Επειδή τα γ@@#μένα τα γραπτά το έχουν αυτό το κακό και μένουν, δεν έχω να πω πολλά αγωνιστικά για το ντέρμπι που τελείωσε πριν από λίγες ώρες με καθαρή και δίκαιη νίκη του Ολυμπιακού.
Ο Ολυμπιακός το πήρε επειδή το ήθελε πιο πολύ και επειδή ό,τι ονομάζουμε «μέταλλο» νικητή είναι μια ιδιότητα επίκτητη, που δύσκολα αποκτάται, αλλά και δύσκολα χάνεται.
Κι ο Παναθηναϊκός το έχασε ακριβώς για τους ίδιους λόγους:
επειδή πιο γυμνασμένη ομάδα, είναι. Και πιο ακριβή εφέτος. Και με μεγαλύτερο βάθος πάγκου. Και μ’ ένα σπουδαίο σκόρερ, που του έχει δώσει 21 γκολ ως τώρα.
Και με δυνατότητα να κάνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου χωρίς να βάλει κι άλλον «παίκτη» στο παιχνίδι. Και με τις καλές του διαιτησίες εφέτος και με τα σέα του και τα μέα του και με την “προεδράρα του που δε μασάει” και όλα τα (ολίγον γραφικά) σχετικά  μ’ αυτό, κ.λπ., κ.λπ., κ.λπ.
Αλλά νοοτροπία νικητή ΔΕΝ έχει. Και δεν μπορεί να έχει, επειδή δεν έχει ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ για να του την εμφυσήσουν. Είτε επειδή δεν μπορούν (διότι δεν το ‘χουν, ρε παιδί μου) είτε επειδή δεν είναι αυτό που κατά βάθος τους ενδιαφέρει. Άλλα είναι που τους ενδιαφέρουν και, αν τύχει και ταυτίζονται και με τα όσα θα ΕΠΡΕΠΕ (κατά την ταπεινή μου άποψη, τέλος πάντων) να θέλει η ομάδα, έχει καλώς. Αν όχι, μπορεί να φάει «κούπα» ο κόσμος, να μη μιλάει –για λόγους σαβουάρ βιβρ, επειδή με γεμάτο στόμα δεν μιλούν.
Για μένα το πράγμα είναι απλό: για δεύτερη φορά εφέτος απέναντι σ’ έναν αποδεκατισμένο Ολυμπιακό, αναγκαστικά απολύτως προβλέψιμο στο παιχνίδι του, ο Παναθηναϊκός παρουσιάζεται φοβισμένος, χωρίς σχέδιο, χωρίς τόλμη, χωρίς ουσία και -το σημαντικότερο- χωρίς καν συναίσθηση της σημασίας που έχει μια δεύτερη ήττα μέσα στη σεζόν απέναντι στον συγκεκριμένο εφετινό “αιώνιο”.
Κι αν στον πρώτο γύρο μπορώ να δεχθώ (για την ακρίβεια, το έχω ήδη δεχτεί εδώ και καιρό, απλά βοηθάω την κουβέντα με τη μετριοπαθή μου διατύπωση) ότι ο Τεν Κάτε είχε παραμυθιαστεί για το τι θα αντιμετώπιζε στο Καραϊσκάκης από όλους -αρκετοί ήταν- όσοι δεν τον γούσταραν άλλο στα πόδια τους, για χθες, δικαιολογία δεν υπάρχει.
Ούτε είναι, για μένα, δικαιολογία για ΟΛΑ ότι επειδή έχει κερδίσει εφέτος σε περισσότερες επαρχίες απ’ ότι άλλοτε, είναι πιο κοντά στον τίτλο.
Σπουδαίος ο τίτλος, αλλά πιο σπουδαίο για μένα είναι ότι κυνηγώντας μανιασμένα αυτόν τον τίτλο, οι «πράσινοι» μεταλλάσσονται σιγά σιγά. Και στο ΟΝΟΜΑ αυτού του τίτλου γίνονται σιγά σιγά όλα όσα κάποτε κορόϊδευαν και απέρριπταν μετά βδελυγμίας:
αφιλόξενοι (στα όρια της βαρβαρότητας), αλαζονικοί, κοντόφθαλμοι, οπορτουνιστές, παρωπιδικοί, ανιστόρητοι, ελαστικής ηθικής και αρχών, προσωπολάτρες, αγελαίοι…
Ή έστω (ας ελπίσουμε, τουλάχιστον), έτσι γίνονται σιγά σιγά οι πιο «φωνακλάδες» απ’ αυτούς –όσοι ίσως δίνουν μεν τον τόνο, με την έντονη παρουσία τους, αλλά δεν αποτελούν και την πραγματική (”σιωπηλή” και λιγότερο “παρεμβατική”) πλειονότητα.
Διότι αν η πλειονότητα αποκόμισε, πράγματι, από το χθεσινό ματς ότι ο Παναθηναϊκός «ήταν άτυχος επειδή είχε δύο δοκάρια» και, γενικά, ότι αφού παραμένει πιο κοντά στον τίτλο, «δεν τρέχει και τίποτε που δεν έχει κερδίσει ούτε ένα ντέρμπι» -έχοντας απολύσει τον Τεν Κάτε επειδή έχασε σε ΕΝΑ- τι να πω; Σηκώνω τα χέρια ψηλά…
Και ένα θυμίζω, προς άπαντες τους «τιτλολιγούρηδες»: και το 2004 πήρε (δύο) «κούπες» ο Παναθηναϊκός, αλλά αυτό το «μέταλλο» του νικητή που λέμε πιο πάνω, ΔΕΝ το απέκτησε. Αντίθετα, τίτλο, στην Ευρώπη δεν κατέκτησε ποτέ. Αλλά επειδή, κατά καιρούς, κυνήγησε εκεί στόχους δύσκολους και τους ΠΕΤΥΧΕ, διαμόρφωσε σιγά σιγά μια νοοτροπία που τον χαρακτήρισε για χρόνια.
Τώρα, ακόμη ΚΑΙ αυτή η νοοτροπία έχει γίνει σφαχτάρι στο βωμό του «τίτλου». Και δε λέω να φανταστεί κανείς τι θα γίνει, λοιπόν, έτσι και… δεν τον πάρει κιόλας.
Ας αναλογιστεί, απλώς, τι έχει γίνει έτσι κι αλλιώς, ακόμη κι αν τον πάρει…

ΥΓ: Ντροπής πράγματα όσα έγιναν κατά την άφιξη του πούλμαν του Ολυμπιακού (το αναφέρω και πιο πάνω, ίσως με λίγο δυσνόητο για κάποιους τρόπο, είναι η αλήθεια). Γελοιότητες καταδικαστέες από οποιονδήποτε σοβαρό άνθρωπο. Επειδή, όμως, η Ριζούπολη απέχει χρόνια πια, αλλά όχι και τόοοσα πολλά, οι τυχόν συγκρίσεις θα ήταν καλό να γίνονται με φειδώ. Σε “λογική”, ήταν απολύτως ίδια με τη Ριζούπολη τα όσα συνέβησαν -κι αυτό είναι το μεγάλο δυστύχημα, το σχετιζόμενο και με κάποια απ’ όσα λέγαμε πιο πάνω. Σε ένταση, έκταση και, πάνω απ’ όλα οργάνωση, σχεδιασμό και πανταχόθεν “περιχαρακωμένη” εκτέλεση, δεν ήταν (ήταν, με τα λόγια του κ. Μώραλη “πέντε λεπτά κόλασης” και όχι μιάμιση ώρα προαναγγελθείσας τέτοιας)-κι αυτό είναι μέγα ευτύχημα…
Όπως ευτύχημα είναι (για τον Παναθηναϊκό το λέω και όχι για τους αντιπάλους του) και το γεγονός ότι παρά τα όσα αφήνει, επικοινωνιακά, να εννοούνται μια κάποια πλευρά της ομάδας (και όσα κραυγάζει κάθε τόσο η άλλη πλευρά), ούτε “πράσινη παράγκα” υπάρχει. Ο Δαλούκας μοίρασε όλα τα “σπόρια” του καρπουζιού στον Παναθηναϊκό χθες και την ίδια αντιμετώπιση είχαν οι “πράσινοι” και σε αρκετά ακόμη παιχνίδια της φετινής σεζόν. Αλλά αυτό απέχει από μια κάποια “πράσινη παράγκα” όσο απέχει το Ιράκ απ’ τους Βροντάδες την Ανάσταση. Σε συνθήκες “παράγκας”, το χθεσινό ντέρμπι θα είχε γίνει ντε και καλά “φιέστα” με τρόπο εύκολο και γρήγορο -όπως αντίστοιχα, το ματς με την Καβάλα θα είχε κάτσει χαλαρά στον “άσο”, το ντέρμπι της Τούμπας τουλάχιστον στο “Χ”, στο ντέρμπι του πρώτου γύρου στο Καραϊσκάκης ο Σισέ δεν θα είχε κοπεί ποτέ με λανθασμένη υπόδειξη οφσάιντ στο 0-0 κ.ο.κ.
ΥΓ 1: Δεν υπάρχουν λόγια για να καυτηριάσουν επαρκώς τη βλακεία όποιου πετάει κροτίδες στο γήπεδο -οποιοδήποτε γήπεδο. Ούτε μεγαλύτερο κρίμα από το να πληρώνει αθώος άνθρωπος την απύθμενη βλακεία κάποιου (μονίμως διαφεύγοντος τη δικαιοσύνη) ενόχου… Κρίμα για την κοπέλλα, κουράγιο και γρήγορη ανάρρωση της εύχομαι από καρδιάς και χαίρομαι που ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε ήδη ότι θα πράξει τα αυτονόητα στο συγκεκριμένο ζήτημα…

ΥΓ 2 -με αφορμή και μια κουβέντα που γίνεται αυτή την ώρα στου Τσάρλυ και αρκετά σχόλια στο προηγούμενό μου ποστ. Ακούστε κύριοι: ΠΟΙΟΣ ακριβώς ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού είναι, εφέτος, υπόδειγμα σταθερά καλής απόδοσης (με εξαίρεση τον Βύντρα του δευτέρου γύρου;) Είναι ο Καραγκούνης; Ο Κατσουράνης; Ο Λέτο; Κάποιος απ’ τα υπόλοιπα μπακ; Ο Σίλβα; Ο Σαλπιγγίδης; Ακόμη και ο Σισέ διαστήματα κακής απόδοσης έχει από ματς σε ματς ή κατά τη διάρκεια κάποιων ματς. Για ποιον ακριβώς, λόγο, λοιπόν, ο ΜΟΝΟΣ ποδοσφαιριστής για τον οποίο γίνεται επίκληση της (αστείας) δικαιολογίας “δεν είναι σταθερός” είναι ο Νίνης; Που, ακόμη κι όταν δεν είναι σταθερός, έχει, πάντως, στο ρεπερτόριό του μια σειρά από κινήσεις που ΟΥΔΕΙΣ άλλος διαθέτει στον Παναθηναϊκό και που είναι εξαιρετικά χρήσιμες για την ομάδα -και δη για την αξιοποίηση του μοναδικού της σταθερού σκόρερ; Έλεος, δηλαδή, πια. Έλεος. Κι όσο για τα περί Τεν Κάτε και “μικρού”, ένα έχω να πω: ο Ολλανδός έκανε μια ΛΕΛΟΓΙΣΜΕΝΗ διαχείριση ενός παίκτη νέου και ταλαντούχου που, όμως, για πρώτη φορά έκανε κανονική προετοιμασία. Του έδωσε λεπτά και, πάνω απ’ όλα, του έδωσε ηθικό. Τώρα δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται μαζί του κι αν ξέρει κάποιος από ‘σας, ας μου πει κι εμένα…

80 απαντήσεις στο “Χάνει τον τίτλο του… “Παναθηναϊκού””
  1. Christos K έγραψε

    Λοιπόν στο εξής ας πάρουμε το μάθημά μας:
    Ο ΝΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΚΑΔΑ!
    Ο ΝΙΟΠΛΙΑΣ ΣΤΟΝ ΟΦΗ!
    (Και ο Αντωνίου σπίτι του)
    Tίποτα λιγότερο…

  2. Oxi allo karvouno έγραψε

    Εχθές στο μετά το 50′ , επειδή τη κατάλαβα τη φάση που θα πάει, δεν “ακολουθούσα” τη μπάλα πλέον. Να φανταστείς το goal δεν το είδα γιατί παρακολουθούσα τη κοπέλα να σφαδάζει από το πόνο κρατώντας το χερι της τραυματισμένο και να τρέχει προς τους υπόλοιπους “συναδέλφους” της.

    Παρακολουθούσα και τους παίχτες μας. Αυτό που είδα 2 φορές (η μία ήταν στο τέλος του 1ου η αλήθεια είναι) είναι ο Σίλβα να κράζει τον Καραγκούνη για λάθος πάσα/σέντρα και ο Κάρα να απαντά με τη γνωστή χειρονομία των χεριών “άντε ρε μ… παράτα μας” προς τον Σίλβα. Είδα επίσης μετά την αλλαγή και την είσοδο του Νίνη, τον Νίνη να ζητάει τη μπάλα στο κέντρο για να ξεκινήσει την επίθεση και ο Σίλβα να κάνει την ίδια χειρονομία ακλουθώντας αμέσως μετά μια σέντρα στο γάμο του καραγκιόζη… Επίσης είδα μετά το γκολ κόσμο στη θύρα μου να πλακώνεται στα μπουκέτα, μύτες να ανοίγουν, φρύδια με αίματα κλπ. Και δεν θέλω να μιλήσω για τη κατάσταση έξω από τις 2 θύρες… ξέρετε ποιες, πριν τον αγώνα.

    Δυο λέξεις μόνο: Μεγάλη παρακμή…

  3. Γιάννης Τ. έγραψε

    Για ακόμα μία φορά κε.Μαρκάκη βάζετε τα πράγματα στη σωστή τους βάση, με κίνδυνο να χαρακτηριστείτε ανεπιθύμητος από κάποιους - χαρακτηρισμός που σαφώς σας τιμά.

    ΥΓ1 Για τον τραυματισμό της κοπέλας ότι και αν πει κάποιος είναι λίγο…

    ΥΓ2 Για το Σωτήρη Νίνη αναρωτιέμαι: το γεγονός ότι στην πρώτη του ουσιαστικά επαφή με την μπάλα έβγαλε την πιο ορθολογική μπαλιά στον Σισέ που είδαμε χθες σε ολόκληρο τον αγώνα, το έχει αξιολογήσει κάποιος?

  4. ένας έγραψε

    Θυμίζω ότι ο ΝΝ έχει κάψει το Νίνη μια φορά. Δύο είναι πάρα πολύ!

    Για το Νίνη, μόνο εξηγήσεις από τη διοίκηση θα ήθελα να ακούσω. Είναι εντελώς παράλογο αυτό που βλέπουμε. Γιατί σίγουρα κάτι τρέχει. Τί όμως?

  5. Σταματης έγραψε

    αναρωτιεμαι ποιο θα ηταν το αρθρο σημερα αν το σκορ ηταν 1-0 ( που θα μπορουσε ανετα να ειναι). Αυτο το αστειο με τα βαρια λογια μετα απο καθε ντερμπυ και καθε στραβοπατημα εχει αρχισει απο γελειο να γινεται ενοχλητικο και εμετικο. Κοιταξτε καλυτερα κυριε Μαρκακη. Η παραγκα ειστε εσεις και οι συναδελφοι σας…

  6. nikos farsala έγραψε

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΕΞΕΠΛΗΞΕΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΣΤΟΝ ΠΑΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΤΛ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΡΑΦΑΝΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ,ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΥΤΟ ΦΥΣΙΚΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ.

  7. markakis έγραψε

    @ ΣΤΑΜΑΤΗ: Καλώς τονε. Και σε καλωσορίζω διότι άλλη φορά να έχεις ξαναμπεί στο blog (ή να έχεις διαβάσει Sportime ή Goal), πραγματικά αποκλείεται. Αντί να αναρωτιέσαι λοιπόν “τι θα γινόταν αν”, τι λες να μπεις στον κόπο να κοιτάξεις κάνα παλιότερο από τα (160 και βάλε) ποστ; Μπορεί να μην έχεις απορίες μετά…

  8. ΘΑΝΑΣΗΣ έγραψε

    Γεια σου φιλέ από Πάτρα γράφω … από ότι καταλαβαίνω εμείς που είμαστε σχετικά μακριά αγαπάμε την ομάδα μας όπως οι έλληνες του εξωτερικού την πατριδα απλά κι αληθινά, ίσως γιατί δεν ξέρουμε τι γίνεται μέσα σ αυτήν την χώρα …
    Έτσι λοιπόν με άλλο μάτι βλέπουμε να υπάρχουν και μέσα στο σύλλογο δυο τάσεις αντίρροπες που το μόνο που καταφέρνουν είναι να μεταλλάσουν την ομάδα σε κάτι άλλο, σε λίγο μόνο το όνομα και η φωνή του Βογιαντζη θα μείνουν να θυμίζουν ότι ήμασταν παναθηναϊκός …

  9. Δημήτρης έγραψε

    Ο ΠΑΟ είναι η μόνη ομάδα που μπορούσε χθες να παίξει μπάλλα και το έδειξε. Το μέταλλο δεν είναι δύσκολο να το έχεις όταν η παράγκα σε σπρώχνει για χρόνια. Μετά αποκτάς αυτοπεποίθηση περισσότερη απ΄τους άλλους. Είδαμε όμως τόσα χρόνια ποιες είναι οι πραγματικές δυνάμεις του θρύλου όταν βγαίνει στην Ευρώπη. Μόλις ο ΠΑΟ πάρει δυο τρία πρωταθλήματα στη σειρά θα έχει κι αυτός μέταλλο, τώρα είναι απολύτως φυσικό να μην το έχει γιατί είναι μια νέα ομάδα, στην αρχή του κτισίματός της, αβέβαιη για τις δυνατότητές της και χωρίς κατακτήσεις τίτλων. Με τις σωστές μεταγραφές και τους τίτλους θα βελτιωθεί και θα βλέπουμε τελείως διαφορετικά πράγματα τα επόμενα χρόνια. Οι φίλοι του θρύλου ζούνε τις τελευταίες χαρές τους.

  10. JAN ZWAN JACOBSEN έγραψε

    Ρε Μεμά θα το πώ.

    Θα το πώ σοβαρά κι ας με κόψεις.

    Ετσι κι έτσι κομένος είμαι στο ξύρισμα πανάθεμα με , γιατί αφήνω μουσάκι
    να αρέσω σε ένα τρελοπίπινο και για να το ισιώσω κόπηκα.

    Θα το πώ ρεσύ κι ας με βαρέσεις.

    Θα το πώ με το χέρι στην καρδιά και η αγαπούλα θα με καταλάβει.

    ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΠΟΛΛΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΡΕ ΜΕΜΑ ;)

    Κι εγώ κι η αγαπούλα σε έχουμε κάνει τζίνι.

    ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΤΕΤΟΙΟ ΩΣΤΕ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΕΝΙΟΤΕ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ :-P

    Tόπα ρε κι ησύχασα και γράψε ότι θέλεις (από τίποτα μέχρι και ακακία ;) )

    Ι LOVE YOU RE MEMAS :mrgreen:

  11. Kωστης έγραψε

    Καλησπερα σας κ.Μαρκακη.

    Εγω πιστευω οτι εξισωθηκαμε με τους Ολυμπιακους με αυτες τις κινησεις που καναμε με τα βεγγαλικα κ τα δακρυγονα και ειναι κριμα.Αηδιασα με αυτο που εγινε μπροστα μας με την κοπελα κ θα ηθελα για μια φορα να γινει κατι σωστο σε αυτη τη χωρα με αυτον που πεταξε το βεγγαλικο…Ξερουν ποιος ειναι.
    Εξαλλου -για να δειτε ποσο μπιπ ειμαστε σαν λαος- βγαινει στις οθονες “Φιλαθλοι μην χρησιμοποιειται συσκευες λειζερ γιατι εμποδιζουν την διεξαγωγη του αγωνα” μετα που δεν ειχε γινει κατι γραφουν παλι στις οθονες “Παρακαλειται ο φιλαθλος που καθεται στη θυρα 3 να σταματησει να χρησιμοποιει συσκευες λειζερ” (!!!)

    Ε αφου ρε π@π@ρα τον βλεπεις ποιος ειναι κ που καθεται γιατι δεν τον συλλαμβανεις ειτε οταν βγαινει ειτε μετα απο μια μερα σπιτι του με τη φωτογραφια που να τον δειχνει οτι το κανει αυτο με το λειζερ?

    Επισης σαν κατοχος διαρκειας θελω να ενημερωσω οτι θα στειλω γραμμα μονος μου ή θα στειλω γραμμα διαμαρτυριας με υπογραφες πολλων σαν εμενα στην ΠΑΕ που ενω ειχαν διαρκειας ΔΕΝ εκατσαν στη θεση τους γιατι μπηκαν τσαμπατζηδες κ αλλοι χωρις ελεγχο.Πρεπει να καταλαβουν πολλοι στην μπανανια που ζουμε οτι το να εχω διαρκειας μου δινει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να εχω ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ την θεση μου βρεξει χιονισει.Δεν παει να μπω στο γηπεδο στο 56΄….Η θεση μου ΟΦΕΙΛΕΙ να ειναι κενη και οχι να καθεται ο καθε τυχαιος που παει ΜΙΑ φορα ολη τη χρονια να δει ενα αγωνα κ αυτον τζαμπα και εγω επι 90 λεπτα να ειμαι ορθιος στα σκαλια.
    Οταν δε το ειπα σε σεκιουριτι μου ειπε “ε τι να κανουμε δεν βλεπεις πως ειναi;” κ ενας αλλος μου ειπε ” ε τετοια ωρα που ηρθες” δηλαδη συγνωμμη που δουλευα μεχρι τις 6 κ δεν ημουν απο τις 4 εκει περα…ΚΑΙ για επιστεγασμα του μπροστινου μου του κλεψαν το πορτοφολι στα σκαλοπατια ενω περναγε τον κοσμο για να τα κατεβει…Αλητεια

    Οποιος ηταν στην ιδια μοιρα με μενα παρακαλω να μου το πει να βαλουμε το ονομα του να το στειλουμε στην ΠΑΕ…

  12. elladan έγραψε

    Στελιο εχω την εντυπωση οτι σημερα πιο πολυ πικρα εβγαλες παρα αντικειμενικοτητα. Συμφωνω απολυτως μαζι σου στο θεμα Νινη και φυσικα και για τα επεισοδια. Μου εκανε εντυπωση σημερα οτι μιλωντας με Ολυμπιακους σοβαρους και μεγαλης ηλικιας ακουσα το επιχειρημα οτι : η διαφορα Παναθηναϊκου-Ολυμπιακου ειναι οτι οι μεν μπηκαν στη Ριζουπολη και χεστηκαν και οι δε μπηκαν χθες και κερδισαν…Και δεν πιστευα στα αυτια μου. Ειναι προφανες οτι κατα βαθος καταλαβαινουν το μεγεθος της ατιμιας τους εκεινη τη μερα ( για τη βλακεια των παραγοντων του ΠΑΟ τα εχουμε πει αλλοτε ) και προσπαθουν να βρουν αλλοθι για να “ισοφαρισουν”.
    Ομως για μενα χθες συνεβη το εξης απλο: ο Παναθηναϊκος δεν εβαλε γκολ στο πρωτο ημιχρονο που ηταν καταιγιστικος - δε νομιζω να διαφωνει κανεις οτι ΜΙΑ ευκαιρια να ειχαν κανει γκολ θα εγραφε πολλα στο τελος - ενω στο δευτερο αρχισε σιγα-σιγα να τον καταβαλλει η κουραση απο την Πεμπτη, εφαγε γκολ με κεφαλια απο την καρδια της αμυνας του, σαν να λεμε τ’ειχες Γιαννη τ’ειχα παντα και οτο ολοκληρωνει ο προπονητης του με το να βγαλει το Σιμαο και να αφησει πισω τους τρεις επιθετικους του Ολυμπιακου να αλωνιζουν.
    Προσωπικα αυτο που με ενοχλησε χθες ειναι οτι καταλαβα πως ο Νιοπλιας δεν το ‘χει. Δε μπορει να κανει τετοια κινηση πανικου και να αδειαζει το κεντρο του λες και παιζει με καποιον ουραγο, οταν ΞΕΡΕΙ την κατασταση της αμυνας του. Οπως δε μπορω να καταλαβω τη μανια του με το Ρουκαβινα τον τελευταιο καιρο. Εν τελει νομιζω οτι χθες αδικησε τοον εαυτο του και για μενα απεδειξε οτι δεν εχει τα κορτσια να πεταξει εξω τον Καραγκουνη ή τον Σαλπιγγιδη, για να μην τους στενοχωρησει ή για οποιον αλλο λογο του ερχεται.
    Διαφωνω μαζι σου και ως προς την αλλοιωση του χαρακτηρα ως ομαδα. Αν ηταν ετσι μετα απο τοσα σκωτσεζικα ντους ο κοσμος θα ειχε ξεσηκωθει ΑΚΟΜΑ και να προηγειτο στη βαθμολογια. Και απο ο,τι εχω ακουσει το “πρωταθλημα παση θυσια” δεν μου προκυπτει ως επιχειρημα οπαδου του Παναθηναϊκου.
    Το πρωταθλημα φετος θα το παρουμε κυριως επειδη δε μπορει να το παρει καποιος αλλος. Ας ελπισουμε οτι η χθεσινη ηττα θα λειτουργησει ευεργετικα ωστε να δουμε ειλικρινα τις αδυναμιες μας και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να τις διορθωσουμε.

  13. Μακύνεια ΔΗΜΟΣ έγραψε

    ΚΑΛΛΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΟ-ΔΕΝΕ
    ΠΑΡΑ ΜΠΑΛΚΑΝΟ-ΓΥΡΕΥΕ
    ( ΟΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΦΑΝΕΛΛΑ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ )

  14. ge aibal έγραψε

    αν καταλαβα καλα οταν λες μεταλλασεται εννοεις τον ευρωπαικο οιστρο που εχει αυτη η ομαδα θα διαφωνησω διοτι ειδικα φετος ο πρωταθλητης εξασφαλιζει ανετη προετοιμασια σε μια χρονια μουντιαλ και κατα 90τοις εκατο και τον τιτλο του 2011 οσο για την ευρωπη που ειναι η αρρωστια μας εχουμε καιρο για προκρισεις στο τσαμπιον λιγκ αλλα ελεος μη μηδενιζουμε τα παντα για μια ηττα απο τον αιωνιο εγω ειδα μια ομαδα στο γηπεδο που αν και θα μπορουσε να παιξει και για την ισοπαλια δεν το εκανε απλως η ομαδα φαινεται βιαστικη να αποδειξει τα παντα απο την πρωτη στιγμη δεν εχει υπομονη αλλα αυτα θα τα κανουμε απο του χρονου εκτος κι αν πιστευεις οτι ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ οποτε παω πασο

  15. κούκος-αηδόνι έγραψε

    Το πρόβλημα κύριε Μαρκάκη είναι οτί δεν έχουμε Παναθηνα’ι’κούς στην ομάδα.Με έναν πρώην Ολυμπιακό,έναν νύν και αεί Παοκτζή και έναν Αεκτζή- η ομάδα δεν πάει μπροστά.Δεν αποκτά Παναθηνα’ι’κή νοοτροπία!Φυσικά στην κορυφή της πυραμίδας ο Παρ-τυπάρας που για να μην μπεί εντεκάδα πρέπει να πάρουν εμπρός Θεοί και Δαίμονες.Μεγάλο κρίμα για Νιόπλια.Μου θυμίζει κάτι γέρους στο σταθμό “Μοναστηράκι” που mind the gap μια ώρα πρίν επιβιβαστούν.Φοβάται και τη σκιά του!Οι κύριοι πολυμετοχικοί ας δώσουν τα κλειδιά σε ένα ξένο προπονητή με ταλέντο και χωρίς βαρίδια παντελώς είδους,μπας και δούμε ‘Παναθηνα’ι’κή’ νοοτροπία επιτέλους….

  16. ΓΙΩΡΓΟΣ έγραψε

    Τη στιγμη που ολοι οι Παναθηναϊκοι ξερουμε εδω και δυο χρονια οτι θελουμε κεντρικο αμυντικο Α΄επιλογης και οι υπευθυνοι της ομαδας (Αντωνιου, Τεν Κατε, Νομπλιας, Πατερας κ.λ.π. ) δεν προχωρουν στην αποκτηση του προφανως ή ειναι ασχετοι ή δεν θελουν να προχωρησει η ομαδα.
    Την επιλογη τους αυτη την εχουμε πληρωσει ακριβα, και στην Ευρωπη και στην Ελλαδα.
    Ακομα και χθες.
    Εινα σιγουρο οτι με εναν κορυφαιο κεντρικο αμυντικο θα προχωρουσαμε στην Ευρωπη. Ολα τα γκολ μπηκαν απο το κεντρο της αμυνας και με την “συμβολη” του “τροχονομου” Γκαλινοβιτς.
    Δεν εχουν κανενα σεβασμο στον κοσμο του Παναθηναϊκου.
    Ευχομαι να μην την πληρωσουμε και φετος, και χασουμε το πρωταθλημα, γιατι αλλοιμονο τους. Δεν θα ξερουν που να κρυφτουν.
    Και κατι τελευταιο. Ποσο εχει ενας κορυφαιος κεντρικος αμυντικός; εναμισυ εκατομμυριο π.χ. κοστισε ο παικταρας Μελμπεργκ. Τοσα ακριβως ειναι τα εσοδα του ΠΑΟ απο εναν εντος εδρας ευρωπαϊκο αγωνα. Τιποτα αλλο.

  17. Vag έγραψε

    Το άρθρο ήταν απολαυστικό, μπράβο.
    Και τί δε θά’δινα να έπιαναν αυτόν που πέταξε την κροτίδα. Το βλέπω δύσκολο, μακάρι να τον φάνε οι τύψεις πάντως.

  18. lewnidas έγραψε

    μπραβο ρε φιλε πρωτον για την ορθη χρηση της ελληνικης.δευτερον γιατι δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο με αυτα που γραφεις. μακαρι να ειχαμε στον γαυρο κανα 2 σαν και εσενα.

    μιας και ανοιγεις τετοια συζητηση θα μου επιτρεψεις να ακουμπησω το ιερο τοτεμ που ακουει στο ονομα γιωργως καραγκουνης. η μονη ομοδα που ταιριαζε ηταν η εθνικη του οτο οπου στο παιχνιδι αλα αμερικαν φουτμπολ (αντε να κερδισουμε μερικες γυαρδες, να παρουμε καμια ανασα, να σπασουμε τον ρυθμο να κανουμε και καμια γωμια να βγουν τα ψηλα μας τα παιδια να βαλουμε κανα γκολ) οι συνεχεις πτωσεις ταιριαζαν γαντι. οσα χρονια τον βλεπω στον παναθηναϊκο περισσοτερο κακο κανει παρα καλο. καποιοι κακεντρεχεις λενε οτι δεν τον βοηθαει το μυαλο του να διαχειριστει τετοια παιχνιδια,το σιγουρο ειναι οτι μεταδιδει εκνευρισμο αμπλαου ουμπλα και συγχηση (γιατι κινηται γενικως και αοριστως). το ειπα και ηρεμησα.

    παντως αυτο το λεγομενο μεταλλο στον γαυρο χθες μονο ενας το ειχε. ο στολτιδης. το εβλεπες στο ματι του στο πως πατουσε στο γηπεδο. δεν ηθελε να χασει.

    παντως συμπτωση που επαναλαμβανεται παυει να ειναι συπτωση. δεν μπορει να ειναι συμπτωση οτι δεν εχει γυρισει παιχνιδι φετος ουτε συμπτωση οτι θυμαμαι κανα 2-3 παιχνιδια που ηταν αισθητα καλητερος αλλα εφυγε με το χ ή εχασε.

    ο δαλουκας σφυριξε βαζελο και καπου το εχασε και σφυριζε οτι ναναι . παντως παπουτσελης δεν ηταν.

    μια σημειωση προς ολους τους παναθηναϊκους: για εμας που μεγαλωσαμε στα πετρινα χρονια, τοτε που καπετανιος ελυνε και εδενε -ο παπουτσελης θα ειναι μια μαυριλα (μαζι με το τελευταιο στα χαρτια). για εμας που γιναμε ολυμπιακοι για χιλιους αλλους λογους εκτος οτι η ομαδα μας επαιρνε πρωταθληματα. προσεχτε τι ευχεστε.

    υ.γ. το χθεσινο παντως ειναι τελειως ολυμπιακο γιατι εγινε με κοντρα διαιτησια.

  19. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΚΟΦΙΤΣΑΣ έγραψε

    ΔΕΝ διαμαρτυρομαι εντονως διοτι σε καταλαβαινω :p

    Παντως συνεχιζουν να ειναι ΑΣΤΕΙΟΙ ΑΣΤΕΙΟΙ ΑΣΤΕΙΟΙ ΑΣΤΕΟΙ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΣτΕΙΟΙ, ΝΑΙ;

  20. squarelogic έγραψε

    Δυστυχώς,ο Νιόπλιας χτες,εκτός από (αλλο…) ενα δικό μας ματς,έχασε και την εμπιστοσύνη των σκεπτόμενων Παναθηναικών.
    Βλέπεις δεν δε..είχε διαβάσει πριν τον καταρτισμό της 11άδας.Και γω το διάβασα ΜΕΤΑ το ντέρμπυ και μπράβο σου που είχες δει τα πράγματα τόσο σωστά.
    Μην γνωριζοντας τα τελευταία νεα με τον τραυματισμό Σαριέγκι και πάλι δεν μπορούσα να διανοηθώ τον Νίνη εκτός αυτού του αγώνα ή έστω να μην ξεκινάει στο 2ο ημίχρονο.Ο σειταρίδης κράτησε ικανοπΟιητικά την θέση του,όμως αν μετά από 1 χρόνο προπονήσεων δεν μπορεί να σου βγάλει 1 αγώνα καλύτερα ας λογίζεται για την ομάδα των παλαιμάχων.Για την αλλαγή του Σιμάο και την καθυστέρηση εισόδου του Νίνη ο Μπάντοβιτς έπρεπε να τον ευχαριστήσει ΔΗΜΟΣΙΩΣ!
    Και για να πούμε και του στραβού το δίκιο,και σε σύγκριση με το πόσο “λερωμένοι” εμφανιστήκαμε εμείς στο Καραισκάκη στον 1ο γύρο,οι λειψοί παίκτες του Γαύρου δεν μάσησαν απ την κόλαση των φωτοβολίδων,ούτε απ τις 3-4 κίτρινες της αρχής.Ειδικά αυτό το τοτέμ της γαυροσύνης,ο Τοροσίδης,με κάρτα απ το 15′ παρέμεινε μέσα στους τσαμπουκάδες και τις φάσεις μέχρο το τέλος.Μπορεί να είναι διαδοχος του Ανατολάκη,αλλά τουλάχιστον εχει ψυχή…
    Για τα επεισόδια και την αντιγραφή πρακτικών αλλονών,κανείς εχέφρων Παναθηναικος δεν δηλώνει περήφανος..Δεν τα θέλουμε τέτοια!

  21. tron έγραψε

    Ο ΠΑΟ έκανε το λάθος να πάει το παιχνίδι στη δύναμη και έχασε , κατα την ταπεινή μου γνώμη και οι δύο ομάδες είναι απαράδεκτες και είναι ντροπή για το πρωταθλημά μας να βρίσκονται στις 2 πρώτες θέσεις (χωρίς οι άλλοι να είναι καλήτεροι). Αυτά περί winner και loser τα ακούω βερεσέ.
    Δεν είμαι περήφανος σαν Ολυμπιακός για την ομάδα μου ούτε για τους (ίδιας ποιότητας με του ΠΑΟ) κάφρους που πηγαίνουν στο γήπεδο , ούτε για τους γραφικούς ιδιοκτήτες που τους περιθάλπτουν.
    Σαν οπαδοί, φίλαθλοι (και κατ’ επέκταση πολίτες …αλλα αυτό είναι απο άλλο ανέκδοτο) νομίζω οτι αξίζουμε όλοι κάτι πολύ καλύτερο και πρέπει να το διεκδικήσουμε . Το ποδόσφαιρο δεν είναι τίτλοι ή “μεγάλες νίκες”, είναι η καλή μπαλίτσα , ένα σχόλιο απο τον διπλανό στη κερκίδα …μικρές χαρές της στιγμής . Συμπονώ τους φίλους Παναθηναϊκούς και τη “στέρηση” τους αλλα νομίζω οτι καταλαβαινόμαστε, πραγματικα εύχομε απο βάθος καρδιάς να ζήσεται εμετικά πρωταθλήματα στύλ Μάριτς , τα telemarketing της Θρύλος (ή ΠΑΟ) ΑΕ , τους γραφικούς “κυρ Σάββες” , τα 7/7 και τις ψυχώσεις , μετά ίσως μπορούμε να πορευτούμε μαζί …

    Κ. Μαρκάκη ο ΠΑΟ φέτος είναι ανώτερος , δεν έχει σημασία άν κερδίζει στα χωριά , όλοι οι αγώνες 3 βαθμούς δίνουν.

    Oxi allo karvouno πολύ δυνατό post.

  22. θανασης ζ. έγραψε

    στελιο συμφωνω στα περισσοτερα απ’οσα γραφεις…ομως βλεπω μια προσπαθεια απο την πλευρα σου να θεοποιησεις τον τεν κατε.αν και ημουν απο αυτους που τον στηριξαν μεχρι τελους,ο ανθρωπος ειναι εκ των πραγματων αποτυχημενος. οπως αποτυχημενος κρινεται κατα τη γνωμη μου και ο νιοπλιας ανεξαρτητα απο την (πολυ πιθανη) κατακτηση του πρωταθληματος.φοβισμενος σε ολα τα ντερμπι και τα κρισιμα παιχνιδια χωρις ιδιαιτερο λογο δεν εχει καταφερει να ”περασει” σχεδον τιποτα δικο του στην ομαδα. η απμακρυνση του κρινεται επιβεβλημενη μετα το τελος της περιοδου και ο ερχομος ενος καταξιωμενου προπονητη(τεριμ,σπαλετι) φανταζει μονοδρομος…

  23. Looking for... έγραψε

    Ας ξεκινήσουμε απο το πιο σημαντικό…
    Ο κάφρος, υπανθρωπος που πέταξε την κροτίδα στην κοπέλα θα πρέπει να τον κρεμάσουν. Εγώ δεν το είχα προσέξει αλλά ακουσα τον διπλανό μου να λέει οχι την κοπελα ρε παιδιά και τότε κατάλαβα οτι κάτι έγινε(στην 8 είμαι). Δεν περίμενα να ήταν τόσο χοντρό. Μα τόσο ωστε να χάσει 2 δαχτυλα! Ουτε οι γαύροι είναι έτσι…Ναι δεν συγκρίνεται η Ριζούπολη με χθες αλλά δεν θυμαμαι να είχε πάθει κανεις κάτι τόσο σοβαρό εκει.-

    Στα αγωνιστικά. Ο Δαλούκας δεν είδα πως μοιρασε τα κουκουτσια σε εμάς,αλλά αφόυ το λένε όλοι είναι υποκειμενικός, γιατί το φάουλ-αποβολή κατ εμέ στο 5 δεν συγκρινεται με οτι και εαν εκανε μετά. Και ναι ηταν σε προφανή θέση για γκολ και ναι ηταν ο τελευταίος παιχτης διότι όλοι ηταν στην ιδια γραμμή και ναι ηταν τραβηγμα φανέλας απο πίσω. Οτι και να πείτε ηταν κοκκινη. Ο Παπουτσέλης, ο Τεβεκέλης, ο Μπριακός, κτλ κτλ πάντα μοιραζαν το καρπούζι και τα κουκουτσια όχι μονο μισά μισά σε ποσοτητα αλλά τα κοβανε και στην μέση. Σε λίγο θα μας πούνε οτι αμα το πάρουμε θα είναι το Κακειο(Κακος you know ο γνωστός βάζελος?)

    Αλλα…υπάρχει και το αλλά.

    ΚΟΜΠΛΕΞ. Μόνο έτσι μπορώ να το χαρακτηρίσω. Ο Ολυμπιακός έκανε μια φάση πετυχε ένα γκολ και μετά είχε και ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ άλλες 2 καθαρές ευκαιρίες να κάνει παρτυ. Και εμεις τι κάναμε? Τις εξής ευκαιρίες, το δοκάρι του Σισέ(μία).
    Συμπερασματα..
    1)Δικαια κέρδισε ο Ολυμπιακός και καλά έκανε. Επαρση εμεις, γκολ αυτοί.
    2)Νικος Νιοπλιας: Ένας προπονητής που κάνει τα απολύτως αυτονόητα αλλά μέχρι εκει. Δεν κάνει για τον Παναθηναικό στην παρούσα φάση και πολύ αμφιβάλλω και για το μέλλον.
    3)Καραγκούνης,Κατσουράνης,Σειταρίδης: Εαν έχουν τσίπα πάνω τους να πάρουν το πρωτάθλημα και να πάνε στο καλό. Κακοι και αδιάφοροι. Και το 2ο είναι πολύ χειρότερο

    @lewnidas: Sorry κιολας. Αλλά την κόντρα διαιτησία που την είδες? Να μιλήσουν οι μικροι να το καταλάβω αλλά όχι και εσείς. Λιγο τσιπα δεν έχετε πάνω σας?

  24. ΣΑΒΒΑΣ έγραψε

    ΒΛΕΠΩ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΝΙΟΜΠΛΙΑ.
    ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ Η ΑΣΥΛΙΑ ΣΤΟ ΝΙΝΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ (ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ) ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ.
    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ.
    ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ.Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΝΙΝΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΑΠΕΤΡΕΠΑΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΝ ΓΚΑΛΙΝΟΒΙΤΣ ΓΙΑ ΤΟΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΗΘΕΛΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΟΠΩΣ ΑΝΕΣΤΗΣΕ ΤΟΝ ΒΥΝΤΡΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΤΗ ΡΟΜΑ ΟΠΟΥ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ Ο ΘΕΟΣ ΔΙΣ ΕΠΙ ΠΕΝΤΑΛΕΠΤΟ.ΓΙΑΤΙ ΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΠΑΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΥΝΟΕΙ ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΑ.ΝΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ ΠΕΡΙΠΕΣΟΝΤΑ ΤΕΝ ΚΑΤΕ ΜΕ ΒΕΡΝΤΕΡ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡ ΚΑΙ ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ.
    ΝΑΙ ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ ΠΟΥ ΤΟ 0-2 ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΗΣΙΑ 1-1 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΗΡΘΕ ΤΟ 1-2 ΓΙΑΤΙ ΜΕ 0-2 ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΟ 0-3. ΣΕ ΚΕΙΝΟ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΜΑΤΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΠΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΩΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΤΟ ΝΙΝΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΤΡΙΚΕΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΚΑΙ 6 ΜΗΝΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΑΠΟΝΕΝΟΗΜΕΝΟ ΔΙΑΒΗΜΑ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ 60 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΡΩΤΑΡΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ.Ε ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΑΓΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΦΥΣΙΟΛΟΓΚΗ ΜΟΙΡΑΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΚΡΑΖΑΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΜΕ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΜΙΑ ΦΕΡΡΑΡΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΜΠΟΥΓΚΑΤΙ ΒΕΙΡΟΝ ΜΕ ΤΑ 1001 ΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΕΔΩΣΑΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΚΑΙ ΑΤΖΑΜΗ ΟΔΗΓΟ;
    ΚΑΛΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΕΞΩ 5 ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΕΝΤΟΣ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΝΤΑΡ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΤΑΝ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΧΕΙΣ ΝΤΕΡΜΠΥ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ.
    ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΑΡΧΙΚΑ ΟΤΙ ΗΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΝ ΚΑΤΕ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΣΕ 14 ΑΓΩΝΕΣ 29 ΒΑΘΜΟΥΣ ΕΝΩ Ο ΤΕΝ ΚΑΤΕ ΕΙΧΕ 32 ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΕ 13 ΑΓΩΝΕΣ. ΑΡΑ ΚΑΙ 3 ΝΙΚΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ 74% ΤΩΝ ΒΑΘΜΩΝ , ΕΝΑΝΤΙ 82% ΤΟΥ ΟΛΛΑΝΔΟΥ.
    ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΦΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ Ο ΤΕΝ ΚΑΤΕ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΚΟ ΘΕΑΜΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΠΟΝΟ. ΑΦΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΙΝΙ Η ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΛΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΧΑΣΕΙ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΙΤΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΤΟΥ ΒΑΖΕΧΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ , ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΝΙΚΗ ΣΕ ΝΤΕΡΜΠΥ , ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΣΤΑ ΠΕΝΑΛΤΥ.
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ, ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ;
    ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΡΟΤΕΙΣΙΟΝ ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΓΙΑ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΥΓΕΙ ΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΡΟΤΕΙΣΙΟΝ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΕΙΣ.
    ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΧΘΕΣ ΕΒΑΛΕ ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗ ΣΤΟΠΕΡ , ΒΥΝΤΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΠΑΚ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΛΑΙΜΑΧΟ ΓΙΟΥΡΚΑ ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΟΥΗΔΟ Η ΔΕΞΙΑ Η ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΝΗ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΝ ΕΘΑΒΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙ ΕΙΚΟΣΑΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΗΜΙΩΡΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ.
    ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΤΟΥ ΤΕΝ ΚΑΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΜΩΣ . ΤΟΝ ΣΑΛΠΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙ ΕΞΤΡΕΜ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕΝΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΥΝΤΡΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙ ΠΙΣΩ Η ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΣΙΣΕ ΣΑΝ ΚΡΥΦΟ Η ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΥΝΗΓΟ ΚΑΙ ΔΕΞΙ ΕΞΤΡΕΜ ΤΟΝ ΓΚΑΜΠΡΙΕΛ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΥΝΤΙΚΟΣ . Ο ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΤΡΕΣ ΤΟΥ ΣΕΖΟΝ ΤΟΥ ΠΙΣΩ Η ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΜΙΕΤΣΕΛ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΣΙΣΕ.ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ ΚΑΡΑ ΚΑΤΣΟΥΡ ΚΙ ΑΣ ΜΕΝΕΙ ΕΞΩ ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΜΑΤΣ Ο ΛΕΤΟ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΦΑΣΗ.ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΕΙΤΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΩ. ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΛΑΣΠΩΣΕ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΣΩΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΡΕΖΙΛΙΚΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΡΕΒΑΝΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΕ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΦΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ.
    ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΔΩΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΦΑΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΣΑΝ ΝΕΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ Η ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΟΨΕΙ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΕΠΙ ΜΑΛΕΖΑΝΙ ΚΑΙ ΠΕΣΕΙΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΣΙ ΠΗΡΕ Χ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΝ ΚΑΤΕ.ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΝΤΑΜΠΛ ΚΙ ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΝΤΑΜΠΛΟΥΧΟΥ ΣΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΗΜΥΣΙ) ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΝ ΚΑΤΕ ΝΤΑΜΠΛΟΥΧΟ.
    OΠΩΣ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.

  25. takis έγραψε

    Κυριε Μαρκακη και λοιποι σεβαστη η γνωμη σας αλλα διαφωνω τελειως σε ολα…Ο Παναθηναικος φετος ΕΧΕΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΝΙΚΗΤΗ αλλα δεν εχει ακομα την κωλοφαρδια του γαυρου..και αυτο δεν αποκτιεται…φετος ειναι η πιο σταθερη ομαδα στο πρωταθλημα παιζει την καλυτερη μπαλα…και σε ολα τα ντερμπι εκτος απο το δευτερο ημιχρονο στο τηγανι ηταν πολυ καλος αλλα και συναμα πολυ ατυχος…3 δοκαρια με τον γαυρο δοκαρι στη τουμπα δοκαρι με αεκ (ο Αραμπατζης τοτε εκανε το ματς της ζωης του) αλλα ετσι ειναι η μπαλα λιγους ποντους δοκαρι και μεσα λιγους ποντους δοκαρι και εξω…Για τον χτεσινο αγωνα δεν σηκωνει κριτικη μεχρι το γκολ του Νταρμπισαιρ δεν υπαρχει Ολυμπιακος στο γηπεδο (ενας Ολυμπιακος που απο το 30 επρεπε να παιζει με 9 παιχτες αλλα αλλη ιστορια αυτη)…. Υπηρχε στο ματς μονο και μονο λογω της αιωνιας κωλοφαρδιας που εχει αυτη η ομαδα…η μοναδικη του φαση μεχρι το γκολ προηλθε απο στραβοκλωτσια του Μαρεσκα που βγηκε πασα στο Μητρογλου..ελεος δλδ…αλλα δεν πειραζει αστους να χαιορνται στο τελος θα κλαινε και θα λενε τα κλασικα γαυριστικα το χαρισαμε κτλ κτλ…Ο Παναθηναικος εχει την καλυτερη ομαδα εχει νοοτροπια νικητη και απο την αρχη δεν εχει ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΗ που ειναι ενας απο τουσ σημαντικοτερους παραγοντες στο ποδοσφαιρο (Μονο σταο πρωτο ματς με τη Ρωμα σταθηκε τυχερος)

  26. ένας έγραψε

    Γίνανε δύο σοβαρά “λάθη” στα οποία αναφέρομαι (είχα και πριν το ντέρμπυ).

    α. Δεν έπρεπε να μεγαλοποιήσουμε ένα παιχνίδι το οποίο απλά θα μας έδινε άλλους 3 πόντους για την κατάκτηση του τίτλου. Το χαβαλέ μας έπρεπε να κάνουμε παίζοντας πιο επιθετικά και πιο ελεύθερα και λέγοντας ότι και το Χ μας κάνει. Δεν έπρεπε να το κάνουμε θέαμα στο “Κολοσσαίο”. Πιέζουμε τους εαυτούς μας χωρίς ουσιαστικό λόγο.

    β. Αυθόρμητα ή εξαναγαστικά έχουμε υπερεστιάσει στην αμυντική δυσλειτουργία παραβλέποντας το επιθετικό μας πρόβλημα. Η δυσαναλογία αμυντικού προς επιθετικό πρόβλημα είναι αποπροσανατολιστική. Παράδειγμα: την Πέμπτη πήγαμε να παίξουμε επιθετικά για να βάλουμε τρία και βάλαμε μηδέν. Ένα φάγαμε κι εκεί ένα κι εδώ την Κυριακή (η άμυνα δηλαδή είναι σταθερή). Όταν όμως ξαναπάμε με το ίδιο σχήμα και με τον ίδιο τρόπο να βάλουμε γκολ στο νέρμπυ ε! πώς να μην ξαναβάλουμε μηδέν? Αφού δεν μας βγήκε ούτε στη Λιέγη.

    Παρελθόν είναι τώρα όλα αυτά, αλλά λέμε…

  27. Κώστας έγραψε

    Kurie Markakh. Ta 3 dokaria ta eidate h to gurisate mono sth fash tou goal tou Olumpiakou? O Pana8hnaikos htan ligo kaluteros alla exase. Alla fusika ama eixe mpei to goal tou Cisse pou den 3erw kai gw pws den mphke, h tou Salpiggidh, h tou Silva, kai telika kerdize o Pana8hnaikos, pou isws kai na to a3ize, pali 8a milousate gia enan mizero Olumpiako. H Kabala suggnwmh alla ekane kaluterh emfanish sto OAKA. Mhpws a3izei kai h Kabala na nai prwta8lhtria? Pana8hnaikos me -12 apo ta Derby me ton Olumpiako kai einai sto +4. Einai prwtos kai kaluteros, kai auta pou lete gia na ri3ete thn omada - opws ginetai panta - profanws de th rixnoun, gt se ligo 8a shkwsei thn prwth koupa, kai an einai sobaros, kai th deuterh.
    Den eida na lete pote otan o Olumpiakos exase kai sta 2 match apo ton Pana8hnaiko, mia season, oti o Pana8hnaikos taxa mou htan kaluteros. Opote afhste tis kagkouries, parakalw, kai apodexteite, poios einai prwtos kai poios 8a paizei playoffs fetos. Gt kaka ta psemmata o Olumpiakos dn einai oute kan 2os me sigouria.

  28. Κώστας έγραψε

    oso gia ta hli8ia sxolia apo tous parapanw sxoliastes peri anikanothtas tou Noplia, den exw na pw tpt. dld ELEOS. o proponhths sas ftaiei? :/

  29. apapa έγραψε

    Ο τίτλος του άρθρου με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.
    Δεν θέλω πρώταθλημα με καφριλίκια
    Δεν θέλω πρώταθλημα με διαιτησία (ούτε τα σπόρια)
    Δεν θέλω πρωτάθλημα και να αποκλείομαι απο Σταντάρ
    Δεν θέλω πρωτάθλημα πάση θυσία και ενάντια όποιας ηθικής
    Δεν θέλω πρωτάθλημα του Προέδρου, του “Φιλάθλου”, του Ραλίστα ή του Παύλου κλπ.
    Θέλω πρωτάθλημα του Παναθηναικού δίκαιο, αληθινό και με αξιοπρέπεια των οπαδών μας και ας χάσει και απο τον Ολυμπιακό.

    Υ.Γ. Ο Νιόπλιας πραγματική απογοήτευση, δεν έχει το σθένος να κάνει ούτε μια αλλαγή πρωτοκλασάτου παίχτη

  30. Πάλι έγραψε

    Φτου … Ακόμα φτύνω τα σπόρια από το καρπούζι που μας χάρισε ο Δαλούκας. Φτου - φτου …
    Γουστάρω την αντικειμενικότητα, αλλά όταν το παρακάνουμε, κάπου αντιδρώ στην υπερβολή ρε Στέλιο …
    Δράση - αντίδραση, action et reaction που έλεγε ο φίλος μας ο Νεύτωνας. Δεν νομίζω ότι πρέπει κάποιος να ασχοληθεί με την χθεσινή διαιτησία, ούτε καν σαν αναφορά. Ηταν πολύ δύσκολο για τον οποιοδήποτε Δαλούκα να μετρήσει και να μοιράσει τα σπόρια μπροστά σε 65000 φανάτισμένο κόσμο, που σου έκοβε την ανάσα και … τα δάκτυλα. (Αλήθεια αυτοί οι άνθρωποι θέλουν πολλές μούτζες είτε με 10 είτε με 8 δάκτυλα. Και σου λένε “δεν βαριέσαι έχει άλλα οκτώ δάκτυλα”. Την απώλεια δεν την καταλαβαίνουν, γιατί η δουλειά που κάνουν αυτοί 15 φορές την ημέρα, πετυχαίνει και με …μισή χούφτα. Δεν μπορεί αυτοί άνθρωποι να είναι φίλοι μας… Ο κροκόδειλος που τρώει τον εχθρό δεν σημαίνει ότι είναι φίλος).
    Η λέξη μέταλο με τσα(ν)τίζει, όσο και η λέξη μαγεία για τους ταχυδακτυλουργούς. Και τα δύο απάτη είναι. Η μία του μυαλού και η άλλη των ματιών.
    Εχθες δεν υπήρχε μέταλο αλλά πέταλο. Το ένα το πέταλο της τύχης και το άλλο το πέταλο με τους ηλίθιους που την ώρα της μεγαλύτερης πίεσης διέκοψαν τον αγώνα. Για όσους δεν το κατάλαβαν, αυτό το τεράστιο …timeout ήταν ό,τι έπρεπε (4′ καθυστέρηση! … φτου σπόρια).
    Θα μπορούσα να πω ότι αν έμπαινε το δοκάρι του Σαλπιγγίδη, πιθανότατα θα είχαμε ένα ολόχρυσο (το μέταλλο που λέγαμε) 4 - 0. Δεν το λέω όμως γιατί θα πέσω στην άλλη υπερβολή με τις δικαιολογίες που επίσης δεν γουστάρω. Αλλωστε (δεν μπορεί) γνωρίζεις την άποψή μου για την εικόνα της ομάδας. Μένω λοιπόν στο ότι του έκατσε του γαύρου και κέρδισε. Μαγκιά του, αλλά ως εκεί και μη παρέκει. Ο Ολυμπιακός που γνωρίσαμε τα τελευταία 13 χρόνια ανήκει στο παρελθόν. Η θέλετε να κάνουν και κακά τους για το καταλάβουμε … Το μέλλον είναι στην από δω πλευρά και το ξέρουνε, το ξέρουμε και γουσταριζόμαστε.
    Και επειδή η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, έπρεπε με κάθε (θεμιτό και τίμιο) τρόπο να γίνει η αρχή. Και αυτή έγινε. Βοήθησε πολύ σ’ αυτό η ομάδα με το μέταλλο, αλλά έγινε. Αλλωστε μας χρώσταγαν. Τόσες χρονιές του βοηθήσαμε και εμείς, κάτσε ντεεεε.
    Υπάρχει φίλαθλος (δεν μιλάω για πορωμένους - δεν με ενδιαφέρουν) που να αμφισβητεί ότι αξίζουμε αυτό το πρωτάθλημα;
    Υπάρχει Παναθηναϊκός (δεν μιλάω για πορωμένους - δεν με ενδιαφέρουν) που να αμφισβητεί ότι δεν έχουμε ομάδα;
    Η απάντηση και στα δύο είναι ΟΧΙ.
    Αν Στέλιο υπάρχει αυτό που λες μέταλλο σε μια ομάδα, το μέταλλο το γυαλίζουν τέτοια όχι.
    Οσο για την νοοτροπία νικητή (άλλο πράγμα το μέταλλο) που αναφέρεις, θα συμφωνήσω. Νομίζω όμως ότι εδώ που είμαστε, γρήγορα θα την αποκτήσουμε. δύο - τρεις ηγέτες στα γνωστά κενά και ένα προπονητή Γιαννακοπουλέϊκων προδιαγραφών και καθαρίσαμε. Σε τέτοιες λογικές Αντωνίου δεν χρειάζονται. Και αν υπάρχουν, πρέπει να παίζουν πολύ μικρό ρόλο.
    Το έργο που σου περιγράφω το ξέρεις, αφού είσαι και συ χρόνια στο κουρμπέτι (κουρμπέτι < τουρκική gurbet = Εξορία - ξενιτιά. Βγαίνω στο κουρμπέτι = βγαίνω στη ζωή, αντιμετωπίζω τη βιοπάλη). Πριν τον Γκμοχ, ο γαύρος όπου μας έβρισκε μας κουτούπωνε. Ο Γκμοχ το αντέστρεψε. Πριν τον Γκο(ύ)ρσκι τα ίδια. Πάλι αντιστράφηκαν οι όροι.
    Η ιστορία πάντοτε επαναλαμβάνεται. Εν αρχή ήν ο προπονητής. Ολα τα άλλα έρχονται μόνα τους. Ούτε παράγκες, ούτε διαιτησίες, ούτε παρασκήνια, ούτε Καλαμαριές, ούτε κλεψιές. Με έναν σοβαρό προπονητή δεν θα τα χρειάζεσαι αυτά. Ο ίδιος δεν τα ανέχεται. Βάζεις μες την ομάδα 7 - 8 παιχτούρες, βγάζεις και 3 -4 πιτσιρικάδες και καθαρίζεις. Θα πάρεις αρκετά πρωταθλήματα, και θα κάνεις και πορείες. Ολα τα άλλα, άστα για τον επόμενο Κόκκαλη …

    Υ.Γ.: Κάποτε πίστεψα ότι ο Τεν Κάτε είχε τις προδιαγραφές που περιέγραψα. Δεν έμαθα ποτέ αν είχα δίκιο. Πρέπει όμως να παραδεχτούμε ένα πράγμα με αυτόν τον άνθρωπο. Δεν ήξερε πότε να κάνει τον μ@λ@κα, και πότε να μην τον παριστάνει. Για το μέλλον θέλω έναν τέτοιο, χωρίς τα τελευταία χαρακτηριστικά. Η έστω έναν πολύ - πολύ καλύτερο …

  31. leon έγραψε

    Ειναι «ευτυχημα» η συγκεκριμενη μορφη βιας…επειδη σε καποιες παραμετρους της ( που εσεις οριζετε βεβαια) ειναι διαφορετικη απο την βια των απεναντι….
    Ειλικρινα συγχαρητηρια, αναρωτιεται κανεις αν το δικο σας παιδι ειχε χασει τα δαχτυλά του αν θα ειχατε την ιδια αποψη….
    Συγχαρητηρια σε ολους εσας που εχετε δημοσιο λογο και αντι να καταδικαζετε την βια ανεξαρτητως χρωματος προσπαθειτε να συντηρησετε ενα παρελθοντολογικο αλλοθι ( ριζουπολη) το οποιο ξανα και ξανα θα δινει «δικαιωμα» για να κανουμε οτι κανουμε «αλλα δε γιναμε και ριζουπολη…»
    Αντιστοιχα οι απεναντι παιρνουν αλλα αλλοθι ( χαλανδρι πολο, μπασκετ αεροβολα κλπ) και κανουν τα ιδια….
    Και 22 ΜΑΛΑΚΕΣ – γιατι μαλακες ειναι αφου κανεις δεν τους δινει σημασια και ασχολειται με παραγοντες , διαιτητες και κροτιδες,- τρεχουν πανω κατω , απλα για να συνθεσουν ενα σκηνικο για τα σχολια ολων μας, αλλα οχι το κυριο αντικειμενο των σχολιων,….απλα γινεται το παιχνιδι για να συζητησουμε ολοι τα περι του παιχνιδιου,και οχι το παιχνιδι το ιδιο, το οποιο τελικα δεν το αγαπαει κανενας…ολοι χρωματα αγαπαμε..
    Γιαυτο κυριοι η μπαλα που βλεπουμε, τα γηπεδα στα οποια παμε, η ατμοσφαιρα, οι εφημεριδες, οι παραγοντες, οι διαιτητες, ειναι ακριβως στο επιπεδο που μας αξιζει….και αυτο ειναι χαμηλο, πολυ χαμηλο…

  32. Μιχάλης έγραψε

    Για χιλιοστή φορά θα ξαναπώ τα ίδια που λέω εδώ και 2 χρόνια, που βλέπω ότι διατυπώνονται και από πολλούς άλλους : Το μακροχρόνιο πρόβλημα του Παναθηναϊκού είναι ότι διοικείται από ανθρώπους, πρώτα ο Τζίγγερ και τώρα ο Πατέρας, που ΟΥΤΕ ΗΓΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ, ΟΥΤΕ ΙΚΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ, ΟΥΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ/ΑΓΑΠΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝΕ (για οποιονδήποτε λόγο ή κίνητρο). Μόνο άνθρωποι σαν τους Γιαννακόπουλους, τον Κόκκαλη, τους Αγγελόπουλους φτιάχνουν μεγάλες ομάδες. Αυτοί οι άνθρωποι θα κάνουν και (πολλά) λάθη, όπως φέτος ο Κόκκαλης. ΑΛΛΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΩΤΑ ΑΠ’ ΟΛΑ ΣΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ. Και κάνουν ότι χρειάζεται για να το πετύχουν και κυρίως συνδυασμένες και ισορροπημένες κινήσεις, δηλ. προπονητής ΚΑΙ παίκτες ΚΑΙ διοίκηση ΚΑΙ γήπεδο, π.χ. Ομπράντοβιτς, γήπεδο Καραϊσκάκη, καλοί παίκτες, κ.ο.κ. Τι απ’ όλα αυτά έκαναν ο Τζίγγερ και ο Πατέρας ? Όχι μόνο τίποτα ή ελάχιστα αλλά και χειρότερα : προπονητές επιπέδου Μπάκε και Τεν Κάτε, παίκτες επιπέδου Ενακανίρε (ή όπως λεγόταν) και Καντέ, τόσα χρόνια “προσπαθώντας” για ιδιόκτητο γήπεδο/έδρα, χωρίς ορατό ορίζοντα ακόμα και σήμερα (αλήθεια γιατί δεν αγοράζουν έκταση στα Μεσόγεια να κτήσουν εκεί, αφού μάλιστα μας λένε ότι τα χρήματα δεν είναι πρόβλημα? θα βοηθήσουμε και όλοι οι φίλαθλοι-να είστε σίγουροι).
    ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ή οτιδήποτε άλλο) ΤΙΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΓΕΤΕΣ. Αυτοί που δεν είναι, δεν μπορούν να τις φτιάξουν.

  33. anarcholiberal έγραψε

    Το ζήτημα κύριε Μαρκάκη είναι ότι, πέρα από την αηδία που προκαλούν οι κάφροι ένθεν κι ένθεν, ο Ολυμπιακός κατέβηκε στο ΟΑΚΑ χωρις προπονητή (για πολλοστη φορά φέτος!), χωρίς βασικότατους ποδοσφαιριστές του, με τον Μελμπεργκ αποντα για ένα ολοκληρο ημιχρονο, χωρίς ίχνος ελπίδας για τον τιτλο και κυριώτατα ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ!! Ε, ο Παναθηναικος εχασε!!!! Ε Χ Α Σ Ε !!!!! Αυτό κάτι θα πρέπει να πει στους επαίοντες της πράσινης ομάδας, ή μήπως όχι; Δε λεω, ως Ολυμπιακος το χαρηκα το “φυστίκι” μα περισσότερο χαίρομαι διότι βλέποντας αυτον ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ να μην λυγίζει στα αιωνια ντερμπι, ΕΧΩ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.

  34. lm έγραψε

    Θυμιζω σε μερικους οτι το μεταλλο του νικητη δημιουργηθηκε στον ολυμπιακο οταν ακομα και μετα απο ηττες σε ντερμπυ οι δημοσιογραφοι,οι φιλαθλοι και η διοικηση στηριζαν την ομαδα μεχρι εκει που δεν πηγαινε και δεν εκαναν τοσο πικρη και αδικη κριτικη.Και ειναι πικρη και αδικη γιατι αν προσεξατε ο ολυμπιακος πανω απο δυο μπαλιες στην μεγαλυτερη διαρκεια του παιχνιδιου δεν εκανε.Επισης κανεις δεν μπορει να πει οτι η ομαδα εχασε με κατω τα χερια.Ευκαιριες εκανε πολλες.Λαθη εγιναν αλλα ετσι ειναι το ποδοσφαιρο.Τα περι κομπλεξ ειναι μονο αηδιες και απορω πως τοσο νοημονες ανθρωποι λενε τετοιες βλακειες.Ποτε απεκτησε κομπλεξ ο σισε,ο λετο, ο ζιλμπερτο ακομη ο νινης ή ο τζορβας?Δεν ξερω αν σας το ειπαν αλλα στην ομαδα δεν παιζει νικοπολιδης,μπασινας,γκουμας,τζιωλης,λυμπεροπουλος κλπ.Εχουμε καινουργιους παιχτες που στα τελευταια 11 παιχνιδια εντος εδρας χασαμε 2 φορες,μια χτες και μια το 0-2 επι μαλεζανι.Αλλα αν εμπαιναν προχτες τα γκολ θα λεγαμε για μια ομαδα που κυριαρχησε και μια αλλη που ηταν ανυπαρκτη.Επισης ξεχναμε ολοι να αναφερουμε οτι ο ολυμπιακος οτι το μεταλλο το απεκτησε με το πιο προκλητικο σπρωξιμο στη ιστορια του παγκοσμιου ποδοσφαιρου.Ας μην το ειχε και θα σας ελεγα εγω για καρδια πρωταθλητη,κομπλεξ και τετοιες αηδιες.Κομπλεξ εχουν αυτοι που θα παρουμε πρωταθλημα και πολυ πιθανο και νταμπλ και θελουν να μιζεριαζουν.Μιζεριαστε λοιπον και κλαψτε εσεις.Οι υγιεις φιλαθλοι ξερουν οτι η καρδια χτιζεται με τιτλους και οχι με τυχη.Γιατι στο τελος της σεζον εμεις σηκωνουμε την κουπα και οι αλλοι μπορει να πεζουν ακομα και για το ιντερτοτο!!Αλλα ειστε σαν το τζογαδορο που η αδρεναλινη ανεβαινει οταν χανει και μονο τοτε χαιρεται γιατι εχει λογους να κλαιγεται.Μιζεροι!!ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΕ!!!!

  35. AlexMad έγραψε

    Kalimera sas, elega pws de 8a symmetexw sto blog auth ti fora alla den anteksa na vlepw analh8h symperasmata k anaksiopistous fila8lous na ekswterikeuoun to 8ymo tous pros la8os katey8ynseis… Kat arxas eimai fila8los tis AEK k den exw kanena symferon epi tou 8ematos opote 8a milisw antikeimenika opws panta…

    Arxika gia ton Olympiako.. nai megalh nikh kai nai mpala einai k gyrizei opws k i tyxh.. se prohgoumena match i atyxia sas xtypise kokkino k ir8e i fora na sas eunoohsei.. de lew ena derby 8elei panta s8enos k eseis to eixate k gi auto to skor itan 0-1.. omws mi forate pali ta kokkina gyalia twn fylladwn sas typou “Prwta8lhth”.. Yparxoun sovara provlimata s oles tis grammes k s ola ta posta tou olympiakou k min afisete kanena kokkali na sas plasarei pali tetoies nikes gia na mi ksodepsei oute 1 euro to kalokairi… skefteite auta pou sas symvainoun edw kai kati mines k min epikentroneste se mia megalh nikh…

    Oson afora ston Panathinaiko.. den eixate s8enos gia alli mia fora, anti8eta eixate ekneurismo.. toses eukairies xamenes se tetoio derby ekfrazetai me ti frash htthmenou ap ti sentra.. xwris psyxologia xwris iremia k xwris kykloforia poulage ti mpala diarkws s enan olympiako pou de mporouse oute autos natin kratisei.. toulaxiston autos epaize ektos edras! sto dia tauta.. aparadekto na yvrizete diarkws to Noblia.. autos ftaei? ksexasate oti ir8e sta mesa tis xronias k vrike apodythria egkataleleimena apo Ten Kate? ksexasate oti autos pire ti diafora sto prwta8lhma? ksexasate ta knockout paixnidia me ti Roma?… poly eukola ksexnate.. itan ena match to opoio den ekmetalleutikate tis faseis k i mpala sas ekane asxima paixnidia.. k gia na epanel8w sto Noblia ti 8elate na diwksoun k allon proponiti k na kanete auta pou koroideuete ston Olympiako? mia xara edw pou ftasate opws k na ftasete kante to double an mporesete k meta kante tameio k ta matia sas anoixta mi katastrepsete pali mia omada meta apo double (2004)…

    As pw kati k gia to Paok mia pou eimai k AEK… to akousa k auto.. de tous afinoun na paroun titlo.. oli ti xronia sprwksimo mia fora tous paiksane 50-50 kai ksynisane.. alla auta einai gia allo blog..

    Euxaristw…

  36. ένας έγραψε

    > Πάλις
    Να σου πώ εγώ Πάλι για τον Κάτε. Ο ιδεατός προπονητής που περιγράφεις (όπως και ο ιδεατός άνθρωπος) δεν υπάρχει. Και να υπήρχε όμως, δεν μπορείς να τον αποκτήσεις (γιατί να έρθει στο μαγαζί σου;). Όταν αποκτάς κάτι που να του “μοιάζει”, δεν ξέρεις να το αξιολογήσεις … αν δεν το χάσεις. Δυστυχώς η διοίκηση δεν μας αφήσε να ξέρουμε το τι θα γινότανε… Άρα πάμε στο θυμόσοφο λαό: “αγάπα τον προπονητή σου με τα ελαττώματά του”. Κι επειδή “εν αρχή είναι ο προπονητής” όπως λες, σιγά να μην μας αφήσουνε να αποκτήσουμε εύκολα έναν. Για να γίνει του “μπάσκετ” το κάγκελο? Θα πρέπει να τον κερδίσουμε στη “μάχη” και τον καλό προπονητή. Ας κάνουν λοιπόν έναν πρωτοκλασάτο παίχτη και προπονητή να τελειώνουμε.

  37. SMOKER έγραψε

    ΚΥΡΙΟΙ,
    με ενδιαφέρον διάβασα όλες τις παραπάνω απόψεις και μου φαίνεται πως διυλίζουμε τον κόνοπα.
    Ας το πάρουμε χαμπάρι: το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα είναι άθλημα καθαρά ψυχολογίας της ομάδος, αφού ομάδες σοβαρές, ουσιαστικές, ποιοτικές κλπ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ!
    κατόπιν τούτων, είναι φανερό πως το ντέρμπυ της Κυριακής θα κέρδιζε όποιος έβαζε πρώτος γκολ.
    Θες από ατυχία, θες απο ανικανότητα, θες από υπέρμετρη σιγουριά, θες απο υπέρμετρη πίεση, όπως και νά’χει ο ΠΑΟ δεν μπόρεσε να προηγηθεί, έφαγε ένα χαζό γκολ και μοιραία έχασε. δεν είναι τυχαίο πως μετά το 0-1 η ομάδα εμφανίστηκε τόσο αποπροσανατολισμένη και χαμένη, που έδωσε στον ΟΣΦΠ το δικαίωμα να αντιστρέψει τις εντυπώσεις και να μιλά για “περήφανη νίκη”.
    όλα τ’ άλλα περί προπονητικών λαθών ή ανικανότητας συγκεκριμένων παιχτών (προσωπικά) τα ακούω βερεσέ.

  38. santana έγραψε

    Eisai vlammenos anthrope mou ! to psofio kreas tou OSFP den to eides sto gipedo ? Evgale enan mikita kai mas ekapse ligo ti glossa ! auto itan, den to eides !
    Ti na sou po allo !

  39. Billyboy έγραψε

    Συμφωνώ σε ολα κύριε Μαρκάκη, εκτός από τα σπόρια. Τα λάθη ήσαν 4 με 3, αλλά τα τρία ήσαν πιο σοβαρά. Πέραν αυτών ο Παναθηναϊκός πονάει σε
    πολλά σημεία. Πον’αει στην άμυνα (πασιφανές), πονάει στα χαφ (ουκ ολίγες φορές κυνηγώντας το σκορ επιστρατεύεται ο Νίνης), πονάει στην επίθεση
    (όταν ο αντίπαλος παίζει αμυντικό & καταστροφικό ποδόσφαιρο, πονάει στον τομέα του προπονητή (λίγος ο Νιόπλιας), πονάει τέλος στον τομέα της
    διοίκησης. Είμαι 55 χρόνια φίλος του ΠΑΟ, τέτοια χάλια, σαν αυτά που έχει τα τελευταία χρόνια, δεν θυμάμαι. Στην εποχή Δομάζου και αρργότερα στην
    εποχή Σαραβάκου, ήταν αδιανόητο μια “μικρή” ομάδα να διανοηθεί οτι μπορεί να πάρει τρίποντο στην έδρα μας. Τώρα, ο Εργοτέλης, η Καβάλα κλπ.
    μπορούν να μας διασύρουν. Αν οι διοικούντες θέλουν πραγματικά το καλο της ομάδας, ας υιοθετήσουν την πετυχημένη συνταγή Γιαννακόπουλου :
    Να πάρουν έναν από τους κορυφαίους προπονητές της Ευρώπης και να του αναθέσουν να κάνει μια μεγάλη ομάδα με τις απαραίτητες ματαγραφές,
    όπως ακριβώς έγινε στο μπάσκετ, και να μην ανακατευτούν ξανά στα τεχνικά θέματα της ομάδας.

  40. JAN ZWAN JACOBSEN έγραψε

    ΑΡΘΡΟ ΡΕΚΛΑΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΠΙΤΙ :mrgreen:
    =========================================

    :evil:

    @ ΣΑΒΒΑΣ και λοιποί συγγενείς.

    Δεν πήρε ντέρμπι ο Νιόπλιας και πάτε να τον φάτε έτσι ;;;
    Γιατί πέρυσι ο Τεν Αρπάχτε τα πήρε όλα με ΑΕΚ και Ολυμπιακό ε ;;;;

    Τα ντέρμπυ με Εργοτέλη , Ηρακλή…… και Σέρρες στο κύπελλο τα πήρε ρε μάγγες ο Τέν ;;;;
    Γιατί ντέρμπυ αυτά ήταν για τον περσινό μικρομεσσαίο ΠΑΟ !!!!!
    Νίκησε σε διπλούς αγώνες τον Πανσερραικό ρε παιχτούρες μου ;;;;

    Ποιά ομάδα προπονεί ο άπειρος Νιόπλιας ;;;;
    Την δική του ή το τρελάδικο “Τεν Κάτσε… κάτω από την τριάρα” ;;;; ;)

    Χάσαμε απ’τον Ολυμπιακό , όπως κι αυτός όταν έκανε τις φιέστες , ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ και έχετε πάθει
    ΤΡΙΣΑΦΙΚΟ ΠΙΣΩΓΛΕΝΤΗΣΤΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΝΩ ΓΛΟΥΤ-ΙΕΟΥ ΜΥΕΛΟΥ :-P

    Λές και παίρνουμε πρωτάθλημα κάθε χρόνο ΚΑΙ ΣΤΕΝΟΧΩΡΕΘΗΚΑΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΦΤΙΛΗΣΑΜΕ ΤΟΝ ΑΙΩΝΙΟ ΜΑΖΙ
    ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ !!! :roll:

    Για συνέλθετε λιγάκι ρε ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ (έτσι δεν μας έλεγε ο Τεν Φάτε Τέν ;) ) γιατί αυτά βλέπουν οι
    Αμπράμοβιτς και αφήνουν την ομάδα γυμνή να γελάμε.

    Οταν εμείς είμαστε ΓΥΜΝΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ , ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΝΤΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΨΟΥΡΑ ΜΑΣ ;;;;;;;

    Μας την έχουν ασορτί ;)

    Αλλού είναι ο εχθρός.
    Ούτε ο ΟΣΦΠ , ούτε ο Νικόλας.

    Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ , ΠΟΥ ΔΙΕΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΙΛΑΘΛΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ ;)

    Αλλάξτε την.
    Κάντε μεταγραφές σωφροσύνης σαν φίλαθλοι.
    Να κάνουν μεταγραφές ΑΞΙΟΣΥΝΗΣ σαν διοίκηση !!!

    Aιντες :twisted:

  41. dkfar έγραψε

    Πλάκα μας κάνεις, συγγνώμη για τον ενικό, που δεν ξέρεις τι γίνεται με τον Νίνη. Να σου πω εγώ λοιπόν. Μέχρι τον Δεκ ο μικρός βρισκόταν στα χέρια ενός προπονητή επιστήμονα, που ήξερε πόσο, πότε και γιατί να τον χρησιμοποιήσει. Με τρόπο που συνεχώς από παιχνίδι σε παιχνίδι να ανεβαίνει και να μη κινδυνέψει στο ελάχιστο για κάποιο πισωγύρισμα τραυματισμού ή κούρασης. Και στα 13 πρώτα ματσ του πρωταθλήματος είχε 13 συμμετοχές. Και στην περσινή χρονιά 22 συμμετοχές. Ένας από τους λόγους που τα πήρα όταν διώξανε τον Τεν Κάτε ήταν αυτός ακριβός, πίστευα ότι στα χέρια του ο Νίνης θα έγραφε ιστορία. Και τώρα μπορεί αλλά με περισσότερες δυσκολίες.
    Ακολούθως τον παρέλαβε ο Νόπλιας, καμιά σχέση με τον προηγούμενο. Που χρησιμοποίησε τον μικρό αρχικά σύμφωνα με τις επιθυμίες της εξέδρας, σε εννενηντάλεπτα, και σύμφωνα με ισορροπίες που ήθελε να κρατήσει στην ομάδα. Έτσι είδαμε τον Νίνη αριστερό εξτρέμ στη θέση του Λέττο, δεξί εξτρέμ στη θέση του Σάλπι και σπανίως στη φυσική του θέση που ήταν κατειλημμένη από τον Καραγκούνη. Μια φορά εδέησε ο Κάρα να μείνει εκτός λόγω τραυματισμού, με τη Ρόμα, και ο μικρός έκανε όργια. Σε αυτό το σημείο είχα διαφωνήσει και με σένα που έβλεπες στην ίδια ενδεκάδα Κάρα και Νίνη. Η γνώμη μου είναι ότι αυτοί οι δύο δεν πρέπει να συνυπάρχουν στην ενδεκάδα. Και, για να συνεχίσω, από την άσχετη διαχείριση άρχισαν και οι τραυματισμοί. Ότι είχε αποφύγει ο Τεν Κάτε επί ενάμιση χρόνο το πέτυχε ο Νόπλιας σε 2 μήνες, νάχει τον μικρό έξω δυο φορές από τραυματισμούς.
    Τα πράγματα λοιπόν είναι μάλλον απλά. Άλλο νάχεις έναν προπονητή έμπειρο που ξέρει τι του γίνεται και άλλο έναν άπειρο που ψάχνεται.
    Κατά τα λοιπά το προχθεσινό παιχνίδι αναμενόμενο. Θα ήταν περίεργο με προπονητή τον Νόπλια, που δεν μπόρεσε να κερδίσει καμία ομάδα από τις πρώτες πέντε του βαθμολογικού πίνακα να κέρδιζε τον ΟΣΦΠ. Δεν τόχει.

  42. lefmal έγραψε

    Εγω ξερω οτι ο Παναθηναικος θα παρει πρωταθλημα και πολυ πιθανο και το νταμπλ και οτι ο ολυμπιακος χωρις υπερβολη με τις ομαδες που εχει να αντιμετωπισει στα play offs διεκδικει θεση απο cl εως ιντερτοτο.Και τοτε το καλοκαιρι καποιοι θα συζητουν τι δεν πηγε καλα και πως θα τα βγαλουν περα!Οσο αφορα τα κομπλεξ ενα εχω να πω!Αηδιες!!Εγω ξερω οτι στην μεγαλυτερη διαρκεια του παιχνιδιου μονο μια ομαδα υπηρχε στο γηπεδο και η αλλη δεν μπορουσε να αλλαξει πανω απο δυο πασες.Λαθη εγιναν αλλα ετσι ειναι το ποδοσφαιρο.Οσο αφορα το μεταλλο που λενε εξαρταται και απο τους τιτλους.Παρε τους τιτλους και αποκτας και το μεταλλο!!Και οχι τιτλους χαρτινους-μαημουδιενιους-ισοβαθμιες και πεναλτυ φαντασματα!!Καθαρους.Ε λοιπον οχι δεν θα καθησω να μιζεριασω επειδη θα σηκωσω κουπα!Οχι και οποιος θελει ας το κανει.Ειπαμε οι τιτλοι δινουν δυναμη.Το καλοκαιρι θα το δειτε!
    Υ.Γ Ο σισσε απο που να εχει κομπλεξ?ο λετο?ο ζιλμπερτο?ο τζορβας?δεν ξερω αν σας το ειπαν αλλα αλλαξε η ομαδα δεν παιζουν οι παιχτες που επαιζαν πριν 10 χρονια!!

  43. Απλός φίλαθλος έγραψε

    Καταλαβαίνω την πίκρα του Στέλιου και άλλων φίλων του Βάζελου. Ως Γάβρος θα μου άρεσε να πιστέψω ότι έχουμε μέταλλο νικητή και έχουμε πάρει τον αέρα του Βάζελου. Αλλά δεν πιστεύω ότι είναι έτσι τα πράγματα. Εντάξει, φχαριστήθηκα τη νίκη κυρίως γιατί απάντησε σε υπερόπτες βάζελους παίκτες, οπαδούς, παράγοντες και δημοσιογράφους. Αλλά σε μεγάλο βαθμό η νίκη ήταν αποτέλεσμα καλής τύχης που άλλοτε έχεις, άλλοτε δεν έχεις. Αν είχαν μπει 2 ευκαιρίες του Βάζελου στο πρώτο ημίχρονο σήμερα οι βάζελοι θα ήταν στα ουράνια για ένα εξάμηνο. Ο φετινός Γάβρος από τη μέση και μπροστά είναι ο χειρότερος της τελευταίας 15ετίας. Η άμυνα είναι γενικά καλή. Με την προσθήκη Ντάτολο και Λούα Λούα και την επιστροφή του Ντάρμπισαϊρ κάπως μπαλώθηκε το επιθετικό πρόβλημα, αλλά κραυγάζει το πρόβλημα αμυντικού χαφ και χαφ τροφοδότη. Ο Βάζελος έχει το αντίστροφο πρόβλημα, καλή επίθεση, μέτρια άμυνα. Στα δύσκολα παιχνίδια με καλές ομάδες η καλή άμυνα είναι πιο σημαντική. Κρατάς το μηδέν και ελπίζεις να κάνεις 1-2 ευκαιρίες να βάλεις ένα γκολ. Έτσι πήραμε και το Γιούρο το 2004. Έτσι ο Γάβρος παρά λίγο να φτάσει στους 8 του ΤσουΛου εφέτος. Με τις μέτριες ομάδες στην Ελλάδα που κλείνονται στην άμυνα, χωρίς επίθεση δεν κάνεις τίποτε και καθώς σε πιάνει το άγχος κάνεις ένα λάθος και τρως και γκολ. Αυτή είναι η φετινή ιστορία του Γάβρου στο Καραϊσκάκη. Το πρωτάθλημα το παίρνει αυτός που κερδίζει τις μικρομεσαίες ομάδες, όχι τα ντέρμπυ. Ας μη γελιόμαστε, σε ευρωπαϊκό επίπεδο και οι δύο είμαστε μικρομεσαίοι και δεν φαίνεται οι διοικήσεις να έχουν τα λεφτά ή την επιθυμία να επενδύσουν όσο χρειάζεται. Από τα φυτώρια των ομάδων και τους νέους παίκτες μόνο ο Νίνης έχει αποδείξει ότι δικαιούται από τώρα θέση στην πρώτη ομάδα. Σοϊλέδης, Φετφατζίδης, Γιάννης Παπαδόπουλος, πήραν ευκαιρίες αλλά δεν τις αξιοποίησαν. Μεγάλες κουβέντες έγιναν για τον πολυμετοχικό Βάζελο και τώρα γίνονται για Λαυρεντιάδη, αλλά όπου ακούς πολλά κεράσια πάρε μικρό καλάθι. Προβλέπω πως κάπως έτσι θα συνεχιστούν τα πράγματα. Δεν πιστεύω ότι αρχίζει περίοδος μακρόχρονης επικράτησης Βάζελου. Πιθανότερο είναι να γίνεται σκληρή μάχη κάθε χρόνο και να το παίρνει ο λιγότερο μέτριος και περισσότερο τυχερός.

  44. Γιάννης Τ. έγραψε

    @ Πάλι:

    Εχεις απόλυτο δίκιο: δεν υπάρχει κανένας Παναθηναϊκός (ή και φίλαθλος άλλης ομάδας, προσθέτω εγώ) που να αμφισβητεί ότι δεν έχετε ομάδα. Ολοι συμφωνούν σε αυτό :)

    /”Γλώττα λανθάνουσα αλήθεια λέγει” and all that jazz…

  45. κούκος-αηδόνι έγραψε

    Για ποιό λόγο ακριβώς κόπηκε από το σχόλιο μου οτί ο Κατσουράνης είναι ο Παναγιώτης Γιαννάκης του ποδοσφαίρου?????

  46. test έγραψε

    @Γιάννης Τ.
    Γιάννη μου το μαντήλι σου …
    Δεν είναι λανθάνουσα η γλώττα μου. Μια χαρά τα λέει …
    Γράφω: “Υπάρχει Παναθηναϊκός (δεν μιλάω για πορωμένους - δεν με ενδιαφέρουν) που να αμφισβητεί ότι δεν έχουμε ομάδα;”
    Και το εννοώ γιατί εμείς οι Παναθηναϊκοί δεν έχουμε στραβισμό, και βλέπουμε τα χάλια μας…
    Οχι, δεν υπήρχε συντακτικό λάθος …
    Μη μας μπερδεύεις με σας του χειροκροτητές του Σωκράτη. Θα σε παρακαλέσω … Καμμία σχέση.
    Παίρνατε πρωταθλήματα στα χαρτιά;(Καλαμαριά) Ζήτω ο Κόκκαλης …
    Παίρνατε πρωταθήματα σκίζοντας τα χαρτιά; (Νέα Σμύρνη: Επιστροφή των -4 βαθμών και αγώνας κεκλεισμένων των θυρών!) Ζήτω ο Κόκκαλης.
    Θα δεις, θα το καταλάβεις και θα προβληματιστείς …
    Εμείς θα τραβήξουμε την κόκκινη γραμμή.
    Αν θέλουμε να ξεχαστούν τα 12 βρώμικα έως ψιλοβρώμικα πρωταθλήματα, θα πρέπει αυτά που θα πάρουμε εμείς να τα αξίζουμε.
    Αν δεν τα αξίζουμε, μακρυά από μας. Και όταν θα πάρουμε τα πρωταθλήματα που θα συμφωνεί όλη η Ελλάδα ότι τα αξίζαμε, ελάτε να τα συγκρίνουμε με τα δικά σας τα πέτσινα. Βάλτε όσα θέλετε στην σύγκριση, αρκεί να μην ντραπείτε …

  47. Παλι έγραψε

    Ξαφνικά έγινα test. Γράψτε λάθος. Ο Πάλι ήμουν (γλώττα λανθάνουσα που λέει ο Γιάνναρος).
    @Ενας
    Εδώ είναι Ελλαδιστάν, μην το ψάχνεις. Κάποιες φορές αναρωτιέμαι αν έχουμε την ομάδα που μας αξίζει ή του φιλάθλους που μας αξίζουν…
    Εξακολουθούν πολλοί να αναφέρονται στον Ολλανδό της πρώτης χρονιάς … Είναι απίστευτο!
    Λες και υπήρξε σοβαρός προπονητής που έφτιαξε ομάδα σε μία χρονιά …
    Ακόμα και οι φωστήρες οι πολυμετοχικοί το κατάλαβαν. Μέχρι που ο Πατέρας ντύθηκε Κόκκαλης και έριξε την ζαριά του …
    Αλλά… πάλι ντόρτια ήφερε

  48. anti έγραψε

    Ορισμένα πράγματα δεν μπορώ να τα καταλάβω και να τα εξηγησω. πραγματικά θα ήθελα να μου εξηγήσετε τι σημαίνει μέταλλο νικητή. τι σημαίνει νοοτροπία νικητή και ποιός την έχει αυτή. την έχει μήπως ο σκόρερ του ντέρπυ και δεν την έχει ο Σισσέ. μήπως τα έχει το Μπάντοβιτς και δεν τα είχε ο Τεν Κάτε; μήπως τα έχει ο Ντάτολο και δεν τα έχει ο Σίλβα; μήπως τα έχουν οι Παπαδόπουλοι και δεν τα έχει ο Καραγκούνης και ο Σαλπιγγίδης;
    Πάμε σε ένα άλλο κομμάτι του άρθρου σας.
    “ο Παναθηναϊκός παρουσιάζεται φοβισμένος, χωρίς σχέδιο, χωρίς τόλμη, χωρίς ουσία και -το σημαντικότερο- χωρίς καν συναίσθηση της σημασίας που έχει μια δεύτερη ήττα μέσα στη σεζόν απέναντι στον συγκεκριμένο εφετινό “αιώνιο”.”
    Ποιός Παναθηναικός κ.Μαρκάκη γιατί αυτή η απρόσωπη αναφορά; Παλιά ο Παναθηναικός ήταν του Τεν Κάτε τώρα δεν είναι κανενός;
    Ο Παναθηναικός έχασε γιατί ο προπονητής του δεν μπορεί να διαχειριστεί κρίσιμες καταστάσεις κατά συνέπεια δεν υπάρχει αγωνιστική πειθαρχία με αποτέλεσμα να μην υπάρχει στο γήπεδο ο Παναθηναικός ως ομάδα. Πότε το είδατε αυτό με τον προηγούμενο προπονητη; ΠΟΤΕ. Κατηγορούσατε το ΤΤ για κακή διαχείρηση του εμψυχου υλικού των παικτών δηλαδή.Μπορείτε να μου πείτε μία αλλαγή που έκανε ο καινούργιος προπονητής σε σχέση με το παλιό; η απάντηση είναι ΟΥΤΕ ΜΙΑ.
    ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑς ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (ΕΑΝ ΕΡΘΕΙ). ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥς ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΩΝ ΝΑ ΤΟΥς ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥς ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΙ. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩς ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ.

  49. Μανος έγραψε

    Καλησπέρα σε όλους. Είμαι πολύ θυμωμένος για αυτό ας με συγχωρέσετε για το (σίγουρο) απότομο ύφος μου. Με το ματς δεν θα ασχοληθώ καθόλου. Νομίζω ότι κανένας από εδω μέσα δεν θα έπρεπε. Ειδικά ύστερα από αυτά που γίνανε. Και εξηγούμε.
    Σίγουρα δεν είναι τα πρώτα επεισόδια που γίνονται και ούτε τα τελευταία. Και σίγουρα δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό αναφέροντας τους προχθεσινούς κανιβαλισμούς.
    ΑΛΛΑ ως πότε θα γίνονται αυτα? Προχτές μια εργαζόμενη ακρωτηριάστηκε. Δηλαδή έλεος!! Ακουώ ότι φταίει η έλλειψη στόπερ, προπονητή και δεν ξέρω εγώ τι άλλο για τα δεινά της ομάδας, αλλά αυτό που λείπει είναι το μυαλό( από τους γνωστούς χιμπατζήδες της κερκίδας), και η βούληση από τους προεδρίσκους να κόψουν μαχαίρι τα χέρια αυτών των χιμπατζήδων που το μόνο που τους νοιάζει είναι να καμαρώνουν για την ομάδα, για τον Νίνη, για τον Σισσέ, για παναθηναικοφροσύνη(ίσως κάποιοι από αυτούς να βρίσκονται και εντός μπλογκ)και ο μήνας έχει εννιά.
    Κόπηκαν τα χέρια κάποιας?Ε και?Παράπλευρες απώλειες. Χτύπησε αντίπαλος? Ακόμα καλύτερα!! Χτύπησε κάποιος δικός μας? Ουπς λάθος αλλά τι να κάνουμε, είμαστε πολύ φανατικοί. Συμβαίνουν αυτά.
    Είναι ίσως η πρώτη φορά που θα υποστηρίξω τον Τζίγγερ που είχε έρθει σε κόντρα με τους “οργανωμένους”(και μόνο η λέξη μου προκαλεί εμετό). Θυμάστε? Δεν με απασχολεί το θέμα της κόντρας, αλλά θυμάμαι την αντιμετώπιση τους. Άδεια κάθε αγωνιστική η 13!! Αυτοί είναι οι οργανωμένοι οπαδοί μας. Μόνο αηδία μου προκαλούν. Τα ίδια έπαθε και ο Ντέμης. Πήγε να τα βάλει με τους “οργανωμένους” +ο( . Και έφαγε το κεφάλι του. Και αυτοί συνεχίζουν και βασιλεύουν. Όπως και οι δικοί μας.

    ΑΚΟΥΤΕ οργανωμένοι? Είστε η καταστροφή του ελλ. ποδοσφαίρου και έχετε διώξει το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου από τα γήπεδα. Αλλά αυτό ακριβώς θέλετε. Και έχετε και τους προέδρους να σας χαιδεύουν. Αλλά τι είστε? Λαμόγια που τα παίρνετε από τον κάθε Πατέρα, να κάνετε κανά τσάμπα ταξιδάκι στας Ευρώπας(εκεί που έχετε ταξιδέψει εσείς κάφροι), να βγάλετε καμιά προμήθεια από τα διαρκείας και όλα βαίνουν καλώς. Αλλά τις μπίζνες σας κάντε τες. Στα τέτοια μας. Οι αθώοι γύρω σας τι φταίνε ρε βλαμένοι?? Είστε κυφήνες και ζείτε εις βάρος του αθλήματος. Το ότι μπορείτε να “συγκρατήσετε” τον φανατισμό σας φαίνεται στα ευρωπαικά ματς. Τα γήπεδα όπου την Κυριακή είναι ζούγκλες, τις Τετάρτες μετατρέπονται σε εκκλησίες. Τότε όμως πέφτει σήμα από τους προέδρους ε??? “Τουμπεκί ζώα εκεί κώβουν κώλους”. Και κάνετε τουμπεκί.

    Έχω σιχαθεί να τα βλέπω αυτά και τα προχθεσινά είναι ένα ακόμα λιθαράκι στο οικοδόμημα της βίας που “κατασκευάζετε” εδώ και χρόνια. Όσο για το ζώο που πέταξε την κροτίδα(όχι ότι οι άλλοι είναι καλύτεροι), και με κάνει να ντρέπομαι που είμαι Παναθηναικός, αν διαβάζεις μακάρι να το βρεις από αλλού. Λυπάμαι που το λέω και πέφτω στο επίπεδό σου. Άει σιχτίρ πια.
    Υ.Γ. Όλα τα παραπάνω πάνε φυσικά και στην “υποδοχή” του πούλμαν του Ολυμπιακού από άλλους ηλίθιους παναθηναικάρες. Και εις ανώτερα….Είστε απλά εμετικοί……
    Υ.Γ. 2 Κρίμα για την κοπέλα και εύχομαι όλα να πάνε καλά.

  50. jjch7 έγραψε

    http://troktiko.blogspot.com/2010/03/blog-post_2176.html

    edaksi, afou den krathse h tromokratia oso sth rizoupolh, auto shmainei pws oi panathinaikoi kafroi einai ligoteroi apo tous olympiakous kafrous. e markaki? ara poiotikoteros o laos tis panathas. mpravo.

  51. ένας έγραψε

    Χ”μπαμπά! Εις μάτην περιμένω να σε διαβάσω και όλο μουσαφιραίους βλέπω. Τα νίκησες τα μικρόβια? Αντε γιατί έρχεται Πάσχα.

  52. ChrAth έγραψε

    Ἠταν ένα παιχνίδι και χάθηκε. Μίλησα κάπου αλλού για πρόβλημα νοοτροπίας και το πιστεύω. Ο Παναθηναϊκός φέτος δεν ήταν τέλεια ομάδα αγωνιστικά. Είχε κάποιους πολύ σημαντικούς παίκτες, όπως ο Λέτο, ο Σισέ, ο Νίνης, ο Ζιλμπέρτο Σίλβα, ο Τζόρβας - ΝΑΙ, Ο ΤΖΟΡΒΑΣ - και ο Καραγκούνης, αλλά η εγκληματική αμέλεια στην άμυνα στέρησε από την ομάδα την ευκαιρία να κάνει περισσότερα. Φέτος όμως ένα είναι το ζητούμενο: και αυτό το ζητούμενο είναι η επιστροφή στους τίτλους. Να δοθεί το σύνθημα ότι κάτι αλλάζει. Και μπορεί οι αριθμοί να μην είναι αυτοί του 2004, αλλά μάλλον ξεχνάτε τις ειδικές συνθήκες που επικρατούσαν τότε. Ξεχνάτε ότι η ομάδα του Παναθηναϊκού το 2004, με τον Ζουτάουτας, τον Μάριτς και τον Ντεμπά Νιρέν να αποτελούν πρόσφατες προσθήκες, είχε να αντιμετωπίσει γκρίνια και αμφισβήτηση που οφειλόταν στην σφικτή οικονομική πολιτική του Βαρδινογιάννη μετά το κάζο της Ριζούπολης. Ποιος ξεχνάει ότι μετά το 2004 έφυγαν, και μάλιστα με άσχημο τρόπο, Σείταρίδης (καλοκαίρι) και Κυργιάκος (χειμώνας); Το momentum είχε παραμείνει υπέρ του Ολυμπιακού και αυτό το γνωρίζουμε όλοι καλά. Καραδοκούσε νέο Καραϊσκάκη, μια μεγάλη μεταγραφή (Ριβάλντο) και ο Παναθηναϊκός ακολουθούσε ένα φειδωλό μοντέλο. Δεν μου αρέσει που ο Ολυμπιακός έχει ακόμα τον τρόπο του στα ντέρμπυ, αλλά ας μην βγάζουμε απόλυτα συμπεράσματα! Θα κάνουμε ταμείο στο τέλος. Και το ταμείο είναι αυτό που θα μετρήσει. Κάποια πράγματα είναι τυχαία. Και ,ασχέτως τι έγραψαν οι εφημερίδες, ο Ολυμπιακός δεν ήταν καλύτερος. Απλά, είχε τον τρόπο. Και δεν χρειάστηκε σφύριγμα.
    Όμως, το momentum πλέον παραμένει υπέρ του Παναθηναϊκού. Αυτό ως απάντηση και στο σχετικό δημοσίευμα του sport24.gr

  53. Φανης Επιτροπακης έγραψε

    Κύριε Μαρκάκη συμφωνώ με τα περισσοτερα απ όσα αναφερατε και κυρίως με το θεμα της Ευρώπης. Κι εγω θέλω να σας πω 1 πράγμα. Αυτός είναι και ο λόγος που απο Ολυμπιακός έγινα Παναθηναικός. Να λοιπόν που υπάρχει κύριε Μαρκακη και ανθρωπος που άλλαξε ομάδα. Επειδη στη Νόβα σας εχω ακούσει να λέτε ότι αυτό δε γίνεται. Και από Ολυμπιακός έγινε Παναθηναικός. Και όχι φέτος. Επί Πεσέιρο πού αποκλειστηκαμε από Ρέιντζερς. Ναι. Επειδη και η ξεφτίλα έχει τα όρια της. Η αλήθεια είναι οτι Ντρεπόμουν από μικρός που ήμουν Ολυμπιακός για όλα ακριβώς τα πράγματα που αναφέρετε ότι πάει τώρα να κάνει κι ο Παναθηναικός. Όχι ο Παναθηναικός δηλαδή αλλά ορισμένοι άσχετοι με το άθλημα που αρέσκονται στο να δημιουργούν συνεχώς κατα στάσεις για πολλούς και διάφορους λόγους τους οποίους δεν μπορώ φυσικα να αναφέρω εδώ εκτενώς. Και παρακολουθούσα παντα με θαυμασμό και “ζήλεια” τα ευρωπαικα κατορθώματα του Παναθηναικού στην Ευρώπη, αλλά δεν ήθελα να στεναχωρήσω τον πατέρα μου.
    Και για το θεμα της Ευρώπης να σας πω κάτι κύριε Μαρκάκη και τελειωνω και αυτό που θα ακολουθήσει ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΣΩ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΝΙΟΠΛΙΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ..
    Δεν γίνεται κυριε Μαρκάκη (με το υστέρημα μάς) να φεύγουμε από Κύπρο με τον 3 ετων γιο μου να πηγαίνουμε Ελλάδα και από κει Μαδρίτη, και απο κει Καστεγιόν για το ματς με τη Βιγιαρεάλ κι επειδη παρόλο που επιχείρησα να βρω εισιτήρια μέσω συνδέσμου αυτό δεν κατέστη δυνατό -επειδη ακουγαν ότι έμενα Κύπρο και σε γράφανε στα παλιά τους τα παπούτσια- να πάω τελικά μονος με αεροπλάνο Μαδρίτη και μετά με το τρένο Καστεγιόν και γήπεδο από το Ceazar palace “μόνο εκεί βρήκα δωμάτιο” και μάλιστα μόνο σουίτα και απο κει να πηγαίνω κανα 45 λεπτο με τα πόδια στο γήπεδο χωρίς να ξέρω που είναι -αλλά ρωτώντας πας στην πόλη” (γιατί δεν ήξερα και πόσο είχε το ταξί και ήξερα ότι κάπου κοντά είναι το γήπεδο λογικα) με το γιο μου στην αγκαλιά γιατι τον είχε πάρει ο ύπνος και να περιμένουμε και μετα στην ουρά για σωματικό έλεγχο (βεβαια οι παναθες μας ανοιξαν τελικα το δρόμο και περάσαμε σχετικά νωρίς) και να ανεβαίνεις στο ελ μαδριγαλ τα σκαλια μέχρι να πάμε στο κλουβί που μας είχαν κλείσεί. Στο γυρισμό βεβαια καμιά ταλαιπωρία από το γκολ του Καρα μας είχε γεμίσει δύναμη και περηφανια. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΖΗΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΓΙΝΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΚΥΡΙΟΙ. ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΕ ΝΙΟΠΛΙΑ δεν μπορέίς να έρχεσαι και να το φτύνεις για ένα κ**ο πρωτάθλημα. Γιατί EIXA THN EYKAIRIA FETOS ΝΑ ΠΑΩ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ. ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΑ!!!

  54. iakovos έγραψε

    Κύριε Μαρκάκι εγώ δεν θα ασχοληθώ με το ντέρμπι αυτό καθ΄αυτό γιατί ο παράγων τύχη παίζει μεγάλο ρόλο στο ποδόσφαιρο,όμως να κάνεις και εσύ το ίδιο λάθος με αρθρογράφους του θρύλου σχετικά με το με το ότι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ έπαιξε με μισή ομάδα μου προκαλεί εντύπωση αν όχι σκοπιμότητα και θα είθελα μια απάντηση.ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΗΣ-ΜΕΛΜΠΕΡΚ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ-ΡΑΟΥΛ-ΤΟΡΟΣΙΔΗΣ ΜΑΡΕΣΚΑ-ΣΤΟΛΤΙΔΗΣ- ΛΕΝΤΕΣΜΑ-ΛΟΥΑ-ΛΟΥΑ-ΜΥΤΡΟΓΛΟΥ-ΝΤΑΡΜΠΙΣΑΙΡ είναι μισή ομάδα θα τρελαθούμε να δεχθώ σαν απώλειες μόνο τους περσινούς σύμφωνα με τις αποδώσεις τους ΓΚΑΛΕΤΙ-ΝΤΟΥΝΤΟΥ.Όμως ο ΠΑΟ δεν είχε απώλειες ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ-ΣΑΡΙΕΚΙ-ΜΑΡΙΝΟΣ δεν είναι απώλειες γιαυτό ας αφήσουμε την προπαγάνδα η ουσία είναι ότι κέρδισε ο θρύλος σημαίνει πολλά αλλά και τίποτε επί τις ουσίας αν πάρει τον τίτλο ο ΠΑΟ γιατί ποιος θυμάται που ο θρύλος πέρσι και πρόπερσι δεν κέρδισε τον ΠΑΟ τον πρωταθλητή θυμούνται.

  55. Πάλι έγραψε

    @Φανης Επιτροπακης
    Too much to be true …

  56. Δηλητήριο στο στόμα ( Dr Poison ) έγραψε

    Η μαγγιά είναι την Κυριακή που παίζει ο θιγμένος απ’τα επεισόδια του ΟΑΚΑ και αεροβολάς του Α’γύρου Ο.Σ.Φ.Πασαλιμανιακός
    με την Ξανθή αγαπήμένη Παναγιά που θέλει σαν τρελή το παιχνιδάκι.
    Το μέγιστο ερώτημα που τείθεται είναι : Θα ξεπληρωθούν - πάντα αγνά ποδοσφαιρικά μιλάω - τα τσικό και τα δεύτερα που κατέβαζε
    ο κολήτος (δεν λέω ονόματα για να μην κοπώ) όταν ο έτερος των κολητών πάεναι για πρωτάθλημα ;;;;;;;;;;
    H θα φουντάρει αύτανδρη στα κοντινά του γηπέδου της πηγάδια η τσίφτισα ;;;;;;;
    Αυτό είναι το ρώτημα του πρωταθλήματος μέχρι τώρα και οχι οι μουφρουζελιές και τα μπαταξίδικα δήθεν , των μεγάλων στο ντέρμπι.
    Με αυτό το γραπτό και το πρωτότυπο νικ, εγκαινιάζω ένα καινούριο περιεκτικό γραφιά στο εξαιρετικότατο από κάθε πλευρά μπλόγκ του κυρίου Στέλιου.

  57. ένας έγραψε

    > Dr Poison

    Σε καλοσωρίζω με άλλο ένα ερώτημα: Ο Μουρίνιο έχει πει ότι φεύγει από την Ίντερ το καλοκαίρι αλλά δεν έχει πει που θα πάει. Γιατί δεν λέει που θα πάει; Μήπως μας τον φυλάνε για έκπληξη μαζί με την ανανέωση του Σάλπι;

  58. ο ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ έγραψε

    Είμαι σε κώμα είπαμε :shock:

  59. jjch7 έγραψε

    http://www.youtube.com/watch?v=zXUI0idicao

    markaki, esy eisai edw? hahaha, pes kamia istoria apo palio karaiskaki

    fani epitropaki, de thelw na sou meiwsw thn panatha, alla o sullogos pou epelekses na uposthrizeis, exei katadikastei telesidika me apofash dikasthriou gia dwrodokia (h monadikh ellhnikh omada pou to exei kataferei), eixe kanei to aigalew proastio tou buenos aires, eixe th dekaetia tou 80 kai mexri to 95 gyrw stis 8-10 thygatrikes, eixe mia omada epi 30 xronia epishma kai me to nomo thygatrikh (aksiopistia e?), exei faei 6 goal sthn evropi (sigoura to 7 metraei alliws sto mati), exei parei penalti xeirotero apo papoutselh, gia to wembley na pw h h kura despoina einai tsatsos tou kokkalh? kai einai genikws mia akomi omorfia sto ellhniko podosfairo.
    epishs, na se enhmerwsw gia thn omada tou patera sou, pws exei paei 3 fores stis 16 kaluteres omades tis evropis thn teleutaia dekaetia, ksereis th dekaetia pou epelekses na gineis panatha gia to evropaiko megaleio, akomi kai fetos th xronia pou stin evropi exeis shma katatethen thn triara. kai eimai sigouros pws tha niwtheis perhfanos gia thn epilogh sou twra pou me thn anoxh ths pae moirazontan krotides me maurosakoules ston evropaio lao ths panathas. e?

    Σημ τ’ Admin: ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ, ΡΕ ΘΗΡΙΟ ΑΥΤΟ; ΑΜΑ ΣΟΥ ΠΩ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΕΙΔΙΚΑ (ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΓΗΠΕΔΑ) ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ, ΑΡΧΕΣ ‘90ς ΜΕ ΤΟ MEGA ΝΑ ΚΑΝΕΙ “ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣ ΛΕΠΤΟ”, ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΤΕΡΟ ΑΠ’ ΤΑ ΓΕΛΙΑ! ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΑΤΣ, ΤΑ ΡΙΠΛΕΙ ΤΩΝ ΦΑΣΕΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΩ ΣΠΗΚΑΡΕΙ ΟΧΙ ΣΕ ΜΟΝΙΤΟΡ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΡΙΠΛΕΪ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ “ΚΕΝΟ” -ΑΠΟ ΜΝΗΜΗΣ- ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΤΑΝ Η ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΟ ΣΠΗΚΑΖ. ΚΑΙ, ΒΕΒΑΙΑ, ΘΑ ΕΙΔΕΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ, ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΝΔΡΙΝΟΣ, ΕΤΣΙ; Α, ΡΕ ΜΠΑΓΑΣΑ, ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ…

  60. ο ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ έγραψε

    * Ενοχλήστε με μόνο αν πάρουμε τα Γιάννενα.
    (Για το Δώνη μη μου πείτε τίποτα. Δεν θέλω να ξέρω.)

  61. JAN ZWAN JACOBSEN έγραψε

    @ jjch7

    Ρε φίλε Τζιτζίκι7 ή τζαζίκι7 ή ότι τέλος πάντων δηλώνει το νικ νέιμ σου.

    Δεν σου έχω πεί μη βλέπεις Τσουκαλά ;;;

    Σε κοροιδεύουν όλοι ρεσύ.

    Την τελευταία οκταετία , 2002 και 2003 δεν πήγε η Πανάθα στους 8 του Τσού Λού και του ΟΥΕΦΑ ;;;
    Mε διπλά στην Πόρτο του Μουρίνιο που τα πήρε όλα (Ουέφα και Τσάμπιονς καπάκι)
    Και εμφράγματα στο Κάμπ Νού στην τρίχα του Βλάοβιτς ;;;;

    2008 και 2010 δεν πήγε στους 16 του Τσάμπιονς Λίγκ και ξανά του ΟΥΕΦΑ ;;;;
    Οχι ότι έκανε κάτι εντυπωσιακό αφού έχει πάει και σε ημιτελικούς αλλα τι μας τσαμπουνάς για τρείς
    φορές την τελευταία 10ετία ;;;;

    Οταν ο 12ετής πρωταθλητής πέρσι καρπαζομπριζόθηκε στους 32 του ουεφα απ’την Σατορού της Γαλλίας.
    Συγνώμη τη Σέντ Ετιέν θέλω να πώ , γιατί η Σατορού μαζί με την Λεβαλουά πέσανε ;)
    Λεβαλουάδες !!

    Βλέπεις τι παθαίνεις για να διαβάζεις μόνο τα ΝΕΑ ΤΗΣ ΨΑΡΑΓΟΡΑΣ Κερατσινίου !!!

    Αντε μετά να πιστέψουμε αυτά που λές για την κυρά Δέσποινα ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΑΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΜΕ.

    Που αν ειχατε πάει εσείς τώρα ο Στέλιος ( ο Πατακός όχι ο Μαρκάκης ρε ) θα ήταν ΚΑΔΡΟ 5 Χ 5
    σαν τα γηπεδάκια στη Γλυφάδα πάνω από το κρεβατοπροσκέφαλο σας.

    Τουλάχιστον εμείς ξαναπήγαμε σε δύο ημιτελικούς από τότε και τρελάναμε κόσμο.
    Και φάγαμε και εξάρα και πεντάρες και ντόρτια.
    Αλλά πήγαμε.

    Εσείς που μόνο τρώτε , χωρίς να πάτε πουθενά.

    ΜΟΝΟΦΑΓΑΔΕΣ Ε ΜΟΝΟΦΑΓΑΔΕΣ ;)

    ΥΓ Ρεσύ μήπως θέτε και δε το λέτε ;;;; :twisted:
    Αλλαξε δίσκο γιατί είναι πειρα(τ)ικός ;)

  62. ο ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ έγραψε

    Πες μου ρε ανάλγητε που απαντάς στους Πατακοδέσποινες Πειραιώς και τον άνθρωπο σου τον εγκαταλείπεις στην άγνοια της εντατικής!
    Τί έγινε με τα Γιάννενα;
    Μου κρύβετε τίποτα βαζέλες;

  63. jjch7 έγραψε

    @ mourtadela, nai ta ekane auta o vazelos, kai o olympiakos phge stous 8 kai stous 16 tou cl kai stous 16 tou uefa kai exei pelath to vazelo 14 xronia. pas na vgeis apo panw re presvh? hmarton. 4ares, 3ares, mesa eksw pelaths, kalh einai ki h siwph pou kai pou. pantws einai ntroph gia to ellhniko podosfairo to favori gia to protathlima na kseftilizete apo ton paniwnio tou velgiou. ksereis poion paniwnio, auton pou se diesure mesa sto oaka kai ton apekleise o olympiakos? auton. esy thn pisteueis thn kura despoina? pws agorase h xounta ta paixnidia?

  64. jjch7 έγραψε

    @ admin, exei anevasei ena paidi sto youtube wraia videakia, prepei na exei polu kalo arxeio. haha ton mendrino twra ton proseksa. to guali patompoukalo apo tote. opoios douleue konta ston olympiako epi saliarelh prepei na exei istories na dihgeitai kai sta trisegona tou.

  65. Πάλι έγραψε

    @jjch7
    Εχεις γράψει πολλές ανακρίβειες. Θα συμφωνήσω όμως στην αναφορά σου για τις θυγατρικές του Παναθηναϊκού. Ντρέπομαι πραγματικά γι αυτό, και προς επύρωση των όσων λες σου προσφέρω τμήμα άρθρου που αναφέρεται σε θυγατρική του Παναθηναϊκού:
    ” … πάντα υπάρχει το «αγκάθι» των φιλάθλων που κατηγορούν την ιδιοκτησία για «εκλεκτικές φιλίες» με μεγάλες ΠΑΕ που θίγουν την αυτοτέλειά της στον ποδοσφαιρικό χάρτη της χώρας και την κατατάσσουν στην ίδια κατηγορία με παράγοντες που δεν διαθέτουν την έξωθεν καλή μαρτυρία.
    Διάβασε την παράγραφο 3 στο το άρθρο:
    http://www.xanthipress.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1310%3Ah-skoda-&catid=103%3Aeditorial&Itemid=458

    @Στέλιο
    Σχολιάζω καιρό εδώ μέσα και δεν σου έχω ζητήσει μια χάρη… Δες σε παρακαλώ αν γίνεται να μπει και ένα δεύτερο anti-spam word ρικουαϊρντισμένο αλλά σταθερό: Τζιμπρίλ. Ετσι ο κάθε ένας από μας που μπαίνει στο blog, θα αποτίει φόρο τιμής στον Γάλλο πριν σχολιάσει.

  66. Πάλι έγραψε

    Και που είσαι @jjchkkfrswut7
    Εμείς πέρισυ την ρίξαμε την “θυγατρική” και το φχαριστηθήκαμε, γιατί χάναμε βαθμούς και μας την λέγατε κι από πάνω (κερατάς και δαρμένος).
    Κάντε το ίδιο και σεις το ίδιο την Κυριακή με την Ξάνθη ντεεεεεεεεεεεε.
    Αν δεν έρθει διπλό την Κυριακή ο αγώνας στο τηγάνι, εγώ θα γίνω Πάλι7…
    Αν έρθει διπλό εσύ θα γίνεις jjch13;

  67. MORTADELA - TORINO 7 ! ! έγραψε

    @ jjch7

    Τελικά το έπιασα το νικ νέιμ σου ρε μπαγάσα.

    ΤΣΙΚΙΡΙΚΙΤΖΗΣ = jjch ;)

    Τον Πανιώνιο του Βελγίου που νικήσατε με 2-1 , το δεύτερο γκόλ στο 117 λεπτό και στο Μπέλτζιουμ χάσατε 2-0 στο ρελαντί ;;;;
    Αυτόν τον Πανιώνιο λές ότι αποκλείσατε ;; Γιατί αν δεν κατέβαινε η Αρσεναλ με τα δεύτερα εδώ ως σίγουρη πρώτη και δεν επαιζε πρώτη αγωνιστική εκεί
    να λυσάξει να κερδίσει , σε διπλούς αγώνες όπως βλέπεις στο άλμπουρο θα την βγάζατε τη νύχτα , μέσα σε μιά θάλασσα από σαντιγύ (κορνές) !!!

    Ρε γίγαντόγαβρε θα σου κάνω μια ερώτηση και ρώτα τον Τσουκαλά να μου απαντήσεις.
    Αν παίζατε Β’Εθνική και με δεδομένη την ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ ΕΥΚΟΛΗ ΤΡΙΑΡΑ στις Σέρρες (γιατί μίλησες για τριάρες τη Πανάθας στην Ευρώπη)
    θα την σώζατε ρεσύ την κατηγορία ;;;

    :arrow: Η θα μαλώνατε με τη Ζάκυνθο ποιός θα πήγαινε στο Βόρειο όμιλο της Γ’ Εθνικής του χρόνου , για να γλυτώσει ο Χοχός τα έξοδα μετακινήσεων ; ;)

    Πότε πήγατε στους 16 του ΟΥΕΦΑ ρε Τζιτζίκι ;
    Τότενες που στον όμιλο των πέντε σας πέρασε και το Χάρκοβο Αζερμπαιτζάν και στους 32 σας τέντωσε το Σέντ Σουτιέν ;;;;
    Πρίν μας ξεφτιλήσει εμάς τους πρωταθλητές ο Πανιώνιος του Βελγίου , είχε ανακαλυφτεί στο χωριό σου το πληκτρολόγιο ;;;
    Η το ανακαλύψατε σαλιγκαροφερόμενοι , μετά τα καρφώματα που κάναμε στη ΡΟΜΑ ;;;; Τήν τριαδάτη της Ιταλίας ντέ ;)

    Μη μιλάς για Ευρώπη λέμε.
    Οταν εμείς παίζαμε τελικό και ημιτελικούς Ευρώπης , εσείς κάνατε τον Πεπίτο , τον παπαγάλο του Κολόμβου που ανακάλυπτε την Αμερική !!!

    @ Αγαπούλα δεν ξέρω τι κάναμε με τα Γιάννινα , γιατί τραβιόμουνα με γκόμενα πουχε παπούτσια πάνινα ;)

  68. ο ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ έγραψε

    Ορίστε, με βγάλατε από το κρεββάτι μου @Πάλι…
    Ρε συ, ολόκληρος επιστήμονας κάθεσαι και κουβεντιάζεις με τους ” 3 φορες στους 8″ ?
    Και τον Παναργειακό να έστελνε ο CAS επί δεκαπενταετία στο ΤσΛου, βάσει των πιθανοτήτων κάποια στιγμή θα πέρναγε.
    (0-4-27 δεν ξέρω αν θα έκανε!). :mrgreen:
    Βάσει των πιθανοτήτων και μια μαϊμού να βάλεις επί δεκαπεντατία πάνω σε μια γραφομηχανή, μια φράση από την Αγία Γραφή θα σου τη βγάλει :shock:

  69. Πάλι έγραψε

    Ολοι αυτοί οι διοικούντες και παροικούντες στην ομάδα, προεξάρχοντος του κ.κ. Αντωνίου απέδειξαν δύο χρόνια τώρα ότι δεν έχουν την ικανότητα που απαιτείται για να προβλέπουν το πρόβλημα, αλλά τρέχουν πίσω από αυτό, με φυσικό επακόλουθο να μην μπορούν να το λύσουν.
    Ετσι, ακόμα και σήμερα που μιλάμε, υπάρχουν χτυπητές αδυναμίες τόσο σε καίριες θέσεις της ενδεκάδας, όσο και σε θέσεις αναπληρωματικών. Τα προβλήματα με τους κεντρικούς αμυντικούς γνωστά. Το πρόβλημα με τον επιτελικό (υποθέτω επίσης) γνωστό. Δεξί χαφ δεν έχουμε. Αναπληρωματικό τερματοφύλακα επισης …
    Για να είμαι ειλικρινής, πιστεύω ότι όλα αυτά τα προβλήματα τα έχουν δει (του π@@στη) και θα τα λύσουν. Ειδικά αυτό με τους κεντρικούς αμυντικούς φαντάζομαι ότι έχει γίνει πιο αυτοσκοπός και από το πρωτάθλημα …
    Πολύ φοβάμαι όμως ότι δεν έχουν δει ένα άλλο ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα, και σ’ αυτό φταίμε και μεις που θεοποιούμε κάποια πράγματα, με αποτέλεσμα κάποιοι να βολεύονται πίσω από τον ενθουσιασμό και τον θαυμασμό μας ή βρίσκονται και αυτοί μες την τρελή χαρά …
    Πριν μπω στην ουσία του θέματος, διευκρινίζω ότι θεωρώ τον Τζιμπρίλ είναι ότι καλύτερο μας έχει συμβεί τα τελευταία 15 χρόνια (από άποψη παικτών). Ομως …
    Ενώ συμφωνώ με το κτίσιμο της επίθεσης πάνω στον Γάλλο, διαφωνώ απόλυτα με το “κρέμασμα” όλης της επίθεσης επάνω του. Αυτό δλδ το μονότονο και μονοδιάστατο στήσιμο της ομάδας, όπου όλοι ψάχνουν ένα χρόνο τώρα τον Σισσέ για να σπρώξει την μπάλα στα δίκτυα. Αυτή τη χρονιά μας βγήκε, γιατί τα ποσοστά ευστοχίας του Σισσέ θύμιζαν μπάσκετ. Πρόσφατα άλλωστε ο ίδιος δήλωσε ότι τέτοια ευστοχίας δεν ματαξανάχε. Εννοείται ότι απολαμβάνει αυτό το στυλ παιχνιδιού (και πως αλλιώς μπορούσε να είναι), και η δήλωσή του ότι προτιμάει να παίζει μόνος του μπροστά, απλά το επιβεβαιώνει. Ολο αυτό το σκηνικό οδήγησε την κλήση του Σισσέ στην εθνική Γαλλίας, κάτι που ούτε …η μάνα του δεν πίστευε, αλλά πέρα από την χαρά μας γι αυτό, πρέπει να προβλέψουμε το πρόβλημα. Και είμαι σίγουρος ότι αυτό δεν το έχουμε δει.
    Χρειαζόμαστε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ δεύτερο σέντερ φορ. Οχι μόνο για να αντικαθιστά τον Γάλλο (αρκούσε ο λόγος), αλλά και για να τον συμπηρώνει στο κεφάλι της επίθεσης. Δεν ισχυρίζομαι ότι πρέπει να το γυρίσουμε σε 4 - 4 -2, αλλά δεν μπορεί να παίζουμε πάντοτε με έναν παικταρά στην επίθεση. Μας πήρανε χαμπάρι …
    Οσο για τον Πετρόπουλο που όλοι θα σκεφθήκατε, ενα θα πω …
    Χρόνια τώρα αναρωτιόμασταν γιατί όλοι οι προπονητές εκτιμούσαν τον Βύντρα, και τελικά το καταλάβαμε …
    Μήπως τώρα συμβαίνει το αντίθετο με τον Πετρογκόλ; Δεν μπορεί δύο χρόνια τώρα και οι δύο προπονητές να μην τον εμπιστεύονται ούτε στο κύπελλο. Κάτι θα ξέρουν …

  70. πρασινικό τείχος έγραψε

    Μια που άρχισαν οι αποτιμήσεις νομίζω πως
    αυτό το πρωτάθλημα το παίρνει, αν όλα πανε καλά, η μεταγραφή Σισέ,
    όχι ο ίδιος, αλλά η μεταγραφή του.

    Αυτή κέρδισε την υπομονή του κόσμου απέναντι στη διοίκηση και σε αυτούς
    που βάζουν τον εαυτό τους πάνω από την ομάδα και αυτή διατήρησε
    τις αυξημένες προσδοκίες παρά το όποια άσχημα αποτελέσματα.

    Αυτή, το κυριότερο, έδωσε αγωνιστικό προσανατολισμό στην ομάδα.
    Το να αναζητούν μανιωδώς όλοι να βρουν το σωστό τρόπο να δώσουν την μπάλα στον Γαλλο ώστε να σκοράρει
    είναι μονότονο και μονοδιάστατο όπως λεέι και ο “Πάλι” και δεν το λες και σύστημα
    αλλα όμως αυτό μας έδωσε μια κάποια ταυτότητα και δημιούργησε ένα σαφές και συγκεκριμένο πεδίο
    μέσα στο οποίο μπορούσε να δουλέψει κανείς,
    να δημουργήσει εξέλιξη και να καταγράψει προοδο.

    Ηταν το σημείο αναφοράς γύρω από το οποίο περιστρέφονταν σχεδόν τα πάντα και τα καλά και τα άσχημα.
    Χωρίς αυτον
    μπορεί να ψάχναμε ακόμα τι μας φταίει και οι ευθύνες να πηγαινοέρχονταν.
    Φετος ξεραμε, ήταν που δεν έφτανε όπως έπρεπε η μπάλα στον Σισέ.

    Μπορεί μεν να ήμασταν μια ομάδα χωρίς αγωνιστικό σχέδιο, είχαμε όμως τουλάχιστον εναν αγωνιστικό σκοπό
    και βρισκόμασταν σε διαρκή αναζήτηση σχεδίου για την πραγματοποιησή του.
    Αυτό είναι πολύ καλύτερο από το να μην ξέρει κανείς καθόλου τι θέλει μέσα στο γήπεδο.

    Ακόμη και ο καινούριος προπονητής δεν χρειαζόταν να ψάξει ή να αναρωτηθεί χανοντας χρόνο.
    Ηξερε από την αρχή πως το ζητούμενο ήταν πώς θα καταφέρει να περάσει από την καμινάδα στην κάθετη
    για να αξιοποιηθεί ο Σισσέ.

    Συνεπώς η όλη αυτή η κατάσταση λειτούργησε μάλλον ευεργετικά για την ομάδα.

    Το τίμημα ήταν ή προβλεψιμότητα αλλά με λίγη σωστή διαχείριση θα μπορούσε να μετατραπεί
    κι αυτή όπου χρειαζόταν σε πλεονέκτημα.
    Κανείς δε μπορεί να αιφνιάσει περισσότερο από αυτόν που θεωρείται προβλέψιμος.

    Η προοπτική της καλύτερης μακροπρόθεσμα αξιοποίησης του Σισέ ήρθε επίσης κι έδεσε με την ανάγκη
    του φετινου Παναθηναικού για πρωτάθλημα που απαιτεί ως νοοτροπία να βλέπεις μπροστά και να ξεχνας γρήγορα
    τον αγώνα που προηγήθηκε. Ισως θα στεκόμασταν περισσότερο σε κάθε αποτυχία
    αν δεν είχαμε να σκεφτούμε τι να κάνουμε για να τροφοδοτηθεί καλύτερα στο επόμενο παιχνίδι ο Σισσέ.

    Απ’ ότι φαίνεται, μια μεγάλη μεταγραφή μπορει και παίρνει πρωτάθλημα λοιπόν
    μόνο και μόνο με τη δυναμικη που φερνει.
    Αυτη είναι η ήττα των Τζίγγερ του Αντωνίου.

    Μπορεί να επαναληφθεί κάτι ανάλογο του χρόνου?
    Μάλλον όχι ξανά με τον Σισσέ αλλά,
    γιατί όχι με μια άλλη μεταγραφή?

  71. ο ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ έγραψε

    Ρε Ζβάν, για πες μου εσύ που τα ξέρεις όλα:
    Αυτός ο Τσάρλυ τι μέρος του λόγου είναι; Δεν τον ξέρω.
    Δικός μας, γάβρος, αντικειμενικός;
    Εχει μαζέψει τους βιντροτζόληδες όλους απο κεί, τους λέει ότι ο Τεν-Φυσική-Κατάσταση νίκησε ΑΕΚ και Αρη ενώ ο Νόμπλιας έφερε Χ και έτσι βρήκανε όλοι μαζί τον ένοχο για την υπερφάπα της Κυριακής, αλλά και γενικότερα για τη δεκαπενταετή φυματίωση… :roll:
    Τι γίνεται ρε;
    * Τουλάχιστον οι δικοί μας έχουν επιχειρήματα.
    Τόταλ φούτμπολ σου λέει ο ένας:
    Στέλνω το δεκαράκι εκδρομή στο κόρνερ να κάνει γιόμες στον ψηλέα το Τζιμπρίλ :shock:
    Λελογισμένη… διαχείριση συμφωνει ο άλλος… 8)

  72. ένας έγραψε

    Φύγανε οι μουσαφιραίοι… Λοιπόν:

    > Χ”dad
    με τα Γιάννενα, έπαιξε ο Νίνης 10 λεπτά και πήραμε ένα 3-1. 3-0 ήτανε μέχρι το 90 αλλά … είπαμε να μη χαλάσουμε την παράδοση με την αναζήτηση κίλερ. “φράση από την Αγία Γραφή” ! τι είπες τώρα από το κρεββάτι του πόνου!

    > Πάλι, Πρασινικός
    Νομίζω ότι τα πράγματα είναι όπως τα λέτε αλλά και επιδέχονται και πιο περίπλοκης ανάλυσης. Όχι τώρα βέβαια. Επίσης, το πρωτάθλημα δεν το έχουμε πάρει ακόμα αλλά θα το πάρουμε καλώς εχόντων…

    > Γενικά
    Δεν ξέρω αν ακαταλαβαίνουμε όλοι ότι φέτος τρέχουμε μόνοι μας. Αυτός που μας κυνηγάει είναι ο ίσκιος μας … Φοβόμαστε τον ίσκιο μας! Πιστεύω ακράδαντα ότι έχουμε χάσει μια μεγάλη ευκαιρία να φτιαχτεί από το 2008 (με την πορεία) μια μεγάλη ομάδα. Πισωγυρίσαμε. Δεν με νοιάζουν οι ευθύνες, με νοιάζει αν υπάρχει ακόμα αυτή η προοπτική. Περιμένω να δω τι θά γίνει από το Μάη και μετά αλλά δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος.

  73. ένας έγραψε

    Ρε σεις! Το λιγουρεύτηκα το ποστ του Τσάρλυ! :mrgreen: Λέω, δεν πάω απο ‘κει να τα κάνω λίμπα! Πολύ ωραία τα λέει ο Τσάρλης (πολύ μπάλλα θα ξέρει ;-) ). Και προσέχτε και το ο ΣΑΒΒΑ σε αυτό το πόστ. Δηλαδή, αν την πει κάποιος στο Νόμπλια, σαν το Σάββα θα την πεί! Δεν θάναι ένας βεβαίως βεβαίως, αλλά δεν μιλάνε ακόμα. Αλλά, λέω πάλι, σαν τον Τσάρλη θα έχουμε καμιά 10ρια σε λίγο (μην πω πολύ πιο πολλούς). Οι ίδιοι που λέγανε έξω ο Τεν (δεν το λέω για τον Τσάρλη γιατί δεν ξέρω τι έλεγε), μέσα ο Νόμπλιας, θα λένε τώρα έξω Νόμπλιας, μπράβο Τεν(!), και φέρτε έναν σαν τον Τεν. Γι’ αυτό δεν πάω πουθενά και μένω Μεμά με τα … επιχειρήματα. Γιατί ποιός άλλος διαφώνησε το Δεκέμβρη? Κανείς φίλοι μου. Όλοι με το ρεύμα τότε…

    Υ.Γ. Ακούτε λοιπόν φίλοι μου. Οι Γερμανοί (η φράου Μέρκελ γιά), εκτός από το ΔΝΤ, είπανε να ανοίξει πάλι η Αθλητική Ηχώ με μοναδικό εκδότη, συγγραφέα και αρθρογράφο το Μεμά. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να δανειστούμε λίγη ελπίδα … που έχει και πράσινο χρώμα ως γνωστόν.

  74. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΚΟΦΙΤΣΑΣ έγραψε

    Πως τα καταφερνετε ρε βαζελες και συζητατε ετσι ομορφα κι ωραια για μπαλιτσα και την ομαδα σας μεταξυ σας χωρις ειρωνειες και τσακωμους και χριστοπαναγιες. Μπραβο, δεν κανω πλακα. Σοβαρα το λεω. Ενα δειγμα παραπανω οτι ο Πατερας δεν εχει καμμια δουλεια στον ΠΑΟ… Οι υποδοχες στις αποστολες και οι τραμπουκισμοι ΔΕΝ σας ταιριαζουν…

  75. ο ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ έγραψε

    Ασε μας ρε Dim ;) Σκοκο-φίτσα στον πόνο μας και μη μας σπρώχνεις στον ολισθηρό δρόμο της χριστοπαναγίας…
    που γνώρισες τάχα μου Παρθενόπη μου, τους ποδοσφαιρικούς τραμπουκισμούς από τον… Πατέρα…

    Αϊντες!
    Σαλιαρέληδες - επιστήμονες, ένα νταμάρι ριζοπουλιώτικες πέτρες, χοχό και κότες… ;)

    ΥΓ
    “μας κυνηγάει είναι ο ίσκιος μας…”;
    Τι είπες τώρα;
    Δεν φταίει δηλαδή ο Νόμπλιας;

    Ναι. Έπρεπε να συμφωνήσουμε το Δεκέμβρη.
    Να κηνυγούσαμε τώρα τον Άρη για να μπούμε πλέϊ οφ…
    Και να αναβαίναμε όλοι ΟΑΚΑ να τον καμαρώσουμε στον τελικό με τον Άγιαξ του Ανάστο… :D

  76. JAN ZWAN JACOBSEN έγραψε

    Αγαπούλα ο Τσάρλυ πρέπει να είναι παιδί μάλαμα.
    Τον ακούω πού και πού ενδιάμεσα του πρώτου με το δεύτερο ;) κατά της 12:30 στον Σέντρα
    με τον Θέμη. Καθότι το μωρό πρέπει νάναι πριν ξημερώσει σπίτι του.
    Κεσάτια ρε γαμώτο , γιατί το πάω εγώ και το πρωί είμαι με μιά τσίμπλα όσο το Καραισκάκης ;)

    Από κεί και πέρα ουδέν , εκτός από μιά φορά που τον διάβασα κι εδώ.

    Είναι δικός μας. Και ο άλλος ο Ξύλινος που κάνει μαζί του εκπομπή και δεν θέλει να λέμε
    τους γάβρους , γάβρους , είναι Ολυμπιακάκιας αλλά από τους πραγματικούς επιστήμονες ;)
    όχι τους Σαλιαρελικούς.

    Εντάξει ρε αγάπη καλός είναι.

    Αλλά και το fiataki , του απέναντι καλό ήταν , μέχρι που ήρθε και πάρκαρε δίπλα του η μερτσέντα του Jan ;)
    Τι ανάλυση να κάνει ο Βαγγελάκης (Τσάρλυ) στο δάσκαλο ρε φίλε ;;;;

    Eνα Σαβκο δικό μου στα μίτινγκ του Μισέλ στα Σταρτσβούργα , με τον Αρσέν , τον Αλεξ και τον Πέπ.
    Ολη του η ζωή με τον Κόλια , τον Αλέφαντο και τον Θέμη στο καφενείο του Γεωργίου ;)

    Λείπει το νταραβέρι από το αθλητικό ραδιόφωνο γι αυτό και κινείται με τους ίδιους και τους ίδιους
    και έχουν ξεκατινιαστεί στη μπακουριά.
    Ούτε ένα πιπίνι ρεσύ , έτσι για να σπάσει τη βαρβατίλα.

    Ευτυχώς που το πρωί ακούω κελάιδισμα από Μυρσίνη , που ναι ντεκλαρέ πιπίνι :-P
    (Μεμά δεν το ξέρω το κορίτσι , αν δηλαδή στέκεται επάξια δίπλα από ενα JAN , αλλά από φωνούλα είναι σκέτη κομπόστα ;) )

    Αιντες :twisted:

    ΥΓ Μεμά δεν φταίω , η αγαπούλα με ρώτηξε ;)

  77. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΚΟΦΙΤΣΑΣ έγραψε

    O Tσαρλυ ειναι ωραιος. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ -διότι, έχεις άδικο… (κου κου: και italic!

  78. Πάλι έγραψε

    @ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΚΟΦΙΤΣΑΣ
    Οποιος βρίζει εδώ μέσα τον τρώει η μαρμάγκα … @%$@#@%^&*!@^#
    Για τα καλά σου λόγια σου αφιερώνω για το ντέρμπυ (που με κατατρόπωσες) την γνωστή μαντινάδα:
    Τράγε κι αν με εδάγκωσες σταφύλια εγώ θα κάνω, και το κρασί μου θα το πιω στο “σφάξιμο” σου απάνω.

    @ο ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ
    Μήπως ξέρεις σε ποια θέση ήταν ο ΠΑΟ όταν διώξαμε τον Οσιμ; Προφανώς η αλλαγή έκανε καλό, αφού κάναμε ωραιά πράγματα με τον Ρότσα. Και όμως ο Οσιμ θεωρείται από τους καλύτερους προπονητές που πέρασαν από την Ελλάδα. Το ίδιο έγινε με τον Φάντροκ στην ΑΕΚ.
    Πάντα έλεγα (κου κου bold): Καλύτερα ένας προπονητής να αφήσει έργο, παρά να φέρει ένα πρωτάθλημα.

  79. ο ΧΑΤΖΗΜΠΑΜΠΑΣ έγραψε

    Βρε του π.#@$#, τους κούκους… :)
    Με πατάνε στον κάλο.
    Από μέσα από τα σπόρτ-εικοστέσσερα γράφουνε…

    Καλά, αυτή η ιστορία με τον Οσιμ έχει παρα-μυθο-ποιηθεί μου φαίνεται.
    Ο Ιβιτσα Οσιμ ήταν προπονητής του ΠΑΟ μέχρι τα μέσα της περιόδου 1993-94.
    Ο Ρότσα έπαιξε ημιτελικό το Μάϊο του 1996 περίπου.
    Δυό - τρία χρόνια μετά δηλαδή.
    Εργο Όσιμ.
    Μπορεί. Tι να σας πω…

    Εγώ πάντως, έργο Πούσκας ξέρω.
    Από κεί και πέρα σκάσανε καμμιά 20ριά ξένοι περγαμηνοφόροι, με αποτέλεσμα στο τέλος να ταξιδέψω (εκεί που έχω ταξιδέψει εγώ) με τους εξής “Ελληνες”:
    Γκμόχ, Ρότσα, Κυράστα και Άγγελο [όλε!]
    Μη σου πώ και Προφήτη Δανιήλ… :D

  80. jjch7 έγραψε

    @ nun vazela, e afou riksate (eseis ton riksate?) ton ofi persi, bravo. tzaba tosa xronia sunidiokthsia. emeis eimaste vrwmikoi re sy, tha thn krathsoume tin ksanthi. poies htan oi anakriveies? to oti timwrithikate telesidika gia dwrodokia? afou eisai toso fanatikos panathas, strwsou sto diavasma gia thn istoria tou sullogou sou.

    @ salami aeros, megale ta xases. mperdepses xronies, antipalous, den peirazei. 14 xronia faaaap einai auta. tha sinelthete kata to 2020.

Αφήστε το σχόλιο σας

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture. Click on the picture to hear an audio file of the word.
Click to hear an audio file of the anti-spam word