Συγχαρητήρια και για τον… “κίλερ”!
δημοσιευμένο από τον : markakis στην κατηγορία ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκός
Μαθαίνω ότι η διοίκηση του Παναθηναϊκού μετέφερε τα συγχαρητήριά της στην ομάδα για την προσπάθεια που κατέβαλε στην Τούμπα. Ως κίνηση αβρότητος, την επιδοκιμάζω. Αρκεί, φυσικά, στο τέλος της σεζόν να προχωρήσει σε ανάλογη κίνηση και προς τους παίκτες της ομάδας που θα έχει κατακτήσει το πρωτάθλημα. Και οι οποίοι καθόλου σίγουρο δεν είναι πια ότι θα ταυτίζονται με τους χθεσινούς αποδέκτες των «μπράβο».
Το πράγμα, βλέπετε, είναι απλό: με ΑΕΚ, Άρη, Λάρισα, Καβάλα και ΠΑΟΚ, ο Παναθηναϊκός έχει μόνο μία νίκη –στο «Αλκαζάρ», όπου, όπως αποδεικνύεται πρέπει, άλλωστε, να προσπαθήσεις για να χάσεις. Και, ναι.
Συμφωνώ ότι αυτό και μόνο το γεγονός αρκεί για να πείσει και τον πλέον νοσταλγικό ζηλιάρη ότι σφυρίγματα, ως μεγάλη ομάδα, μπορεί να παίρνει πού και πού, αλλά, παρά το σχετικό ζάλισμα των «ούμπαλά» μας από τους επαγγελματίες του είδους, «παράγκα» και κύκλωμα που να τον «σπρώχνει» με κάθε τρόπο δεν έχει στήσει –και μπράβο του.
Έτσι, αν κατακτήσει το πρωτάθλημα, δεν θα έχει για τίποτε να ντραπεί και κάθε λόγο να πανηγυρίζει (πράγμα σημαντικό για τη μέγιστη πλειονότητα των φίλων του που έχουν αυτήν ακριβώς τη νοοτροπία και τα «σικέ» δεν τα γουστάρουν καθόλου, κατά βάθος…)
Αντιστοίχως, όμως, αν ΔΕΝ το κατακτήσει, θα έχει κάθε λόγο να πάρει φόρα και να βαρέσει μόνος του το κεφάλι του στον τοίχο και καμία δικαιολογία να μην το κάνει –διότι το να πει σε τέτοια περίπτωση ότι του φταίει, π.χ., ο Σπάθας (που τίμησε και με το παραπάνω το επώνυμό του το Σάββατο), θα είναι το λιγότερο κωμικό.

Ο Παναθηναϊκός πληρώνει σ’ αυτά τα τελευταία του παιχνίδια λάθη χιλιογραμμένα και χιλιοειπωμένα, για τα οποία κυρίως υπεύθυνος είναι ο τεχνικός διευθυντής του, δευτερευόντως ο Τεν Κάτε (ΜΟΝΟΝ επειδή δεν πήρε το ζήτημα επάνω του όταν έπρεπε και δεν εξέθεσε δημόσια την κατάσταση που αντιμετώπιζε –και- σ’ αυτό το θέμα, των μεταγραφών) και, στο ίδιο επίπεδο με τον Τεν Κάτε και η διοίκησή του. Η οποία, όταν αντικατέστησε τον Ολλανδό μ’ έναν πολλά υποσχόμενο, αλλά χωρίς εμπειρία, προπονητή, έπρεπε να υπολογίσει ότι, για να αυξήσει τις πιθανότητές του να αντέξει στην πρωτόγνωρη πίεση, θα χρειαζόταν να τον «προικίσει» με τα εφόδια που πεισματικώς ΑΡΝΗΘΗΚΕ στον προκάτοχό του. Αν μη τι άλλο, δηλαδή, μ’ έναν σοβαρό και αξιόπιστο στόπερ που θα μπορούσε να παίξει ηγετικό ρόλο στην άμυνά του.
Δεν το έκανε. Τον άφησε να προσπαθεί να λύσει όσα αντιμετώπιζε ο Τεν Κάτε, χωρίς, όμως, να είναι ο Τεν Κάτε. Ο Ολλανδός ένιωθε ότι είχε το «ειδικό βάρος» να πάρει ρίσκα που ο Νίκος Νιόπλιας (καλώς ή κακώς και βάσιμα ή αβάσιμα δεν έχει και τόση σημασία) αισθάνεται ότι αν τα πάρει και δεν του βγουν, πάει, «τελείωσε».
Το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπουμε όλοι: οι «πράσινοι» σπανίως –και μόνο αν ευνοηθούν από τις ειδικές συγκυρίες κάποιου αγώνα- βρίσκουν τρόπο να αμύνονται (ως ομάδα) αποτελεσματικά και συγχρόνως να επιτίθενται (ως ομάδα) αποτελεσματικά. Ή το ένα ή το άλλο, καταφέρνουν. Κι έτσι, όταν βρεθούν στην ανάγκη να πετύχουν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τη νίκη, φτάνουν πολύ εύκολα στο να προδίδονται από την άμυνά τους.
Π.χ., χθες στην Τούμπα, απόντος του Βιτόλο, το κέντρο το πήραν εύκολα. Και, όπως εξελίχθηκε το ματς, το μόνο που χρειάζονταν για να μη φύγουν ηττημένοι από τη Θεσσαλονίκη ήταν να τροφοδοτήσουν λίγο πιο σωστά τον Σισέ και να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τον Μουσλίμοβιτς (που είναι φορ με «καμπανέλια»). Πώς, όμως, να γίνει το πρώτο, όταν ο Νίνης μπαίνει στο… 80΄; Και πώς να γίνει το δεύτερο, όταν το κέντρο της άμυνάς του δεν μπορεί να παίξει σοβαρά κανέναν πραγματικό σέντερ φορ και ο Βύντρα (είτε κατ’ εντολήν είτε από αφέλεια δεν έχει σημασία), έχει αναλάβει πια το βάρος των μισών επιθέσεων της ομάδας από δεξιά;
Χωριά που φαίνονται, κολαούζους δεν θέλουν. Και το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός, από μεγάλο φαβορί που ήταν, έφερε πλέον κυρίως ο ίδιος τον εαυτό του σε θέση να αγωνιά για δύο ομάδες, αξιοσημείωτο είναι, αλλά δυσεξήγητο δεν είναι.
Και ούτε έχει νόημα η εξήγησή του. Νόημα έχει, αν μπορεί, να συνέλθει και να σώσει την παρτίδα.
Διότι είμαι ο πρώτος που υπογράφω ότι αποπνέει ΥΓΕΙΑ το να διεκδικούν τρεις ομάδες το πρωτάθλημα μέχρι το τέλος. Και ακόμη πιο υγιές και ωραίο θα είναι να το πάρει ο ΠΑΟΚ. Αλλά για τον Παναθηναϊκό ως ομάδα, το να χάσει τον φετινό τίτλο (είτε από τον φετινό Ολυμπιακό των χιλίων προβλημάτων και της πολύ κακής αγωνιστικής εικόνας, είτε από τον αξιέπαινο ΠΑΟΚ που είναι σοβαρός και έχει σπουδαίο προπονητή, αλλά δεν παύει να έχει ξοδέψει το εν πέμπτον των χρημάτων που έχουν ξοδέψει οι «πράσινοι» τα τελευταία δύο χρόνια) θα σημαίνει ότι θα έχει να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα πολύ μεγαλύτερο από «έναν –ακόμη- χαμένο τίτλο».
Ο ίδιος θα φταίει, βλέπετε, αλλά αυτό το «ο ίδιος» δεν επιμερίζεται ισομερώς. Και κάπου εκεί, στην κατανομή, είναι που θα γίνει ο μαύρος χαμός…
Feed
22 Φεβρουάριος 2010 στις 1:25
Στέλιο η μονη πιθανότητα να πάρει το πρωτάθλημα ο Γαύρος είναι να ξαναβρεί τη διαολεμένη τύχη των πρώτων αγωνιστικών και να παίρνει τα παιχνίδια με μία ευκαιρία. Γιατί μπαλα δεν παίζει και δεν υπάρχει πιά ο μεγάλος παίκτης, Ντάρκο, Ρίμπο ή και Γκαλέτι να πάρει παιχνίδια μόνος του. Προχθές άξιζε να χάσει και η αγωνιστική εικόνα ιδιαίτερα στο κέντρο είναι αξιοθρήνητη. Ο ΠΑΟΚ έχει και καλύτερη ομάδα και μεγαλύτερη θέληση. Ο Βάζελος μπορούσε να πάρει το ματς σήμερα, απλά ο ΠΑΟΚ είχε τη ρέντα, 2 γκολ από 3 φάσεις. Πάντως είναι πολύ ενδιαφέρομ πρωτάθλημα, με ελαφρό φαβορί το Βάζελο.
22 Φεβρουάριος 2010 στις 2:13
Ναι δεν υπαρχει παραγκα, συμφωνω, σπρωξιματακι παιζει σε σχεση με Οσφπ ομως,ε;
22 Φεβρουάριος 2010 στις 2:34
A ρε Στέλιο. Εσύ τα λες, αλλά ποιος σ΄ακούει…
Απλώς να συμπληρώσω στην ανάλυσή σου την απίστευτη στατιστική που διαμορφώνεται όταν απουσιάζει ο Ζιλμπέρτο.
22 Φεβρουάριος 2010 στις 9:11
1on) favori paramenei o pao eidika meta thn epistrofh gilberto
2on) monh periptwsh einai na xasei ton titlo apo ton paok pou exei mia sovarh omada
pou kserei na pairnei apotelesmata
3on) o olympiakos exei ena 5% pi8anothtes kai ayto mono an kerdisei sto oaka
alla kai mono pou einai 2os me tosa provlhmata olh thn xronia ikanopoihmeno prepei
na ton afhnei…….enas gilberto leipei apo pao kai deite ta apotelesmata
8ymh8eite me poses apousies paleyei o olympiakos( asxetws poioi ftaine gi´ayto)
4on)me diaithsia genika den asxoloumai………exw dei sthn bundesliga asygrita xeirotera sfyrigmata
alla mia kai anafer8hke o markakhs ston spa8a………apo mia apovolh apo ena penalty
kai epanalhpsh tou penalty………..ara moirasmeno to karpouzi sth mesh me poly kako
ton diaithth……….giati egw katalava oti to yponooumeno afhnei na ennoh8ei oti eynoh8hke
o olympiakos
kalhmera sas
22 Φεβρουάριος 2010 στις 10:44
Αυτό το πρωτάθλημα, ένα πρωτάθλημα που αξίζει τον κόπο να το πάρεις, γιατί είναι (προς το παρόν) ένα πραγματικό πρωτάθλημα που λέει και ο ποιητής, έχει χαθεί ΗΔΗ για μένα. Το πάρουμε δεν το πάρουμε! Δεν το θέλω. Και το δηλώνω ευθαρσώς (και μετά πόνου ψυχής):
Είμαι βάζελος συντεταγμένος με τον ΠΑΟΚ!
Ξερά.
Διότι απλά δεν το δικαιούμαστε.
Και διότι τα ασυγχώρητα εγκλήματα πρέπει να είναι αυτό που λέει η λέξη: ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΑ.
Χωρίς έλεος!
Αστον τον σεντερ μπάκ. Αστον και το Νιόπλια
[που στο κάτω κάτω δεν νομίζω ότι έχει να προσφέρει κάτι λιγότερο από το Μουρίνιο στο μάτς με τον αγαπούλα]
Γιατί δηλαδή;
Τέρμα έχεις; Υπόλοιπους αμυντικούς έχεις;
Που πάς ρε καραμήτρο ανισόρροπα;
Του Δημοτικού είναι αυτά και μην τα ξαναλέμε συνέχεια…
Αυτό το πρωτάθλημα το σημαδιακό (αν όχι ρημαδιακό) να το πάρει η πτωχή σοβαρότης και όχι η πλούσια ανισορροπότης.
Γιατι έτσι πρέπει.
Γιατί αυτό επιτάσσει το όποιο κατάλοιπο δικαιοσύνης έχει ξεμείνει σ’ αυτό τον μάταιο τούτο κόσμο μας.
Και διότι επιπρόσθετα, το πιο δίκαιο ΚΑΙ για μας, για την εξιλέωση και τιμωρία επί της δεκαπενταετίας της παράγκας, είναι να πάς ΠΛΕΙ ΟΦ ΜΕ ΤΟ ΓΑΒΡΟ.
Και άμα είσαι μάγκας να τον ξεφτυλίσεις στα ίσα. “Πλούσιος με πλούσιο”…
Να τον στείλεις ουέφα και φτύσεις αίμα να πας ομίλους Τσ. Λού, παίζοντας από Ιούλιο.
Αφού πέρσι και πρόπερσι ακόμα και φέτος (βλ. τους “παράξενους Γενάρηδες”) που είχες την ευκαιρία την έφτυσες,
γιατί είχες λέει ψύχωση να… πάρεις όλα τα μάτς με τον αγαπούλα
Ετσι σου πρέπει!
22 Φεβρουάριος 2010 στις 11:26
ΜΕΤΑΞΥ ΣΟΒΑΡΟΥ ΚΙ ΑΣΤΕΙΟΥ ΠΑΙΔΙΑ
==============================
ΣΟΒΑΡΑ
========
Συμφωνώ με τον Κύριο Μαρκάκη στο ότι Ο ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ Τέν Κάτσε χάστε , με την
προσωπικότητα του δεν επιβλήθηκε για μεταγραφές.
Ρωτάω όμως τον ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΣΤΕΛΙΟ ΜΕΜΑ ΜΑΡΚΑΚΗ χωρίς να τον έχω δεί ποτέ
(αλλά από φολοξενία εδώ ΣΚΙΖΕΙ) , μήπως ξεχνάει ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ του Σουριναμέζου ;;;
Και δεν μιλώ συστηματικά , παικτικά , αποδυτηριακά και ψυχολογικά
Με ΝΤΕΙΒΙΝΤ ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΜΠΑΛΑΔΟΣΚΥΛΙΣΙΑ στο 1,90 που σκυλιάζει ακόμα η Παλμέιρας ,
να μας τα πάρει και να μην τον χάσει τσάμπα και η Φλαμέγκο μας ευγνομωνεί που χάρις
και σ’αυτόν πήρε πρωτάθλημα ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ και με ΜΑΤΟΣ στα χάφ (αντί πχ ντεφορμέ Κατσούρ),
ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ περοσότερες ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ λύσεις , ΣΤΟ ΓΟΛΓΟΘΑ ΠΟΥ ΚΑΛΩΣ
ΕΧΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ μας περίμενε τώρα. Με πρωτάθλημα , ΟΥΕΦΑ και κύπελο !!!!!
Και όταν ξέρεις ότι ΟΙ ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΟΙ-ΑΝΤΩΝΙΟΥ Δ-Ε-Ν Π-Ρ-Ο-Κ-Ε-Ι-Τ-Α-Ι να σου αγοράσουν άλλους
γιατί τους δίνεις δανεικούς ρε ΤΕΝ ΑΜΠΑΛΕ ;;;;;;;;;
Αυτό ήταν και θα παραμείνει το τεράστιο λάθος , ενός τεράστιου λάθους….κόουτς.
Ολα στην τύχη και στην καθημερινή διάθεση του , χωρίς οργάνωση και Παναθηναικό μεράκι
ΑΣΤΕΙΑ
=======
Αν την περασμένη βδομάδα τα παπαγαλάκια μουγγάθηκαν.
να κερδίσει και κανένα μάτς ΤΩΡΑ 
Μια βδομάδα τώρα χωρίς οξυγόνο και φωνή και με την νέα ήττα στην Τούμπα , ΕΣΚΑΣΑΝ
Χωρίς παπαγαλάκια θα ζήσουμε από δώ και στο εξής αγαπητέ Κύριε ΠΑΤΕΡΑ !!!!
Μπορείτε να πείτε σε όλο το ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΛΟΥΒΙ
22 Φεβρουάριος 2010 στις 11:46
@ Απλός: δεν παύει να υπάρχει η πιθανότητα, όμως…
@ κκ: όχι. Απλώς, στα (ανώδυνα) δύσκολα, με τις μικρότερες ομάδες που επιμένουν να αντιστέκονται, δεν παίζει “σπρωξιματάκι” μόνο στον ΟΣΦΠ -ζηλιάρη νοσταλγικέ…
@ Πρασινόκαρδο: κι ακόμη θυμάμαι τις ειρωνίες πολλών και διαφόρων όταν έπαιζε ο Ζιλμπέρτο… (Τώρα πια ξέρουμε και από πού προέρχονταν κιόλας…)
@ Ντίνο: ξεχνάς και μια αποβολή, καραμπινάτη -και κομβικής σημασίας… Κι όσο για το (δύσκολο) πέναλτι που δεν δίνεται, αφορά κυρίως τον επόπτη και, σε κάθε περίπτωση, σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα, ο καθένας δικαιούται να το ονομάσει “ξεκαρφωματάκι” ολκής…
@ Χ΄΄dad: είναι ρομαντική (και, άρα, σεβαστή) η άποψή σου. Σκοντάφτει, ωστόσο, στα κατάλοιπα (ψυχικά και άλλα) που έχει αφήσει μια περίοδος κατά την οποία τέτοιου είδους σκέψεις ήταν καλές μόνο για… πέντε λεπτά κατά μέσο όρο -και μετά πήγαιναν περίπατο…
@ JZJ: επιμένεις και έχεις άδικο. Ο Ντέιβιντ είναι καλός στόπερ για Βραζιλία -όπου η έννοια αμυντικός γενικά είναι ολίγον ανεκδοτική- και ΟΥΤΕ από τον Νιόπλια κρίθηκε έτοιμος για τον Παναθηναϊκό. Κι όσο για τον Μάτος, σου θυμίζω (επειδή βολικότατα το ξεχνάς) ότι επέστρεψε στην αγωνιστική δράση πριν από ελάχιστες εβδομάδες και αφότου υποβλήθηκε σε επέμβαση για την αποκατάσταση εκ γενετής μυϊκού προβλήματος -το οποίο, προφανώς, τον έκανε να παρουσιαστεί (στα μάτια του Τεν Κάτε και όλων των υπολοίπων) τελείως διαφορετικός από τον Μάτος που όλοι θαύμασαν την πρώτη χρονιά του στον Παναθηναϊκό.
22 Φεβρουάριος 2010 στις 12:30
Κατ’ αρχάς καλημέρα σε όλους!! Στο χθεσινό παιχνίδι λοιπόν επιβεβαιώθηκαν τα όσα υποστηρίζω από την αρχή της χρονιάς ΜΕΧΡΙ ΚΕΡΑΙΑΣ!! Ήταν σαν να έπαιζε η ομάδα με σκοπό να με επιβεβαιώσει για αυτά που λέω. Είμαι, ΠΑΟ το ξεκαθαρίζω. Το χθεσινό παιχνίδι, δεν χάθηκε, ούτε από την Τούμπα, ούτε από…τη “μαγκιά”, των παιχτών του ΠΑΟΚ, ούτε από το φοβερό πλάνο του “μαέστρου” των πάγκων Φερνάντο Σάντος, τον οποίο τον εκτομώ ιδιαίτερα σαν προπονητή. Χάθηκε καθαρά από προσωπικά λάθη της άμυνας μας και μόνο. Από τίποτε άλλο. Στο πρώτο γκολ ο Σπυρόπουλος κάνει ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΘΛΙΟ διώξιμο, και έτσι παίρνει τη μπάλα ο Βιειρίνια και αναγκάζεται ο Λέτο να κάνει φάουλ. Στην εκτέλεση του φάουλ λοιπόν, ο Τζόρβας, που για μένα είναι ο καλύτερος τερματοφύλακας του πρωταθλήματος, κάνει πιστεύω το μεγαλύτερο λάθος της καριέρας του. Κάθεται και κοιτάει…τα άστρα να δει αν φέγγουνε πολύ ή λίγο. Δεν το περίμενα από αυτόν τέτοιο λάθος!! Στο δεύτερο γκολ τώρα, και ο Σαριέγκι και ο Καντέ κοιτάνε τις….πεταλούδες!!! Να δουν τι χρώμα έχουν τα φτερά τους!! Δεν είναι δυνατόν να είσαι ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό και να δέχεσαι ένα τέτοιο γελοίο γκολ. Πραγματικά γελοίο όμως. Από μπαλιά 50 μέτρων, ενώ ο Μουσλίμοβιτς μαρκάρεται από 2 αμυντικούς, κάνενας από τους 2 δεν πηδάει να πάρει την κεφαλιά για να καθαρίσει η φάση. Για πείτε μου τώρα, στο γκολ του ΠΑΟ ποιό σοβαρό και χτυπητό λάθος έχει γίνει?? Ποιός παίχτης έκανε κάποιο σοβαρό σφάλμα ώστε να οφεληθούμε τόσο ώστε να πετύχουμε γκολ?? Κανένας!!! Απλά ο Σισσέ πρόλαβε το Κοντρέρας και έκανε την προβολή. Αν και μεταξύ μας, η σέντρα του Σάλπι ήταν λίγο τυχαία. Ήθελέ να τη στείλει εκί που την έστειλε, αλλά η μπάλα πέρασε κάτω από τα πόδια του αμυντικού. Αν ας πούμε είχε χτυπήσει σε αυτά, ούτε καν γκολ δε θα βάζαμε. Το θέμα είναι λοιπόν, ότι όπως και με Ρόμα φάγαμε γκολ από προσωπικά λάθη των αμυντικών μας, έτσι και εδώ πάλι η άμυνα μας χαντάκωσε. Ο ΠΑΟ είχε καλύτερη στρατηγική στο παιχνίδι. Άφησε στον ΠΑΟΚ την κατοχή και επέλεξε να χτυπήσει στις αντεπιθέσεις για να μη χρειαστεί να τρέξει πολύ και κουραστούν γρήγορα οι παίκτες μας. Παράλληλα ο ΠΑΟΚ εκτός από τα γκολ, έκανε μόλις άλλη μια ευκαιρία σε όλο το ματς με την κεφαλιά του Ίβιτς, οπού εκεί ο Τζόρβας κάνει μεγάλη επέμβαση. Στην τακτική λοιπόν είναι φανερό πως κέρδισε ο Νιόπλιας το Σάντος. Εξάλλου, ο ΠΑΟ δημιούργησε περισσότερες ευκαιρίες από τον ΠΑΟΚ συνολικά. Απλά από προσωπικά λάθη της άμυνας, αδικήσαμε τους εαυτούς μας και η καλή τακτική που είχαμε πήγε στράφη. Φτάνει λοιπόν πια με τους μέτριους παίχτες που διαθέτουμε πίσω. Φτάνει!! Βαρεθήκαμε!! Βαρέθηκα να παίζουν στην ομάδα μου παίχτες που “τα δίνουν όλα” και “ματώνουν για την ομάδα”, αλλά δεν είναι ικανοί να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της ομάδας. Φτάνει με τους μέτριους. Θέλω παίχτες καλούς, ικανούς, που δε θα κάνουν τέτοια φθηνά λάθη. Κατά τη γνώμη μου ο ΠΑΟ θέλει 7 βασικούς για το καλοκαίρι. 4 αμυντικούς, γιατί κανένας από αυτούς δεν αξίζει να παίζει βασικός, για αναπληρωματικοί καλοί είναι, αλλά όχι για βασικοί, ένα αμυντικό χαφ κλάσης ευρωπα’ι’κής, ένα δεκάρι βαρβάτο κι ένα δεξί εξτρέμ γιατί ο Σάλπι έχει τσακωθεί με την τεχνική. Σε 2 παιχνίδια πρόσφερε φέτος, με ΑΕΚ και Ρόμα. Ε δε νομίζω να τον πούμε και παιχταρά επειδή όντως πρόσφερε σε 2 παιχνίδια. Ξέρω όμως πως δε γίνεται να πάρεισ 7 παίχτες για βασικούς το καλοκαίρι. Θες περίπου 40 μύρια. Ξέρω πως μπορούνε να τα δώσουνε, αλλά επίσης ξέρω πως δεν πρόκειται να γίνει. Ας πάρουν τουθλάχιστον 4 από αυτούς που είπα και θα είμαστε ευχαριστημένοι. Η ομάδα θα ανέβει 2 επίπεδα πάνω και σίγουρα 2 ταχύτητες πάνω. Τελειώνοντας, ο Κατσουράνης με επιβεβαιώνει από την αρχή της χρονιάς. Το μόνο που μπορεί να προσφέρει αυτός ο παίχτης, είναι 2 καλά σουτ σε κάθε αγώνα. ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. Ούτε μαρκάρει στο κέντρο, ούτε κλέβει μπάλες, ούτε μοιράζει παιχνίδι, ούτε τπτ. Από την αρχή της χρονιάς του τα χώνω και οι περισσότεροι με λέτε γραφικό. Ξέρω πως έδωσε βαθμούς με τα 8 γκολ του, αλλά έχει κοψει τουλάχιστον 5 με τα λάθη του στο κέντρο. Δεν είναι ντεφορμέ, μην ξεγελιέστε, απλά δεν μπορεί άλλο ο παίχτης. Τόσο μπορεί τόσο παίζει. Στο καλό Κατσούρ, δε θα λείψεις σε κανέναν. Συγχωρέστε με για το μεγάλο post, απλά είχα πάρα πολλά να πω. Ήθελα να τα βγάλω από μέσα μου!!
22 Φεβρουάριος 2010 στις 12:38
Εντάξει ήταν ένα δύσκολο διήμερο. Μας γέμισε πίκρα και αποαγοήτευση. Ξέρω όμως εγώ το αντίδοντο, και (άντε) θα σας το πω. Πρωτάθλημα ρε σεις, πρωτάθήμα. Με αυτό θα περάσουν όλα. Να έρθει όπως έρθει. Να έχουμε μετά να διαχειστούμε την επιτυχία, και όχι την αποτυχία.
Αυτό το πρωτάθλημα θα έρθει, ό,τι κι αν γίνει. Δεν το βλέπετε; Χάνουμε συνέχεια και είμαστε πρώτοι. Την προηγούμενη αγωνιστική είμασταν στους τρεις από τον γαύρο, και είχαμε Τούμπα. Τώρα είμαστε στους 2 και δεν έχουμε Τούμπα. Αυτό που μας χαλάει είναι που δεν το τελειώσαμε εχθές. Δεν είναι όμως αυτό το ζητούμενο. Σημασία έχει να το πάρουμε. Και να πω κάτι; Τα προβλήματα της ομάδας (και του προπονητή βεβαίως) είναι δεδομένα και τα βλέπουμε όλοι. Δείτε όμως κάτι άλλο: Με διαφορετική τύχη και ίδια απόδοση κάλλιστα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει εχθές. Ανετα θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει και Καβάλα και ΑΕΚ. Δηλαδή + 8 βαθμοί και δύο που έχουμε, ήτοι 10 βαθμοί διαφορά, με την ομάδα να έχει την ίδια απόδοση… Επαναλαμβάνω όμως ότι όλοι βλέπουμε τα προβλήματα της ομάδας. Φανταστείτε όμως τον Πατέρα στην περίπτωση του +10 να λέει: “Η ομάδα είναι μια χαρά, ο προπονητής είναι ο καλύτερος, αλλά η διοίκηση δεν επαναπαύεται”. Προφανώς θα εννούσε μια μικρή ενίσχυση το καλοκαίρι. Τώρα όμως δεν τον παίρνει να μην διορθώσει αυτά που βλέπουμε όλοι … Και το πρωτάθλημα - πρωτάθλημα. Γι αυτό λέω, ότι ίσως να είναι καλύτερα. Το πιάσατε;
Υ.Γ.: Τελικά η πάρτα όλα έγραφε τρία. Ακολούθησε άλλο ένα πάρτα, αυτή τη φορά στα μούτρα μου …
22 Φεβρουάριος 2010 στις 12:43
Μπορεί να το βρείτε εύκολη δικαιλογία αλλά για μένα είναι ισχυρός παράγων διαμόρφωσης αποτελεσμάτων. Ποιός? Η τύχη που μας έχει εγαταλείψει! Συγκρίνετε τις ευκαιρίες του ΠΑΟ με αυτές του ΠΑΟΚ και θα με δικαιώσετε. Με τον ¨Αρη δεν ήταν αντίστοιχο το σενάριο όπως και με την ΑΕΚ? Θα μιλούσαμε τώρα για τον killer αν πέρναμε το διπλό στην Τούμπα?
22 Φεβρουάριος 2010 στις 12:46
Για να μην ψάχνουμε φαντάσματα και ατυχίες ας σκεφτούμε ότι χθες χάσαμε από μια ομάδα που έχει το 20% του μπάτζετ του ΠΑΟ αλλά δουλεύει με σοβαρότητα και συνέπεια. Όταν αμφισβητήθηκε ο προπονητής τους έντονα και τον είχαν έτοιμο για διώξιμο η διοίκηση του έκανε ανανέωση συμβολαίου και έκοψε την αμφισβήτηση μαχαίρι. Η δική μας αντίθετα υπάκουσε στους δημοσιογράφους. Το αποτέλεσμα φαίνεται, οι παρέες κάνουν κουμάντο, ο Νίνης προσπαθεί να βρει θέση στην ομάδα, η άμυνα γλύτωσε από θαύμα με ΠΑΣ, Ηρακλή, Πιερικό, Εργοτέλη αλλά κάποτε η τύχη σε εγκαταλείπει και σε 5 αγώνες έχασε 10 βαθμούς, από τους οποίους τους 5 εντός έδρας. Προφανώς ο Ολλανδός ήξερε καλύτερα τις δυνατότητες της άμυνας και έπαιζε πιο σφιχτά και έπαιρνε τα αποτελέσματα. Τι σημασία έχει αν κάνεις 10 φάσεις και ο αντίπαλος 2 αν και οι δύο γίνονται γκολ; Συγχρόνως ο Ολλανδός κατάφερνε να διατηρεί όλους τους παίκτες στο maximum των δυνατοτήτων τους. Έδινε ανάσες και στον Σπυρόπουλο, και στον Κάρα και σε όλους. Με την τωρινή διαχείριση πολλοί δείχνουν και είναι εξαντλημένοι. Τώρα θέλουμε δε θέλουμε έτσι θα πάμε ως το τέλος με ορατό τον φόβο να χάσουμε ένα πρωτάθλημα που θάπρεπε να το πάρουμε χαλαρά. Ελπίζω την άνοιξη νε φέρουν έναν καλό προπονητή, να του δώσουν την ομάδα για 3 χρόνια και να μην ξανασχοληθούν με αυτό. Μόνο έτσι ξεκινούν οι μεγάλες ομάδες
22 Φεβρουάριος 2010 στις 12:51
Στέλιο επειδή κάνεις σχόλια με απαντήσεις σε όλους όσους γράφουν, θα σε παρακαλούσα, όταν διαβάσεις το, τεραστίων διαστάσεων, post να κάνεις κι ένα σχόλιο για να μπορέσω να το διαβάσω. Εκτιμώ τις απόψεις σου και θα ήθελα να δω αν πιστεύεις πως είμαι υπερβολικός, η τελικά έχω δίκιο σε αυτά που υποστηρίζω. Όσο για τον 10Κάτε υποστηρίζεις πως το μόνο του λάθος, ήταν το ότι δεν πίεσε για επιπλέον μεταγραφφές, ενώ ήξερε ότι υπάρχει πρόβλημα!! Θα σου απαντήσω σε αυτό, επειδή το έχω σκεφτεί και πιστεύω πως έχω φτάσει πολύ κοντά στην αλήθεια!! Ο μόνος τρόπος να πιέσει κι άλλο, θα ήταν να βγει δημόσια και να ξεμπροστιάσει διοίκηση και τεχνικό διευθυντή για την ανεπάρκειά τους. Το να τους μιλήσει απλώς και να ζητήσει 1-2 παίχτες κλάσης ακόμα για την άμυνα είναι εύκολο και σίγουρα το έκανε!! Απλά δε συγκίνησε κανέναν. Αν λοιπόν, έβγαινε και έλεγε δημόσια: ” Έχω ζητήσει 2 παίχτες για την άμυνα, γιατί αυτοί που έχω είναι λίγοι και δε μου κάνουν, αλλά η διοίκηση και ο τεχνικός διευθυντής με αγνοούν και μου λένε να δουλέψω με αυτούς που έχω, γιατί δε θέλουν να δώσουν άλλα λεφτα” μπορείς να φανταστείς τι θα γινόταν?? ΠΟΛΕΜΟΣ!! Οι υπάρχοντες παίχτες θα στράβωναν με τον 10Κάτε γιατί θα τους είχε εκθέσει δημόσια, η διοίκηση επίσης μαζί του, γιατί θα την ανάγκαζε να ξοδέψει περισσότερα χρήματα, για να αποφύγει τη γενική κατακραυγή, και ο κόσμος θα είχε στραβώσει με τη διοίκηση, γιατί δε θα είχε στηρίξει τον προπονητή της, όσο θα μπορούσε. Το αποτέλεσμα όλων αυτών θα ήταν ένα: ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ!! Τόσο απλά!! Για αυτό όταν ρώταγαν τον 10Κάτε αν θέλει δεξί μπακ, αυτός έλεγε ότι του κάνει ο Μουν. Δε σου φάνηκε περίεργο αυτο?? Όλοι εμείς που βλέπαμε ότι ο Μουν είναι ανεπαρκέστατος για τη θέση δεν ξέραμε τίποτα?? Αυτό φαίνεται και τώρα, που δεν παίζει όυτε στον ΠΑΟΚ!! Ο 10Κάτε λοιπόν, ήξερε τι έκανε, δεν ήθελε απλώς να βάλει βόμβα στην ομάδα και να χάσει τη δουλειά του, διασύροντας και το ονομά του. Για αυτό κράτησε μετριοπαθή στάση. Σε παρακαλώ σχολίασε, περιμένω να δω την άποψή σου και σίγουρα και αυτή των άλλω επισκεπτών του blog!!
22 Φεβρουάριος 2010 στις 12:55
Στέλιο δεν συμφωνώ ότι η φάση του Μέλμπεργκ ήταν αποβολή καραμπινάτη, αν εννοείς αυτή, ανεξάρτητα με το σχόλιο που έγινε από τον “ειδικό” στη Nova. Σηκώνει ψηλά και επικίνδυνα το πόδι πηγαίνοντας στη μπάλα. Δεν έχει πρόθεση να χτυπήσει τον αντίπαλο και δεν νομίζω ότι καν τον χτυπάει. Γι αυτό και παίρνει κίτρινη. Κόκκινη είναι όταν υπάρχει πρόθεση να χτυπήσεις ιδιαίτερα αντιαθλητικά ή επικίνδυνα τον αντίπαλο.
Ο Γάβρος εφέτος έχει μόνο άμυνα, αλλά και αυτό χωρίς γρήγορα αμυντικά χαφ δεν εξασφαλίζει το μηδέν πίσω. Όταν επί 40 λεπτά επιτρέπεις στον αντίπαλο, τον Εργοτέλη όχι την Άρσεναλ, να σε έχει κλεισμένο στην περιοχή σου είναι σίγουρο ότι κάποιο γκολ θα φας. Και δεν δείχνεις την παραμικρή ικανότητα να αλλάξεις 3 πάσες και να κάνεις μια αντεπίθεση. Ντάτολο, Λούα Λούα και Ντέρμπισαϊρ δυνάμωσαν λίγο την επίθεση αλλά με Στολτίδη, Λεντέσμα, φετινό Ντουντού, συνήθη Μαρέσκα, απλά δεν έχεις ούτε αμυντικό ούτε δημιουργικό κέντρο. Είναι για μένα απίστευτο το αγωνιστικό χάλι αυτής της ομάδας που απλά συμπληρώνεται από την πλήρη ανυπαρξία του Ντιόγκο και την ατυχία του Γκαλέτι. Θεωρώ βέβαιο ότι θα χαθούν και άλλοι βαθμοί από “μικρές” ομάδες. Γι αυτό θεωρώ τελείως απίθανο να διεκδικήσει ο Γάβρος πρωτάθλημα μέχρι τέλους. Αν διαψευσθώ θα είναι κρίμα για το ελληνικό ποδόσφαιρο.
22 Φεβρουάριος 2010 στις 13:00
Είμαι από αυτούς που από την αρχή διαφωνούσαν με την αλλαγή προπονητή στον ΠΑΟ. θεωρούσα και θεωρώ οτι ο 10 κατε ήταν και καλός προπονητής αλλα είχε κα ιτο ειδικό βάρος για να διαχεριστεί το φετινό υλικό της ομάδας. Η επίσημη δικαιολογία για την απομάκρυνση του ήταν οτι οι μέτοχοι δεν ήσαν ευχαριστημένοι από την ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. Διστυχώς όμως το πρωτάθλημα δεν το κερδίζει η ομάδα που παίζει ωραίο ποδόσφαιρο αλλά αυτή που κερδίζει βαθμούς στους αγώνες. Τώρα πραγματικά δεν ξέρω εάν οι μέτοχοι αλλά και οι οπαδοί μας θέλουν εικόνα και όχι τίτλους. Με το πρωτάθλημα να πηγαίνει στο τέλος του θεωρώ ότι θα φαίνεται όλο και περσσότερο η έλειψη του προηγούμενου προπονητή. (φυσική κατάσταση rotation τακτική στο παιχνίδι, διαχείρηση κρίσεων, διαχείρηση ποδοσφαιριστών). Ισως τελικά να κερδίσουμε το πρωτάθλημα και όλα αυτά θα έχουν ξεχαστεί. Δεν θέλω όμως να ΄σκέφτομαι την περίπτωση που θα χαθεί και τι θα ακολουθήσει.
22 Φεβρουάριος 2010 στις 13:25
Μια ομάδα για να μπορέσει να πορευθεί σωστά θωρακίζει πρώτα τα μετόπισθεν……Ο Παναθηναικός δυστυχώς τα δυο τελευταία χρόνια που προσπαθεί να κάνει την αντεπίθεσή του δεν έχει ασχοληθεί με τον αμυντικό τομέα…..Είναι ανεπίτρεπτο ο Μουσλίμοβιτς(που δεν φημίζεται για την ταχύτητά του) να φεύγει στην πλάτη της άμυνας….ο Σαριέγκι και ο Καντέ είναι δυσκίνητοι και πολύ αργοί….δεν κάνουν για τον ΜΕΓΑΛΟ Παναθηναικό που ονειρευόμαστε….πρέπει να το καταλάβει η διοίκηση……μπορεί να έχουν φιλότιμο αλλά αυτό δεν αρκεί……όσο για την ”πράσινη”παράγκα που προσπαθούν να μας παρουσιάσουν οι γαυροφυλλάδες…..αυτή είναι ένα ψέμα…..η διοίκηση του Παναθηναικού δεν επιδιώκει να φτιάξει ένα σύστημα που θα σπρώχνει την ομάδα μας……αλλά ένα σύστημα που να μην την αδικεί…..αν υπήρχε ”πράσινη”παράγκα δεν νομίζω να χάναμε από την Καβάλα μέσα στο ο.α.κ.α.(όπως και ο γαύρος επί κόκκινης παράγκας δεν είχε χάσει ποτέ σε ”κρίσιμο σημείο”του πρωταθλήματος στην έδρα του από ομάδα μικρομεσαίου βεληνεκούς….)
22 Φεβρουάριος 2010 στις 13:37
den eisai eilikrinhs Styliane alla den peirazei eisai filos kai se sygxwrw kai se agapaw opos eisai
22 Φεβρουάριος 2010 στις 13:39
Γιατί δικαιούται μια διοίκηση να συγχαρεί τους παίκτες της μόνο αν συγχαρεί και τους αντιπάλους της; Τόση πολιτική ορθότητα πια; Πάντως για να μη στενοχωριέστε, όταν τελειώσει το πρωτάθλημα η διοίκηση του ΠΑΟ θα συγχαρεί τους πρωταθλητές όσο εύκολα συνεχάρη χθες τους παίκτες της.
22 Φεβρουάριος 2010 στις 13:53
Markaki kai loipoi tou eidous.
Den mporeite mataksy sas me mia symfonia kyrion na min grapsete tipota gia tin diaitisia mexri na teleiosei to protathlima?
Na deiksete an exete epipedo re paidi mou.
Na min katapianeste me ta texnika giati oi gnoseis sas den to epitrepoun.Giati den sxoliazete px mia iatriki enxeirisi?
Perigrapste mas tin agonia kai tin entasi ton antipalon omadon,ton opadon kai ton paragonton.
Kante mas na doume afta pou den eidame sti tileorasi alla kai afta pou then antiliftikame sto gipedo.
Kante mas emas tous proponites theates na doume to paignidi opos prepei kai na to efxaristithoume opos armozei ston kalopliroti pelati.
Tote mipos symvei kati kai allaksei pros to kallitero i katastasi?
Filika
Aris /Holland
22 Φεβρουάριος 2010 στις 13:58
Ο Ντέιβιντ δεν κρίθηκε έτοιμος από Νιόπλια ;;;;
Πότε ;;;
Το Γενάρη που έπαιζε Βραζιλία ;;;;
Για να έρθει μπαιλντισμένος ;;;
Στην ομάδα και να δουλευτεί λέω να ήταν.
Στη θέση ΤΟΥ ΠΙΟ ΑΝΕΚΔΟΤΙΚΟΥ Μπίαρσμιρ !!!
Ο Αλεξ της Τσέλσι είναι ανέκδοτο ρεσύ Μεμά που στα 21 του πήγε στην Αιτχόφεν και δούλεψε ;;;
Ο Λούσιο της Ιντερ είναι ανέκδοτο ;;
Ο Ζουάν της Ρόμα ;;;;
Ακόμα κι ο Ντουγκλάο-Καβαλάω της Καβάλας , ανέκδοτο είναι ρε φίλε ;;;
Που σου πετάνε μακρινή μπαλιά απ’την άμυνα και θέλεις σκαμνάκι να την πιάσεις ;;;;
Γιατί οι Βραζιλιάνοι στόπερ είναι ανεκδοτικοί ;;;;
Κι αν δεν θές σαν Τεν Αρπάχτε να δουλέψεις με τον πιτσιρικά ψηλέα τον Βραζιλιάνο , γιατί πήρες
τον πιτσιρικά απ’το πιό ανεκδοτικό πρωτάθλημα της Σουηδίας ;;;;
Για να δουλέψεις εμάς ;;;;
Μεμάκο δεν διαφωνώ σε όσα λές.
Γιατί τα λές ντόμπρα και καλοπροαίρετα.
Αλλά αφού δεν μου έφερες τον Ουρουγουανό της Φενέρ το καλοκαίρι ή πχ τον Βάν Μπούιτεν
της Μπάγερν , μη διώχνεις τον μόνο ψηλό σου αμυντικό , που υποχρεούσαι να δουλέψεις
μαζί του , για έναν χειρότερο και ξένο προς εσέ πιτσιρίκο.
Για τον Μάτος συμφωνώ.
Δεν ήξερα ότι ήταν τόσο σοβαρό το πρόβλημα.
Τόσα πιπίνια στην ξεπέτα έχω ρε φίλε ;;;
Πόσα να προλάβω να μάθω ο καυτοεξάσφαιρος
YΓ Αγαπούλα διαφωνώ κάθετα μαζί σου.

Μην είσαι αρρωστημένα Παναθοεγωκεντρικός.
Σε ένα καθαρό πρωτάθλημα , είναι ομορφιά ο Δαυίδ να νικάει τον Γολιάθ από
οικονομικής απόψεως.
Μακάρι απούσης της βρωμοπαράγκας , να χάνουν και να κερδίζουν οι πάντες παντού.
Εγώ θα το πανηγυρίσω το πρωτάθλημα που θα πάρουμε
Kι ας έχουμε πάθει ΝΤΕΚΑΝΤΑΝΣ απ’την τιμημένη φτωχολογιά ΤΗΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
22 Φεβρουάριος 2010 στις 14:03
Βλέπω επιτέλους ότι σταματήσανε τα επικοινωνιακά και άρχισε να γραφεται η ουσία από τον κόσμο. Ποια είναι η ουσία;
1) Παναθηναϊκός: Όταν κάνεις τον βλάκα και κρατας παίκτες στην άμυνα που κάνουν μόνο για αναπληρωματικοί, κάνοντας και δηλώσεις του στύλ “μια χαρά είμαστε” κάποια στιγμή θα εκτεθείς. Χαίρεσαι με τις γκέλες του αντιπάλου σου ξεχνώντας ότι βρίσκεσαι σε πτώση. Διώχνεις προπονητή που σου έχει 10/13 για επικοινωνιακούς λόγους ακολουθώντας την τακτική του αιώνιου αντιπάλου σου αντί να δείξεις σοβαρότητα. Δείχνεις αλλαζονεία ενω αυτό δεν ταιριάζει στο DNA σου. Πρέπει να είσαι χαμηλών τόνων και ουσίας, όχι επικοινωνιακολάγνος. Πάλι δηλώσεις χτές ότι θα πάρεις πρωτάθλημα. Δεν βάζεις μυαλό.
2) ολυμπιακός: Διαμαρτυρεσαι συνέχεια για τη διαιτησία όταν σου έχουν δωθεί τόσες ευκαιρίες να ξεπεράσεις τον αντίπαλο σου. Σου δίνουν πέναλτι, το χάνεις, βάζεις κάλπικο γκόλ, γλιτώνεις κόκκινη και 2 πέναλτι στο Α’Ημιχρονο και βγαζεις ότι αδικήθηκες για μια φάση! Συνεχίζεις να μιλάς για θριάμβους στο ΟΑΚΑ. Μήπως νικήσεις εκεί και χάσεις αλλού όμως; Δεν βλέπεις πως η φυσική κατάσταση σου είναι φρικτή; Περιμένεις να σου χαρίσουν το πρωτάθλημα; Σου φταίνε τα παραρτήματα που σε χτυπάνε όπως και τον αντίπαλο σου στα ίσα; Ποιές είναι οι ευθύνες σου; Πόσους προπονητές θα απαξιώσεις για να λες ότι εσύ έχεις δίκιο, όλοι σε κυνηγάνε και λοιπές αρλούμπες;
3) ΠΑΟΚ: Έχεις μικρό budget, αλλά σταθερότητα στις αποφάσεις σου. Εισαι συντηρητικός αγωνιστικά αλλά έχεις σχέδιο. Κρατάς τους παίκτες παθιασμενους αλλά όχι μισθοφόρους. Σε επίπεδο διοίκησης κρατάς χαμηλούς τόνους, αποφεύγεις να βρίζεις την Αθήνα για τα κακά σου και κρατας τον προπονητή για 3 χρόνια δειχνωντας μεγάλη ωριμότητα και καμία σημασία σε επικοινωνιακές αρλούμπες. Μόνο ψεγάδι η βία των οπαδών σου για την οποία ξέρεις ότι δεν μπορείς να κάνεις πολλά.
Αυτό βλέπω εγώ, το βλέπω και να αποτυπώνεται στις περισσότερες απόψεις πλέον. Μήπως στην μπανανία μας αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε ότι σε μια ποδοσφαιρική ομαδα δεν υπάρχει μόνο προπονητές για να απολύουμε, αλλά υπάρχουν γυμναστές, μάνατζερς, σκάουτερς, διοίκηση κτλ κτλ που έχουν επίσης ευθύνες; Περιμένω μεγαλύτερη ωριμότητα και από τους δημοσιογράφους ωστε αντι να κατατάσονται σε μπλόκ επηρροής (λες και έχουμε ψυχρό πόλεμο) να γράφουν αυτό που βλέπουν και οι φίλαθλοι θα ακολουθήσουν τους ανεξάρτητους (ήδη έχουν υπάρξει τέτοιοι φέτος και έχουν και τα μεγαλύτερα ονόματα στη δημοσιογραφία)
22 Φεβρουάριος 2010 στις 14:11
Συνοψίζω για οσους βαριούνται να διαβάζουν όλη την ανάλυση και θέλουν απλά το προπαγανδιστικό απόφθεγμα:
-Ο Παναθηναικος ΔΕΝ ευνοείται απο την διατησία ( το γράφουμε 100 φορες στον πίνακα για να το εμπεδώσουμε) .- το είπε εξάλου και ο κύριος Πατέρας οπότε είναι σίγουρα αλήθεια.
-Δεν εχει στήσει παράγκα (έχει γεμίσει ο πίνακας , οπότε το αποστηθίζουμε απλα νοερώς), Συμπέρασμα : αν το πάρει ο Παναθηναικός θα είναι το δικαιότερο πρωτάθλημα απο καταβολής ποδοσφαίρου σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη( εν αντιθέσει φυσικά με τα 12 του Ολυμπιακού τα οποία όπως έχουμε πει και σε προηγούμενες δημοσιεύσεις ήταν ΟΛΑ άδικα )
και συνεχίζουμε….για το καλο του ποδοσφαίρου πάντα…..για να εισπνεύσουμε όλοι μαζί την υγεία…
και αν γίνει καμια στραβή …έχουν γνώση οι φύλακες, υπάρχουν στο σεντούκι τόσες πολλές συνταγές….κακό για το ποδόσφαιρο, παράγκα, χρέη, κλπ κλπ …δοκιμασμένα και σίγουρα….
Η ουσία ποια είναι : ήταν , είναι και θα είναι πάντα μεταξύ δυο ομάδων…όπως η πολιτική μας ζωή…οπως και τόσα άλλα πράγματα….ολο το σύστημα ( συμπεριλαμβανομένων και των μέσων ενημέρωσης ) είναι δομημένο πάνω στην κόντρα των δυο….το αν υπάρχει κάποια παρένθεση κάποια χρονιά, είναι απλά μια τυχαία εξαίρεση, και η παραφιλολογία για τον πολιτισμό, νεα εποχή είναι περιττή..αν επροκειτο να αλλάξει αυτο θα είχε αλλάξει ηδη εδω και πάρα πολλά χρόνια…
Ο παναθηναικος είναι πιο συμπαγής ομάδα και απο τις δυο και θα εκπλαγώ ιδιαιτέρως αν κατορθώσει να μην το πάρει.
22 Φεβρουάριος 2010 στις 14:26
Στελιο συμφωνω απολυτα μαζι σου. Πολλα μπραβο στη διοικηση που σε 23 παιχνιδια το μονο αρνητικο που μπορουν να προσαψουν βασιμα ειναι το μη καταλογισμο πεναλτυ με τον αρη εν αντιθεσει με τον αιωνιο που οι περιπτωσεις ειναι πολυ περισσοτερες ασχετα αν σε καποια απο αυτα δε πηρε τη νικη(πχ αρη και αεκ),αυτη ειναι η ταση ομως και φετος.
η διοικηση ομως εκανε ενα τεραστιο σφαλμα. Μπορει να μη φανηκε με τη Ρομα ομως δε μπορεις ποτε να εχεις εμπιστοσυνη σε αυτο το αμυντικο διδυμο. Μπορει δηλαδη να κανουν σουπερ ματς αλλα να γινει και η γκαφα του αιωνα και μετα να τρεχεις. Αν το ειχαν δει σωστα,οτι παιρνω βαρβατο αμυντικο με 2-3 μυρια το Γεναρη για να ενισχυσω την ομαδα αφου αν παρει το πρωταθλημα θα εχει ΣΙΓΟΥΡΑ 20-25 μυρια, τωρα θα ημασταν πιο ανετοι και σιγουροι. Τεραστιο εγκλημα,γιατι οκ ειμαστε ατυχοι μιας και η ομαδα απο πλευρας αποδοσης συνηθως δε προβληματιζει αλλα η απουσια του ευκολου γκολ στις πολλες ευκαιριες ειναι που μας στοιχιζει.
ΥΓ οσο για τα χθεσινα μετα τη γκελα στο παγκρητιο το περιμενα,2 οφσαιντ που δεν ηταν,απορω πως τελειωσε ο φωτακης το παιχνιδι και μολις!!! 3λεπτα καθυστερησεις οταν εγιναν 5 αλλαγες και ειχαμε τραυματισμους χαλκια και σορλεν,κατσουρ αν δε κανω λαθος
22 Φεβρουάριος 2010 στις 15:10
ρε παιδιά τα ίδια κάθε εβδομάδα
αυτή η ομάδα δεν έχει όραμα,δεν έχει ψυχή
τα έχουμε ξαναπεί
ο πάοκ έχει και όραμα και ψυχή και πίστη
αυτή είναι η διαφορά
χαίρομαι που ξεφτιλίζεται ο μπουνταλαδισμός της ασόβαρης διοίκησης του Παναθηναϊκού
χαίρομαι που υπάρχει ανταγωνισμός και που ο ΠΑΟΚ χωρίς λεφτά παραδίδει μαθήματα στρατηγικής διοίκησης στο ποδόσφαιρο
μας είχαν φλομώσει τόσα χρόνια ότι για τους τίτλους που χάνουμε έφταιγε η διαιτησία,η παράγκα,ο γάβρος
πέρισυ και φέτος απέδειξαν ότι η ανικανότητα τους ευθύνεται και μόνο
ανικανότητα που αναπαράγεται και διατηρείται σε κάθε επίπεδο
από το γήπεδο του βοτανικού και τις μεταγραφές,μέχρι τους τίτλους και την αγωνιστική απόδοση
22 Φεβρουάριος 2010 στις 15:17
Πολύ σωστά τα λες κύριε Στέλιο. Πιστεύω οτι την μεγαλύτερη ευθύνη έχει η διοίκηση του ΠΑΟ. 4 καρπούζια είναι πολλά.
22 Φεβρουάριος 2010 στις 15:21
Μπήκα να διαβάσω από ενδιαφέρον το άρθρο και τα σχόλια για τον ΠΑΟ. Δεν σχολιάζω σχεδόν ποτέ αλλά με έβγαλε απ’τα ρούχα μου ο Απλός φίλαθλος(;) πιο πάνω. Ο Μέλμπεργκ κανονικά θα έπρεπε να είναι στο κρατητήριο μετά από αυτό το μαρκάρισμα. ΗΜΑΡΤΟΝ λίγο σεβασμός στην σωματική ακεραιότητα των παικτών. Έχουν αποβληθεί παίκτες για ελάχιστα σε σχέση με το δολοφονικό καράτε του ξυλοκόπου. Δε με νοιάζει πόσο μεγάλος παίκτης είναι…. ήταν αισχρό μαρκάρισμα. όταν σηκώνεις το πόδι σου στο 1,90μ τι περιμένεις ότι θα κυκλοφορεί εκεί πάνω …γόνατο; Ξεκολλήστε από το οπαδηλήκι σας. Συγγνώμη για το άσχετο post, αλλά με εξόργισε ο τύπος.
22 Φεβρουάριος 2010 στις 15:51
@aplos fila8los
Simfono me ola ayta pou les alla…
Alimono an mas ftaei o stoltidis gia tin eikona tou kentrou tou olympiakou.o an8ropos exei deiksei poso kala mporei na paiksei kai poso mporei na voi8isei omos otan ksekinise i xronia den ikseres pos 8a peksei(ki an 8a peksei)meta apo tosi apousia.den einai mono 8ema pekton.otan epeze o olympiakos alles xronies me ledesma stoltidi sto kentro den ipirxan parapona.To leo epeidi tonizeis to “fetinos” dudu eno gia ton stoltidi to afinis genika les kai ine enas paiktis pou den kanei gia ton olympiako.pados opos eipa simfono mazi s kai pragmatika 8a einai krima na paroume auto to prota8lima.8a itan poly oreo na to parei o paok alla tou xronou stin europi ti ginete?ap tin alli 8a mou peis toses xronies pigene o osfp kai idame ta trela apotelesmata pou efere(me ekseresi tis 2 teleutees simetoxes sto CL)…opote….
VIVA (M)PAOK!!!
22 Φεβρουάριος 2010 στις 15:58
ksilokopos ki o melberg?tou ti vgalate tin retsina ki aytounou…
22 Φεβρουάριος 2010 στις 16:19
Στελιο,ειναι πολυ καλο για το ενδιαφερον των φιλαθλων να διεκδικουν το πρωταθλημα 3 και 4 ομαδες αλλα δεν συμφωνω οτι ειναι υγειες αν το παρει ο ΠΑΟΚ.Δηλαδη αν βγει πρωτος ο ΠΑΟ η ομαδα μου(ΟΣΦΠ) θα ειναι μια αρρωστη κατασταση? Οποιος ειναι μαγκας ας το παρει.Δεν υπαρχει δικαιο και αδικο στο ποιος θα ειναι πρωταθλητης,οτι γραψει η βαθμολογια θα μετρησει.Ο ΠΑΟ εχει ενα προβαδισμα 2 βαθμων που δεν ειναι αμελητεο αλλα εχει αρκετα ντεζαβανταζ.Πρωτον και βασικοτερο ειναι οτι εχει μαγαλυτερη πιεση απο τους οπαδους του να το κερδισει.Οι αλλοι 2 και να το χασουν δεν τρεχει τιποτα,εχουν απο 800 δικαιολογιες να πουν.Ο ΠΑΟ δεν εχει καμμια! Και σιγουρα το αισθανονται αυτο οι παικτες! Δευτερον,ηταν λαθος η απομακρυνση του Τεν Κατε.Δεν θεωρω τον Νιομπλια αρκετα εμπειρο να διαχειριστει ματς που θα κριθουν στην φαση και απο αυτα θα κριθει το πρωταθλημα.Οταν επρεπε να ρισκαρει με την διαφορα στο +8 και την ψυχολογια στα υψη δεν το εκανε(Αρης,ΑΕΚ).Θα το κανει τωρα στο +2???? Και απο τεχνικης αποψης ο ΠΑΟ μπορει να κερδισει το κεντρο αλλα δεν μπορει να απειλησει απο αυτο.Περιμενει τον Λετο με προσωπικη ενεργεια,ειτε τον Σαλπιγγιδη με την ταχυτητα ειτε την υπερφορτωση απο τα πλαγια με Βυντρα,Σαλπιγγιδη,Καραγκουνη και Λετο,Σπυροπουλο,πραγμα που αφηνει την αμυνα εκτεθειμενη.Και παιζει πιο ψηλα απο οτι επαιζε ο Τεν Κατε.Εχω την εντυπωση οτι αν εβγαινε ο Κατσουρανης και εμπαινε ο Χριστοδουλοπουλος θα ηταν πιο απειλητικος.Στα μειον ειναι οτι πρεπει να παιξει καλα και στην Ρωμη,πραγμα που θα εχει σωματικη επιβαρυνση και ισως και ψυχολογικη,αν αποκλειστει.
Ο ΟΣΦΠ κανει διαχειριση δυναμεων γιατι ειναι φανερο οτι δεν μπορει να βγαλει φουλ 90λεπτο.Το ματς με την Μπορντο φαινεται οτι δεν απασχολει κανεναν,καπως σαν να αποκλειστουμε να τελειωνουμε.Στα συν ειναι οτι εχει μεγαλυτερη ταχυτητα με Ντατολο και Λουα Λουα αλλα μεγαλο μειον ειναι η φυγη του Ζικο.Για τον Μπαντοβιτς ισχυει οτι και για τον Νιομπλια,δεν ειναι εμπειρος για τετοιες ανατροπες στην βαθμολογια.Και οταν φτασει το ντερμπι με τον ΠΑΟ και με την διαφορα κατω απο 3 ποντους τοτε μαλλον ο ΟΣΦΠ θα ειναι φαβορι παρα ο ΠΑΟ,γιατι δεν θα εχει τιποτα να χασει.Ειναι φανερο οτι ο ΟΣΦΠ περιμενει τα παντα απο ατομικες ενεργειες των παικτων του παρα απο τον παγκο.
Ο ΠΑΟΚ θα πρεπει να αποδειξει οτι εχει ξεπερασει το συνδρομο της κορυφης.Η εντος εδρας νικη με τον ΠΑΟ δεν λεει κατι,η συνεχεια θα δειξει.Επισης ειναι ανησυχητικο οτι δεν κανει πολλες ευκαιριες στα ματς,παντα ελοχευει ο κινδυνος μιας ισοπαλιας(Ηρακλης).Και το πιο κρισιμο ματς θα ειναι αυτο με τον Αρη,που δεν προκειται να του χαριστει.
Το συμπερασμα ειναι οτι ολα ειναι ρευστα και δεν μπορουμε να κανουμε προβλεψεις αυτη την στιγμη.Οποιος κανει καλυτερη διαχειριση εμψυχου υλικου θα το παρει.
22 Φεβρουάριος 2010 στις 16:48
Ο Μέλμπεργκ σας διαβεβαιώ δεν ανήκει στον κλάδο μας. Σας γράφω από το Νόρκεπιγκ , από ένα κάθετο εργοστάσιο
ξυλείας. Είμαι οδηγός σε τριαξονική που μεταφέρει μέχρι και 50μετρους κορμούς και παίρνω 3.800 ευρώ το μήνα , γύρω
στα 15 χρόνια επαγγελματίας όπως ο Ολαφ γενικά , του Θρύλου μας.
Στο εργοστάσιο που κόβουν , πολτοποιούν και πακετάρουν τα ξύλα παίρνουν 4.200 ευρώ το μήνα με 15ετία.
Ο Μέλμπεργκ παίρνει 150.000 ευρώ το μήνα ρε παιδιά.
Τι ξυλοκόπος λέτε; Ιδιοκτήτης κάθετης μονάδας κοπής , περισυλλογής και επεξεργασίας ξύλου , ναί συμφωνώ.
Οχι όμως και ξυλοκόπος! Που δίνουν τέτοoιυς μισθούς να πάω να τα παίρνω για όλο το χρόνο.
Θα ξεσηκωθεί ο κλάδος μας και δεν θα έχει άδικο. Ακου ξυλοκόπος , ο εργοστασιάρχης της WOOD-YARD!!!
Mπαίνουμε να διαβάσουμε μιά αθλητική σελίδα της πατρίδας και μας πέφτουν τα μαλιά ρε πατριωτάκια , έλεος.
22 Φεβρουάριος 2010 στις 17:02
@Μαρκάκην & @Αγαπούλαν:
Ρομαντικά αγόρια είστε και φαίνεστε, που θα μου πείτε εμένανε…
Ναι είμαι ρομαντικό αγόρι (όπως τόπες, για 5′).
Πόσο δεν γνωριζόμαστε όμως μετά από 2 χρόνια σχέση…
Τα ελατήρια μου (να θέλω και ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ να το σηκώσει ο ΠΑΟΚ) είναι ταπεινά, ΙΔΙΟΤΕΛΕΣΤΑΤΑ και άκρως Παναθηναϊκά:
Επειδή τους ξέρω.
Και αυτούς και τους άλλους και το Τζίγκερ, και τον καπετάνιο και το λοστρόμο…
Ξέρεις τι θα κάνουνε το καλοκαίρι άμα το σηκώσει ο ΠΑΟ;
Φυσικά και ξέρεις (deja vu):
“…oχτώ βαθμοί μπροστά, σιγά μην του πάρουμε και στόπερ του κοντού…”
ή άλλως, θα γίνουνε… Χοχοί:
“…το σηκώσαμε, πάμε για ομίλους και κούτσα-κούτσα, με κανα δυο Καντέδες, το ξανασηκώνουμε και του χρόνου…”
Και έχει ο Θεός.
Είναι και η οικονομική κρίση βλέπετε…
Και ζήσαν αυτοί καλά, όπως το 2004…
Και μεις καλύτερα (deja-vu, με το Μαζουτ-άουτας…).
Τώρα θα τους μάθουμε, νομίζετε ε;
ΥΓ:
@Αμπαλε φίλαθλε, κοίτα να μας διώξεις τους γαβρέους εσύ…
Που φτύσαμε το γάλα της μάνας μας, για να τους χαιρόμαστε στο βλόγ…
Ναι ρε! Ακούσια το σήκωσε το πόδι στο 1.90.
Ψηλό παιδί είναι. Τι θές;
Άμπαλε, έ άμπαλε…
* Κι’ ο Τόρος που μπήκε μέσα, ακούσια μπήκε.
Εξ’ ανθρωπίνων αντανακλαστικών…
Στο φινάλε, επανάληψη θα δινότανε (και όχι έμμεσο υπέρ του Εργο) που λένε και κάτι “γνώστες” παραπάνω…
22 Φεβρουάριος 2010 στις 18:03
@Ξυλ-Μπίλ (Βασίλης Ξυλοκόπος swerige):
στο εχουν πει ποτε οτι είσαι πολύ αστείος?
22 Φεβρουάριος 2010 στις 18:05
ΔΥΟ ΛΑΘΗ ΚΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ
ΠΡΩΤΟ ΛΑΘΟΣ: σ.τ.admin: ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΤΑΙ από Μεμά (διότι δεν ήταν λάθος -και αδικείς κατάφορα τον παίκτη).
ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ: Καλά βρε Νόμπλια, εσύ μπορεί να μην το βλέπεις, αλλά κανείς δεν σου λέει τίποτε από αυτά που γράφουν όλοι - μα όλοι οι οπαδοί του ΠΑΟ στα διάφορα blogs αναφορικά με τα παιχνίδια του ΠΑΟ: ότι δηλαδή ο Κατσουράνης είναι περιπατητής το λιγότερο μέχρι εγκληματικά αρνητικός σ’ όλα τα παιχνίδια εδω και 2-3 μήνες. Δηλαδή όλοι το βλέπουν κι εσύ όχι; Ήδη η ομάδα έπαιζε με 9 παίκτες ουσιαστικά (συνυπολογιζόμενου και του πρώτου λάθους).
ΤΟ ΘΑΥΜΑ: Το γκολ του Γκαρσία μπαίνει μια στις χίλιες φορές. Άρα δίκιο είχε ο άνθρωπος που δήλωσε ότι το έβαλε η συχωρεμένη μάνα του.
Με τέτοια λάθη–και κανά θαύμα που και που εναντίον μας–πως θα πάρουμε ρε παιδιά πρωτάθλημα επιτέλους; Όλα τα στραβά κι ανάποδα έμεις θα τα κάνουμε συνεχώς; Αμάν πια! Τελειώνουν τα + και μπαίνουμε στα - φοβάμαι. Και τότε άντε να ξαναβρούμε ευνοϊκότερες συνθήκες όπως φέτος για να χαρούμε κι εμείς καμιά φορά.
22 Φεβρουάριος 2010 στις 19:01
Προς τους νοσταλγούς του Τεν Κάτε: Ναι, έκανε και κάποια καλά ο Ολλανδός. Όσοι όμως μιλάτε για όψιμα έξυπνους χειρισμούς για σωστό rotation κοκ. απλά σας θυμίζω πως μιλάτε για τον άνθρωπο που ξεκίνησε τον Γκάμπριελ αριστερό χαφ μέσα στο Καραϊσκάκης. Για να μην ξεχνιόμαστε…
22 Φεβρουάριος 2010 στις 19:08
ΕΓΩ ΕΝΑ ΞΕΡΩ ΗΡΘΕ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΝΕΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ Ο ΠΑΟΚ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
22 Φεβρουάριος 2010 στις 19:32
και εγω γνωριζω πολυ καλα οτι μετα την ευρωπαϊκη καταξίωση του ΠΑΟ για πλέον των 30 ετών, ήλθε η ώρα να διδάξει ηθος και τοπι στους καφρους του βορρά και του νότου. ΨΗΛΑ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΑΔΕΛΦΙΑ. Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΤΗΝ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΚΑΙ ΝΟΙΩΘΩ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΤΗΣ. Φέτος ΠΑΙΖΕΙ ΜΠΑΛΑ. Ας την απολαύσουμε, το πρωτάθλημα είναι πολύ κοντα.
22 Φεβρουάριος 2010 στις 19:36
Ena aplo pragma exw na pw… O olympiakos me ta xilia provlimata fetos kai tin toso kaki agwnistiki katastasi einai polu konta sto na parei prwtatlima.. Opote stamatiste oloi na lete gia to vazelo, oti ftaei auto kai to allo , kai oti einai kaluteros, bla bla bla….. Ama epaize opws perusi o thrylos tote tha itan 12-14 vathmous brosta… Auti einai h diafora metaksi OLYMPIAKOU kai paou….. Edw fainete h megali omada. perusi pou itan sta panw tou o thrylos to pire prin apo ta xristougenna…. Ara ena einai to suberasma… Den allakse o vazelos, pant xalia einai, apla o thlyros paizei para polu xalia…
Kserw polu den tha sunfwnisou alla einai h alitheia…
Thanks!
22 Φεβρουάριος 2010 στις 19:39
Δεν καταλαβαίνω την ευαισθητοποίησή σου για την “αδικία” …………….. ώστε να μην επιτραπεί να διαβαστεί απ’ όλους η γνώμη μου. Σε τελική ανάλυση, ο καθένας έχει ίσα δικαιώματα να βλέπει από τη δική του οπτική γωνία και να “διαβάζει” με βάση το βαθμό διορατικότητάς του τις λεπτές διαφοροποιήσεις που συναθροιζόμενες καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τη τελική έκβαση των γεγονότων. Εγώ τον είδα ανόρεχτο, άβουλο, απρόθυμο να μπει στη φωτιά, όταν δεν υπήρξε προηγούμενο παιχνίδι που ο ίδιος παίχτης να μην ανεβοκατέβαινε το γήπεδο ασταμάτητα, δημιουργώντας φάσεις, μαρκάροντας, ακόμα και αμυνόμενος μέχρι τελευταίο δευτερόλεπτο. Λυπάμαι φίλε μου αν σου διέφυγαν τέτοιες λεπτομέρειες απόδοσής του στο συγκεκριμένο παιχνίδι, εκτός κι αν η λογοκρισία σου προκύπτει από άλλους “συντεχνιακούς” λόγους που υφίστανται χωρίς εμείς οι απλοί οπαδοί να τους γνωρίζουμε. Και εν πάσει περιπτώσει, είναι ύποπτη η προσπάθεια αυτή της εμπόδισης μιας απλής παρατήρησης, που αποβλέπει να αποφευχθούν παιδαριώδη λάθη που μπορεί να στοιχίσουν στην ομάδα τη χρονιά ολόκληρη, να εκφραστεί με ίσα δικαιώματα όπως και οι υπόλοιπες γνώμες των συμμετεχόντων στο blog σας. Λυπάμαι.
Σημ. τ’ admin: ΚΙ ΕΓΩ ΛΥΠΑΜΑΙ, ΑΛΛΑ,
1ον: Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ.
2ον: ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ -ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ- ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΠΡΙΝ ΤΑ ΕΓΚΡΙΝΩ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠ’ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΑΠΛΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΟ
3ον: ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ, ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ, ΠΑΡΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ (ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟ, ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ “ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ”) ΝΟΜΟ Δ Ε Ν ΕΙΜΑΙ, ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ Ε Ι Μ Α Ι ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΟΣΑ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝΤΑΙ ΕΔΩ. ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ, ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ, ΣΙΓΟΥΡΑ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΣΧΟΛΙΑ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΧΕΙ 100% ΣΥΜΒΕΙ ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΘΕΣΗ -ΠΟΤΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΡΝΗΘΕΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΟΠΟΤΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΘΕΙ ΕΥΓΕΝΙΚΑ (ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΠΟΣΤ ΕΧΩ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΛΛΟΥ).
4ον: ΟΣΟΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΑΚΤΙΚΑ ΕΔΩ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ “ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ” (ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΕΙΣ ΕΣΥ -ΕΓΩ ΤΟ ΛΕΩ “ΧΤΕΝΙΣΕΙ”) ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ. ΥΠΟΠΤΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ, ΑΝΑΖΗΤΗΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΛΛΟΥ, ΟΧΙ ΕΔΩ. ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΣΕ ΜΠΛΟΓΚ ΜΕ “ΑΝΟΙΧΤΑ” ΣΧΟΛΙΑ -ΚΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΧΥΔΑΙΕΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ 5ο, 6ο ΣΧΟΛΙΟ, ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ ΚΙ ΕΜΕΝΑ…
22 Φεβρουάριος 2010 στις 20:15
@Άμπαλος φίλαθλος (και, δυστυχώς, ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ)
Μέλμπεργκ: Πολύ θα ήθελες να έχεις τέτοιο ξυλοκόπο στην ενδεκάδα σας. Είναι σαφέστατα ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός στο ελληνικό πρωτάθλημα και δεν έχει κανένα προηγούμενο αντιαθλητικής συμπεριφοράς. Δεν είναι Καλιτζάκης, Γκαρσία, ούτε καν Κυριάκος. Όσο για το “οπαδιλίκι”, σου επιστρέφεται. Ότι προτιμάω να συζητώ με το Στέλιο και τους βάζελους αντί να αλληλοϊκανοποιούμαι με άλλους γάβρους δεν σου λέει τίποτε;
22 Φεβρουάριος 2010 στις 21:08
Ζω στη Θεσσαλονίκη και είμαι Παναθηναικός. Το ότι ζω στη Θεσσαλονίκη σημαίνει ότι είμαι αναγκασμένος να ακούω το απίστευτου λαικισμού αθλητικό ραδιόφωνο της πόλης…. καθώς σοβαρό αθλητικό ραδιόφωνο δεν υπάρχει…. Μισώ τον Ολυμπιακό θανάσιμα, και συμπαθούσα κάπως τον ΠΑΟΚ κυρίως λόγω μπάσκετ (μεγάλωσα με ΜΠΑΝΕ). Από χθες δεν θέλω να ακούω πια για ΠΑΟΚ, κι αν το χάσουμε εμείς ας το πάρει ο … διορισμένος.
Η φάση στο 90+ ….
Ball boys δεν υπάρχουν… όπως και σε όλα τα ελληνικά γήπεδα..
Ένας 18χρονος ποδοσφαιριστής αναγκάζεται να φτάσει στην κερκίδα για να πάρει την μπάλα για ένα πλάγιο άουτ.
Κι εκεί που τρέχει να επιστρέψει στον αγωνιστικό χώρο δέχεται σπρωξίματα, τραβήγματα και καρεκλιές για καθυστέρηση….
Απο ποιόν??? Όχι από φιλάθλους (θα συνέβαινε σε κάθε γήπεδο στην Ελλάδα) αλλά από υπαλλήλους της ΠΑΕ ΠΑΟΚ που υποτίθεται ότι είναι ασφάλεια του γηπέδου και οι οποίοι εξακολουθούν φυσικά να είναι ατιμώρητοι από τον αδέκαστο πρόεδρό του…
Ερώτηση: Αν στη θέση του Νίνη ήταν ο Σισε θα είχαν τα @@@@@ να κάνουν το ίδιο???
Αν συνέβαινε το ίδιο σε αθηναικό γήπεδο, τί θα ακούγαμε άραγε σήμερα από τα κωμικοτραγικά ραδιοφωνα της πόλης μας???
Μπράβο στη μαγκιά μερικών ΠΑΟΚτσήδων που με ντου και τραμπουκισμούς κατάφεραν να ξεπεράσουν σε απέχθεια και τους λιμανίσιους!!!
22 Φεβρουάριος 2010 στις 21:10
bravo gia to arthro, exw varethei na sto grafw alla tha to kanw kathe fora !!!
mia megalh diafwnia exw
o ten kate ftaiei men pou den ekane rezili ton patera pou arnhtai na parei ena stoper epaggelmatia epipedou super league (oute sarriegi oute kante dhladh)
o antwniou ftaiei synithws dioti arxizei to psaksimo 5 meres prin to telos twn metagrafikwn periodwn
enw akoma kai o football manager ths kavalas exei hdh klhsei oles tis metagrafes
alla gia thn elleipsh enos epaggelmatia stoper (kai as mhn htan hummer/killer/john terry)
ftaiei enas kai mono enas aythn thn fora
o pateras
dioti lyseis ypirxan toses pou akoma kai o antwniou tis vrhke egkairws
ftines (diaz 3ek, pou zhthse DHMOSIWS 3 fores o nioplias)
daneikes (senderos, ekane sthn arsenal kai sthn milan, sigoura polla kontaria kalyteros tou ligotero xeiroterou pou exoume……kai omws o ligotero xeiroteros einai o vyntra twn aytogoal, kai twn apoklisewn apo thn eyrwph tosa xronia)
kapoies me risko xamhlwn tonwn (o vrazilianos ths kavalas pou krataei thn omada tou se troxia px….)
ara den ftaiei kaneis allos
o pateras eixe thn eythinh, o pateras thn telikh apofash
kai o pateras ton “kokkalismo” otan eide to +9 kai eipe ‘xazos eimai na ksodepsw, den xanetai to prwtathlima…kserw apo ayta apo tote pou douleya ston ethniko’
kai ayto einai to xeirotero, o pateras thelei na ginei kokkalhs, plyn paragkas….
na einai h proedrara pou kerdizei monos tou prwtathlimata
kai den moirazetai tis dafnes me proponhtes kai paiktes
ektos apo ena-dyo star…
o proedros pou thelei na kanei ena mpam ana periodo gia na ton xeirokrwtisei o kosmos
kai oxi se sxesh me tis anagkes ths omadas, tis eishgiseis tou proponhth
ws kokkalhs ediwkse ton ten kate pou an epairne double tha ginotan theos, akoma kai gia ta media
ws kokkalhs phre enan polla yposxwmeno, gia na einai tou xeriou tou
ws kokkalhs tsigouneytike lefta, vlepontas oti o allos kokkalhs den ta sprwxnei
ws kokkalhs skeftike mono ton eayto tou, kai as pane sto diaolo omada, kosmos, fanela, logikh ktl ktl ktl
emeis thelame na ginei san ton pavlo, ante san tous aggelopoulous
kai aytos thelei na ginei san ton kokkalh
an xathei to prwtathlima, elpizw na fygei thn epomenh ki olas mera apo thn pae
kai na mhn ksanagyrisei
ftanei pia me tous erasitexnes
Σημ τ’ admin: Είσαι συναισθηματικά φορτισμένος -είναι φανερό- και γι’ αυτό κάνεις ένα και μόνο λάθος (που, όμως, είναι σοβαρό): η ομάδα δεν ανήκει όλη στον Πατέρα. Και, συνεπώς, αν “ερμηνεύεις” κάποιες από τις κινήσεις του ως copy-paste κινήσεων του Κόκκαλη (που η ομάδα του είναι μόνο δική του), βασίζεσαι σ’ ένα πρόσωπο που, επικοινωνιακά, είναι σχεδόν “υποχρεωμένος” να παρουσιάζει -αλλιώς, όπως όλα δείχνουν, το πράγμα, με τις κόντρες των μετόχων, θα είχε ξεφύγει προ πολλού.
Σ’ αυτό το πλαίσιο, προσωπικά, θεωρώ πιθανότερο να ήθελε να αγοραστεί στόπερ τον Γενάρη, αλλά με δεδομένο ότι το μπάτζετ έχει ξεφύγει ήδη αρκετά, να μη βρήκε σύμφωνους τους υπόλοιπους μετόχους. Που, με τη σειρά τους, δεν έχουν και πολύ άδικο να μη συναινούν σε επιπλέον υπέρβαση του μπάτζετ, από τη στιγμή που έχουν ξοδευτεί 35.000.000 ευρώ σε μεταγραφές τις δύο σεζόν της “πολυμετοχικότητας”. Γενικώς, φαύλος κύκλος. Ένας ακόμη…
22 Φεβρουάριος 2010 στις 21:40
Κάτω τα χέρια από το κέντρο της άμυνας και ιδίως από τον τρισμέγιστο Interφάγο Βάσκο αμυντικό Josu Sarriegi Zumarraga… LOL
Καλά, έναν killer/patzer/hummer δεν μπορούμε να βρούμε σε ολόκληρο τον κόσμο; Ή μήπως το ειδικό βάρος της ομάδας είναι τέτοιο που δεν τρελαίνονται και οι ξένοι παίκτες-κολώνες της άμυνας να έρθουν να παίξουν στην Ελλαδάρα;
22 Φεβρουάριος 2010 στις 21:42
Δεν μπορώ να γνωρίζω το λόγο που επιμένεις να τοποθετείς το ζήτημα σε επίπεδο θιγόμενου προσώπου. Είναι πασίγνωστο ότι ο Σάλπι έχει δημόσια τοποθετηθεί στο ότι έχει στη καρδιά του τον ΠΑΟΚ, νιώθει Παοκτζής, και ότι θα ήθελε να παίζει σ’ αυτή την ομάδα. Εγώ μ’ αυτά που έγραψα δεν υπαινίχτηκα ότι ο παίχτης αυτός σκοπίμως σαμποτάρισε με το παιχνίδι του τη προσπάθεια του ΠΑΟ για νίκη. Αντιθέτως μάλλον η αναφορά μου αποσκοπούσε εμμέσως στο να τονίσει το αψυχολογητο του Νόμπλια που θα έπρεπε να γνωρίζει ότι στοιχειωδώς όταν σε βάνουν απέναντι σε κάτι που αγαπάς πολύ (και του χρωστάς πολλά), όσο και να θέλεις να αποδώσεις στο να το αποτελειώσεις αυτό το κάτι, άνθρωπος είσαι και τα πόδια στη προκειμένη περίπτωση βαραίνουν πολύ. Τώρα τι δουλειά έχουν οι αναφορές σου για συναδέλφους που επιτρέπουν κτυπήματα κάτω από τη μέση, και περί προσβλητικών σχολίων, δεν μπορώ να γνωρίζω τι παίζεται στα χωράφια σας. Πάντως, μέχρις στιγμής, σε κανένα blog δεν είδα κάτι τέτοιο να συμβαίνει,και εξάλλου ελευθερία λόγου είναι να μπορεί ο καθένας να εκφράζεται με το τρόπο που τον χαρακτηρίζει και τη πνευματικότητα και το ήθος που τον διέπουν. Γι’ αυτό εξάλλου ο γραφων φέρει ακέραιη την ευθύνη, κι όχι ο δημοσιογράφος που τον φιλοξενεί. Τέλος, δεν νομίζω ότι προσβάλλω τον συγκεκριμένο παίχτη αν θεωρώ ότι το συναισθηματικό φορτίο που του ζητήθηκε να κουβαλήσει ήταν μεγαλύτερο από το πρακτικό συμφέρον του. Σέβομαι την ιδιότυπη λογοκριτική σου ευαισθησία, παρόλο που διαφωνώ ως ελεύθερος άνθρωπος.
ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΥΤΟ, ΕΧΕΙ ΚΑΛΩΣ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΟΜΩΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΟΥ -ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ. Ο ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ, ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ (ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΑΤΟΥ) ΛΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ -ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΓΕΝΙΚΩΣ- ΤΕΛΙΚΕΣ ΠΑΣΕΣ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΣΤΟ ΜΑΤΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ “ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ”. ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΕΠΗΡΡΕΑΣΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ; ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ. ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΑΝΗΚΕ.
ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ, ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ, ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ: Ο ΓΡΑΦΩΝ “ΦΩΝΤΑΣ” (Ή Χ΄΄ΜΠΑΜΠΑΣ Ή ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΡΑΦΟΝΤΑ “ΣΤΕΛΙΟ ΜΑΡΚΑΚΗ” -τσουπ, πάρε και την αφεντομουτσουνάρα του περί ου σε φωτό. ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΝΟΜΟ (γραπτό ή άγραφο…)
22 Φεβρουάριος 2010 στις 22:26
Ορίστε,
εγώ θα την πληρώσω πάλι τη νύφη…
22 Φεβρουάριος 2010 στις 22:31
Λοιπόν, τα χρόνια που είναι στην ομάδα ο Σαλπιγγίδης είναι, αν μη τι άλλο, ο πιο φιλότιμος και εργατικός παίκτης στο γήπεδο, ιδρώνει για την ομάδα, προσπαθεί ακόμα και σε θέσεις που δεν μπορεί να παίξει π.χ. πλάγιος επιθετικός. Και πιστεύω ότι ακόμη και άμυνα θα έπαιζε το παλικάρι…!!! Και καλύτερα από Καντέ Μπιαρσμιρ κτλ. Επειδή είναι Παοκτζής, τι να κάνουμε; Σε αυτή τη ομάδα ανδρώθηκε και όπως και ο Χριστοδουλόπουλος δεν πολυήθελε την μετακίνηση, το έκανε για τις ειδικές ανάγκες εκείνης της περιόδου. Τον ΠΑΟ το έχει τιμήσει με τις εμφανίσεις του, αλλά τον ΠΑΟΚ αγαπάει, that’s life. Και το πιο πιθανό είναι να φύγει αφού δεν του ανανεώνεται το συμβόλαιο με τους όρους του, αλλά θα χαίρομαι που είχα ένα τέτοιο παίκτη στην ομάδα μου…
22 Φεβρουάριος 2010 στις 22:34
Αφού όπως φαίνεται επιτέλους συνεννοηθήκαμε ως προς τη πρόθεση, άφησε τότε ελεύθερο και το σχόλιό μου, έστω κι αν εσύ είδες ένα καταπληκτικό Σάλπι. Θα άξιζε να το βάλεις αυτό το αμφιλεγόμενο σημείο σε ερώτημα σ’ όσους σε διαβάζουν και γράφουν τη γνώμη τους. Η δημοσκόπηση είναι η πιο καθαρή φωτογραφία. Ευχαριστώ.
22 Φεβρουάριος 2010 στις 22:45
Ουφ!
τα βρήκανε!
Πάμε γαι δημοσκόπηση…
22 Φεβρουάριος 2010 στις 23:51
Μαρκακη, αυτο το “που και που” στο οποιο αναφερεσαι για τα σφυριγματα που παιρνεις, ειναι για μετα το 70′ που σας εδωσε 20 φαουλ ο Δαλουκας και που σας εβαλε μεσα τη περιοχη του ΠΑΟΚ? Η μηπως αναφερεσαι στις τρεις αποβολες που ειχες με την ΑΕΚ και που σου τις χαρισαν ολες? Με τα λογια (της προπαγανδας) λοιπον, δεν μπορεις να αποδειξεις απολυτως τιποτα, το μονο που καταφερνεις ειναι να κανεις το φερεφωνο της διοικησης του ΠΑΟ και να παραμυθιαζεις αυτους που τρωνε το παραμυθι για προγευμα….Βεβαια, ο σκοπος της προπαγανδας δεν ειναι να αποδειξει τιποτα και σε κανεναν…
Κατα τα αλλα ενα χερι του Μελμπεργκ ή ενα τακλιν του ιδιου δεν περιλαμβανεται στην κατηγορια του “που και που”, αλλα στο “κοκκινο κατεστημενο”. Υπερ του ΟΣΦΠ τα ανθρωπινα ή “ανθρωπινα” λαθη συνεπαγονται με “παραγκα”, ενω για σας ειτε ειναι χωρις εισαγωγικα ανθρωπινα ειτε μπαινουν στο “που και που” που δικαιουται να απολαμβανει η ομαδα που εχει μονοπολησει τα παντα την τελευταια 15ετια στο ελληνικο ποδοσφαιρο, ο ΠΑΟ, ετσι?
Ακομα και σε ενα παιχνιδι που δεν μας δοθηκε καθαρο πεναλτι, εχεις να λες για το επωνυμο “Σπαθας”, ξεχνωντας βεβαια οτι το ιδιο επωνυμο εδωσε μια ψιλο…αμβισβητουμενη αποβολη στον Ιβιτς και σας εβαλε παλι μεσα στην περιοχη του ΠΑΟΚ στο πρωτο γυρο (κατι πρεπει να ειπε και ο Κουτσιανικουλης….).
Να σου κανω μια εισηγηση. Εσυ που εχεις τα μεσα εκει στη Νοβα, πηγαινε κατσε και ξαναδες το Αστερας - Ολυμπιακος και ελα γραψε τι ειδες. Οχι οπως θα σου πουν να τα δεις και να τα γραψεις, αλλα οπως θα τα δεις εσυ. Πες μας ποσες αποβολες ειχε ο Αστερας. Αλλα τι να πεις και συ…
23 Φεβρουάριος 2010 στις 0:45
Δυό δοκάρια (Σισέ με Καβάλα, τυπάρας με ΠΑΟΚ) κι ένα χάδι
κι ένα πικραμένο βράδυ (2 δηλαδή)
μου ταράξαν της ομάδας τη γαλήνη.
Παραδόθηκα σε εσένα, δε λογάριασα κανένα
κι είπα: τώρα ό,τι θέλει ας γίνει.
Γιατί αν μπαίναν τα δοκάρια, θάχαμε νικήσει κάργα, και θα ήταν όλα μέεεελι γάαααλα!
Μας εγκατέλειψε η τύχη! Οοοοοχ, πάλη ντώρτηα οίφαιρα…
Απαντήστε βρε στον άνθρωπο το Δημήτρη που ρώτησε κάτι…
Δημήτρη, δεν είναι τώρα ώρα να μιλήσουμε για την υπόθεση Τεν Κάτε. Κι αυτό γιατί είναι σε εξέλιξη το πρωτάθλημα. Μετά το τέλος του πρωταθλήματος, τα λέμε. (Είδατε τι ώραία που απάντησα και τον ενημέρωσα τον άνθρωπο; για να μαθαίνετε).
Χ”dad, τώρα μας ζώνουνε τα φίδια… που φάγανε τα χλωρά τα κρομμύδια…
Ναί φίλε, ακόμα και αν τον πάρουμε το ντενεκέ μπορεί να χάσουμε ως ΠΑΟ … των ονείρων μας πάντοτε! Δεν βλέπω Άγγελο και φέτος.
Για το θέμα που δημιουργήθηκε: άλλο Στέλιος κι άλλο εμείς … τα αβάταρ.
Εγώ πάντως συνταιτημόνες μου λυπάμαι αλλά δεν το λέω. Το υπαινίσσεται ο Στέλιος στο άρθρο (προσωπική ερμηνεία και με διορθώνετε) αν και παρεξηγήθηκε από μερικούς αναγνώστες. Έστειλε ο πρόεδρος ειλικρινή συγχαρητήρια ή κράτησε με τον τρόπο αυτό την “ενότητα” εν όψει των κρίσιμων αγώνων που ακολουθούν; Θα φανεί. Ο δε Βγενό από το άγχος μέχρι και για “προδότες” μιλάει. Ηρεμία ρε παιδιά. Εμείς οι βάζελοι δεν κολλάμε και τα ξεπερνάμε όλα. Έχουμε ξεπεράσει και χειρότερα. Αρκεί να υπάρξει στόχος και να μας μιλάνε σαν ανθρώπους κι όχι σαν αγέλη. Κούλ λοιπόν. Κούλ. Και σας παρακαλώ και για λίγη μπαλαδόρικη συζήτηση. Πάμε λοιπόν για Ρώμη μεριά. Για το DNA μας ρε γαμότο!
23 Φεβρουάριος 2010 στις 1:06
ΜΑ Κ. ΜΑΡΚΑΚΗ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ;ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΑΝ ΤΟΝ ΤΕΝ ΚΑΤΕ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΤΟΝ ΝΟΥΝΟΥ (ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ) ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΓΛΥΤΩΝΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΦΡΑΓΚΑ (ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΓΛΥΤΩΣΑΝ 3ΟΟ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ) ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΤΟΥΣΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ.ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΛΕΙΠΕ ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΚΟΤΖΑΜ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ (ΣΤΟΥ ΚΑΣΙΔΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ) ,ΣΙΓΑ ΜΗ ΖΗΤΑΓΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΒΕΒΑΙΑ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΑΥΤΟ.
ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΝ ΦΕΡΑΝ ,ΑΛΛΑ ΔΕΙΓΜΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΒΛΑΨΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΟΙ ΕΦΕΡΝΑΝ ΤΟΝ ΚΟΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΤΕ ΜΟΣ.ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΣΚΟΠΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΞΟΔΕΥΤΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΑΙΚΤΗ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ.
ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΩ .ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΤΕΙΣΟΝ ΕΦΤΑΣΕ Ο ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΑΚΡΟ.ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΔΟΓΜΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ.
ΚΑΝΤΕ ΣΑΡΙΕΓΚΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΣΤΑ ΓΚΟΛ ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΠΑΟΚ,ΑΛΛΑ ΑΚΛΟΝΗΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΕΚΑΔΑ.ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΓΡΑΦΑΝ ΓΙΑ ΠΝΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΟΜΠΛΙΑ Ο ΜΠΙΕΡΣΜΙΡ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ;
ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ Ο ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΛΑ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ.ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΠΛΙΑ ΔΑΡΛΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ;
ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ 70 ΚΑΙ ΧΘΕΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΚΑΝΕ ΚΙ ΟΛΕΣ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;ΕΓΩ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΕΝΩ Ο ΠΑΟ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕ ΗΤΑΝ Ο ΜΠΑΚΕ.
ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΗ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ.ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΟΜΠΛΙΑ. ΟΤΙ ΕΝΑ ΜΩΡΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΦΕΡΡΑΡΙ Η ΧΑΜΜΕΡ;
ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ , ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ,ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ,ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΚΛΠ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟΝ ΤΕΝ ΚΑΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑΛΑΣΣΑ.
ΤΕΝ ΚΑΤΕ 13 ΜΑΤΣ 32 ΒΑΘΜΟΙ.ΝΙΟΜΠΛΙΑΣ 10 ΑΓΩΝΕΣ 2Ο ΒΑΘΜΟΙ. ΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΕ ΧΑΣΕΙ ΒΑΘΜΟ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΒΑΘΜΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΛΑΝΔΟ.
ΣΤΑ ΝΤΕΡΜΠΥ ΤΕΝ ΚΑΤΕ 3 ΝΙΚΕΣ 1 ΗΤΤΑ , ΝΙΟΜΠΛΙΑΣ 2 ΙΣΟΠΑΛΙΕΣ 1 ΗΤΤΑ.
ΘΥΜΙΖΩ ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥ ΤΕΝ ΚΑΤΕ ΗΤΑΝ Η ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΕΝ ΝΙΚΗΣΕ, Η ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ ΜΕ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΑΣΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΚΑΙ Η ΗΤΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΑΛΛΟΙΩΣΗ.
ΕΝΩ Ο ΝΙΟΜΠΛΙΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑ.
A ΡΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΣ, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΕ ΣΕΝΑ Ο ΝΙΟΜΠΛΙΑΣ.ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΟΝΟ Η ΜΙΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ, ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
Υ.Γ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ.ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ ΓΚΟΛ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Ο ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΣ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ,ΩΧΡΙΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕ Ο ΤΖΟΡΒΑΣ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΚΟΛ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ , Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΓΚΑΛΙΝΟΒΙΤΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΑΜΥΝΑ ΕΧΕΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΣΑ ΛΙΜΠΕΡΟ, ΕΝΩ ΚΙ ΑΝ ΔΕ ΒΓΕΙ ΑΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΜΑΖΕΥΕΙ.
23 Φεβρουάριος 2010 στις 10:34
O ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΤΡΙΦΥΛΕΘΝΟΥΣ
==============================
Κύριε Αντμινιστράτορ Μεμά , το κάνατε πάλι το θαύμα σας.
αναμεσιάρικες των ποδιών αερολογίες , τουτέστιν παπαρολογίες ;;;;
Χάνει ο Νιονιός (απο τα αρχικά του ονόματος του και διπλαδούρα του αρχικού του επώνυμου του
)
απο την Αγαπούλα Δεκαβάλα και το Φρεντερίκο Γκαρσία Λόρκα , άχρηστος και νεούλης.
Είναι οκτώ βαθμούς μπροστά , Θεός ο Νιόνιος !!!!
Με ομάδα που δεν επέλεξε ο ίδιος , αλλά ο προκάτοχος του , μαίτρ της ευρωπαικής τριάρας (Ατλέτικο,Σπάρτα,Γαλατά)
και Ελληνικής σφαλιάρας ( ΔΥΟ αντί για ΠΕΝΤΕ , από τον κάουμπόι της βάφλας ή του κορνέ , ανάλογα γλυκαιμικής προτίμησης ).
Ζήτησε ρε μπάμιες ΚΙΛΕΡ πίσω ;;;;
Ζήτησε.
ΤΟΝ ΕΠΕΛΕΞΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ;;
Τον επέλεξε.
Νέο , ωραίο , δουλευταρά , φιλότιμο , Κύριο , Γνώστη μπαλαδόφατσα , αλλά και άπειρο σε συνθήκες
συνεχούς πρωταθληματικής πίεσης.
ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΕ ΜΕ ΜΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΑΡΑ ΠΙΣΩ ;;;
Με μιά χαφάρα καραμπινάτη μπροστά να παράξει παιχνίδι για τον Ρόμποκοπ Σισέ , αλλά κυρίως να
ανεβοκατεβάζει το παιχνίδι μας σε ρυθμούς που μας συμφέρουν ;;;
ΟΧΙ.
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ;;;
Να βοηθήσει την ίδια του , την “ακραία” και “ριζοσπαστική” επιλογή Νιόπλια ;;;
Και μου λέει ο Μεμάς , ότι έπρεπε να συμφωνήσουν οι πολυμετοχικοί για την υπέρβαση του μπάτζετ !!!!!!
Να το πάρει πάνω του ρε Μεμά. Και να αφαιρέσει τα λεφτά που θα έδινε τώρα απ’το καλοκαιρινό μπάτζετ.
Αυτό σημαίνει στη ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ , Πρόεδρος του ΠΑΟ.
Δεν θέλουμε Τζίγγερ στο πολυμετοχικό του !!!
Αν γούσταρε σιγουράτζες χωρίς μεταγραφές , να έσπαγε το συμβόλαιο του Σερ Αλεξ στην Μάντσεστερ , να
έκανε το ΟΑΚΑ θέατρο των ονείρων και οχι των “αναπήρων” που λέει ο λόγος δηλαδής
Δεν κάνω τον μάγγα μετά τις σφαλιάρες να λέω το μακρύ και το μακρύ μου ( κοντό δεν έχω
)
Αλλά ομάδα που κτυπάει τρία μέτωπα , με δυόμιση τύποις σέντερ μπάκ δεν υπάρχει ούτε στη Μαμίμπια !!!
Πως να το κάνουμε.
ΞΕΛΑΡΡΥΓΓΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.
Και σταματήστε να μπαίνετε στο τρυπάκι της γαβρολογίας επιτέλους.
Δεν υπάρχουν εξιλαστήρια θύματα στην ΠΑΝΑΘΑ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ , ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΝΟΥΣΕΣ “ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ”.
Με αυτές πορευόμαστε ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ , ελπίζοντας οι πολυμετοχικοί να γίνουν ΕΝΑΣ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΩΝΗ κυρίως στις γρήγορες απαφάσεις και ας μη είναι………….Αμπράμοβιτς
Aιντες
23 Φεβρουάριος 2010 στις 11:02
Τι έγινε ρε παιδιά;
Τι είναι αυτές οι απανωτές αναφορές στον Άγγελο;
I ‘m touched!
Πάντως, δεν είναι ώρα να ξεκινήσουμε κουβέντα για προπονητές. Εχουμε προπονητή.
Μήπως θέλετε να αρχίσουμε κουβέντα τύπου:
Ο ΝΝ φταίει ή ο Τεν Κάτε για τα 6 τελευταία μπαλάκια που φάγαμε μέσα σε μιά βδομάδα, από Καβάλα, Ρόμα και ΠΑΟΚ;
ΟΚ. Το κόβω…
* Περισσότερο ενδιαφέρον βρίσκω στο χαβαλέ που έγινε ανάμεσα στο Φώντα και το Μαρκάκη.
Βλογικός πολιτισμός οι μάγκες.
23 Φεβρουάριος 2010 στις 11:18
Σάββα θαρρώ πως όσο πιο πολύ φουντώνει η αγανάκτησή σου (από αγάπη φυσικά για την ομάδα μας), τόσο πιο άδικος γίνεσαι. Κι αυτό γιατί χωρίς να το καταλαβαίνεις οδηγήσε σε λάθος συμπεράσματα. Φίλε μου ξεχνάς τι σκωτσέζικα ντους λουστήκαμε με τον Ολανδό; Ξεχνάς που για ενάμιση χρόνο ο απίθανος δοκίμαζε θεωρητικά σχέδια και ενδεκάδες, κάνοντάς μας λολούς κι εμάς και τους παίκτες; Ξεχνάς που περιμέναμε με τη ψυχή στο στόμα να δούμε τι έχει σκαρφιστεί τη κάθε φορά, και προσευχόμασταν μπας και του βγει η έμπνευση και ηρεμήσουμε;
Το έχω γράψει πολλές φορές: Μετά τον Ρότσα και τον αείμνηστο Κυράστα, παρέλασαν πάρα πολλοί απίθανοι αλλοδαποί “μάγοι” από τον ΠΑΟ, και τη πληρώσαμε ακριβά την ιστορία αυτή. Αλλά η καρδιά του προβλήματος δεν ήταν ούτε αυτό. Η καρδιά του προβλήματος ήταν τα αφεντικά που είτε από άγνοια (sic) είτε σκόπιμα, κατάφεραν να διαλύσουν την ομάδα τουλάχιστον πέντε φορές τα τελευταία 12 χρόνια, να την κάνουν να χάσει τη ταυτότητά της, να χάσει τη περηφάνεια της, να χάσει το τσαμπουκά της, και να βολοσέρνεται μεταξύ δεύτερο-τρίτης θέσης.
Ο Νόμπλιας είναι παιδί του ΠΑΟ, ευφυής, φιλότιμος, γνώστης των πραγμάτων και ιδιαιτεροτήτων της ομάδας και της ελληνικής πραγματικότητας, φιλόδοξος, και συναισθηματικά δεμένος μ’ αυτή την ομάδα. Δεν κάνει το αγροτικό του στον ΠΑΟ, όπως δεν το έκανε κι ο Ρότσα, ούτε κι ο Κυράστας. Αν τον αφήσουμε και τον αφήσουν να δουλέψει, να είσαι σίγουρος ότι θα ξαναζήσουμε δόξες όπως τότε που νικήσαμε τον πανίσχυρο Άγιαξ στην αήττητη έδρα του.
Αλλού στρέψε λοιπόν την αγανάχτησή σου μπας και ξυπνήσουμε επιτέλους και σπρώξουμε την ομάδα μας να βγει από το τέλμα που τη σάπισε τόσο καιρό.
23 Φεβρουάριος 2010 στις 11:34
Σάββα και κάτι άλλο που μου διέφυγε. Άδικος, πολύ άδικος αδερφέ μου με τον Τζόρβα. Του χρωστάει η ομάδα απίστευτες σωτήριες επεμβάσεις. Μην παίρνει η μπάλλα δίκαιους κι άδικους μέσα στη τρελή τσαντίλα μας. Έλεος!
23 Φεβρουάριος 2010 στις 13:43
ΣΗΜΕΡΑ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΕΣΒΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ. ΣΤΗΝ ΣΟΒΑΡΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΟΧΙ ΣΤΟ ΟΥΕΦΑΚΙ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟΥΣ 16 ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ 1532, ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΓΑΛΛΙΑΣ. Η ΜΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΥΣ 16 ΤΟΥ ΤΣΟΥΛΟΥ ΔΙΣ, Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΕΣΒΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΣΦΠ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΠΡΟΞΕΝΟΣ….
ΚΚΟΦΙΤΣΑΣ-ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ
23 Φεβρουάριος 2010 στις 15:14
ΚΚΟΦΙΤΣΑ κακό όνειρο θα δες τη προηγούμενη. Γι’ αυτό διάβαζε:
Για να μην ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ…
Μετά από ένα πρωτάθλημα της κλοπής , της ΑΠΑΤΗΣ και της ΠΑΡΑΓΚΑΣ (αυτό του 1997) εναντίον της τότε ΑΕΚ του Ραβούση και ένα ακόμα πρωτάθλημα με σπρώξιμο και καμιά 20αριά κερδισμένα πέναλτι (αυτό του 1998) ο ΟΣΦΠ στρώνει ΠΡΑΓΜΑΤΙ ομάδα.
Το 1999 είναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ καλύτερος από όλους.
Και επικρατεί με άνεση , παρά την παράγκα που υπήρχε για ώρα ανάγκης.
Ο ΠΑΟ πρέπει να αντιδράσει , αφού ο ΟΣΦΠ φαίνεται να ξεφεύγει και αγωνιστικά.
Κάνει μία νέα αρχή , με τον Γιάνναρο τον Κυράστα στη θέση του προπονητή, κάτι που ΧΛΕΥΑΖΕΤΑΙ από τον τύπο της εποχής.
Θυμάμαι ο Φίλαθλος έγραφε ότι ο ΠΑΟ πετάει λευκή πετσέτα με την επιλογή του Κυράστα.
Ο ΠΑΟ ΞΑΝΑΧΤΙΖΕΤΑ για να γίνει και πάλι δυνατός , αφού ο καπετάνιος είχε παρατήσει λίγο το καράβι την διετία 1997-1998.
Ο ΠΑΟ βελτιώνεται και την τελευταία δεκαετία (2000-2009) σχεδόν πάντα κοντράρει στα ίσα τον γαύρο.
Αυτό αποτυπώνεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ στα ντέρμπι της δεκαετίας που είναι εντελώς μοιρασμένα.
Σε 24 συνολικά ντέρμπι της δεκαετίας 2000-2009 (σε πρωτάθλημα και κύπελλο) ο ΠΑΟ έχει κάνει 6 νίκες , ο ΟΣΦΠ 7 νίκες και υπάρχουν και 11 ισοπαλίες… Μιλάμε για την απόλυτη ισορροπία που με τίποτα δεν δικαιολογεί το 9-1 στα πρωταθλήματα της δεκαετίας…
Παρόλα αυτά , ο ΟΣΦΠ έχει κατακτήσει 9 πρωταθλήματα , ενώ ο ΠΑΟ παρηγοριέται μόνο με το νταμπλ του 2004.
Η μυθική δεκαετία του “Θρήνου”.
Έτσι επικαλούνται οι ΓΑΥΡΟΙ και οι “αντικειμενικοί” δημοσιογράφοι…
Υπάρχει όμως άλλη όψη στο ίδιο νόμισμα????
Υπάρχει…
Ο γαύρος , την ίδια ακριβώς δεκαετία , έδωσε 74 ευρωπαϊκά ματς.
Έχασε τα μισά(τα 37)
Κέρδισε τα 23
Είχε και 14 ισοπαλίες.
Με αυτό το ρεκόρ (23νικ-14ισοπ-37ήττες) και τις ΜΟΛΙΣ τέσσερις (σωστά … 4 ) προκρίσεις επί των αντιπάλων του στην επόμενη φάση , ο ΟΣΦΠ μάζεψε 60 αγωνιστικούς βαθμούς , με το σύστημα που η UEFA μετράει τους αγωνιστικούς βαθμούς των ομάδων.
Δεν προσμετρούνται οι βαθμοί ΜΠΟΝΟΥΣ που δίνει η UEFA.
Οι μόνες ομάδες οι οποίες ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑΝ από τον ΟΣΦΠ αυτή την δεκαετία ,ήταν
α) Η Σοσό στο UEFA
β) Η Βέρντερ και η Λάτσιο προπέρσι
και τέλος
γ) Η Νόρτζελαντ , η Μπενφίκα και η Χέρτα πέρσι…
ΤΕΛΟΣ
Έξι (6) ομάδες είδαν τον ΟΣΦΠ να προκρίνεται εις βάρος τους…
Δεν υπάρχει άλλη ομάδα που την δεκαετία 2000-2009 που να ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ο γαύρος, για να περάσει στην επόμενη φάση της Ευρωπαϊκής διοργάνωσης που συμμετείχε.
Την ίδια δεκαετία , ο αιώνια 2ος στην Ελλάδα Panathinaikos , δίνει 98 ευρωπαϊκά ματς … 24 περισσότερα από τον μισητό γαύρο.
Κάνει 41 νίκες (έναντι 23 του γαύρου)
Κάνει 24 ισοπαλίες (έναντι 14 του γαύρου)
Και τέλος χάνει 33 φορές (έναντι 37 ηττών του γαύρου)
Με αυτό το ρεκόρ (41νικ-24ισοπ-33ήττες) ο ΠΑΟ καταφέρνει να προκριθεί 18 φορές έναντι αντιπάλων του (σωστά … 18 φορές έναντι μόλις 4 προκρίσεων του γαύρου )
Με αυτό το ρεκόρ (41νικ-24ισοπ-33ήττες) ο ΠΑΟ μάζεψε 106 αγωνιστικούς βαθμούς (σχεδόν ΔΙΠΛΑΣΙΟΥΣ από τον μισητό γαύρο που μάζεψε 60) , με το σύστημα που η UEFA μετράει τους αγωνιστικούς βαθμούς των ομάδων.
Δεν προσμετρούνται οι βαθμοί ΜΠΟΝΟΥΣ που δίνει η UEFA.
Οι ομάδες οι οποίες ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑΝ από τον ΠΑΟ αυτή την δεκαετία , ήταν πολλές … ΠΑΡΑ πολλές.
Εικοσι μία (21) ομάδες είδαν τον ΠΑΟ να πανυγηρίζει πρόκριση σε βάρος τους αυτή την δεκαετία…
Αμβούργο..
Γιουβέντους..
Σάλκε ..
Βέρντερ..
Μαγιόρκα..
Πόρτο..
Σπάρτα Πράγας (2 φορές)..
Ανόρθωση..
Φενέρμπαχτσε..
Άντερλεχτ..
Σλόβαν Λίμπερετς..
Λίτεξ Λόβετς..
Σλάβια Πράγας..
Πολώνια..
Γκράτσερ..
Μέταλουργκ..
Αρτμέντια..
Κοπενχάγη..
Λοκομοτιβ Μόσχας..
Μλάντα Μπόλεσλαβ..
Ραπίντ Βουκουρεστίου..
ΚΟΛΑΦΟΣ…
Δεν υπάρχει ΣΟΒΑΡΟΣ γαύρος που να μην παραμείνει σκεπτικός διαβάζοντας τα παραπάνω.
Κάποιοι θα προσπαθήσουν να με βγάλουν ψεύτη.
ΜΗΝ τολμήσουν ΚΑΝ να μπουν στον κόπο.
Τα πάντα υπάρχουν στο site της UEFA.
Λίγο χρόνο θέλει μόνο.
Πράγματι λοιπόν…
Η δεκαετία που πέρασε είναι η ΧΡΥΣΗ δεκαετία του γαύρου…
Τα παραμύθια όμως ΚΑΠΟΥ τελειώνουν.
Από τα τέλη Γενάρη μας τελείωσε το παραμύθι του Γκαγκάτση …
Ήρθε η ώρα τα ματς να παίζονται στα … ΓΗΠΕΔΑ…
Όπως ακριβώς συμβαίνει την τελευταία δεκαετία (και όχι μόνο) και στην Ευρώπη…
23 Φεβρουάριος 2010 στις 15:48
@ kkofitsas
Παίζετε και στην Τζιά ποδόσφαιρο , τσιρλίντερς του beach Volley ;;;;;
http://www.sport24.gr/ast/cov/be/bea1_b.jpg
23 Φεβρουάριος 2010 στις 16:20
Προκαταβολικά συγγνώμη και πάλι από το Στέλιο και τους υπόλοιπους στη συζήτηση για το άσχετο post.
@Απλός φίλαθλος(;)
1) Μέλμπεργκ: Ναι θα τον ήθελα στην ομάδα μου και πολύ μάλιστα. Είναι από τους καλύτερους αμυντικούς και καθαρός. Ωστόσο πάλι θα ζητούσα την αποβολή του γιατί για μένα περισσότερο από τα “φίλαθλα” αισθήματα μετράει η ανθρώπινη ζωή (κάτι που απείλησε ο Σουηδός με την ενέργειά του).
2) Το ξυλοκόπος πήγαινε στην καταγωγή του και όχι στην συμπεριφορά του στο γήπεδο.
3) Ο πρότερος έντιμος βίος δεν έχει καμία εφαρμογή στο ποδόσφαιρο (αν δηλαδή παίζω καθαρά για 10 χρόνια, έχω δικαίωμα να ανοίξω το κεφάλι του αντιπάλου από απροσεξία και να τη σκαπουλάρω;)
4) Κανένας δε μίλησε για πρόθεση, άλλωστε στα χειρότερα μαρκαρίσματα που έχουν γίνει, όλοι για την μπάλα πάνε, αλλά όταν βλέπεις και ένα κεφάλι εκεί δίπλα (γιατί ο Μέλμπεργκ το έχει μπροστά του από ώρα, δεν του ήρθε από πίσω) και εσύ βγάζεις τις τάπες σου στη στρατόσφαιρα, τότε φίλε είσαι αδικαιολόγητος και φεύγεις για αποδυτήρια ζητώντας συγγνώμη.
5) Θα ήθελα να ήξερα, αν ήταν 10 πόντους πιο μπροστά το κεφάλι του Λεάλ, αν θα είχες την ίδια γνώμη βλέποντας τα μυαλά του στο χόρτο…
6) Δεν έκανα κανένα σχόλιο για σένα προσωπικά (δε σε ξέρω άλλωστε) απλά με εξόργισε η γνώμη σου.
7) Επί τούτου δεν έκανες κανένα σχόλιο (μόνο αερολογία για την αξία του Μέλμπεργκ και το επίπεδό σου που είσαι σε εχθρικό μπλόγκ και συζητάς με αντιπάλους). Έπρεπε ή δεν Έπρεπε να πάει σπίτι του εκείνη τη στιγμή ο Σουηδός; Αν εξακολουθείς να πιστεύεις στην “αθωότητά” του, περαστικά σου και καλή συνέχεια στις βαθυστόχαστες αναλύσεις σας (άλλωστε ποιός νοιάζεται για 1-2 “απρόσεκτα” μαρκαρίσματα).
Προσωπικά δεν ανήκω σε καμία ομάδα. Υποστηρίζω μια και χαίρομαι για τις νίκες τις όσο πραγματικά αξίζει στην καθημερινότητά μου. Μ’αρέσει να βλέπω καλό ποδόσφαιρο από οποιαδήποτε ομάδα και μου γυρίζουν τα μυαλά όταν δεν εφαρμόζονται οι κανονισμοί όταν και όπως πρέπει.
Άντε και πολλά έγραψα
Over & out
23 Φεβρουάριος 2010 στις 17:06
Τι διαβάζουν τα εύμορφα και αμυγδαλωτά μου μάτια. τς τς τς τς τς …
Βάσει του αρχικού σχεδιασμού, για το πρωτάθλημα, αρκούσαν και περίσσευαν 60 μύρια και ένας καλός ξένος προπονητής.
Στην πορεία αποδείχθηκε ότι με αυτά τα χρήματα και έναν προπονητή γνώστη της ελληνικής πραγματικότητας, εξασφαλίζεται μία θέση από την τρίτη και πάνω…
Κάποιοι πιστεύουν ότι για να πάρουμε αυτό το πρωτάθλημα, χρειαζόμαστε τα παρακάτω συστατικά:
Τον γνώστη προπονητή + 60 μύρια + killer + έναν κοντοπούτ@νο.
Εγώ (πχ) λέω: Τον γνώστη προπονητή + 60 μύρια + killer + ένα κοντοπούτ@νο δεκάρι + τον γαύρο να μην αναστηθεί + τον ΠΑΟΚ να κομπλάρει.
Και ένας (όχι ο @ενας) λέει: Ρε παιδιά, είστε σοβαροί; Πραγματικά όμως, είστε σοβαροί;
Και θα έχει δίκιο. Σκέφτηκε κανείς ότι τα 60 φτάνουν και περισσεύουν; Σκέφτηκε κανείς ότι ούτε ο Τεν Κάτε ήταν αυτός που έπρεπε, αλλά ουτε ο ΝΝ ή Νιόνιος ή Νουνού ή όπως αλλιώς λέγεται κάνει; Πρέπει σώνει και καλά ο ένας από τους δύο να κάνει; Κάτι στο ανάμεσο δεν υπάρχει;
Μήπως (λέω) χρειαζόμαστε έναν προπονητή με την ποδοσφαιρική λογική του Νιόπλια και την ποδοσφαιρική τρέλλα του Ολλανδού. Με τον Τεν Κάποτε δεν βλέπαμε μπάλα (κακά τα ψέμματα), αλλά παίρναμε βαθμούς (πάλι - όχι εγώ - κακά τα ψέμματα). Με τον Νιόπλια βλέπουμε μπάλα, αλλά δεν βλέπουμε βαθμούς. Ο “βοηθός” ήταν θρασύς και έπαιρνε βαθμούς που δεν άξιζε, ο “υπηρεσιακός” είναι χέστης και χάνει βαθμούς που δικαιούται.
Θέλουμε λοιπόν έναν κανονικό προπονητή που να συνδιάζει την λογική και τον φόβο του Νιόπλια, με την τρέλλα και την φουστιά του Ολλανδού. Και επειδή το Κατάρ πέφτει μακριά, κάποιος πρέπει να σφυρίξει στον Νιόπλια ότι υπάρχει και η φουστιά στο ποδόσφαιρο. Η φουστιά είναι αυτή που μηδενίζει τις διαφορές στα budget και κάνει ομάδες σαν τον Panathinaikos να κερδίζει την Ιντερ στο Μιλάνο, και την Βέρντερ στην Βρέμη με 3 - 0 σετ. Που δίνει την δυνατότητα στον ΠΑΟΚ να νικάει κάποια ομάδα (ονόματα δεν λέμε) με 6πλάσιο προϋπολογισμό. Που κάνει τον Ντουγκλάο (την πανύψηλη χελώνα που ξέρει μπάλα) να ρίχνει στο άνετο από ένα μπαλάκι σε Καντέ και Σαριέγκι μέσα στο ΟΑΚΑ. Που κάνει τον Μουσλί να μοιάζει ότι ξεπερνάει σε ταχύτητα τον Τζιμπρί, και να περνάει σαν σκ@τ@ τον Σιαριέγκι. Που κάνει τον Γκαρσία να ξευτιλίζει τον καλύτερο Ελληνα τερματοφύλακα και (για να τα λέμε όλα) να κάνει τον γαύρο να νιώθει αδικημένος που μας έριξε μόνο δύο αυγά μες το τηγάνι.
Λίγη πονηριά δεν βλάπτει βρε ΝΝ μου, και αν χρειστέι πάρε τηλέφωνο τον ΤΤ. Δικός μας είναι, θα το σηκώσει …
23 Φεβρουάριος 2010 στις 19:12
Ειναι αστειο να καθεται καποιος γαυρος και να μιλα για πρεσβη και ευρωπαικη καταξιωση οταν δε γνωριζει τα βασικα αλλα παπαγαλιζει οτι του πασαρουν. Η ευρωπαικη ιστορια της καθε ελληνικης ομαδας ξεκινα λοιπον απο το 1955 μεχρι και σημερα οπου η ουεφα εχει τα αρχεια της,σωστα;Ουτε τη τελευταια 5ετια ξεκινησε επειδη βολευει καποιους,ουτε πριν 10 χρονια αλλα απο το 1955!!!
Απο το 1955 λοιπον μεχρι και σημερα οποιος βαλει κατω ολα τα ευρωπαικα παιχνιδια θα καταλαβει ποιος ειναι ο πραγματικος πρεσβης και οχι αυτος των…αεροδρομιων. Ειναι απλη λογικη οπως τη παρεθεσε πολυ απλα ο foddas και τεκμηριωμενα.
23 Φεβρουάριος 2010 στις 20:46
Ρε σεις @καινούγιοι,
Μην τον παίρνετε σοβαρά τον @ΚΚφίτσα…
Πρεφιασμένος, δικός μας -αν και γαβρίγαβρος- είναι αυτός.
Επίτηδες το κάνει για να σπαταλάτε το χρόνο σας…
Λίγο χιούμορ δεν έχετε πια;
Ρε συ @Φώντα
Θα μας διώξεις και τους (λιγοστούς) άλλους μ’ αυτά που γράφεις…
Ετσι όπως πας, θα μας γράψεις και για το Γουέμπλεϋ στο τέλος, θα πλακώσουνε οι γραφικοί με τις Δέσποινες και τα τοιαύτα,
θα αρχίσουμε τα άκγα-ούγκα, θα σε κόψει πάλι ο Μαρκάκης και φτού κι’ απ’ την αρχή…
ΥΓ
Πάντως, με τόσο άδικο που είχες επι της ουσίας και στο τέλος να του ρίξεις και τάπα και να το παραδεχτεί δημοσιεύοντας τους διαλόγους, ζητώντας και συγνώμη…
Σωστός κι ο δικός σου, ε;
Κατάλαβες τοιουτοτρόπως, ότι δεν πρόκειται για ένα οιοδήποτε βλόγ εδώ πέρα και τοιουτοτρόπως επίσης, μπορείς να λές ότι μ@λα@κία θες, αλλά να ξέρεις ότι θα φάς αζβέστη με τον ένα ή τον άλλο… τοιουτοτρόπο.
Σρλούπ!
Τι λές και συ αγαπούλα;
23 Φεβρουάριος 2010 στις 21:38
Εγώ πάντως εκτιμώ τον Πάλι και τον προτείνω για άμεση αξιολόγηση και τοποθέτηση από τους προέδρους της Σκιώδους Διοίκησης, του Π.Ε.Σ.Τ.Α. και του Π.Ι.Π.Ι.Ν.Ι.Α., κ.κ. JZJ, Ζβαν και Δανό. Ο Πάλις έχει φοβερές δυνατότητες. (α ρε Αντωνίου, σέσκισα στο σκάουτινγκ).
Υ.Γ.1. το Νουνού πάντως έγραψε
Υ.Γ.2. Βρήκα το πρόσωπο που περιγράφει ο Πάλις: ο Νικολό Αναστό.
23 Φεβρουάριος 2010 στις 21:39
και ο Χατζηπατέρας! Απ’ όταν βρήκε τη φατσούλα τη γουρλομάτικη κάνει πάρτυ!
23 Φεβρουάριος 2010 στις 22:18
@FODDAS
ΦΙΛΕ ΦΩΝΤΑ, ΞΕΚΙΝΑΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΖΟΡΒΑ. ΕΓΩ ΤΟΝ ΚΡΟΑΤΗ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΩ ΓΚΕΛΙΝΟΒΙΤΣ ΑΛΛΑ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΑΔΙΚΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΚΟΛ ΔΕΣ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΜΛΟΓΚ ΤΟΥ Ο ΒΑΣΙΛΑΡΑΣ (ΔΕ ΛΕΩ ΤΟ ΣΑΙΤ ΘΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΝΟΜΙΖΩ):Και το λέω γενικά και όχι μόνο για την Τούμπα όπου κατ’ εμέ στο δεύτερο γκολ μεγαλύτερο μέρος ευθύνης έχει και ο Τζόρβας και μικρότερο ο Σαριέγκι.
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΑΔΙΚΩ ΤΟΝ ΝΙΟΜΠΛΙΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΟΤΣΑ ΚΑΙ ΚΥΡΑΣΤΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ Η ΠΡΑΓΜAΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ. Ο ΡΟΤΣΑ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΗΛΕΙΑΚΟ, ΗΛΥΣΙΑΚΟ , ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΞΑΝΘΗ ΠΡΙΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ, ΕΝΩ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΑΣΤΑΣ ΑΠΟ ΠΑΝΗΛΕΙΑΚΟ,ΕΘΝΙΚΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΗ.
ΑΡΑ Ο ΝΙΟΜΠΛΙΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΧΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΣΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΣ ΟΝΤΑΣ ΒΟΗΘΟΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΤ ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ ΜΕ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΕΙ ΛΕΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ.
ΚΑΙ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΑΣΤΑ ΓΡΑΦΑΝΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΟ ΡΙΧΝΕΙ ΛΕΥΚΗ ΠΕΤΣΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ προσληψη του ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΣΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟΝ ΝΙΟΜΠΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΟΝ ΤΟΥ ΗΤΑΝ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΜΙΚΡΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΑΝ ΕΚΛΕΚΤΟΡΑΣ (ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΣΧΕΔΟΝ ΩΣ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΤΕΛΛΩΝ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΩΡΑΙΑ ΣΑΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΑΥΣΤΗΡΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΜΑΤΣ ΚΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ.
ΚΑΙ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΝΑ ΧΑΘΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ ΤΑ 28 ΕΚ ΤΩΝ ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ ΟΜΙΛΩΝ, ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΛΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΝΙΟΜΠΛΙΑΣ.
24 Φεβρουάριος 2010 στις 1:02
Στέλιο ξέρω ότι άλλοι δημοσιογράφοι καλύπτουν Ολυμπιακό αλλά θα μ’ ενδιέφερε η γνώμη σου για το αποψινό παιχνίδι. Για μένα το αποψινό ήταν το καλύτερο ευρωπαϊκό του φετινού Ολυμπιακού, με τους δεδομένους παίκτες. Η άμυνα - και τα τέσσερα μπακ- κράτησε καλά απέναντι σε επίθεση φωτιά (όπως έχουμες δει σε άλλα ματς εφέτος) που έκανε μόνο μία ευκαιρία, το σουτ άουτ του Βέντελ στο τέλος. Τα χαφ πήγαν καλά αμυντικά αν και υπήρχε το μόνιμο πρόβλημα της πάσας μπροστά. Παρ’ όλα αυτά κάναμε κάπου 5 ευκαιρίες και μας ακυρώθηκε νομίζω κανονικό γκολ. Όλα αυτά απέναντι σε ομάδα με σπουδαίες φετινές προδιαγραφές. Λίγη τύχη χρειαζόταν που υπήρχε σε προηγούμενα παιχνίδια αλλά σ’αυτό απουσίασε.
24 Φεβρουάριος 2010 στις 1:12
@ Ρεσύ ένα……
Ο Πάλις μήπως είναι αυτός που με έβρισε κάποτες και τον έφαγε η μαρμάγκα ;;
Aγαπούλα , σήμερα ο γάβρος με ένα γκολίδι από τους Φρανσουάδες , που μου φάνηκαν
μιά κλάση αργότεροι από τους Φαφακούλους που παίξαμε εμείς , δεν είναι σα να νίκησε στην Ευρώπη ;;;;
Ο Σουηδός πάντως πίσω είναι σκέτη απόλαψη.

Σκληράδα , τσαμπουκάς , δάσκαλος και σκύλος σέντερ μπάκ. Παπάδες θα κάναμε αν είχαμε διοίκηση και τεχνικό διευθυντή
Που ανακάλυψαν τον Μέλμπεργκ και τους τον πήρε ο Θείος
Κι αυτος ο Κογκολέζος μπροστά , δυό χρόνια χωρίς παιχνίδια σχεδόν και τη ρημάδα τη σπιρτάδα
δεν την έχασε. Στη μπούκα και στη χωσιά ο κοντοστούπης !!!!!
Και τα κοκόρια του γεννάνε του Χοχού.
Φαντάζεσαι τα Πειραικά αγνά βουτύρατα της Ευρώπης χωρίς αυτούς τους δύο ;;;;
ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΩΡΑ……ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΕΙΣ
Ποζισιόν Ντιφισίλ αγαπούλα
ΥΓ @ Φώντας ενατίον @ Μεμά !!!
Η αναβίωση της μεταπολεμικής παράνομης μπαρμπουτιέρας
24 Φεβρουάριος 2010 στις 7:15
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι του αξίζει το “Γκαλίνοβιτς της αγωνιστικής, αλλά τα λάθη του σε βάθος χρόνου είναι λίγα (για το χρόνο συμμετοχής του). Εχει πρόβλημα στις εξόδους, αλλά θα μάθει. Θα έχει μέλλον καλύτερο από τον αλουμινά, αρκεί να μη βγει και αυτός Γενίτσαρος. Εδώ στην καμπούρα μας μαθαίνουν κοτζάμ προπονητές, το δικό μας παιδί δεν θα μάθει; Για τον Τζόρβα μιλάω.
Και για όσους την πέφτουν στον φίλο τον Ολυμπιακό, εγώ διαφωνώ … Θα έλεγα μάλιστα ότι εν πολλοίς συμφωνώ μαζί του, γιατί 2 - 3 χρόνια τώρα ο γαύρος (μαζί με τον Παναθηναϊκό) είναι οι μόνες ομάδες που διεκδικούν το “Panathinaikos”. Να είστε αντικειμενικοί (όπως εγώ).
Στην Ευρώπη να είμαστε με τις ελληνικές ομάδες. Και βέβαια ήταν λάθος μου εχθές που πανηγύρησα το γκολ των Γάλλων με τρόπο ανάλογο με αυτόν του γκολ του Εργοτέλη (στο τέλος θα με διώξει η γυναίκα μου - συνέχεια την τρομάζω). Μέγα λάθος. Υπόσχομαι στην επόμενη φάση του CL να είμαι με τους γαύρους … (ουουουχαχαχαχα ουχαχαχαχαχα ου ου ου ουχαχαχαχα).
Το μόνο που με χάλασε εχθές ήταν που δεν είδα Ντιόγκο. Αφού μετά έκανα zapping για Cartoon για να ρεφάρω. Στέρηση είχα πάθει. Ευτυχώς που έπαιζε ο αεροβολάς με το κουρεμένο φρύδι. Αντε να τον πετύχεις έξω, να σου πει ότι είναι ποδοσφαιριστής και να τον πιστέψεις. Είναι σαν κάτι γκομενίτσες, που αφού σχολάσουν από την φάμπρικα το πρωϊ, όταν τις ρωτήσεις τι δουλεία κάνουν, δηλώνουν τραγουδίστριες.
@ενας
Δυστυχώς έχω για ένα χρόνο στέρηση δυνατότητας αξιολόγησης από επιτροπές. Πάντως σ’ ευχαριστώ που νομίζεις ότι έχω δυνατότητες. Κορόϊδο πιάνεσαι …
24 Φεβρουάριος 2010 στις 9:38
Εχω μιά υποψία.
Τον Κοσκοφίτσα πρέπει να τον έχουνε σύμβουλο στον Πειραιά:
“Κοιτάχτε να δείτε, τους λέει. Μή μασάτε με το βάζελο τον πρέζβη. Π@π@ριές.
Και μεις πρέζβηδες είμαστε. Εύκολο είναι το κόλπο:
Κάνεις την κότα μέχρι το 80′, τρώς και κανα γκόλ για το ξεκάρφωμα και μετά, ανάβεις τη μηχανή του Ευρω-Θρύλου και τους το γυρίζεις ανάποδα το μάτς. Καλύτερος είναι δηλαδή ο Λάζαρος;”
Τζίνιους!
Σκοντάψανε όμως πάνω στον αλήτη τον Εγγλέζο.
Δεν έχουνε και coach NN να πετάξει αιφνιδίως μέσα τον Πάντο και η δουλειά έγινε ροϊδο…
Οπως τόπε η αγαπούλα. Ποζισιόν ντιφισίλ το… πρεζβιλίκι
24 Φεβρουάριος 2010 στις 10:02
@Αγαπούλαν:

Τί φταίει ρε η διοίκηση και ο τεχνικός διευθυντής;
Αφού ρωτήσανε τον καθ’ ύλη αρμόδιο τεχνικό της ομάδος και αυτός τους απάντησε ότι ο Μέλμπεργκ είναι “σεντερ-μπάκ ορντιναίρ”
Xωρίς ντρίμπλα, χωρίς τρανζίσιον, χωρίς μπούκες, χωρίς εκτελεστική iκανότητα…
Λειψό σέντερ μπάκ δηλαδή.
Είναι αυτό το πράμα “φαντάστικ πλέϊερ” που ψάναμε εκείνη την εποχή;
Οχι, πες μου…
24 Φεβρουάριος 2010 στις 11:14
Φίλε ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑ τα λες ωραία, σύντομα, και εύστοχα. Μπράβο. Τώρα, δίκιο ή άδικο, επιμένω ότι η λογοκρισία δεν χρειαζόταν. Όσο για το κατεβατό της αλήθειας, το παρέθεσα για ένα κυρίως λόγο: Ας υπάρχουν αυτά τα στοιχεία γραμμένα κάπου, ώστε όταν οι γαύροι ρίχνουν κλεφτές ματιές στα δικά μας, να τα διαβάζουν και να συνέρχονται λίγο από τη μόνιμη μαστούρα που βρίσκονται. Να είσαι καλά.
24 Φεβρουάριος 2010 στις 11:21
Φίλε Σάββα, αν ανατρέξεις στα διάφορα blogs εποχής Ολανδού, θα δεις από πότε ουρλιάζω να γυρίσει ο Ρότσα στον ΠΑΟ. Ο Ρότσα δεν γύρισε, αλλά να είσαι σίγουρος ότι αν αφήσουν το Νιόμπλια να δουλέψει, θα δούμε σύντομα άλλον ένα Ρότσα. Τα δικά μας παιδιά μπορούν να πονέσουν την ομάδα όπως εμείς, κανείς ξένος τουρίστας. Όσο για τον Τζόρβα, είναι ό,τι καλύτερο έχουμε. Αν έρθει άλλος καλύτερος, τότε πάω πάσο.
24 Φεβρουάριος 2010 στις 14:19
> JZJ
Δεν θυμάμαι κάτι. Αλλα εγώ δεν θυμάμαι γενικότερα γιατί έχω νεανικό Αλτσχάιμερ. Ούτε πόσο ήρθε χτές ο ΟΣΦΠ δεν θυμάμαι… 1-1 νομίζω στο 90.
24 Φεβρουάριος 2010 στις 18:50
@ο ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ
“… Ο Πάλις μήπως είναι αυτός που με έβρισε κάποτες και τον έφαγε η μαρμάγκα …”
Βρε Χατζημπαμπά μου, αν εσένα σε λένε Χατζημπαμπά, εγώ είμαι χαζομπαμπάς δύο βαμμένων βάζελων, που δεν τους επιτρέπω να βρίζουν (στα σοβαρά) επ’ ουδενί. Πως θα μπορούσα λοιπόν να τους το επιβάλλω, όταν εγώ βρίζω δημοσίως, και μάλιστα έναν συνβάζελο με προφανές καλό χιούμορ; Λάθος κάνεις και σε συγχωρώ…
@ένας
Καλά θυμάσαι 1-1 ήρθε. Στο αμερικάνικο football το γκολ θα μέτραγε, αφού στη φάση του 90′ ο Νταρμπισάϊρ (θυμίζει τις κάλτσες Μπερκσάϊρ) ρίχνει κάτω τον τέρμα και τον κεντρικό. Γκολάρα θα ήταν.
Υ.Γ: Μαρμάγκα. Ετυμολογία: Λέξη ίσως αλβανική, merimangë (αράχνη).
Ουσιαστικό: Θηλυκό. Εννοούμε την δηλητηριώδη (μαύρη) αράχνη
Εκφραση: για κάποιον/κάτι που εξαφανίστηκε χωρίς να αφήσει ίχνη.
Πηγή: Βικιλεξικό.
24 Φεβρουάριος 2010 στις 20:05
Διαβάζω κι εγώ στα μπλογκς: Αν αφήσουνε το ΝΝ κι αν αφήσουνε το ΝΝ. Ποιός τον “πιάνει” δηλαδή; Ποιός τον πιάνει δηλαδή που δεν έπιανε και τον προηγούμενο; Που δεν θα πιάνει και τον επόμενο; Αλλά όταν πιστεύετε ότι τον κύριο λόγο στις μεταγραφές τον είχε ο προπονητής, άντε εις υγείαν και καλή επιτυχία. Αλλά δεν μιλάνε οι Ελληνάρες μας… Ποιός πήρε την απόφαση να “ξεκουραστούνε” με τη Ρόμα; Νόμπλιας ή άλλος; Και γιατί τους παίρνει μαζί τότε και κουβαλάνε τις βαλίτσες και ξεθεώνονται; Το ότι παίζει ο Νίνης βέβαια, μόνο καλό για τη Ρόμα δεν είναι. Άλλα άσε γιατί έτσι γουστάρουνε έτσι κάνουνε. Στο τέλος το ταμείο. Για να δούμε, θα θυσιάσουμε το πρωτάθλημα για την Ευρώπη ή θα φιμώσουμε παπαγαλάκια πάλι;
25 Φεβρουάριος 2010 στις 10:18
@Πάλις:
Ως συνήθως εδώ μέσα, όλες τις ανομίες τις χρεώνουνε στο Χ’Μπαμπά. Εγώ δεν είπα για μαρμάγκα. Ο πρόεδρος-εραστής είπε.
Αλλά μην πιάσεις κουβέντα μαζί του. Δεν θα βγάλεις άκρη
Πληθύναμε πάντως. Στην αναβροχιά και μέχρι να μας ρίξει νέα σπόρια ο Μαρκάκης, αριθμούμε πλέον πληθυσμό: 5+1 (1= ο αγνός φίλαθλος)
Εγώ είμαι σκάουτερ του Φόντα. Ωραίοι οι νέοι και με εποικοδομητικές διαφωνίες, μόνο που επειδή είναι ψάρακες μας διώξανε τα γαβρά άγαρμπα. Και ενώ τους είχα προειδοποιήκει…
Και μιάς και είπα αγνός φίλαθος…
Καιρό έχω να τον αζβεστώσω. (Δεν τον φοβάμαι αυτόν μη φύγει. Είναι ατρόμητος)
@Αγαπητόν Αγνόν Φίλαθλον:
Αντιπαρέρχομαι τον υπαινιγμό του προηγούμενου πόστ και μιας και ο Μαρκάκης δεν σου κάνει την τιμή
(Τι να μας πει άλλωστε για το θρύλο ο Μαρκάκης. Καμμιά κυριλέ ανάλυση θα σου κάνει ως συνήθως)
λαμβάνω το θάρρος να σου πώ ότι δεν χρειάζεσαι ανάλυση, αφού την έκανες μόνος σου.
Παρουσιάστηκες ανασφαλής και τριτοκοσμικός, όπως ακριβώς και η ομάδα σου και όλοι οι υπόλοιποι γαβρέοι εις τους αιώνας:
Πρόσεξε αυτοανάλυση:
Α) Για μένα το αποψινό ήταν το καλύτερο ευρωπαϊκό του φετινού Ολυμπιακού.
Και διευκρινίζεις σε δευτερεύουσα πρόταση:
“με τους δεδομένους παίκτες”
- Συνάγω: Ο θρύλος δεν είναι αυτό που βλέπετε. Είναι κάτι πολύ σπουδαιότερ, αλλά δεν του φαίνεται (χρόνιο πρόβλημα του γάβρου)
Β) Η άμυνα - και τα τέσσερα μπακ- κράτησε καλά απέναντι σε επίθεση φωτιά
Διευκρίνηση σε δευτερεύουσα πρόταση, εντός παρενθέσεως: “όπως έχουμες δει σε ΑΛΛΑ ΜΑΤΣ εφέτος”
- Συνάγω: Αντιμετωπίσαμε κολοσσό και τα καταφέραμε. Μην κοιτάτε που δεν του φαινότανε
(χρόνιο πρόβλημα και του Ελληνος γενικότερα: “είμασταν πάντοτε παιχτάρες…” πως λέει το άσμα;)
Γ) …Που έκανε μόνο μια ευκαιρία, το σουτ άουτ του Βέντελ στο τέλος.
- Συνάγω: Σχεδόν μονότερμα τον παίξαμε τον κολοσσό. (επί 80 λεπτά εμείς οι άμπαλοι, τη Στουτγάρδη βλέπαμε
Δ) Τα χαφ πήγαν καλά αμυντικά αν και υπήρχε το μόνιμο πρόβλημα της πάσας μπροστά. Παρ’ όλα αυτά κάναμε κάπου 5 ευκαιρίες
- Συνάγω: Φαντάσου να είμαστε και αυτό που ΔΕΝ είδατε. Στα δίχτυα θα τους είχαμε χώσει τους ευρωπαίους κολοσσούς
Ε) και μας ακυρώθηκε νομίζω κανονικό γκολ.
-Συνάγω: Τι να συνάγω; Κολαούζο δεν θέλει. Μπορντώ από παιδιά οι διατητές. Από την εποχή Παλοτάϊ…
Στ) Όλα αυτά απέναντι σε ομάδα με σπουδαίες φετινές… προδιαγραφές. (ΣΣ: σκέτες προδιαγραφές, μην γίνει και παρεξήγα)
Λίγη τύχη χρειαζόταν που υπήρχε σε προηγούμενα παιχνίδια αλλά σ’αυτό απουσίασε.
Συνάγω: Καταραμένη τύχη. Με όλους τους παλιοτελευταίους κληρώθηκα φέτος. Ακόμα και η Μπορντό, από τους 15 η χειρότερη ήτανε.
Χάθηκε να ρίξει ένα τελευταίο διωράκι ύπνο ο Πανάγαθος;
Γι΄αυτό σας αγαπάμε βρε!
ΥΓ: Τράβα δες αν θέλεις τι λέγαμε εμείς για τη Ρόμα (που και καλύτερη είναι και ιστορικότερη είναι και την νικήσαμε στο κάτω κάτω…)
“Να μασάς και να φτύνεις ήτανε ο ΠΑΟ επί 80′…”
Αλλά DNA, μπλα-μπλα… πρέσβης… μπλα-μπλα…
Ευρωπαίοι και με γνώθι σεαυτόν…
25 Φεβρουάριος 2010 στις 11:29
@ Χατζηαγαπουλάκιν
Χωρίς παίκτες , παίρνεις πρωτάθλημα Ελλάδος.
Χωρίς προπονητή , παίρνεις το ντάμπλ , στο λέω….Σεγκούρα
Χωρίς διοίκηση παίρνεις , ότι και τα αγαλματένια κορμάκια απ’τον JAN
Το εργαλείο του σμηλέματος των !!!!!
Δεν είναι ότι δεν πήραν τον Σουηδό. Τον σερβίρησαν και στον σκάουτερ Χρυσικόπουλο
Axaxouxa
Μ’ΕΝΑ ΖΜΠΑΡΟ ΔΥΟ ΠΙΠΟΝΙΑ
( Πιπόνι = το πεπόνι στα βλάχικα )
ΥΓ Πήραν όμως σεντρεμπακαδούρα το Γενάρη ε ; ΤΟΝ ΙΩΣΗΦ ΔΕΝΥΠΑΡΧΟΓΛΟΥ !!!
Να δείς που μετά τα πλέι οφ η Εθνική Ελλάδος θα πάει κατευθείαν στο Μουντιάλ και καπάκι στα προκροματικά Πλατινουά
Και ο Ντουγκλάο ΤΑΜΑΜ θα ήταν , μόνο και μόνο να ξεκουράζεις κάπως αξιόπιστα τις αμασχάλες του
Γάλλου και του Βάσκου , που τους βάζεις να κρατήσουν τρία καρπούζα , όταν ακόμα και το μάγκο (Βαρούχα-λίγκ)
τους φεύγει απ’τις κλειδώσεις
@ Πάλις
Ok το πιάσαμε το υποννοούμενο. Και καλά μου μπέρδεψες τις αγαπούλες , από τις τύψεις των παρελθόντων ύβρεων
Συγχωρεμένος any way
25 Φεβρουάριος 2010 στις 12:00
ΤΙ τσιμπατε ρε κυριζια. Απλα ηθελα να σας φυτιλιασω λιγο για να χει δουλεια ο Στυλιανος να σβηνει υβριστικα,προσβλητικα κλπ ποστς…. καλα σας λεει ο ΧΑΖΟΝΤΑΝΤ :p
Απο κει και περα χωρις να μπαινω στην ουσια, δεν μπορεις να συγκρινεις με στατιστικα οταν ο ενας παιζει ουεφα και ο αλλος τσουλου. Χωρις να μπαινω στην ουσια, και για να μη μου τα ζαλισετε θα πω οτι ειστε ανωτεροι στην Ευρωπη γιατι βαριεμαι να μαλωνω και κυριως γιατι χαρη και σε αυτο το παραμυθι εχουμε χτιστει την αυτοκρατορια στην ελλαδα γιατι χανετε το προσανατολισμο σας κυνηγωντας πορειες :p
25 Φεβρουάριος 2010 στις 12:39
Δηλαδή kkfitιsa να μην ξεκουραστούμε σήμερα πούχει και λιακάδα; Να ξαπλάρουνε οι παίχτες μας στο γρασίδι του Ολύμπικου και να φοβερίζουνε την Άρτα; Πολύ στην πίεση μας βάζεις και θα τα χάσεις όπως πάς τα αποδυτήρια… Ρε μ’ αυτά που μας κάνετε και που μας λέτε ξέρετε τι θα γίνει; Θα παίξουνε ο Νίνης και ο Μαρίνος που διψάνε, θα αποκλείσουμε τη Ρόμα, και μετά δεν θα μπορείς να βγεις σε μπλογκ γιατί θα λέμε οι βάζελοι: αποκλείσαμε τη Ρόμα με τα δεύτερα.
25 Φεβρουάριος 2010 στις 12:52
Τά ‘δες @ένας;
Ποιός τις γ@…ει τις πορείες, σου λέει ο γάβρος ο σωστός…
Γουέμπλευ εσείς;
CAS εμείς.
Και σου λέει και ο άλλος.
Χαζοί είμαστε εμείς;
Μπορντώ και Μπαρτσελόνα και Τσέλσυ στους 16 εσείς;
Πανιώνιος εμείς!
Απ’ πώς;
Μ@λ@κες θα μας πιάσουνε οι εφταροστεφανωμένοι, νομίζουνε;
25 Φεβρουάριος 2010 στις 15:20
@ ΚΚΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ
Τί να μάς πείς κι εσύ για τη ζωή σου ρε άμπαλο κόκκινο Καρπαζόπουλο
)
Ενα Σαβκο δικό μου με τα μωρά , 20 χρόνια παρακάλια δικά σου για να
καταλήξεις στη γωνιά με τις πιτσίλες !!! (WC
Που σε ζαλίζουμε κιόλας , αυτοκρατορία των Ευρωαισθήσεων
Ελα στο Θείο λύκο που σε περιμένει στην εξοχή.
http://s.enet.gr/resources/2009-09/kokkinoskoyfitsa-thumb-large.jpg
Τσού ρε Φίτσα
25 Φεβρουάριος 2010 στις 17:29
Είναι σαν να συνομμοτούν όλοι εναντίον της λογικής μου. Εντάξει, βαμένος πράσινος είμαι - δεν λέω- αλλά δεν μπορεί ρε αδερφέ να κάνω τόσο πολύ λάθος. Ολοι τον ίδιο αγώνα είδαμε. Πως όλοι θεωρούν άδικο το διπλό της Μπογντώ; Πως όλες οι εφημερίδες εχθές έγραφαν για μεγαλειώδη εμφάνιση των γαύρων; Πως μιλάνε για 6 ευκαιρίες … Τόσο οπαδιλίκι πια, τόσο οπαδιλίκι; ζάφτι …
@ ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ
Sorry, το copy ήταν JAN ZWAN JACOBSEN, στο paste βγήκες εσύ. Να το ψάξεις …
@JAN ZWAN JACOBSEN
Σε ξέρω πως, πότε, ποιος σε έβρισε, αλλά - και μόνο που τον συγχωρείς - είσαι ωραίος. Θυμήθηκα μία αναφορά σου σε μένα και πήγα 2 άρθρα πίσω. Βρήκα το εξής: “Φάνης Πάλις Πετραλιάς , που σουν εσύ ρε χαμένο ;;;”
Οταν το πρωτοδιάβασα νόμιζα ότι ήταν ένα αστείο που δεν καταλάβαινα, και δεν έδωσα σημασία. Τώρα συνειδητοποιώ ότι ήσουν συγκεκριμένος. Προφανώς με έχεις μπερδέψει με άλλον. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να ζητήσω συγνώμη για λογαριασμό του “άλλου” πάλι ή όπως αλλιώς τον έλεγαν. Αμα τον πετύχω θα τον δείρω …
@Μαρκάκης
Από περιέργεια… Μπορούν δύο σχολιαστές να χρησιμοποιούν το ίδιο όνομα; (εννοείται με διαφορετικό e-mail)
Σημ. τ’ Admin: Ναι, μπορούν. Αλλά δεν συνηθίζεται…
25 Φεβρουάριος 2010 στις 18:15
Παίδες δεν ήταν ο Πάλις που είιχε “βρίσει” τον Ζβάν. Θα το θυμόμουνα. Κάποιος άλλος ήτανε που δεν ξαναφάνηκε.
Ρε παιδιά! Τι φατσούλα είναι ο Νουνού. Δεν χορταίνω να βλέπω τη συνέντευξή του από το youtube. Λέει κάτι, σταματάσει, συμπληρώνει, … βλέπει και τι γράφει και ο άλλος στο χαρτί δίπλα του. Δεν ξέρω τι θα κάνει ο ΠΑΟ με προπονητές στο μέλλον αλλά εγώ το Νουνού τον συνήθισα και θέλω να τον βλέπω.
Και το άλλο. Ήρθε ο 10 Κάτε στον ΠΑΟ, είδαν οι λιμανίσιοι πώς γίνεται η δουλειά και τι πά να πεί τακτική στο ποδόσφαιρο, φαγωθήκαν να τον διώξουμε (θυμάστε δήλωση θείου ότι ο ΠΑΟ έχει το καλύτερο ρόστερ με έναν τρελό προπονητή) και τώρα κάνανε κρούση στον ντε Μός! Έχει γούστο να θέλει να φτιάξει ο έφηβος ομάδα… Αλλά τι λέω; Προλαβαίνει ο Μος να φτιάξει τον ΟΣΦΠ σε 5-6 μήνες που θα προπονητεύσει εκεί; Όσο δηλαδή είναι ο μέσος χρόνος ζωής στον κόκκινο πάγκο. Δεν προλαβαίνει.
25 Φεβρουάριος 2010 στις 20:55
@Μαρκάκην:
Τα “bold” πως τα βγάζουν ορισμένοι;
Γίνεται αυτό;
Ζβάν, έγραψε ο δικός σου με το “copy-paste”
Μπαξές είναι ο τύπος.
Μπράβο ρε @ένα σκαουτουράρα!
Ενα copy-paste του Κόουτς-ΝΝ από το σύστημα του Τεν-Περσία της Μπαρτσελόνας και της Τσέλσης, στο Μιλάνο
και γράψαμε ιστορία απόψε.
Μ@λ@κία είπα. Ζβήστο.
Λείπει ο Γκούμας
25 Φεβρουάριος 2010 στις 21:05
@Πάλιν Πετραλιάν:

Μην απορείς καθόλου.
Ολάκερη βιομηχανία βασίζεται βασίζεται στην τεχνική του άσπρου-μαύρου και τούμπαλιν.
Σάμπως παράγουμε και τίποτα με το έλλειμα στα 300 δίς;
Αθλητικές γράφουμε, αθλητικές διαβάζουμε…
Αυτή είναι η δουλειά μας
Γιατί δηλαδή;
Επειδή εσύ διαβάζεις Μαρκάκη, νομίζεις ότι είσαι διαφορετικός;
25 Φεβρουάριος 2010 στις 23:59
> Χ”dad
και περάσαμε αέρας απ’ τη Ρώμη. Ξεκούραζε εσύ Νουνού μου, ξεκούραζε!!!
Είχαμε τα μάτια μας ανοιχτά