Γιατί… χαίρεται ο κόσμος (αν χάσει ο ΠΑΟ το πρωτάθλημα) και χαμογελάει Πατέρα;
δημοσιευμένο από τον : markakis στην κατηγορία Βαρδινογιάννηδες, Βγενόπουλος, Γενικά, Γιαννακόπουλοι, ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκός, πολυμετοχικότηταΑπό την εποχή που ο Αντρέας Βγενόπουλος αποφάσισε ότι η ώρα του να μπει στον Παναθηναϊκό είχε έρθει, η πορεία του θυμίζει παρτίδα σκάκι. Αλλά μόνο υπό την έννοια ότι κάθε κίνησή του μοιάζει να προετοιμάζει το έδαφος και για τις επόμενες τρεις, τέσσερις. Εύκολο, αν είσαι ιδιοφυΐα στο συγκεκριμένο παιχνίδι ή αν το παιχνίδι απλώς μοιάζει με σκάκι, αλλά κατά βάθος είναι κάτι άλλο, που τους κανόνες του, τους ορίζεις εσύ…
Όταν μιλάμε για μια μεγάλη ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός, η οπτική του οπαδού είναι λογικό να είναι διαφορετική από την οπτική του δημοσιογράφου, του παίκτη, του προπονητή, του παράγοντα, του μετόχου.
Η οπτική του Βγενόπουλου, όμως, είναι, προφανώς, δική του και μόνο. Και γι’ αυτό, το να προσπαθήσει κάποιος να αναζητήσει τα πώς και τα γιατί κάθε του πρωτοβουλίας (ή κάθε παράλειψής του να πάρει πρωτοβουλία), δεν έχει νόημα.
Απλώς δεν ξέρουμε αρκετά για να μπορέσουμε να τις εντάξουμε σε πλαίσιο που να επιτρέπει λογική ανάλυση. Και γι’ αυτό, ας αφήσουμε τις αιτίες και τους στόχους τους στην άκρη.
Δεν έχει σημασία αν ο Βγενόπουλος υπονοούσε χθες ότι, π.χ., ο Βαρδινογιάννης είναι εκείνος που θα χαρεί αν χάσει ο Παναθηναϊκός το πρωτάθλημα –επειδή, κατά την ίδια γραμμή λογικής, θα αποδειχθεί ότι πολυμετοχικότητα, μονομετοχικότητα, είναι ένα και το αυτό.
Ούτε αν υπονοούσε ότι είναι οι Γιαννακόπουλοι αυτοί που θα χαρούν αν χάσει ο Παναθηναϊκός το πρωτάθλημα (επειδή θέλουν να αποτύχει ο Πατέρας και να αλλάξει πρόεδρος το καλοκαίρι) έχει σημασία.
Ούτε καν αν αποκαλυφθεί ότι ο Βγενόπουλος πρόσφερε πριν από δέκα μέρες 20.000.000 ευρώ ρευστό για μεταγραφές και οι άλλοι το αρνήθηκαν επειδή δεν έχουν όρεξη να ξοδευτούν για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ή, αντίστοιχα, να μειώσουν το υπάρχον ποσοστό τους στην ΠΑΕ, έχει σημασία.
Διότι πέρα από τα απώτερα «γιατί» και τα «πώς» κάθε κίνησης, υπάρχουν –κάθε φορά- και οι συνέπειές της. Κι αυτές είναι συνήθως άμεσες και αφορούν το «τώρα» έτσι ακριβώς όπως το βλέπει, με τη δική του οπτική, ο μέσος οπαδός, αλλά και ο τυπικός ποδοσφαιριστής μιας ελληνικής ομάδας.
Οι συνέπειες της χθεσινής πρωτοβουλίας, για οποιονδήποτε λόγο κι αν την πήρε και οποιονδήποτε στόχο κι αν έχει, είναι δεδομένες: νέα μουρμούρα, νέα καχυποψία, νέα πόλωση, νέος αποπροσανατολισμός.
Της ομάδας από τους άμεσους στόχους της
(που είναι να προσπαθήσει -αφού τα έχει κάνει ρόιδο με τον μεταγραφικό της σχεδιασμό τεσσάρων σερί περιόδων- να μην της κοστίσουν οι αδυναμίες της ως το τέλος της σεζόν)
και της κερκίδας από τον φυσικό της ρόλο σε μια τέτοια σεζόν
(την αμέριστη στήριξη, δηλαδή, μιας ομάδας που, παρά τις αδυναμίες της, έχει και χαρακτηριστικά που έλειπαν για χρόνια από τον Παναθηναϊκό και μια πολύ καλή «μαγιά» για να χτίσει επάνω της και να κάνει δύο-τρία μαζεμένα βήματα μπροστά εφόσον ενισχύσει τα ταμεία της, αλλά και το ηθικό και την ψυχολογία της μ’ έναν τίτλο).
Η κοινή λογική –που σίγουρα δεν αποτελεί μέρος των… κανονισμών παιδιάς του «Βγενοπούλειου σκακιού»- λέει ότι ακόμη κι αν ο σκοπός του Mr MIG είναι ο αγαθότερος δυνατός (με βάση τον δικό του τρόπο σκέψης, φυσικά), αυτό καθόλου δεν αποκλείει το να αποτελεί χαλί στο δρόμο για την κόλαση.
Διότι, αν ο Παναθηναϊκός πάρει τελικά το πρωτάθλημα, έχει καλώς.
Και έχει καλώς επειδή -μόνο- σε τέτοια περίπτωση, μπορεί πράγματι να κάτσει κάποιος να μπει στον κόπο να (απαιτήσει) να μάθει «πώς», «γιατί», «στόχους» και «προθέσεις» κι αφού τα βάλει όλα κάτω, να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ορθώς έκανε ο Βγενόπουλος (και ορθώς τον σιγοντάρισε, εμμέσως πλην σαφέστατα και ο Πατέρας)
και σε μια κρίσιμη καμπή του μαραθωνίου, ο μεν έθεσε ζήτημα «πέμπτης φάλαγγας» εντός της ομάδας και ο δε αποκάλεσε μια τέτοια καταγγελία απλή «άποψη ενός μετόχου».
Αν όμως ΔΕΝ πάρει το πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός, πλανάται πλάνην οικτράν ο Βγενόπουλος (αλλά και ο Πατέρας), εάν νομίσουν ότι εύκολα και γρήγορα θα τους βγάλει ο κόσμος από την εξίσωση, θα τους αποθεώσει ως μόνους γνήσιους και άδολους παναθηναϊκούς και θα τα ρίξει όλα στον Βαρδινογιάννη και τους Γιαννακόπουλους.
Διότι, στο κάτω κάτω της γραφής, από τότε που ξεκίνησε η πολυμετοχικότητα –και παρά τις τριβές και τα σκαμπανεβάσματα στις ΣΧΕΣΕΙΣ των μετόχων- το σχέδιο που είχαν συναποφασίσει ακολουθείται εν τέλει και μάλιστα κατά γράμμα. Και αν ο τρόπος να πάρει ο Παναθηναϊκός το πρωτάθλημα είναι τα 35.000.000 ευρώ… το χρόνο και όχι σε δύο χρόνια, η οπτική του οπαδού μπορεί να το δικαιολογήσει. Αλλά, στις μέρες μας, σχεδόν κανείς άλλος δεν μπορεί (και μάλλον δεν δικαιούται κιόλας) να έχει τέτοια large άποψη…
ΠΡΟΣΘΗΚΗ: Για να μην παρεξηγηθεί κάτι απ’ τα πιο πάνω: φυσικά και ΔΕΝ προκύπτει από το ρεπορτάζ πρόταση Βγενόπουλου για 20.000.000 για μεταγραφές. Υπόθεση εργασίας είναι αυτό που αναφέρω, απλώς για να ενισχυθεί με παράδειγμα η θέση μου.
Αντίθετα, σύμφωνα με το πιο πρόσφατο ρεπορτάζ, ούτε τον Βαρδινογιάννη εννοεί ο Βγενόπουλος με τη δήλωσή του, ούτε τους Γιαννακόπουλους. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις εννοεί κάποιους ελάσσονες παράγοντες, νυν και πρώην, που τα κίνητρά τους είναι προσωπικά και είναι μάλλον αδύνατον να συνδέονται με τις προθέσεις οποιουδήποτε μεγαλομέτοχου.
Κι αν είναι έτσι, δεν διαφωνώ ότι η παρουσία τους στα επίσημα είναι (το λιγότερο) ενοχλητική και δείγμα νοσηρότητας -παρούσης ή κληρονομημένης. Απ’ τη στιγμή που δεν κατονομάζονται, όμως, από τον Βγενόπουλο, εξακολουθώ και επιμένω ότι οι δηλώσεις του δημιουργούν μουρμούρα και απορίες τελείως αχρείαστες στον Παναθηναϊκό την παρούσα στιγμή.
Αυτά είναι ζητήματα που θα έπρεπε, απλά και γρήγορα, να λύνονται στις συζητήσεις μεταξύ των μεγαλομετόχων, όσο κι αν είναι “μουτρωμένοι” μεταξύ τους και να μην αμολιούνται στον “αέρα”, να ψάχνει κάποιος να βρει άκρη αν αφορούν πρόσωπα ουσίας, με πραγματική επιρροή στα της ομάδας ή πρόσωπα που κακώς βρίσκονται ακόμη στο ευρύτερο περιβάλλον της τωρινής ή κάποιας προηγούμενης διοίκησης…



Feed
1 Φεβρουάριος 2010 στις 1:30
στελιο καλα τα λες,αλλα ετσι θα μπλοκαρεις τον ανυπερβλητο γιαν ζαουαν γιακομπσεν και περιμενω εναγωνιως λογυδριο του.ο τυπος ειναι απιστευτος,δεν ξερω
ποιος Θεος τον σφυρηλατησε,αλλα πραγματικα μου εχει κλεψει την καρδια.κατι μου λεει πως περασε ενα ωραιοτατο σαββατοκυριακο,ασχετα με το χ της τριφυλλαρας.
1 Φεβρουάριος 2010 στις 1:46
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!
Νομιζω οτι καποιοι δημοσιογραφοι, καποιοι φιλαθλοι και καποιοι παραγοντες δινουν περισσοτερη σημασια απο οση αξιζει στο γεγονος οτι η διαφορα απο τους δευτερους μειωθηκε στους 6 βαθμους 10 αγωνιστικες πριν απο το τελος.
Δηλαδη οταν στα 13 τελευταια χρονια πηραμε μονο 1 πρωταθλημα -και αυτο χωρις ποτε να ξεφυγουμε ποτε πανω απο 5 ποντους αν θυμαμαι καλα- πρεπει τωρα να φοβομαστε γιατι μετα απο μια συνεχη αυξηση της διαφορας, αυτη τωρα επεσε στους 6?
Φυσικα δεν πιστευω οτι ολα τελειωσαν αλλα γιατι δεν σκεφτεστε απλα οτι αυτος ο Ολυμπιακος και αυτος ο ΠΑΟΚ δεν μπορουν να κερδισουν στα ισα αυτον τον Παναθηναικο.
1 Φεβρουάριος 2010 στις 2:29
ΕΙΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ, Η ΠΑΕ ΠΑΝΘΗΝΑ’Ι’ΚΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΕ…”ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ” ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΟΤΕ…
ΓΙΑΤΙ Ο ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΣ! ΑΠΛΑ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΕ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ…
Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΚΤΕΘΗΚΕ, ΚΑΡΦΩΘΗΚΕ, ΕΔΕΙΞΕ ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΨΥΧΡΑΙΜΟΣ…ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΑΦΗΝΕ ΤΟΥΣ…ΣΑΜΠΟΤΕΡ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ…ΧΑΛΙΟΥΝΤΑΙ!
Υ.Γ. ΣΤΟ Δ.Σ. ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ “ΕΛΕΓΧΕΙ” Ο…ΝΤΡΟΠΙΑΣΜΕΝΟΣ? ΟΙ…ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑ..!
1 Φεβρουάριος 2010 στις 2:39
vre paidia ton katsourani ke ton sise pou tous kanate megalous ke tromerous pote piran ton pao na ton voithisoun otan xriazete sta derpi giati o hristodoulopoulos den pezi apo tin arxi,auto tha ine o ygetis tou pao ke oxi katsouranis sise simao ke kolokithia opao den exi pley maker,oti ixame prota exoume ke tora anarxia sto pexnidi
1 Φεβρουάριος 2010 στις 3:13
geo SORRY ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΣΤΑ ΙΣΙΑ ΔΕΝ ΦΑΓΑΤΕ 2 ΓΚΟΛ??ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΛΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ..!!ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΨΩΜΙ, ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΛΑΡΙΣΑ, ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΒΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ ΤΟΥΜΠΑ (ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΟΚ, ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΠΑΩ ΠΑΣΟ)..ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ, ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΙΣΙΝΗ, ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ.
1 Φεβρουάριος 2010 στις 3:32
ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΧΑΛΑΣΕ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΕΜΑΝΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ.
ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΑ ΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ!!!
ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΒΓΕΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΡΑΞΕΣ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΟΜΑΔΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ.
ΒΓΕΝΟ-ΠΑΤΕΡΑ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ!!!
1 Φεβρουάριος 2010 στις 3:35
Από τον Ολυμπιακό έχασες με κάτω τα χερια και στην Τούμπα δεν έχεις τύχη φέτος…. Ο ΠΑΟΚ θα παίξει για τον ΑΣΣΟ….
1 Φεβρουάριος 2010 στις 4:03
Πριν τα δύο παιχνίδια με Αρη, Αεκ είχαμε +7. Μετά τα 2 ντερμπι έχουμε +6 το οποίο θεωρώ πολύ καλό. Με 2 νίκες με Λάρισα, Καβάλα πάμε στην Τούμπα με τουλάχιστον +6 το έχουμε πάρει τον πρωτάθλημα.
Επίσης ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ 20 ΕΚ. ΤΟΥ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ.
1 Φεβρουάριος 2010 στις 4:42
Το άρθρο λέει και σωστά πράγματα αλλά και λέει και αμπελοφιλοφίες(για να μην το πω πιο λαϊκά, κάτι ασυνήθιστο για τον συγκεκριμένο αρθρογράφο).
Στο δια ταύτα καλά έκανε και τα είπε ο Βγενόπουλος γιατί έτσι θα είναι κιόλας. Και πέρα από τις καλομελετημένες κινήσεις και τις ιδιοφυείς (σκακιστικού επιπέδου) στρατηγικές υπάρχει και ο ανθρώπινος παράγοντας που σε κάνει να βγαίνεις από τα ρούχα σου και να τα ξεχνάς όλα. ‘Oταν αποκαλείς τον Κόκκαλη “αδελφό” σου(δεν υπονοώ ότι πρέπει να έχουν κακές σχέσεις οι παράγοντες των ομάδων, ίσα ίσα, αλλά αυτό ξεπερνάει αρκετά όρια) ή όταν στέλνεις το Hummer στο αεροδρόμιο για προφανείς λόγους προφανώς στο πίσω μέρος του μυαλού σου ζυγίζει απείρως περισσότερο η δική σου προσωπική προβολή και επιδιώξεις από το καλό της ομάδας(εν προκειμένω του Παναθηναϊκού). Και μέχρι ενός σημείου τα περισσότερα είναι δικαιολόγημενα ή τα παραβλέπεις. Αλλά με τέτοιες πράξεις το σημείο της παράβλεψης έχει ξεπεραστεί κατά πάρα πολύ. Κρίμα γιατί οι Γιαννακόπουλοι έχτισαν με πολύ κόπο την Παναθηναϊκή δημόσια εικόνα τους και με τις λίγες αλλά θεόχοντρες μ@μ@κίες που κάνουν τώρα πάνε να γκρεμίσουν σε χρόνο dt ότι τους πήρε χρόνια να το πετύχουνε. Για τον Τζίγγερ δεν έχω άποψη.
Ρε συ Geo(σχόλιο Νο 2) αυτά που γράφεις τι σχέση έχουν με το άρθρο? Τι ανακατεύεις αγωνιστικά και βαθμολογικά θέματα με το περιεχόμενο και την ουσία του άρθρου του Μαρκάκη? Εκτός αν γράφουμε όπου θέλουμε ότι θέλουμε.
1 Φεβρουάριος 2010 στις 9:29
Το ότι υπάρχει εσωτερική αντιπολίτευση το βλέπουμε και το ζούμε τον 1,5 τελευταίο χρόνο, είτε το έλεγε ο Βγενό είτε όχι. Και αυτή η αντιπολίτευση προσπαθεί να κλαδέψει τα πόδια της ομάδας, αρχικά με τις επιθέσεις στον Τεν Κάτε, στη συνέχεια πιο καλυμμένες στον πρόεδρο και στις επιλογές του. Σίγουρα ο Βγενό ξέρει και άλλα περισσότερα που εμείς αγνοούμε. Οι δηλώσεις του είχαν σκοπό να στείλουν ηχηρό μήνυμα στην αντιπολίτευση να μαζευτεί γιατί είναι αποφασισμένος να τους ξεμπροστιάσει. Το αν έκανε καλά ή όχι θα δείξει το μάλλον. Το παρελθόν όμως έχει δείξει ότι ξέρει πολύ καλά τι κάνει.
1 Φεβρουάριος 2010 στις 9:53
Ίσως είναι καλύτερα να μειωθεί η διαφορά για να φανεί αν ο Παναθηναϊκός μπορεί να διαχειριστεί την πίεση από εντυπώσεις ΜΜΕ, γκρίνια μεγαλομέτοχων και οπαδών κτλ. Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι το ότι παρα τα όσα λένε πολλοί φίλοι μας ολυμπιακοί τα πράγματα εξελίσονται διαφορετικά:
1) ο Παναθηναϊκός γκέλαρε με ΑΕΚ, Άρη και φυσικά δεν τους είχε πριμοδοτήσει να του ανοίξουν τα πόδια και να κοντράρουν μόνο τον ολυμπιακό. Οι θεωρείες συνομωσίας δεν έχουν βάση, αφού το πρωτάθλημα παίζεται στο γήπεδο, ας μην κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια. Μάλιστα μετά την γκέλα της προηγούμενης βδομάδας είχαν ευκαιρία να κάνουν το -5 και χτές το -3. Μήπως έπρεπε ο ΠΑΟΚ να κάτσει να χάσει από το συνοθύλλευμα τους για να θεωρούν το πρωτάθλημα δίκαιο;
2) Βάζουν μαϊμούδες μιλώντας για διαιτησία. Θυμούνται πέρυσι τα συνεχόμενα πέναλτι που δίνονταν η δεν δίνονταν για να έχουν αέρα πολλών βαθμών οταν έπαιζαν ΟΥΕΦΑ (Θρασύβουλος, Άρης, Ξάνθη); Για τοτε που βράβευαν διαιτητές λεω. Τους έχει ξυνίσει το γεγονός ότι οι βουτιές τους δεν πιάνουν τόπο φέτος. Αν η αποβολή του Σαριέγκι ηταν δεύτερη κίτρινη, θυμούνται πως προήρθε η πρώτη; Μήπως επειδη του κώτσησε την μπάλα στα μούτρα ο Μαϊστόροβιτς με όλη του τη δύναμη εκνευρίζοντας τον; Μήπως ο Μαϊστόροβιτς έπρεπε να τιμωρηθεί περισσότερο; Ο Ντάτολο απέδειξε πόσο χάλια είναι τα αποδυτήρια τους φέτος. Καμία πειθαρχια. Δεν διαφωνώ για τον Σκούφαλη, αλλά μακάρι να είχαν την ίδια ευαισθησία για το καθαρό γκόλ που ακυρώθηκε στον Πανιώνιο! Το είδε κανένας αυτό η πάλι ομερτά;
3) Μιλάνε για την φιλοξενία του Πανιώνιου. Τις δικές τους αλητείες τις ξεχνανε; Το τι κάνουν στο πρωτάθλημα και το πως μεταμορφώνονται στην Ευρώπη σε σοβαρούς οπαδούς το βλέπει κανένας; Μήπως υπάρχει ανοχή στην Ελλάδα; Ξέχασαν τι έκαναν στην Καβάλα οι “φίλαθλοι” τους; Τα έσπαγαν χωρίς κουκούλα μπροστά στην κάμερα και κανένας φορέας δεν κινήθηκε να τους τιμωρήσει.
Το πρωτάθλημα φίλοι ολυμπιακοί είναι καθαρό, αφού ο Παναθηναϊκός πληρώνει τις μέτριες εμφανίσεις του. Η διαφορά είναι ότι φέτος τις πληρωνει ΚΑΙ ο ολυμπιακός, αυτό δεν μπορείτε να χωνέψετε. Αν με τον ΠΑΟΚ σας έδιναν πέναλτι τις βουτιές σας θα ήταν όλα μέλι γάλα τωρα, προπονητές δεν θα αλλάζατε και θα ήσασταν “δίκαιοι πρωταθλητές”. Αυτή είναι η διαφορά Παναθηναϊκού-ολυμπιακού. Ο Παναθηναϊκός ιδρώνει, ο ολυμπιακός βουτάει.
1 Φεβρουάριος 2010 στις 10:35
@ Σάκης Βρυσάογλου Λεβεντιάς , όνομα και πράμα.
Εχεις γούστο μάγγα.
Ξέρεις και διαβάζεις πραγματικό αθλητικό άρρρρρθρο
Αμοιβαία τα αισθήματα. Και να θυμάσαι , όσο γουστάρεις να γράφω και το βλέπω
εδώ στου Μεμά το μπλόγκι , ΘΑ ΓΡΑΦΩ !!
Η Πένα μου ανήκει σε όλους τους Fan και ειδικά σε παιδιά ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ
Πάμε τώρα.
Θέλετε ρε φλόμπες την Πανάθα ΑΓΓΛΙΑ ;;;
Την γουστάρετε Glory Glory Man United ;;;
Με πρωταθλη-ματάρες , ΓΗΠΕΔΑΡΑ , ΟΜΑΔΑΡΑ , τραγούδι και χορό στα κερκίδια ;;
Και το Jan Zwan Jacobsen , μαζί με την αγαπούλα , τον Σάκαρο τον Λεβεντιά και τον @ ένα ,
να ηγούντε στη θύρα των rolligans , με τα ξώβυζα μωρά απ’όλο τον κόσμο ;;;
Αν ναί.
Σταματήστε τώρα να αναπαράγετε τι είπε ο κάθε Καφές , είτε Βγενουά είναι , είτε πικρός Ελληνικός
στα καφενεία του Περαία !!!
Αυτός είπε θα δώσω ΕΝΑ ΜΙΛΙΟΝΙ στον ερασιτέχνη , να ξελασπώσει.
Και το βόλλει βρώμησε απ’την απλυσιά !! Ούτε ζεστό νερό δεν είχαν στο Μέτς για ντούς
Το δωσε ;
Παπαρούνες για κηπουρούς !!!
Είπε θα βγώ μποστά και θα ενώσω τους Νίκες , τους Πολέμηδες και τους Γιαννακόπουλους
να κάνω ένα Αμπράμοβιτς.
Τό κανε ;;
Kαμέλιες για κηπουρούς !!!
Και δεν έχουν 2 εκ ευρώ να πάρουνε ένα κανονικό σέντερ μπάκ


και βγήκανε στην ζήτα , για δανεικούς κι αγύριστους
Με 52.000 διαρκείας σε δύο χρόνια και 25 εκ ευρώ απ’το Τσού Λού
ο Αμπράμοβιτς πτώχευσε
Δεν υπάρχουν λέει σέντερ μπακ τώρα
Τζάμπα δεν σου δίνουν ούτε γηπεδάκι 5 χ 5 για να κάνεις την κ@υλα σου !!!
Μίλησε για δύο εκατομύρια πράσινες καρδούλες που θέλουν δυνατό ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ.
Κι αυτός στην κάψα της ζύμωσης , κατέταξε την ομάδα ως ΠΕΜΠΤΗ προτεραιότητα της ζωής του
και την έκανε !!!
Εντάξει είμαστε καψούρες με το αντικείμενο.
Γουστάρουμε το νταραβέρι , στα γήπεδα και τα ΟΛΕ , για την Πανάθα.
Αλλά δεν είμαστε ….να δείς που κάποτε θα μάς πούνε και……..
Αγγλία το λοιπόν η ομαδάρα.
Τουτέστιν.
Καρφάκι δεν μου καίγεται , για το ποιός την έχει , πώς ξυπνάει το πρωί , αν του κάθησε το πιπίνι το βράδυ ,
αν αγόρασε την Ολυμπιακή , αν πέτυχε το deal με τους Αραβες και αν τού πεσε περισσότερη ζάχαρι
στο καφέ της κυράς του και είδε την πισίνα της έπαυλης του , ΜΠΡΟΥΜΗΤΑ….. ΑΠ’ΤΗΝ ΠΑΝΤΟΦΛΑ
Εγώ θέλω η ομάδα να προοδεύει.
Να παένει μπροστά βήμα βήμα.
Μετά το πρωτάθλημα , οι όμιλοι , μιά καλή παρουσία σφήνα και έκπληξη στα μεγαθήρια.
Οχι μετά το πρωτάθλημα , όμιλοι και εφτάρα , ή αποκλεισμός και ΟΥΕΦΑ στο Χάρκοβο
EΓΩ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ.
ΠΑΩ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.
Η ΠΑΩ ΚΕΝΥΑ ΚΑΙ ΤΑΝΖΑΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΣΑΦΑΡΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΖΩΑ
Αιντες
ΥΓ Αγαπούλα , πως είναι ο αγαπητός πατέρας. Σε έχω μεγάλη έννοια ΕΠΙ ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ.
ΥΓ Σάκη καλό ήταν το Σαβκο. Αλλά θα μπορούσε νάναι και καλύτερο να σκεφθείς

ότι αρκέστηκα μόνο σε ένα πιπίνι
ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΘΗΛΥΚΕΣ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ…..Ν’ΑΓΑΠΗΣΩ
1 Φεβρουάριος 2010 στις 10:53
Δεν έχω καμια αμφιβολία στο ότι αν συμβεί το απευκτέο (να χάσουμε σίγουρο πρωτάθλημα) η ευθύνη θα ανήκει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στους ερασιτέχνες διοικουντες μια πραγματικά επαγγελματική (με Νιόμπλια) ομάδα. Ο Ιανουάριος των μετεγγραφών τελείωσε με +8, χωρίς μεταγραφικές προσθήκες και καπάκι άρχισαν οι μουρμούρες. Για να δούμε, θα καταφέρουμε να βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας??????
1 Φεβρουάριος 2010 στις 10:56
2… Οσο δίκιο και ναχει ο μιστερ Μιγκ, δεν έχει κανένα νόημα ΑΥΤΗ Η ΔΗΛΩΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ.
1 Φεβρουάριος 2010 στις 11:30
Εγώ πάντως Στέλιο θα το ξαναπώ,όπως το έχω πει εδώ και 1,5 χρόνο!Ως ΑΕΚτζής,αλλά κυρίως ως φίλαθλος,νοσταλγώ τα ΥΠΕΡΟΧΑ κείμενά σου που καταπιάνονταν με όλες τις ομάδες,ειδικά την περίοδο 2007-2008,οπότε και νομίζω ήρθες στο sport24!Όαση,αληθινή και αντικειμενική κριτική,υπέροχος λόγος,επιχειρήματα….Κρίμα που πλέον ασχολείσαι μόνο με τον ΠΑΟ…Αν είναι όρος της συνεργασίας σου με το σάιτ καλώς κι εύχομαι κάθε επαγγελματική επιτυχία,αν όχι όμως,αδικείς τον εαυτό σου…Πραγματικά πιστεύω υπάρχουν πολλοί που θα ήθελαν να σε διαβάσουν ξανά όπως τότε…
1 Φεβρουάριος 2010 στις 13:13
“Κρίμα γιατί οι Γιαννακόπουλοι έχτισαν με πολύ κόπο την Παναθηναϊκή δημόσια εικόνα τους και με τις λίγες αλλά θεόχοντρες μ@μ@κίες που κάνουν τώρα πάνε να γκρεμίσουν σε χρόνο dt ότι τους πήρε χρόνια να το πετύχουνε” - ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ
1 Φεβρουάριος 2010 στις 13:21
ρε παιδια σχεδον σε ολες τις διοικητικες θεσεις της παε παο(π.χ.διευθυντης μαρκετιγκ κ.α)τις κατεχουν ολυμπιακοι και αεκτσηδες .αυτο ενοχλει τον βγενο…αν δεν φυγει ο τζιγγερ προκοπη δεν βλεπουμε!!!
1 Φεβρουάριος 2010 στις 13:29
Ξεχωρίζει αυτό το άρθρο από άλλα που έριξα μια ματιά δεξιά αριστερά. Πράγματι, βάζει ο Στέλιος μια βάση στα πράγματα. Ο Βγενό δεν έχει πει αν ήταν ενήμερος ή πρωτεργάτης της δίωξης Τεν Κάτε από Πατέρα. Σ’ αυτό δεν χρειάστηκαν φαίνεται πολλές αντιδράσεις ή καταγγελίες. Έτσι όμως, όπως συζητούσαμε εδώ τότε, μονοδρόμησε την υπόθεση πρωτάθλημα. Τώρα βέβαια, δεν έχει επιστροφή. Ή ταν ή επί ταν ταν ταν … Τώρα και η ουδετερότητα όταν βάλει γκολ ο ΠΑΟ παρεξηγείται… Μια παρατήρηση μόνο που είναι και η καρδιά νομίζω του άρθρου. Για το Τζίγγερ μια φορά μόνο ειπώθηκε το φύγε και μια φορά μόνο έγινε συλλαλητήριο. Δεύτερη δεν έχει. Για τους κοντούς αυτό δεν θα γίνει ποτέ. Ούτε μία φορά. Οι λόγοι είναι ευνόητοι. Άρα (μάρα κουκουνάρα), η διοίκηση να φορέσει τα κασκολ της και να παρίσταται παρακαλώ εντός εκτός και επί τα αυτά. Μόνο με πρωτάθλημα θα έρθει η ηρεμία.
Πέραν αυτών όμως, εμένα μου αρέσει και η ανάλυση του αγωνιστικού μέρους. Και θέλω να ακούω για τα πολλά καντάρια μπάλα, το διάβασμα του παιχνιδίου, την ψυχολογία και την τύχη
(ρε μην παρεξηγήσετε την φατσούλα που χαμογελάει)!
1 Φεβρουάριος 2010 στις 13:32
Υ.Γ. Ξέχασα κι αυτό που είχα υποσχεθεί στον X”dad (ελπίζω να του πηγαίνουν όλα καλά): Cisse go home!
1 Φεβρουάριος 2010 στις 13:32
Φτιάχνει σιγά σιγά ο καιρός… - 6 πιά ( μην πώ -3, ΟΑΚΑ ).. Χμμ, χμμ
1 Φεβρουάριος 2010 στις 13:54
Ολες οι στάσεις του ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ Π-Α-Ν-Α-Θ-Η-Ν-Α-Ι-Κ-Ο-Σ προς το πρωτάθλημα πραγματοποιήθησαν.
Και χαροποίησαν πολύ κόσμο. (full JZJ god)
Aπό δώ και πέρα και μέχρι το τέλος , θα κοιτάτε την παρακάτω φώτο!!!!!
http://farm1.static.flickr.com/45/139008935_27859f9010.jpg?v=0
1 Φεβρουάριος 2010 στις 14:18
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ:
ΠΡΩΤΟΝ O ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΤΟΧΟΥΣ.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΕΝΝΟΥΣΕ ΤΟΝ ….. ΚΑΙ ΤΟΝ …. ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΧΑΝ ΛΥΘΕΙ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΑΨΙΑ…
ΤΡΙΤΟΝ, ΣΑΦΩΣ ΜΕΣΩ ΑΥΤΩΝ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ….
ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ …. ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥΣ.
ΕΣΑΣ ΦΤΥΝΟΥΝΕ, ΔΕΝ ΒΡΕΧΕΙ!!!
1 Φεβρουάριος 2010 στις 14:54
an o pao xasei 3 bathmous stous epomenous 4 agwnes (ael ektos, pou tha ta paixei ola gia ola giati paei foul gia b’, paok stin toumpa, paniwnio ektos) kai tautoxrona o olympiakos dn xasei bathmous mexri to derby ti tha ginei tote? poios pisteuei oti se mats pou krinetai o prwtathlitis oti tha kerdizei o pao kai poios o olympiakos? ola auta bebaia me ta “an”!! skeftite to ligo omws ti tha ginei tote???!!!!!
1 Φεβρουάριος 2010 στις 15:36
Ευχαριστώ μάγκες μου…
Καλυτεροχειρότερα ο χατζη-ογδοηκοντούτης…
—
Πολλά είναι αυτά που δεν ξέρουμε, όπως λέει και ο Μαρκάκης.
Και για τους Βγενουάδες και για τους Κοντούς και για τα πάντα όλα τ’ άλλα της ζωής…
Δεν πιστεύω ότι ο Αντρέ έχασε στιγμιαία την ψυχραιμία του, όπως περνάνε γραμμή σήμερα τα ΜΜΕ.
Απλά διότι δεν είναι από αυτούς. [αν βέβαια τα πράγματα είναι έτσι, συγχωρείται και ανεβαίνει και στη συνείδηση μου]
Διότι έτσι το θέμα λύνεται απλούστατα:

Ο Βγενό εννούσε το Χατζημπαμπά, που τον κάρφωσε ο ρουφιάνος που καθόταν δίπλα του…
[ότι δηλαδή χασκογέλαγε για το Σισέ και έλεγε ότι ο κοντός ο Σάλπιγκξ είναι ψηλότερος, ιδίως στα γερά μάτς και ότι κάτι ήξερε αυτός που τον είπε ανούσιο...
Αντε να εννοούσε και το Δομάζο που καθόταν από πίσω και χαμογέλασε σε κάποια δόση σε μια θαυμάστρια του από το '64...
Συνενόντι είπείν και σύμφωνα με αυτά που είμεθα σε θέση να γνωρίζουμε:
Στους επιχειρηματικούς ανταγωνισμούς (π.χ. διοικούντες ΠΑΟ) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αυτό.
Οτι είναι να πράξεις (εναντίον των εχθρών του ΠΑΟ) το πράττεις χωρίς προαναγγελίες.
Η δήλωση λοιπόν έχει ως στόχο το πράσινο πόπολο.
Το πόπολο ως εν δυνάμει συμμάχου απέναντι στους μισο-ολυμπιακούς (!)
(πολύ νωπή η δήλωση του κοντύτερου κοντού για τον κ. Χοχό, για να είναι σύμπτωση ε;)
Εγώ λοιπόν προσωπικώς, ως πόπολο και ως εν δυνάμει σύμμαχος των συμφερόντων Μαρφίν αντιδρώ.
Δεν αποδέχομαι ουδένα τέτοιο ρόλο και ασβεστώνω τον κ. Μιγ.
ΥΓ
και μην ξεχάσουμε να βάλουμε και κάμερες εγκλημα-σκέψης στα επίσημα (που να πιάνει και συναισθήματα ε;)
ΥΓ2:
Αγωνιστικά:
A) Ο ΝΝ έκαμνε (επί τέλους) κάτι λαθάκια - ψιλοεγκληματάκια
[συγχωρούνται όμως, εφ' όσον θα κριθεί στο τέλος της διετίας]
B) Ο ΠΑΟ έπρεπε να τελειώσει το μάτς με εννιά παίκτας.
Καλά έκανε και τέλειωσε με 11, λέω εγώ που είμαι από τη χώρα της λαμογιάς…
Ορισμένοι που το θέλουν “τίμιο” τι λένε περί αυτού;
Με πόσους έπρεπε να τελειώσουμε το μάτς;
1 Φεβρουάριος 2010 στις 15:41
diavazontas ta simerina prwtoselida twn athlitikwn mou eirthe na xerasw… ti egine re magkes(dimosiografoi)???? girise o kokalis k arxisate na grafete aidies typou ‘emfilios ston panathinaiko’ ‘plisiazei o olympiakos’ ktl.. poythena den eida gia tin yperoxi tou panathinaikou sto xtesino mats… parte to apofasei re o kokalis teleiwnei oikonomika.. eseis pou ta xerete ola giati den grafte ena arthro gia tis epixirisis tou? poies xrwstane posa k pou? k giati den grafete pws peire to karaiskaki ke poso tou stixise…stamatiste na asxoliste me ton panathinaiko.. einai prwtos me +6..
1 Φεβρουάριος 2010 στις 15:47
Καλά αυτός ο Βγενόπουλος δεν είχε πει κάποτε ότι δεν θα ξαναμιλήσει; Δεν είχε πει επίσης, σε άλλη φάση, ότι ασχολείται με σοβαρά πράγματα κι όχι με το ποδόσφαιρο ; Χμμμμ. Πού το πας Ανδρέα ; Πολύ αμφιλεγόμενος είσαι, δεν πιστεύω ότι προέρχονται από Παναθηναϊκοφροσύνη αυτά που κάνεις και λες . Για τον ερασιτέχνη πόσα έδωσες ; Τίποτα. Προσέφερες ιδρύωντας την ΠΕΚ κι έτσι ξεκίνησε η ανατροπή της προηγούμενης κατάστασης, αλλά ως εκεί Ανδρέα. Η ως τώρα πραγματική προσφορά σου στην ομάδα είναι τα μετάλλια της ξιφασκίας όταν ήσουν νέος.
1 Φεβρουάριος 2010 στις 17:47
O Βγενόπουλος αγόρασε την Ολυμπιακή.
Ο Θανάσης είναι αδέλφι με τον “Ολυμπιακό”.
Ο Χοχός ξαναγύρισε σαν Ολυμπιακός.
Οι εφημερίδες χεσμενοπατρωνάρουν τον Ολυμπιακό.
Μείωσε στους έξι βαθμούς ο Ολυμπιακός.
Ο Βαλβέρδε την μπούλεψε για τον Ολυμπιακό.
Το 2012 στο Λονδίνο θα γίνουν οι Ολυμπιακοί.
Προχθές έφαγα ένα γκομενάκι τρέλα , κοντά στο χωριό το Ολυμπιακό.
Οι Παναθηναικοί βγάζουν μόνοι τους τα μάτια τους , για τον Ολυμπιακό.
Η Μπορντώ φόρτωσε ψαροκασέλες τον Ολυμπιακό.
Ακόμα θυμόντε το κάζο των Σερρών στον Ολυμπιακό.
Και ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΝΕΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ από τον Ολυμπιακό
Είτε θέτε και δεν το λέτε.
Είτε δεν θέτε και το λέτε.
To πρωτάθλημα βάφτηκε πράσινο , ΔΕΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ
http://2.bp.blogspot.com/_-gsS7nwCvuE/SkeUCrj-_1I/AAAAAAAABTU/pT85QjBK4Lw/s400/cisse-trifylli.jpg
Αιντες
ΥΓ Ψαρολαχαναγορίτες
1 Φεβρουάριος 2010 στις 20:17
@ keratsiniwtis
Φυσικα σε ενα ντερμπυ ολα παιζουν, αλλα και εμεις και εσεις ειμαστε πολυ διαφορετικοι απο το παιχνιδι του πρωτου γυρου.
Εμεις νομιζω αρκετα καλυτεροι, ενω εσεις χειροτεροι.
@ fortula
Απο το νικ σου φαινεσαι παλιος φιλαθλος (για να ξερεις τον Φορτουλα).
Πιστευεις δηλαδη οτι ο σημερινος ΠΑΟΚ του Σαντος με τους μετριους παικτες εχει καμμια σχεση με τον ΠΑΟΚ της εποχης του Φορτουλα?
Εγω παντως δεν ειδα μεχρι τωρα τον φετινο ΠΑΟΚ να παιζει για την νικη και να λιωσει τον αντιπαλο.
Συνηθως φαινεται σαν να παει να κλεψει την νικη. Ειδικα στα ντερμπυ. Και ακομα και αν φετος εχεις μια πειθαρχημενη και σταθερη ομαδα
η Τουμπα δεν αποτελει το ιδιο φοβητρο με παλιοτερα.
@ Νικος
Στην ουσια η πρωτη φραση μου αναφερεται στο αρθρο του Στελιου. Δηλαδη οτι δεν πρεπει να δινουμε πολυ σημασια σε τετοιες δηλωσεις.
Αν το κανουμε θα χωριστουμε σε Βγενοπουλικους, σε Γιαννακοπουλικους, σε Βαρδινογιαννικους και καπου στη μεση θα ειναι και ο Πατέρας.
Εγω αυτο το εχω βαρεθει.
Κατα τα αλλα νομιζω οτι παντα τα αρθρα του Στελιου αποτελουν την αρχη για μια γενικοτερη συζητηση για τα του Παναθηναικου.
Οποτε ο καθενας -και γω μαζι- οτι θελει γραφει.
Φιλικα
1 Φεβρουάριος 2010 στις 20:37
Γκρίνια; Σώπα!!
Εσωστρέφεια; Τι μου λες!!!
Υπόγειος πόλεμος; Αδύνατον!!!!
Με συγχωρείτε! Τόσο καιρό είχατε την εντύπωση ότι όλα ήταν καλά και άγια;
Αν έχετε αυτήν την εντύπωση, λυπάμαι αλλά είστε βαθιά νυχτωμένος(οι)!
Δυστυχώς για πολλούς ο Βγενόπουλος έχει δίκιο! ίσως ήταν λίγο άκομψο, να εκφραστεί έτσι την δεδομένη στιγμή, αλλά, τελικά έχει δίκο!
Υπάρχουν ακόμα “ΠαναθηναΙκοί” και ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΙ. Το κακό για τους πρώτους είναι ότι, μετά από πολύ καιρό , οι δεύτεροι τους έχουν πάρει χαμπάρι-επιτέλους θα προσθέσω εγώ! Αν δεν γνωρίζετε να σας ενημερώσω: Το γκελ που κάνει ο Βγενόπουλος στην συντριπτική πλειοψηφία των οπαδών είναι τόσο μεγάλο που για να φθάσει σε αντίστοιχα επίπεδα το αντίστοιχο που αφορά την “αγία οικογένεια” και τους συνοδοιπόρους της, θα χρειαστεί να παγώσει η κόλαση! Πράγμα μάλλον δύσκολο και τουλάχιστον απίθανο την δεδομένη στιγμή. Για τους ταλαιπωρημένους ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥΣ, ο Βγενόπουλος, με όλα τα λάθη και τις παραλείψεις του -και είναι πολλές- είναι εκείνος που απάλλαξε τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ, από το άγος της μιζέριας και έδωσε μία - αν και μπορούσε περισσότερες- ελπίδα ανάκαμψης! Πολλές φορές υποτιμούμε την ελπίδα σε σχέση με τα απτά αποτελέσματα. Δεν έχουν σχέση! Η ελπίδα είναι απείρως ισχυρότερη! Για όσους δεν γνωρίζουν να τους ενημερώσω-όσο τουλάχιστον γνωρίζω εγώ. Ακόμα υπάρχει η ελπίδα να απαλλαγούμε από το εκτρωματικής σχεδίασης σύστημα που ταλαιπωρεί χρόνια τώρα, τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ. Υπάρχει ακόμα ελπίδα να απαλλαγούμε - οριστικά- από παρατρεχάμενους και γιουσουφάκια του συστήματος που σκοπό του έχει να μας χειραγωγεί και να μας ξενερώνει σε κάθε ευκαιρία. Και αυτή η ελπίδα δεν εκφράζεται από την προηγούμενη διοικητική κατάσταση της ομάδας! Εκφράζεται - καλώς ή κακώς άλλοι θα το πουν αυτό - από την σημερινή διοικητική κατάσταση! Θέλουν δεν θέλουν ορισμένοι! Όσο και αν προσπαθούν ορισμένοι γενίτσαροι και “φίλοι” να γνωρίζετε - κλισέ αλλά αλήθεια- η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!
2 Φεβρουάριος 2010 στις 2:24
δεν θελω να σχολιασω την δηλωση…ο παναθηναϊκος δεν πειθει,….και για πειτε μου εσεις οι δημισιογραφοι που επαιξε ο παναθηναϊκος καλο ποδοσφαιρο..επαιξε με αεκ η ομαδα μπαλα????πως να παιξει αφου ναι μεν εχει ενα κεντρο με μεγαλα ονοματα αλλα κανεις πλην ζιλμπερτο δεν τρεχει… για να μην πω που ο σισε με την αεκ απλα περιμενε την μπαλα σαν να περιμενε το λεωφορειο…απλα ο παναθηναικος 0 τρεξιμο…0 ομαδικοτητα και οτι ματς εχει παρει το εχουν παρει τα ονοματα….πηγαινετε γηπεδο και δειτε τις κινησεις των παικτων στο γηπεδο και ειδικα του κεντρου…οποιος εχει παιξει λιγο μπαλα θα καταλαβει…..
2 Φεβρουάριος 2010 στις 5:16
Τα power games μεταξυ των μετοχων δεν πρεπει ναμας απασχολουν,απτη στιγμη που δε δειχνουν ωριμοτητα αυτοι,ας δειξουμε.η ομαδα εχει αναγκη τη στηριξη ολων μας,ας μην αναπαραγουμε τη διχονοια των μετοχων,θα γελαν οι αντιπαλοι με τα χαλια μας που βγαινουν παναθηναικοι οι οποιοι αναλογα με τη θεση που χουν παρει στον εμφυλιο,τα βαζουν ειτε με το βγενο ειτε με τους γιαννακοπουλους.ας μη παρουμε θεση λοιπον για να μη συνεισφερουμε κ εμεις σε αυτο το εμφυλιοπολεμικο κλιμα που παει να δημιουργηθει.ας τους δειξουμε με τη σταση μας οτι θελουμε να σωπασουν κ να σταθουν διπλα στην ομαδα,διχως δηλωσεις που να πυροδοτουν το κλιμα.κ πρεπει να καταλαβουν ενα πραγμα,αν αυτο το πρωταθλημα χαθει,ο παο θα μπει σε σκοτεινες ατραπους,οι φιλαθλοι δε θα δειξουν κατανοηση σε κανεναν κ δε θα πουν,ελα μεγαλε,σειρα σου τωρα το προεδριλικι.θα διαρραγουν οι δεσμοι που εχουν δημιουργηθει κ κανεις δε θα ειναι με κανεναν.παρτε πρωταθλημα κ μετα βγαλτε τα μαχαιρια,δε με νοιαζει οποιος κ αν διοικει.γιατι,οποιος βγαζει μαχαιρι πριν εξασφαλιστει η κουπα,αθελα του η ηθελημενα,το μπηγει στη καρδια του παναθηναικου μας.
2 Φεβρουάριος 2010 στις 9:45
Εγώ είμαι Παναθηναϊκός.. Δεν είμαι ούτε Τζιγγερικός, ούτε Βγενοπουλικός, ούτε Γιαννακοπουλικός. Εμένα με ενδιαφέρει η ομάδα μου. Δεν με νοιάζει αν ο Mr MIG θέλει να πάρει τον Παναθηναϊκό ή αν θα χάσει ο Βαρδινογιάννης μέρος του ποσοστού συμμετοχής του. Από την δική μου σκοπιά θέλω η ομάδα (οι παίχτες, οι προπονητές, το υπόλοιπο τεχνικό team…) να εργάζονται απερίσπαστα για τους στόχους της ομάδας κι επίσης, σε διοικητικό επίπεδο, να έχει η ομάδα μια οικονομική ευρωστία για να μπορεί να ενισχύεται όπως πιστεύει ότι θα την ωφελήσει. Σε μια εποχή που το παράδειγμα της διοικητικής κατάντιας της ΑΕΚ θα έπρεπε να μας κάνει να βλέπουμε τι σημαίνει διοικητικό πρόβλημα, δεν θα έπρεπε να μας στενοχωρεί καθόλου η υποτιθέμενη “διάσπαση” στον Παναθηναϊκό. Η λεγόμενη “διάσπαση” όπου τέσσερις οικονομικοί μεγιστάνες τσακώνονται για το ποιός θα βάλει περισσότερα χρήματα στην ομάδα, έστω κι αν είναι για ιδιοτελείς σκοπούς επηρεασμού της κοινής γνώμης πουα θα βοηθήσει τις υπόλοιπες επιχειρήσεις τους, εμένα όχι μόνο δεν με ενοχλεί, αλλά με χαροποιεί κιόλας. Θα με ενοχλούσε να είχαμε παίχτες απλήρωτους και να μαζεύαμε χρήματα κούτσα κούτσα μπας και τους πληρώσουμε πριν από κάποιο derby για να μην μας πάρουν με τις πέτρες οι θερμόαιμοι οπαδοί της ομάδας, λόγω αγωνιστικής αποσύνθεσης. Θα με ενοχλούσε να είχαμε μετόχους αμέτοχους που βάζουν ταβάνι στα χρήματα που θέλουν να διαθέσουν στην ομάδα και να λένε “εγώ τόσα έβαλα, δεν μας βγήκε, κρίμα, δεν έχω άλλα”. Θα με ενοχλούσε να αγωνίζομαι όλο το καλοκαίρι να κάνω μεταγγραφή ένα “ταλέντο” 10 χρονών γιατι πιστεύω κάποτε ότι θα γίνει παίχτης και να πανηγυρίζω στις εφημερίδες όταν τα καταφέρω. Θα με ενοχλούσε να είχα έναν παίχτη που βριζόταν με τον προπονητή μου και ωστόσο να τον παρακαλάω να παίξει στην ομάδα μου γιατι δεν έχω χρήματα να πάρω κι άλλον. Θα με ενοχλούσε να έω παίχτη που δηλώνει ότι θα ήταν καλύτερο για την καριέρα του να πάει να παίξει σε άλλο ανταγωνιστή μου. Να έχω διοίκηση της οποίας τα μέλη “τσακώνονται” γιατι οι μεν θέλουν να βάλουν χρήματα στην ομάδα και οι δε θεωρούν ότι θα πάρουν το πρωτάθλημα και χωρίς αυτά τα χρήματα… Μακάρι να είναι έτσι για πάντα!
2 Φεβρουάριος 2010 στις 12:18
Ελπίζω κύριε Μαρκάκι να πάρετε το μήνυμα και να πάρω απάντηση.Σχετικά με το ματς με ΑΕΚ αυτός ο ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗΣ γιατί έχει τέτοια ασυλία δεν είναι πρώτη φορά που τρόμε γκολ από λάθος του δεν μπορώ να φανταστώ τη θα γινόταν αν το έκανε ο ΒΥΤΡΑ, τώρα γιατί θα πρέπει να παίζει συνέχεια αφού είναι φως φανάρι ότι του λείπουν δυνάμεις, επίσης το ίδιο ισχύει και για τον ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ με μόνη την διαφορά ότι αντέχει για 60-70 λεπτά, όσο για προχθές για μένα έπρεπε να μπει ο ΚΛΕΥΤΟΝ στην θέση του και αυτό φάνηκε χάσαμε το κέντρο.Τώρα σχετικά με ΣΙΣΕ με τα χρήματα που παίρνει προσωπικά θα περίμενα περισσότερα και όχι άκαπνος στα ντέρμπι.
2 Φεβρουάριος 2010 στις 13:21
Κατά την άποψη μου τα πράγματα είναι πιο απλά απ’ότι νομίζουμε
ΑΞΙΩΜΑ
Ο Παναθηναϊκός ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ… period!
Όλα τα υπόλοιπα που συμβαίνουν είναι απλά χτίσιμο προφίλ στην συνείδηση των οπαδών τακτική που στο παρελθόν έχει ακολουθήσει και ο Κόκκαλης
Η απομάκρυνση Τεν Κάτε χτίζει το προφίλ του Προέδρου (Το πήρε πάνω του και το έσωσε). Στην ουσία η ομάδα Τεν Κάτε θα πάρει πρωτάθλημα αλλά το credit δεν θα πάει στον Ολλανδό αλλά στα “δικά μας παιδιά” Νιόμπλιας, Πατέρας και οι υπόλοιποι
Οι δηλώσεις Βγενόπουλου χτίζουν το προφίλ του ίδιου ο οποίος και καλά… Είναι έτοιμος να συγκρουστεί για το καλό της ομάδας και να βάλει το σώμα του μπροστά για να την διαφυλάξει από “εσωτερικούς” και όχι μόνο εχθρούς. Δηλώσεις στην ουσία εκ του ασφαλούς (+6 από έναν ανύπαρκτο Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ). Η ομάδα έχει περάσει και δυσκολότερες καταστάσεις φέτος αλλά δηλώσεις δεν έκανε.
Κανένας δεν μπορεί να στερήσει το πρωτάθλημα από τον φετινό Παναθηναϊκό γιατί απλά είναι η καλύτερη ομάδα από αυτές που αγωνίζονται κάθε εβδομάδα στα ελληνικά γήπεδα (χωρίς να παίζει και κανένα διαστημικό ποδόσφαιρο) με ουσία στο παιχνίδι και απείρως βελτιωμένη με τις προσθήκες του καλοκαιριού.
Δυστυχώς έχουμε τόσο πολύ επηρεαστεί από τους εξωγενείς παράγοντες (όχι άδικα) που πολλές φορές χάνουμε την ουσία δηλαδή στην προκειμένη περίπτωση την αγωνιστική εικόνα των ομάδων που κυνηγούν τον τίτλο.
2 Φεβρουάριος 2010 στις 13:44
……………………………1. TZORVAS
2. VYNTRA……………………………………………………………….3. SPYRO
………………..4. KANTE ( βάθος )
……………………………………………..5. SARIEGI
……………….6. SIMAO (KARA)………………………..8. ZILBERTO
………………………..10. KARA (KATSOUR) (NINIS όταν ο Σάλπι πάει δεξιά και ο Κάρα πιό πίσω στη θέση Σιμάο ή Ζιλμπέρτο για μάτς φούλ επίθεσης )
……..7. NINIS ( SALPI )…………………………………………………….11. LETO
…………………………………………. 9.CISSE
Aυτό είναι το στήσιμο και η ενδεκάδα του Παναθηναικού για πρωταθλητής Ελλάδος 2009-10.
Με τις όποιες αλλαγές , Χριστοδουλό , Πετρογκόλ , Μπίαρσμιρ , Γιούρκας , Δάρλας , Μαρίνος , Ρούκα . Μαχλελής κλπ
( Φυσικά και όχι παίκτες τύπου Γκάμπριελ 18άδα , εκτός αν δεν συμπληρώνεται ).
Παίκτες σαν τον Σιμάο που καλύπτουν όλο το χώρο ανοιχτά της μεγάλης περιοχής μπροστά από τα σέντερ μπάκ με
ακατάπαυστο τρέξιμο , αποτελούν σχεδόν πάντα παίκτες κλειδιά , για να ανεβάσεις τον παρτενέρ τους στα χάφ μπροστά ,
αλλά και τον επιθετικογενή σου σέντερ μπάκ η ακράιο χάφ άφοβα. Γεμίζοντας την αντίπαλη περιοχή.
Το φετινό πρωτάθλημα θα παρθεί με άνεση, αν παίξεις σαν Παναθηναικός με ότι έχεις δείξει μέχρι τώρα.
Και φυσικά η νίκη απαραίτητη με ΟΣΦΠ , στο ΟΑΚΑ για χιλιάδες λόγους, εκτός από αγωνιστικούς.
Με την απόλυτη συμπαράσταση των Παναθηναικών οπαδών κάθε εκατομυριοστό του δευτερολέπτου , χωρίς τους “αήθης”
πυροβολισμούς του Α’ γύρου στο Φαληρικό γήπεδο.
2 Φεβρουάριος 2010 στις 15:19
Το ρεπορτάζ, διαφόρων εφημερίδων και ιστοσελίδων, αναφέρει πως οι δηλώσεις Βγενόπουλου στόχευσαν τους Μήτσου, Φιλιππίδη, Λιβαθηνό. Δηλαδή ανθρώπους του Τζίγγερ. Για να καταλαβαίνουμε σε τι αποσκοπούσε. Θεωρώ πως όσο η “οικογένεια” διατηρεί την πλειοψηφία των μετοχών της ομάδας, θα έχουμε μια απ’ τα ίδια με το παρελθόν. Με πρωτάθλημα ή χωρίς. Και το 2004 το πρωτάθλημα έγινε πράσινο, αλλά καμιά αλλαγή δεη σημειώθηκε. Για να ξεφύγει απ’ τη κατηγορία (ποδοσαιρική κλάση) που βρίσκεται τα τελευταία 8-10 χρόνια είναι επιτακτική η αλλαγή του ποσοστού, ώστε να παίρνονται διαφορετικές αποφάσεις.
Όσο για την τρύπα στα οικονομικά, να θυμίσω πως απ’ την περσινή πορεία στην Ευρώπη μπήκαν στα ταμεία 32 εκ. ευρώ. Οι δαπάνες σε μεταγραφές δεν ξεπέρασαν τα 18-19 εκ ευρώ. Άρα τα περί τρύπας είναι μυθεύματα. Όπως είναι και οι δήθεν ισχυρισμοί για τα 20 εκ. του Σισσέ, 8 εκ. πήγε το κόστος.
Η δημοσίευση ή μη του σχολίου θα μου δείξει πράγματα … καθώς και τυχόν σχολιασμός.
2 Φεβρουάριος 2010 στις 19:47
Κυριε Μαρκακη! Συγχαρητηρια για τη σταση που κρατατε απεναντι σε οσους ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΣ ετρωγαν τις σαρκες του ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΜΑΣ τοσα χρονια…Αυτο σαν γενικο σχολιο για Εσας!
Μια ερωτηση εχω που ειναι και ολη η ουσια…Αυτο που καιει ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΟΣΜΟ (εκτος απο το φετινο κρισιμο πρωταθλημα, για το οποιο καιγομαστε να παρουμε κυριως λογω της αγωνιας μας για το ερωτημα που θα σας κανω παρακατω…) και αυτο το οποιο θα πρεπει εσεις οι δημοσιογραφοι (που πλεον εχετε γινει ΚΡΙΤΕΣ και σπανια κανετε ΡΕΠΟΡΤΑΖ - δεν παει για εσας αυτο γενικα μιλωντας) να μαθετε και να μας πειτε ειναι ενα…
ΘΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΒΑΡΔ. ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΜΑΣ;;; Η ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ (ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ) ΘΑ ΣΤΑΘΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ;;; ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥΣ;;; ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΕ ΚΥΡΙΕ ΜΑΡΚΑΚΗ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΠΡΟΚΟΠΗ….
ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΙΚΟΛΑ ΠΑΤΕΡΑ… ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!
2 Φεβρουάριος 2010 στις 23:36
Ηλάτ’ βαζέλι ‘ζουμ στης λιμν’ς τα νιρά να κανουμ’ ουραία ημτελκά:
http://www.sportdog.gr/v3/article.aspx?article_id=122026
3 Φεβρουάριος 2010 στις 11:26
Εμένα πάντως το “φτωχό” μυαλό που αποκλείει να αναφερόταν ο Βγενόπουλος σε ανθρώπους όπως ο Μήτσου ή ο Λιβαθηνός, γιατί και οι δύο, ανεξάρτητα από το αν ανήκαν ή ανήκουν στον λεγόμενο περιβάλλον Βαρδινογιάννη, ουδέποτε υπήρξαν με τη στάση τους “αντιπαναθηναϊκοί”. Θα δεχόμουν πιο εύκολα ότι εννοούσε τύπους σαν τον “πολύ” Μίμη Δομάζο, ο οποίος είναι έτοιμος να βγει σε λινκ απευθείας μετά από κάθε ήττα της ομάδας για να προτείνει τον Μπάγεβιτς για προπονητή, αλλά στις νίκες φεύγει από τα επίσημα πριν λήξει το παιχνίδι.
3 Φεβρουάριος 2010 στις 15:22
Επειδή συνεχίζεται η ανάλυση για τα του Βγενό, εγώ λέω ότι αν δεν πει γιατί έκανε στροφή στο θέμα του Τεν Κάτε δεν ξέρω τίποτα για ΠΕΚ και μεγάλο Παναθηναϊκό. Ο Παύλος τουλάχιστον είπε κάτι δείχνοντας ότι αφέθηκε στην απέξω. Πιό συγκεκριμένα, θα ήταν χρήσιμο να πει η διοίκηση (ας είναι το Μάη αυτό) ότι όταν ο πρόεδρος είπε στον Τεν Κάτε ότι η ομάδα δεν παίζει ωραία μπάλα πού βασίστηκε, σε ποιά τεκμήρια, και ποιός ειδικός έκανε την κρίση. Αν διελευκανθεί αυτό τότε βλέπουμε για το μέλλον. Αλλιώς, πάμε πάλι απ’ την αρχή…
3 Φεβρουάριος 2010 στις 15:27
Οκεικ , Εγκω θα έρτω από Αμέρικα στα Τζιάνενα μπικόουζ γουστάρω Panatinaikos ,
να κάνω κι ένα γουόκ στο λέικ σας
http://img2.timeinc.net/people/i/2008/gallery/italy/george_clooney.jpg
Αφτερ θα έρθετε κι εσείς στο καλογκρέζα να σας κάνω ένα σορπράιζ γουέλκαμ
http://fe-mail.gr/media/Image/relationships_child/2008/sex/04/erotika_taksidia/clooney400.jpg
Σας αγκαπώ Γκιανιώτες
3 Φεβρουάριος 2010 στις 19:40
http://www.sport24.gr/ast/cov/ci/cisse2_2010_2_3_16_40_17_b.jpg
3 Φεβρουάριος 2010 στις 23:25
Ε ρε κόλλημα με τον Περσία της Ευρώπης, που λέει και ο Ζβάν…
Πάρτο απόφαση ρε @ένας.
Το πολυ-ευρω-πείραμα έγινε με λάθος πρώτες ύλες.
Σιγά μη σου ψάξουμε και τεκμήρια εσένανε και ειδικούς κριτικούς.
Ο Αντωνίου ρε την έκανε την κρίση. Τί θές;
Και του Αντωνίου την κρίση ποιός την έκανε;
Ο Πουρουπουπούς την έκανε.
Τρέχει τίποτα;
ΥΓ
Ο Σάλπιγκξ μας κράτησε εντός Ευρώπης.
Ο Σάλπιγκξ και εντός κυπέλλου.
3 Φεβρουάριος 2010 στις 23:56
Θέλω να βγεί και να το πει ο Βγενός. Ο κος Αντωνίου έκρινε ελλιπή τον κ. Κάτε. Κρυφό τόχουνε και δεν το λέει; Ντροπή είναι;
Άμα δεν μου το εξηγάνε όμως με τεκμήρια, τι στεικχολνεράς είμαι; Του αέρος ή για να βαράω τα παλαμάκια; Ή να πεί ο άλλος, πρόεδρας είμαι και κάνω ό,τι θέλω και δεν εξηγάω σε κανένα τίποτα (όπως έλεγε ο υπεύθυνος επικοινωνία πριν από χρόνια). Έτσι μου. Μου ξύνισε το μούτρο του και τον έστειλα. Είναι κι αυτό μια στάση. Αλλιώς βγαίνεις εσύ τώρα και λες για τον πουρουπουπού. Ο άλλος θα πει για το Μάτος και ο παράλος γιοα τον Ίβ. Ρε πουρουπου-πού φτάσαμε … Καλώς, ας μην μας λένε τίποτα. Ας μας λένε μόνο ότι κάποιοι κάπου κάποτε γελάγανε.
Λοιπόν, ευτυχώς ο Νόμπλιας το διάβασε νωρίς το παιχνίδι σήμερα και δεν το φοβήθηκε. Πέταξε μέσα στο ημίχρονο το Σάλπινξ και τον Πετρό που ξέρουνε καντάρια μπάλα και τα μπλοκάραμε τα ατού της Καλιθέας, τον Πλατέλλα και τον Αρκούδα. Ο Αρκούδας μάλιστα από την ένταση, πιέστηκε και έκανε και λάθος στο 89′. Αν δεν τόχε κάνει θα τον έλεγα κίλλερ.
4 Φεβρουάριος 2010 στις 10:34
Mας φάγατε να μας δείτε μαζί.
Δέτε μας ρε Γκομενοστερημένοι
Να δώ τι θα καταλάβαιτε !!!
PIPINIACKOS F.C !!!
http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2007/12/01-07/george_clooney_brad_pitt_ocean%27s_eleven_gay-bathroom-julia-roberts-larry-craig.jpg
4 Φεβρουάριος 2010 στις 12:18
Είδα στον ύπνο μου ενα σκίτσο. Νομίζω ότι πρέπει να το μοιραστώ μαζίσας.
Ήταν ο Τζιμπριλ με την πανοπλία του, την ασπίδα και το δόρυ και φώναζε (σε cool ύφος) “Μαλλόν Λαβέ” και ο πρόεδρος δίπλα του φώναζε έξαλλος “Μολών Τζιμπρίλ… Μολών! Πόσες φορές θα στο πώ;”
4 Φεβρουάριος 2010 στις 16:00
Ο αριστερά:
- Ωραίος ο Σισσές Ζβανάκο. Πάλι κρύβεται στο ντέρμπυ. Το Σάλπιγκα τον πήρες γραμμή τι άλμα έκανε στο γκόλ ρε φλωροκαραγκιόζη;
Ο δεξιά:
- Χασκογελάς ε; Θα σε φτιάξω καλά εγώ Χατζηπαντόφλα. Φωτογραφία σου στα κανάλια ετοιμάσου να δεις το βράδυ…
Τη συνέχεια την ξέρετε.
- Κάποιοι παράγοντες… μπλα μπλα, μισο-ολυμπιακοί… μπλα-μπλα…
5 Φεβρουάριος 2010 στις 9:57
Κοκτέϊλ στιφάδο φτιάνω.
Με κρόμμυα Καλογρέζης, Αμαρουσίου, Βελιγραδίου, κρόμμυα μαδριγάλ και Φαλήρου.
Τι θα γίνει ρε γαϊδούρι; Θα ανέβεις να σφίξεις τίποτα κ@λους;
5 Φεβρουάριος 2010 στις 10:30
Σ’αρέσει το σκυλάκι μου ρε Χατζηπαντόφλα ;; ( O George είναι ίδιος με μένα στο λίγο πιό άσχημο μου !! )
http://i168.photobucket.com/albums/u179/lnc3705/george_clooney_01.jpg
Η μήπως γουστάρεις αυτό πουναι κράμα Ευρωασιάτικη σμίξη με κόμπρα
http://blog.zap2it.com/thedishrag/legacyimages/photos/uncategorized/2008/06/16/george_clooney_sarah_larson.jpg
Και μη μου πείς τι παίζω σε διπλό ταμπλό , γιατί όλα τα “σκυλάκια” τα γουστάρω
http://www.georgeclooney-fans.info/gallery/George_Clooney1.jpg
Oσο για την Πανάθα του Ζότς , ένα σου λέω μόνο ρε γρουσούζη
με κάψανε κι εμένα τα………..
http://asteromases.com/wp-content/uploads/2009/11/spanakorizo-bhma7.jpg
5 Φεβρουάριος 2010 στις 11:30
Πάντως, κάτι πρέπει να γίνει μ’ αυτό το αγόρι ρε Ζβάν.
Η κατάσταση του πάει για μανιοκατάθλιψη καραμπινάτη απο τη μέρα που έφυγε το Τεν-Περσίας…
Βλέπει λέει, σκίτσα στον ύπνο του.
Ο κόσμος συνήθως βλέπει απλές φλού εικόνες…
Αυτός βλέπει γκραβούρες, ακουαρέλες και καμμιά φορά παρακολουθεί και ιντερμέδια για βιολί και φλάουτο…
Αμ το άλλο; Που βλέπει Σισσέ και Πατέρα;
Είχα ένα τηλεφώνημα τις προάλλες με τον Καθηγητή Μoeller και με ρώταγε πως πάει η κλινική μας κατάσταση, τωρα στα +5 +8 +6 κ.λ.π.
* Και τα στρουμφάκια πρέπει να κόψουν το πολύ Σισσέ και να γυρίσουνε στο V-Span γιατί η δουλειά πάει για ρόϊδο.
Σάμπως να μην τους πολυπαίρνει για την ΠΑΕ μου φαίνεται.
Γίνονται πολλά τα λεφτά Παύλο…
5 Φεβρουάριος 2010 στις 13:33
Ρε παιδιά έχω χάσει τη μπάλα. Όλο λέω να μην ασχολούμαι με τις λεπτομέρειες και όλο το ρεπορτάζ δεν με αφήνει. Διαβάζω Νόμπλια σαν τρελός. Δεν ξέρω αν τα λέει όντως ο άνθρωπος ή αν τα διαστρεβλώνει ο φάκιν μπάσταρντ αλλά στο τελευταίο άρθρο βρήκα και τον ορισμό της δημοκρατίας που έψαχνα…
Αντιγράφω (σαν μαθητής του 5 της Γ Λυκείου):
Μεγάλο μέρος της χθεσινής του ομιλίας, ο Νίκος Νιόπλιας, το αφιέρωσε για να εξηγήσει στους παίκτες του ότι δεν θέλει να αιωρούνται πράγματα στον αέρα όσον φορά τα εσωτερικά της ομάδας, αλλά να τα συζητάνε όλοι μαζί.
Αυτή η κουβέντα που επιχείρησε ο προπονητής του Παναθηναϊκού έγινε για να λυθούν οι όποιες παρεξηγήσεις βγήκαν προς τα έξω με αφορμή την αλλαγή του Γιώργου Καραγκούνη στο ντέρμπι με την ΑΕΚ.
«Μου αρέσει η δημοκρατία»
«Σας έχω πει ότι μου αρέσει η δημοκρατία στο ποδόσφαιρο. Ακούω τις απόψεις σας, αλλά τις αποφάσεις τις παίρνω εγώ. Όταν βγάζω κάποιον ή δεν τον βάζω βασικό δεν σημαίνει ότι έχω κάτι μαζί του. Δεν σημαίνει ότι θέλω να τον “φάω”. Την επόμενη φορά θα μείνει αυτός μέσα και θα βγει κάποιος άλλος. Με την ΑΕΚ έγινε ολόκληρη κουβέντα για την αλλαγή του Κάρα», τόνισε ο Νίκος Νιόπλιας και συνέχισε:
«Η ΑΕΚ είχε αρχίσει να γίνεται επικίνδυνη στις αντεπιθέσεις και δυο φορές ο Βύντρα και ο Ζιλμπέρτο έκαναν φάουλ για να τις σταματήσουν. Έβαλα τον Σιμάο γι’ αυτόν τον λόγο και έπρεπε να βγάλω έναν από τους Καραγκούνη και Κατσουράνη. Έβγαλα τον Κάρα επειδή είχε το ταξίδι στην Πορτογαλία. Ό,τι πρόβλημα έχετε, θέλω να μου το λέτε. Έχει κανείς να πει κάτι;», ρώτησε ο Νιόπλιας
Έχω γίνει φαν του τύπου και με ποτίζει σιγά σιγά το δηλητήριο. Είμαι πλέον ο van Noblias…
5 Φεβρουάριος 2010 στις 14:38
Βαρέθηκα τις μπασκέτες και τα ποδόσφαιρα ρε Χατζηαπάτη.

Δεν ανεβαίνω πάνω , γιατί πήγε ο μικρός Στρούμφ , τους κατσιάδιασε άγαρμπα
και μου χάλασε τη δουλειά.
Τόχω ρίξει στα ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ και στην ΤΕΧΝΗ γενικά
Εχω κάποιες εικαστικές ανησυχίες , ξύπνησε η τέχνη μέσα μου.
Και πάω τα βράδυα σε μιά γκαλερί μετά της 12 που κλείνει και μου εξηγεί
η ζωγράφος από πιά τεχνοτροπία είναι παρμένη η έμπνευση της
Απολαμβάνω το πάρσιμο κι εγώ , απολαμβάνοντας την ζωγραφική της !!!!
Αιντε να σε βάλω στα κόλπα , να αρχίσεις κι εσύ τις απολάψεις των τεχνών , αντιαισθητικέ πορδοσφαιρόφιλε
http://helectra.files.wordpress.com/2009/06/markela-manoliadi_l.jpg
5 Φεβρουάριος 2010 στις 20:42
Τι ήταν αυτό σήμερα ρε;
Κ@λόπαθα με τους Βάζελους, με βήτα κεφαλαίο.
1000 άτομα ανεβήκανε Μαρούσι από ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ και ΑΝΥΠΑΚΟΗ προς τη μμε-γαβρο-κόπρο !!!
Και επειδή είναι ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ!!!
–
…Από το πρωί της Παρασκευής τα κινητά των “πράσινων” οπαδών πήραν φωτιά, αφού το μήνυμα: “Όλοι ΟΑΚΑ στις 6.30 στην προπόνηση του μπάσκετ. Στηρίζουμε την ομάδα τώρα στις χάρες και στις λύπες μαζί. Και εμείς δεν πετάμε την φανέλα του ΠΑΟ μας με τα 5 αστέρια” άρχισε να κυκλοφορεί με ρυθμούς επιδημίας…
–
ΠΑΟ να μ’ αρέσει ρεεεεε!
Κι’ ας ξεσκιστούμε στα κρόμμυα.
Κι’ ας πάρει όλες τις κούπες ο @Αγνός Φίλαθλος!
ΥΓ
Αυτός ο στρουμφο-φλωράκος θέλει μάζεμα και κλωτσές πολλές…
6 Φεβρουάριος 2010 στις 14:03
Κουιζ για Χ”μπαμπά:
“Εχει καλό κοντρόλ, καλή ντρίμπλα και καλή πάσα για αμυντικός και να ξέρετε ότι, αν πάω σε κάποια ομάδα, θα προσπαθούσα να τον αποκτήσω!”.
Ποιός το είπε αυτό για ποιόν;
7 Φεβρουάριος 2010 στις 8:46
Ευκολάκι.
Ο Τεν-Κάτε στον Πρόεδρο της Αλ Χαλίλι, για τον Γιάννη Γκούμα…
8 Φεβρουάριος 2010 στις 12:58
Βουλωμένο γράμμα διαβάζουμε βλέπω!
Πάμε Λάρρσσσα: με δυό “απαγορευμένα” τακουνάκια Σισέ περάσαμε απ’ τον κάμπο και πάμε για Τέμπη. Του Νίνη το γκολ επισκιάστηκε από τα 2 πρώτα. Επίσης, διαπιστώθηκε τι φταίει στον ΟΣΦΠ. Ο κόσμος φταίει!
8 Φεβρουάριος 2010 στις 14:51
ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ , ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΚΟΠΕΛΙΕΣ
============================================================
Ομπράντοβιτς ποροποροπομπέροπερο, εσείς για τους υπερπρωταθλητές Ευρώπης απ’την Ψωροκώσταινα
όταν στραβώσει η δουλειά ;;;;
Κορνέδες και του Αι Γιαννιού εμείς με τις φωτιές , στο Ρέντη για τους γιαλαντζί συνεχόμενους
)
πρωταθλητές της ΠαραγκοΒασίλαινας ( Μπίλης Γκάγκας
Και μετά μου λέτε οι γάβροι δεν έχουν κριτήριο !!!!!!
Δεν είναι γάτοι και βεριτάμπλ ακέραια στοιχεία.
Ολα τα ξέρουν.
Γι αυτό κι εγώ τους αγαπώ , όπως ο Θανασάρας ο παπαστρούμφ
Αιντες
9 Φεβρουάριος 2010 στις 9:55
ΑΝΤΡΑΚΛΑΣ - παλληκάρι δυό μέτρα - ο Θανασάρας ο παπαστρούμφ!
“…Τα δύο παιδιά αυτά, τον Νίκο και τον Βαζέχα στην αρχή δεν τα πιστέψαμε. Ήταν ένα σφάλμα και το αναγνωρίζουμε. Όπως αναγνωρίζουμε και την δουλειά που κάνουν. Γι’ αυτό πρέπει να τιμώνται όχι μόνο από τον Παναθηναϊκό αλλά από ολόκληρη την Ελλάδα…”
9 Φεβρουάριος 2010 στις 10:30
ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ
======================
Με πήρε ο Δημητράκης τηλέφωνο.
Κάποιος του μετέφερε τι είχα γράψει εδώ γι αυτόν !!!
Παντού κατασκόποι λέμε
Και μου απολογήθηκε ο Γιαννακοπουλάκος ο μικρός.
(Τον έχω μαγνητοφωνημένο για τους άπιστους Θωμάδες.
Οχι τους άπληστους του Θείου , τους άπιστους λέω !! )
Και τον συγχώρεσα , γιατί μέσα στα υπόλοιπα κουλά που είπε ,
σαν πιτσιρικάς που είναι , είπε κι ένα σωστό.
“Δεν θα αφήσω εγώ τους γάβρους , να μου πάρουνε τους τίτλους
”
Φοβήθηκε το παιδί , το κάψανε τα κρεμύδια , όπως την αγαπούλα
Και ως κοινωνιολόγος-πιπινιολόγος , χώθηκα στο ρεζουμέ των μπινελικίων του !!!
Και ρωτώ.
Αν , λέω αν , ο Τζίγγερ , είχε τη μισή δόση τρέλας του μικρού και έλεγε…….
” Δεν θα αφήνω ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ , τους γάβρους να μου παίρνουνε όλους τους τίτλους ”
Ας μας πάει ΕΣΤΩ μία - μία , βρε αδελφέ όπως στο στρατό
Τι θα ήταν σήμερα η Πανάθα ;
Και τι ο Θρύλος ;
Και πόσο θα άντεχαν το μία-μία τα πιστημόνια σε συνδιασμό με τις εφτάρες , τα Μόλντε ,
τα Χάρκοβα και τα Σέντ Σουτιέν ;;
Οπερ σημαίνει.
Τέτοιοι Δημήτρηδες στην Πανάθα είναι απαραίτητοι ΣΤΟ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΥΑΛΩΜΕΝΟ ΤΟΥΣ
Οχι στο πολύ.
Μακριά από μάς , ο ΚΥΡΙΛΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ παράγοντας
Γουστάρω ΤΟ ΑΡΡΩΣΤΑΚΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ , που αφήνει να περάσει η κάψα της στιγμής
και δρά μετά ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΦΑΝΑΤΙΚΑ , για το καλό μας
Που έχει ΑΠΟΚΡΙΕΣ όλο το χρόνο και ντύνεται ΗΡΕΜΟΣ και ΓΑΛΗΝΙΟΣ.
Και που όταν πετάξει την μάσκα του ΚΟΡΟΙΔΟΥ , κάνει τους Σπαθοθωμαδογκάγκες
ασπίδα για την σαντιγύ
Αιντες
10 Φεβρουάριος 2010 στις 16:18
Επισημάνσεις:
> Χ”dad
Το κάνεις σοβαρά με τις παρατηρήσεις σου για ΝΝ, Θανάση, Έλληνες παίχτες κλπ κλπ ή το κάνεις μόνο για να με πειράζεις?
Αν είναι το δεύτερο το κάνεις ωραία. Αν είναι το πρώτο, παραδέξου ότι δεν έχεις καταλάβει τι παίχτηκε. Και απάντησε και στο ερώτημα: γαβροποιείται ο ΠΑΟ ή όχι?
Αφού πίστεψε και ο Θανάσης ότι πετ΄υχαμε, θα πετύχαμε φαίνεται… Εγώ ανοίγω, βλέπω, διαβάζω και δεν καταλαβαίνω τίποτα! Σήμερα διαπιστώσανε όλοι μαζί οι αναλυτές τι άλλαξε ο ΝΝ στον ΠΑΟ. Και βρήκαν ότι άλλαξε η θέση του Βύντρα και η ψυχολογία. Άλλαξε επίσης το ότι το οικογενειακό διπλό δεν γίνεται πια σε όλο το γήπεδο αλλά σε μικρότερους χώρους. Κινέζικα μου φαίνονται όλα αυτά. Ένας χριστιανός να μου εξηγήσει ρε…! Τί γίνεται στο προπονητήριο??? http://kidtropolis.files.wordpress.com/2008/01/2-playroom_gym_01.jpg
O JZJ πάλι, τ’άλλαξε και κάνει επικλήσεις στην εξουσία. Αν και αν…
> Μεμάς
Κι έρχεται καπάκι και το νέο άρθρο Μεμά. Η “απλούστευση του απλού” και “η εκλαίκευση του λαϊκού”. Που τα βρίσκει και τα γράφει. Αυτά είναι όμως. Νάχουμε κάτι να διαβάζουμε κι εμείς. Η εκλαϊκευση του πότε βάζει γκολ ο Σισές… Όποτε θέλει βάζει. Πότε του κάνει πάσα ο Νίνης; Όποτε θέλει του κάνει! Άσε τώρα που θέλει να καταλαβαίνει και ο νεοβάζελος ποιό μοντέλο ακολουθεί ο ΠΑΟ! Το μοντέλο του αποτελέσματος ακολουθεί. Νίκη νάναι και ό,τι νάναι. Ή το ψυχολογικό μοντέλο (αν υπάρχει)! Πεσμένο λίμπιντο, υπερεγώ και οιδιπόδειο… Ούτε με τα πούρα του ίδιου του Φρόϋντ δεν βγάζεις άκρη. Ας το ρίξουμε στην κβαντική χρωμοδυναμική καλύτερα.
11 Φεβρουάριος 2010 στις 10:26
ΔΙΑΒΑΣΤΕ THN AΡΘΡΑΡΑ MONO EΔΩ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΑΚΙ
==================================================
@ ενας
Αγαπούλα και Μεμάκο όντως μεγάλος προπονητής ο Τέν Αρπάχτε.
Εχει δίκιο ο @ ένας.
Αφού να φανταστείτε μετά από μάς υπέγραψε αμέσως …….
Στην Μπαρτσελόνα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων
Στη Μάντσεστερ του Περσικού κόλπου
Στη Ρεάλ της Αραβικής χερσονήσου
Στη Μίλαν των πετρελαίων
Στη Λίβερπουλ της πούργκας
Στη Μπάγερν του Ντουμπάι , του Ομάν , του Μπαχρέιν και του Κατάρ :mrgeen:
Δεν πρόλαβε να μείνει άνεργος ο Τεν Λώρενς της Αραβίας
και τον έβαλαν σε δίλημα οι ομαδάρες !!!
Γκό Αχέντ Ιγκλς ή Μικτή Μούτζα-χεντίν ;
Αιντες
11 Φεβρουάριος 2010 στις 14:16
Ένσταση! Στο τελευταίο πόστ δεν είπα πουθενά Τεν. Απλά α-τέν-ισα λίγο το τι μέλλον γεννιέστε
11 Φεβρουάριος 2010 στις 16:15
Απάντηση:
Συμβαίνει το “συναμφότερον”.
Και έτσι δηλαδή και κοκορέτσι.
Και μ’ αρέσει (τρελλά) να σε πειράζω και δεν έχω καταλάβει τι παίχτηκε…
Εννοώ αυτό που - απ’ ότι έχω καταλάβει - είχες στο μυαλό σου και ας το πούμε για χάριν συντομίας: “ευρωπαϊκό μοντέλο ανάπτυξης” του ΠΑΟ.
Οτι χάλασε το μοντέλο, χάλασε.
Δεν χάλασε όμως επειδή έφυγε ο Τεν και ήρθε ο παρακατιανός.
Εκεί μάλλον διαφωνούμε. Το υλικό ήταν εξ’ αρχής λάθος. Διοίκηση, παίκται, οπαδοί και ο Τεν Κάτε κυρίως.
Εκτός αν δεν τον καταλάβαμε τον άνθρωπο επειδής είμαστε άμπαλοι, που είμαστε, αλλά τα περι του αντιθέτου επιχειρήματα των ειδημόνων δεν με έπεισαν ποτέ.
Ο ΠΑΟ ΗΤΟ ΒΑΡΕΤΟΣ…
Το ερώτημα είναι: Χάλασε οριστικά ή ακολουθούμε ορθολογιστικότερο δρόμο μέσω ΝΝ;
Συνενόντι, δεν πιάσανε τα άλματα (που φανταστήκαμε ότι μπορούμε να κάνουμε) και αποφασίσαμε να πάμε βήμα-βήμα.
Αν θες την άποψη μου, ευρωπαϊκό μοντέλο τύπου Αρσεναλ ή Λυόν (Δεν μιλάω για Λιβερπουλ, Μ Γιουνάιτεντ, Ρεάλ κ.λ.π. γιατί είναι άλλη κλίμακα) ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ για μία τόσο Ανατολική και τόσο Νότια Ευρώπη…
Μοντέλο φωτοβολίδας παίζει και αυτό το έχουμε δοκιμάσει επανειλημένα.
Αντε να το πυκνώσουμε λίγο…
Αυτά τα ολίγα κατάλαβα.
Το τι ακριβώς παίχτηκε από πίσω, με τους πολυ-τέτοιους, υποθέτω ίσως γενικώς, αλλά ειδικώς αγνοώ…
Αν γνωρίζεις, μας τα κάνεις νια-νιά…
Κεφάλαιο γαβρισμός:
Επέρχεται αναμφιβόλως.
Τον γουστάρει (τρελλά) και το σύστημα:
“πάρτε βόνταφον, πάρτε φτηνά εμπιθρί, πάρτε φούλ χάϊ ντεφινίσιον και μόκολα. Οτι σας λέμε θα λέτε…”
Αντιστεκόμεθα όμως…
12 Φεβρουάριος 2010 στις 16:44
Υποκλίνομαι στο post X”dad!
Έτσι είναι. Τα παρασκηνιακά δεν κάνω ότι τα ξέρω γιατί όντως δεν τα ξέρω. Το να διώξεις τον προπονητή όμως, δεν είναι θέμα προέδρου όπως το παρουσιάζουνε, αλλά θέμα μη-άσκησης των δικαιωμάτων της μειοψηφίας (βλέπε περασμένο Μάιο) στο ΔΣ. ΔΣ δεν έγινε. Αύτο είναι το ένα το κρατούμενο.
Στα άλλα συμφωνώ απόλυτα εκτός από την εξής παρεξήγηση: βλέπω ότι όλοι τείνουν να “κρίνουν” αν ήταν καλός ή κακός ο προπονητής. Δεν θα έπερεπε όμως να είναι αυτό το θέμα. ΌΠΟΙΟΣ και να ήταν ο προπονητής. Αύριο τα ίδια θα κάνουν, ποιός μου διασφαλίζει το αντίθετο. Δεν είναι λοιπόν να λέω αυτό ο προπονητής, το άλλο ο προπονητής…. Τέτοια μπορούμε να λέμε όσα θέλουμε και για τον καθένα. Το θέμα είναι αν πρέπει να συμπεριφερόμαστε, ή να δίνουμε επίσημα τόπο για τέτοιες “λαϊκές” συμπεριφορές αγανακτισμένων φιλάθλων (κατά το πατροπαράδοτο των αγανακτισμένων πολιτών). Αυτό λέω εγώ και νομίζετε ότι υποστηρίζω τον Κάτε σαν άτομο. Ο Κάτε δεν έπαθε και τίποτα στο κάτω κάτω. Ο ΠΑΟ θα δούμε αν έχει πάθει. Αυτά λοιπόν είναι που περίμενα, ένα πιο “ευρωπαϊκό μοντέλο ανάπτυξης” - έτσι όπως το λές. Γιατί ξέρω ότι να βγει ο κόσμος στο δρόμο ούτε 1 φορά στα 20 χρόνια δεν συμβαίνει. Και τον αγαπάω τον κόσμο. Και τον ΠΑΟ τον προτιμώ σαν μια Ευρωπαϊκή ομάδα.
Υ.Γ. Κι εμένα μ’ αρέσει να σας πειράζω. Θα επανέλθω με σχόλια για το τελευταίο άρθρο του Μεμά που τα λέει όλα πάλι λάθος.
12 Φεβρουάριος 2010 στις 23:34
MONO ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ
=======================
Η Μπενζίνα πήγε στα ύψη αγαπούλα.
1,50 γιούρο στας επαρχίας η γ@μημένη !!
Και μου το λεγε ο Βαρδάκαλας ο ψιλικατζής μου.
Τι την θές ρε μαλ@κα την γκόμενα απ’τον Θεολόγο ;
Ψηλή , φίδι , ξομολογήστρα και τρίγωνο του διαβόλου στο ρούφηγμα
έχει κάργα και η πρωτεύουσα.
Θα σε φάει το πήγαινέλα.
ΠΗΔΑΓΕ ΨΗΛΕΣ , ΠΛΗΡΩΝΕ ΤΖΕΡΕΜΕΔΕΣ
=============================
Μου κλέψανε το μαγαζί.
ΥΓ
Δεν πιάσανε τους κλέφτες.
Με πήγανε στην φυλακή , γιατί έκλεισα πέντε λεπτα αργότερα , λόγω κλοπής !!!!
Και πληρώνω για να βγώ με εγγύηση
Να μου ζήσεις Γιώργαρε , Άγγελα και Αλμούνια

Πάντως μας τα παίρνουν με σοβαρότητα και άκρως συντετρημένοι
===============================================
14 Φεβρουάριος 2010 στις 21:56
Κε Μαρκάκη επειγόντως νέο σχόλιο. Συμπαναθηναικοί απόψε παλι τα σκατώσαμε. Φανηκε άλλη μια φορά ότι καρας και Κατσουρ δεν μπορούν. φάνηκε η έλλειψη του ζιλμπερτο. Δυστυχώς και ο Νόπλιας έκανε πολυ κακό κοουτσαρισμα διότι φοβάται και δεν έβγαλε αντι του λέτο τους καρα και κατσουράνη που ηταν άχρηστοι αν όχι καταστροφικοί διότι ήταν πιο αργοί κι από τη γιαγια μου και ειδικά ο καρας δημιουργησε πολλα νευρα στην ομάδα . μεγάλη βλακεία η αλλαγή του σιμάο. Δυστυχώς αυτοκτονήσαμε.