Μετά την “επόμενη μέρα”…
δημοσιευμένο από τον : markakis στην κατηγορία Αρης, Βαλβέρδε, ΕΠΟ, Κετσπάγια, Κούπερ, Κόκκαλης, Λεμονής, Μπάγεβιτς, Νιόπλιας, Ολυμπιακός, ΠΑΟΚ, ΠαναθηναϊκόςΝα τελειώσουμε νωρίς με τη διαιτησία για να μη ρίξουμε νερό στο μύλο της παραγωγής άλλοθι για τη διαφαινόμενη απώλεια του ν-1 στα ν: ο Σπάθας έκανε κακή –υπέρ το δέον σχολαστική- διαιτησία στο Χαριλάου, χωρίς να δείξει, πάντως, ότι είχε την παραμικρή πρόθεση να σφυρίξει «πράσινα».
Ένας διαιτητής που έχει τέτοια πρόθεση μπορεί να δώσει τη δεύτερη κίτρινη στον Χριστοδουλόπουλο (ειδικά εάν δεν έχει πάρει είδηση και πόσο άδικα έχει δώσει την πρώτη) αλλά, πολύ εύκολα, θα δώσει και το καθαρό πέναλτι στο χέρι του Πρίττα. Και, φυσικά, ποτέ δεν θα αφήσει να εξελιχθεί η φάση του 69΄, που αν και ξεκίνησε από εξόφθαλμη θέση οφσάιντ, οδήγησε σε δοκάρι και απόκρουση απ’ αυτές που γίνονται πέντε μέσα στη σεζόν.
Ο Άρης έχει αδικηθεί κατάφορα στο ματς του πρώτου γύρου, όταν ο Ντάκος του αρνήθηκε πέναλτι στην εκπνοή, αλλά στο κυριακάτικο ματς, κάθε ψύχραιμος φίλος του μπορεί να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι δεν αντιμετώπισε διαιτησία που είχε στόχο να του κόψει τα φτερά.
Επί της ουσίας τώρα: το ματς ήταν σκέτη «σκακιέρα», στην οποία ο Νιόπλιας μπορεί να υπερηφανεύεται ότι ήρθε ισόπαλος μ’ έναν πολύ σπουδαίο, έμπειρο και εύστροφο προπονητή όπως είναι ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ.
Ο Αργεντινός έριξε το βάρος του στην «αποκοπή» του Σισέ από τα χαφ και τα εξτρέμ του Παναθηναϊκού και στο να μη βρεθεί η άμυνά του να πρέπει να αντιμετωπίσει πολλούς παίκτες στην περιοχή της. Πέτυχε και στα δύο, με τίμημα όμως, το γεγονός ότι η ομάδα του δεν παρήγαγε και όσες φάσεις παράγει συνήθως.
Σ’ αυτό, ωστόσο, μεγάλο ρόλο έπαιξε και το στήσιμο της ομάδας από τον Νιόπλια. Ο προπονητής του Παναθηναϊκού, με τον «ειδικό» ρόλο που έδωσε στον Σίλβα, την καλή, αυτή τη φορά, απόδοση στον ανασταλτική λειτουργία του Καραγκούνη, αλλά και επιτρέποντας στον Σαριέγκι να βγαίνει αρκετά έξω από την περιοχή του, «βραχυκύκλωσε» τον σημαντικότερο κίνδυνο που είχε να αντιμετωπίσει: την καλή συνεργασία Κόκε-Κάμπορα, απ’ την οποία ο Άρης κερδίζει πολλά στα τελευταία ματς. Βάζοντας, επίσης, Χριστοδουλόπουλο και Σαλπιγγίδη να πιέζουν ψηλά, ο Νιόπλιας κατάφερε, επιπλέον, να περιορίσει σημαντικά την επιθετική συνεισφορά των πλάγιων μπακ του Άρη και να φέρει το παιχνίδι στον άξονα, εκεί όπου είχε την υπεροχή.
Αν μετά τον τραυματισμό του Κόκε ο Νιόπλιας ρίσκαρε άμεσα και την είσοδο του Λέτο (στη θέση είτε του Σαλπιγγίδη είτε του Χριστοδουλόπουλου), θα έπαιρνε άριστα 10 –αλλά και το… 8, εξαιρετικός βαθμός είναι όταν απέναντί σου βρίσκεται μια «αλεπού» όπως ο Κούπερ.
Εν ολίγοις, θα συμφωνήσω με τον Κούμπη: υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες (βαθμολογικές, φόρμας αντιπάλου, «θερμοκρασίας» έδρας κ.λπ., κ.λπ.) ο ένας βαθμός στο «Βικελίδης» ήταν επιτυχία και όχι αποτυχία και δικαίως τον χάρηκαν οι «πράσινοι» ακόμη και πριν ξεκινήσει το ματς στο Καραϊσκάκης. Ματς που, φυσικά, απαιτεί τη δική του ανάλυση.
Το κέρδισε ο ΠΑΟΚ
Νομίζω ότι συνοψίζεται στο εξής απλό: το κέρδισε ο ΠΑΟΚ και δεν το έχασε ο Ολυμπιακός. Ο «Δικέφαλος» έπαιξε ακριβώς όπως έπρεπε για να πάρει τη νίκη και την πήρε 100% δίκαια και ποδοσφαιρικά, κάνοντας δύο απλά πράγματα που του απέδωσαν:
1. Παίζοντας την κόντρα, χτύπησε τον Ολυμπιακό στα πιο αδύναμά του σημεία: τα άκρα της άμυνάς του (ειδικά το αριστερό, όπου ο Ραούλ Μπράβο, εκτός από αργός δεν έχει και βοήθειες, είτε ο Ζαϊρί παίζει από ‘κει είτε, όπως φάνηκε, ο πολύ καλός επιθετικά αλλά «ξεχασιάρης» ανασταλτικά Ντάτολο) και τον άξονα του κέντρου του (όπου υπάρχει μεγάλο έλλειμμα μαρκαρισμάτων, όποιος κι αν παίξει εκεί).
2. Με πειθαρχημένο, ψύχραιμο και με πολλά «ντουμπλαρίσματα» ανασταλτικό παιχνίδι βασισμένο στο μάλλον καλύτερο δίδυμο αμυντικών χαφ του πρωταθλήματος, βραχυκύκλωσε τελείως τον Ολυμπιακό, που δεν βρήκε τρόπο να «γεμίσει» την αντίπαλη περιοχή, ούτε να αλλάξει τη μπάλα στις πλάγιες γραμμές.
Η επιμονή στον Σάντος δικαιώνεται πανηγυρικά στον ΠΑΟΚ, τη στιγμή που το χθεσινό αντίπαλο στρατόπεδο είναι σαφές ότι βιώνει τα αποτελέσματα της αντίστροφης λογικής του: από την εποχή του πρώτου περάσματος του Μπάγεβιτς από τον πάγκο του, ο Ολυμπιακός βρίσκει από δύσκολο έως αδύνατο να επενδύσει με υπομονή και μέθοδο στη δουλειά οποιουδήποτε προπονητή απ’ όσους έχει προσλάβει –ακόμη και προπονητών αντικειμενικά πολύ επιτυχημένων, όπως ο Λεμονής και ο Βαλβέρδε.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, όμως, πρακτικώς ξεκινά κάθε χρονιά όχι βάσει κάποιου σχεδιασμού, αλλά βάσει κάποιου… ενδιαφέροντος ίσως, αλλά καθόλου ασφαλούς «αυτοσχεδιασμού». Και ειδικά εφέτος, ο αυτοσχεδιασμός αυτός (που ξεκίνησε με τον Κετσπάγια και συνεχίστηκε με τον Ζίκο), δεν στηρίζεται επαρκώς και από ποδοσφαιριστές.
Ο Γεωργιανός φαντάστηκε μια ομάδα που θα παίζει την κόντρα, αλλά μια τέτοια ομάδα θέλει αμυντικά χαφ που να τρώνε σίδερα και μεγάλη βοήθεια από τους ακραίους μπακ και εξτρέμ και στην παραγωγή φάσεων και στο πρέσινγκ ψηλά.
Ο Ζίκο, πάλι, φαντάστηκε μια ομάδα που θα τρώει μεν γκολ, αλλά θα βάζει κιόλας. Πλην όμως μια τέτοια ομάδα θέλει έναν σπουδαίο παίκτη πίσω από τον φορ και πολυσύνθετα αμυντικά χαφ που δεν θα συμμετέχουν απλώς στην παραγωγή φάσεων, αλλά θα κάνουν και πολλή «βρόμικη» δουλειά αμυντικά.
Τέτοιους παίκτες, ο Ολυμπιακός δεν έχει εφέτος και συνεπώς και τα δύο αυτά σχέδια δύσκολα θα μπορούσαν να πετύχουν.
Και, άρα, πέρα από το διαφαινόμενο… «ν-2 στα ν» (το οποίο, κατά τη γνώμη μου, δεν λέει και πολλά στους φίλους της ομάδας), αυτό που έχει σημασία στον Ολυμπιακό είναι το πώς ακριβώς θα διαχειριστεί μια κρίση απ’ αυτές που έχει… ξεχάσει πώς είναι και πώς αντιμετωπίζονται –σίγουρα πάντως, όχι, εν έτει 2010 με κορνέδες, καδρόνια, «λαϊκή δικτατορία», απειλές στους παίκτες, «ντου-παντού» και όλα τα σχετικά…
Για να το κρίνουμε αυτό, πρέπει να δούμε τι κινήσεις θα γίνουν, οπότε, λίγη υπομονή. Εν τω μεταξύ πάντως, ένα είναι βέβαιο: όσο παράλογο υπήρξε, εδώ και 16 χρόνια, να υποστηρίζει κανείς ότι ΟΛΑ όσα έκανε ο Κόκκαλης ήταν ολόσωστα και πεφωτισμένα, άλλο τόσο παράλογο (και πολύ άδικο, εφόσον μιλάμε για φίλους του Ολυμπιακού) είναι, τώρα, να τον ακυρώνει συνολικά ως παρουσία για την ομάδα, να τον καθυβρίζει και να τον «διαγράφει».
Ο Ολυμπιακός που παρέλαβε ο Κόκκαλης ουδεμία σχέση έχει, σε οποιοδήποτε επίπεδο. με τη σημερινή και αυτό οφείλει να του πιστωθεί.
Ωστόσο, μόνο όσοι είχαν αναλάβει την «αγιοποίησή» του (ή όσοι ήταν τυφλωμένοι από τα «σερί») θεωρούν αυτό που συμβαίνει τώρα προϊόν ενός-δύο λαθών του καλοκαιριού.
Από τον Νοέμβριο του ’99, όταν έδιωξε τον Μπάγεβιτς χωρίς κανείς, ακόμη και σήμερα, να έχει καταλάβει για ποιο λόγο ακριβώς το έκανε, τα ίδια ακριβώς λάθη έκανε πάντα ο Κόκκαλης.
Κι αν κάποτε δεν κόστιζαν (σε ελληνικό επίπεδο μιλώντας πάντα), αλλά τώρα κοστίζουν, αυτό δεν συνέβαινε επειδή… δεν γίνονταν, αλλά, βασικά, επειδή έπαιζε πρακτικώς χωρίς αντίπαλο: με την ΑΕΚ και τις ομάδες της Θεσσαλονίκης να έχουν να αντιμετωπίσουν δεκάδες προβλήματα, με τον Παναθηναϊκό να κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο και να πετάει τα λεφτά που ξόδευε στα σκουπίδια κυνηγώντας φαντάσματα και ανύπαρκτους εχθρούς και με το «σύστημα ΕΠΟ» να οσμίζεται εγκαίρως ότι εκείνος είναι ο δυνατός και συνεπώς σ’ εκείνον να κάνει όλα τα χατίρια
(όπως κάποτε, για να προλάβω και τον εκφυλισμό της συζήτησης, τα έκανε στον Παναθηναϊκό, άσχετα εάν εκείνη την εποχή δεν υπήρχε το κίνητρο των δεκάδων εκατομμυρίων από το Τσάμπιονς Λιγκ και, άρα, ο όλος ανταγωνισμός υπήρχε περιθώριο να γίνει σε πιο «ιπποτικό» επίπεδο και να μην καταλήξει σε βουλιμική μονοφαγία…)
Αν έχει αλλάξει λοιπόν κάτι πλέον είναι το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός πρέπει πια να μάθει να ζει –και ενδεχομένως να νικά- σε καθεστώς πραγματικά σκληρού ανταγωνισμού. Και αυτό που απομένει να φανεί είναι το εάν σ’ ένα τέτοιο επίπεδο πλέον, μπορεί ή θέλει να συνεχίσει ο Κόκκαλης. Όπως είπαμε και πιο πάνω, ας περιμένουμε λίγο και θα δούμε…



Feed
25 Ιανουάριος 2010 στις 16:47
@ενας:
Απαντήσεις σε ορισμένα ερωτήματα:
1. Δεν ξέρω αν ο ΠΑΟ στου Χαριλάου ήτανε υπερομάδα.
Στο κάτω-κάτω δεν το απαιτώ (ακόμη).
Ξέρω όμως ορισμένα πράγματα που είδα (οχι στο σάϊτ):
Καλύτερος (από πρίν) ήτανε (π.χ. τηγάνι). Σωστό;
Στο κάτω κάτω, στο τηγάνι έπαιξε με μια υποδεέστερη (του Άρεως) ομάδα.
Στου Χαριλάου, με μια ομάδα που πυροβολεί εδώ και ενα μήνα, αμυντικό πρόβλημα δεν είχε.
Τουλάχιστον στο καφενείο, δεν είδα βάζελους να κλείνουν τα μάτια όταν χανόταν η μπάλα στο κέντρο, όπως άλλοτε
2. Νόπλιας:
Απέναντι λοιπόν σε μια τέτοια ομάδα, ΔΕΝ στήθηκε τσούκου-τσούκου, όπως θα έκανε ο κάθε προπονηταράς παίζοντας σε “καμίνι” εκτός.
[όπως κάτι άλλοι με 4-5 αμυντικά χάφ]. Σωστό;
Και τους ευνούχισε. [μισή ευκαιρία οφσάιντ κάνανε οι παίκται του Κούπερ]
3. Επιθετικά:
Εγιναν 18 με 20 τελικές κατόπιν προμελέτης, ναι ή ού;
Εμού λοιπόν ως στερημένου, [Μίτου και Ζουτάουτας (τύπου)], μου φτάνουν αυτά προς το παρόν.
4. Ο κορμός ΔΕΝ είναι του Νόπλια. Του Τεν-Κάτε είναι.
5. Πού το ξέρεις ότι ο Τεν Κάτε θα πέρναγε από το Καυταντζόγλειο και τον Πάνθρακα στο ΟΑΚΑ για να είναι στο +10;
Μήπως Πέρασε από κάνα Πάνσερρα και δεν ενθυμούμαι; :mrgeen:
25 Ιανουάριος 2010 στις 17:00
Κύριε Μαρκάκη, θέλω την άποψή σας, αν συμφωνείτε με το εξής: Πιστεύω πως η κυριαρχία του Ολυμπιακού έφτασε στο τέλος της και ο Ο.Σ.Φ.Π. θα γνωρίσει δύσκολες καταστάσεις στα επόμενα πέντε χρόνια τουλάχιστον, τη στιγμή που ξεκινάει η ”αυτοκρατορία” του Παναθηναϊκού. Ειδικά αν γίνει και το γήπεδο στο Βοτανικό, η εκτίναξη του Π.Α.Ο. θα είναι τρομερή. νομίζω, λοιπόν, ότι στα επόμενα χρόνια, το μεγάλο ντέρμπυ στο ελληνικό ποδόσφαιρο θα είναι Παναθηναϊκός-Π.Α.Ο.Κ.. Ίσως και ο Άρης να καταφέρει να κάνει κάτι καλό.
Υ.Γ.: Ελπίζω, πάντως, όντας φανατικός Παναθηναϊκός, να μην αρχίσει η ομάδα μου τις γενναιοδωρίες προς άλλες ομάδες, όπως στην εποχή της προηγούμενης κυριαρχίας της (π.χ. κούπες σε Λάρισα, Π.Α.Ο.Κ. κτλ.), αλλά να πάρει 5 συνεχόμενα double, αρχικά και βλέπουμε μετά μήπως χαρίσουμε κανένα κυπελλάκι.. Διψάμε για τίτλους και δε με νοιάζει το ”καλό του ελληνικού ποδοσφαίρου” με τίτλους σε όλες τις ομάδες.. Ο κόσμος του Π.Α.Ο. διψάει για κούπες και για να ρεφάρει τη χασούρα τίτιλων των προηγούμενων ετών.. Δεν ξέρω, ίσως προτρέχω, αλλά ίδωμεν..
25 Ιανουάριος 2010 στις 17:00
@ Μπλαμπλάδες και αγαπούλες !!
ΜΙΛΑΕΙ Ο ΡΕΖΟΥΜΕΣ
( και όχι τα παπαγαλάκια , έτσι Μεμάκο ; )
===============================================
Μπάσκετ σωτήριον έτος 2008 : Σφαλιάρες η Πανάθα από όλους , τους Πανελλήνιους , τα Πατήσια ,
)
τα Μαρούσια και τους ΠΡΟΣΑΓΩΓΟΥΣ ( Ολυμπιακούς ντε , που στο τέλος τους προσάγαγαμε
στο ηθών με τριπλ ίν του δέιρ φέις κράουν
Τρείς βαθμούς πίσω η Πανάθα , εννιά αν μιλάμε για ποδόσφαιρο !!
Στο ΟΑΚΑ , Προεδρου Jan παρόντος , χορός , τραγούδι και λατρεία στα Ζότσια και στα Στρούμφ.
Ποδόσφαιρο σωτήριον έτος 2010 : Σφαλιάρες ο Ευρωτζανετάκος από όλους πλήν Τέν Τουφε-ΚάΤΕ,
Καβάλες στα δελφίνια , Σκόκους και Εντίνιους.
Οκτώ βαθμοί πίσω ο Αλέκος , δυόμιση αν μιλάμε για μπάσκετ !!
Στο τηγάνι , Προέδρου Jan παρόντος με μιά γαβρίνα θάνατος
, μπουνιές , λαρυγγιές , αχαριστίες στο Θείο ,
( πως φιάχνεται επί τόπου ο κορνές
)
μουτζιές , κατάρες και συνταγές
ΟΠΕΡ ΣΗΜΑΙΝΕΙ.
Μη συγκρίνεται τους SPORTSMEN , με τους GAVRSMEN !!!
Αλλη κατηγορία , άλλο επίπεδο , άλλη κουλτούρα ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΘΛΗΜΑ !!
Σοβαρολογώ με αγάπη για τα παιδιά.
Το λάθος δεν είναι ότι φέτος δεν έχουν ομάδα.
Γιατί σπουδαία ομάδα που να δικαιολογεί ούτε τα μισά απ’όσα πήραν δεν είχαν ποτέ.
ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΓΑΠΗΣΑΝ ΤΗΝ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ που μεταφραζόταν ως νίκη και τίτλους ενάντια στην Πανάθα.
Κι όταν δεν προοδεύεις βήμα βήμα σε απλά καλό την μετριότητα……ΤΗΝ ΣΥΝΗΘΗΖΕΙΣ.
ΤΗΝ ΦΟΡΑΣ ΚΛΕΜΕΝΟ ΡΟΥΧΟ ΚΙ ΑΥΤΗ ΣΕ ΠΑΓΙΔΕΥΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΝΙΓΕΙ
ΥΓ Και μείς τα ίδια κάναμε στο ποδό μετά από 10 και 12 χρόνια ατιτλίας.
ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΣΕ ΑΘΛΗΜΑ ( Sportsmen γαρ ) και όχι σε παράγκα
25 Ιανουάριος 2010 στις 17:16
στυλιανε θελω σχολιο για τη φαση του σηφατση στο τελος,αν ειναι πεναλτυ.κατα τα αλλα αυριο θελω στο γκολ αφιερωμα απο τα χερακια σου στον ξενοφωντα γηττα,που γιορταζει κιολας.αμ δεν το κανεις θα εισαι αρδ.χαιρετω!
25 Ιανουάριος 2010 στις 17:59
file ilia spoudazw sport management kai eperepse mou na exw alli apopsi apo autin pou parousiases… to podosfairo stin ellada pe8ainei logw tou xamilis antagwnistikotitas tis ligas… i avevaiotita tou apotelesmatos enos podosfairikou agwna einai to A kai to Ω sti mpalla…an ginei auto pou perigrafeis (pou san vazelos den 8a me xalage/ san sport manager einai katastrofi) 8a katalixoume san tin skwtia…pera apo celtic kai rangrers ..TO XAOS….
stin ellada pera apo osfp/pao/aek pou kai pou (opws fetos) emfanizontai kales omades apo tin 8esaloniki kai kamia fora i larisa ktl..
paroti den ti8etai 8ema diekdikisis tou ptwta8limatos einai kalo na contraretai o 1os sta isa apo tis mesaies kai panw omades (opws ex8es o pao) giati auxanetai i avevaiotita tis kataktisis tis koupas = pio polu endiaferon gia tin diorganwsi -> pio polla lefta -> pio kaloi paixtes -> pio kales omades -> PIO KALH MPALLA -> perisoteri DIASKEDASH gia autous pou parakolou8oun tous agwnes…
an protimas 5-10-100 koupes kai stin eurwpi na agwmaxas gia na kerdiseis tin stourm grats kai tin sparta pragas….ti na pw????
25 Ιανουάριος 2010 στις 19:29
οσον αφορα το μετα την επομενη μερα καλα τα λες. οσο για το κερδισε ο παοκ ολα καλα. αλλα στο τελος εκει με το ιπποτικο επιπεδο δεν ειναι νορμαλ γιατι δεν ειχε καμια υποσταση. και ας μην υπηρχε το τσαμπ.λιγκ. δεν γινεται να βαλεις στην ιδια ζυγαρια βρομικο και καθαρο. καλητερα μην το αναφερεις. γιατι δεν ειναι το σωστο αλλοθι για να πεις αυτο που γνωριζουν και οι πετρες εδω και 10 ετη!!! αποψη μου φυσικα. με το συμπαθειο.
25 Ιανουάριος 2010 στις 19:36
Πρώτα απ’ όλα ένα μπράβο στο Στέλιο για το δεύετερο μισό του άρθρου για τον ΟΣΦΠ. Τα συμπυκνώνει όλα σε δυό παραγράφους.
> Χ”dad
Αγαπητέ, έχεις πάρει γραμμη ότι παίζαμε με τον Κόκε, τον Κάλβο και με τον γίγαντα Χαβίτο; Καπίτο; Ο Κούπερ προπονητής ήταν τότε που έβλεπα τη Βαλένθια με τον Μεντιέτα στα χάι του. Ούτε καν Αμπρέου και Γκρατσιάν που παίξανε στο ΟΑΚΑ δεν είχε. Με τον ΠΑΟΚ πόσο ήρθε ο Άρης φέτος; Μέχρι και ένας Ναύτης που έχουνε δεν έπαιξε.
Ερωτήσεις:
1. Δεν ξέρω αν ο ΠΑΟ στου Χαριλάου ήτανε υπερομάδα.
Καλύτερος (από πρίν) ήτανε (π.χ. τηγάνι). Σωστό;
ΛΑΘΟΣ: απλά δεν έπαιζε ο Γιούρκας και πάιξανε λίγο οι ΚΑ-ΚΑ που δεν παίξανε στο τηγάνι.
2. Νόπλιας:
Απέναντι λοιπόν σε μια τέτοια ομάδα, ΔΕΝ στήθηκε τσούκου-τσούκου, όπως θα έκανε ο κάθε προπονηταράς παίζοντας σε “καμίνι” εκτός.
[όπως κάτι άλλοι με 4-5 αμυντικά χάφ]. Σωστό;
ΛΑΘΟΣ
Αμυντικά παίξαμε. Και ψάχναμε να κλειδώσουμε το Χ. Εκτός αν ο Κατσούρ επί Κάτε ήταν αμυντικό και επί Νιόπλια είναι επιθετικό χαφ.
3. Επιθετικά:
Εγιναν 18 με 20 τελικές κατόπιν προμελέτης, ναι ή ού;
ΟΥ, εκτός αν όταν γυρίζει ο στόπερ τη μπάλα στο τέρμα το μετράς για ευκαιρία του αντιπάλου
4. Ο κορμός ΔΕΝ είναι του Νόπλια. Του Τεν-Κάτε είναι.
Εδώ συμφωνώ. Ό,τι κακό του Κάτε είναι. Μέχρι και το ξερό χορτάρι του ΟΑΚΑ. Σίγουρα θα το είχε κατουρήσει ο Ολλανδός και οι συνεργάτες του.
5. Πού το ξέρεις ότι ο Τεν Κάτε θα πέρναγε από το Καυταντζόγλειο και τον Πάνθρακα στο ΟΑΚΑ για να είναι στο +10;
Μήπως Πέρασε από κάνα Πάνσερρα και δεν ενθυμούμαι;
Καλά καλά. Μόνο ο Πάνσερας μας έμεινε. Όταν κάνει διπλό στο Μουρίνιο και ο Νιόπλιας τα ξαναλέμε.
25 Ιανουάριος 2010 στις 19:56
Κύριε Μαρκάκη ,
Πραγματικά απορώ γιατί βγαίνει προς τα έξω ότι ο Παναθηναϊκός είχε ευνοϊκή διαιτησία χθες στο Βικελίδης…Γιατί γράφετε περί “μη πρόθεσης να σφυρίξει πράσινα” ενώ στην πραγματικότητα ο διαιτητής προσπάθησε (σε συνεργασία με τον κάκιστο επόπτη του Φαντόπουλο) να κόψει βαθμό ή βαθμούς από τον Παναθηναϊκό ; Γιατί αναφέρετε το ματς του πρώτου γύρου ; Πόσες και πόσες φορές έχει ευνοηθεί συγκεκριμένη ομάδα σε αγώνες της , χωρίς όμως κανείς να αναφέρει ματς του παρελθόντος , ζητώντας μας να μιλαμε μόνο για ποδόσφαιρο ; Βλέπω μετά λύπης μου λοιπόν , ότι πολλοί δημοσιογράφοι προσπαθούν δειλά δειλά , βλέποντας ότι ο ΟΣΦΠ μένει πια πολύ πίσω στη βαθμολογία , να δημιουργήσουν άλλοθι για αυτή την ενδεχόμενη απώλεια του τίτλου , αποκρύπτοντας έτσι τις πραγματικές αιτίες που ο ΟΣΦΠ φέτος θα μείνει 2ος ή 3ος (κατά πάσα πιθανότητα γιατί τίποτα δεν τελείωσε ακόμα , αν και άλλες χρονιές , όταν ο ΟΣΦΠ έφευγε μπροστά 5-6 βαθμούς όλοι μιλούσατε για τελειωμένο πρωτάθλημα ενώ τώρα όλοι σας είστε “επιφυλακτικοί”) ρίχνοντας ευθύνες στη διαιτησία γράφοντας και λέγοντας μπαρούφες περί πράσινης παράγκας και αλλαγής στο παρασκήνιο…Φυσικά δεν πιστεύω ότι και εσείς ανήκετε σε αυτούς που δημιουργούν αυτές τις εντυπώσεις (αλλιώς δεν θα έμπαινα στον κόπο να σχολιάσω στο πραγματικά αξιοπρεπές μπλογκ σας) αλλά το σύνολο των “αντικειμενικών” εφημερίδων έχει αρχίσει ήδη τη συγκεκριμένη “εργολαβία”…Τουλάχιστον εσείς από την πρώτη γραμμή του σχολίου σας αναφέρετε τα περί άλλοθι και αυτό σας τιμά…
Κατά τα άλλα , συμφωνώ απόλυτα στην τακτική ανάλυση του αγώνα και τις κινήσεις Νιόπλια τις οποίες σχολιάσατε παραπάνω…Πραγματικά ο Νιόπλιας έδειξε ατολμία χθες και υπερεκτίμησε τον Άρη αλλά και πάλι το αποτέλεσμα ήταν καλό…Θα ήθελα όμως να σχολιάσετε την πραγματικά εντυπωσιακή εμφάνιση του πιο παρεξηγημένου παίκτη του Παναθηναϊκού , του Βύντρα…Μήπως γιατί είναι αντιδημοσιογραφικός ; Ο Καραγκούνης θυμήθηκε π.χ. μετά από 19 αγωνιστικές να είναι καλός ανασταλτικά και πρέπει να αποθεωθεί , αλλά ο σταθερότερος και πιο φιλότιμος παίκτης της ομάδας μένει ξανά στην αφάνεια ; Ίσως καλύτερα γιατί αυτό το παιδί δεν έχει ανάγκη από “φιλίες” με εκπροσώπους του Τύπου , όπως άλλοι συμπαίκτες του…Κρίμα πάντως…
Να είστε καλά !
25 Ιανουάριος 2010 στις 20:07
Ναι, o.k., συμφωνώ Βασίλη και εγώ σπουδάζω δημοσιογραφία και τα ξέρω όλα αυτά, αλλά όπως είπες και εσύ, λειτουργώ πάνω απ’ όλα σαν Παναθηναϊκός.. Και δε γουστάρω να με θεωρούν μαλάκα οι άλλοι και να νοιάζομαι μόνο εγώ για το καλό του ελληνικού ποδοσφαίρου. Είμαι 20 χρόνων και διψάω για τίτλους.. Ούτως ή άλλως, οι άλλοι δεν έχουν λεφτά και δεν πρόκειται να καταφέρουν κάτι καλό στην Ευρώπη. Ο δρόμος έχει ανοίξει διάπλατα στον Παναθηναϊκό και ξαναλέω ότι με ένα καινούριο γήπεδο η ομάδα θα εκτιναχθεί για τα ελληνικά δεδομένα, έτσι όπως διαμορφώνονται τα πράγματα..
25 Ιανουάριος 2010 στις 20:10
MARKAKI. MOY ARESEI POY TO PROTO PRAGMA POY GRAFEIS EINAI OTI H DIAITHSIA DEN ADIKHSE TON ARH. ETSI PROSPATHEIS NA KATEYTHINEIS THN KOYBENTA KAPOY ALLOY KAI OXI EKEI POY DEN SE SYMFEREI. ASFALOS. STO SPITI TOY KREMASMENOY DEN MILANE GIA SXOINI. KAI PROSEKSE DEN ME NOIAZEI POY DEN THA PAREI O OLYMPIAKOS PROTATHLIMA FETOS, ALLOSTE GIA TA PANHGYRIA EXOYME KATANTHSEI ME TOSES LATHOS EPILOGES APO TON PROEDRO MAS, ALLA STEREITE THN DYNATOTHTA SE POLY KALYTERES OMADES APO AYTHN POY EISAI STO PAY ROLL (KSEREIS ESY -Σ.Σ.: ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΩ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ PAY-ROLL -ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ, ΕΤΣΙ;-) NA DIEKDHKISOYN EPI ISOIS OROIS TO PROTATHLIMA. KAI NAI ANAFEROMAI STON PAOK POY XORIS PSEYTOTSAMPOYKADES OPOS ALLES XRONIES KATEBHKE STO KARAISKAKI KAI NIKHSE STA ISIA. ESEIS KSEREIS TI PATHATE. FAGATE MONO DYO APO TON XEIROTERO OLYMPIAKO POY EXO DEI POTE. AKOMH KAI ME TON KAZIMIERSKI TERMATOFYLAKA DEN EIXAME TETOIES AHDIES. TELOSPANTON.
25 Ιανουάριος 2010 στις 22:38
Βασικα για να κανεις κατι στο μελλον πια, πρπ να εχεις καλες ακαδημιες. Και ακουγεται οτι ο Παναθηναικος εχει κανει πολυ καλη δουλεια τα ταλευταια χρονια στις Ακαδημιες
26 Ιανουάριος 2010 στις 0:23
Ρε G7, ξενέρωσε πρώτα και μετά γράψε 1ον: Ελληνικάμ 2ον:κάτι που να έχει σχέση με την πραγματικότητα. Μιλάς για pay roll σε έναν άνθρωπο που ακριβώς επειδή ουδέποτε δέχθηκε να “τα πάρει”, κυνηγήθηκε; Άσχετε, έ άσχετε!
26 Ιανουάριος 2010 στις 0:45
Ρε G7 η ομάδα σου κι αν δεν έχει στερήσει πρωταθλήματα από πιο ικανές ομάδες.. Εσείς μυαλό δε βάζετε, γι’ αυτό και πανηγυρίζει όλη η υπόλοιπη Ελλάδα που χάνετε το πρωτάθλημα.. Αυτό καταφέρατε, να καταστρέψετε το ελληνικό ποδόσφαιρο και να γίνουν όλοι οι υπόλοιποι αντιολυμπιακοί..
26 Ιανουάριος 2010 στις 3:36
Πόσα πρωταθλήματα χάρισε η ΕΠΟ στον ΠΑΟ και πόσα στον Ολυμπιακό; Ή μήπως όταν τα έπαιρνε ο ΠΑΟ ο Ολυμπιακός αδικούνταν γιατί είχε ομάδα ενώ όταν τα έπαιρνε ο Ολυμπιακός ο ΠΑΟ δεν αδικούνταν γιατί δεν είχε ομάδα; Είναι πάντα εντυπωσιακή η αντίληψη ότι το να ισομοιράζεις τα πράγματα σε όλους αγνοώντας τι πραγματικά έχει συμβεί είναι δίκαιο.
26 Ιανουάριος 2010 στις 9:43
Απορώ που συζητάτε ακόμα για τη διαιτησία. Είδαμε όλοι το πέναλτι που δεν δόθηκε στον Παναθηναϊκο και τη μεγάλη ευκαιρία του Άρη που προήρθε από καθαρό offside. Αν έμπαινε γκόλ (που δεν ήθελε και πολύ) τι θα λέγατε; Μάλλον για ανθρώπινο λάθος φίλοι Αρειανοι. Οι δημοσιογράφοι κάνουν κακό στον Ολυμπιακό ανακαλύπτωντας αλλαγή παρασκήνιου κτλ. Το να μην συγκινούνται οι διαιτητές όταν οι παίκτες του Ολυμπιακού βουτάνε για να πάρουν πέναλτι είναι παράγκα; Τα έχουμε ξεφτιλίσει όλα πια, δεν είναι ποδόσφαιρο αυτό. Συνεχίστε ετσι κύριοι δημοσιογράφοι, έτσι ώστε να πιστευουν ότι μόνο αυτό φταίει, να μην βρούν τις πραγματικές αιτίες που τους έφεραν σε αυτή την κατάσταση και να απολαμβάνει ο Παναθηναϊκός την κυριαρχία. Δεν μας χαλάει καθόλου αυτό. Την ΑΕΚ την έχουν κατασφαξει φετος, κι όμως ο κόσμος της ξέρει τι τους φταίει, δεν ασχολούνται πολύ με τη διαιτησία.
Ο Νιόπλιας προχτές απορώ που λένε ότι έπαιξε αμυντικά. Από το 80 και μετά ο Παναθηναϊκός βγήκε μπροστα να πιέσει, είχε αυτό το σούτ του Κατσουράνη και γενικά σταθερή πίεση. Θα τολμούσε προπονητής να ανοιχτεί στα τελευταία λεπτά του παιχνιδιού αν ήταν φοβισμένος και ήθελε να διατηρήσει το Χ; Ξεχνάτε πόσο ανεβασμένος και επικίνδυνος είναι ο Άρης; Καα έκανε και είχε τακτικη, με φούλ επίθεση από την αρχη θα άλοιφε βούτυρο στο ψωμί του Κούπερ και η δύσμοιρη άμυνά μας θα μέτραγε τεμάχια. Το πολύ playstation κάνει κακό, άσε που μόνο ο Ολυμπιακός μπορεί να κάνει save/load τα παιχνίδια του στην πραγματικότητα, εμείς δεν έχουμε αυτή τη δυνατότητα.
26 Ιανουάριος 2010 στις 10:22
Καφρίλες.
Παπαρολογίες.
Γραφικότητες.
Βλακείες.
Φλαταρισμένη αμυαλωσύνη.
ΤΕΡΜΑ.
Μόνο πράξεις.
ΟΣΦΠ πρωταθλητής αβαβάουα , στην Ευρώπη εφτάρας και ΜόλντεΧάρκοβος , πάνω από 10 φορές , δηλαδή συνέχεια
(ακόμα και με την Μπαρτσελόνα Λιέγης φέτος 1-0 και 0-2 έγραψε !!)
ΠΑΝΑΘΑ πρωταθλητής ή έστω δευτερότριτος στα ίσια , στην Ευρώπη ημιτελικοί , τελικός , 8άδες , πρώτος σε όμιλο , διπλά ΔΥΝΑΤΑ κλπ
Συμπέρασμα : Πίνω καφέ στην Καστέλα και σας κλείνω γιατί περνάει ένα κολάν (μπούτι-γάμπα) ΘΑΝΑΤΟΣ και θέλω να πεθάνω
26 Ιανουάριος 2010 στις 10:37
Ερωταπαντήσεις:

1. Οι Κα-Κα μπορεί να μην παίξανε στο τηγάνι, αλλά… κακά το γεμίσαμε.
2. Ναι ρε. Στο 50′ οι τελικές ήτανε 11-1 υπέρ του ΠΑΟ. Μετά δεν κοίταξα. Να διαβάζεις τις στατιστικές. Στο τηγάνι πόσο ήτανε; 8 είχε ο μόνος του ο Μήτρογλας…
3. Άλλο το “τσούκου-τσούκου”, άλλο το παίζω με “αμυντικά”.
Εχω υπαρξει θαυμαστής του τσούκου-τσούκου, αλλά μπάστα… Δεν θα το παίζω κιόλας επειδή δεν μπορώ να βρω ένα σέντερ μπάκ στο γαλαξία όλο…
4. Οι βυντρο-λάζαροι και σαριέγκηδες, άμπαλοι-ξάμπαλοι, πάντως χεσμένοι ΔΕΝ ήντονε…
5. Τα διπλά στην Ευρώπη δεν τα κάνουν οι προπονηταί. Τα κάνει το ευρω-DNA του ΠΑΟ (με λίγο κονσάλτανσυ από το Ζβάν). Πάλι θα τα λέμε;
6. Διαφωνούμε σε απαξάπαντα τα ζητήματα. (καλό αυτό όταν θα πίνουμε μπύρες).
Εσωστρέφεια τέλος…
@γάβρους: Διαβάζετε Ζβάν Γιάκομπσεν. Δεν είστε χάλια φέτος αγορίνες μου.

Πάντα χάλια είσασταν.
Το βεβειώνουν 29 αλλουμινάδες χάρκοβου…
Και από πέρισυ που είχατε καρδιά πρωταθλητή, καλύτερο “ρόστερ” έχετε με την προσθήκη του Μέλμπερκ.
Μόνο ο Γκαγκάτσης άλλαξε φέτος…
26 Ιανουάριος 2010 στις 11:59
Χαιρομαι - χαιρομαι πραγματικα,
ανεβαίνει το επίπεδο, οι αναλύσεις, και οι απανταχού γαύροι τάβλα. Όμως πρεπει σιγα σιγα να δούμε και λιγη μπαλίτσα. Λέτε την επόμενη Κυριακή ή στην Τούμπα με 35.000 φευγάτους ??? Πάντως πρέπει να δουμε και λίγο το τόπι να κυλά σωστά.
26 Ιανουάριος 2010 στις 12:58
@ Σεβαστόν Κύριον Μαρκάκην
@ Μόνιμους Σχολιαστές BBC ( Babis’ Barbeque Castana ! )
Ντουγκλάο ή Λαζαρίδης από Αστέρα δίνουν βάθος και ύψος στην άμυνα της Πανάθας για τώρα ; Γιατί άλλος και δεν έρχεται και δεν θέλουν.
Ο πιτσιρικάς Βραζιλιάνος του 1,93 που μοιάζει στον Ντάγκλας της Τβέντε (λυσάρα για το καλοκαίρι) και πηδάει στον Θεό αλλά πιάνει θέση
ξένου ή ο ψηλός 1.85 , αλλά τριαντάρης του Αστέρα (7ος του 1979) που είναι σκυλί πίσω και βαφτισμένο σέντερ μπάκ ;
Και αν πείτε Ντουγκλάο πόσο μπορεί να βοηθήσει άμεσα , κυρίως στο European League ; Και του χρόνου να δέσει με τον Ντέιβιντ που επιστρέφει!
Και Βαλμπουενά ή Βιερίνια στην θέση του Σάλπι που κουνάει μαντήλι ; Με τον Γάλλο να είναι και δεκάρι πιστοποιημένο με μπαλιά και σέντρα
διαβήτη, εκτός από την σπιρτάδα και την ενέργεια. Αυτά απασχολούν τώρα το τριφύλλι, για να μπορέσει να κάνει το μπάμ έξω.
Και να μην γίνει αντιολυμπιακός σαν ομάδα και ο Πατέρας αντικόκκαλης σαν παράγοντας.Δηλαδή χόρτο για τους άμπαλους οπαδούς και μιζέρια Ευρωπαική!!
26 Ιανουάριος 2010 στις 13:13
wraia ola ayta, kai bravo ston nioplia kai sta paidia
to prwtathlima den xanetai men
alla to kypelo tha exei dyo dynata paixnidia sto telos, opou polla mporoun na symvoun
gia na mhn milisoume de, gia ta paixnidia me thn Roma
ayto pou den prepei na perasei sto doukou, kai den milaei pleon kaneis gia ayto
einai to thema ths metagrafhs killer…
dioti me thn sigouria tou prwtathlimatos/omiloi CL/20ekatomyria eyrw
tha eprepe EPI TOPOU na agorastei o diaz (paitkh pou zhthse 3 fores ! dhmosiws o nioplias)
dioti an h omada eixe makryxronio sxediasmo, kai epaggelmatismo, tha katalavaine poly eykola
oti ayth h prosthikh TWRA kai oxi ton iounio, tha prosedide sthn omada sigouria gia to telos ths season
kalypsh se periptwsh traymatismou kai entaksh apo twra enos hgeth sthn amyna, pou tha einai plhrws etoimos gia
to CL tou xronou
to oti then ginete loipon h metagrafh ayth apo twra shmainei, dystixws 3 pragmata
1)oso kala pragmata kai an exoun ginei epi patera, h nootropia tou ‘na eimaste apla kalyteroi apo ton thryno’ kala kratei
2)oso kai an o nioplias xairei ektimishs, den xairei arketou sevasmou gia na thewrountai oi eisighseis tou ENTOLES !
3)to epikoinwniako, zei kai vasileyei…h monh logikh tou na mhn ginei metagrafh twra, einai gia na yparxei ena MPAM sigouro gia thn epomenh metagrafikh periodo, mias kai h oreksh tou kosmou exei anoiksei
aytos einai o monos logos dystixws….
26 Ιανουάριος 2010 στις 13:15
> X”dad
Μπορώ να διαφωνήσω τώρα με τον Χατζηγαλάνη;
> embraced
Την Κυριακή που παίζουμε με την ΑΕΚ, που νίκησε τον ΟΣΦΠ και έχει το βάτραχο στο τιμόνι, πρέπει ή δεν πρέπει να κάνουμε αμυαλοσύνες; Μάλλον θα παίξουμε ΠΑΛΙ επιθετικά (τα τελευταία 5 λεπτά) με Λέτο. Κι άσε το Σισέ να περιμένει να συγκινήσει το Ντομενέκ…
> όλους
Αυτό ήτανε λοιπόν. Ιδού η ομάδα μοντέλο που χρειάζεται μόνο έναν καλό κίλλερ. Με το ευρωπαϊκό RNA!
26 Ιανουάριος 2010 στις 13:51
Καλά, πόσα χρόνια φίκι-φίκι θέλετε για να βάλετε λίγο μυαλό, αδέρφια μου βαζέλες πουλιά;
Όπως σας επεσήμανα και την προηγούμενη φορά στο -7, δεν έχετε την παραμικρή ιδέα με ποιόν έχετε να κάνετε.
Γι’ αυτό φέτος θα έχει την πιο ΑΠΥΘΜΕΝΗ ΠΛΑΚΑ: Κούπα από το -8!
Διότι, ερωτώ φίλοι μου ξε-κούπωτοι:

Τί εστί το μείον οχτώ;
Μείον οχτώ εστί, ίσον -3 στην Τούμπα, -3 στο ΟΑΚΑ και ένα Χού στη Ν. Σμύρνη. [η ισοβαθμία είναι δικιά μας]
Απλούστατο;
ΧόΧόΧό!
26 Ιανουάριος 2010 στις 14:26
Me thn logikh sou,to kerdise h kavala to X giati stithike kalytera, to kerdise h AEK giati epaixe kalytera, to kerdise o aris giati epexe kalytera.
An o olympiakos htan h omada pou eprepe (PX h persinh) tha milagame diaforetika
26 Ιανουάριος 2010 στις 15:24
Κύριε Μαρκάκη,
Συγχαρητήρια για τον τρόπο που διαχειρίζεστε την επικαιρότητα για να περάσετε τα απαιτούμενα μηνυματα .
Θα επιχειρήσω μια συνοπτική καταγραφή όσων λέτε στο σχόλιο σας για τον Ολυμπιακο:
Τα 12 πρωταθλήματα που πήρε αυτή η ομάδα, σε 13 χρόνια ήταν αποτέλεσμα : α) της παντελούς έλλειψης συναγωνισμού – σχεδον καμία άλλη ομάδα δεν συμμετείχε στο πρωτάθλημα βασει όσων λέτε, και β) στο γεγονός οτι η ΕΠΟ και κατ’επέκταση η διατησία τον ευνοούσε, συνεχώς , και διαρκώς..…Καμία απολυτως προσπαθεια δεν εγινε απο τους ποδοσφαιριστες , απο τους προπονητες, απο τους φιλαθλους..απο κανεναν….ουτε μισή σταγόνα ιδρώτα…μονο το α) και το β)..και αυτό αρκεί…καταπληκτικό μήνυμα και προς ολους τους νεότερους αναγνώστες…Αν δεν φτάνεις κάτι, μην προσπαθείς πιο πολύ, απλά χτύπα το, απαξίωσε το, και φέρτο κάτω. Σίγουρη οδός προς την πρόοδο,σε όλα τα επίπεδα …
Μια συνοπτική καταγραφή όσων δεν είπατε:
- Αφου εσείς , και οι κατα καιρούς τηλεσχολιαστες του συνδρομητικού,( τσιαρτας , ζηκος κλπ) απαξιώνετε τόσο τον Ολυμπιακό και όσα έχει καταφέρει , γιατι έχετε την αξίωση ο κόσμος του Ολυμπιακου να είναι ευγνώμων ? δεν ειναι λίγο οξυμωρο ? ή λίγο «βολικά» διχαστικό, αν θέλετε…?
- Η ΕΠΟ , και τα υπόλοιπα όργανα που πλέον οσμίζονται οτι ο ισχυρός ειναι ο Παναθηναικος, τον ευνοούν ή εχουν πλεον χάσει την αίσθηση της όσφρησης , που είχαν τόσο έντονη για 13 χρόνια ?
- Την ευκολία με την οποία αναγνωρίζετε ελαφρυντικά διοικητικών προβλημάτων στις άλλες ομάδες για να αιτολογήσετε την ανυπαρξια τους επι 13 χρόνια ( όπως λετε) , την αναγνωρίζατε στον Ολυμπιακο την δεκαετία που έμεινε χωρις πρωτάθλημα ? ή τοτε οι αναλύσεις δεν περιελάμβαναν ελαφρυντικά , παρά μόνο ευθύνες?
Αντιλαμβάνομαι οτι νιώθετε δικαιωμένος διοτι η κυριαρχία της ομαδας που τόσα χρονια κανετε το παν να απαξιώσετε, φτάνει στο τέλος….περιμένω ότι ο κρότος απο τα «αντικειμενικά» προσωπεία που θα πέσουν φέτος το καλοκαίρι θα είναι ισχυρός, καθώς πολλοί δημοσιογραφοσχολιαστές θα βγάλουν χολή, και παρόμοια χαιρεκακία….εύχομαι μονο οι Ολυμπιακοί που σας διαβάζουν όλους να αποκτήσουν επίγνωση του ρόλου ολων σας ..εύκολο και απολαυστικό να χτυπάς τον πρωην ισχυρό όταν είναι κάτω…μόνο που ο συγκεκριμένος θα ξανασηκωθεί…και αυτο δεν είναι εκτίμηση , είναι αναποφευκτο γεγονός…
26 Ιανουάριος 2010 στις 15:36
@Tεό Νενέ Κιουλαφής (έγραψες)
Εδώ BBC… Εδώ BBC…
Λοιπόν, τίποτα απ΄όλα συτά.
Ο κίλλερ πρέπει να είναι κίλλερ.
Τέλος.
Ούτε Μέιρα, ούτε Σουγλάο, ούτε Σουγλάκος.
Άφτερ όλλ, στο τέλος θα μας πούνε: “πολύ κλό-κλό κι από κοκό Λαζαρίδης”.
Η Τέρρυ ή τίποτα.
Ο Βαλμπυενά (έτσι προφέρεται, με “υ” κλειστό, βλάχο που θα μας πεις καστανάδες) πρέπει να είναι καλός. Και θα κάνει καλό και στο Τζιμπρίλο
26 Ιανουάριος 2010 στις 16:22
ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΜΑΡΚΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΟΥ ΟΣΦΠ ΣΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗ ΕΜΠΑΘΕΙΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΦΤΑΙΓΕ Η ΑΛΛΑΖΟΝΙΑ,Ο ΑΜΟΡΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΥΓΕΝΟΥΣ ΑΜΙΛΛΑΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.ΑΥΤΟΣ ΟΜΩΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΕΡΔΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΣΦΠ ΚΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΗΘΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΠΑΔΟΣ ΝΑ ΘΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΙΑΣ ΠΑΕ.ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΟΥΜΕ ΕΞΩΦΥΛΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ,DERBY KTΛ?
ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΑΓΡΙΩΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΕΞΑΧΡΕΙΩΘΗΚΑΜΕ.ΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΟ.ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΓΗΠΕΔΟ ΝΑ ΔΩ ΝΤΕΤΑΡΙ ΕΝΩ ΑΚΟΜΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΕ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΛΙΤΟΦΤΣΕΝΚΟ, ΣΑΒΙΤΣΕΦ, ΠΡΟΤΑΣΩΦ.ΟΤΑΝ ΤΟ 1996 ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΟ ΣΤΟΝ ΑΓΙΑΞ ΠΗΓΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΦΩΣ.ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΧΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ.ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΖΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΕΦΤΑΡΑ ΤΟΥ ΟΣΦΠ ΣΤΟ ΤΟΡΙΝΟ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΜΑΣ ΜΕ ΙΝΤΕΡ,ΒΕΡΝΤΕΡ ΚΤΛ.ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΙ ΝΑ ΠΩ? ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ.
ΠΛΕΟΝ ΕΦΤΑΣΑ ΝΑ ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ.ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.ΑΣ ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ, ΑΣ ΤΑ ΡΙΞΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ,ΣΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ.ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ.
ΑΛΛΙΩΣ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ.ΑΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 2004 Η ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ.ΑΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΟΤΙ Η ΡΙΖΟΥΠΟΛΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΑΓΚΙΑ ΑΛΛΑ ΞΕΠΕΣΜΟΣ.ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΦΗ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΛΛΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΠΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ.ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΛΑΣΠΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟΥ ΠΑΟ ΑΠΟ ΚΟΜΠΛΕΞ.ΑΣ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΛΕΩ ΒΑΛΝΕΡ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΤΡΙΚΕΙΟ ΟΣΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ.ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ Η ΜΕΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ.
ΤΕΛΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΦΡΙΤΤΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΔΥΝΑΣΤΕΙΕΣ ΤΥΠΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ ΑΡΧΗΣ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΥΜΙΣΩ ΠΟΣΟΔΥΣΚΟΛΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ 1997 ΕΛΕΩ ΣΠΑΝΕΑ ‘Η ΤΙ ΤΡΑΒΑΝ ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΣΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΙΤΗΣΙΕΣ ΤΥΠΟΥ ΠΑΠΟΥΤΣΕΛΗ ΚΤΛ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΡΟΣ ΤΟΥ POST
26 Ιανουάριος 2010 στις 16:50
@ leon
Και για πέσε μας δίκαιε πορταθλητά. Γιατί δεν κερδάγατε τα Μόλντε πριν 10 χρόνια και μετά
από 10 χρόνια προόδου , μήτε στο ΟΥΕΦΑ , τα Σεντ Ετιέν της Β’Σαμπιονά , εφόσο είσαστε δίκαιοι πορταθλητές
Λέω Μόλντε και Χάιφα και όχι Γιούβε με τα γνωστά !!!
Κι οι δεπτερότριτοι στους 8 ΟΥΕΦΑ και Τσάμπιονς Λίγκουε 2002-03 και 16άδα βαρβάτη ως πρώτοι πάνω από Μουρίνιους ;;;;;;;;;
Ξέρω ξέρω….μπλα μπλά μπλά , α βα βα , μπε μπε μπε
@ ΤΟΥΤΑΝΓΑΜΩΝ
Σταματήστε ρε γαβράκια τις παραμύθες και τις αερολογίες.
Μη μας καθυστερείτε.
Αιντες , γιατί σε λίγο αρχινάνε και τα πλέι όφς
ΥΓ Μείον -8 ξέρεις τι εστί Tουτανγαμώνε ;;;;
Αν δε βάλεις καλτσόν μάλινο , σάμβουαρ ΚΡΥΟΠΑΓΗΜΑΤΑ και πάπαλα το βαμένο το νυχάκι
Ποτέ δεν είναι αργά για την μεγάλη επιστροφή.
Αλλά χωρίς Θωμά και Λέιντι Γκάγκα , για ΙΝΤΕΡΤΟΤΟ σας κόβω
και πρώτη κλήρωση 22 ιουνίου με την Τόρσχβαν απ’τα κοντοπατριωτάκια μου τα Φερόε
26 Ιανουάριος 2010 στις 16:52
@leon:
Ωραία και κουλτουριάρικα ταπες, αλλά φοβάμαι πως είσαι άδικος όταν λές: “κανετε το παν να απαξιώσετε το Θρύλο” στο Σ. Μαρκάκη.
Ο Μαρκάκης μπορεί να είναι ότι είναι, αλλά μπορώ να σε βεβαιώσω ότι το παιδί, ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν χρημάτισε ΑΛΛΟΥΜΙΝΑΣ! (ούτε κάν χαρκόβου)
Αλλού λοιπόν ψάχτε την αιτία…
Μήπως να πάτε μια βόλτα προς Χάιφες και Μόλντες να βρείτε ποίος υποσκάπτει τον Θρύλον τον 12/13 τον τρομερόν;
Ρωτήστε και το Ριβάλντο. Ισως αυτός μπορεί να σας βοηθήσει.
Και κοίτα να μας πεις ότι ο Μαρκάκης του υπαγόρευσε να πει ότι τα πρωταθλήματα που πήρε ήτανε μούφα, για λόγους προπαγάνδας προς τη νεώτερη γεννιά…
26 Ιανουάριος 2010 στις 17:08
@ενας: Είναι διαφορετικό να παίζεις εκτός και διαφορετικό να παίζεις εντός. Αν ανοιγόμασταν και χάναμε εσύ πρώτος θα κατηγορούσες τον Νιόπλια. Εγω φοβόμουνα ότι θα κάνουμε γκέλα αφού ο Άρης έχει δυναμώσει και δεν παίζουμε μόνοι μας είτε το θέλεις είτε όχι. Κι εγω πιστεύω ότι έπρεπε να μπεί νωριτερα ο Λέτο, αλλά δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα όσο παρουσιαζονται. Αυτά τα λάθη κάουν και οι ολυμπιακοί και αλλάζουν τους προπονητές σαν τα πουκάμισα, με αποτέλεσμα τα χάλια που βλέπεις αυτή τη στιγμή.
@leon: Όταν πήρατε πρωτάθλημα στα χαρτιά για ότιναναι λόγο, όταν δεν έδωσε πέναλτι τότε στη Λάρισα και μετά σκόραρε ο Μήτρολου, όταν αυτά σήμαιναν λεφτά στα ταμεία σας, μην περιμένεις από κανέναν να ακούσεις καλά λόγια. Αν σε ικανοποιούσε η εικόνα του Προέδρου σου παρέα με τον τεως της ΕΠΟ, οποιονδήποτε υγιή άνθρωπο τον αηδιάζει. Ούτε τα προσχήματα δεν κρατούσαν, τόσο θράσσος είχαν και περιμένεις εσύ αναγνώριση από τους δημοσιογράφους; Ε έχεις μπόλικη από τη ΝΕΤ, πόσο γλύψιμο θέλεις ακόμα για να νομιμοποιήσεις την ομάδα σου στην ίδια σου τη συνείδηση; Κανένας δεν είχε παράπονο όσο ο ολυμπιακός ήταν δυνατός αγωνιστικά, όταν όμως άρχισαν τα τρικ με δικηγόρους και οι επιθέσεις σε πούλμαν, ε μην περιμενεις και διφθυραμβους από τους υπόλοιπους.
26 Ιανουάριος 2010 στις 18:34
diladi ΤΟΥΤΑΝΓΑΜΩΝ mas les oti o pao tha xasei ayta ta paixnidia k o olympiakos tha kanei to 11 sta 11..oraio alla mono gia anekdoto..xonepse to oti fetos tha paizeis play of..pio poli kindineuoume na xasoume to prwtathlima apo tn paok para apo esas re kakomoiri
26 Ιανουάριος 2010 στις 19:03
> embraced
Ναί βρε. Εγώ κάνω και λίγη πλάκα με τον τρόπο μου. Και την κάνω για να μην τα παραλένε (άλλοι όχι εσύ, και όχι σ’ αυτό το μπλογκ) για την αναγέννηση κλπ. κλπ. και να ξέρουνε ότι ο πραγματικός φίλαθλος του ΠΑΟ είναι απαιτητικός. Δεν περιμένω στη γωνία το Νιόπλια. Δεν μ’ αρέσι ο ρεβανσισμός και τα πράγματα προχωρήσανε. Και να χάσει ο Νιόπλιας δεν με νοιάζει. Άλλα θέματα μου τη σπάνε, οι νοοτροπίες και όχι τα πρόσωπα. Θέλω τον ΠΑΟ κυριλέ, όχι λαϊκή ομάδα με τα αχ και τα ωχ και τα βάσανά της…
Δεν βλέπεις τον Χαντζημπαμπά; Μέχρι και το Σισέ παιχταρά θα μου βγάλει τώρα …
Αρκεί να βάλει γκολ στην ΑΕΚ!
26 Ιανουάριος 2010 στις 20:02
Μπράβο ρε.
Να μου τον χτυπάτε για κανα-δυο χρόνια το Σισέ…
Είπαμε μέα κούλπα και χατζηκωλοτούμπα.
Εγώ τα παραδέχομαι τα ανομήματα μου. Δεν είμαι σα μερικούς - μερικούς…
Και επι της ουσίας αν θες, τα γαβρο-καραγκιοζιλίκια στα αεροδρόμια δεν τα γουστάρω.
Και αξιολόγησα ως μείζον την ημέρα εκείνη, τη σκατιά απέναντι στο Γκούμα…
Γι’ αυτό είμαι βάζελος και το καυχιέμαι…
@embraced: Κατάλαβες; O εγκάθετος του Τεν-Ανισόρροπα;
26 Ιανουάριος 2010 στις 20:45
ouaxaxaxaxaxaxa!den xortainw ton jan zwan!file eisai dilektikos ogolithos!
26 Ιανουάριος 2010 στις 22:13
@ σάκης Ρουβά-ογλου λεβεντιάς
Ρουφιέμαι ρε φίλε μου καλέ , όπως το κονιάκ ΤΟ 25ΑΡΙ
από τα παγωμένα χειλάκια των μωρών
Μόνο που τώρα θαχουμε ζηλίτσες απο την αγαπούλα

Θα σκάσει το Χατζημαναράκι μου , αν και ξέρει ότι δεν το αλλάζω γιατί ‘ μαι μονογαμικό τρουπάνι
Πηγαίνω με άλλα μωρά , τις ζυγές μέρες του μήνα !!!
Πώς το είπε ο Πήτ ο Παπαδάκος ;
Tα άστρα λένε , Πρωταθλητής και φέτος ο Θρύλος ;
Ποιά άστρα ;
Τα πέντε της Μπασκετοπανάθας ;
Ναι πρωταθλητής ο Θρύλος στις κορίνες !!
Στη ρυθμική Γυμναστική ντέ
Κορίνα….Τσοπέη , Κώστας Πρέκας…..ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ…… ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΝΕ ΣΤΟ ΧΕΡΙ
ΥΓ Τεό Νεόχι Κιουλαφή , συμφωνώ με την αγαπούλα μου.
ερωτοκτυπημένος με τον Jan !!
Τι BBC ρε φίλε !! Εχω βγάλει ένα πιπίνι απ’το Α.Π.Ε (αθηναικό πρακτ.ειδήσεων) σκέτη ΠΟΜΠΗΙΑ
Οχι Ντούγκλα στο μουστάκι !!! (Aν και ψηλά θα τα σkούπιζε όλα !!)
Μόνο μην μου την πληγώσεις κι εσύ
Μετά τα κάζα με Τζιμπρίλ (ναι βρε κερατά , να μάθεις ) και σάκη λεβεντιά , θα μου τον μαράνετε !!
ΥΓ2 Αυτός ο Δανός ο Ραμσή ο Β’ πρέπει να είναι της σχολής μου

Αρρωστάκι Πέφτουλας
26 Ιανουάριος 2010 στις 22:52
Να δείς όμως ρε Χατζημπαμπά τι φίλος είμαι. ΔΕΝ θα σου ξαναπώ λέξη για Σισέ.
Κι αν ο Σισές δεν βάλει γκολ με την ΑΕΚ θα πάρω εγώ το θράσος να πώ: Σισέ γκο χόουμ. Κι ας πέσουνε απάνω να με φάνε.
Και για το Γκούμα, να τον φέρουνε πίσω ογλίγορις για τη φιέστα. Προλαβαίει με μίνι προετοιμασία τύπου Ζίκο (βλέπε Νοέμβρη) να παίξει ένα δυό ματσάκια πριν τη φιέστα. Είμαι σίγουρος πλέον ότι όσα ματς κι αν χάσουμε οι άλλοι θα χάσουνε περισσότερα. Γκούμα θεέ γύρνα στην ΠΑΕ.
27 Ιανουάριος 2010 στις 0:34
Οι παλιοί του μπλογκ ίσως θυμούνται ότι από την αρχή της ποδοσφαιρικής χρονιάς είχα εκπλαγεί με τις τότε αλλεπάλληλες επιτυχίες του Γάβρου με το σύστημα Κετσπάγια (ή Ρεχάγκελ στο Γιούρο): Γερή άμυνα και σκοράρουμε στη μοναδική ευκαιρία που κάνουμε. Ήταν όμως το μόνο ρεαλιστικό σύστημα με δεδομένη την επιθετική ανυπαρξία λόγω τραυματισμών, παρατεταμένου ντεφορμαρίσματος και αποχώρησης χωρίς αντικατάσταση παικτών όπως ο Τζόλε, ο Ντάρκο αλλά και ο Μπελούτσι και ο Λέτο. Εκεί που πριν ήτανε ο Ρίμπο, ο Τζόλε, ο Ντάρκο, τώρα είναι ο Όσκαρ, ο Λεονάρντο, ο Μήτρογλας ή ο (φετινός) Ντιόγκο, ενώ αμυντικό χαφ δεν υπάρχει με τον Στολτίδη γερασμένο, το Λεντέσμα στον πάγκο και τον Τοροσίδη στα δεξιά της επίθεσης.
Φυσικά το σύστημα μιας ευκαιρίας δεν πετυχαίνει πάντα (πχ Καβάλα, Ηρακλής). Όταν μάλιστα ο Ζίκο αδυνάτισε την άμυνα για να δυναμώσει (χωρίς παίκτες) την επίθεση άρχισαν να κάνουν ευκαιρίες οι αντίπαλοι. Και ήρθαν οι δίκαιες ήττες που θα μπορούσαν να είναι και πιο βαριές.
Η κύρια ευθύνη είναι προφανώς του Κόκκαλη και γι αυτό δεν υπάρχει ελπίδα κάτι να αλλάξει προς το καλύτερο. Κανείς δεν αλλάζει στα 70. Ο άνθρωπος δεν αντέχει τους καλούς προπονητές γιατί δεν ανέχεται να του παίρνει άλλος μέρος της δημοτικότητας (προς τη θύρα 7). Είναι απορίας άξιο πως σοβαροί ξένοι προπονητές εξετάζουν την περίπτωση να έρθουν στο Γάβρο όταν είναι βέβαιο ότι θα απολυθούν. Μάλλον καταλαβαίνουν ότι είναι μια καλή ευκαιρία αρπαχτής, αφού θα κάτσουν λίγους μήνες και θα εισπράξουν αποζημίωση για χρόνια. Καλοί ποδοσφαιριστές που ζητάνε οι προπονητές δεν έρχονται. Ο Κόκκαλης θέλει κυρίως να εντυπωσιάσει και κάποιες φορές, πχ Ρίμπο, Ντάρκο, Καρεμπέ, του βγαίνει. Ορθολογικός προγραμματισμός με πολύχρονη προοπτική δεν τον ενδιαφέρει.
Ούτε ο Βάζελος έχει ορθολογική διοίκηση αλλά έχει επίθεση που παίρνει τα ελληνικά ματς. Του αξίζει να το πάρει εφέτος αν και ο ΠΑΟΚ και ο Άρης τώρα παίζουν καλύτερη μπάλα. Ίσως μια βαρβάτη άποτυχία να είναι η μόνη λύση που θα ταρακουνήσει τα πράγματα στο Γάβρο, αλλά το βιογραφικό του Κόκκαλη δεν δίνει αισιοδοξία.
27 Ιανουάριος 2010 στις 1:19
Επιβεβαιώνω ότι θυμάμαι τον απλό φίλαθλο που τα έλεγε (γι αυτό τον ενέταξε ο προεδρος στο Π.Ε.Σ.Τ.Α.). Κι έδινε φαβορί το βάζελο για φέτος από το Σεπτέμβρη.
Στην τελευταία παράγραφο επίσης αναφέρει τη μη ορθολογική διοίκηση ΠΑΟ. Συμφωνώ κι ας μην το εξηγεί για τον κόσμο. Διαφωνώ με σχόλιο για ΠΑΟΚ και Άρη που θέλουν πολύ δουλειά ακόμα και σαφώς η ΑΕΚ είναι πιο πιθανή να ανακάμψει. Τη βαρβάτη αποτυχία για το θρύλο δεν την βλέπω λόγω Ντάτολο και Ντουντού που προστέθηκαν και Μήτρογλα που επιστρέφει. Άγγλος ασθενής, Λούα Λούα κλπ. κλπ. θα συνδράμουν. 10ράκι δεν υπάρχει απλέ φίλαθλε. Το 10ράκι το καλό… Και να σου πω κάτι; Μην υποτιμάς τον θείο. Το καλοκαίρι που ήθελε οπωσδήποτε να μπει στους ομίλους πήρε Κετσπάγια. Τσουκ πέρασε και μιλιά από κανένα. Σιγουράντζα ο Γεωργιανός καθότι μυαλωμένος και αμυντικογενής. Μετά, πήρε Ζίκο και τσουκ πέρασε και από τους ομίλους. Τώρα έχει μια δυσκολία αλλά όπως λέει και ο Μαρκάκης ας περιμένουμε.
27 Ιανουάριος 2010 στις 10:30
@ ενας
@ απλός φίλαθλος
@ λοιποί φίλοι
Συμφωνώ μαζί σας απόλυτα και σας παραδέχομαι. Αλλά θα μου επιτρέψετε να υποσειμειώσω κάτι που σας διαφεύγει και είναι το ρεζουμέ
της υποθέσεως, όπως έλεγε κι ένας φίλος και αδυναμία μου εδώ μέσα.
Το να βρίζεις τώρα τον Κόκκαλη αισχρά και να ζητάς πίσω τον Βαλβέρδε, από το στάδιο Καραισκάκη, εσύ που πήρες διαρκείας, ξέροντας
τον Τιμούρ Κετσπάγια για προπονητή, νομίζω δείχνει το αρνητικό εύρος σου ως φίλαθλος, που να με συγχωρέσετε αλλά θα προβλέψω
πως δεν θα έχει ποτέ θετικά πρόσημα.Οτι σου δίνουν το τρώς και όταν έρθουν αρνητικά αποτελέσματα γίνεσαι πολλές φορές και εμετικός!!!!!!
Θυμάμαι όταν ο Τζίγγερ μας είχε φέρει τον Πεσέιρο με τις παρελκόμενες μεταγραφές και με είχαν πάρει τηλέφωνο να ανανεώσω
το διαρκείας μου είχα αρνηθεί κάθετα. Τότε είχαν πουληθεί βία 4.000 διαρκείας στη Λεωφόρο!!!!!!!!!
Πιθανότατα σε συνδέσμους και σε φανατικούς, που και με πρώτη την ομάδα, έβριζαν Θεούς και δαίμονες.
Παίρνω το πρωτάθλημα και τρώω επτά γκόλ στην Γιουβέντους λές και είμαι η Βαλέτα Μάλτας και δεν λέω τίποτα.
Παίρνω το πρωτάθλημα με διασύρουν στο ΟΥΕΦΑ που με πέταξε η Ανόρθωση, όλες οι άγνωστες και δεν λέω τίποτα.
Δεν το καταλαβαίνω πως το παίρνω μη παίζοντας ποδόσφαιρο; Και πώς όταν θα αλλάξουν αυτά τα μή ποδοσφαιρικά θα πιάσω πάτο;
Tις φωνές και τις μαγγιές τις κάνουμε στην αρχή και όχι σαν πονηράτζες στην πρώτη στραβή. Αυτό δείχνει παντελέστατη αμπαλοσύνη αν μη τι άλλο.
@ Χατζημπαμπάς
@ Jan Zwan Jacobsen
@ BBC
Ανάμεσα σας πέστε πως να διαλέξω κάποιον; Αφού αν δεν ήξερα την όλη φάση θα έλεγα είστε το ίδιο πρόσωπο ;
Θέλω να σας διαβάζω απλά. Κι ας με λέει κάποιος από σάς βλάχο.Είχε απολύσει η μάνα μου στο μήνα πάνω την Γαλλίδα νταντά
γιατί την έπεφτε στο Jan και δεν πρόλαβα να μάθω πως προφέρεται ο Βαλμπύύύενα!!!!!!!!
Αν και μερικές φορές παραείστε ξεκούτηδες.Αλλά τελικά ίσως αυτό να είναι ο μαγνήτης σας.Αυτοαποκαλούμαι εθισμένος κυρίως με το Jan!!!!!
Πλάκα κάνω, ίσως να συμβαίνει το αντίθετο με τον Χ” !!!!!!!!!!!!!!
27 Ιανουάριος 2010 στις 12:13
Πάντως αν και Παναθηναϊκός και με δεδομένο το ότι πέρασαν μέρες από το -8 μπορώ να πω πιο ψύχραιμα τα εξης:
1) Ο ολυμπιακός δεν έχει κακό υλικό. Η διαφορά δεν είναι τόσο μεγάλη. Εχει όμως τα εξής προβλήματα που χρίζουν λύσης: Ο ρόλος του προπονητή έχει υποβαθμιστεί σε σημείο να μην έχει καν λόγο για μεταγραφές και μηδενική στήριξη από τη διοίκηση. Υπάρχουν πολλοί (πχ κυρ Σάββας) που λένε πολλά και αποπροσανατολίζουν τον κόσμο. Δεν έχει ευνοηθεί ο Παναθηναϊκός οπως το παρουσιάζουν, ούτε κόκκινες είδα, ούτε πέναλτι (μόνο αυτό με τον Άρη που δεν δόθηκε), ενω κόντεψε να χάσει στη Θεσσαλονίκη με 2-3 σημαντικές φάσεις που δεν του δόθηκαν, ενω ο ολυμπιακός μπορούσε κάλλιστα να μειώσει τη διαφορά! Άρα μιλάμε για ανύπαρκτα παρασκήνια. Αν έχανε ο Ολυμπιακός πρώτα και μετά ο Παναθηναϊκός έφερνε Χ ια ξεκάρφωμα θα μπορούσε να το ισχυριστεί αυτό κάποιος, τώρα όμως όχι! Ο ολυμπιακός δεν έχει παίξει φέτος με κάτω από 5 παίκτες τραυματίες. Απόδειξη ότι παίζουν θέματα εκγύμνασης κτλ. Επίσης πράγματι λείπουν παίκτες απο επιτελικές θέσεις τη στιγμή που η επίθεση του Παναθηναϊκου παρουσιάζει πρωτοφανή βελτίωση. Ο κόσμος έχει καλομάθει και αρνείται να καταλάβει ότι μια κακή χρονια, μια περίοδος κρίσης μπορει να βάλει κέρδη και να καταπολεμηθούν παλιές κακές νοοτροπίες. Ξεχασε την πρόκριση στους 16 (έστω και αν δεν ειχε υπερομάδες σαν αντίπαλους). Δεν είναι λογικό να σπάνε καθίσματα στο Καραϊσκάκη, είναι άρρωστο αυτό.
2) Ο ΠΑΟΚ και ο Άρης έχουν σταθερή άνοδο, απλά έχουν το πρόβλημα του μειωμένου budget που θα τους εμποδίσει να πατήσουν κορυφή. Οι οπαδοί δείχνουν ενωμένοι με τισ διοικήσεις και αυτό μόνο καλό θα κάνει. Ο Ηρακλής και η ΑΕΚ από την άλλη έχουν μεγάλα προβλήματα και με τη γκρίνια που υπάρχει δεν θα καταφέρουν τίποτα, αντιθετα μόνο επενδυτές θα διώξουν όσο και τους παίκτες τους. Απόδειξη πως όταν κάνουν κουμάντο οιοπαδοί τα πράγματα εκφυλίζονται, θέλει άνθρωπους που να παντρεύουν την αγάπη τους για την ομάδα με το να παιρνουν ψύχραιμες αποφάσεις. Ο Ρέμος τα είχε, αλλά η απειρία του του στέρησε περισσότερο χρόνο από τους οπαδούς για να αλλάξει κάποια πραγματα. Ο Ντέμης τα έβαλε με τους οπαδούς και αυτό τον έκαψε. Οι μετα απο αυτόν δεν είχαν ιδεα απο το αντικείμενο και να πως και η ΑΕΚ εγινε ετσι.
3) Παρα τα όσα λέγονται περι εύνοιας του Παναθηναϊκού, ο Παναθηναικος βελτιώθηκε αγωνιστικα και να είστε σίγουροι οτι αν ο ολυμπιακός ήταν ανεβασμένος θα διεκδικούσε το πρωτάθημα μέχρι τέλους. Ο Αρης τον έπαιξε στα ίσα, η ΑΕΚ επίσης θα πάρει πριμ αν τον νικήσει, οπότε οι συνωμοσιες κατα του ολυμπιακού απλά δεν υφίστανται. Το θετικό όμως είναι η πίεση να πάρει καλό σέντερ μπακ. Αυτό αποδεικνύει ότι δεν ζούν στον κόσμο τους οι Παναθηναϊκοί και δεν επαναπαύονται από τη διαφορά που περισσότερο είναι θέμα εσωτερικό του Ολυμπιακού. Η επίθεση επιτέλους είναι καλή και θυμίζει δεκαετία 90, και οδηγεί την ομάδα στο πρωτάθλημα.
4) Σαν Παναθηναϊκός δεν θα ευχηθώ να καταστραφεί ο ολυμπιακός, η ΑΕΚ και να μείνουν πίσω Άρης και ΠΑΟΚ. Όχι κύριοι, δεν ονειρεύομαι χούντα και παντοκρατορία, δεν θέλω τον πρόεδρο μου να μιλάει για κοτες, να στήνει ενέδρες σε πούλμαν μιλώντας για μενμονωμενα περιστατικά και να κάνει παρέα με τον Γκαγκάτση μπροστά στα μούτρα των ελλήνων φιλάθλων και πουλώντας εξουσία. θέλω να παίρνει το πρωτάθλημα όποιος έχει το καλύτερο υλικό, το καλύτερο κλίμα, τον καλύτερο προπονητή και τους πιο ώριμους οπαδούς. Έτσι ήταν μέχρι το 97, έπαιρναν πρωτάθλημα Λάρισα, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, Παναθηναϊκός, Ολυμπιακός, έπαιρνε όποιος είχε την ποιότητα, ούτε δικηγοροι έπαιρναν πρωτάθλημα, ούτε βουτιες, ούτε κανενας πίστευε ότι του ανήκε δικαιωματικά το πρωτάθλημα.
27 Ιανουάριος 2010 στις 12:14
Είμαι κακός και το ξέρετε…
Και γω θυμάμαι τον ΠΑΟ φαβορί το Σεπτέμβρη με Σισέδες Τσιγκολελέττους και Κατσούρηδες και Προπονητή τον Τεν Μπαρτσελόνα…
Αλλά μετά γιατί θυμάμαι (πρίν τα Χριστούγεννα) το γάβρο υπερομάδα που περνάει αέρα από Τούμπες ΑΕΚ Λάρισες και Ευρώπες μέσα σε μια εβδομάδα;
Και να έχει και εύκολο πρόγραμμα και καρδιά πορδαθλητή (άρα και φυσικά φαβορί) και στο καπάκι έρχεται ο Ζίκο και γίνεται Μπραζίλ;
Τι έγινε παιδιά;
Κωλοτούμπες, κωλοτούμπες;
Και αμα θέτε να το κουβεντιάσουμε, ο Κόκκαλης γιατί φέρει ευθύνη στο θέμα προπονητή;
Είδε ότι ο Τιμούρ δεν πορπάταγε και έφερε στο θρύλο μια ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ποδοσφαιρική προσωπικότητα, με αγάλματα και με ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΕΣ ΠΕΡΓΑΜΗΝΕΣ…
Και μάλιστα στην κλίμακα που μας ενδιαφέρει. [βλ. με Τούρκους στην ελίτ της Ευρώπης] και εθνικές ομάδες και τα ρέστα…
Τι άλλο να έκανε δηλαδή;
Ο Βαλβέρδος δηλαδή τι παραπάνω μετοχές έχει στο διεθνές στερέωμα;
Τωρα αν τον βγάλανε παραλία οι Στολτίδηδες και οι Δενδροκηπουροί, είναι άλλο καπέλο. Εκεί να ζητήσετε ευθύνες…
Και όχι κρυφο-κωλοτούμπες ε;
Και αν θέλετε να κάνετε κωλοτούμπες να βγαίνετε και να το λέτε στον πρόλογο.
Κανονικές…
Οπως ο Χατζηκωλοτούμπας!
Αιντες!
* Ο Τύπος πάντως έχει πλευρίσει τον Πλατινί για την ξεφτίλα που γνώρισε εν Ελλάδι.
Τα κουβεντιάζουνε και με το Ριβάλντο, φαντάζομαι (και για τους υπαλλήλους της ΕΠΟ ντε!)
Πάλι ρόμπες θα μας κάνουνε ως έθνος…
** Πάντως για να καθυσηχάσω τα γαβρο-πνεύματα θα σας πως πως ο κ. Χοχός κουβεντιάζει για πόστο με τον κ. Γκαγκάτση…
Τι πόστο;
Η καρέκλα του κ. Θωμά χήρα δεν είναι;
27 Ιανουάριος 2010 στις 12:32
Αγαπούλα, να προσέχεις τον Τεο Νενέ Κιουλαφή.

Ξέρω, δε μασάς από σπάτουλα, αλλά ο διάολος έχει πολλά ποδάρια…
Ανδροχωρίστρα με λοφίο είναι ο τύπος.
Ακου Νενέ Κιουλαφής…
Αμ το Τεό; Τι σου λέει;
Και δεν πήρε και διαρκείας επί Τεσσέϊρο.
Το λέει κιόλας…
27 Ιανουάριος 2010 στις 12:34
-Πρός όλους τους φίλους και στον Στέλιο τον Μαρκάκη που έχει κάνει το μπλόγκ του κρυφό σκολειό.
Τα πιό χοντρά θα πάρω για να μην σας κουράζω αλλά και να σας ξυπνήσω, που σας κοιμίζουν οι εραστές.
Δύο χρόνια πολυμετοχικότητα.
65 εκ ευρώ η μετοχική αύξηση κεφαλαίου.
20 εκ ευρώ από τα διαρκείας. (52οοο εισ. μ.ο 200 ευρώ το ένα !!)
12 εκ ευρω από Nova φέτος και ΝΕΤ πέρυσι
25 εκ ευρώ απο το Champions League
=====
122 εκ ευρώ σύνολο, μόνο τα χοντρά χωρίς τα υπόλοιπα, εισητήρια, τις μικροπωλήσεις παικτών
τις διαφημησάρες, το European League, που πήγανε ρε παιδιά ;
Και μας λένε ότι ο Παναθηναικός, είναι και μέσα φέτος διψήφιο αριθμό εκ ευρώ !
Το έχει σκεφτεί κανείς αυτό ; Και δεν σας το λέω για να επαναστατήσετε.Αλοίμονο.Μαγαζί τους είναι.
Αλλά το δούλεμα δεν αρμόζει σε τέτοιο μπλόγκ τουλάχιστον.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF:Edinburgh_Cockburn_St_dsc06789.jpg
27 Ιανουάριος 2010 στις 16:43
Θεόδωρος Νέστορα και Νέλας (απ’το Κανέλας) Κιουλαφής, πως θα σας φαινόταν Κύριε Χατζημπαμπά ;
Τώρα που έστω και με αυτό τον ψιλοαγενή τρόπο, εκμαιεύσατε την πηγή του προσωνυμίου, θα μας γνωστοποιήσετε έστω το μικρό σας όνομα;
Πιστεύω αν λάβω υπόψη την εν γένει εδώ παρουσίας σας, σίγουρα ναί. Γιατί κι εγώ θα μπορούσα να ονομάζομαι απλά Χαζομπαμπάς,
μιά και πραγματικά τρέφω πραγματική λατρεία στα παιδιά μου.
27 Ιανουάριος 2010 στις 18:02
> EF
Δεν είχες δει τι λέγανε ορισμένοι μέτοχοι για τα λειτουργικά έξοδα; Αλλά όπως λες, μαγαζί τους είναι. Κι εμείς δεν είμαστε λογιστές να ασχοληθούμε με αυτά. Δεν είναι θέμα “δουλέματος” πάντως.
27 Ιανουάριος 2010 στις 19:15
Ελληνοπρεπέστατα ονόματα αγαπητέ μου Τεό.
Περιποιεί δε τιμήν προς το πρόσωπόν μου η ωσαύτως αυθόρμητος εκμηστήρευσις ευαίσθητων προσωπικών σας δεδομένων.
Ευρισκόμενοι ωστόσο εις κατώφλιον αδίκου παρεξηγήσεως, παρακαλώ δεχθείτε την απολογία μου δια τυχόν μή προσήκουσα μεν, καλοπροαίρετον όμως δε, συμπεριφορά εκ μέρους μου.
Χούμορ βλέπετε…
Ατυχές ίσως;
Ατυχές, ας το δεχθώμεν.
Εξετίμησα όμως, εκ του όλου ύφους και των ευστόχων βαζελο-εισηγήσεων σας εις το ταπεινόν τούτο βλόγ, πως μία τοιαύτη προσέγγισις θα ετύγχανε αντιστοίχου ετεροεκτιμήσεως.
Μια πεποίθησις την οποίαν εξακολουθώ να διατηρώ…
ΥΓ
Και επειδή σε συμπάθησα τα σκόρδα, θα το αποκαλύψω λοιπόν εν κοινώ:
Το Χατζημπαμπάς υπήρξε παλαιότερον οικογνειακόν επώνυμον.
Κατά τα λοιπά ως προς το όνομα, ναι! θα το μολοήσω:
Είμαι συνονόματος με το Jan!!
ΥΓ2
Ακου Τεό-Νενέ-Κιουλαφής!
Χέστηκα στο γέλιο ρε αρχηγέ μόλις τό ‘δα το νίκ…
Καλό είναι…
ΥΓ3
Αγαπούλα έχω μια έκπληξη για σένα σε 1-2 μέρες…
27 Ιανουάριος 2010 στις 19:32
Κάτι άσχετο, αλλά το διάβασα και είναι ανατριχιαστικό:

Μας εγκαλεί λέει, η κομισσιόν γιατί “ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΜΕ εγκαίρως για ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ παρακώλυση της διακίνησης εμπορικών προϊόντων” (από τους αγρότες)
Ζβάν, τα στριγκάκια από τη ντουλάπα και γραμμή στον κ. Αλμούνια…
27 Ιανουάριος 2010 στις 19:40
@ one
Οχι είναι θέμα βολέματος ;
P.S Εχουν λειτουργίκά έξοδα (Παιανία,μετακινήσεις,υπάλληλοι ΠΑΕ) περισσότερα από τα μικρά που λέγαμε, διαφημήσεις, εισητήρια κλπ!!!!!!!!!
50 εκ μεταγραφές που θα εξοφληθούν σε βάθος χρόνου. Τα άλλα 70 εκ ευρώ διά δύο χρόνια, είναι οι μισθοί των ποδοσφαιριστών!!!!!
35 εκ ευρώ το χρόνο παίρνουνε όλοι, γύρω στο 1.5 εκ ο καθένας.Μισθούς Μίλαν και Ρεάλ δίνουνε και μπήκαν και μέσα
Αιωνία η υπνηλία!!!!!!
27 Ιανουάριος 2010 στις 23:27
Αφού είσαι Financial και ξέρεις. Οι ΠΑΕ ΔΕΝ είναι επιχειρήσεις. Άσχετα που λένε ότι είναι. Ο Βγενό δεν είχε πει ότι είναι άσχετος με το χώρο του ποδοσφαίρου και τη λογική του; Με των επιχειρήσεων δεν είναι όμως. Άς το αφήσουμε λοιπόν γιατί δεν είναι εύκολο θέμα. Νομίζω… Για να υπάρχουν λειτουργικά θα υπάρχουν και λόγοι.
28 Ιανουάριος 2010 στις 0:25
Λατρεύω τις εκπλήξεις αγαπητέ Ιωάννη
Κατά αγαπούλων Χατζημπαμπά.
Πάντως εμένα δεν με λένε Jan
Προσωνύμιο , που μας είπε κι ο αγαπητός Τεό Ναίσκε (αν ήτο εκ Κεφαλληνίας ! ) Κιουλαφής !!!
Κι αν είναι έκπληξη από σένα ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ !!
Γιατί είσαι ΑΔΕΛΦΟΣ , ΑΓΑΠΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΜΠΛΑΜΠΛΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ
Γιατί , τι θα ήτο λέγω τον εν προκειμένω βλόγ , γουιδάουτ την παρουσίας σας αγαπητέ μου αδελφέ ;
Μια ευνουχισμένη πραγματικότητα , σε ένα κόσμο που τα διστακτικά του βήματα , τον οδηγούν στο
οπισθοδρόμιο της στείρας πραγματικότητας του άπραγου τέλματος , της εν κενώ ποταπής ανθρώπινης αυτοπροβολής
Τουτέστιν κάργα αλλαζωνία , ψευτομαγγιά και ατομικός μασαμπουκισμός
ΥΓ Πρίν απ’την δική σου έκπληξη αγαπούλα , που ήδη με άναψε , μας έκανε έκπληξη και το μπάσκετ σήμερα

και άντε νάμαστε σε φόρμα το βράδυ με τον Θηλυκό φονιά , που επέμενα να τον δώ σήμερα.
Aυτοί ήταν Χάι Σλιπ σήμερα , πολύ ΜΕΓΑΛΟΙ ΥΠΝΟΙ ντέ
Τη κωλογκαντεμιά μου μέσα
28 Ιανουάριος 2010 στις 11:01
Κύριε Χατζημπαμπά και που να δείτε τον Κύριο που εκπροσωπεί το προσωνύμιο Τεό Νενέ Κιουλαφής !!!!!
Του ίδιου μήκους κύματος με σάς. Φυσικά ποτέ δεν σας παρεξήγησα και αυτό πιστεύω να το καταλάβατε.
Είσαστε άνθρωπος και το καταθέτω μετά πάσης βεβαιότητος, που δεν σας κακίζει και παρεξηγεί κανείς.
………………………………………………………………………………………..Τάδε έφη Τεό Νενέ Κιουλαφής.
Jan το Ναίσκε είναι Ζακυνθινό, αγεωγράφητε και ανιστόρητε και όχι εκ Κεφαλληνίας.
Είδες επτάνησα στο χάρτη και βάρεσες στην τύχη το μεγαλύτερο!!
Αγοράκι μου εσύ!!!
28 Ιανουάριος 2010 στις 11:21
Εγώ τόδα το όνειρο και σε προειδοποίηκα: Μπ@υρδέλο θα μας κάνει ο Τεό Κιουλαφής
Το Ζαν δεν τον λένε Ζάν.
Ζάν λένε το Χατζημπαμπά.
Οπόταν και Ζβάν δεν ξέρουμε ποιόν λένε.
Τον Τεό τονε λένε προφανώς Θόδωρα (αν δεν μπλοφάρει η σουπιά)
Και αντε μη δούμε στο τέλος να λένε και τον @ένα: “Νένα Γιάκομπσεν”…
ΥΓ
Κ@λοκρέμμυδα, γ@μώ το φελέκι μου, μας την έχουνε ξανακάνει οι Σέρβοι αδελφοί…
Φέτος όμως δε θα πεθάνουμε κιόλας. Δεν ήμαστε αδηφάγοι…
[Το πέμπτο όμως τόθελα.]
28 Ιανουάριος 2010 στις 12:51
Σπίτι που δεν έχει Γιαααααάν,
προκοπή δεν καααααάν.
Λοιπόν από σήμερα αναλαμβάνει δουλειά ο θείος. Μια εφημερίδα μας έχει ήδη εκταμιεύσει 40 εκ. (20 από πατέρα και 20 από Βγενό) +20 από Τσ. Λ. μ’ ένα 60ρι μας βλέπω πάλι. Έ ρε γλέντια! Τα καλύψαμε τα λειτουργικά μας και θα πουλήσουμε τα φανελάκια και τον Τζιόλη για να πάρουμε παίχτες. Τρέμε αγορά του Αλ Χαλίλι….
28 Ιανουάριος 2010 στις 21:05
Αδέλφια Βάζελοι απλά ήταν τελικά τα πράγματα. Αδέλφια τελικά Σωκράτης, Αγγελόπουλοι και Γιαννακόπουλοι. Φέτος σας δίνουμε το ποδόσφαιρο και μας δίνετε το μπάσκετ. Αρκεί να μη βγει στη ζούλα κανένας Μπάοκ η κανένα Μαρουσάκι και μας το χαλάσει (και μη μας ρίξει κανένα διψήφιο η Μπορντό που είναι Σαιντ Ετιέν Χ 3).
29 Ιανουάριος 2010 στις 7:21
Ξινά μου βγήκανε τα οβερπόστινγκ αγαπούλα.
Ακουσα ένα ωραίο τις προάλλες:
Θες να πείς ένα ανέκδοτο στο Θεό, να τον κάνεις να λυθεί στα γέλια; Πές του τι θα κάνεις του χρόνου…
Ωρα 6:30. Χτυπάω καφέ και πάω και παω να δω τι κάνει ο Χατζηπατέρας, που τον έχωσα χθες βράδυ Σωτηρία, ψιλοχάλια…
Αναβάλλεται η εκπληξούλα - σόρρυ.
[Ειχα εξασφαλίσει 2 προσκλησούλες για ΟΑΚΑ με το Αεκ, αλλά τώρα δεν είναι φάση]
Κάθε εμπόδιο. Ισως ψήζουμε και καναν άλλο χρουσούζη, πέρα την άνοιξη (στα πλέι οφφ)…
29 Ιανουάριος 2010 στις 11:50
@ Aγαπούλα μου.
Πάνω από όλα η υγεία. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο δώρο ΘΕΟΥ από την υγεία μας.
Νά έχεις την μεγαλοπρέπεια (γιατί για μεγαλοπρέπεια μιλάμε πιά) να ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ
ΝΑ ΕΚΤΙΜΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΙΟ ΔΩΡΟ !!!
Στέλνω ευχές και θετική ενέργεια στον ΑΔΕΛΦΟ ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑ και τον ΧΑΤΖΗΠΑΤΕΡΑ του.
Εχουμε όλο το χρόνο μπροστά μας , για εκπληξούλες.
Η κίνηση και μόνο , μου φτάνει ρε Θεομπαίχτη
ΥΓ Οχι την Ανοιξη ρε !!!
Συντομότερα κάνε μου πάλι έκπληξη , που θα είναι ο ΠΑΤΕΡΑΣ άψογα καλά
ΥΓ Είχα κι εγώ κάποτε τον Loi Zwan Jacobsen τον πρεσβύτερο , εκεί πάνω στο πεντάγωνο.
ΟΛΑ ΚΑΛΑ !
29 Ιανουάριος 2010 στις 13:44
Περαστικά!
Βλέπω Χ”dad τώρα με Νόμπλια παίρνουμε και προσκλησούλες στους επισήμους ε? Με τα πούρα. Ενώ με Κάτε στο πέταλο και στο κρύο… Και Γκάμπριελ δεξί χαφ. Χμμμμ.
Ενώ ο Μεμάς σύγκρινε Βρύζα και Αντωνίου στο τελευταίο του άρθρο. Λοιπόν, ο Βρύζας είναι ένα άτομο που ούτε σαν παίκτη ούτε σαν τεχνικού διευθυντή έχει αναγνωριστεί η δουλειά του. Αυτός κι αν είναι μεγάλη μπαλαδόφατσα. Κύριος. Κάνουν το μπαόκι ομάδα από το τίποτα και κρατάνε και Σάντος. Αλλά…
31 Ιανουάριος 2010 στις 18:48
Κύριοι έψαξα και σας βρήκα τον ένα ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΜΥΝΤΙΚΟ που θα βγάλει μάτια.
Αγορά για το καλοκαίρι και κούπα ευρωπαική.
Συνεχίζω το σκάουτινγκ…………….
http://translate.google.gr/translate?hl=el&sl=nl&tl=el&u=http%3A%2F%2Fnl.wikipedia.org%2Fwiki%2FDouglas_Franco_Teixeira
1 Φεβρουάριος 2010 στις 2:15
Μπράβο Ιάν.
Τον ψωνίζω αβλεπί.