης,
είτε ο Λάζαρος σημασία έχει ότι μόλις βγαίνει ο Καρα η ομάδα πάει τρεις φορές πιο γρήγορα.
Ναι ή όχι?
Για τον Κατσουράνη κανα σχόλιο? Χθες ήταν η μοναδική φορά που είχε ανεκτή εμφάνιση
μετά από 20 παιγχνίδια (εξαιρουμένων των φάσεων με τα γκολ που έχει βάλει).
Και για να τελειώνω για να μη φανω εμπαθής: Υπάρχει τεράστια διαφορά στη διάθεση για προσφορά,
πρσοσοχή όχι στην αγωνιστική προσφορά αλλά στήν παικτική διάθεση των βασικών στελεχών της εθνικής
ομάδας και σε αυτή των ξένων παικτών (Σισέ, Ζιλμπέρτο, Λέτο) κάτι που βγάζει μάτια στο γήπεδο.
7 Ιανουάριος 2010 στις 12:24
@ Ελένη: δεν κατάλαβα και πολλά, αλλά γενικώς δεν καταλαβαίνω πολλά από στοίχημα, οπότε…
@ Γιάννη: αφού δεν έχετε διαβάσει προηγούμενα ποστ, γιατί σπεύδευτε σε συμπεράσματα; Επίσης… αυτό εδώ το ποστ, το διαβάσατε προσεκτικά πριν σπεύσετε σε συμπεράσματα;
@ chstaria: Και βρήκε και άνθρωπο να με συγκρίνει…
@ stronzo: 1. Ατυχές nick (με βάση το σοβαρότατο περιεχόμενο του σχολίου).
Επί της ουσίας: Κι εγώ αυτό λέω. Ότι όσο τριάδα στα χαφ θα είναι οι Σίλβα-Καραγκούνης-Κατσουράνης, ο (κάθε) Σπυρόπουλος, από αριστερά ή δεξιά, θα αναγκάζεται να συμμετέχει στην παραγωγή παιχνιδιού πολύ περισσότερο απ’ όσο το “έχει” σαν ρεπερτόριο. Κι αυτό, παρότι ως ποδοσφαιρική λογική είναι σωστή, ακριβώς επειδή αφορά παίκτες που δεν το “έχουν”, θα δημιουργεί περισσότερα προβλήματα απ’ όσα λύνει.
Στο θέμα Τζιόλη, θα συμφωνήσω μαζί σου σε ό,τι αφορά τη στάση του Νιόπλια. Οι αποδοκιμασίες σε παίκτες δεν μου αρέσουν και πολύ περισσότερο απέναντι σ’ ένα ποδοσφαιριστή που δεν έχει προκαλέσει ποτέ, απλώς κουβαλάει, χωρίς να φταίει και πάλι, το “στίγμα” να είναι παιδί μιας εποχής που δεν υπάρχει ούτε ένας φίλος της ομάδας να την αναπολεί με νοσταλγία…
@ Παύλο: βεβαίως και το έχω πει ότι ο Παναθηναϊκός είναι η ομάδα που αγαπώ παιδιόθεν. Ξεχωρίζω, ωστόσο τις παιδικές αγάπες από τις επαγγελματικές δραστηριότητές μου ως ενηλίκου… Κατά τα λοιπά, όλες οι διαφορές καλύπτονται αν δεν είσαι σοβαρός και προσεκτικός. Και οι 14 αγωνιστικές δεν είναι λίγες. Είναι σχεδόν ένας ολόκληρος γύρος…
@ Περλεπεπέ: μεγαλοσύνη εκ μέρους σου, που επιτρέπεις να υπάρχει και δεύτερη ομάδα στην Ελλάδα… (Και μετά αναρωτιέστε για ποιο λόγο υπάρχουν ομάδες που έχουν σκοπό της χρονιάς να κερδίσουν τον Ολυμπιακό…)
@ Χρήστος: αν ο Τεν Κάτε έβαζε τον Νίνη για εξήντα λεπτά αριστερό χαφ, θα μίλαγες για “αλχημείες” ή όχι; Ο Νιόπλιας είναι σώφρων και σοβαρός και οι λύσεις που επιδιώκει να βρει σε δεδομένα προβλήματα δεν διαφέρουν και πολύ από του Ολλανδού, απλώς έχει την έξωθεν καλή μαρτυρία (και δικαίως, φυσικά) και γι’ αυτό όλοι βλέπουν τις κινήσεις του με καλύτερο μάτι…
@ Φικώρης: έχεις υγιή άποψη για την ομάδα σου και το ποδόσφαιρο και γι’ αυτό είναι καλό που μπαίνεις στον κόπο να σχολιάσεις. Οι υγιείς είναι πολύ περισσότεροι από τους “ασθενείς”, αλλά η σιωπή τους δημιουργεί λάθος εντύπωση…
@ HAWK: ούτε εγώ θυμάμαι να έχεις ξανασχολιάσει σε κάποιο απ’ τα προηγούμενα 153 ποστ του μπλογκ. Δεν μπαίνω στον κόπο, λοιπόν, να σου αναλύσω το παραμικρό. Αν θες, μπες εσύ και διάβασε…
@ Ηλία: Έχω ακούσει κι εγώ από χθες πάρα πολλά αρνητικά σχόλια για τη μετάδοση του αγώνα -την οποία, φυσικά και δεν άκουσα, όπως δεν ακούω και ποτέ. Σιγά μην ακούσω σχολιαστή της ΝΕΤ σε Ολυμπιακός-ΑΕΚ, όταν την ίδια ώρα ο Sentra 103.3 έχει Καραπαπά-Μπίλιο στο Καραϊσκάκης. Έλεος δηλαδή. Προσωπική άποψη δεν έχω, λοιπόν, αλλά για να γκρινιάζουν τόσοι πολλοί, μάλλον έγινε χαμός. Δεν με εκπλήσσει το γεγονός. Είναι η νοοτροπία τέτοια στην κρατική τηλεόραση. Ανέκαθεν ήταν. Και όταν ο Παναθηναϊκός ήταν “προϊόν” της, τα ίδια γινόντουσαν…
@ Θανάση: φίλε, την άποψή μου για τον Ζίκο την έχω εκφράσει εγκαίρως και από εδώ και από το Goal. Είναι μετριότατος προπονητής και από τις κλασσικές περιπτώσεις πάλαι ποτέ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ (πραγματικά, όμως, τεράστιου, τον έχω ζήσει έτσι, ως) παίχτη, που δυσκολεύεται πολύ στη συνέχεια να προσαρμοστεί σε ρόλο τεχνικού. Η ψυχολογία, ωστόσο, παίζει μεγάλο ρόλο σε μια ομάδα και σ’ αυτό, καθώς φαίνεται, έστω και πηγαίνοντας για κάποιο διάστημα με τα “νερά” των παιχτών και εξαιτίας της φύσει (αφελούς μεν, αλλά ευχάριστης στ’ αυτιά) “επιθετικής” λογικής του, ο Ζίκο βοήθησε τον Ολυμπιακό να βγάλει τα κάστανα από τη φουφού σε μια δύσκολη περίοδο. Του πιστώνεται, όπως του χρεώνονται και τα λάθη που ακολούθησαν. Σε κάθε περίπτωση, όμως, το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα ήταν, είναι και θα είναι η διοίκηση. Διότι εκείνη επέλεξε να αντικαταστήσει έναν Κύριο (με κάπα κεφαλαίο), δουλευταρά και γνώστη όπως ο Βαλβέρδε με τον Κετσπάγια (με τις δεδομένες αδυναμίες όπως και τα δεδομένα θετικά), εκείνη επέλεξε να διώξει τον Κετσπάγια απλώς επειδή… υπήρξε αυτός που ξέραμε ότι θα είναι (και προς τιμήν του), εκείνη επέλεξε να αντικαταστήσει τον Γεωργιανό με τον Ζίκο (που επίσης έχει γνωστές και δεδομένες αδυναμίες), εκείνη θα αντικαταστήσει τώρα τον Ζίκο (με βάση αυτές τις αδυναμίες) με τον Μπάντοβιτς ή τον Αλεξανδρή… Σε δουλειά να βρισκόμαστε, δηλαδή και ανακατωσούρα να υπάρχει, να μη θυμάται ο κόσμος ποιος (ΠΑΝΤΟΤΕ) φταίει κατά βάθος για τέτοιου είδους ζητήματα στην ομάδα του…
@ ΓΖΓ: Κοίτα. Τώρα που το καλοσκέφτομαι, ψηλό αγόρι είναι ο Τζιμπρίλ, δυνατό. Τι αριστερό μπακ τι στόπερ-κίλερ, ε;
@ Αρκις: έχεις δίκιο. Τίποτε δεν θα αλλάξει για την ΑΕΚ επί της ουσίας. Ότι, σε κατάσταση ημιδιάλυσης και με 150.000 ψωροχιλιάρικα να μαζεύονται την τελευταία στιγμή από πέντε εκατομμυριούχους α-μετόχους της (κι αυτό υπό το φόβο των Ιουδαίων) για να προσφέρουν έξτρα κίνητρο, κέρδισε τον Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκης μετά από 15 χρόνια δεν είναι λίγο. Εσύ θέλεις να το κάνεις λίγο και να το ρίξεις στη διαιτησία. Και δεν καταλαβαίνεις έτσι ότι, κατά βάθος, τη δική σου ομάδα μειώνεις απ’ τη μία κι απ’ την άλλη ρίχνεις νερό στο μύλο μιας λογικής (βλέπε και πιο πάνω, τι απαντώ στον Περλεπεπέ) που φτάνει τις περισσότερες ομάδες στην Ελλάδα να θέλουν να κερδίσουν τον Ολυμπιακό πιο πολύ από κάθε άλλη ομάδα. Γιατί; Διότι αισθάνονται ότι περιφρονεί κάθε άλλη ομάδα και χωρίζει τον κόσμο σε “ολυμπιακούς και αντιολυμπιακούς” και άλλες τέτοιες αλαζονικές και υπερφίαλες γραφικότητες που, κάποια στιγμή πληρώνονται, φίλε, Αρκις…
@ Στάθη: καθόλου δεν μπερδεύομαι. Απλώς, εσύ θεωρείς ότι είναι θέμα “καλαμιού” κι εγώ θεωρώ ότι είναι θέμα ικανοτήτων. Ο Σπυρόπουλος δεν είναι ο αριστεροπόδαρος Ντάνι Άλβες. Ουδέποτε υπήρξε φουλ μπακ και δεν θα γίνει τώρα, όσο “μυαλό” κι αν βάλει. Όσο για τον Καραγκούνη, έχω σημειώσει αυτό που λες σε εποχές που μόνος του, ο “τυπάρας” συμβόλιζε το πέρασμα σε μια νέα εποχή και ουδείς σκεφτόταν καν να κριτικάρει την αγωνιστική απόδοσή του στο πλαίσιο της ομάδας που ΠΗΓΕ να φτιάξει ο Τεν Κάτε -και τώρα θα προσπαθήσει να φτιάξει ο Νιόπλιας (και, με τη σειρά του, ίσως τα καταφέρει, διότι είναι πιο πρακτικός και ήπιος άνθρωπος από τον Ολλανδό και μερικά πράγματα που θα θελήσει να περάσει στη διοίκηση, μπορεί να καταφέρει να το κάνει χωρίς τριβές…)
7 Ιανουάριος 2010 στις 12:30
@ JAN ZWAN JACOBSEN Sunfwnw apoluta…
@ Stathis Polu swsti i apopsi sou gia to Peiratiko tou Panathinaikou..Prepei na ksupnisoun epitelous!
@ Arkis
Oloi enantion sas einai…Nai antiolympiakoi! Ksereis giati? GIATI VARE8IKAME auti ti nootropia ton GAVRWN. Ap tin ora pou emfanistike o Socrates! To mono pou vgazete einai mia alazonia,na patame epi ptwmatwn gia na paroume to apotelesma kai na vlepete ta panta ektos ap ta xalia sas!
Deka xronia twra exete vgei ap tis fwlies sas kai mas prizete ka8e mera oti o Olympiakos einai i kaluteri omada kai panta prepei na nikaei! Matia exoume kai vlepoume pws ta pairnete! Eleos katantisate grafikoi,stamatiste pleon!
Les gia tin Aek pou de 8a sw8ei…Ti se peirakse i Aek??? Panathinaikos eimai alla ti 8elw dunath.8elw na tin nikisw sto ghpedo kai oxi logo tou oti exei dioikitika provlimata.
Oso gia ti fetini diatisia pou anaferesai de 8a apantisw kan…Toulaxton tragelafikos!
Eisai ektos pragmatikotitas logo tou oti i omada sou egine kseftila ap tin pe8ameni Aek…Alla mpala einai…kai gurnaei..kai kanei k bananes(vlepe 2o goal) kai…timwrei..!!!
7 Ιανουάριος 2010 στις 12:36
stelio kalh xronia kai bravo gia to arthro…pali
tha diafwnisw me ena pragma mono
to perifhmo epixeirhma peri amyntikh leitourgias twn meswn…
sigoura katsour kai kara einai fountaristoi mesoi, kai menei mono o silva na katharizei tis epitheseis
alla silva +4 amyntikoi tha eprepe na einai arketoi gia na stamatisoun tous kalous alla oute toni oute totti oute vuvininc epithetikous tou ergotelh
sigoura ta back anevainoun kai ksexniountai
kyriws o vyntra pou anevainontas den voithaei idiaitera (ektos stimenwn fasewn)
alla ta kentrika amyntika didyma pou diathetoume
den anevainoun, oute omws katafernoun na meinoun pisw
mpainoun se ena fantastiko xwroxrono, kai einai makria apo thn mpala, kai apo thn perioxh, kai apo tous epithetikous
ayto shmainei diaforetika pragmata gia ton kathena
1)o biershimir exei talento alla tou leipei se terastio vathmo h empeiria kai thn pataei
2)o vyntra exei pathos kai filotimo, alla den exei talento, oute taxythta, oute swmatodomh gia na kanei taklin sthn kinhsh
3)o sarreigi einai poly argos kai den peftei me dynamh sta taklin
4)o kante exei dynamh alla einai argos kai aprosektos
den lew oti ola tha lythoun me ena CB klashs
eksalou dyo xreiazomaste
alla enas hgeths typou materaci, pogatezs, squilacci, escudé
den tha afinoun ton nearo stoper dipla tous na alwnizei aney logou kai aitias
kai mazi me ton tzorva, tha fwnazoun kai tha dinoun entoles
ayto tha apeleytherwsei tous salpi cissé, kara akoma kai leto pou prepei na treksoun 2 fores perisotero apo oso prepei
gia na erthoun pisw na kanoun thn douleia tou vyntra
kai ekei, oi grammes tha einai kontines, statheres kai apotelesmatikes se ola ta epipeda…
ps.
poios den xairetai na vlepei ton megalo cissé na fanatizete gia thn omada mas/tou ?
pisteyw oti irthe me oreksh na anagenithei kai na fygei
alla twra skeftetai sovara na ftasei psila me thn omada tou
7 Ιανουάριος 2010 στις 12:44
Ελένη, ….και μετά ήρθαν οι μέλισσες!!!Άσ’το κορίτσι μου το στοίχημα και μην μπερδεύεις το μυαλό σου να εξηγήσεις “μπούκικα” απλά πράγματα.Στο στοίχημα υπάρχει ένας και μόνο κανόνας, να μη χάσει ο μπουκ λεφτά.Και υπό αυτό το πρίσμα εξηγείται η πτώση των τιμών σε ένα σημείο που έχει φορτωθεί.Τώρα αν εσύ θεωρείς λογικό σ’ενα παραδοσιακό ντέρμπι η τιμή του άσσου να είναι εξ’αρχής τόσο χαμηλή, τότε θα πρέπει να κάνεις μια σύντομη αναδρομή στο παρελθόν σε παρόμοια παιχνίδια, όπου και πάλι είχει επικρατήσει το αουτσάιντερ.Και μάλιστα σε εποχές που δεν είχε μπει το καταραμένο στοίχημα στη ζωή μας.Όμως θέλω να σταθώ σε ένα άλλο σημείο και κατα κάποιο τρόπο συμβουλευτκά θα σου συστήσω να αποσυνδέσεις το άθλημα από το στοίχημα στο μυαλό σου για έναν και μοναδικό λόγο, γιατί ποτέ δεν θα ευχαριστιέσαι το ποδόσφαιρο και τη μαγεία που αυτό κατά καιρούς προσφέρει, όντας υποταγμένη στη λογική ότι τίποτα δεν είναι τίμιο και όλα είναι στημένα.Δυστυχώς δεν είσαι η μοναδική που βλέπει έτσι τα πράγματα και αυτή είναι μια άλλη σύγχρονη πάθηση που πολύ απλά καταστρέφει καθημερινά το άθλημα.Προς Θεού, δεν ζω στα σύννεφα, ξέρω ότι στήνονται παιχνίδια, ξέρω ότι παίζονται δισ γύρω από το παιχνίδι, αλλά μην το ψάχνεις στα παιχνίδια που τα μάτια είναι στραμμένα πάνω τους.Οι ομορφιές γίνονται εκεί που δεν υπάρχουν πολλά μάτια, λέγε με Β’-Γ’ Εθνική.
Φιλικά
7 Ιανουάριος 2010 στις 12:57
re file theleis na legese k dimosiografos? asto asto trixes katsares!!!!!!! pes to eimai bazelos k antiolimpiakos!!!den einai kako!!!!esti k allios oloi theloun na ginoun basiliades!!!!!krima gia ton selida pou se anebazi k ton xrono pou xalasa gia na se diabaso!!!!eisai gia gelia!!!!
7 Ιανουάριος 2010 στις 13:15
Ρε αστείοι φανατίλες σκάστε επιτέλους! Δεν βλέπετε και δεν σιχαίνεστε που οι οπαδοί του Ολυμπιακού (απ’ όσα άκουσα από την τηλεόραση στην μετάδοση) δεν φώναξαν ούτε μια φορά “Ολυμπιακός κ.λπ” ούτε ένα σύνθημα της προκοπής κ.α. αλλά μόνο έβριζαν την ΑΕΚ; Ότι η “εξυπνάδα” τους (!) εκφραζόταν με χυδαία στιχάκια και ακόμη χειρότερο με γιούχα και αποδοκιμασίες στιλ Ζουλού απο τα μεγάφωνα του γηπέδου, δηλ. από την επίσημη ΠΑΕ; Δεν καταλαβαίνετε ότι όσους τίτλους και να πάρετε αυτές οι φτηνές συμπεριφορές και νοοτροπίες σας μειώνουν και φυσικά κάνουν όλους τους άλλους να σας περιφρονούν και να θέλουν -πέρα από το αθλητικά θεμιτό και υγιές - να σας κερδίσουν (όπου μπορούν και σε όποιο χώρο μπορούν…) για να σας πονέσουν, για να σας δείξουν ότι ο υφέρπων φασισμός σας (ίδιον και του Προέδρου σας…) δεν μπορεί να περνάει παντού και πάντα! Αυτά και Καλή Χρονιά και Καλά μυαλά σε όλους!
7 Ιανουάριος 2010 στις 13:17
@ arkis
Μην ανησυχείς για το Ελληνικό πρωτάθλημα φίλε. Τώρα που θα έχουμε πρώτα ο ΘΕΟΣ πρωταθλητή που θα βγαίνει μέσα από
το 50-50 των παιχνιδιών με τα όποια ανθρώπινα λάθη σεβαστά ένθεν κακείθεν και δεν θα κάνουμε τον κάθε απίθανο της
Ευρώπης τύπου Μόλντε , Σέντ Ετιέν και Μέταλιστ , ομάδα που ρεζιλεύει τον πρωταθλητή μας , θα φιάξουν πολύ τα πράγματα
σε διαβεβαιώ.
Οι πάντες ζητάμε το αυτονόητο απλά και ξεκάθαρα. Ο πρωταθλητής Ελλάδος να πηγαίνει καλά στην Ευρώπη όσο μπορεί βέβαια ,
να ακούγεται το όνομα της χώρας μας , κάθε δεκαετία να είναι σε τελικό ή έστω στους τέσσερις του πρωταθλητριών όπως ο Παναθηναικός
και μία στο τόσο στους τέσσερις του ΟΥΕΦΑ όπως η ΑΕΚ την δεκαετία του ‘70.
Το να έχουμε πρωταθλητή στο paragka building δεν τιμά το ποδόσφαιρο μας , αλλά την αρχιτεκτονική-πολεοδομική της Ελλάδας
στο παγκόσμιο συνέδριο εναλακτικής δόμησης !!!
Εκτός κι αν το “επιστήμονες” σας έχει βγεί μέσω του Μετσόβιου Πολυτεχνείου , όποτε πάω πάσο και αναφωνώ μαζί σας.
Ζήτω ο αρχιτεκτονικός Ολυμπιακός του Κόκκαλη. Γιατί όποιoσδήποτε άλλος Ολυμπιακός στα βάθη της ιστορίας ήταν πραγματική
και απόλυτα σεβαστή ομάδα ποδοσφαίρου.
(Τα σέβη μου στον κο Μαρκάκη και στον Jan Z Jacobsen)
7 Ιανουάριος 2010 στις 13:34
Συμφωνώ με το άρθρο του Γιάννη. Δεν έχουν καταλάβει οι Ολυμπιακοί και οι δημοσιογράφοι τους ότι ο Ολυμπιακός ούτε παραπαίει, ούτε σε κακή κατάσταση είναι ούτε τίποτα άλλο. Πάντα έτσι ήταν. Αυτό που έχει αλλάξει είναι ότι φέτος δεν τον στηρίζει η διαιτησία 90% αλλά μόνο κατά 60% !! Αυτό έχει αλλάξει. Και με την ΑΕΚ και με τον Άρη, ο Ολυμπιακός ευνοήθηκε, αλλά όχι στον βαθμό που το κάναν άλλες χρονιές. Ξεδιάντροπα. Γι’αυτό και στην Ευρώπη δεν έκανε τίποτα όλα αυτά τα χρόνια. Γιατί η έλλειψη διαιτησίας εκεί τους δημιουργούσε ανασφάλεια! Και κάτι για τον προυπολογισμό του Ολυμπιακού. Υπάρχει μια ατάκα σε μια παλιά αμερικάνικη ταινία που λέει:
-Γιατί να κλέψω, αφού είμαι πλούσιος?
-Και πως έγινες πλούσιος?
-Κλέβοντας
7 Ιανουάριος 2010 στις 13:59
το ελληνικο πρωταθλημα θα καθαρισει μονο αν πεσει κατηγορια ο ολυμπιακος η τερματιζει 2ος-3ος-4ος…… πριν τον κοκαλη ηταν ολα καθαρα και αγγελικα πλασμενα ετσι δεν ειναι κυριε μαρκακη?ολοι θελουν να γινουν χαλιφιδες στην θεση του χαλιφη(κοκ)..κανενας δεν νοιαζεται για το καλο του ελληνικου ποδοσφαιρου.οι βαζελοι νοσταλγουν καπετανιο,οι αεκτζηδες μελισανιδη.αν μπορουσαν να κανουν αυτα που κανει ο κοκ τα ιδια θα εκαναν. αυτη ειναι η ελλαδα παντα ενας εχει τα κουμαντα και οι υπολοιποι κλαιγονται γιατι δεν τα εχουν η τα ειχαν και τα εχασαν
7 Ιανουάριος 2010 στις 14:02
Στελάρας και ξερό ψωμί. Επιτέλους ένας άνθρωπος με παντελόνια και γνώσεις για μπάλα. Δεν έχω να σχολιάσω κάτι. Χάσαμε, δεν παίξαμε μπάλα, εγκλήματα Ζίκο για ακόμη μιά φορά, αδιαφορία από το 60′ και Σκόκο-Τζεμπούρ πάρτυ στο ανύπαρκτο κέντρο και μπροστά.
@όλους: Διαβάστε ρε μπας και μάθουμε μπάλα, που ότι μας σερβίρουν το τρώμε αμάσητο.
7 Ιανουάριος 2010 στις 14:02
re megale se poio kosmo zeis….???? ola de gyrizoun gyrw apo ton olympiako… sobarepsoy ligaki kai prosghosoy sthn pragmatikothta….tosa xronia h diaithsia evnooysai ton olympiako, e… kairos na gyrisei kai ligaki….aeinte!!!!
7 Ιανουάριος 2010 στις 14:26
@ giannis
Θα σοβαρευτείτε ποτέ μωρέ ;; Οτι σας λένε πάτε και γράφετε. Ο καπετάνιος ήταν 20 χρόνια στον Παναθηναικό πήρε μόλις έξι πρωταθλήματα και πήγε
την ομάδα 2 φορές στους τέσσερις της Ευρώπης !! Αν ήθελε και τα αγόραζε όλα , δεν θα είχε 18 τουλάχιστον πρωταθλήματα και δύο χαμένα
για ξεκάρφωμα ;;;
Αναμασάτε κάθε βλακεία αυτών που σας έχουν στο μαντρί.
Ο Κόκκαλης όχι μόνο τα θέλει όλα δικά του , αλλά μας διασύρει κιόλας έξω. Ούτε στο μικρό δακτυλάκι του καπετάνιου δεν φτάνει. Για όνομα πιά.
7 Ιανουάριος 2010 στις 15:27
δηλαδη εσυ ρε σοβαρε τι θες να μασ πεις οτι εκτος απο τον ολυμπιακο ολες εισαστε παρθενες μαριες ε??? και μετα λες εμενα για μαντρι …….
7 Ιανουάριος 2010 στις 15:48
Kyrie Markaki symfwnw apolyta se ola, par’oti gavros, k eidikotera se o,ti grafeis gia ton “epikoinwniako” olympiako k to allothi gia tin diaitisia. K pali kala gia tin omada p metrisan to (akyro) prwto goal, gia na min yparxoun dikaiologies.
Vevaia tha to ektimousa akoma perissotero ean sto idio pnevma katadikazes k tin apotyximeni praktiki toswn xronwn stin omada sou ton PAO, opou “exane ta prwtathlimata logw tis diaitisias” k oxi tis anikanotitas tou ekastote proponiti ‘h twn paixtwn xamilis (’h an thes xamiloteris, se sygkrisi me tou olympiakou) poiotitas. Giati sou thymizw oti mexri prin ligo kairo epaizes stin epithesi me ton Mantzio k pio prin ton Pappadopoulo, k twra paizeis me Cisse, Leto klp. Dystyxws, otan o 10Kate evriske prosxima tin diaitisia gia na kalypsei tin anikanotita tou esy egrafes peri anemwn k ydatwn (min dysarestisoume k tous pelates mas, e?).
K sigoura oi praktikes kapoiwn dimosiografwn p poly eukola theopoioun k allo toso eukola apomythopoioun paixtes-proponites kanoun kako, alla stin periptwsi tou Ziko einai profanes oti o anthrwpos DEN KANEI! Mono k mono p vazei aristero back na paiksei amyntiko haf deixnei oti o anthrwpos einai epikindynos.
7 Ιανουάριος 2010 στις 16:04
ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΑΝ ΤΡΕΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΑ…ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΑ…ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ!!!!!!
7 Ιανουάριος 2010 στις 16:06
Κύριε Μαρκάκη παρακαλώ να απαντήσετε ευθέως στην εξής ερώτηση: Επιτρέπετε τα μεγάφωνα του σταδίου να αναπαράγουν συνθήματα και γιούχες ή όχι? Η χρησιμότητά τους-τόσο στο ηθικό μέρος, όσο και σε επίπεδο Κανονισμών-είναι η παραγωγή τραμπουκιστικών συνθημάτων και ήχων? Αναμένω εν αγωνίως απάντηση.
7 Ιανουάριος 2010 στις 16:19
Η ΑΕΚ έδειξε τη γύμνια του διορισμένου, όπως έχουν κάνει (και θα κάνουν) κι άλλοι φέτος. Τα περί διαιτησίας είναι για αποπροσανατολισμό. Για να έχουν κάτι να λένε οι οπαδοί του θρύλου που τόσα χρόνια τους έχουν ταίσει με το παραμύθι της ομαδάρας και για αυτό όταν μαζεύουν τις φάπες στην Ευρώπη δεν ξέρουν πώς να δικαιολογηθούνε. Η διαιτησία έπαιξε όπως αναμενόταν έδρα, δίνοντας πέτσινο προβάδισμα στο θρύλο, σφυρίζοντας ελάχιστα φάουλ εις βάρος του, μην τιμωρώντας το αντιαθλητικό χτύπημα του Ντιόγκο στο α’ ημίχρονο, κόβοντας με ανύπαρκτο οφσάιντ τον Τζιμπούρ επίσης στο α’ ημίχρονο. Τα γνωστά δηλαδή. Απλά φέτος, δυστυχώς και για τους κατακόκκινους εκφωνητές της αηδίας που λέγεται κρατική τηλεόραση, ο θρύλος είναι τόσο χάλιας που δε σώζεται ούτε από τη διαιτησία.
7 Ιανουάριος 2010 στις 16:23
Μια παροιμία λέει “όταν ψωφάει ο γάιδαρος, καβλ….ει..”…αυτό μου θυμίζουν οι φίλοι του Ολυμπιακού. Η χούντα μας αφήνει χρόνους, ομάδα δεν κατάφεραν να φτιάξουν, παίζουν με 2 το πολύ Έλληνες σε κάθε παιχνίδι, μιας και όπως είχε πει παλιά ως επιχείρημα στο ότι δεν έχουν φυτώρια ο μέγας Αμανατίδης, “εμείς αγοράζουμε ξένους παίκτες-ονόματα”, και μετά ψάχνουν να βρουν τα αίτια στον κάθε Ζήκο….
7 Ιανουάριος 2010 στις 16:53
Το μεγάλο τους μαράζι θα είναι πάντα κι ας μην το λένε.
Μιά ζωή πρωταθλητές τα τελευταία χρόνια και ο δευτερότριτος Παναθηναικός ήταν από πάνω τους πάντα στην Ευρώπη.
Μια ζωή πρωταθλητές τα τελευταία χρόνια και το μεγάλο κέρδος τους ήταν που έκαναν γνωστές τις εφτάρες και τις τεσσάρες στην Ευρώπη.
Και τον κάθε πικραμένο που έβλεπε τον Θρήνο σαν την μοναδική νίκη της ανύπαρκτης ευρωπαικής ζωής του.
Μια ζωή πρωταθλητές και δεν μπόρεσαν ούτε μιά φορά να αποδείξουν ότι δεν είναι παιδιά του αβαβά και της παράγκας.
Και αυτό τους άρεσε και του έκαναν και φιέστα.
Ο Ολυμπιακός , οι ηθοποιοί και ο καιρός θα έχουν πάντα γυρίσματα !!!!!!!!!
7 Ιανουάριος 2010 στις 17:07
Γράφεις : “Εάν, λοιπόν, ο Καλόπουλος μετρούσε το γκολ του Τοροσίδη (ειδικά μετά την μετριότατη προς κακή διαιτησία του Τσινιάρη στο ΟΑΚΑ), η «ερυθρόλευκη» κουβέντα για τη διαιτησία του ντέρμπι θα επικεντρωνόταν σχεδόν αποκλειστικά σε μια δεύτερη κίτρινη που κακώς δεν δόθηκε στον Καράμπελα γύρω στο 60΄ κι ενώ το σκορ ήταν ήδη 1-2. Τρίχες κατσαρές, δηλαδή.”
Και γω λέω: ναι ο Κόκκαλης έχει πρώτος, καλύτερος και μακράν του δεύτερου τις ευθύνες, που έχει αφήσει την ομάδα χωρίς αριστερό χαφ, και εναλλακτικές λύσεις σε πολλές θέσεις. Αλλάζει προπονητές σαν τα πουκάμισα κλπ, κλπ. Ο Ζίκο έκανε κι αυτός τις ΜΠΙΙΠΠΠΠ του (γιατι δεν μπορει πχ να ανακαλυψε στην προπονηση ότι ο Ντομι στα 30φευγα είναι και αμυντικο χαφ) . Βέβαια για να μην φάνε γκολ τα καμαρια μας στο 91 στο Καραισκακη απ’τον Ηρακλη και 2 γκολ σε 6 λεπτα στα Γιαννενα απ τον ΠΑΣ, δεν χρειαζεται ουτε προεδρος ουτε προπονητης ουτε τιποτα.
στοιχειώδης σοβαροτητα καλοπληρωμενων επαγγελματιων παικτων χρειαζεται και δεν την εδειξαν.
Ακόμα λέω ότι ο Ολυμπιακός έχει ευνοηθεί απ τη διαιτησία σε προηγουμενες σαιζον, όπως άλλωστε και ο ΠΑΟ και η ΑΕΚ όταν ήταν στα πανω τους παλιότερα. και τωρα σε ρωταω: ανεξαρτητα απ την μιντιακη τακτικη της ΠΑΕ Ολυμπιακος( γιατι το ποστ σου απευθύνεται πρωτιστως σε φιλαθλους και όχι στην ΠΑΕ Ολυμπιακος), Ο ΠΑΟ δεν ευνοειται φέτος απ τη διαιτησία ο ΠΑΟ? σ’ αυτο πρεπει να τοποθετηθεις κι όχι να το συμψηφιζεις με τα παραπανω που ανεφερα και την τακτικη της ΠΑΕ Ολυμπιακος, κατα την ταπεινη μου γνωμη.
και πολυ περισσότερο δεν γινεται στο όνομα όλων των παραπανω να γραφεις το αποσπασμα που έχω ααντιγραψει στην αρχη. γιατι σόρρυ κι ολας, ναι ο ολυμπιακος ήταν χάλι, και επιδη ημουν στο γήπεδο μπορω να το επιβεβαιωσω ευθαρσως, αλλα όταν το σκορ είναι 1-2, ακυυρωνεται κανονικο γκολ, η ΑΕΚ δεν μενει με 10 παικτες για 30 ολοκληρα λεπτα (και θα μπορουσα να πω με 9 βλ Γιαχιτς, όπως άλλωστε λέει και ο ΓΡ. Μπάτης στο άρθρο του στο σπορ24) τότε σόρρυ κι όλας ρε Στέλιο άλλα αυτο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ “ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ”. Παραπαει πιστεύω! Αυτά, και θα θελα τη γνωμη σου.
7 Ιανουάριος 2010 στις 17:27
Αγαπητοι φιλοι της μπαλας,
τωρα που ο ψυχακιας 10Κτε εφυγε απο τον ΠΑΟ, μπορω θαρρω να πω με νηφαλιότητα την άποψή μου για τον β΄γύρο του πρωταθλήματος, όσον αφορά την ομάδα μου και κυρίως τις άλλες ανταγωνιστικές (??) ομάδες ΟΣΦΠ κλπ. 1. Θεωρώ ότι η επιλογή Νιόμπλια ήταν και καίρια απο πλευράς χρόνου πρόσληψης και επιτυχημένη για την αλλαγή κλίματος στα αποδυτήρια, αλλά κυρίως στον αγωνιστικό χώρο. Η επιθετική συμπεριφορά του ΠΑΟ είναι ισάξια με ομάδες της Ισπανίας, Αγγλίας, Γερμανίας κλπ. Η αμυντική λειτουργία, είναι πολύ εμφανές οτι πάσχει σοβαρά. Δεν γνωρίζω αν θα γίνουν προσθήκες ή θα αλλάξει η συμπεριφορά των παικτών που υπάρχουν, πάντως κάτι πρέπει να γίνει. Σε διαφορετική περίπτωση η διαφορά +5 δεν λέει τίποτα. Όλα είναι ανοιχτά.
2. Ο Ολυμπιακός πλήρωσε στο παιχνίδι με την ΑΕΚ την υπεροψία και το χαβαλετζίδικο υφάκι πάγκου και παιχτών το τελευταίο δεκαπενθήμερο. Έχασε καθαρά από τον Άρη, ….. και ο Πρόεδρος ταξιδάκια, ο Ζικο στη Βραζιλία να τα βρεί με τον Ρομάριο (γιατί άραγε??) και οι παίχτες 9 μέρες άδεια. Καλά να πάθει. Χαιρόμαστε μαζί με τους παίχτες και τους οπαδούς της ΑΕΚ με τα δικά της προβλήματα, για την μεγάλη επιτυχία που κυρίως ευνόησε τον ΠΑΟ.
3. Τέλος ενα μικρό σχόλιο για τα παιδιά που ασκούν (?????) το λειτούργημα της δημοσιο —-γραφίας. Κατσαρός, Καραβίτης (σχολιαστής. Αυτός δεν ειναι δημοσιογράφος), και οι παρουσιαστές των αθλητικών εκπομπών στην ΝΕΤ την Τετάρτη 6-1-2010 το βράδυ. Ακόμη και φάσεις που ρητά αναφέρονται στον κανονισμό ποδοσφάίρου, ότι είναι ορισμός των παραβάσεων (περίπτωση 1ου γκολ του Ολυμπιακού), οι κ.κ. που παρουσιάζουν το παιχνίδι προσπαθούν να μας πείσουν ότι ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΦΑΝΤΕΣ, λέγοντας για 2 με 3 λεπτά αν άγγιξε ή όχι ο Μήτρογλου την μπάλα. Το ότι είναι σε εμφανή θέση οφ σάιντ, αφού βρίσκεται σχεδόν πάνω στον τερματοφύλακα και ΣΑΦΩΣ επηρεάζει την φάση, οι σχολιαστές ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑΝ και θεώρησαν ότι μπορεί να κατακυρωθεί το γκολ. Δέν σχολιάζω την εμφανή και εξωφρενική πρόθεσή τους από την αρχή του παιχνιδιού να υποτιμήσουν τους αθλητές της ΑΕΚ (π.χ. εμφανώς ανέτοιμος ο Τζιμπούρ, το αλλεπάλληλο σχόλιο .. η ΑΕΚ με τα μύρια προβλήματα κλπ. ο …… αργεί να βγει απο το γήπεδο μπροστα στα μάτια του Καλόπουλου κλπ). Ευτυχώς που στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ, ο ραδιοφωνικός παρουσιαστής σχολίασε ειρωνικά την απόφαση του Καλόπουλου μετά την ΑΠΙΘΑΝΗ και ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ σύσκεψη των διαιτητών μπροστά στα μάτια των θεατών και τηλεθεατών (έμαθα ότι είναι και φιλοολυμπιακών αισθημάτων μπράβο του Σαρελάκος νομίζω λέγεται). Για τα υπόλοιπα σχόλια (Μίχου και λοιπών τι να πουμε. Το ότι η ΝΕΤ έχει σύμβαση για μετάδοση αγώνων του ΟΣΦΠ μάλλον τα εξηγεί όλα. Ας μην ψάχνουμε για λεπτομέρειες. Ισως το ίδιο να ισχύει και για άλλες μεγάλες ομάδες ‘οπως ο ΠΑΟ. Να ευχηθούμε να σταματήσει το συντομότερο.
7 Ιανουάριος 2010 στις 17:40
Θοδωρή, τρίχες κατσαρές, και μάλιστα από αυτές του Τσουκαλά. Στο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης δεν δόθηκαν στον Παναθηναϊκό 2 πέναλντι. Μίλησε κανείς;
7 Ιανουάριος 2010 στις 17:45
Εμενα αυτο που με εχει κανει να σιχαθω τον Ολυμπιακο ειναι οτι ολο βουτανε στην παραμικρη φαση …
Εχετε 6-7 Καραγκουνιδες εσεις… καλοι ειστε ρε… ο Ντιογκο αμα δει οτι χανει μπαλα βαραει ενα μακροβουτι ολα τα λεφτα…
αυτα ειναι… οταν σταματισει να το κανει αυτο ο Ολυμπιακος θα σταματισω να ειμαι ΑντιΟλυμπιακος και εγω. και ας ειμαι Παναθηναικος
Οσο για τον Αγωνα (ΟΣΦΠ-ΑΕΚ) να πω οτι ο ΟΣΦΠ ηταν αθλιος και το πρωτο γκολ κακος μετρισε( ειχε προθεση ο Μητρογλου) , ενω το γκολ του Τοροσιδη κακος δεν μετρισε!.
Για τον ΠΑΟ δεν θα πω τπτ γιατι το παιχνιδι δεν καταφερα να το δω ολο. Παντως μου αρεσε το γκολ του Λετο στο 93 και πιστευω δεν ηταν φαουλ , ο αμυντικος επεσε λες και τον βαρησε τρακτερ.. ΑΥΤΑ
7 Ιανουάριος 2010 στις 17:56
Το νικ νέιμ τα λέει όλα.
Φ-Ο-Β-Α-Τ-Α-Ι !!!!
7 Ιανουάριος 2010 στις 18:11
Ρε τι γίνεται στο Varoucha-League με το γύρισμα του 2010…
ο Μαρκάκης γάβρος,
η παράγκα του Πατέρα και ο αδικημένος θρύλος,
Ten-Zikos, μουρμούρα και εσωστρέφεια στο γάβρο,
ο Σισέ έλλειπε από τον ΠΑΟ στα 15 πέτρινα χρόνια,
το μαγικό ραβδί του κόουτς ΝΝ 4Χ4,
ο θείος χάνει το πρωτάθλημα επειδή δεν πήρε χάφ,
η ΑΕΚ τελικά είναι ομαδάρα,
η κίτρινη του Καράμπελα…
και γω πρέπει να φορέσω ροζ κορδελίτσα και να βγώ στο Σύνταγμα να φωνάζω:
ΟεΟεεε ΟεΟεΟεεεε! Τζιμπρίιιιλ Σισέέέεε!
–
Δεν είμαι πολύ καλά…
7 Ιανουάριος 2010 στις 19:56
Η κρατικη τηλεοραση εχει ενα επιπεδο παντου εκτοσ οταν ασχολειται με ποδοσφαιρο και δη με ΟΣΦΠ ……………… ΓΕΝΙΚΩΣ ΜΑΚΡΑ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΗΣ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΨΕΙ
7 Ιανουάριος 2010 στις 20:27
o VAZELINARAS έκανε το ποδαρικό φέτος και πάμε τραίνο!
Όξω ο Ζίκος λέμε ο άμπαλος. Πάρτε τον Αλεξίου που κάνει δουλειά διαμάντι στην εθνική παίδων.
Χ”dad τι έγινε ρε? Οκ ή τρέχει κάτι? Τι “δεν είμαι πολύ καλά” είπες;
7 Ιανουάριος 2010 στις 20:49
@droseros: Τα μεγάφωνα που λες είναι της Θύρας 7 και μόνο… όπως και τα υπόλοιπα “παιχνιδάκια”. Αυτοί τα κουβαλάνε και φτιάχνουν αυτή την “εξαιρετική” και άκρως φιλική ατμόσφαιρα. Είπαμε…..Τώρα το γιατί επιτρέπονται, είναι άλλη ιστορία….
7 Ιανουάριος 2010 στις 22:21
Χάρης , μπλα,μπλα…”Όμως θέλω να σταθώ σε ένα άλλο σημείο και κατα κάποιο τρόπο συμβουλευτκά θα σου συστήσω να αποσυνδέσεις το άθλημα από το στοίχημα στο μυαλό σου για έναν και μοναδικό λόγο, γιατί ποτέ δεν θα ευχαριστιέσαι το ποδόσφαιρο και τη μαγεία που αυτό κατά καιρούς προσφέρει, όντας υποταγμένη στη λογική ότι τίποτα δεν είναι τίμιο και όλα είναι στημένα.”Οταν ένα παιχνίδι προσφέρεται για πρόβλεψη (και φίλε Χάρη δεν είναι μόνο το στοίχημα,αλλά και το ΠΡΟ-ΠΟ) οι ομάδες μπαίνουν για τη νίκη και όχι για εξόφληση υποχρεώσεων.Ενα αποτέλεσμα διαφοροποιείται λόγω κέρδους (στημένο),λόγω αδιαφορίας (επίτευξη ή αποτυχία στόχων) και λόγω δυναμικότητας κατά το 90λέπτο (καθαρό - ελεύθερο).Προτελευταία αγωνιστική πέρισυ Αρης και Λάρισα πάνε για Ουέφα.Εκτός και οι δύο με Α.Ε.Κ.και Ολυμπιακό.Τα αποτελέσματα γνωστά.Πρόπερσι όμως 2-1 στο 89΄με Μήτρογλου.Τη χρονιά που έπεσε ο Λεβαδιακός στην Β΄ κινδύνευε και ο Ο.Φ.Η. 2 ή 3 πριν το τέλος (δεν θυμάμαι και βαριέμαι να το ψάξω) ο Ολυμπιακός ώντας πρωταθλητής 3-2 από τον Λεβαδιακό.Οταν ανέβηκε ο Λεβαδιακός με νίκη εξασφάλισε το πρωτάθλημα.Και όλοι εσείς που δεν ασχολείστε με το στοιχημα ή ΠΡΟ-ΠΟ (άραγε πως γίνεται και είναι ο Ο.Π.Α.Π. πρώτος στον τομέα του σε κέρδη στην Ευρώπη και τρίτος στον κόσμο!) κατατάξτε τα παραπάνω παιχνίδια (και άλλα πολλά) σε όποια κατηγορία θέλετε από τις τρεις που ανέφερα.Για μένα οι δύο πρώτες συνιστούν αλλοίωση αποτελέσματος (είτε συνειδητά,είτε ασυνείδητα και δεν θα έπρεπε να προσφέρονται για πρόβλεψη και όποιος πει “μην το παίξεις” δεν το λέω για μένα αλλά για κάτι ανθρώπους που πιστεύουν “στη μαγεία που κατα καιρούς προσφέρει”).
7 Ιανουάριος 2010 στις 22:25
stelio kalhsepra kai arxika thelw na zhthsw suggnwmh gia ta greeklish alla to ******* pc mou antidra opws o vuntra otan dexetai h omada piesh..
exw mia periergh aisthhsh shmera pou diarkei apo xthes me thn oloklhrwsh tou paixnidiou.apo thn mia xairomai giati exw na dw thn omada prwth me mia shmantikh diafora apo to 94,apo thn alllh pisteuw pws h diathsia sto aek-olumpiakos kathorise to apotelesma uper ths aek.kai to lew auto giati an den to paradektw,pws tha diekdikhsw meta to “dikio” mou gia ta xeirourgeia twn prohgoumenwn xronwn uper tou olumpiakou?h aek ontws,apo pleuras emfanishs aksize thn nikh,isws kai me pio emfatikh diafora apo to kleisto 1-2,alla re gamwto,,,eprepe na apovlhthei o karampelas kai na metrhsei to goal tou torosidh,pws na to kanoume….isws apo pollous thewreitai pathologikh h emmonh stis diathtikes apofaseis,kai sthn prospatheia na stathoume perissotero stis apodoseis twn omadwn,mhpws aisthanthoume oti exoume kalutero prwtathlhma apo auto pou vlepoume,katakrinoume men tis lanthasmenes apofaseis,alla telika epikratei h aisthhsh pou apokomizei kaneis apo thn emfanish twn paiktwn..omws fronw pws den einai etsi.se ena athlhma pou krinetai h ekvash kathe paixnidou se liges faseis,mia kakh diathsia oxi apla ephreazei,alla diamorfwnei ta apotelesmata.ola auta ta xronia ekleine h agwnistikh periodos me thn sunistamenh twn dhmosiografwn ws ekshs…o osfp katekthse ton titlo…a nai e phre kai kapoia sfurigmata…alla eixe kaluterh omada.otan h telikh diafora apo ton 2o einai 23 vathmoi,na to dektw.emeis eimaste oi zhlofthones pou prospathoume na meiwsoume thn epituxia ths antipalhs omadas,na antistathmisoume thn pikra pou mas prokalei h elleipsh titlwn kai megalwn nikwn ths omadas mas,k.o.k OTAN OMWS STELIO TO PAIRNEI STHN ISOVATHMIA,H ME 1-4 VATHMOUS,TOTE MHPWS KAPOIOI MAS PERIPAIZOUN?thelw na apeuthunw 1 erwthseis se kathe logiko anthrwpo.
1:pws ginetai h bayern,pou kathe xrono einai favori sthn bundesliga apo to 96 mexri shmera kai exei sto idio diasthma me megalh diafora tis perissoteres epituxies sthn eurwph apo kathe allh germanikh,to tonizw,ME DIAFORA,na exei parei olo auto diasthma MONO TA MISA prwtathlhmata enw o osfp me 12/13 ta idia xronia na exei safws ligoteres epituxies apo ton pao sthn eurwph?mia logikh apanthsh parakalw.
7 Ιανουάριος 2010 στις 22:42
Κοίτα να δεις.
Τα έχουμε πει εμείς. Υπάρχει “κάτι να μ’ αρέσει” σ’ αυτόν τον “απελευθερωμένο” ΠΑΟ, αλλά μέχρις εκεί.
Το χωνί, χωνί και τα λοιπά, λοιπά.
Δε θα τρελλαθεί κιόλας ο κόουτς Χατζηεξέδρας με το +5 στο Pouroupoupou-League ε;
Δεν είμεθα τίποτε γάβροι.
Το μόνο που έχει αλλάξει στην ποδοσφαιρική μας πραγματικότητα είναι ότι ο γάβρος δεν παίζεται (πρόσκαιρα ή όχι) στο 90-10%
Αν αυτό και μόνο το γεγονός είναι ικανό να δημιουργήσει ξαφνικούς προπονηταράδες και παιχταράδες ή αντιστρόφως μυρωδιάδες και άμπαλους, είναι κάτι που δεν εκπλήσσει στη γαβροχώρα…
Ωστόσο, δεν μπορώ να παραβλέψω το γεγονός δίνει μια δυναμική - μια ένδειξη ζωής - στους υπολοίπους. (ακόμα και στο μισοπεθαμένο αεκάκι)
Αυτό το γουστάρω.
Αφαίρεση όγκου επί υγειούς ιστού (που θάλεγε και ο ιατρός Τράγκας) είναι πάντα μια ελπιδοφόρα ιατρική πράξη για τον ασθενή…
7 Ιανουάριος 2010 στις 23:30
Δεδομένο 1ο: ο Ολυμπιακός προηγήθηκε με άκυρο γκολ σε μία φάση που βγάζει μάτια. Ο Αβράαμ αρχίζει τα βρισίδια στον Mήτρογλου. Ο Τοροσίδης πάει και παρακαλάει τους διαιτητές και αλλάζουν την απόφασή τους που αρχικά ήταν σωστή. Αυτά γίνονται μόνο για τον Ολυμπιακό. Το 2004 ο Κασναφέρης(πάλι με την ΑΕΚ νομίζω) σφυρίζει πέναλτι και βλέποντας το ύφος των παικτών του Ολυμπιακού το παίρνει πίσω. Τώρα τα βρισίδια του Αβραάμ δεν τα είδε κανείς από τους 3 διαιτητές.
Δεδομένο 2ο: παλαιότερα όποτε ο Ολυμπιακός προηγούνταν στο Καραΐσκάκη καθάριζε το ματς. Έστω και αν δεν έπαιζε καλύτερα μέχρι εκείνη την στιγμή. Μετά ανέβαινε αγωνιστικά και ψυχολογικά λόγω του γκολ και καθάριζε. Τώρα του έφταιγε ότι δεν δόθηκε κόκκινη στον Καράμπελα.
Δεδομένο 3ο: Ήταν ο χειρότερος Ολυμπιακός των τελευταίων χρόνων. Ακόμα και όταν είχε φάει τα 7 ήταν καλύτερος.
7 Ιανουάριος 2010 στις 23:42
Στέλιο δεν είδα το παιχνίδι, από όσα άκουσα όμως κατάλαβα ότι ο Γάβρος ήταν μετριότατος και δεν άξιζε να νικήσει. Αν άξιζε να χάσει είναι άλλο θέμα, αλλά δεν έχει και τόσο σημασία. Στο ποδόσφαιρο άλλοτε κερδίζεις και άλλοτε χάνεις και πολλές φορές τα αποτελέσματα κρίνονται από αρκετή τύχη και λάθη, π.χ. δεύτερο γκολ ΑΕΚ. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει η διαιτησία του Καλόπουλου. Τα λάθη της διαιτησίας είναι κι αυτά μέρος του παιχνιδιού, δεν πρέπει όμως να θεωρούνται σκόπιμα όταν είναι υπέρ του Ολυμπιακού και τυχαία όταν είναι σε βάρος του. Για μένα μία ήττα σε ντέρμπυ είναι απλά ένα πιθανό αποτέλεσμα και πρέπει να αντιμετωπίζεται με ενότητα, ψυχραιμία, υποστήριξη προς την ομάδα. Στις ποδοσφαιρικά πολιτισμένες χώρες έτσι γίνεται. Θυμίζω ότι η Ρεάλ έφαγε 4 στο κύπελλο Ισπανίας και αποκλείστηκε από ομάδα Γ κατηγορίας, και η Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ έφαγε 3 από τη Φούλαμ αποκλείστηκε από τη Ληντς, ιστορική μεν αλλά επίσης Γ κατηγορίας. Δεν έγινε τίποτε.
Όταν γράφονται οι γραμμές αυτές δεν έχει ανακοινωθεί απόλυση του Ζίκο, προεξοφλείται όμως από αρκετούς φυλλαδογράφους, αυτούς που τον πρώτο καιρό αλλά και μετά τη νίκη επί του Βάζελου τον αποθέωναν. Άκουσα νωρίτερα τον Κώστα τον Καραπαπά να λέει ότι ο Ζίκο με τη συμπεριφορά του τις τελευταίες 15 μέρες έμοιαζε να ετοιμάζει την αναχώρησή του. Ίσως να είναι έτσι και να πρέπει να φύγει ο Ζίκο. Αλλά αυτό που γίνεται στην Ελλάδα και ειδικότερα στον Ολυμπιακό με τους προπονητές είναι εντελώς απαράδεκτο και απορώ που βρίσκονται ακόμα ξένοι προπονητές με κάποιο όνομα που δέχονται να δουλέψουν στο Γάβρο. Αφού θα απολυθούν ακόμα και αν πάρουν νταμπλ.
Συμφωνώ απόλυτα με τα σχόλια σου για Βαλβέρδε, Κετσπάγια, Ζίκο και πιστεύω και εγώ ότι στον Κόκκαλη ανήκει μεγάλο μέρος της κατάκτησης πρωταθλημάτων αλλά και το σύνολο της ευθύνης γιατί ο Γάβρος δεν έκανε ποτέ τα 2-3 βήματα που θα τον ανέβαζαν σε ικανοποιητικό ευρωπαϊκό επίπεδο. Ίσως είναι καλό για ρο Γάβρο να χάσει το πρωτάθλημα, για να μη νομίσει ο Κόκκαλης ότι θα βγάζει πάντα λαγούς από το μανίκι.
Ο Ζίκο πάντως αναγκάστηκε και έδωσε ευκαιρίες σε πολλούς νέους παίκτες αλλά μόνο ο Μήτρογλου και ο Γκαλίτσιος κέρδισαν θέση στην ενδεκάδα. Οι άλλοι δεν έδειξαν να είναι έτοιμοι. Η έλλειψη αριστερού χαφ και πασαδόρου φαίνεται από το καλοκαίρι αλλά ο Κόκκαλης χάνει χρόνο με ακατανόητα πυροτεχνήματα τύπου Μπεν Αρφά. Ακατανόητο σε μένα το χάλι του Ντιόγκο σε σχέση με πέρισυ.
8 Ιανουάριος 2010 στις 2:36
γεια σας κ.Μαρκακη χρονια πολλα και καλη χρονια… θα ηθελα να προσθεσω και κατι αλλο στο αρθρο σας με το οποιο συμφωνω σε ενα μεγαλο μερος….το γκολ τοθ αβρααμ που κακως μετρησε εκανε κακο στον ολυμπιακο…γιατι σκεπτομενος ολα τα παιχνιδια του ολυμπιακου αλλα και την εξελιξη του αγωνα ως εκεινο το σημειο αμα ακυρωνοταν οπως επρεπε το γκολ ι αεκ θα συνεχιζε να παιζει ταμπουρι και κατα πασα πιθανοτητα με ενα γκολ που θα εμπαινε τι στο διαολο θα επαιρνε το παιχνιδι…το γκολ του τοροσιδι ηταν κανονικο οπως και κοκκινι σε καραμπελα(που θυμομαστε ολοι πριν 2 χρονια π κοντεψε να σπασει το ποδι ποδοσφαιριστη τοθ παοκ)….ειμαι ολυμπιακος οπως θα καταλαβατε…δεν εχω διαβασει ολα σας τα αρθρα για να ξερω οπως καποιοι φιλοι αν ειστε παναθηναικος ολυμπιακος αεκ αιολικος η οτιδιποτε…
Με την αναφορα μου στις αμφισβητουμενες φασεις για κανενα λογο δεν θελω να υποβαθμισω τιν νικη της αεκ η οποια επαιξε πολυ ωραια και πετυχε και 2 πραγματικα γκολαρες….
οσο για παρασκινια με διαιτισιες και στοιχιματα ξερω οτι υπαρχουν αλλα επιλεγω να μην τους δινω σημασια…ειμαι 18 χρονων οποτε τα χρονια της πααραγκας της ομαδας ημουν 8-11 χρονων οποτε δεν θυμαμαι πολλα…εχω διαβασει για υποθεσεις λουλουδιων κα χουντας αλλα απο την στηγμι που δεν ημουν μπροστα δεν τηα εμπιστευτω κανεναν ουτε δημοσιογραφο ουτε τις προπαγανδες τις 7… σημασια για εμενα ειναι να βλεπω την ομαδα να παιζει ωραια μπαλα οπως επαιζε με την προπονηταρα τον βαλβερδε….αυτα απο εμενα καλη χρονια και παλι..
Υ.Σ. εχω σταματησει εδω και καποια χρονια να διαβαζω εφημεριδες γιατι ειναι απλα εκνευριστικες ειδικα οι “αντικειμενικες” τουλαχιστον για τις οπαδικες γνωριζεις τι ιλιθιοτητες θα διαβασεις..
8 Ιανουάριος 2010 στις 9:47
Ελένη, ο Άρης κέρδισε την αδιάφορη ΑΕΚ και η Λάρισα τον ήδη πρωταθλητή Ολυμπιακό.Την προηγούμενη χρονιά, ο Ολυμπιακός έπαιρνε τον τίτλο με αυτό το παιχνίδι (2-1 την Λάρισα).Θυμήσου όμως ότι η Λάρισα έχει χάσει 4 τουλάχιστον τετ α τετ για να πάρει το παιχνίδι.(Αν και φαντάζομαι, στη λογική σου, ήταν κι αυτό σκηνοθετημένο???).Όσον αφορά τη νίκη του Λεβαδειακού με τον ήδη και πάλι πρωταθλητή Ολυμπιακό, μήπως θυμάσαι προπονητής της Λιβαδειάς ποιος ήταν?Ο Λεμονής να σου θυμίσω!!!Κι αν πιστεύεις ότι σε τόσο προφανή παιχνίδια για γκέλες, είναι που στήνονται τα παιχνίδια, τότε απλά δεν έχεις ιδέα από ψυχολογία ποδοσφαιριστών.Όσον αφορά τα υπερκέρδη, που πολύ σωστά ανέφερες, του ΟΠΑΠ, οφείλονται κατά το ήμισυ στο γεγονός ότι δεν υπάρχει δυνατότητα μονών (πέρα από 6-7 σε κάθε δελτίο) παιχνιδιών, την μικρή ποικιλία ειδικών στοιχημάτων, και βέβαια την τεράστια γκανιότα σε σχέση με άλλες εταιρίες του εξωτερικού, αλλά (το κυριώτερο) και το γεγονός ότι είμαστε τρίτη χώρα παγκοσμίως (σε σχέση πάντα με τον πλυθησμό μας) σε τζόγο.
Καλημέρα…(για κάποιους καληνύχτα)!!!
8 Ιανουάριος 2010 στις 9:50
@ σακης βρυσαογλου λεβεντιας
Λογική εξήγηση για το ακατανόητο 12/13 περιμένεις που ; Μόνο γεωγραφικά μπορώ να σε βοηθήσω αδελφέ !!
Εξω από το γήπεδο της ΑΤΙΜΩΡΗΤΗΣ Ριζούπολης ;
Εξω απ’τα γραφεία του Σπάθα , που δεν έψαξε ποτέ κανείς τι έλεγε στους διαιτητές ;
Εξω από την ΕΠΟ του Γκαγκάτση , που μέχρι κι ο Ριβάλντο τους έκανε Κωστέτσους (ράβει ρόμπες αυτός ή όχι ; )
Εξω από τα γραφεία των υπευθύνων , της Ελληνικής πολιτείας , του Υπουργείου Αθλητισμού ;
Πού ψάχνεις απάντηση για τα όργια της αδηφαγίας των 12 στα 13 , με κάθε τρόπο και στην Ευρώπη εξώπλατα
Λέω να σου πώ έξω από τα γραφεία του Τζίγγερ και θα με καταλάβεις σίγουρα
Το φάντασμα , όσο πιό πολύ εδραιώνεται στις φοβισμένες συνειδήσεις , τόσο πιό δυνατό ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΑ γίνεται !!!!!!
Διαλύει τα πάντα.
Γιατί απλά δεν “παίζεις” απέναντι σε κάτι που φαίνεται. Αλλά σε κάτι που σου τρώει ψυχή , πνεύμα και σώμα συγχρόνως κι ΑΟΡΑΤΑ
8 Ιανουάριος 2010 στις 10:59
VGALTE OLA TA APOTHIMENA SAS ALOTHRISKOI!!!!!!!VGALTE!!!!!!!A RE ZIKOKOKKALI TOYS EKANES MAGES TOYS POYTHENADES!!!!!!!!!!A……………..MIN AKOYSO KANENA NA KSANAMILISEI GIA DIAITISIA GIATI STIN TELIKI TOSA XRONIA MAS PRIZATE TA SYKOTIA GIA TIN DIAITISIA K FETOS POY GINETAI O XAMOS K SPROXNOYN TON VAZELO APO PANTOY EISTE OLOI TOYMPEKI APO OPADOYS MEXRI MME EPAE KED OLOI SAS!!!!!!!!FTANEI MONO NA XASEI TO PROTATHLIMA O OLYMPIAKOS!!!!!!!!!!!E RE KATI OFTHLMOFANES NA DINETAI K NA MIN EINAI YPER TOY OSFP APO DO K PERA THA SAS XLEYAZO OLOYS!!!!MA OLOYS!!!GIATI TELIKA OLOI EISASTE ROUFGARDEN!!!! O L O I!!!!!!!!!
8 Ιανουάριος 2010 στις 11:00
ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΕΞΕΓΕΡΘΕΙΤΕ,
ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΚΑΘΗΛΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΓΛΕΙΦΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ (ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ???) ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ. ΣΗΜΕΡΑ Η ΑΕΚ ΑΥΡΙΟ Ο ΟΣΦΠ ΜΕΘΑΥΡΙΟ Ο ΠΑΟ, Ο ΠΑΟΚ, Ο ΑΡΗΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΕΡΚΙΔΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΩΧΡΙΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑΚΗΔΩΝ ΤΗΣ ΕΡΤ - ΕΡΑ.
ΑΑΑΑ ΡΕ ΔΙΑΚΟΓΙΑΝΝΗ !!!! ΤΙ ΑΦΗΣΕΣ ΠΙΣΩ ΣΟΥ !!!!!! ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ! ΑΙΣΧΟΣ!!!
8 Ιανουάριος 2010 στις 11:35
@ VaSillis77
Από που βγαίνεις πανάθεμα σε εσύ ; Αφού έχω δώσει εντολή να κλείσουν όλες τις τρύπες στα συρματοπλέγματα κι έχω
αφήσει τη φωτογραφία σου στους κλητήρες που φυλάνε την πόρτα , όταν εφημερεύουμε.
8 Ιανουάριος 2010 στις 11:46
1oν)Δικαιότατα κέρδισε η ΑΕΚ.Μιλώντας καθαρά ποδοσφαιρικά αν μια ομάδα άξιζε να κερδίσει στο Καραϊσκάκης αυτή ήταν η ΑΕΚ.Στην περίπτωση αυτή λοιπόν η μπάλα έκανε αυτό που πρέπει.
2ον)Από που και ως που “κάκιστα” (ο υπερθετικός μ άρεσε) μέτρησε το γκολ του Μήτρογλου?Ως προς τι επηρέασε την φάση?Ο τερματοφύλακας είχε ήδη πέσει ,και μάλιστα με τα χέρια τεντωμένα, πράγμα που αποδεικνύει ότι η αντίδρασή του σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζεται από τον Μήτρογλου!
3ον)Ο Καλόπουλος έπαιξε ΑΕΚ(ΠΑΟ) όποιος δεν το βλέπει αυτό απλά είναι άρρωστος υποστηρικτής μιας εκ των δυο ομάδων…
8 Ιανουάριος 2010 στις 12:35
Καλημέρα.Χάρη θα με βοηθούσες αν διάβαζες συγκεντρωμένος κάθε σχολιό μου.Είπα ότι υπάρχουν 3 (τρεις) (για μένα,για άλλον δεν ξέρω) κατηγορίες-λόγοι διαμόρφωσης ενός αποτελέσματος,άρα δεν τα θεωρώ όλα παράξενα και σαφώς όλα ελεύθερα.Επειδή όμως εσύ με θεωρείς κάτι σαν τον Δον Κιχώτη που κάνει γιουρούσια σε ανεμόμυλους,εξήγησε - απάντησε μου…Ευρωπαικό του 2004 τελευταία αγωνιστική στους ομίλους…ο όμιλος αποτελείται από Σουηδία,Δανία,Ιταλία και δεν θυμάμαι…Σουηδία και Δανία παίζουν μεταξύ τους και το μόνο αποτέλεσμα που πρέπει να έρθει ώστε να περάσουν και οι δύο είναι το 2-2.Το αποτέλεσμα το ξέρουμε/τε.Η Γιουβέντους στο μυαλό μου έπεσε στην Β΄ κατηγορία?Για χρέη έπεσε?Στην Μιλάν,Φιορεντίνα και Λάτσιο για χρέη τους αφαιρέθηκαν βαθμοί?Τη συνέντευξη του Λιμάχερ (όχι Σουμάχερ) τη διάβασες?Και άλλα πολλά που δεν τα γράφω διότι θα κουρασω τον Μαρκάκη στην ανάγνωση του σχολίου για την έγκριση.Τώρα το ότι αντιδράς σημαίνει ότι είσαι μικρός και όντως αγαπάς αυτό που βλέπεις,όπως και εγώ,όμως πριν από 14-15 χρόνια όταν και απέλυσε ο Κόκκαλης τον Ιωαννίδη από το μπάσκετ.Αν είσαι άνω τον 30-35 τότε έχω την εντύπωση ότι είσαι ιδιοκτήτης πρακτορείου ΠΡΟ-ΠΟ οπότε λογικό να προσπαθείς να μας κάνεις να πιστέψουμε στην μαγεία του παιχνιδιού,διότι έτσι ο κόσμος θα συνεχίζει να μπαίνει στα πρακτορία.Δεν σημαίνει ότι ντε και καλά κάποιος πρέπει να συμφωνεί μαζί μου ειδάλως έχει δόλο,αλλά…
8 Ιανουάριος 2010 στις 12:58
> aris
Είναι πολλά τα λεφτά Άρη…
> X”dad
Τι έπαθε ρε ο πρόεδρος; Δύο πόστ έχει βάλει η Ελένη και δεν της έχει πει τίποτα!
> απλός φίλαθλος
Φυσικά και ο Ζίκο προετοίμασε την έξοδό του. Μόλις πήρε χαμπάρι ότι μεταγραφές γιοκ … άντε γειά! Αμ τι; σαν τον τέως δικό μας που έπαιζε τάβλι με τους παίχτες…
8 Ιανουάριος 2010 στις 13:36
@ Ελενάκι
Είμαι πάνω από 30-35 , δεν έχω πρακτορείο ΠΡΟ-ΠΟ και θέλω να σε δώ και να ακούσω με τη δέουσα προσοχή , σε όσα σοβαρότατα γράφεις
και με ενδιαφέρουν. Πρόσεξε τα ρήματα που χρησιμοποιώ σε παρακαλώ αν θέλεις. Μερικά πράγματα απαιτούν ενδογενώς μεγαλύτερη
σοβαρότητα , από την “εναπόθεση” τους , ώς εκλογικευμένη πλήν όμως απλή και κρύα γραφή, στο μπλόγκ του φιλτάτου Στυλιανού.
Σε ευχαριστώ.
@ ενας
Είχα δουλειά Αντιπρόεδρε μου και γι’αυτό δεν πρόσεξα τα σημαντικά πράγματα που μας κατέθεσε το Λενιώ.
Τα είδα και θορυβήθηκα , γι αυτό και ζήτησα απ’την κοπελιά την άμεση και διά ζώσης αντιπαραβολή με τα δικά μου.
Ομολογώ πως κινούμεθα στο ίδιο μήκος κύματος. Δεν απομένει να διαλευκάνουμε αν πραγματικά το θελήσει την όλη
διαμορφωθήσα κατάσταση , που όντως μυρίζει από μίλια μακριά όπως καταγράφει ευδιακριτα τοπ Λενάκι.
@ Χατζημπαμπάς
Είσαι Γενικός Γραμματέας εσύ τελικά ;
) να σταθείς
Οσο και να σε αγαπάω αν δεν μπορείς λόγω ανωτέρας βίας ( παντόφλες εδάφους - αέρος
με αξιοπρέπεια απέναντι στα καθήκοντα σου , να σε αντικαταστήσει ο φίλος μου ο @ ένας βρε αδελφέ.
Δεν είναι για χόρταση η θέση.
Καρεκλοκένταυρε ε καρεκλοκένταυρε.
8 Ιανουάριος 2010 στις 15:41
Θα πάρω το λόγο ως αντιπρόεδρος:
@Ελένη:
Αστον βρε παιδί μου αυτόν το Χάρη…
Τί κόλλημα είναι αυτό;
Δε βλέπεις ότι δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη μαζί του;
Δεν καταλαβαίνει το παιδί… Μην το ζορίζεις άλλο…
ΈΝΑΣ είναι ο άνθρωπος που θα μπορούσε να μας βοηθήσει όλους για να λήξει επί τέλους το ζήτημα που έθεσες (και όχι μόνον):
JAN ZWAN JACOBSEN!!!!
[θέλει όμως τον τρόπο του]
8 Ιανουάριος 2010 στις 16:31
Kali Xronia se olous katarxin. H gnwmi i diki mou einai pws oi dimosiografoi den prepei na ekdilononte iper kamias omadas giati etsi ginonte gelioi kai grafikoi. Apo tin stigmi pou eisai ipallilos prepei na kaneis tin douleia sou antikeimenika, ti tha pei eisai vazelos kirie? i gavros? emena ti me noiazi an eisai kai me tin kolopetinitsa, emena me endiaferei na akousw pragmata antikeimenika, matia exw kai vlepw kai eutixos katalavw. Otan tha katsw na dw athlitika mou tin dinei sta neura na akouw dimosiografous, opws merikes fores kai esas sto nova, na milate kai na sxoliazete me pathos oti exei na kanei me ton vazelo kai oti exei na kanei me aek kai gavro sto ntoukou. den sas vlepoun mono vazeloi kirioi, opws oute kai mono gavroi vlepoun NET (Nea Erithroleuki Tileorasi). Auti einai i alithia kai se osous aresei. Kati allo, giati na timwrithi o Kalopoulos? kati etsi akousa, epidi exase o gavros? otan ginontan ta aisxi sto prwto mats sto oaka timwrithike kaneis??? e? i mipos epidi kerdise o gavros ola meli gala? ante ftanei pia, aidiasame
8 Ιανουάριος 2010 στις 16:40
Πολλά ευχαριστώ για τις ευχές ειδικά στον ”thanasis” . Δεν θα επιμείνω για την φάση με τον Αραμπατζή (αγκωνιά) Το ανέφερα γιατί λένε στον κανονισμό ότι όταν έρχεται σε επαφή ο επιθετικός με τον τερματοφύλακα είναι παράβαση… Οπως σωστά είπες αυτά γίνονται. Γενικά ζητώ συγνώμη διότι εν θερμώ ίσως να μην ήμουν αντικειμενικός Ευχές για καλή χρονιά σε όλους. Για το μόνο που δεν ανακαλώ είναι ότι οι μεταδόσεις ειδικά από την ΝΕΤ είναι μεροληπτικές. Γειά και φιλιά σε όλους σας Μου άρεσε που αν και ασχολήθηκα πρώτη φορά με το θέμα (εννοώ να σχολιάσω) είχε ενδιαφέρον κι απο συμφωνούντες κι από διαφωνούντες
8 Ιανουάριος 2010 στις 17:35
Γενικός Γραμματέας είμαι;
Ρε ξεφτίλα πρόεδρε, εσύ δεν τον καθαίρεσες τον @ένα, που δεν γούσταρε το Νιόπλια;
Τσάμπα η σπάτουλα…
@Ελένη, άκυρο.
Δεν βγάζουμε άκρη ούτε μ’ αυτόν.
Ολα σικέ είναι…
8 Ιανουάριος 2010 στις 18:33
@ Χατζηζβανηδες: σεμνά με την κυρία, περδικαλώ.
@ Κυρία (Ελένη): ελπίζω να μην τους παρεξηγείτε. Είναι ερωτύλοι (πώς λέμε: “είναι μακαρονάδες, τι να κάνουμε;”)…
@ Γιάννη: ο κανονισμός έχει αλλάξει. Ο τερματοφύλακας μαρκάρεται κανονικά στην περιοχή όπως και κάθε άλλος παίκτης -κι αυτό επειδή το γεγονός πως μπορεί, μόνος αυτός, να χρησιμοποιήσει και τα χέρια του θεωρείται επαρκές πλεονέκτημά του έναντι οποιουδήποτε άλλου παίκτη.
8 Ιανουάριος 2010 στις 19:42
Αυτό που συμβαίνει κάθε φορά που χάνει κάποιος, σε ντέρμπυ, έχει καταντήσει πολύ αστείο. Την μία η ΑΕΚ: να φύγει ο Μπάγιεβιτς, την άλλη ο Θρύλος: να φύγει ο Ζίκο, την άλλη ο ΠΑΟ: να φύγει ο τεν κατε. Θέλουμε κύριοι να εθελοτυφλούμε ότι η ομάδα μας παίζει την καλύτερη μπάλα(ενώ δεν παίζει και γίνεται περίγελως στην Ευρώπη και όχι μόνο), χωρίς να βλέπουμαι τις ομάδες μας να κάνουν βήματα μπροστά αλλά προς τα πίσω συνέχεια. Όταν τα πρωταθλήματα θα παίζονται επι ίσοις όροις(βλέπε: ΕΠΟ, ΚΕΔ) για όλες τις ομάδες τότε <> θα γίνει πιο δυνατή και θα δούμε και καλύτερο ποδόσφαιρο. Μην εθελοτυφλούμε λοιπόν φίλοι μου.
8 Ιανουάριος 2010 στις 20:05
Προφέρεται Τζεμπούρ και όχι Τζιμπούρ. Είμαι παράξενος εγώ και κάτι τέτοια τα εντοπίζω… (Και μη μου απαντήσεις αυτό που λένε κάτι συνάδελφοί σου: “εμείς έτσι τον μάθαμε έτσι θα τον λέμε να’ούμ”!).
8 Ιανουάριος 2010 στις 20:40
GRAPSTE PAIDAKIA OSA THELETE. TO MONO POY THA KANETE EINAI NA KSYPNHSETE TON KOIMOMENO GIGANTA KAI META DEN THA SAS ARESEI KAI THA BRISKETAI DIKAIOLOGIES TOY POPOY GIA TO POS XASATE TO PROTATHLIMA PARA TO OTI EISASTAN STO +5. EXEI KSANAGINEI ALLOSTE STO PARELTHON. TORA GIA TH DIAITHSIA? LATHOS TO GKOL TOY MHTROGLOY. OMOS OI DYO APOBOLES POY DEN DOTHIKAN KAI TO KANONIKOTATO GKOL TOROSIDH DIKAIOS MAS EXEI BREI OLOYS NA APOROYME ME TON TYFLOPOYLO PARA THN KAKISTH EIKONA THS OMADAS MOY.
8 Ιανουάριος 2010 στις 22:45
Καλησπέρα σε όλους!! Είμαι φίλος του ΠΑΟ και επειδή γενικά στον αθλητισμό, και κατά συνέπεια και στο ποδόσφαιρο, μου αρέσει να ασχολούμαι με τους πρωταγωνιστές, θα ασχοληθώ κυρίως με τους παίχτες μας!! Γνώμη μου είναι λοιπόν ότι η ομάδα δεν πάσχει μόνο στην άμυνα αλλά και στο κέντρο και πιστεύω πως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι εκεί. Γιατί και οι 3 χαφ που έχουμε, Καρα, Κατσουρ, Ζιλμπέρτο, είναι ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΡΓΟΙ και οι αντιδράσεις τους σε άμυνα και επίθεση είναι πολύ προβλέψιμες!! Οπότε πέφτει και μεγαλύτερο βάρος στην άμυνα μας και το ήδη ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ που έχουμε…μοιάζουν ανυπέρβλητα. Επειδή λοιπόν στο ποδόσφαιρο παίζουν ρόλο κατά 95% οι παίχτες και κατά 5% ο προπονητής, τα αγωνιστικά προβλήματα της ομάδας μόνο με έναν τρόπο θα λυθούν: ΔΩΣΤΕ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ 4-5 ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΙΣΣΕ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ!! Δεν είναι απαραίτητο να τους πάρει μαζεμένους σε μια μεταγραφική περίοδο, μπορεί να είναι σε 2 η και 3 ακόμα!! Ειδικά στην άμυνα χρειαζόμαστε 4 αμυντικούς κλάσης, αν θέλουμε να κάνουμε κάτι στην Ευρώπη. Με αυτή την άμυνα όπως είναι τώρα, όποιος κι αν κάθεται στον πάγκο δεν μπορεί να τους κάνει να παίξουν καλύτερα. Δε γίνεται να φτιάξεις άμυνα με παίχτες που πριν 6-7 χρόνια θα τους είχες για ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΥΣ!!! ΜΟΝΟ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΧΘΩ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΓΙΑ ΒΑΣΙΚΟΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ. ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΟΥ!! Η Γαλατά που μας κέρδισε 2 φορές φέτος, ξόδεψε σε ένα καλοκαίρι 40 μύρια για να πάρει παίχτες. Εμείς ούτε τα μισά, και στην άμυνα που το ξέραμε όλοι πως είχαμε πρόβλημα, ξοδέψαμε συνολικά 700 χιλιάρικα για τις μεταγραφφές των Μπιάρσμιρ και Μαρίνου!! Ε δε γίνεται να έχεις καλή άμυνα χωρίς να πάρεις παίχτες ρε γαμώτο. Όποιος και να κάθεται στον πάγκο, με τέτοιους μέτριους, για να μην πω κακούς παίχτες, άμυνα της προκοπής δεν μπορεί να φτιάξει!! Έλεος πια!! Πάρτε παίχτες στην άμυνα!! Τώρα αν πω ότι δεν είμαι ευχαριστημένος από Κατσουρ και Κάρα ίσως κάποιοι με βρίσετε αλλά η γνώμη μου είναι αυτή. Ο Κατσουρ μπορεί να έχει σκοράρει 8 γκολ φέτος, αλλά παιδιά στο κέντρο είναι μαύρη τρύπα. Εντελώς ανίκανος να μαρκάρει και να κλέψει μπάλες στο κέντρο, μόνο στον αγώνα με τον Εργοτέλη τον είδα να το κάνει και βάλαμε γκολ. Ο Κάρα φέτος έχει προσφέρει ελάχιστα. 2 καλές πάσες στο Σάλπι που μεταφράστηκαν σε γκολ στους αγώνες με Ατλέτικο και Γαλατά και από εκεί και πέρα τίποτα. Καθυστερεί πάρα πολύ το παίχνίδι δεν μπαίνει συχνά στην περιοχή και κρατάει τη μπάλα αδικαιολόγειτα στα πόδια του. Φανερά προβλέψιμο παιχνίδι και μια τρελή εμμονή να χτυπάει φάουλ και κόρνερ ενώ βλέπει ότι δεν του πιάνουν. Το ξέρω ότι ακούγομαι υπερβολικός, αλλά έχω μάθει να έχω απαιτήσεις από την ομάδα μου και να μην είμαι ευχαριστημένος με μέτριους πάιχτες που απλά έχουν φιλότιμο και απλά προσπαθούν. Κι εγώ έχω φιλότιμο, κι εμένα άμα με βάλουν θα τα δώσω όλα…αλλά μάλλον θα ξεφτιλιστώ!!! Ας σταματήσουμε πια με τις μετριότητες και ας βάλουν λίγο ακόμα το χέρι στην τσέπη..αλλιώς…πιστεύω πως η Ρόμα θα έρθει για να κάνει προπόνηση με εμάς. Με τέτοια άμυνα και τόσο αργό και προβλέψιμο κέντρο δε μας δίνω πάνω από 2% πιθανότητες να προκριθούμε. Συγγνώμη για το τόσο μεγάλο post, απλά είχα πολλά να πω. Περιμένω τη γνώμη σας και θέλω και τη δική σου Στέλιο. Καλή χρονιά σε όλους!!
Υ.Γ. Πολύ χαίρομαι που δεν προχώρησε του Ματεράτσι, παίχτη που είναι 36 χρονών και θέλει 3 μύρια και κλειστό 3ετές συμβόλαιο δεν είναι να τον παίρνεις στα σοβαρά, μάλλον μόνο τα λεφτά κυνηγούσε. Άσε που μετά από το καλοκαίρι θα έπρεπε να ψάξουμε για άλλον, οπότε χαμένος κόπος!!
Υ.Γ. 2 Ίσως ξενίσει κάποιους που δεν αναφέρθηκα καθόλου στο ντέρμπυ και στην ΑΘΛΙΑ ΜΕΤΑΔΩΣΗ ΤΗΣ ΝΕΤ, αλλά με έχετε καλύψει όλοι εσείς οι παραπάνω. Δε νομίζω ότι θα είχα να προσθέσω κάτι ουσιαστικό.
8 Ιανουάριος 2010 στις 23:14
Τι να σου πώ τώρα.
Απεκάλεσες την αγάπη και Πρόεδρο σου , ξεφτίλα ;
Και μετά θέμε σεβασμό απ’τους Λέτους
Βρε αγόρι μου , δεν είπαμε εσύ εισαι ο Γενικός Γραμματέας και υπογράφαμε τα δυό μας
από κάτω κάθε φιρμάνι της Π.Ε.Σ.Τ.Α ;
Δεν έκανα τον @ ένα από Αντιπρόεδρο Α’ , Αντιπρόεδρο Βου και έβαλα τον Μεμά και Ταμία
και Αντιπρόεδρο Αααα’ ;
Αυτή η μαλάκινση τόσο γρήγορη ασθένεια είναι σε σάς τα πουρά ;
Βρε μανάρι μου σκιάζομαι.
Εσύ βρε αγόρι μου να μου συμπεριφερθείς έτσι ;
Και να πάς να χαλάσεις σαν βρεγμένο ζηλιαρόγατο το κονέ με το Λενιώ ;
Για μένα το κάνω βρέ ;
το ξερεις οτι θα μας φύγει κι αυτό τo κορίτσι και θα μείνουμε , μπακουρόγαμπροι ξανά εδώ μέσα ;
Kαι καλά εγώ δεν έχω ανάγκη.
Το μονα(ψη)στήρι νάν’καλά ;
Εσύ όμως , ο Μεμάς μας και ο ένας ;
Πάλι σε παπουτσι παντοφλέ
Ριγώ.
Μεμάκο συγχώρεσε μας σε παρακαλώ , που πάμε να χρωματίσουμε με θηλυκές πινελιές αγναντέματος το μπλόγκ σου.
)
Πάρτονε στο γάμο σου να sου πεί και του χρόνου (Εδώ που τα λέμε είναι και η μόνη σοβαρή γαμήλια ευχή αυτή
@ G7
Κοιμώμενε γίγαντα πές αλεύρι.

Ο Αλουμινάς από το Χάρκοβο σε γυρεύει
Για τα αρραβωνιάσματα ντε !!!!!
Πιό πολύ σε ωραία κοιμωμένη , μου φέρνει ο κοιμώμενος γίγαντας
8 Ιανουάριος 2010 στις 23:15
Σωστός ο G7
Αγαπητοί μου φίλοι, Αδέλφια μου βαζέλες πουλιά,
Ξέρετε πολύ καλά πως είμαι ο καλύτερος γάβρος φίλος σας.
Η φωνή της υποδουλωμένης συνείδησης σας.
Δεν θα σας επιτεθώ σαν το συνάδελφο της Αγίας Θύρας.
Γι’ αυτό λοιπόν, ένα έχω να σας υπενθυμίσω:
και νάτο!
Οι λαοί που ξεχνούν την ιστορία τους δεν έχουν μέλλον.
Λυπάμαι να πώ ότι δεν διδάσκεστε από τα λάθη σας.
Κάθε χρόνο τα ίδια.
Καλά, είναι δύσκολο να καταλάβετε ότι ο Θρύλος σε ένα μήνα ΜΠΟΡΕΙ σας έχει στο -7;
Ενα χ στην Ξάνθη ένας άσος στου χαριλάου και την τούμπα και ένα ΑΠΛΟ ΔΙΠΛΟ στο οάκα (σαν του Καραϊσκάκη αν θυμάστε
Είναι τόσο δύσκολο πιά να τα κατανοήσετε τόσο απλά πράγματα, που στο φινάλε επαναλαμβάνονται κάθε χρόνο εδώ και 1/6 του αιώνα ήδη;
Απορώ και ξύστε με, αδέλφια μου βαζέλες πουλιά…
ΧόΧόΧό!
8 Ιανουάριος 2010 στις 23:27
> θέμα Helen
Εγώ ήθελα μόνο να σιγουρευτώ ότι ο JZJ είναι καλά! Τώρα που είδα ότι είναι οκ ησύχασα!
> Christos K
Έχω μια ερώτηση: τον λένε όλοι Ζιλμπέρτο αλλά ο Νόμπλιας τον έλεγε προχτές Τζιλμπέρτο. Ζιλμπέρτο ή Τζιλμπέρτο?
> παρέα
κι άλλη μια ερώτηση: υπάρχει “παθητικός” killer? Εγώ τον killer τον ήξερα “ενεργητικό” και τον αμυντικό τον θεωρώ “παθητικό” παίχτη αλλά ο Νόμπλιας μου τάχει κάνει άνω κάτω! Μπορώ να πώ δηλαδη … ο ογκόλιθος της επίθεσης?
9 Ιανουάριος 2010 στις 0:41
K egw exw mperdeytei ligaki. Nomiza oti o amyntikos mporei na einai “hummer”, alla gia “killer” amyntiko den eixa ksanakousei. Parakalw poly opoios mporei na mas diafwtisei.
9 Ιανουάριος 2010 στις 4:20
Βρίστε,βρίστε να ξεθυμάνεται να εκτονωθήτε.Για όλα φτέει ο ΟΣΦΠ , η παραγκα , ο κόκκαλης, η διαιτησία. Το οτι είμαστε οι μόνοι με σοβαρά προπονητήρια ευρωπαικών προδιαγραφών δεν σας προβληματίζει? το γεγονός οτι έχουμε ένα υπερσύγχρονο γήπεδο? το γεγονός οτι έχουμε φέρει τους μεγαλύτερους παίχτες και σε καλές ηλικίες ορισμένους? (ζάχοβιτς,καρεμπέ,ζιοβάνι,ριβάλντο,γκαλέτι,ντέταρι σε αντίθεση με 36αρη Ματεράτσι), πληρώνοντας κέθε χρόνο πακτωλό χρημάτων?(εξαίρεση η φετινή χρονία). Τέλος, ο απίστευτος λαός που κατακλύζει το Καραισκακης πάντοτε? ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΛΗΣΜΟΝΟΥΝΤΑΙ.
Υ.Γ: Ποιός είναι ο ευρωπαίος που έχει 2 προκρίσεις τα τελευτέα 3 χρόνια στο champions league ? Μάλλον ο ΠΑΟ , Ο ΠΡΕΣΒΗΣ ΜΑΣ………….
9 Ιανουάριος 2010 στις 5:31
kwnstantine,tosa xronia exw kourastei na akouw san dikaiologia to oti ferate kapoious h alhtheia einai eksairetikous paiktes.me poia logikh h omada me to akrivotero budget prepei SWNEI KAI KALA na katakthsei ton titlo?thumizw:milan tou 97 kai tou 98:11h thn mia xronia,10h thn allh.an den me pisteueis edw einai o stelios na to epibebaiwsei.ti eixe ekeinh h milan?:bogarde,davids,kluivert,ba,leonardo,weah,albertini,boban,maldini,costacurta,savisevic,desailly,tassoti,ROBERTO BAGGIO,panucci,reiziger,duggary.simone,donadoni,BAREZI.eipes tipota?
h juventus tou 99 hrthe 7h! h barcelona tou 2003 ekth!h real to 2000 5h enw phre to champions league.h inter eprepe na upovivastei h juve kai na afairethoun vathmoi apo thn milan gia na parei titlo.apo to 89 mexri to 2007 tis perissoteres fores eixe to pio akrivo budget kai den phre oute 1 prwtathlhma.h diafora ths bayern apo tis upoloipes dunates germanikes se budjet einai merikes fores POLLAPLASIA.auto omws den empodise thn wolfsburg persi na parei to prwtathlhma,oute thn stuttgardh to 2007,oute thn werder to 2004,oute thn kaizerslautern tou otto to 98,oute thn dortmund to 2002. h paris saint zermain exei na parei prwtathlhma apo to 94 kai to budjet ths polles xronies htan to megalutero.h twente me ti budjet kanei prwtathlhtismo sthn ollandia fetos?
o olumpiakos epaikse me thn fetinh 6-7h omada tou velgikou prwtathlhmatos,to opoio san prwtathlhma einai katwtero kai apo to diko mas,kai me thn 5h tou ollandikou,pou einai mia apo ta idia me to diko mas(pleon,dustuxws),kai me mia arsenal me 18 apousies.dikaia perases kai bravo sou,alla mhn thewreis oti ekanes kai kati spoudaio,eleos
9 Ιανουάριος 2010 στις 8:56
ΜΑΡΚΑΚΗ ΠΑΝΤΑ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΡΗΧΟΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ.
ΣΗΜΕΡΑ ΠΙΣΤΗΚΑ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ.
ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΟΜΑΔΑ.ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!!!!!
9 Ιανουάριος 2010 στις 12:21
Τελικά, η ψύχωση με το πουρουπουπού-λιγκ (συμμετοχή στου ομίλους δηλαδή) απλουστεύει ορισμένα από τα προβλήματα
βλ. @Δημήτρης (ο σωστός ο βάζελος ο Ευρωπαίος)
Εχεις κάπου να κάτσεις και να σκεφτείς λίγο ψύχραιμα το σχεδιασμό ρε παιδί μου.
Χωρίς υστερίες από οπαδούς (και Τεν Κάτε, να μου επιτρέψετε να πώ)
Καλή ακούγεται η γαλλική εσάνς από Λονδίνο, με Συλβέστρο & Τζιμπρίλο στην ίδια ομάδα…
όπου τον έχω δει να βολοδέρνει…
Πόγραδετς (μένοντας σ’ αυτά που ακούω, γιατί δεν τον ξέρω το μάγκα) για καλοκαίρι και κοιτάς μη σου κάτσει και τίποτα για ακραίους και τέρμα
Ο Παπασταθόπουλος ΝΑ ΜΠΕΙ στο σχεδιασμό επίσης.
Δημιουργία στο κέντρο: Με το ατού των ομίλων, απαιτείται γερή λύση προς τα δεξιά που θα συνεπικουρείται από τον άξονα Σωτηράκη
Επίθεση: Σημαντικό κεφάλαιο η “βαζελοποίηση” του Σισσέ. [Σημειολογικό ορόσημο, η φανέλα του Σάρας...]
Βγαίνει σιγά-σιγά, ο μάγκας… (θα το ξαναπιάσουμε το θέμα, μη φοβάσαι αγαπούλα…)
Αναγεννιέται στον ΠΑΟ και δε θα χρειαστεί να ξαναπαίζει δεξί χάφ ή αριστερό εξτρέμ (βλ. Λίβερπουλ & Ρικολόρ)
Απαξιώνει όμως τον αγαπημένο μου μεν, α-βάζελο όμως δε, Σάλπι, ο οποίος μπαλώνει τη δεξιά τρύπα μέχρι το καλοκαίρι αφού θέλει να την κάνει.
[Πάντως και εδώ να αναγνωρίσουμε την έμπνευση (ή ανάγκη - φιλοτιμία) του Τεν Κάτε, το δεξί εξτρέμ το δουλεύει όλο και καλύτερα ο Σάλπι...]
Ο Γάλλος όμως θέλει επιθετική στήριξη εντός περιοχής (ιδίως στα 4-4-2)
Ετσι, ο κόουτς ΝΝ εξετάζει οπωσδήποτε, το χτίσιμο των Ρούκα - Πετρό για την εντός περιοχής πλαισίωση του Γάλλου και ανάλογα το ξαναβλέπουμε το θέμα…
@Γάβρους:
Τετέλεσται.
Χρησιμοποιήστε τα προπονητήρια τα εφάμιλλα των καλύτερων ευρωπαϊκών (όπως έκανε ο Καπετάνιος πριν μισό αιώνα, δηλαδή)
να φτιάξετε τίποτα Γκουμομπασινάδες και αφήστε τους τους Ριβάλντο (μην αρχίσουν να ξανακελαϊδάνε)
9 Ιανουάριος 2010 στις 13:13
@ konstantinos
Γιατί να σε βρίσουμε παιδί μου ;
Οπως τα λές είναι. Και στο extra3 ο Τάκης κι ο Ξανθός τα είπανε πρώτοι !!
Εχετε και δυό προκρίσεις μωρέ στα τελευταία 3 χρόνια , με 13 χρόνια σχεδόν πρωταθλητές
και ο άλλος ο άμπαλος στα τελευταία χρόνια μόνο μία , ο τριτοδευτερος!!
Και πέρυσι σαν πρωταθλητές αιώνιοι πάλι , δεν κάνατε διπλό στο ΟΥΕΦΑ που σας έριξε αυτή
η αναθεματισμένη ένδοια και το χαλούμι ΑμμοΧΩΣΤΟΥ και σας απέκλεισε άδικα η ομάδα του
Πλατινί και τελευταία στη Γαλλία , με δυό σπρωχτές από τα κοράκια ήττες!!!!!
Κι ο άμπαλος ο ΠΑΟ έκανε για πλάκα δύο διπλά πάλι φέτος έξω.
Αλλά ξέχασα , αυτός έπαιζε με την Ντυναμό και την Σκρούτζ και σείς με την Μπαρτσελόνα των
Καρπαθίων την ιστορική Μέταλιστ Χάρκοβο !!
Και την τελευταία 8ετία τι έχει μωρέ ο άμπαλος ;;
Δύο οκτάδες σε Τσάμπιονς Λίγκ και ΟΥΕΦΑ το 2002 και το 2003 !!!
Κι εσείς όμως έχετε 10 οκτάδες από αυγά Μεγάρων φρέσκα και ΡΟΥΦΗΧΤΑ
Και φέτος μιά 32άδα στο Κύπελλο Ελλάδος , πριν σας βρεί ακέφαλους από Κούλα (παραγ-κούλα)
η Μπαρτσελόνα της Μακεδονίας μας , ο Πανσερραικός και σας αποκλείσει.
Και αφού φέρνατε τόσους παικταράδες τι τον θέλατε τον Σπάθα και το CAS ;
Την Ριζούπολη με τον απίστευτο λαό όπως μάς λές ;
Και γιατί δεν σβερκώσατε την Γιούβε όπως η Πανάθα με τριάρα και με Ζιντάν μέσα και σας
σβέρκωσε αυτή με σκόρ γουότερ πόλο ;
Ε ;
Να σου πώ εγώ γιατί.
Γιατί είσαστε Ομπιλιακός Πυρ-εώς.
Οπερ σημαίνει , 85 χρονών παππούς άγνωστος και καταφρονεμένος στην Ευρώπη.
Και λαδιάρης ή λαδάς (ναυτικός εννοώ) στον τιτανικό που λέγεται Ελλαδίτσα
Δεν θα με καταλάβεις βέβαια.
Αλλά δεν τα γράφω για να με καταλάβεις.
Σάμπως ο Αινστάιν ότι έγραψε το έγραψε για να τον καταλάβουν ;
Καλαμπαλίκι να γίνεται και το μωρό να γδύνεται
ΥΓ ΧατζηΤουτανγαμών εσύ άστο. Είσαι γάβρος από τους πιό σφιχτούς και μέγγενες !!
Ακόμα περιμένω τη Λούτσα , τα μπάνια και τα κεράσματα.
2 χρόνια τώρα.
Κουβαρδά ε Κουβαρδά
Αλλά ξέχασα , δεν σου υποσχέθηκα πιπίνια , για να με καλέσεις.
Να φύγει καμμιά ξόφαλτση και να με βρεί η παντόφλα στο Δόξα Πατρί
Πάντως στο λέω να το ξέρεις , ΖΩΗ ΧΑΡΙΣΑΜΕΝΗ ΧΩΡΙΣ JAN ZWAN ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΠΙΝΙΑ.
Aintes
9 Ιανουάριος 2010 στις 13:17
> Δημήτρης
Ν’ απαντήσω κάτι σε αυτά που λες φίλε Δημήτρη. Καλά τα λες κι έτσι είναι αλλά εμείς δεν ασχολούμαστε και πολύ γιατί τα περισσότερα από αυτά τα έχουμε συζητήσει πολύ πιο πριν. Τι να το κάνεις όμως που ο πολύς ο κόσμος δεν τα πιστεύει αυτά και ελπίζει ακούγοντας αναλύσεις επί αναλύσεων. Για να δούμε ποιός τον Μάϊο θα στηρίξει το Νίκο Νιόπλια…
> Ιστορίες ΝΝ
Διάβασα ότι είπε ο ΝΝ στον Σεμπαστιάν Λέτο (ΣΛ) “πριν έρθω στον ΠΑΟ ούτε σε ήξερα ότε με ήξερες”. Δεν είναι όμως αυτός ο πραγματικός διάλογος τον οποίο αποκαλύπτω πρώτος:
ΝΝ: κυρ-Λέτο, πριν έρθω στον ΠΑΟ ούτε σε ήξερα ότε με ήξερες.
ΣΛ: Νο σενιόρ, νο! Με ήξερε…
ΝΝ: Πού σε ήξερα;
ΣΛ: Ποντόσφαιρο ντεν βλέπει; Ίο γάβρο μακρύ μαλλί…! αριστερά αριστερά… dripling dripling dripling…
ΝΝ: ?!? Μόνο τον Τσιλμπέρτο ήξερα… Ούτε σε ήξερα ούτε με ήξερες σου λέω αλήθεια.
ΣΛ: Νο νο σενιόρ, ίο σε ξέρει.
ΝΝ: Πού με ξέρεις?
ΣΛ: Σε ξέρει από Μουντιάλ ‘94 που έπαιξες με τον Τεό… Είχα και αφίσα σου στο ντωμάτιό μου τότε. Μικρό παιντί ήμουνα!
εκέι πεταγεται ο Τζιμπρίλ:
ΤΣ: κι εγώ σε ηξερά μιστέρ.
ΝΝ: από πού ????
ΤΣ: ΟΦΗ φουτμπόλ κλάμπ. Κρετά.
ΝΝ: εεεε?
ΤΣ: Κάθε βραδύ Κυριακί βλεπαμέ Κυριακί Στορτίφ με γκομενακί απο Κρετά στο Φράνς. Εσύ νο γυαλί και πολλά μαλλί. Σερσέ λα φαμ…
Ο γνωστός-άγνωστος ΝΝ.
9 Ιανουάριος 2010 στις 14:52
Τον είδες;
Πάλι ειρωνεύεται τον Coach Nick Noplias…
Ο Τεν-Χρονοντούλαπος της ιστορίας.
Με τις παλλινωδίες σου (μην πω τίποτε άλλο) πάλι στη σεντρα μας έβγαλε ο Μαρκάκης, χάσαμε και την Ελένη…
Και η μουσίτσα που ξεκίνησε τις φιτιλιές, πάλι λάδι βγαίνει…
Ο κ. Αντιπρόεδρος Β’…
* Τη θυμάσαι ακόμα τη Λούτσα ε;

Αφού τσάκισε… Ο κ. αντιπρόεδρος β’ φταίει ως συνήθως…
Αλλά νέοι είμαστε ακόμα
Καλύτερα να πάμε μια μέρα στο Μαρκάκη, να του στρώσουμε τη ρηχή εκπομπή.
Να δούμε αν είναι και ρουφιάνος του Καλόπουλου, όπως προκύπτει από τα γραπτά του.
Το νόου άς μπέτερ βρε παιδί μου.
Εξ’ άλλου, εμείς δεν υποστηρίζουμε καμμία ομάδα.
Είμαστε ελεύθεροι
9 Ιανουάριος 2010 στις 15:20
Καλή μου Ελένη.Θα υποβάλλω τα παράπονά μου, γιατί νομίζω πως και εσύ δεν διάβασες σωστά το πρώτο μου post.Κατ’αρχάς να ξεκαθαρίσω πως σέβομαι απόλυτα την άποψή σου και γι’αυτό μπαίνω στην λογική να αντιπαραθέσω τα επιχειρήματά μου, στα δικά σου.Τόνισα από την αρχή πως δεν έχω κατέβει από άλλο πλανήτη, ήμουν μέσα στο ποδόσφαιρο (ερασιτεχνικά), συνεχίζω να το παρακολουθώ (όχι φανατισμένα), είμαι φίλαθλος της ΑΕΚ, είμαι στο τέλος της τρίτης δεκαετίας ζωής (να μη λέμε και ηλικίες) και, όχι, δεν έχω πρακτορείο ΠΡΟΠΟ.Ξέρεις όμως βρε Ελενίτσα (έχεις το όνομα της κόρης μου), τι μ’ενοχλεί αφάνταστα?Πλέον δεν γίνονται ποδοσφαιρικές συζητήσεις, ξέρεις, από αυτές που κάθεσαι και αναλύεις τα πως και τα γιατί μιας νίκης ή μιας ήττας, η μιας ισοπαλίας.Όλα στο τέλος καταλήγουν στη λογική, Α, τι λες τώρα αυτά δε γίνονται, είναι στημμένα όλα.Η απόδοση στο τάδε παιχνίδι ήταν τέτοια, ήταν άλλη κλπ.Εγώ αυτή την γαμ…. λογική, δεν την δέχομαι και όσο θα περνάει από το χέρι μου και μέχρι κάποιος να μου αποδείξει το αντίθετο, θα την αντικρούω!!!Ρομαντικό?Ίσως…Αφελές?Μαζί σας…Αποδείξτε μου ότι κάνω λάθος και γω θα ασχοληθώ με το… χάντμπολ!!!
Υ.Γ.Κύριε Χατζημπαμπά (γ.γ. της ΜΑΡΚΑΚΗΣ & ΣΙΑ ΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕ), υποβάλλω ταπεινά την συγνώμη μου που καταχράστηκα τον πολύτιμο χώρο σας.Δεν θα το ξανακάνω.Διατελώ μεθ’υμών (…κάπως έτσι δεν θυμάμαι), σκλάβος σας!!!
9 Ιανουάριος 2010 στις 15:59
Ρε συ Χ”dad εγώ άμα δεν τον αγαπάω τον άλλονε δεν τον πειράζω. Για να σε δω το Μάη όταν θα είμαι εδώ και θα υποστηρίζω τον ΝΝ ποιούς φαντεζί προπονηταράδες της Ευρώπης θα μας πλασάρουνε τα προσανάμματα και θα τους υποστηρίζετε κιόλας. Εγώ δεν είμαι γαύρος να φέρνω τον μάγο Ζίκο το Σεπτέμβρη και τα τον φτύνω το Γενάρη.
Μην ξεχνάμε φίλοι μου ότι το ποδόσφαιρο είναι διασκέδαση. Και οι δηλώσεις και οι συνεντεύξεις τύπου μέσα στο σόου είναι. Και οι φυλλάδες και όλα. Άμα δεν χορταίνεις το τόπι χορταίνεις με τις δηλώσεις και τις αναλύσεις. Ο Κωσταντίνου δεν έλεγε πέρυσι στην Αθλητική Κυριακή ο .. Τεν Χάτεν; Να φέρω ένα άλλο παράδειγμα: λένε οι αναλυτές: ο ΠΑΟ θα παίξει μπλα μπλα … με Τσιλμπέρτο Κάρα και Κατσουρ στον ΑΞΟΝΑ. Εγώ φταίω μετά; Πόσος είναι αυτός ο “άξονας” που χωράνε τρείς παίχτες. Τις δυνάμεις του άξονα μου θυμίσανε στο Β παγκόσμιο πόλεμο!
Αξονική τομογραφία θέλουμε ρεε!
9 Ιανουάριος 2010 στις 22:10
Πάλι σε παρεξήγηση έπεσα πρόεδρε…
Η έχω άθλιο χιούμορ, ή αυτοί είναι κρυόκ@λοι.
Ας είναι όμως.
Ο Παναθηναϊκός να νικάει κι ο μισθός απ’ το Μαρκάκη να πέφτει… κτλ.
ΥΓ
@ενας:
Εγώ πάντως το Μάη, όπως και τον προηγούμενο Μάη και τον προ-προηγούμενο Μάη με τον Αγγελο θάμαι…
ΥΓ-2
DJIBPRIIIIIIIL CCCCCISSSEEEEEEEIIIII!
9 Ιανουάριος 2010 στις 23:08
Μπά θέλεις να πάμε στου Μεμά , μικρό μου πόνυ , για να κεράσει τους καφέδες αυτός ;
Oυ να μου χαθείς Χατζησκρούτζ.
Κανόνισε το ρε να πάμε αν είσαι αντρας.
Χατζημπλαμπλαδιάρη. Και κερνάω εγώ στο ρουφ γκάρντεν του Χίλτον.
Να τρελάνουμε κόσμο.
Η εκπομπή του ΜΑΣ ΧΩΡΑΕΙ ΡΕ ;
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Αν κανονίσεις να πάμε ΕΣΥ , ΕΓΩ δεν θα ξανακούμπησω πιπίνι
Είναι σα να λέμε να δύσει ο ήλιος απ’την ανατολή δηλαδής!!!
Μα ρε Πρόεδρε για τόσο αναξιόπιστο Μπλαμπλά της πλάκας μέχεις ;
Και θα σου απαντήσω με πόνο ψυχής , γιατί σ’αγαπάω ειλικρινά….
ΝΑΙ ΡΕ ΓΙΑ ΤΟΣΟ !!
Τι θα γίνει όμως μεμάς ρε αγαπούλα ;
Θα βγείς να πείς ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ , ότι Μεμάδες και Χατζημπαμπαδες ο JAN σας έχει
για πρωινό ;
Ποιός ήταν αυτός που και στα πολύ κάτω , του ΤΡΙΤΟΠΟΔΙΚΟΥ ΣΙΣΕ , φώναζε ότι
επιτέλους ο Παναθηναικός πήρε στράικερ αντάξιο ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΜΑΓΓΙΑΣ ΤΟΥ ;
Και σας έλεγε σαν πεπειραμένος ΕΡΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΜΠΑΛΚΟΝΟΠΕΡΝΟΥΛΑΣ , περιμένετε
και θα δείτε.
Περιμένετε ρε , γιατί αυτός χρησιμοποιεί άνετα και τα τρία πόδια
ΥΓ Ναι την θυμάμαι την Λούτσα.
Και τη θυμάμαι γιατί τη γούσταρα να την ζήσω με την αγαπούλα , που με έφιαχνε γενικώς.
Υπονοώ και σαν αδελφικό φιλαράκι ΟΥΣΙΑΣ και όχι μόνο σαν ετερο ήμισυ σε ένα αγαπημένο πλήν όμως…..ΜΠΛΟΓΚ